فروش نقد و اقساطی محصولات هوندا با تخفیف ویژه

 

فروش نقد و اقساطی محصولات هوندا با تخفیف ویژه

 
گلرنگ موتور فامیلی، نمایندگی رسمی گروه خودروسازی "هوندا" در ایران، فروش نقد و اقساطی دو مدل خودروی کراس اوور هوندا CR-V و سدان آکورد را آغاز کرد، گفتنی است که هوندا CRV در در دو تیپ EXL و Touring و همچنین هوندا آکورد هم در دو تیپ EXL و EXB عرضه خواهد شد.
- هوندا CRV 
در فروش نقدی این خودرو، مدل ELX با قیمت نهایی 239 میلیون و 900 هزار تومان با تخفیف ویژه 6 میلیون تومانی به فروش خواهد رسید که با پرداخت تمامی مبلغ مورد نظر در زمان ثبت نام، خودروی مد نظر در همان لحظه به مشتری تحویل داده می‌شود.
برای مدل "تورینگ" نیز قیمتی 258 میلیون و 600 هزار تومانی در نظر گرفته شده که در فروش نقدی تخفیف 7 میلیون تومانی عاید آن می‌شود و مراحل ثبت نام و خرید آن با پیش پرداخت 110 میلیون تومانی، چک 30 روزه 71 میلیون و 600 هزار تومانی و چک 60 روزه 70 میلیون تومانی انجام می‌شود. موعد تحویل خودرو هم 60 روز کاری عنوان شده است.
گفتنی است که هوندا CR-V در بخش مولد قدرتی خود از پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2.4 لیتری 16 سوپاپ DOHC سود می‌برد که هم به جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و هم به جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT متصل می‌شود و نیروی تولیدی موتور را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند. مقدار قدرت تولیدی این موتور هم 185 اسب بخار در کنار گشتاور 245 نیوتن متری اعلام شده است.
- هوندا آکورد
برای هوندا آکورد EXB هم قیمتی نهایی 224 میلیون تومانی اعلام شده که با تخفیف 6 میلیون تومانی و پیش پرداخت 100 میلیون تومانی با تحویل 60 روزه به مشتریان عرضه می‌شود. مبالغ چک 30 روزه و 60 روزه هم به ترتیب 60 میلیون تومان و 58 میلیون تومان تعیین شده است.
مدل EXL هم 236 میلیون تومان قیمت دارد که تخفیف 6 میلیون تومانی داشته و با پیش پرداخت 100 میلیون تومانی قابل ثبت نام است. موعد تحویل هم در این مدل 60 روزه اعلام شده که در این بازه زمانی باید دو چک30 روزه به مبلغ 70 میلیون تومان و چک 60 روزه به مبلغ 60 میلیون تومان را پرداخت کنید.
خود هوندا آکورد هم پیشرانه‌ای 2400 سی سی متصل به جعبه دنده‌ای اتوماتیک انتقال متداول CVT خواهد داشت که در دور موتور 6400 دور بر دقیقه می‌تواند قدرتی 185 اسب بخاری و در دور موتور 3900 دور بر دقیقه هم می‌تواند گشتاوری 245 نیوتن متری تولید کند. میزان مصرف سوخت در این پیشرانه هم به صورت ترکیبی 7.6 لیتر اعلام شده است.
برای اطلاع از جزییات فروش اقساطی می‌توانید به جدول مربوطه در ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
فروش نقد و اقساطی محصولات هوندا با تخفیف ویژه
 
 

منبع

گلرنگ موتور

 

برچسب : خودرو , فروش اقساطی هوندا , فامیلی موتور , گلرنگ خودرو , فروش اقساطی خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

8 نظر

علی
0

خوش به حال دست اندرکارانش که جیبشونو پر میکنند با پولش
19:05  1395/06/09
پاسخ دادن
ehsan
1

یعنی پیش پرداختش من و کشته
16:12  1395/04/31
پاسخ دادن
علی جگوار
1

با این تخفیف عمده ای که داده باید برم 206مو بفروشم یه هوندا بخرم!
13:23  1395/04/31
پاسخ دادن
کاوه
4

دنیا که هیچ، ما اقشار آسیب پذیر به همان پراید و نهایتا سمند می سازیم. اما تو بهشت ممکنه بتوانیم هوندا سوار شویم تا حسرت به دل نمانیم؟ لطفا علمایی که مملکت را این وضع رسانده اند جواب دهند.
10:19  1395/04/31
پاسخ دادن
ناشناس
6

کدام خودروی درست وحسابی در کشور قیمتش مناسب است که هوندا باشد؟ تعرفه های نجومی که دولت می گیرد صرفا به خاطر آن که گاری سازی داخلی ورشکست نشود، موجب این وضعیت نابسامان شده است. همه جای دنیا خودرو یک کالای مصرفی و با قیمت ارزان است جز ایران که خودرو شده کالای لوکس و اشرافی و تازه با کلی منت باید دو ماه هم صبر کنی تا تحویل بگیری!
10:17  1395/04/31
پاسخ دادن
کاربر: m&z
4

محصولات هوندا فوق العادست و توی آمریکا حتی بیشتر از تویوتا می پسندن

اینقدر گرونش کردن که نزدیک نمیشه شد. آکورد کمی گرونتر از کمریه. حالا قیمتهای این دو رو داخل کشور مقایسه کنید.
16:08  1395/04/30
پاسخ دادن
رامتین
6

افتضاحه قیمتها. آکورد بجای 220 تومن حداقل باید 30 تومن ارزونتر باشه. واقعا حیرت آوره این قیمتها. البته شنیدم ماکسیما دوباره میخواد مونتاژ بشه در ایران. خودرویی بسیار زیبا با موتور3500 و توان 300 و قیمت حدود 220 تومن. اونموقع بنظر کل شرکت گلرنگ برچیده میشه. آکورد 180 اسبی جلوی ماکسیما هیچ حرفی برای گفتن نداره.
20:22  1395/04/29
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
11

هوندا رو دیگه واقعا الکی گرون میدن. خدا بگم چیکارشون کنه که برند هوندا رو اینجور خراب کردن رفت.
19:48  1395/04/29
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس. : اطلس سفیدقرمزش خوبه یا سفید مشکی به نظرتون؟
فاضل H : شاهین من کو؟ همه باهم خواهشها!
یا مأوي القلوب : برا حقیرم نیومده چون تو اطلاعیه پیش فروش زده زمستان بخش اول احتمالا ما زمستان بخش دومیم....
یا مأوي القلوب : برا حقیرم نیامده احتمالا بخش دوم زمستان بودیم
چان چان گان گان : خبر جدید یه آشنایی دارم که شغل و کارش خرید و فروش حواله هست امروز گفت ۸تا حواله چانگان ۵۵ خریدم و.... گفت قراره تا ۱۵ اردیبهشت درگاه پرداخت باز بشه. گفت افزایش قیمت نداره فقط یه جزعی بابت بیمه و ارزش افزوده افزایش قیمت داره. هرچی پرسیدم چه کسی این اطلاعات رو داده بهم نگفت فقط گفت ما شغلمون این هست و همیشه اطلاعات میگیریم
اس تری : دوستان این ما به تفاوت بیمه بود مالیات هم دارین آمادع باشین حدود ۸ تومنی میشه
اسفند ماه : شما تحویل اسفند بودی؟
ساینا دوگانه : عصری برام پیامک اومده هفته آخری بهمن هستم برا تکمیل وجه ۱۴۱مبرا ساینا اس دوگانه .نمایندگی زنگ زدم گفت تا بیست اردیبهشت فرصت تکمیل وجه براتون گداشتن . حالا دوباره یک دعوت نامه کوئیک ۸۵ گانه آمده. فک کنم پیامک دومی پیشنهادی هست
مصطفی : سلام دوستان و هم دردان عزیز،،، ساینا دو گانه هفته چهارم اسفند هستم سال قبل دو ،، سه پیام پیشنهادی تغیر ماشین به بنزینی فرستادن که قبول نکردم البته مثل خیلی‌ها دستم خالی بود امروز غروب دوباره بی وجدانها پیام ساینا و کوئیک ۸۵ گانه فرستادن خدا لعنتتون کنه برای چه با اعصاب و روان مردم بازی میکنید بخدا مردم گرفتارن ،،مریض دارن وسیله ندارن برای چه مردم بدبین به دین و نظام و همه چیز میکنید
دزدگیر : با قیمت ۸۷۰ میدن،خدارو شکر مردم دیگه پول ندارن بخرن فقط کسانی می‌خرن که تو بازار با سود بفروشن که رو دستشون میمونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هادی : سلام خدمت دوستان گرامی اینایی رو که گفتن پیشنهادیه صبر کنید تا چند روز آینده تکمیل وجه ساینا دوگانه میادش و به همون نرخ 282 هستش
ساینا مبعث ( حسام سابق ) : آقای پرهام من ی سوال از شما دارم ، شما که تکمیل وجه کردید پیامتون هست دی هستی آیا فاکتور شدی ؟
میرفندرسکی : بالاخره تکلیف کوییک اتومات ما چی میشه
ق : سلام کجا باید شکایت کنیم
وحید : داداش راس میگی میتونی شات بدی ازفاکتورت
رستم سنجری زاده : تویتا شاسی بلند2003دوکابین
جومنگ : مردم سرکار ندارید تؤ پیام شما بود که سود میدن افزایش نداره از این حرفها حالا بذار مردم زود پرداخت کنن که تو تحویل زود بگیرن
علی : توصیه میکنم به سورن تبدیل نکنید و پارس رو بگیرید بزودی تولید پارس متوقف میشه و قیمت خوبی پیدا میکنه در بازار. این تجربه رو من قبلا با آخرین سری زانتیا داشتم
جومنگ : چی کم مال شما خوش بحالت من که باید 141 بدم
تک فروش فوری : منم همین وضعیتم شونزده فروردین ماباالتفاوت هنوز خبری از فاکتور شدن نیست