قیمت و مشخصات پرفروش ترین سدان هیوندایی در ایران

 

هیوندای النترا 2018

 
 
هیوندای النترا را می توان محبوب ترین سدان این شرکت کره ای در چند سال اخیر دانست. این مسئله محدود به بازار کشور ما نمی شود و در سرتاسر جهان هیوندای النترا به دلیل قیمت گذاری خوب در کنار طراحی ظاهری جذاب و سطح آپشن گذاری بالا به پرفروش ترین سدان سایز کوچک هیوندای تبدیل شده است.
 
 
پیش از معرفی نسل تازه سوناتا، این مدل لقب موفق ترین سدان هیوندایی ایران را یدک می کشید، اما در پی معرفی نسل جدید این مدل زیر سایه کیا اپتیما قرار گرفت و با توجه به افزایش قیمت نسبل به سوناتا YF نتوانست رکورد فروش نسل های قدیم خود را تکرار کند.
 
اما نسل جدید سدان هیوندای النترا که با نام AD توسط هیوندای خوانده می شود پس از 10 ماه تاخیر به نسبت بازارهای جهانی چندی است به بازار ایران ورود پیدا کرده است و به زودی شاهد تردد آن در خیابان ها خواهیم بود.
 
هیوندای النترا 2018
 
طول کلی خودرو به نسبت نسل قبل بیشتر شده و به دلیل فرم خاص سقف این مسئله تشدید می شود و ظاهری کوپه مانند را به آن می دهد.
 
 
جلو پنجره بزرگ 6 ضلعی که آرم هیوندای بر روی آن قرار گرفته و چراغ های کشیده شده بر روی سپرکناری مجهز به LED و فرم متفاوت مه شکن ها از مهم ترین نکات طراحی در بخش مقابل است.
 
خط شانه ای ساده که تا چراغ های عقب امتداد پیدا کرده است و چراغ های LED 3 تکه عقبی با طراحی سه بعدی و حجم دهی سپر عقب آن هم نه به گونه ای که مانند دیگر خودروها(خودروی ملی دنا) اغراق آمیز باشد از نکات طراحی در بخش عقبی است.
 
 
در واقع طراحی ظاهری النترا را می توان تکامل یافته طراحی مدل قبلی دانست، اما در عین حال از طراحی سیال معروف هیوندایی در النترا 2017 کاسته شده و جای خود را به خطوط محکم تری داده که معمولا مورد پسند مشتریان اروپایی واقع می شود.
 
هیوندای النترا 2018
در داخل اتاق با طراحی بسیار نزدیک به برادر بزرگ تر یعنی سوناتا را شاهد هستیم  و فرم کلی آن را باید شبیه به اتاق سوناتا دانست.
 
از امکانات هیوندای النترا جدید می توان به 6 ایربگ گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، سیستم کیلس، سانروف، کروز کنترل، صفحه نمایش 7 اینچی، 8 اسپیکر، دوربین عقب، ESP، تهویه مطبوع دو گانه و…اشاره کرد.
 
 
در بخش قوای محرکه شاهد استفاده از یک موتور 2 لیتری در نسخه وارد شده به کشورمان هستیم که مدل مجهز به موتور Nu MPI 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و مدل Nu GDI 174 اسب بخار قدرت و 213 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
 
هیوندای النترا 2018
 
هر دو نسخه مجهز به یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار هستند. گرچه مدل های توربو با قدرت بیشتر و جعبه دنده 7 سرعته دوال کلاچ به همراه شیفتر پشت فرمان توسط هیوندای برای این نسل در نظر گرفته شده که ظاهرا قرار نیست در بازار کشور ما عرضه شوند.
 
در حال حاضر هیوندای النترا جدید با برچسب قیمتی 135 میلیون تا 155 میلیون تومان فروخته می شود و به دلیل این که بازار خودورهای وارداتی به دلیل مشکلات به وجود آمده در واردات خودروها ملتهب است، امکان این که این مدل با حفظ قیمت فعلی به عنوان یک تازه وارد خرید و فروش شود می رود.
 
با توجه به این که رقبای ژاپنی و فرانسوی، نتوانستند در زمینه فروش با نسل قبلی النترا به رقابت بپردازند و مدل های جدید آن ها هنوز در بازار ایران عرضه نشده است.
 
پیش بینی می شود که موفقیت بسیار خوبی در انتظار النترا خواهد بود اگر قیمت گذاری در چهارچوب نسل قبلی آن قرار گیرد. قیمت جهانی النترا از 18 هزار دلار آمریکا آغاز می شود.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هیوندای النترا , 2017






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

سامان
0

دوستان سلام،دوستانی که النترا 2017 دتشتن ،می خواستم بدونم خودرو خوبیه ،ازش راضی هستن ؟
11:41  1396/05/24
پاسخ دادن
مرتضی
15

ظلم خرید خودرو 18 هزار دلاری با دلار 4 هزارتومان رو ملت پذیرفتند.
چرا این ستم رو چند برابر کردید و در نهایت قیمت تمام شده رو 130 تا 150 میلیون کردید برای مصرف کننده
چرا جسد کودکی با مادر رو در لابه لای خودروهای بی کیفیت خود که پرپر شدند رو نمیبینید؟ شاید دیده اید و انکار میکنید.
منتظر پرهای شکسته بیشتر در میان خودروهای بی کیفیت خود هستید
متأسفم برای ملتی که منتظر رونمایی از تیبای جدید و دنای اتوماتیک و سمند توربوشارژر و غیره هستند
چند ماه تحریم خودرو توسط ملت یادتان رفت چه بلائی سر دزدان خودرو آورد.
11:38  1395/10/30
پاسخ دادن
کاوه
5

کار از این حرفها گذشته دوست عزیز؛
مافیای طماعی که به جان اقتصاد کشور افتاده گویی هیچگاه سیری ندارد. لذا راحتی و ایمنی را فقط برای خود می خواهند و در نتیجه هیچکدامشان گاری های داخلی ساخت خودشان را سوار نمی شوند. این گاری ها فقط برای من و شماست که تازه قیمتش بالاتر از حد معمول است و کیفیتش هم که نگو و نپرس. خوب معلوم است وارداتی های خوب هم کلی تعرفه بهش می بندند تا مردم مخصوصا اقشار پایین جز پراید گزینه دیگری نداشته باشند...من یکی به نوبه خودم راضی نیستم از این همه ستم و حق خوری، بقیه را نمی دانم.
10:43  1395/11/01

m.a
11

18000 دلار با دلار 3500 میشه 63 میلیون ال90اتومات 50 میلیون!!!!
ببخشید دلار شده 4000 میشه 72میلیون
الان اعلام میکنن دلار شده 5000 پس شد 90میلیون
این قیمت هارو 110% اضافه کنید چون دولت فقیره به پول احتیاج داره!!!
22:41  1395/10/29
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس. : اطلس سفیدقرمزش خوبه یا سفید مشکی به نظرتون؟
فاضل H : شاهین من کو؟ همه باهم خواهشها!
یا مأوي القلوب : برا حقیرم نیومده چون تو اطلاعیه پیش فروش زده زمستان بخش اول احتمالا ما زمستان بخش دومیم....
یا مأوي القلوب : برا حقیرم نیامده احتمالا بخش دوم زمستان بودیم
چان چان گان گان : خبر جدید یه آشنایی دارم که شغل و کارش خرید و فروش حواله هست امروز گفت ۸تا حواله چانگان ۵۵ خریدم و.... گفت قراره تا ۱۵ اردیبهشت درگاه پرداخت باز بشه. گفت افزایش قیمت نداره فقط یه جزعی بابت بیمه و ارزش افزوده افزایش قیمت داره. هرچی پرسیدم چه کسی این اطلاعات رو داده بهم نگفت فقط گفت ما شغلمون این هست و همیشه اطلاعات میگیریم
اس تری : دوستان این ما به تفاوت بیمه بود مالیات هم دارین آمادع باشین حدود ۸ تومنی میشه
اسفند ماه : شما تحویل اسفند بودی؟
ساینا دوگانه : عصری برام پیامک اومده هفته آخری بهمن هستم برا تکمیل وجه ۱۴۱مبرا ساینا اس دوگانه .نمایندگی زنگ زدم گفت تا بیست اردیبهشت فرصت تکمیل وجه براتون گداشتن . حالا دوباره یک دعوت نامه کوئیک ۸۵ گانه آمده. فک کنم پیامک دومی پیشنهادی هست
مصطفی : سلام دوستان و هم دردان عزیز،،، ساینا دو گانه هفته چهارم اسفند هستم سال قبل دو ،، سه پیام پیشنهادی تغیر ماشین به بنزینی فرستادن که قبول نکردم البته مثل خیلی‌ها دستم خالی بود امروز غروب دوباره بی وجدانها پیام ساینا و کوئیک ۸۵ گانه فرستادن خدا لعنتتون کنه برای چه با اعصاب و روان مردم بازی میکنید بخدا مردم گرفتارن ،،مریض دارن وسیله ندارن برای چه مردم بدبین به دین و نظام و همه چیز میکنید
دزدگیر : با قیمت ۸۷۰ میدن،خدارو شکر مردم دیگه پول ندارن بخرن فقط کسانی می‌خرن که تو بازار با سود بفروشن که رو دستشون میمونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : منم 23اسفند هستم نقدی ولی تا الان تخصیص ندادن
شکی : ها والا قیمت پارس اصلاح میشه 344میلیون میشه پارس معمولی پارس سفارشی 400میلیون میلیون اصلاح میشه
واقع بین : دوستان شنبه جلسه دارند من یقین دارم قبمت پارس اصلاح میشه مطمعن باشید چون پارس آبشنی بش اضافه نشده
لطف علی : شاهنامه آخرش خوشه خواهیم دید که ضرر می کنه0
زینب احمدی : دقیقا😂موافقم😂 خب اگه نداری چرا ثبت نام کردی میرفتی پراید میگرفتی یا تو قرعه سایپا محصولات ارزون ترو انتخاب میکردی مگه ایرانخودرو مجبورت کرده پارس بگیری
احمد : دقیقا وقتی مقایسه میکنی متوجه میشی ک درهر صورت حتی افزایش قیمت بازم مشتری سود میکنه همین پارسو اگه بازار بفروشی 400سوده اگرم نگهش داری .ماشین 900میلیونی زیر پاته پس هم دلال هم مصرف کننده دارن سود میبرن رو پژو پارس
مهدی : برا من امروز ریختن. تاریخ تایید لیزینگم 27 بهمن بود
محسن 207 اتومات : سلام دوستان اینجا کسی اتومات داره و خبر داره تا چه تاریخی فاکتور شده
م : واقعا که
مریم احمدی : سلام کسی از بخش نامه پارس سفارشی 4714 اطلاع داره کی فراخوان میدن