کیا اسپورتیج 2014

کیا اسپورتیج 2014

"پیتر شرایر" (Peter Schreyer) پیش از آن که در سال 2012 به عنوان مدیر عامل کمپانی کیا معرفی شود، در سمت طراح ارشد این کمپانی کره ای مشغول به کار بود. او در طی دوران فعالیت خود به عنوان طراح، انقلابی در ظاهر خودروهای کیا ایجاد کرد که یکی از پرفروش ترین آن ها کیا اسپورتیج بود. پس از معرفی اسپورتیج در سال 2011، بازار جهانی استقبال بسیار خوبی از این کراس اوور زیبا کرد و به نظرمی رسد فیس لیفت اسپورتیج 2014 نیز که روز گذشته تصاویر آن منتشر شد، هم چنان در مسیر موفقیت حرکت کند.

کیا اسپورتیج 2014

فیس لیفت اسپورتیج تغییرات ظاهری کمی را به خود دیده است که عبارتند از: تغییر جزئی طرح جلو پنجره، چراغ های جلوی HID و چراغ های عقب LED سفارشی. مهم ترین تغییرات، مربوط به موتورهای در نظر گرفته شده برای تیپ های مختلف اسپورتیج می شود. پیشرانه 2.4 لیتری با تزریق سوخت مستقیم و با اصلاحاتی که بر روی آن صورت گرفته است، توانایی تولید 182 اسب بخار نیرو را دارد که نسبت به موتور مدل قبلی 6 اسب بخار قوی تر شده است. در حال حاضر مصرف سوخت این موتور که بر روی تیپ های LX و EX قرار دارد، رسماً اعلام نشده است، اما انتظار می رود که پیشرانه جدید مصرف سوخت ترکیبی بهتری داشته باشد.

کیا اسپورتیج 2014
کیا اسپورتیج 2014 کیا اسپورتیج 2014
کیا اسپورتیج 2014 کیا اسپورتیج 2014

تیپ SX اسپورتیج 2014 نیروی محرکه خود را از موتور پرقدرت GDI دو لیتری مجهز به توربوشارژر می گیرد. این پیشرانه توانایی تولید 260 اسب بخار نیرو و 364 نیوتن متر گشتاور را دارد. کابین اسپورتیج 2014 نیز امکاناتی مانند فرمان تلسکوپی و سیستم کامپیوتری UVO را درخود جای داده است که به صورت استاندارد در تیپ های EX و SX و سفارشی برای تیپ LX وجود دارد. تجهیزات دیگری که قبلاً در تیپ های پایین تر سفارشی بودند، در همه تیپ های مدل جدید به صورت استاندارد دیده می شوند؛ این تجهیزات عبارتند از: کمک فنر های اسپرت و دریچه های هوای صندلی های عقب. لازم به ذکر است که قیمت فیس لیفت اسپورتیج هنوز اعلام نشده است.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه توییتر 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

کیا اسپورتیج 2014


منبع

TruckTrend

برچسب : اسپورتیج , پیتر شرایر , کیا



قبلی بعدی



مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

30 نظر

سهیل
0

من یه شرکتی فول خریدم 27 کیلومتر رفتم باش بردم فروختم ، این ماشینه آخه ؟؟ مثل اسباب بازی میمونه فقط ظاهر داره برید آی ایکس 55 سوار شید متوجه میشید که این ماشین نیست واقعا 150-160 میلیون زیادشه
10:41  1393/06/08
پاسخ دادن
سعید
1

باهات موافقم. اسپورتیج - توسان - سانتافه این ها همه جنبه ظاهری دارند.
توی خاکی انگار سوار اسباب بازی بچه ها شدی. شریق شریق اتاق هم
گوش هات رو کر می کنه هم مثل کوفته می کوبتت.
سرعت و شتابشون که دیگه خدا توی سبقت به صاحبشون رحم کنه.
کایرون - وراکروز - پرادو - لندکروز سوار شید. ببینید شاسی بلند واقعی یعنی
چی.
13:32  1393/06/08

علی
4

من دارمش هرکس میگه خوب نیست همش حرفه من لامرد هستم همه هم پول دار ولی همه اسپرتیچ می گیرند
21:45  1393/06/07
پاسخ دادن
دينا
0

بچه ها من امروز ماشينم و تحويل مي گيرم اونايي كه اين ماشين و دارين ازش راضي هستيد مصرف بنزينش چه طوره تو جاده چه طور؟
09:45  1393/04/30
پاسخ دادن
راننده (رویایی)
0

سلام مبارکه گرفتیش.خوبه
03:17  1393/05/05

راننده (رویایی)
6

سلام به دوستان
من یک تاکسی مدل79دارم میشه بگیدچه فرقی داره با اسپورتیج
درضمن اسم تاکسی رو هم گذاشتم اسب تیزپای جاده
میخواستم ببینم اگردوستان خوب توضیح بدن،وقانع بشم که اسپورتیج خوبه یک شب خوابشو ببینم.
06:15  1393/04/27
پاسخ دادن
دینا
2

دو روز مونده به تحویل اینقدر خوشحالم که نگو فقط دعا کنین واسم
00:02  1393/04/26
پاسخ دادن
ا
0

خیلی خوشحالم
00:25  1393/04/27

سیف
0

دوستانی که با اسپورتیج و راوفور آشنا هستند ميشه لطف کنید با هم مقایسه کنید چون سر دو راهی موندم، دارم کلافه میشم _ممنون
17:32  1393/04/10
پاسخ دادن
سیف
0

از دوستان عزیز میخام بگن از نظر نرمی نسبت به توسان، اسپورتیج چه جوريه؟
17:27  1393/04/10
پاسخ دادن
محمد
1

اسپورتیج حرف نداره
17:06  1393/06/05

mohsen
1

توسان حرف نداره
00:16  1393/06/08

سیف
1

دوستان محترم
از نظر فضای داخل توسان خیلی بزرگتر از اسپورتیج است؟
17:23  1393/04/10
پاسخ دادن
salar
5

سلام دوستان
من قصد خرید اسپورتیج را دارم. مدل2000 با2400چه فرقی با هم دارند و مدل2000 وارداتی گفتند 116میلیون است ایا به نطر شما خوب است،لطفا کسی که این مدل را دارد مرا راهنمایی کند.
10:06  1393/03/19
پاسخ دادن
میلاد
1

200 موتورش ضعیفه 2400 خیلی خوبه من خودم 2400 دارم خیلی عالیه
14:10  1393/04/11

ايمان
4

به نظر شما اسپورتج بهتر يا توسن
09:04  1393/03/16
پاسخ دادن
علی
3

توسان هم کابین داخلی بهتر و بزرگتری داره ...
هم فرمونش نرم تره و سیستم تعلیق بهتری داره ...
صندلی هاشم راحتتره طوری که اگه با اسپورتیج 4 5 ساعت رانندگی کنی کمر درد میگیری اما با توسان 13 ساعت رانندگی هم خستگی نمیاره
ولی متاسفانه توسان استهلاک بیشتری نسبت به اسپورتیج داره
17:58  1393/03/19

مهدی
1

علیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه شما چی میگید
16:51  1393/02/27
پاسخ دادن
mohsen
2

ماشین خوبی است متاسفانه واردکننده اینقدراپشن هارادستکاری میکنند موقع خرید ادم گیج مشه
00:50  1393/02/19
پاسخ دادن
رضا
2

واقعا ماشینی میباشد که با بنز رقابت میکند
10:02  1393/01/26
پاسخ دادن
amin
5

فنراش کمر آدمو داغوم میکنن خیلی خشکه من فروختمش توسان خریدم
17:13  1392/11/29
پاسخ دادن
pouya .khafan
4

دوستان لطفا نظرتون رو راجب به این ماشین بگید
ایا ماشین خوبیه؟
راضی هستید؟
مصرفش چه طوره؟
قیمتش مناسبه؟؟
17:55  1392/11/25
پاسخ دادن
سهراب
5

خیلی.عالیه.3سال.دارم.راضی.ام
16:32  1393/01/26

محیا
9

دوستانی که این اسپورتیج دارید میشه بگید از این ماشین راضی هستید یا نه؟ ایراداتش چیه؟
17:09  1392/10/19
پاسخ دادن
amir
9

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییه
15:48  1392/11/03

فردین
2

ایرادی نداره
19:30  1392/12/20

ماهان
8

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود
19:38  1392/09/12
پاسخ دادن
Farci
8

Tar ahi ye khubi dare vali beman tahvil nadadan
20:34  1392/09/08
پاسخ دادن
amir
11

vaghan mashiane aliii hast\
23:35  1392/08/10
پاسخ دادن
حسینی
21

طراحی واقعاً موفقی بوده.
14:55  1392/06/26
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
نظر سنجی
بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات از نظر شما؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کمالی : سلام به آقا احسان عزیز راستش من هم علاقه شدیدی به خودروسازهای داخلی دارم.چند وقتی هم هست دنبال ی خوبش میگردم خیلی هم سررشته ندارم.ولی ی خودرو میخوام که ترمزهاش عالی باشه.انواع کیسه هوا رو هم داشته باشه.زیبا باشه.آپشن های روز دنیارو داشته باشه و همچنین استانداردهای ایمنی دنیا رو همداشته باشه و از همه مهمتر ساخت ایران باشه تا با خریدم در جهت پیشرفت کشورم بتونم کمک کوچکی کرده باشم.با تشکر از شما دوست گرامی
kamy : چون اکثر مردم مظلوم ایران پول خرید ماشین بالای 100 150 میلیون ندارند و از پراید و پژو هم خسته شدند پس رو به خودرو چینی میارند باید بیان در صحنه و از دولت بخوان که واردات خودرو آزاد کنه تا ایرانی بهترین ها رو سوار بشه
kamy : اگر گمرک خودرو آزاد بشه می شه از این ماشین ها خرید ولی در کل خرید این ماشین ها در این وضع اقتصادی ناجور بودار هست
kamy : بالا برین پایین بیان ژاپنی حرف آخر رو در آسیا می زنه فقط حیف که دلال های سودجو و خون آشام قیمت ها رو بردن بالا و نظارتی هم نیست
مبین : آخه ی حرف بزن با عقل جور در بیاد این فرغون سازای داخلی ماشیناشون رو با نصف قیمت و حتی یک چهارم میدن به عراق و سوریه و ..بازم خریدار نداره.اینجا هم هستن که نظر میدم فقط میخوام آدمایی مثل نیان با دروغ های بزرگشون مردم رو گمراه کنن.هیچ تعصبی هم رو هیچ ماشینی ندارم.ماشین یعنی آب و آتش.وسلام
مبین : جالبه که ذهنت هم فقط طرف جیلیه.میدونی چرا چون تنها خودرویی که مجوز ورود به اروپارو داره و چینی هم هست و این یک تهدید برا خودروسازهای با کییییییفففففییییتتتت داخلیه.تا کی میخواین این آشغالارو تولید کنین بسه بخدا.جون مردم ارزش داره!.واقعا تا کی.به نظرت مکانیک کار جیلی میاد از خودرو بد تعریف کنه که خودش رو از نون خوردن بندازه.ماشین های چن صد میلیونی هم مشکلات جزیی دارن.مردم دیگه از خوروسازهای داخلی خسته شدن.حاضرن پول بیشتری بدن تا جونشون در امون باشه.
kamy : شما اصلا ژاپنی سوار نشدی تا ببینی در دراز مدت تکون نمی خوره در آسیا فقط ژاپن
مبین : آقایون دلشو نشکنین برید۴۰۵.پراید سوار شین.اینجوری حق این دوستمون هم ضایع نشه.کیفیت عالی.داری ۱۵کیسه هوا.تکنولوژی های روز دنیا.مجوز ورود به آمریکا اروپا و حتی فضا.سوخت کم.آلودگی کم.قابل رقابت با دوج شورلت.تویوتا و دیگر خودروهای وارداتی.:-)
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
شایان : سلام دوست عزیز من یه رکستون دبلیو دارم و واقعا راضیم قبلا سورنتو و سانتافه داشتم الان یه وراکروز هم خانومم داره واقعا که رکستون خیلی بهتره از همه لحاظ.در مورد رکاب هم باید بگم که باید بری نمایندگی اصلی تو جاده مخصوص اونجا هم رکاب اکتیون داره هم کایرون خلاصه که خیلی ماشینای عالی هستن
نریمان : آقا مهدی ، سلام خدمت شما ، عرض کنم ، گشتاور انتقالی به چرخ به عوامل مختلفی از قبیل ، قدرت موتور ، طراحی میل لنگ ، ضریب دنده ها در چرخ دنده های گیربکس ( اصطلاح تخصصی ادندوم و ددندوم ) ، نوع سیستم کلاچ میباشد ، اصولا با بودن قدرت موتور به معنی با رفتن گشتاور نیست ، و از ان مهمتر زمان انتقال گشتاور هست ، بعضی خودروها با حجم موتور بالاتر و گشتاور بیشتر در حداکثر دور موتور میتوانند به حداکثر گشتاور برسند که نشان دهنده طراحی معمولی میل لنگ و گیربکس ( با توجه به علم روز هست ) . هر چه قدر گشتاور در دور پایین موتور به حداکثر برسد ، شتاب اولیه و مخصوصا ثانویه آن بهتر و ملموس تر است. مسلما گشتاور بیشتر ، به خودرو جهت افزایش سرعت کمک میکند و مثلا یک خودرو با گشتاور ۲۳۰ نیوتن - متر میتواند تا حداکثر ۲۶۰ ک بر س براند و با گشتاور ۲۱۵ نیوتن - متر ، حداکثر ۲۴۰ ک بر س ، البته با رینگ و لاستیک مشابه ۱۷ اینچ ۲۱۵در ۵۰ . من به کسانی که اهل ریس هستند پیشنهاد میکنم بدنبال خودرویی باشید که سریعتر به حداکثر گشتاور میرسد.
حمید : تنها مشکل این خودرو ضعیف بودن دنده یک در حرکت اولیه سربالایی و ترافیکه شیب دار هست که از گشتاور دنده یک حاصل میشه بقیه چیزاش خوبه و رضایت بخش
حمید : سلام آقا رامین من هم وقتی می خواستم ماشین بخرم بین این دوتا یک ذره شک داشتم کدوم رو بگیرم و به نمایشگاه رفتم و هر دو رو سوار شدم وقتی سوار x60 شدم دیدم ماشین برچسب رو درش که رو قفل نصب میشه و قرمز رنگه ور اومده !!! بعد از کلی بررسی دیدم واقعا جیلی با لیفان غیر قابل مقایسه هست فقط تنها ویژگی کهx60 داره این هست که شاسی بلنده و جیلی در همه موارد یعنی کیفیت، امکانات، فنی، زیبایی و مخصوصا ایمنی(که دارای چهار ستاره از شرکتEuro Ncap هست) بهتر از لیفان هست ضمن اینکه جیلی اولین خودرساز چینی هست که اجازه تردد در اروپا رو پیدا کرده و از نظر اعتبار قابل مقایسه با لیفان و ام وی ام نیست، شک نکن، البته این ها نظر شخصی من بود و دوست داشتم شما رو راهنمایی کنم یا علی
مصطفی : سلام اشتباه نکن انصراف نده من یک هفته است گرفتم محشره وقتی باهاش میرم بیرون دیگه دوست ندارم پیاده بشم خیلی نرم بیصدا پرشتاب و ترمز عالی طراحی داخل هم زیباست واقعا ازش راضیم
amir : سلام.دوستان ماه پیش 206 تیپ پنج را از ایران خودرو تحویل گرفتم.در ها هیج کدام ریگلاژ نیستند وباید خیلی محکم بسته بشه.دنده ها سخت جا میره.صدای خاصی از موتور میامد که پس از مراجعه به نمایندگی ومکانیک بیرون گفتن از دیسک وصفحه است.ماشین اولم ال90مدل 88است.از اول درها تنظیم بود وتا حالا کوچکترین ایرادی نداشته.از 206وخیلی دلم چرک شد.شنیده بودم از سال90به بعد افت شدید کیفیت داره ولی به علت نیاز به ماشین هاج بک اونو خریدم.الان هم گذاشتم برای فروش.واقعا برای ایران خودرو متاسفم که این بلا را سر این ماشین اورد
وحید : ماشین هایی که با کد 61006 تحویل میشن قراره با مصرف سوخت و.... بهشون اضافه شده .ولی رانا هایی که ما داریم با کد 61003 هستند.تو ماشین های ما سیم کشی هم انجام شده فقط باید نرم افزارش بروز بشه .
ایران 2 : اینا ماشین نیستن عصر این ماشینا تمام شده باید بریزدشون تو دریا یا اوراقشون کرد هم بیوک داشتم هم نوا
مهدی : باسلام به آقانریمان. لطفاً بفرمایید گشتاور بالای موتور به عواملی بستگی داره واینکه اگه گشتاور خودروي بالا باشه چه مزیتی در خودرو میتوان دید
سجاد : سلام. من ماشین های زیادی رو امتحان کردم مثلا اپتیما 2400 اما تفاوتی با mg6 ندیدم داخلش حتی از لحاظ قدرت و شتاب خلاصه ازmg6 واقعا راضیم
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.