هیوندای سوناتا 2014

هیوندای سوناتا 2014

کمپانی کره ای هیوندای از مدل سوناتا 2014 فیس لیفت شده برای بازار آمریکا رونمایی کرد. هیوندای در زمان معرفی به 50 مورد تجهیزات جدید و یا اصلاح شده اشاره کرد که برای تیپ های مختلف GLS، SE، SE 2.0T و مدل های Limited، به صورت استاندارد و سفارشی در نظر گرفته شده است.

هیوندای سوناتا 2014
هیوندای سوناتا 2014 هیوندای سوناتا 2014
هیوندای سوناتا 2014 هیوندای سوناتا 2014

تغییرات ظاهری مدل 2014 شامل طراحی جدید جلوپنجره، طرح اطلاح شده سپر عقب، چراغ های جلوی زنون، چراغ های عقب LED و رینگ های 17 و 18 اینچی سفارشی می شود. طراحی داخلی سوناتای 2014 نیز از یک پنل ابزار جدید، فرمان چرمی (در تیپ های SE و مدل های Limitedسیستم مسیریاب ماهواره ای دارای صفحه نمایش 8 اینچی، صفحه نمایش رنگی رادیو، استفاده از فیبر کربن (در تیپ SE)، صندلی راننده مجهز به تهویه (در تیپ Limited) بهره مند شده است.

هیوندای سوناتا 2014
هیوندای سوناتا 2014 هیوندای سوناتا 2014
هیوندای سوناتا 2014

فرمان قابل تنظیم، سیستم کنترل پایداری و سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر از جمله تجهیزات استانداردی هستند که کمپانی کره ای بر روی این مدل نصب کرده است. گفتنی است که تیپ SE 2.0T نیز به صورت استاندارد با یک سیستم اگزوز تیون شده و اسپرت تجهیز شده است.

هیوندای سوناتا 2014
هیوندای سوناتا 2014 هیوندای سوناتا 2014
هیوندای سوناتا 2014

هیوندای سوناتا مدل 2014 نیروی محرکه خود را از دو موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری و موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر می گیرد که به ترتیب توانایی تولید 190 و 274 اسب بخار نیرو را دارند. مصرف سوخت پیشرانه 2.4 لیتری به ازای طی مسافت هر یکصد کیلومتر 7.8 لیتر در شهر و 6.72 لیتر در بزرگراه اعلام شده است و مصرف سوخت موتور توربوشارژر نیز به ترتیب 11.2 و 7.35 لیتر در شهر و بزرگراه است. قیمت پایه این سدان کره ای برابر با 21,350 دلار است، در حالی که قیمت لوکس ترین مدل آن به 28,650 دلار می رسد.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه توییتر 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

هیوندای سوناتا 2014


منبع

AutoEvolution

برچسب : سوناتا , هیوندای


این مطلب را به اشتراک بگذارید...



مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

35 نظر

احمد
0

سوناتا عالیه من مدل 2011 دارم ولی ارتفاعش پایینه به خاطر استانداردش مشکل سرعت گیرهای تپه مانند ایرانه راستی مدل 2015 جلو داشبردش زشت شد برو عکس رو ببین مدلهای قبلی بهتر بود
13:29  1393/05/30
پاسخ دادن
محسن
0

من یه سانتافه داشتم و دارم.خیلی عالیه.پسر عمم می خواد سوناتا بخره و منم رفتم براش تحقیق البته من همیشه بهش میگم سانتافه بخر ولی گوش نمیده.خوشبختانه امروز از نظر های بدتون رو دیدم و حتما بهش خبر میدم
19:22  1393/05/12
پاسخ دادن
mohsen
3

همش کفش میماله زمین جیگرت آتیش میگیره. اگه چند نفر سوارش باشن که همه جا میماله زمین. دیوانه میشی :( فروختمش سر همین قضیه. بقیه چیزاش عالیه. کره خر وقتی معکوس میدی تو 120 سرعت باهاش. عربده میکشه. هنوز میخواد زمینو جر بده :)
23:42  1393/02/17
پاسخ دادن
sajadsfs
1

شما لطف میکنین میدین لاستیکاشو عوض میکنن(قیمتش هم 5میلیون میشه) و دیگ مثله ماشینای ایران خوردرو میشه
17:02  1393/05/11

محمد
0

به نظر من تو ماشینای چینی فقط جیلی خوبه.
12:14  1393/02/06
پاسخ دادن
ممدو
6

اینکه چینی نیس برادر سوناتا محصول کره است
13:09  1393/02/27

نويد
0

ميدان ديد كمه،راه افتادنش مسخرست،در مدت كمى از قيافه ميفته وجود اين عيب واسه سوناتا بااين قيمت افت داره
00:27  1393/02/06
پاسخ دادن
محسن
1

کاملا نوچ
18:15  1393/05/04

مسعود
2

والله ما هم تو سوناتا و النترا وسانتافه موندیم کدوم رو بخریم
22:35  1393/02/03
پاسخ دادن
امير
1

داداش فقط سانتافه2012 بگير موتورش3500 عاليهههههههقيمتشم170000000تومانه
17:45  1393/03/07

محسن
1

برو سانتافه 2014 بیگی از همه اینا بهتره!
18:17  1393/05/04

نارمک
1

والله گیج شدم.بین سوناتا واپتیماوiX35
14:54  1393/01/31
پاسخ دادن
نارمک
1

والله گیج شدم.بین سوناتا واپتیماوiX35
14:50  1393/01/31
پاسخ دادن
amin
0

من سوناتا 2012 دارم همه چیز این ماشین خوبه فقط 2تا ایراد داره یکی صدای سقف و دیگری ارتفاع کم ماشین از سطح زمین که باعث میشه روی دست انداز ها خیلی اذیت شی و لی از نظر موتوری و آپشن از رقیباش خیلی بهتره.اپتیماماشین خوبیه ولی راحتی و شتاب سوناتارو نداره ولی ترمزش از سوناتا بهتره.داخل سوناتا هم راحتتر وجذابتر از اپتیماس.وix35 همون موتور سوناتا روشه ولی بدنش سنگینتره و نسبت به سوناتا شتابش بیشتره (شتاب سوناتا بهتره) تنها مزیتش اینه که شاسی بلنده.امیدوارم تونسته باشم کمک کرده باشم
23:00  1393/01/31

امید
0

سلام
آیا سوناتا با موتور 2000 مجهز به توربو شارژبا قدرت 274 به بازار ایران وارد شده.!؟
اگر وارد شده کدام تیپ مجهز به این نوع موتور هست.!؟
با تشکر و منتظر جوابتون هستم...
12:40  1392/12/28
پاسخ دادن
علی
1

من تنها مشکلم با سوناتا اینه ک کفش پایینه و رو مانع گیر میکنه و تو دشتو صحراهم برا تفریح نمیشه ازش استفاده کرد
15:49  1392/12/23
پاسخ دادن
سروش
4

اقا علی میشه تحملش کرد یا خیلی اذیت میکنه؟ رو همه مانع ها میگیره ؟ راهنماییم میکنی لطفا
22:52  1393/01/03

ابى
0

من جفتشو داشتم اپتيما يه چيز ديگست
23:37  1392/10/24
پاسخ دادن
محسن
1

والله ما از هییییییییچی خبر نداریم.فقط میدونیم سوناتا و ایپیتیما ماشینن و خیلی ام گرونن!
18:22  1393/05/04

سروش
1

سلام دوستان
لطفا راهنمایی کنید میگن کف سوناتا2014 رو مانع میگیره درسته؟
اونایی که دارن تجربشونو بگن مرسییی
23:23  1392/10/15
پاسخ دادن
amin
4

سلام دوستان من سوناتا 2012 دارم .مزایاش اینه آپشناش زیاده که با همین آپشنابخوای بنز بخری حداقل 350میلیون پول میخواد.شتابش خیلی خوبه سرعتش هم عالیه.ولی معایبش اینه که بعد30هزار کیلومتر.سانروفش صدای جیر جیر میده که نشون میده پیچای سانروف مشکل داره.کمکاش بعد 2سال صدا میدن.بخاطراینکه ارتفاع ماشین از سطح زمین کمه و فاصله چرخ تا گلگیر کمه(بقول معروف فاقش کوتاهه)روی کوچکترین دست انداز گیر میکنه و ماشین یکم میکوبه.این ایرادات تو اپتیمابیشتر دیده میشه.فقط خوبیه اپتیما اینه که ترمزش از سوناتا بهتره ولی در کل سوناتا از اپتیما بهتره و روونتر و شتاب و تعویض دندش بیشتر و سریعتره.من هردوتارو داشتم که دارم اینو میگم
14:24  1392/12/23

رامين
0

من همه ي مدلهاي سوناتا رو داشتم از لحاظ محكمي اتاق قديمش بهتره ولي موتور تنبلي داره. اتاق جديدش هم گيربكس خيلي سريع و قوي داره هم موتورش خيلي خوبه ولي ارتفاعش يكم كمه و سانروفشم جير جير ميكنه بعد دو سال كه من روغن زدم به ريلش درس شده كمكهاش هم زود به صدا ميفته كه ايناش بعضي وقتا ميره رو اعصاب . ولي در كل من راضيم اذيت نميكنه خدا رو شكر خرج ماشين كره اي زياد نيس!
18:15  1393/01/21

امير
0

بله اقاسروش خيلي اذيت ميكنه ولي واسه جاده عاليه
16:54  1393/01/31

امير
0

اره ديگه كلافه ام كرده
17:47  1393/03/07

سهیل
0

سلام میخواستم بدونم سوناتا2014بخرم یا اوپتیما20141کدوم بهتره هم از نظر فنی هم خرید فروش متشکرم
12:45  1392/09/13
پاسخ دادن
صالح
2

لطفا دباره سانتافه تيپ جديد بيشتر توضيح دهيد
07:41  1392/09/12
پاسخ دادن
رامين
2

من سوار شدم. عقبش تنگه نسبت به سواري نميدونم چرا واقعا ولي همه چي داره خوشگل هم هست. سواري خوبي داره خيلي موتور قوي نداره ولي بدم نيست. ولي الان كه 190 تومنه نمي ارزه چون ميشه با 180 تومن بي ام و ايكس1 نيمه فول خريد كه خب هرچي باشه آلمانيه ديگه.
من خودم هيونداي زياد داشتم خوبن و خدايش كم خرجن!
18:21  1393/01/21

امیر
1

من نمیدونم سوناتا 2014 بخرم یاix35 لطفا راهنمای کنید ممنون
09:02  1392/09/02
پاسخ دادن
کاربر: شهرام
7

خب این دوتا چندان ارتباطی به هم ندارن
این مدل سدان متوسط نیمه لوکس هستش و اون یکی ix35 یک خودروی Suv نیمه لوکس محسوب میشه .. باید ببینی چه انتظاری از ماشینت داری .
قطعا راحتی ســـدان ها از شاسی بلند ها به مراتب بهتره به خاطر نوع سیستم فنربندی و تعلیق و اینها (تقریبا توی هر برندی همینطوره) .. هندلینگ و گشتن سر پیچ ها ، مصرف سوخت ، شتاب اولیه و سرعت نهایی و چند مورد دیگه هم به نفع سدان هاست .. در مقابل شاسی بلندها میدان دید بهتری دارن چون توی ارتفاع هستن و رانندگی متفاوتی رو تجربه میکنی.
در کل من اگر باشم حتما و حتما Sonata 2014 رو از بین این دو انتخاب میکنم .
21:56  1392/09/02

ی کی
1

خوب معلومه سوناتا2014فول
14:24  1392/10/29

شایان
0

سوناتا.من این ماشینادارم.شتاب سرعت سواری خوبی داره وراحت وخوشگله.این نکته رارعایت کن رومانع هااحتیاط کن.
09:30  1393/02/25

مهدی
5

من عاشق سوناتا ام ولی ما لندکروز داریم
18:05  1392/08/02
پاسخ دادن
علی
2

دسته دندش یه جوریه انگار چولوسیدست
ولی با این حال تو حلقم
همین دسته دندش به کل افکار مسئولین صنعتی ایران میارزه
22:33  1392/07/27
پاسخ دادن
کاربر: شهرام
12

هیوندای توی مسیر درستی قرار گرفته و بعد از مدت کوتاهی شاهد هستیم که به پلت فرم ایده آل و استاندارد خودش برای مدل های مختلف رسیده و هم اکنون در حال تحول درونی و محتوایی محصولاتش هست .
برخلاف به اصطلاح کمپانی های داخلی (بخوانید موسسه مالی اعتباری !) که هنوز دارن با سازمان استاندارد بحث میکنن که بلاخره ایربگ بزاریم نزاریم ... !!!!!
23:10  1392/07/17
پاسخ دادن
کاربر: حیدر
4

خود کرده را تدبیر نیست آقا شهرام.....
16:00  1392/07/18

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 


نظر سنجی
خواندن کدام یک از مقالات زیر برای شما جذابیت بیشتری دارد؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
farid458 : از جلو همان مک لارن 650s از عقب هم همان mp4-12c انجین هم همانی که در mp4 استفاده شده بود که البته در ابتدا 592 قوه اسب تولید میکرد و در سال 2012 طی فعل و انفعالاتی توسط مک لارن به 616 قوه اسب رسید کد انجین m838t البته این انجین به عنوان بهترین انجین 3 تا 4 لیتری در سال 2014 انتخاب شده است☺
nima_tmd : ای معلم ای ادیب پاکزاد الهی تا قیامت روحت شاد باد.
شهرام : من هم مشکل پلاک ماشینم حل نشده منتظرم بعد دو ماه ایا میشه سوار ماشینم بشم یا نه
حامد : جالبه همین کارخونه اشکودا که الان مالکش فولکس واگن هست شده یکی از غولهای بزرگ خودرو سازی.به ورطه ورشکستگی رفت اما آلمانیها این خودروساز جمهوری چک رو به قله های پیشرفت رسوندن.یکی نیست به ما کمک کنه شاید یه روز ماشین درست حسابی بسازیم بدیم دست مردم
حامد : شما بگین ما با کدوم کشور دوستیم ما بریم از همونجا ماشین بخریم؟ افغانستانم مارو تحویل نمیگیره :)))
احمد : خودرو سازی ما شدن نماینده برندهای چینی وبعدا ادعا میکنن ما تولیدمیکنیم آخه واردکردن ماشین چینی شده تولید ...
بهتر : بهتر که تحریم بشن مصرف کننده بیچاره ایرانی باید 4 یا 5 برابر قیمت واقعیشو بده تا سوارشون شه یعنی پرداخت باج به دلالان ماشین
Saeed.F.O.F : فرقی نمی کنه پشت خودرو چیزی بنویسی یا ننویسی. چون در هر صورت آه بلند حسرتت رو کسی جز خدای متعال نمی شنود. پس همان بهتر که بگوییم : خدایا فقط به تو پناه می برم . همانا که پناه بی پناهان - درمان بی درمانان و ناجی بی ریا تویی.
محمد اراک : کشورهای عربی همسایه که بهشون میگفتیم موش خور ملخ خور الان چه خودروهایی سوار میشن و با چه قیمت های ارزونی میتونن سوار بهترین خودروهای روز دنیا بشن ما ایرانی های بدبختم سوار چی میشیم و میخوان چقدر خوار کنن مارو ...
reza : زندگی سرگذشت درگذشت آرزوهاست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ebrahimiarash : داداش بالا بری پایین بیای سیاست تویوتا کاملا معلومه: اولا ماشین کاملا باید بی ریخت باشه ، آپشنال نباید داشته باشه مثلا دستی برقی چیه نمیخاد مردم تنبل میشن!!! سردکن گرمکن صندلی چیه نمیخاد!!!!!! فقط خوب مونتاژ کنیم اگر بوق هم نداشت مهم نیست، قیمتش فقط پایین باشه بالاخره میخرن دیگه . ارزون باشه قوطی خالی باشه
محمد اسكويي : من يه اسپورتيج ٢٠١٤ دارم، هم شتايش خوبه هم خيلي نرمه هم اينكه واقعا خوشگله، سوار اكثر شاسي بلندا هم شدم ولي اين يه چيز ديگه هست
نوید : دوست عزیز گیربکس 206 جدیداً خوب نیست و حداقل سرعت دنده 1 ماشین شما باید 30 تا 35 و دنده دو حدوداً 80 و 85 ولی اگه میخواهید این ماشین شما تند تر بره باید چهار کار انجام دهید که من به شخسه سوار شدم و 206 V8 شما میتواند L90 و پرشیا 2000CC و مگان رو بگیره البته مگان رو فقط تو 1 و 2 میگیره و دنده 3 مگان شمارو رد میکنه 1 - شمع آمریکایی اصل بندازید 2 - گیربکس آلمانی که باعث میشه دنده یک حدوداً 50 تا 60 پر کنه و دنده دو تا 100 کیلومتر پر میکنه 3 - پدال پنج سیمه باعث میشود شتاب ماشین شما بیشتر شود و اگر پا رو رو پدال قرار میدهید و تا ته فشار میدهید ماشین کپ نکنه 4 - همان دیسک و صفحه است که این کار زیاد لازم نیست همان 3 کار اول ماشین رو بهبود میده
نریمان : تمام حرف من اینه که کسی که میخواد ماشین بخره باید برندی رو انتخاب کنه که اصالت و تجربه داشته باشه ، تمام دنیا برندهای ژاپنی رو کم استهلاک ، کم مصرف ، ایمن ، راحت و اصیل میدانند اگر رجوع به سایت های وات کار ، اتوکار ، کاربایر ، جی دی پاور ، اتو اکسپرس ، تست دریون و ... بیاندازید ، متوجه تعریف و تمجیدها میشوید . در ضمن در آخرین گزارش جی دی پاور در بررسی بازارهای اروپا و آمریکا ، قیمت ، کیفیت و مصرف سوخت جزو سه اولویت اول متقاضیان خودرو مشخص شده ، مثلا شما خودروهایوولکس واگن رو ببینید اصلا زیبا نیستند ولی همیشه جزو 3 تای اول فروش در دنیا هستند. سایت بست سلینگ بلاگفا مرجع مناسبی ازوضعیت فروش در دنیا هست . از دید بنده مطابق با بازار ایران و طبق اولویت : 1- برندهای آلمانی ( بی ام دبلیو ، بنز ) 2- برندهای ژاپنی ( تویوتا / لکسوس ، مزدا ، نیسان ، میتسو ، سوبارو ) 3- برندهای انگلیسی و فرانسوی ( ام جی ، رنو ) 4- برندهای کره ای ( سانگ یانگ ، هیوندایی ، کیا )
نوید : سلام . کلاً 206 کلاجش سفته ولی ضعیف نیست . برای افرادی که قصد دارن گه 206 تندر 90 رو بگیره اگر میخواهید از L90 تند تر بره باید پدال گاز چهار سیمرو به پنج سیمه تبدیل کنید.
ebrahimiarash : اولا هر کی هرچی داره نوش جونش و خدا بیشتر بهش بده. من واقعا تعجب میکنم از حرفهای شما! یا شما تو دهه هفتاد دارید زندگی میکنید یا من بالای ابرها زندگی میکنم! دوست عزیز الان شما اگر قصد داشته باشید یه ماشین معمولی و متوسط مثل اپتیما،کمری،سوناتا،و یا محصولات ساده میتسوبیشی و...... که دارای حداقل کیفیت،امنیت،و ....... پارامترهای مورد نیاز دیگه باشه دست کم باید 130 تا 170 میلیون هزینه کنید دیگه ! 160میلیون تومن دهه 70 خیلی بود زمانی که دوو ریسر GTI سه میلیون تومن بود و پیکان چراغ بنزی یک میلیون تومن قیمت داشت. اپتیما حداقل چیزی بود که با 158میلیون میتونست انتظار خانواده رو فراهم بکنه و من برای زیرپایی خریدمش وگرنه مرکب اصل کاری که سوارم سه برابر اپتیمام قیمت و دو و نیم برابر موتورش هم حجم موتورش هست
مرضیه : سلام ماشین تیبا دوگانه ثبت نامی اسفند تحویل مرداد را کی میدن کسی خبر داره؟ دیگه حوصلم تموم شده
مهمان : سلام دوستان تحویل دی ماه لیزینگی به نظرتون کی دعوت نامش میاد؟
حمید : سلام دوستان در خصوص ستاد تبصره بکم یکی از دوستان من سانتافه وارد کرده و بابت پلاک کردنش شرکتی که براش وارد کرده برگه اسقاط 4 خودرو داده حالا ستاد سوخت میگه بعد از ترخیص و کد دریافتی از گمرک بعد از ان باید اسقاط کنید نه جلوتر اسقاط کنید خلاصه فکر کنم داستان چیز دیگری هست اخه شرکتهای وارد کننده بزرگ که نمی توانن بابت هر ترخیص بعد برن اسقاط بخرن اگر هم بخواهم زیر بار اسقاط خریدن برن میرن جلو جلو میخرن و بعد ترخیص می کنن اینطوری که انها میکن مراهل شماره گذاری بعد از ترخیص حدود 20 روز میشه
حمید : سلام دوستان در خصوص ستاد تبصره بکم یکی از دوستان من سانتافه وارد کرده و بابت پلاک کردنش شرکتی که براش وارد کرده برگه اسقاط 4 خودرو داده حالا ستاد سوخت میگه بعد از ترخیص و کد دریافتی از گمرک بعد از ان باید اسقاط کنید نه جلوتر اسقاط کنید خلاصه فکر کنم داستان چیز دیگری هست اخه شرکتهای وارد کننده بزرگ که نمی توانن بابت هر ترخیص بعد برن اسقاط بخرن اگر هم بخواهم زیر بار اسقاط خریدن برن میرن جلو جلو میخرن و بعد ترخیص می کنن اینطوری که انها میکن مراهل شماره گذاری بعد از ترخیص حدود 20 روز میشه
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.