زیباترین کوسه دنیا

زیباترین کوسه دنیا

برخی طرح ها تبدل به اثری جاودان شده و با گذشت زمان ارزش آن ها نیز بیش تر و بیش تر می شود. صنعت خودروسازی از این قاعده مستثنا نبوده و باید گفت آمریکایی های کلاسیک، همیشه حرف هایی برای گفتن دارند. یکی از اتومبیل های کانسپتی که در سال 1956 توسط جنرال موتورز به دنیا معرفی شد، پونتیاک Club de Mer بود.

زیباترین کوسه دنیا

یک خودروی کروک دونفره زیبا با طراحی خاص که شما را به یاد کوسه می اندازد. این خودرو هنوز باعث تعجب و حیرت مردم خواهد بود؛ حال تصور کنید 50 سال پیش، مردم با دیدن آن چه عکس العملی از خود نشان می دادند!

زیباترین کوسه دنیا

البته به این موضوع توجه کنید که از پونتیاک "کلوب دمر" یک دستگاه ساخته شده است که متاسفانه در سال 1958 از بین رفت. متعجب شدید؟ بله درست حدس زدید. این تصاویر مربوط به مدل این خودرو در ابعاد واقعی می باشد که توسط آقای "مارتی مارتینو" ساخته شده است. در ساخت این مدل از شاسی و موتور پونتیاک 1959 استفاده گردیده است.

زیباترین کوسه دنیا

تودوزی زیبا به رنگ قرمز و استفاده از قطعات استیل در داخل کابین به واقع زیبا و چشم نواز است. رنگ بدنه نیز همان رنگ خودروی اصلی بوده و جزئیات به خوبی در آن رعایت گردیده است. این کوسه آهنی زیبا در یک حراجی در سال 2009 به مبلغ 110,000 دلار فروخته شد.

زیباترین کوسه دنیا

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

زیباترین کوسه دنیا


منبع

CarScoops

برچسب : پونتیاک , Club de Mer , خودروی کلاسیک



قبلی بعدی



مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
نظر سنجی
بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات از نظر شما؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا : دوست عزیز اینجا ایرانه این چیزایی ک شما میگی اینجا مرسوم نیست...یعنی اصلا خواسته شما ب حساب نمیاد
فاطمه پیشگاه شمالی : من برنده مسابقه 83 شدم چیکار باید بکنم
مبین : آقای کرمی عزیز تا زمانی که با فروش فرغون هاشون سود بیشتری نصیبشون میشه.چرا باید اینکار رو بکنن.این یه تهدیده براشون. ولی ای کاش گفته شما به حقیقت میپیوست تا میدیدیم آقایون از خودروهای داخلی باز هم حمایت میکنن یا نه و همچنین دفاع
www.netcharkhi.ir : به طور کلی چون جنس چینی ارزونتره و وسایلش راحتتر پیدا میشه طرفدار هم زیاد داره اما یه ماشین ژاپنی یا آلمانی ... عمرش و دوامش کیفیت ساختش خیلی بیهتر از اون چینیا هست
تنها : چون ماشین های چینی ارزش پولی که بابتش میدی را دارند. همین
کمالی : سلام به آقا احسان عزیز راستش من هم علاقه شدیدی به خودروسازهای داخلی دارم.چند وقتی هم هست دنبال ی خوبش میگردم خیلی هم سررشته ندارم.ولی ی خودرو میخوام که ترمزهاش عالی باشه.انواع کیسه هوا رو هم داشته باشه.زیبا باشه.آپشن های روز دنیارو داشته باشه و همچنین استانداردهای ایمنی دنیا رو همداشته باشه و از همه مهمتر ساخت ایران باشه تا با خریدم در جهت پیشرفت کشورم بتونم کمک کوچکی کرده باشم.با تشکر از شما دوست گرامی
kamy : چون اکثر مردم مظلوم ایران پول خرید ماشین بالای 100 150 میلیون ندارند و از پراید و پژو هم خسته شدند پس رو به خودرو چینی میارند باید بیان در صحنه و از دولت بخوان که واردات خودرو آزاد کنه تا ایرانی بهترین ها رو سوار بشه
kamy : اگر گمرک خودرو آزاد بشه می شه از این ماشین ها خرید ولی در کل خرید این ماشین ها در این وضع اقتصادی ناجور بودار هست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ح : با سلام ، إز خيلي وقت پيش تصميم داشتم ماشين پرايد قديمي ام را تبديل به احسن كنم ولي هرچي صرفه جويي كردم تا پولاهايم را جمع كردم قيمت ماشين با سرعت سرسام اوري إز پس انداز من پيشي گرفت تا امروز كه نه خرج تعمير پرايد هجده ساله ام را دارم و نه قدرت خريد ماشين جديد ، هر چند كه با مطالعه مشكلات دوستان در اين صفحه مي بينم حداقل چيزي إز دست نداده ام مگر اعتماد اندكم را ......
فرشاد : من دو ماه دارم 5000کار کرد شتاب کم ماشین مصرف 10داخل شهر و ارتفاع پایین جلو ماشین واگر نرم افزار گیربکس تعغیر کنه ماشین خیلی خوبی
شایان : سلام دوست عزیز من یه رکستون دبلیو دارم و واقعا راضیم قبلا سورنتو و سانتافه داشتم الان یه وراکروز هم خانومم داره واقعا که رکستون خیلی بهتره از همه لحاظ.در مورد رکاب هم باید بگم که باید بری نمایندگی اصلی تو جاده مخصوص اونجا هم رکاب اکتیون داره هم کایرون خلاصه که خیلی ماشینای عالی هستن
نریمان : آقا مهدی ، سلام خدمت شما ، عرض کنم ، گشتاور انتقالی به چرخ به عوامل مختلفی از قبیل ، قدرت موتور ، طراحی میل لنگ ، ضریب دنده ها در چرخ دنده های گیربکس ( اصطلاح تخصصی ادندوم و ددندوم ) ، نوع سیستم کلاچ میباشد ، اصولا با بودن قدرت موتور به معنی با رفتن گشتاور نیست ، و از ان مهمتر زمان انتقال گشتاور هست ، بعضی خودروها با حجم موتور بالاتر و گشتاور بیشتر در حداکثر دور موتور میتوانند به حداکثر گشتاور برسند که نشان دهنده طراحی معمولی میل لنگ و گیربکس ( با توجه به علم روز هست ) . هر چه قدر گشتاور در دور پایین موتور به حداکثر برسد ، شتاب اولیه و مخصوصا ثانویه آن بهتر و ملموس تر است. مسلما گشتاور بیشتر ، به خودرو جهت افزایش سرعت کمک میکند و مثلا یک خودرو با گشتاور ۲۳۰ نیوتن - متر میتواند تا حداکثر ۲۶۰ ک بر س براند و با گشتاور ۲۱۵ نیوتن - متر ، حداکثر ۲۴۰ ک بر س ، البته با رینگ و لاستیک مشابه ۱۷ اینچ ۲۱۵در ۵۰ . من به کسانی که اهل ریس هستند پیشنهاد میکنم بدنبال خودرویی باشید که سریعتر به حداکثر گشتاور میرسد.
حمید : تنها مشکل این خودرو ضعیف بودن دنده یک در حرکت اولیه سربالایی و ترافیکه شیب دار هست که از گشتاور دنده یک حاصل میشه بقیه چیزاش خوبه و رضایت بخش
حمید : سلام آقا رامین من هم وقتی می خواستم ماشین بخرم بین این دوتا یک ذره شک داشتم کدوم رو بگیرم و به نمایشگاه رفتم و هر دو رو سوار شدم وقتی سوار x60 شدم دیدم ماشین برچسب رو درش که رو قفل نصب میشه و قرمز رنگه ور اومده !!! بعد از کلی بررسی دیدم واقعا جیلی با لیفان غیر قابل مقایسه هست فقط تنها ویژگی کهx60 داره این هست که شاسی بلنده و جیلی در همه موارد یعنی کیفیت، امکانات، فنی، زیبایی و مخصوصا ایمنی(که دارای چهار ستاره از شرکتEuro Ncap هست) بهتر از لیفان هست ضمن اینکه جیلی اولین خودرساز چینی هست که اجازه تردد در اروپا رو پیدا کرده و از نظر اعتبار قابل مقایسه با لیفان و ام وی ام نیست، شک نکن، البته این ها نظر شخصی من بود و دوست داشتم شما رو راهنمایی کنم یا علی
مصطفی : سلام اشتباه نکن انصراف نده من یک هفته است گرفتم محشره وقتی باهاش میرم بیرون دیگه دوست ندارم پیاده بشم خیلی نرم بیصدا پرشتاب و ترمز عالی طراحی داخل هم زیباست واقعا ازش راضیم
amir : سلام.دوستان ماه پیش 206 تیپ پنج را از ایران خودرو تحویل گرفتم.در ها هیج کدام ریگلاژ نیستند وباید خیلی محکم بسته بشه.دنده ها سخت جا میره.صدای خاصی از موتور میامد که پس از مراجعه به نمایندگی ومکانیک بیرون گفتن از دیسک وصفحه است.ماشین اولم ال90مدل 88است.از اول درها تنظیم بود وتا حالا کوچکترین ایرادی نداشته.از 206وخیلی دلم چرک شد.شنیده بودم از سال90به بعد افت شدید کیفیت داره ولی به علت نیاز به ماشین هاج بک اونو خریدم.الان هم گذاشتم برای فروش.واقعا برای ایران خودرو متاسفم که این بلا را سر این ماشین اورد
وحید : ماشین هایی که با کد 61006 تحویل میشن قراره با مصرف سوخت و.... بهشون اضافه شده .ولی رانا هایی که ما داریم با کد 61003 هستند.تو ماشین های ما سیم کشی هم انجام شده فقط باید نرم افزارش بروز بشه .
ایران 2 : اینا ماشین نیستن عصر این ماشینا تمام شده باید بریزدشون تو دریا یا اوراقشون کرد هم بیوک داشتم هم نوا
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.