بررسی کیا کادنزا 2014

بررسی کیا کادنزا 2014

کیا کادنزا (Cadenza) که سدان بزرگ خانواده کیا می باشد، باقیمت حدود 35,000 دلار در بازار جهانی، یکی از محصولات موفق این کمپانی محسوب می شود. مدل   2013این خودرو که توسط اطلس خودرو به داخل کشور وارد شده  است، قیمتی حدود 195 میلیون تومان دارد! ولی این که اختلاف قیمت بسیار بالا از کجا سرچشمه می گیرد، خود بحثی طول و دراز دارد! کیا کادنزا که دارای پلت فرم مشترک با هیوندای آزرا است، از برادر خود یعنی کیا اپتیما، کمی عریض تر و کشیده تر است. کادنزا مجهز به لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی می باشد که همین امر، آن را تبدیل به رقیبی جدی برای تویوتا آوالون و کرایسلر 300 کرده است.

بررسی کیا کادنزا 2014

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی کیا کادنزا 2014

در تمام تیپ ها به صورت استاندارد شما با مواردی همچون: رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، سنسور باران، آینه های جانبی برقی تاشونده، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک 2 نقطه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، تودوزی چرم، سانروف، فرمان تلسکوپی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت و دارای تهویه، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در 4 جهت، صندلی های جلوی گرم شونده، دوربین دید عقب، سنسور پارک، صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به مسیریاب و بلوتوث و سیستم صوتی اینفینیتی (Infinity) به همراه 12 عدد بلندگو و خروجی USB و iPod روبرو هستید. آپشن های طبقه بندی شده دیگری نیز در این خودرو وجود دارد. برای مثال پکیج Premium شامل: رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، کروز کنترل، ترمز دستی الکترونیکی، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار خروج از خط می باشد. در پکیج White، تریم طرح چوب در داخل خودرو نیز به لیست بالا افزوده می شود.

 

قدرت موتور و کارایی

بررسی کیا کادنزا 2014

این کره ای عبوس مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری با قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 345 نیوتن متر می باشد که البته مدل های عرضه شده در کشورهای مختلف، ممکن است دارای مشخصات فنی متفاوت باشند. نیروی موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب 0 تا 100 نیز حدود 7 ثانیه تخمین زده می شود.

 

ایمنی

بررسی کیا کادنزا 2014

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ترمز ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کیسه هوا جلو و پرده ای، دوربین دید عقب و سنسور پارک می باشد که کادنزا را تبدیل به خودرویی ایمن کرده اند.

 

طراحی داخلی

بررسی کیا کادنزا 2014

داخل کابین کادنزا ارگونومیک بوده و حس دوستانه ای را به راننده منتقل می کند. طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت در داخل کابین به وضوح دیده می شوند. دسترسی به کلیدهای تنظیم تهویه مطبوع و سیستم صوتی راحت بوده و چیدمان آن ها منطقی و اصولی است. صندلی های این خودرو بسیار راحت است و به خوبی از کمر و پاها محافظت می کنند.

 

تجربه رانندگی

بررسی کیا کادنزا 2014

سواری کادنزا کمی خشک است ولی از پس ناهمواری های جاده به خوبی بر آمده و تمام آن ها را دفع می کند. به لطف کابین بی صدا و صندلی های راحت، رانندگی لذت بخشی را با این خودرو تجربه خواهید کرد. گیربکس اتوماتیک در تعویض به دنده های پایین دقیق است اما در تعویض به دنده های بالاتر کمی کند است ولی به لطف قدرت و شتاب گیری قابل قبول خودرو، شما را نا امید نخواهد کرد.

بررسی کیا کادنزا 2014

در کل این خودرو با قیمت مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی بالا، برای دیگر رقیبان هم رده آسیایی خود، خطری جدی محسوب می شود. به نظر شما آیا کادنزا قدرت رقابت با آزرا یا سوناتا را دارد؟


منبع

Edmunds

برچسب : کیا , کادنزا , 2014






مرتب سازی :

32 نظر

Hamid Reza
2

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
20:02  1393/04/21
پاسخ دادن
محمد
1

از نظر امکانات بخوایم بگیم گرانجور سرتر از محصولات کیاست ولی از نظر قدرت موتور کادنزا به مراتب بهتر از گرانجوره در کل ازارا گرانجور پر ابهت تره
11:10  1393/04/21
پاسخ دادن
علی
4

خدایی مدل 2013 تو طراحی بیرون یه شاهکار بود.ولی این مدل 2014 بخصوص از جلو ،بنظر من مثل کمری جدید،یه افتضاح طراحیه.ایشالا که به سرنوشت کمری جدید دچار نشه
17:30  1392/11/06
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
0

همین کمری جدید فروشی بسیار بیشتر از قبلیا داشت. دلیلش اینه که ایرانیا از خودرو های اسپرت لذت بیشتری میبرند تا لوکس. کمری حالت لوکس رو به خودش گرفت
13:39  1392/12/23

Sahand
3

به نظر من ماشين فقط اپتيما٢٠١٤ ما الان ١ماهه كه گرفتيم خيلي هم راضي ايم.من اين ماشين رو به شما پيشنهاد ميدم
13:43  1392/09/08
پاسخ دادن
علیرضا
5

سلام دوستان من هم جنسیس 2011 دارم هم کادنزای 2012 در شتاب و سرعت جنسیس برتری محسوسی نسبت به کادنزا داره ولی در ترمز گیری کادنزا حرف اوله گرنجور کلا در برابر کادنزا یک سرو گردن پایین تره در ضمن از نظر من طراحی خارجی کادنزا برتر از هر دوتایشان هست
01:22  1392/09/02
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
11:58  1392/08/08
پاسخ دادن
عباس ق
6


تو قیمت دویست تومان به پایین بهترینه من در موردش زیاد تحقیق و بررسی کردم و خریدم خیلی ازش راضیم
08:29  1392/08/05
پاسخ دادن
پدرام
3

خیلی شیکه!
12:23  1392/08/03
پاسخ دادن
محمد
5

از لحاظ امکانات که هیوندای را میخورهفقط قیمتش اگر توایران بیا چنده
19:23  1392/06/01
پاسخ دادن
ناصر
8

باسلام کادنزاماشین نزدیکی به گرنجوره ولی امکانات رفاهی وایمنی داخلی گرنجوربه مراتب بهترازکادنزاست که این ماشین می توانست بافول کردن امکانات داخلیش باتوجه به موتورپرقدرتترش نسبت به گرنجوربه راحتی موردانتخاب بی چون وچرادرمقابل گرنجورباشه.
درنهایت باتوجه به قدرت یکسان۲۹۳اسب بخارهردوماشین وتفاوت قیمتی کم این دوخودرومی توان گفت ازراگرنجورانتخاب بهتریه.باتشکرازمطالب شما
22:52  1392/05/14
پاسخ دادن
علی
5

قطعاکادنزابهترازسوناتا،اپتیمااست ودررقابت باگرنجورهم می بره چون رقیب سرسخت تری به نام تویوتاآوالون رابرده است.
16:48  1392/05/06
پاسخ دادن
محمود احمدی
1

زنده باد کیا اپتیما
00:59  1392/04/16
پاسخ دادن
محمود احمدی
0

به نظر من کیا اپتیما خیلی بهتر از کیا کادنزا هست آپشن های کیا هم بیشتره
00:57  1392/04/16
پاسخ دادن
مهدی
3

مثل بی ام و سری 7
حالا خوبه هنوز عکسش رایگانه وبابتش ازمون مالیات نمیگیرن و نمیگن جز کالای لوکسه
13:16  1392/04/11
پاسخ دادن
مهدی زارع
6

ماشین قشنگی هست ولی قابل مقایسه با گرانجور یا جنسیس سدان نیست
13:06  1392/04/09
پاسخ دادن
m.654646
16

دادا گرانجور بند انگشت کادنزا هم نیست
14:09  1392/07/09

Mehdi Javaherkalam
9

طراحی قبلیش2012 خیلی شیکتربود
این دیزاین منویادپیکان جوانان می اندازه//
13:07  1392/03/14
پاسخ دادن
آبان
5

به نظر من کلاس کادنزا از سوناتا از هر نظر بالا تر استوسوناتا باکادنزا قابل مقا یسه نیست والبته قیمت سوناتا خیلی پایین تر از کادنزا است.
به نظرم گرنجور رو رقیب بهتری میتوان برای کادنزا دانست که البته قیمت بالا تری نسبت به کادنزا دارد.
آپشن های گرنجور وکانزا تقریبا یکسان است ولی در موتور کادنزا قوی تر
است... ولی من خودم گرنجور رو بیشتر از کادنزا میپسندم .مخصوصا
به خاطر طراحی قشنگ تر داخلی وخارجی.
14:45  1392/02/26
پاسخ دادن
ببر 2014
6

دوست عزیز کادنز هم از نظر موتور و هم سواری و هم طراحی داخلی و بیرونی سر تر از گرنجور است
15:14  1392/10/17

رضا
3

چند وقته خیلی تبلیغ ماشین های کیا و هیوندا را می کنید
آیا این ماشین ها از ماشین هایی مثل تویوتا و هوندا و یا ماشین های اروپایی بهترند؟
22:13  1392/02/25
پاسخ دادن
رضا
5

خوب خیلی نسبت به قیمتش عالیه
22:10  1392/02/25
پاسخ دادن
کاربر: alireza R8
0

در مجموع بسیار خوب عمل کردند، واقعا با این قیمت (البته تو بلاد کفر) خیلی می ارزه
21:16  1392/02/24
پاسخ دادن
میلاد
3

سلام
طراحی داخلش خیلی خوب شده ولی طراحی بدنه 2013 واسه من جذابتر بود.
تو ایران ظاهر و امکانات را میبینند وظاهر بهتر را ترجیح میدن تا کیفیت و دوام ماشینی مثل تویوتا.
ممنون از زحمات شما.

16:17  1392/02/24
پاسخ دادن
ALI
2

سلام
این چیزی که شما گذاشتین بررسی نیست یه نگاه اجمالی به امکانات بود همین لطفا جامع تر بررسی کنین مثلا در طراحی بدنه و امکانات رفاهی اول اینکه طراحی بدنه چه ربطی به امکانات رفاهی داره دوما شما اصلا راجع به طراحی بدنه هیچ حرفی نزدین از امکاناتشم فقط نام بردین
این فقط انتقاد دوستانه بود با تشکر از سایتتون خسه نباشید
15:28  1392/02/24
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: امیدوار
4

دوست عزیز،تغییراتی در سایت دادیم که یکی از اونها امکان ارسال نظر با نام مستعار بود و این امکان، یه سری تغییرات نیاز داشت که دیگه تکمیل شد.با تشکر از یادآوری شما
13:45  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
2

1 car عکس avataram کوش پس؟
13:22  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
11

بهتر از گرنجور.
13:10  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Goyban Bahar
5

کادنزا یه جورایی منو یاد جگوار میندازه!!
برای ایرانی ها ماشین خیلی خوبیه چون مردم اینجا ماشین های بزرگ را می پسندند و به دلایل مختلف به هاپبک ها و ... علاقه ای ندارند ولی خب با این قیمت ؟؟؟؟
13:08  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: حمید ضیایی
7

طراحی خارجیش به نظرم تنزل داشته !
مدل فدیم طراحی خارجیشون بهتر بود !
با این مملکتم پولش از یه بی ام سری 7 بیشتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:02  1392/02/24
پاسخ دادن
سرزمین جاوید
5

دوستان عزیز من اکثر ماشینهای گرون قیمت داخل کشور را یا داشتم یا تست کردم بدون هیچ تعصبی میگم اگر هدف مقایسه قیمت با کیفیت ونرمی وامکانات ولذت رانندگی باشه لکسوس es350 بهترین گزینه است و ازنظر من بجای خریدن ماشینهای کره ای که اکثر آپشنهاش در کوتاه مدت خراب میشوند خیلی عاقلانه تره که لکسوس چند سال کارکرده تمیز بخرین . مطمئن باشید بهیچ وجه پشیمان نمیشید.
14:42  1392/08/08

mohammad amin
1

به نظرمن ماشین بسیار خوبی در اصل ما الان 5تا از اون رو داریم
18:59  1392/12/11

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
Bugatti 149 نظر
مهربد 61 نظر
اطلاعات خودرو
نریمان 44 نظر
m.hadi 35 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
يونس چاوشيني : با درود چه فايده!؟ تا زماني كه ملت خريدار اين سطح كيفيت و امكانات ايمني باشه از خودرو ساز هيچ انتظاري نبايد داشته باشي.اگه فقط6ماه مردم خودروي داخلي نخرند ببينيم ايران خودرو و سايپا اين خودرو ها رو به كي ميفروشه!!! ملتي هستيم بيش از حد قانع بي ادعا.هيچ ارزشي براي جان و مال خودمان قايل نيستيم پس چرا خودرو ساز قايل باشه!!!اون به فكر پر كردن جيبشه نه به فكر آسايس و امنيت و پول مردم. من به شخصه حاضرم خودرو دهه ي نود خارجي كه بيش از25سال عمر داره رو بخرم ولي خودرو صفر داخلي نخرم
suraj : با خسته نباشید به تمام دوستانی که در این سایت برای راهنمایی و دادن اطلاعات در مورد خودرو ام جی3 به دیگران نظر میدهند وتجربیاتشان را منتقل میکنند. دوستان من با این خودرو 14000کیلومتر رانندگی کردم تنها ایرادی که به این خودرو وارد است همان گیربکس خودرو است که اگر با عجله بخواهین دنده را در وضعیت حرکت قرار دهید ممکن است دنده درگیر نشده و خودرو حرکت نکند مثلا" وقتی پشت چراغ قرمز توقف کرده و حواستان نیست که چراغ سبز شده و خودروهای پشت سر شما شروع به بوق زدن کنند. و مطلب دیگر اینکه فکر میکنم منظور از الکتریکی بودن سیستم تهویه در این خورو در حد تغییر دریچه های خروجی هوا وتنظیم سرعت فن آن است وسیستم تهویه اتومات نیست و گرنه تنظیم درجه سردی و گرمی تهویه در تمام خودروهایی که سیستم تهویه دارند موجود است .البته تغذیه آنهم احتمالا"جدای از موتور خودرو می باشد چونکه در موقع روشن کردن سیستم تهویه کاهش شتاب خودرو محسوس نیست.
محمدرضا : درود... چه فایده داره.... خودمون رو برای چی اعصابمون خورد کنیم؟؟؟ ...... "نرود میخ اهنین بر سنگ"..... ... . . . . 405 تازه تحیل گرفتم بردم نمایندگی میگم درب قسمت جاسیگاری و فندکش خرابه .... پرسید سیگاری هستی ؟ گفتم نه.... میگه پس برو بیخیال مهم نیست.... . . . . . نظر میخواین :"آشغال"
حامد : اقا هیراد شما هم خوب پشتیبانی میکنیاا سانتافه نشه اسپورتیج که میشه سراتو که میشه بهترین ماشینارو با 100 ملیون میشه خرید مزدا 3 یا ازرا قدیمیه یا ماکسیما با 90 میلیون تمیز گیر میاد اونوقت بیایم اینارو بگیریم
محمد : سلام مبارک باشه اون اوایل از این بوها میاد که معمولا مال سوختن موادیه که تو اگزوز باقی موندن. تو این ماشین اگه صفحه کلاچ داغ بشه یه آلارم هشدار داره. فقط باید عادت کنید که زود به حالت N تغییر حالت بدین تو حالت توقف. در ضمن، این ماشین رو با ام جی 6 مقایسه نکنید لطفا:-) تو هیچع زمینه ای ازش در حد خودش انتظار داشته باشین. ایشالا ازش لذت ببرین
بهمن : منظورتون چیه از یه شغل بهتر از ماشین ؟؟؟
کثیری : اگه دنبال یک موتور زیبا و قیمت مناسب با کارایی و ضر ای بلند سری به موتور مگی بزنید البته رنگ قرمز و زردش سر آتش حتی بیشتر از هیوسانگه و از زیبایی چیزی کم نداره
منتظر : با سلام خوب بودولی نگفتیداگه ماشین عیب کردچگونه انژکتور رامیشه بازتمیز کرد
مهربد : با سپاس ، لینک اون مجوز ها رو لطفا میذارید ..
رضا : ابعادش واقعا مسخرس.طول 4مترو 16 سانت!!ریو که طولش 4مترو 25 سانته!!اسمشو میزاشتن هاچبک که بهتر بود.موتور 1600 سی سی بعدش لاکچری!!!دیگه به امید خدا نشانه های آخرالزمان هم کم کم پیدا شدن.ظهور داعش/آشوب وجنگ در منطقه...و سرآخر هم خودروی لوکس سایپا با ابعاد تقریبی فولکس گل!!ناموسا لااقل یه اسم درست حسابی واسش انتخاب میکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوروش درایور : سلام کسی از دوستان هست که انصراف داده باشه و پولشو گرفته باشه؟ من که هنوز نگرفتم و از زمان انصراف ۳۲ روز میگذره و هیچ جواب درستی نمیدن و هر سری که تماس میگیرم هی امروز و فردا میکنن و سر کار میذارن! ببخشید اینو میگم بچه های اینجا هم هیچکدوم بخار ندارن که مسعله را جدی پیگیری کنیم و یک اجماعی تشکیل بدیم و بریم جلوی نیرو خودرو تا تکلیفمون روشن بشه! چندبار تا حالا پیشنهاد دادم اما هیچکس جلو نیومده و فقط میان اینجا کامنت میذارن که هیچ فایده ای هم نداره!
امید : بله
مصطفی : سلام دوستان. مصرف سوختش رو میشه دقیق بگید. داخل شهر؟ بیرون شهر؟ داخل شهر بدون کولر؟ داخل شهر با کولر؟ بیرون شهر بدون کولر؟ بیرون شهر با کولر؟
حامد : باز امیدوار تر شدیم آقا شهاب شما دقیق چه تاریخی ثبت نام کردین برای دوستان یه توضیحی بدین از نگرانی دربیایم
سید محسن : سلام به همگی. من که عاااااشق صدای بم و با وقار اگزوزش هستم که خیلی جیگیرمو حال میاره😊. صدای موتورشم در دور های 4به بالا همینطوره و واقعا حس اسپرت بودن به آدم میده.
مهرداد : ما که از جک جی 5 راضی هستیم انقدر خوب بود که پدرمن میخواهد جکs5 هم برای مادرم بخره
ارشيا : ما هم ثبت نام كرديم شهريور تحويل مي گيريم ولي يه سوال داشتم به نظر شما چه رنگي براي اتوماتش بگيرم بهتره؟؟؟
ارشيا : جك جي 5 بهتره چون دنا اپشناش قاطيه كيلومتر و دور موتور و امپر آب و بنزين با هم قاطيه و اصلا ماشين خوبي نيست
رضا پارس : اشتباه می کنید. هر دو زیر نظر رنو هستند(اگر طرحهای اولیه پارس تندر را داشته باشید که مهندسهای پارس خودرو گند زده بودند که خود رنو اومد و طرح رو درست کرد و شد همین پارس تندر) در ضمن پارس تندر به خاطر قیمت بالاتر و همچنین هزینه تمام شده کمی بیشتر از تندر 90، سود بیشتری برای پارس خودرو دارد. بنابراین در این دورانی که تولید این دو خودرو پایین است کاملا منطقی است که فعلا تولید تندر 90 را کم کنه تا بتونه سر پا بمونه. البته به هیچ وجه این مورد مورد تایید کسی نیست ولی پارس خودرو سیاستش را روی این موضوع قرار داده است
ارشيا : جك جي 5 بهتره چون دنا اپشناش قاطيه كيلومتر و دور موتور و امپر آب و بنزين با هم قاطيه و اصلا ماشين خوبي نيست
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.