بررسی کیا کادنزا 2014

بررسی کیا کادنزا 2014

کیا کادنزا (Cadenza) که سدان بزرگ خانواده کیا می باشد، باقیمت حدود 35,000 دلار در بازار جهانی، یکی از محصولات موفق این کمپانی محسوب می شود. مدل   2013این خودرو که توسط اطلس خودرو به داخل کشور وارد شده  است، قیمتی حدود 195 میلیون تومان دارد! ولی این که اختلاف قیمت بسیار بالا از کجا سرچشمه می گیرد، خود بحثی طول و دراز دارد! کیا کادنزا که دارای پلت فرم مشترک با هیوندای آزرا است، از برادر خود یعنی کیا اپتیما، کمی عریض تر و کشیده تر است. کادنزا مجهز به لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی می باشد که همین امر، آن را تبدیل به رقیبی جدی برای تویوتا آوالون و کرایسلر 300 کرده است.

بررسی کیا کادنزا 2014

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی کیا کادنزا 2014

در تمام تیپ ها به صورت استاندارد شما با مواردی همچون: رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، سنسور باران، آینه های جانبی برقی تاشونده، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک 2 نقطه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، تودوزی چرم، سانروف، فرمان تلسکوپی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت و دارای تهویه، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در 4 جهت، صندلی های جلوی گرم شونده، دوربین دید عقب، سنسور پارک، صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به مسیریاب و بلوتوث و سیستم صوتی اینفینیتی (Infinity) به همراه 12 عدد بلندگو و خروجی USB و iPod روبرو هستید. آپشن های طبقه بندی شده دیگری نیز در این خودرو وجود دارد. برای مثال پکیج Premium شامل: رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، کروز کنترل، ترمز دستی الکترونیکی، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار خروج از خط می باشد. در پکیج White، تریم طرح چوب در داخل خودرو نیز به لیست بالا افزوده می شود.

 

قدرت موتور و کارایی

بررسی کیا کادنزا 2014

این کره ای عبوس مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری با قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 345 نیوتن متر می باشد که البته مدل های عرضه شده در کشورهای مختلف، ممکن است دارای مشخصات فنی متفاوت باشند. نیروی موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب 0 تا 100 نیز حدود 7 ثانیه تخمین زده می شود.

 

ایمنی

بررسی کیا کادنزا 2014

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ترمز ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کیسه هوا جلو و پرده ای، دوربین دید عقب و سنسور پارک می باشد که کادنزا را تبدیل به خودرویی ایمن کرده اند.

 

طراحی داخلی

بررسی کیا کادنزا 2014

داخل کابین کادنزا ارگونومیک بوده و حس دوستانه ای را به راننده منتقل می کند. طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت در داخل کابین به وضوح دیده می شوند. دسترسی به کلیدهای تنظیم تهویه مطبوع و سیستم صوتی راحت بوده و چیدمان آن ها منطقی و اصولی است. صندلی های این خودرو بسیار راحت است و به خوبی از کمر و پاها محافظت می کنند.

 

تجربه رانندگی

بررسی کیا کادنزا 2014

سواری کادنزا کمی خشک است ولی از پس ناهمواری های جاده به خوبی بر آمده و تمام آن ها را دفع می کند. به لطف کابین بی صدا و صندلی های راحت، رانندگی لذت بخشی را با این خودرو تجربه خواهید کرد. گیربکس اتوماتیک در تعویض به دنده های پایین دقیق است اما در تعویض به دنده های بالاتر کمی کند است ولی به لطف قدرت و شتاب گیری قابل قبول خودرو، شما را نا امید نخواهد کرد.

بررسی کیا کادنزا 2014

در کل این خودرو با قیمت مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی بالا، برای دیگر رقیبان هم رده آسیایی خود، خطری جدی محسوب می شود. به نظر شما آیا کادنزا قدرت رقابت با آزرا یا سوناتا را دارد؟


منبع

Edmunds

برچسب : کیا , کادنزا , 2014


این مطلب را به اشتراک بگذارید...


مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

33 نظر

Hamid Reza
2

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
20:02  1393/04/21
پاسخ دادن
محمد
1

از نظر امکانات بخوایم بگیم گرانجور سرتر از محصولات کیاست ولی از نظر قدرت موتور کادنزا به مراتب بهتر از گرانجوره در کل ازارا گرانجور پر ابهت تره
11:10  1393/04/21
پاسخ دادن
علی
3

خدایی مدل 2013 تو طراحی بیرون یه شاهکار بود.ولی این مدل 2014 بخصوص از جلو ،بنظر من مثل کمری جدید،یه افتضاح طراحیه.ایشالا که به سرنوشت کمری جدید دچار نشه
17:30  1392/11/06
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
0

همین کمری جدید فروشی بسیار بیشتر از قبلیا داشت. دلیلش اینه که ایرانیا از خودرو های اسپرت لذت بیشتری میبرند تا لوکس. کمری حالت لوکس رو به خودش گرفت
13:39  1392/12/23

Sahand
2

به نظر من ماشين فقط اپتيما٢٠١٤ ما الان ١ماهه كه گرفتيم خيلي هم راضي ايم.من اين ماشين رو به شما پيشنهاد ميدم
13:43  1392/09/08
پاسخ دادن
علیرضا
5

سلام دوستان من هم جنسیس 2011 دارم هم کادنزای 2012 در شتاب و سرعت جنسیس برتری محسوسی نسبت به کادنزا داره ولی در ترمز گیری کادنزا حرف اوله گرنجور کلا در برابر کادنزا یک سرو گردن پایین تره در ضمن از نظر من طراحی خارجی کادنزا برتر از هر دوتایشان هست
01:22  1392/09/02
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
12:35  1392/08/08
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
11:58  1392/08/08
پاسخ دادن
عباس ق
5


تو قیمت دویست تومان به پایین بهترینه من در موردش زیاد تحقیق و بررسی کردم و خریدم خیلی ازش راضیم
08:29  1392/08/05
پاسخ دادن
پدرام
2

خیلی شیکه!
12:23  1392/08/03
پاسخ دادن
محمد
3

از لحاظ امکانات که هیوندای را میخورهفقط قیمتش اگر توایران بیا چنده
19:23  1392/06/01
پاسخ دادن
ناصر
6

باسلام کادنزاماشین نزدیکی به گرنجوره ولی امکانات رفاهی وایمنی داخلی گرنجوربه مراتب بهترازکادنزاست که این ماشین می توانست بافول کردن امکانات داخلیش باتوجه به موتورپرقدرتترش نسبت به گرنجوربه راحتی موردانتخاب بی چون وچرادرمقابل گرنجورباشه.
درنهایت باتوجه به قدرت یکسان۲۹۳اسب بخارهردوماشین وتفاوت قیمتی کم این دوخودرومی توان گفت ازراگرنجورانتخاب بهتریه.باتشکرازمطالب شما
22:52  1392/05/14
پاسخ دادن
علی
4

قطعاکادنزابهترازسوناتا،اپتیمااست ودررقابت باگرنجورهم می بره چون رقیب سرسخت تری به نام تویوتاآوالون رابرده است.
16:48  1392/05/06
پاسخ دادن
محمود احمدی
1

زنده باد کیا اپتیما
00:59  1392/04/16
پاسخ دادن
محمود احمدی
0

به نظر من کیا اپتیما خیلی بهتر از کیا کادنزا هست آپشن های کیا هم بیشتره
00:57  1392/04/16
پاسخ دادن
مهدی
2

مثل بی ام و سری 7
حالا خوبه هنوز عکسش رایگانه وبابتش ازمون مالیات نمیگیرن و نمیگن جز کالای لوکسه
13:16  1392/04/11
پاسخ دادن
مهدی زارع
6

ماشین قشنگی هست ولی قابل مقایسه با گرانجور یا جنسیس سدان نیست
13:06  1392/04/09
پاسخ دادن
m.654646
13

دادا گرانجور بند انگشت کادنزا هم نیست
14:09  1392/07/09

Mehdi Javaherkalam
9

طراحی قبلیش2012 خیلی شیکتربود
این دیزاین منویادپیکان جوانان می اندازه//
13:07  1392/03/14
پاسخ دادن
آبان
5

به نظر من کلاس کادنزا از سوناتا از هر نظر بالا تر استوسوناتا باکادنزا قابل مقا یسه نیست والبته قیمت سوناتا خیلی پایین تر از کادنزا است.
به نظرم گرنجور رو رقیب بهتری میتوان برای کادنزا دانست که البته قیمت بالا تری نسبت به کادنزا دارد.
آپشن های گرنجور وکانزا تقریبا یکسان است ولی در موتور کادنزا قوی تر
است... ولی من خودم گرنجور رو بیشتر از کادنزا میپسندم .مخصوصا
به خاطر طراحی قشنگ تر داخلی وخارجی.
14:45  1392/02/26
پاسخ دادن
ببر 2014
6

دوست عزیز کادنز هم از نظر موتور و هم سواری و هم طراحی داخلی و بیرونی سر تر از گرنجور است
15:14  1392/10/17

رضا
3

چند وقته خیلی تبلیغ ماشین های کیا و هیوندا را می کنید
آیا این ماشین ها از ماشین هایی مثل تویوتا و هوندا و یا ماشین های اروپایی بهترند؟
22:13  1392/02/25
پاسخ دادن
رضا
4

خوب خیلی نسبت به قیمتش عالیه
22:10  1392/02/25
پاسخ دادن
کاربر: alireza R8
0

در مجموع بسیار خوب عمل کردند، واقعا با این قیمت (البته تو بلاد کفر) خیلی می ارزه
21:16  1392/02/24
پاسخ دادن
میلاد
3

سلام
طراحی داخلش خیلی خوب شده ولی طراحی بدنه 2013 واسه من جذابتر بود.
تو ایران ظاهر و امکانات را میبینند وظاهر بهتر را ترجیح میدن تا کیفیت و دوام ماشینی مثل تویوتا.
ممنون از زحمات شما.

16:17  1392/02/24
پاسخ دادن
ALI
2

سلام
این چیزی که شما گذاشتین بررسی نیست یه نگاه اجمالی به امکانات بود همین لطفا جامع تر بررسی کنین مثلا در طراحی بدنه و امکانات رفاهی اول اینکه طراحی بدنه چه ربطی به امکانات رفاهی داره دوما شما اصلا راجع به طراحی بدنه هیچ حرفی نزدین از امکاناتشم فقط نام بردین
این فقط انتقاد دوستانه بود با تشکر از سایتتون خسه نباشید
15:28  1392/02/24
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: امیدوار
4

دوست عزیز،تغییراتی در سایت دادیم که یکی از اونها امکان ارسال نظر با نام مستعار بود و این امکان، یه سری تغییرات نیاز داشت که دیگه تکمیل شد.با تشکر از یادآوری شما
13:45  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
2

1 car عکس avataram کوش پس؟
13:22  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
11

بهتر از گرنجور.
13:10  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Goyban Bahar
5

کادنزا یه جورایی منو یاد جگوار میندازه!!
برای ایرانی ها ماشین خیلی خوبیه چون مردم اینجا ماشین های بزرگ را می پسندند و به دلایل مختلف به هاپبک ها و ... علاقه ای ندارند ولی خب با این قیمت ؟؟؟؟
13:08  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: حمید ضیایی
7

طراحی خارجیش به نظرم تنزل داشته !
مدل فدیم طراحی خارجیشون بهتر بود !
با این مملکتم پولش از یه بی ام سری 7 بیشتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:02  1392/02/24
پاسخ دادن
سرزمین جاوید
5

دوستان عزیز من اکثر ماشینهای گرون قیمت داخل کشور را یا داشتم یا تست کردم بدون هیچ تعصبی میگم اگر هدف مقایسه قیمت با کیفیت ونرمی وامکانات ولذت رانندگی باشه لکسوس es350 بهترین گزینه است و ازنظر من بجای خریدن ماشینهای کره ای که اکثر آپشنهاش در کوتاه مدت خراب میشوند خیلی عاقلانه تره که لکسوس چند سال کارکرده تمیز بخرین . مطمئن باشید بهیچ وجه پشیمان نمیشید.
14:42  1392/08/08

mohammad amin
1

به نظرمن ماشین بسیار خوبی در اصل ما الان 5تا از اون رو داریم
18:59  1392/12/11

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
نظر سنجی
بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات از نظر شما؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Parsteam : طبق گفته کارشناس سایپا در برنامه مناظره شبکه یک سیما در همین چند ماه گذشته پراید قیمتی حدودا 5000 دلار در بازاهای جهانی داره قطعا قیمت هایی که ذکر کردید اشتباه هستن!!! خودرو دیسیا ساندرو در انگلستان قیمتی بالغ بر 7000 یورو داره داره!!! حدودا میشه 8000 دلار!! چطور امکان داره پراید قیمتی بیش از این داشته باشه؟!!!
حسین : والله من پارسال تو عراق بودم اونجا از یه عراقی که تاکسی پراید داشت پرسیدم گفت 1200 دلار.اوجا با وجود ماشینای امریکایی بیشتر از اینم نمی ارزید بخدا تزه گفت هزینه سند هم با خودشونه
اسمیگل : بابا چی میشد زنبور ایران هم بودی
حامد : این اینرنت ذغالی ثانیه به ثانیه لود میکنه من وقتی فیلم دیدم، پیش خودم گفتم الان باید اوج بگیره نباید فرود بیاد ولی خلبان خیلی با اعتماد به نفس فرود اومد انگار هیچ اتفاقی نیفتاده :))))) ولی سماجت خلبان خطرناک بودش چون بنظرم اگه همون لحظه فشار باد کم میشد با فشاری که خلبان اورد به هواپیما ممکن بود فاجعه رخ بده
سهند : خلبان با مهارت فوق العاده هواپیمای پیشرفته بویینک 737 رو نجات داد به نظر میاد فشار هوا زیر بالها از دست رفت.خدا خیلی رحم کرد.
محسن : ایول به خلبانش
masood : احسنت مبارک هیوندای باشه ایول
پرسنل 1Car: مدیر سایت : توضیح اینکه، اخبار مذکور با ذکر منبع از خبرگزاری‌های معتبر داخلی انتخاب می‌شود و صحت و سقم خبر مربوطه بر عهده نویسنده بوده و صرفاً جهت آگاهی شما علاقمندان می‌باشد.
gt6000 : چيه سايت وان كار هم جيره خور شده .توسايت خود سايپا هم همين قصه ها بلغور شده به عنوان توجيه قيمت .ولي خواهش ميكنم شما مديران عزيز سايت ديگه به شعور ما طرفداراتون توهين نكنين. گيرم كه اين قيمتها درست باشه اونطرف قضيه يعني درامد سرانه مردم روهم ذكر كنيد
محمد : چیز خاصی نبود.فیلم های بهتر بگذارید با تشکر.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدیef7 : برو تو سایت آپارات ببین ef7 220 هم رد میکنه ۲۰۶ ماشینه بچه هاست بخدا
مهدی : ایرانول ریسینگ ۱۰w40
مهدی : ءقا محسن من سمند ef7 دارم تکسوزه قبلش ۴۰۵ و پارس و زانتیا داشتم اما خدا شاهاده سمند خیییییلی بهتر از اوناست ترمزه جدیدی که از سال ۹۱ روشونه خیلی خوبه تو شتاب پارسو سوسک میکنه سوختشم تو اتوبان ۶ چند روز پیش پارس سوار شدم نزدیک بود بخاطر ترمزش تصادف کنم یا علی
مینا : سلام به همه . من با قیمت و موتور و هیچی کار ندارم . قبلا عاشق پرشیا شدم الان دارمش .این روزها از ظاهر سوناتا هیوندا خوشم اومده .خصوصا رنگ بژ. میخوام بدونم اگه بخرمش برای تعمیر و سرویس مشکلی نخواهم داشت؟ چون خانم هستم دوست دارم هر وقت مشکل جزئی پیدا کرد فوری تعمیر بشه
محمد : لیمیتید یعنی چه
نریمان : آقا محمد ، شما بنده رو شرمنده خودت کردی ، ممنون از حسن نظر و تبع بلندتان
نریمان : محمدرضا جان، در حالت ایست کامل و لیور روی P ، غربیلک سمت چپ فرمان رو فشار دهید و بعد بچرخونید تا روی vehicle option برسید و دوباره کلیک کنید ، گزینه delay light رو انتخاب کن و در اونجا زمان و کدوم چراغها رو میتونی انتخاب کنی. نه حافظه صندلی نداره و بهتر بود که براش میذاشتند ، مقوله اور درایو ادجاستمنت ، بر اساس میزان فشار بر پدال گاز و نیروی حادث از زاویه آلفا ( شیب جاده ) ، اتومات یا دنده رو سنگین و یا کنترل ولو قبل از توربین رو بیشتر باز میکند .
محراب : سلام من بابام هم کمری داشته هم سوناتا قدیمیش هم سانتافه ولی هیچ کدومش،سونتاyfنمیشه واقعا عالیه فقط ضعفش ب نظر من موتور2400سی سی هستش ک اونم تو ازرا رفع شده واقعا حرف نداره از همه نظر عالیه
نریمان : سلام آقا میلاد ، همکار قذیمی ، بنده ۱۵ سال هست که در شرکت سازه مشغولم و چون اعتقاد دارم که اطلاع رسانی مهمترین وظیفه هر فرد هست و فارغ از نگرش جاری در جامعه که هر حرکتی را با منفعت شخصی ارزیابی میکنند ، در هر لحظه ای که بتوانم در خدمت دوستان هستم
مجید : سلام بر همگی خواهشن تحت تاثیر تبلیغات بد بعضیها قرار نگیرید من ده مهر ثبت نام کردم امروز زده ماشین به مقصد رسیده وتماس گرفتم صدای مشتری گفتم چطور میگفتند کرمان خودرو بدقول یارو خندید وگفت اونا دشمنان ما هستند واقعأ شما تاخیر داشتی گفتم نه با این شرایط یعنی تازه کمتر از یماه ماشین منو تحویل میدند حالا دارم میفهمم اینجا فقط یسری بدروغ دارند حرف میزنند امیدوارم ماشینشم همونی باشه که انتظارشو دارم حداقل از داخلیهایی که تا حالا سوار شدم پژو و پارس و سمند بهتر باشه
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.