بررسی کیا کادنزا 2014

بررسی کیا کادنزا 2014

کیا کادنزا (Cadenza) که سدان بزرگ خانواده کیا می باشد، باقیمت حدود 35,000 دلار در بازار جهانی، یکی از محصولات موفق این کمپانی محسوب می شود. مدل   2013این خودرو که توسط اطلس خودرو به داخل کشور وارد شده  است، قیمتی حدود 195 میلیون تومان دارد! ولی این که اختلاف قیمت بسیار بالا از کجا سرچشمه می گیرد، خود بحثی طول و دراز دارد! کیا کادنزا که دارای پلت فرم مشترک با هیوندای آزرا است، از برادر خود یعنی کیا اپتیما، کمی عریض تر و کشیده تر است. کادنزا مجهز به لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی می باشد که همین امر، آن را تبدیل به رقیبی جدی برای تویوتا آوالون و کرایسلر 300 کرده است.

بررسی کیا کادنزا 2014

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی کیا کادنزا 2014

در تمام تیپ ها به صورت استاندارد شما با مواردی همچون: رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، سنسور باران، آینه های جانبی برقی تاشونده، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک 2 نقطه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، تودوزی چرم، سانروف، فرمان تلسکوپی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت و دارای تهویه، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در 4 جهت، صندلی های جلوی گرم شونده، دوربین دید عقب، سنسور پارک، صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به مسیریاب و بلوتوث و سیستم صوتی اینفینیتی (Infinity) به همراه 12 عدد بلندگو و خروجی USB و iPod روبرو هستید. آپشن های طبقه بندی شده دیگری نیز در این خودرو وجود دارد. برای مثال پکیج Premium شامل: رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، کروز کنترل، ترمز دستی الکترونیکی، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار خروج از خط می باشد. در پکیج White، تریم طرح چوب در داخل خودرو نیز به لیست بالا افزوده می شود.

 

قدرت موتور و کارایی

بررسی کیا کادنزا 2014

این کره ای عبوس مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری با قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 345 نیوتن متر می باشد که البته مدل های عرضه شده در کشورهای مختلف، ممکن است دارای مشخصات فنی متفاوت باشند. نیروی موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب 0 تا 100 نیز حدود 7 ثانیه تخمین زده می شود.

 

ایمنی

بررسی کیا کادنزا 2014

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ترمز ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کیسه هوا جلو و پرده ای، دوربین دید عقب و سنسور پارک می باشد که کادنزا را تبدیل به خودرویی ایمن کرده اند.

 

طراحی داخلی

بررسی کیا کادنزا 2014

داخل کابین کادنزا ارگونومیک بوده و حس دوستانه ای را به راننده منتقل می کند. طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت در داخل کابین به وضوح دیده می شوند. دسترسی به کلیدهای تنظیم تهویه مطبوع و سیستم صوتی راحت بوده و چیدمان آن ها منطقی و اصولی است. صندلی های این خودرو بسیار راحت است و به خوبی از کمر و پاها محافظت می کنند.

 

تجربه رانندگی

بررسی کیا کادنزا 2014

سواری کادنزا کمی خشک است ولی از پس ناهمواری های جاده به خوبی بر آمده و تمام آن ها را دفع می کند. به لطف کابین بی صدا و صندلی های راحت، رانندگی لذت بخشی را با این خودرو تجربه خواهید کرد. گیربکس اتوماتیک در تعویض به دنده های پایین دقیق است اما در تعویض به دنده های بالاتر کمی کند است ولی به لطف قدرت و شتاب گیری قابل قبول خودرو، شما را نا امید نخواهد کرد.

بررسی کیا کادنزا 2014

در کل این خودرو با قیمت مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی بالا، برای دیگر رقیبان هم رده آسیایی خود، خطری جدی محسوب می شود. به نظر شما آیا کادنزا قدرت رقابت با آزرا یا سوناتا را دارد؟


منبع

Edmunds

برچسب : کیا , کادنزا , 2014


این مطلب را به اشتراک بگذارید...



مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

33 نظر

Hamid Reza
2

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
20:02  1393/04/21
پاسخ دادن
محمد
1

از نظر امکانات بخوایم بگیم گرانجور سرتر از محصولات کیاست ولی از نظر قدرت موتور کادنزا به مراتب بهتر از گرانجوره در کل ازارا گرانجور پر ابهت تره
11:10  1393/04/21
پاسخ دادن
علی
3

خدایی مدل 2013 تو طراحی بیرون یه شاهکار بود.ولی این مدل 2014 بخصوص از جلو ،بنظر من مثل کمری جدید،یه افتضاح طراحیه.ایشالا که به سرنوشت کمری جدید دچار نشه
17:30  1392/11/06
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
0

همین کمری جدید فروشی بسیار بیشتر از قبلیا داشت. دلیلش اینه که ایرانیا از خودرو های اسپرت لذت بیشتری میبرند تا لوکس. کمری حالت لوکس رو به خودش گرفت
13:39  1392/12/23

Sahand
2

به نظر من ماشين فقط اپتيما٢٠١٤ ما الان ١ماهه كه گرفتيم خيلي هم راضي ايم.من اين ماشين رو به شما پيشنهاد ميدم
13:43  1392/09/08
پاسخ دادن
علیرضا
5

سلام دوستان من هم جنسیس 2011 دارم هم کادنزای 2012 در شتاب و سرعت جنسیس برتری محسوسی نسبت به کادنزا داره ولی در ترمز گیری کادنزا حرف اوله گرنجور کلا در برابر کادنزا یک سرو گردن پایین تره در ضمن از نظر من طراحی خارجی کادنزا برتر از هر دوتایشان هست
01:22  1392/09/02
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
12:35  1392/08/08
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
11:58  1392/08/08
پاسخ دادن
عباس ق
5


تو قیمت دویست تومان به پایین بهترینه من در موردش زیاد تحقیق و بررسی کردم و خریدم خیلی ازش راضیم
08:29  1392/08/05
پاسخ دادن
پدرام
2

خیلی شیکه!
12:23  1392/08/03
پاسخ دادن
محمد
3

از لحاظ امکانات که هیوندای را میخورهفقط قیمتش اگر توایران بیا چنده
19:23  1392/06/01
پاسخ دادن
ناصر
6

باسلام کادنزاماشین نزدیکی به گرنجوره ولی امکانات رفاهی وایمنی داخلی گرنجوربه مراتب بهترازکادنزاست که این ماشین می توانست بافول کردن امکانات داخلیش باتوجه به موتورپرقدرتترش نسبت به گرنجوربه راحتی موردانتخاب بی چون وچرادرمقابل گرنجورباشه.
درنهایت باتوجه به قدرت یکسان۲۹۳اسب بخارهردوماشین وتفاوت قیمتی کم این دوخودرومی توان گفت ازراگرنجورانتخاب بهتریه.باتشکرازمطالب شما
22:52  1392/05/14
پاسخ دادن
علی
4

قطعاکادنزابهترازسوناتا،اپتیمااست ودررقابت باگرنجورهم می بره چون رقیب سرسخت تری به نام تویوتاآوالون رابرده است.
16:48  1392/05/06
پاسخ دادن
محمود احمدی
1

زنده باد کیا اپتیما
00:59  1392/04/16
پاسخ دادن
محمود احمدی
0

به نظر من کیا اپتیما خیلی بهتر از کیا کادنزا هست آپشن های کیا هم بیشتره
00:57  1392/04/16
پاسخ دادن
مهدی
2

مثل بی ام و سری 7
حالا خوبه هنوز عکسش رایگانه وبابتش ازمون مالیات نمیگیرن و نمیگن جز کالای لوکسه
13:16  1392/04/11
پاسخ دادن
مهدی زارع
6

ماشین قشنگی هست ولی قابل مقایسه با گرانجور یا جنسیس سدان نیست
13:06  1392/04/09
پاسخ دادن
m.654646
13

دادا گرانجور بند انگشت کادنزا هم نیست
14:09  1392/07/09

Mehdi Javaherkalam
9

طراحی قبلیش2012 خیلی شیکتربود
این دیزاین منویادپیکان جوانان می اندازه//
13:07  1392/03/14
پاسخ دادن
آبان
5

به نظر من کلاس کادنزا از سوناتا از هر نظر بالا تر استوسوناتا باکادنزا قابل مقا یسه نیست والبته قیمت سوناتا خیلی پایین تر از کادنزا است.
به نظرم گرنجور رو رقیب بهتری میتوان برای کادنزا دانست که البته قیمت بالا تری نسبت به کادنزا دارد.
آپشن های گرنجور وکانزا تقریبا یکسان است ولی در موتور کادنزا قوی تر
است... ولی من خودم گرنجور رو بیشتر از کادنزا میپسندم .مخصوصا
به خاطر طراحی قشنگ تر داخلی وخارجی.
14:45  1392/02/26
پاسخ دادن
ببر 2014
6

دوست عزیز کادنز هم از نظر موتور و هم سواری و هم طراحی داخلی و بیرونی سر تر از گرنجور است
15:14  1392/10/17

رضا
3

چند وقته خیلی تبلیغ ماشین های کیا و هیوندا را می کنید
آیا این ماشین ها از ماشین هایی مثل تویوتا و هوندا و یا ماشین های اروپایی بهترند؟
22:13  1392/02/25
پاسخ دادن
رضا
4

خوب خیلی نسبت به قیمتش عالیه
22:10  1392/02/25
پاسخ دادن
کاربر: alireza R8
0

در مجموع بسیار خوب عمل کردند، واقعا با این قیمت (البته تو بلاد کفر) خیلی می ارزه
21:16  1392/02/24
پاسخ دادن
میلاد
3

سلام
طراحی داخلش خیلی خوب شده ولی طراحی بدنه 2013 واسه من جذابتر بود.
تو ایران ظاهر و امکانات را میبینند وظاهر بهتر را ترجیح میدن تا کیفیت و دوام ماشینی مثل تویوتا.
ممنون از زحمات شما.

16:17  1392/02/24
پاسخ دادن
ALI
2

سلام
این چیزی که شما گذاشتین بررسی نیست یه نگاه اجمالی به امکانات بود همین لطفا جامع تر بررسی کنین مثلا در طراحی بدنه و امکانات رفاهی اول اینکه طراحی بدنه چه ربطی به امکانات رفاهی داره دوما شما اصلا راجع به طراحی بدنه هیچ حرفی نزدین از امکاناتشم فقط نام بردین
این فقط انتقاد دوستانه بود با تشکر از سایتتون خسه نباشید
15:28  1392/02/24
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: امیدوار
4

دوست عزیز،تغییراتی در سایت دادیم که یکی از اونها امکان ارسال نظر با نام مستعار بود و این امکان، یه سری تغییرات نیاز داشت که دیگه تکمیل شد.با تشکر از یادآوری شما
13:45  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
2

1 car عکس avataram کوش پس؟
13:22  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
11

بهتر از گرنجور.
13:10  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Goyban Bahar
5

کادنزا یه جورایی منو یاد جگوار میندازه!!
برای ایرانی ها ماشین خیلی خوبیه چون مردم اینجا ماشین های بزرگ را می پسندند و به دلایل مختلف به هاپبک ها و ... علاقه ای ندارند ولی خب با این قیمت ؟؟؟؟
13:08  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: حمید ضیایی
7

طراحی خارجیش به نظرم تنزل داشته !
مدل فدیم طراحی خارجیشون بهتر بود !
با این مملکتم پولش از یه بی ام سری 7 بیشتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:02  1392/02/24
پاسخ دادن
سرزمین جاوید
5

دوستان عزیز من اکثر ماشینهای گرون قیمت داخل کشور را یا داشتم یا تست کردم بدون هیچ تعصبی میگم اگر هدف مقایسه قیمت با کیفیت ونرمی وامکانات ولذت رانندگی باشه لکسوس es350 بهترین گزینه است و ازنظر من بجای خریدن ماشینهای کره ای که اکثر آپشنهاش در کوتاه مدت خراب میشوند خیلی عاقلانه تره که لکسوس چند سال کارکرده تمیز بخرین . مطمئن باشید بهیچ وجه پشیمان نمیشید.
14:42  1392/08/08

mohammad amin
1

به نظرمن ماشین بسیار خوبی در اصل ما الان 5تا از اون رو داریم
18:59  1392/12/11

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 


نظر سنجی
خواندن کدام یک از مقالات زیر برای شما جذابیت بیشتری دارد؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا اختردانش : به نظر من مشک ل اصلی شرکت ولوو طراحینور چراغ جلو هست.ما اصلا از روشنای چراغ جلو ولوو 460 و480راضی نیستیم
saeed_r7 : آره شما برين با 1924 تون خوش باشين ما هم سوار بر كاميونهاي قدرتمند fh از شنيدن صداي موتور fh روحمون صيقل داده ميشه و ميدونيم كه هر وقت وادار به غرشش كنيم لرزه بر تن همه او 6 تاي ديگه ميافته و اينم ميدونيم كه هماهنگي اين موتور با مجموعه گير بكس و ديفرانسيل بي نظير و مثال زدنيه هر وقت هم يه بنز ديديم بهش ميگيم ايول به كم استهلاك تا دلتون خوش باشه درود بر كمپاني معظم و بي رقيب ولوو خواهشمندم از ديگر كمپاني ها تا از ته دل سر تعظيم مقابل ولوو فرود بيارن !
saeed_r7 : از اين همه كامنتي كه برا اين مقاله گذاشته شده حرف 90% طرفدارهاي بنز فقط مربوط به استهلاك ميشه و تنها عامل برتري رو همين ميدونن واقعا كه! اما در عوض ولوو از چند نظر برتر و بهتر از نه تنها بنز بلكه هر كاميون ديگريه ايمني- ترمزها - پمپ باد - قدرت - زيبايي - راحتي راننده - عمر بلند -عملكرد گيربكس و ديفرانسيل و هماهنگي اين مجموعه و.... يكي هم كه نوشته بنز بهتره چون تو جنگ تحميلي از اون استفاده ميشده!!! ديگه نميدونم چي بگم؟! آخه ...! وللش هرچي بگيم شما طرفدارهاي افراطي كوتاه بيا نيستين تو جواب اون طرفدار سر سخت بنز هم فقط ميشه گفت : ذكي !! اصلا به قول fh شما برين با اون بنز مايلرتون خوش باشين با اون صداي نكرش (به نظرم مزخرف ترين صدايي هست كه تا حالا از يك كاميون شنيده شده) آره بذارين همه راحت شاهد زيبايي و موفقيت و قدرتنمايي fh مخصوصا تو نسل جديدش باشن ولوو بي رقيب ميتازد و حتي بنز را هم وادار به تحسين كرده.
saeed_r7 : مان به حنوان اولين توليد كننده كاميون در جهان و بيشترين سابقه يك كاميون ارزشمند و بزرگه و به نظر من بعد ولوو بايد مان رو انتخاب كرد چون بي شك خيلي هم زيبا و اصولي طراحي شده نه مثل بنز آكتروس mp4 جديد كه يه هيكل قد بلند و لاغر رو تو ذهن تداعي ميكنه منكه از ابهت اين كاميون تو ديدار نزديك لذت ميبرم
saeed_r7 : سلطان ولوو بي رقيب ميماند و قدرت حرف اول اوست!
عشق ولوو : ذذذكي.....! به همين خيال باش.
نیما : فغلا که سواری مزدا 6 وارداتی از طرف گروه بهمن بالای 180 میلیون بفروش میره اگه این شاسی بلند بیاد تا 200 تومن هم شاید قیمت بخوره.
حامد : دوباره انتخابات مجلس داره نزدیک میشه و حرفای قشنگ قشنگ،رنگاوارنگ از همه رنگ
محمدرضا : درود ... ماشین خوبیه... ولی با اینکه با پولم فقط میتونم اسباب بازیشو بخرم ولی از طراحی ساده بدنه و داشبوردش مخصوصا دنده هاش اصلا حال نمکنم
امیر : چرا ننوشتید مال چه ماشینیه ممنون میشم بنویسید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدي : از ايران خودرو شكايت كنين چون به هر حال نمايندگي مثل خود شركت هست از نظر مسئوليت.
ali : دوگانه بوده شهریور دعوتنامه تک سوز اومد که گفتم من دوگانه میخوام فقط و فقط اونام گفتن دوگانه دوماه تاخیر داره حداکثر
عليرضا : ثبت نام x6. هشتم ارديبهشت. تحويل مرداد. زمان تكميل وجه پانزدهم مرداد.تحويل خودرو هشتم مهر.نماينگي سيرجان اميدوارم خودروهمه دوستان زود تحويل داده بشه
ebrahimiarash : آقای کامی ببینید کمری یا کرولا فرقی نمیکنه هردو برادر از یه خانواده هستند و البته در یک سبک که تو طراحی به نوعی یکی از دیگری الهام گرفته ومهمترین نکته این هست که هر دوی اینها نه تنها به نوعی در زمره اسپورت ها نیستند بلکه اتومبیل هایی معمولی و صرفا جهت مصارف خانواده و کلا خانوادگی هستند،(حالا کرولا مقداری بزک تر از برادرش هست بماند) و یادتون باشه به هیچ عنوان نمیتونید با یه سدان متوسط،لوکس یا نیمه لوکس که در سطح اروپا و آمریکا مطرح هست مقایسشون کنید! امیدوارم متوجه باشید که قوه ادراک بنده،ارتباط مستقیم با سطح شعور مخاطبم داره! و در آخر این رو هم عرض بکنم که پیکان ایرانخودروی خودمون هم در ایران رکورد فروشش رو در سالهایی که تولید میشد زده بود! امیدوارم خیلی روشن و صریح مطلب رو رسونده باشم دوست عزیز. در مورد قدرت موتور فرمودید خیلی شانس آوردید که کیا اپتیما GDI توربو با موتور 2لیتری (فکر میکنم 247 اسب بخار قدرت داشته باشه البته اگه اشتباه نکرده باشم) و مدل هیبریدی هم داره که متاسفانه سهمیه کشور ما نیست، که اگر بود نفس کشیدن برای کرولا و کمری خیلی خیلی سخت میشد عزیزم.
ebrahimiarash : آقای محمد گرامی عرض کردم به مدت 15 سال متوالی کیا موتورز رکورد دار فروش در آمریکا بوده است، نه در 15سال اخیر. بفرما این هم یکی از هزاران منبع معتبر میتونی فایل pdf رو از Saipa Center for Strategic Studies دانلود کنی و با خیال راحت مطالعه بفرمایید. http://www.scss.ir/files/globalmarket/KIA%20Motor.pdf
kamy : درسته اولا ما که ادعا نداریم . مزدا 3 5 6 اسب بخار بیشتره البته من که پشت کرولا می شینم کند و شتاب عالی داره در حد خودش ولی مزدا می بره (پدال نیمه فشار می دم 1 معکوس می کشه تا ته فشار می دم 2 تا معکوس می کشه . خفنه) ما که از ماشینم خیلی راضی هستم Perfect البته من یک کلیپ دیدم که کرولا برد . خیلی مهم نیست هر دو ژاپنی هستن اگر مزدا عقبش جادار بود من خودم مزدا می گرفتم داستان اینجاست که اپتیما 2700 سی سی مدل 2010 از مزدا می بازه جای تامل و تاسف داره مدل 2014 که جای خود داره
بهزاد منفرد : سلام به همه عاشقان ماشین وشاسی بلند .خیلی خوبه که ادم خودشو بااین روش ارضا کنه. باور کنید درطی 10 سال بیشتراز 100تا ماشین عوض کردم وکلی ضرر دادم تابین ماشینا بهترینو سوار شم .از 206گرفته تا لکسوس ولندکروز واف جی .....باهمه شاسی بلندا حال کردم تووسط بیابون وجاهایی که خیلیا از رفتنش ترسیدن .ولی تنها ماشینی که همه جا خواسته های بی حدمنوتوافرود تحمل کردفقط لندکروز بود.دیگم نمیفروشمش . وقتی ادم سوارشه احساس میکنه قدرت موتور تودستاشه .توقلبشه .ادموجوون میکنه.دم سازندش گرم ...اخرشه .ازمن به شما نصیحت فقط توایران لندکروزر .فقط فقط فقط
بهزاد آریا : سلام 207 شتابش دنده ای 9.6 اتوماتیک 11.4 ماشین خوبی هست هم در زمان ارزونی به قیمت بود و هم در زمان فعلی از 206 تیپ 5 هم نرمتر -کم صدا-فرمون پذیری بالاتر-نور چراغ ها بیشتر-در زمان ترمزگیری شدید اتوماتیک فلاشر میزنه دستی در حال سرعت بیش از 90 کیلومتر غیرفعال میشه دیزاین داشبورد شکلیل تر-کلاچ و دنده نرمتر.... این ها تفاوت 206 با 207 درسته هر دو از یک پیشرانه و مدل استفاده میکنند اما بروید ببینید خط تولیدهاشون متفاوت بوده و از قطعات بهتر و دقیق تر اسمبل شده ارزش سواری داره......
مرتضی : من امروز رفتم شرکت تو مشهد گفتند تا 15 ابان هیچ خبری نیست.البته چیزی در مورد پول نگفتند..شرکت در گرفتن اضافه وجه از این همه خریدار قطعا عاجز خواهد بود.بر خلاف تویوتا و کیا و هیوندا که فروششمنو بعد مشکل محدود کردند..جیلی به فروش جنون وار ادامه داد و حالا در برابر دولت که نتونسته موفق بشه و انبوهی از خریدار با قرار داد قطعی هم داره که نمیتونه جوابشونو بده.
نریمان : من خودم آپتیما ۲۰۱۴ رو ۱۵۰۰ کیلومتر مسافرت روندم ، ماشین خشکیه ، البته با توجه به جایگاهش که مدیوم فامیلی کار سگمنت دی میباشه . ضربات رو کامل به کابین منتقل میکنه ، برخی ها هم میگویند خشکیش بخاطر اسپرت بودنش هست که باز در این حالت ، شتاب اولیه و ثانویه خوبی نداره . در کل من با حرف اقا کامی که میگه به نسبت قیمتش نمیارزه کاملا موافقم ، قیمت این ماشین مدل ۲۰۱۵ با رادار ۹۹۰۰۰ درهم هست که اینجا حداکثر باید بین ۱۳۰ تا ۱۳۵ میلیون توسط نمایندگی ارایه بشه و نه ۱۶۰ میلیون . به سایت درایو عربیا رجوع کنید : آپتیما ۲۰۱۵ - AED 99000 - 2.4L top کمری ۲۰۱۵ - AED 107000 - Sport/Limited ام جی ۶ - ۲۰۱۴ - 1.8TC I4 FWD - AED 90000
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.