بررسی کیا کادنزا 2014

بررسی کیا کادنزا 2014

کیا کادنزا (Cadenza) که سدان بزرگ خانواده کیا می باشد، باقیمت حدود 35,000 دلار در بازار جهانی، یکی از محصولات موفق این کمپانی محسوب می شود. مدل   2013این خودرو که توسط اطلس خودرو به داخل کشور وارد شده  است، قیمتی حدود 195 میلیون تومان دارد! ولی این که اختلاف قیمت بسیار بالا از کجا سرچشمه می گیرد، خود بحثی طول و دراز دارد! کیا کادنزا که دارای پلت فرم مشترک با هیوندای آزرا است، از برادر خود یعنی کیا اپتیما، کمی عریض تر و کشیده تر است. کادنزا مجهز به لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی می باشد که همین امر، آن را تبدیل به رقیبی جدی برای تویوتا آوالون و کرایسلر 300 کرده است.

بررسی کیا کادنزا 2014

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی کیا کادنزا 2014

در تمام تیپ ها به صورت استاندارد شما با مواردی همچون: رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، سنسور باران، آینه های جانبی برقی تاشونده، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک 2 نقطه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، تودوزی چرم، سانروف، فرمان تلسکوپی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت و دارای تهویه، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در 4 جهت، صندلی های جلوی گرم شونده، دوربین دید عقب، سنسور پارک، صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به مسیریاب و بلوتوث و سیستم صوتی اینفینیتی (Infinity) به همراه 12 عدد بلندگو و خروجی USB و iPod روبرو هستید. آپشن های طبقه بندی شده دیگری نیز در این خودرو وجود دارد. برای مثال پکیج Premium شامل: رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، کروز کنترل، ترمز دستی الکترونیکی، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار خروج از خط می باشد. در پکیج White، تریم طرح چوب در داخل خودرو نیز به لیست بالا افزوده می شود.

 

قدرت موتور و کارایی

بررسی کیا کادنزا 2014

این کره ای عبوس مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری با قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 345 نیوتن متر می باشد که البته مدل های عرضه شده در کشورهای مختلف، ممکن است دارای مشخصات فنی متفاوت باشند. نیروی موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب 0 تا 100 نیز حدود 7 ثانیه تخمین زده می شود.

 

ایمنی

بررسی کیا کادنزا 2014

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ترمز ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کیسه هوا جلو و پرده ای، دوربین دید عقب و سنسور پارک می باشد که کادنزا را تبدیل به خودرویی ایمن کرده اند.

 

طراحی داخلی

بررسی کیا کادنزا 2014

داخل کابین کادنزا ارگونومیک بوده و حس دوستانه ای را به راننده منتقل می کند. طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت در داخل کابین به وضوح دیده می شوند. دسترسی به کلیدهای تنظیم تهویه مطبوع و سیستم صوتی راحت بوده و چیدمان آن ها منطقی و اصولی است. صندلی های این خودرو بسیار راحت است و به خوبی از کمر و پاها محافظت می کنند.

 

تجربه رانندگی

بررسی کیا کادنزا 2014

سواری کادنزا کمی خشک است ولی از پس ناهمواری های جاده به خوبی بر آمده و تمام آن ها را دفع می کند. به لطف کابین بی صدا و صندلی های راحت، رانندگی لذت بخشی را با این خودرو تجربه خواهید کرد. گیربکس اتوماتیک در تعویض به دنده های پایین دقیق است اما در تعویض به دنده های بالاتر کمی کند است ولی به لطف قدرت و شتاب گیری قابل قبول خودرو، شما را نا امید نخواهد کرد.

بررسی کیا کادنزا 2014

در کل این خودرو با قیمت مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی بالا، برای دیگر رقیبان هم رده آسیایی خود، خطری جدی محسوب می شود. به نظر شما آیا کادنزا قدرت رقابت با آزرا یا سوناتا را دارد؟


منبع

Edmunds

برچسب : کیا , کادنزا , 2014






مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

32 نظر

Hamid Reza
2

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
20:02  1393/04/21
پاسخ دادن
محمد
1

از نظر امکانات بخوایم بگیم گرانجور سرتر از محصولات کیاست ولی از نظر قدرت موتور کادنزا به مراتب بهتر از گرانجوره در کل ازارا گرانجور پر ابهت تره
11:10  1393/04/21
پاسخ دادن
علی
4

خدایی مدل 2013 تو طراحی بیرون یه شاهکار بود.ولی این مدل 2014 بخصوص از جلو ،بنظر من مثل کمری جدید،یه افتضاح طراحیه.ایشالا که به سرنوشت کمری جدید دچار نشه
17:30  1392/11/06
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
0

همین کمری جدید فروشی بسیار بیشتر از قبلیا داشت. دلیلش اینه که ایرانیا از خودرو های اسپرت لذت بیشتری میبرند تا لوکس. کمری حالت لوکس رو به خودش گرفت
13:39  1392/12/23

Sahand
3

به نظر من ماشين فقط اپتيما٢٠١٤ ما الان ١ماهه كه گرفتيم خيلي هم راضي ايم.من اين ماشين رو به شما پيشنهاد ميدم
13:43  1392/09/08
پاسخ دادن
علیرضا
5

سلام دوستان من هم جنسیس 2011 دارم هم کادنزای 2012 در شتاب و سرعت جنسیس برتری محسوسی نسبت به کادنزا داره ولی در ترمز گیری کادنزا حرف اوله گرنجور کلا در برابر کادنزا یک سرو گردن پایین تره در ضمن از نظر من طراحی خارجی کادنزا برتر از هر دوتایشان هست
01:22  1392/09/02
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
11:58  1392/08/08
پاسخ دادن
عباس ق
5


تو قیمت دویست تومان به پایین بهترینه من در موردش زیاد تحقیق و بررسی کردم و خریدم خیلی ازش راضیم
08:29  1392/08/05
پاسخ دادن
پدرام
2

خیلی شیکه!
12:23  1392/08/03
پاسخ دادن
محمد
4

از لحاظ امکانات که هیوندای را میخورهفقط قیمتش اگر توایران بیا چنده
19:23  1392/06/01
پاسخ دادن
ناصر
7

باسلام کادنزاماشین نزدیکی به گرنجوره ولی امکانات رفاهی وایمنی داخلی گرنجوربه مراتب بهترازکادنزاست که این ماشین می توانست بافول کردن امکانات داخلیش باتوجه به موتورپرقدرتترش نسبت به گرنجوربه راحتی موردانتخاب بی چون وچرادرمقابل گرنجورباشه.
درنهایت باتوجه به قدرت یکسان۲۹۳اسب بخارهردوماشین وتفاوت قیمتی کم این دوخودرومی توان گفت ازراگرنجورانتخاب بهتریه.باتشکرازمطالب شما
22:52  1392/05/14
پاسخ دادن
علی
4

قطعاکادنزابهترازسوناتا،اپتیمااست ودررقابت باگرنجورهم می بره چون رقیب سرسخت تری به نام تویوتاآوالون رابرده است.
16:48  1392/05/06
پاسخ دادن
محمود احمدی
1

زنده باد کیا اپتیما
00:59  1392/04/16
پاسخ دادن
محمود احمدی
0

به نظر من کیا اپتیما خیلی بهتر از کیا کادنزا هست آپشن های کیا هم بیشتره
00:57  1392/04/16
پاسخ دادن
مهدی
2

مثل بی ام و سری 7
حالا خوبه هنوز عکسش رایگانه وبابتش ازمون مالیات نمیگیرن و نمیگن جز کالای لوکسه
13:16  1392/04/11
پاسخ دادن
مهدی زارع
6

ماشین قشنگی هست ولی قابل مقایسه با گرانجور یا جنسیس سدان نیست
13:06  1392/04/09
پاسخ دادن
m.654646
13

دادا گرانجور بند انگشت کادنزا هم نیست
14:09  1392/07/09

Mehdi Javaherkalam
9

طراحی قبلیش2012 خیلی شیکتربود
این دیزاین منویادپیکان جوانان می اندازه//
13:07  1392/03/14
پاسخ دادن
آبان
5

به نظر من کلاس کادنزا از سوناتا از هر نظر بالا تر استوسوناتا باکادنزا قابل مقا یسه نیست والبته قیمت سوناتا خیلی پایین تر از کادنزا است.
به نظرم گرنجور رو رقیب بهتری میتوان برای کادنزا دانست که البته قیمت بالا تری نسبت به کادنزا دارد.
آپشن های گرنجور وکانزا تقریبا یکسان است ولی در موتور کادنزا قوی تر
است... ولی من خودم گرنجور رو بیشتر از کادنزا میپسندم .مخصوصا
به خاطر طراحی قشنگ تر داخلی وخارجی.
14:45  1392/02/26
پاسخ دادن
ببر 2014
6

دوست عزیز کادنز هم از نظر موتور و هم سواری و هم طراحی داخلی و بیرونی سر تر از گرنجور است
15:14  1392/10/17

رضا
3

چند وقته خیلی تبلیغ ماشین های کیا و هیوندا را می کنید
آیا این ماشین ها از ماشین هایی مثل تویوتا و هوندا و یا ماشین های اروپایی بهترند؟
22:13  1392/02/25
پاسخ دادن
رضا
4

خوب خیلی نسبت به قیمتش عالیه
22:10  1392/02/25
پاسخ دادن
کاربر: alireza R8
0

در مجموع بسیار خوب عمل کردند، واقعا با این قیمت (البته تو بلاد کفر) خیلی می ارزه
21:16  1392/02/24
پاسخ دادن
میلاد
3

سلام
طراحی داخلش خیلی خوب شده ولی طراحی بدنه 2013 واسه من جذابتر بود.
تو ایران ظاهر و امکانات را میبینند وظاهر بهتر را ترجیح میدن تا کیفیت و دوام ماشینی مثل تویوتا.
ممنون از زحمات شما.

16:17  1392/02/24
پاسخ دادن
ALI
2

سلام
این چیزی که شما گذاشتین بررسی نیست یه نگاه اجمالی به امکانات بود همین لطفا جامع تر بررسی کنین مثلا در طراحی بدنه و امکانات رفاهی اول اینکه طراحی بدنه چه ربطی به امکانات رفاهی داره دوما شما اصلا راجع به طراحی بدنه هیچ حرفی نزدین از امکاناتشم فقط نام بردین
این فقط انتقاد دوستانه بود با تشکر از سایتتون خسه نباشید
15:28  1392/02/24
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: امیدوار
4

دوست عزیز،تغییراتی در سایت دادیم که یکی از اونها امکان ارسال نظر با نام مستعار بود و این امکان، یه سری تغییرات نیاز داشت که دیگه تکمیل شد.با تشکر از یادآوری شما
13:45  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
2

1 car عکس avataram کوش پس؟
13:22  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
11

بهتر از گرنجور.
13:10  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Goyban Bahar
5

کادنزا یه جورایی منو یاد جگوار میندازه!!
برای ایرانی ها ماشین خیلی خوبیه چون مردم اینجا ماشین های بزرگ را می پسندند و به دلایل مختلف به هاپبک ها و ... علاقه ای ندارند ولی خب با این قیمت ؟؟؟؟
13:08  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: حمید ضیایی
7

طراحی خارجیش به نظرم تنزل داشته !
مدل فدیم طراحی خارجیشون بهتر بود !
با این مملکتم پولش از یه بی ام سری 7 بیشتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:02  1392/02/24
پاسخ دادن
سرزمین جاوید
5

دوستان عزیز من اکثر ماشینهای گرون قیمت داخل کشور را یا داشتم یا تست کردم بدون هیچ تعصبی میگم اگر هدف مقایسه قیمت با کیفیت ونرمی وامکانات ولذت رانندگی باشه لکسوس es350 بهترین گزینه است و ازنظر من بجای خریدن ماشینهای کره ای که اکثر آپشنهاش در کوتاه مدت خراب میشوند خیلی عاقلانه تره که لکسوس چند سال کارکرده تمیز بخرین . مطمئن باشید بهیچ وجه پشیمان نمیشید.
14:42  1392/08/08

mohammad amin
1

به نظرمن ماشین بسیار خوبی در اصل ما الان 5تا از اون رو داریم
18:59  1392/12/11

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
نظر سنجی
کدام قسمت از سایت را بیشتر میپسندید و دنبال می‎کنید؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
.KinG. : بالا جا نشد...: محض اطلاع این مدل از لنسر دست هیچ تیونری واسه توینینگ داده نشده همه چی ساخت و پاخت خود میتسوبیشی هستش به صورت دیفالت! حالا اگه تیونینگ بشه دیگه واویلاست "سرعت بالای 350 کیلومتر بر ساعت داشته و شتابش زیر 2.8 ثانیه رقم بخوره" داداش تو بحث شتاب و سرعت میکنی و من قدرت !! شما یه خیابون نام ببر که من بتونم باهاش 180 رو پر بکنم !!! برای منه مصرف کننده2.8 با 3 یا 4 هیچ فرقی نداره ولی برای شمایی که طرفدار هستی اگه اون 2.8 رو برسونن به 2.7 شما از هیجان خدایی نکرده یه سکته میزنی ! درآخر بازم میگم آلمانی ها بهترین شکی نیست ولی رنج قیمت مهمه برای کسایی که در منطقه آزاد هستن مورانو توی امارات قیمتش 118800 درهم امارات (936)هستش مدل فولش هم 145600 درهم هستش اگه بودجه ش رو دارید در خریدش شک نکنید! موفق باشید
محسن : جیپ اهو یکی از دلرباترین ماشینهای دنیاست امیدوارم طراحی جدیدش هم همینطور باشه با تشکر از سایتتون
.KinG. : داداش چرا داری آسمون ریسمون میبافی ؟ برای منه مصرف کننده چه فرقی میکنه توربوشارژ رو کی اختراع کرد و کی برای اولین بار ازش استفاده کرد ! NFC رو سامسونگ برای اولین بار استفاده کردن و الانم iphone6 ! با این حساب اپل باید بره بمیره ؟ برای منه مصرف کننده امکانات و سطح تحولاتی که از یک تکنولوژی ارائه داده میشه مهمه شهرام جان از حرفات متوجه چند تا نکته شدم: 1-شما طرفداری ولی من مصرف کننده !"درسال 2017 جهان را دگرگون خواهد ساخت"بابا بیخیال توی کجا سیر میکنی داداش ؟ من خوب باشه میگم خوبه بد باشه میگم بده.ولی شما بدباشه سفسطه میکنی خوب باشی چماغ میکنی میکوبی توی سر اینو اون 2-اگه قرار باشه با رانندگی اتوماتیک جهان متحول بشه...اون وقت دوج وایپر رو با گیربکس دستی نمیساختن ! هنوزم بعضی چیزا کلاسیکش بیشتر طرفدار داره, باید خودت پشت رول باشی, ماشین زیر پات باشه و الا یه راننده شخصی بگیری که هم امنتره هم کلاسش بیشتره و هم 100 جور مزیت داره
m&z : در روزگار قدیم در دامنه کوهی آب بود و آبادانی . مردمی بودند پاک و ساده دل . روزگار را می گذرانیدند با حمد و ثنای پروردگار. همه دلخوش و امیدوار تا اینکه در روزی از روزها به فکر افتادند که برای خود حاکمی برگزینند و از قضای روزگار و اقبال بلند قرعه بنام مرغابی افتاد مرغابی که در خواب هم نمی دید حاکم شود سر از پا نمی شناخت و بر مسند قدرت تکیه زد مرغابی که در زندگی خود به جز آّب چیزی ندیده بود خود را گم کرد و خرده فرمایشات آغاز کرد کم کم عر صه را بر مردمان دلخوش و ساده دل تنگ کرد حاکمی بود مکار و اهل تزویر و ریا روزگار مردم آن آبادی را کرد سیاه دیگر دل خوشی نبود دیگر گله ای نبود اگر هم بود حوصله ای نبود آری حاکم شهری که مرغابی بود .....بر سر مردم آن شهر چه ها بود
حمید : اولین بار تسلا با اختلاف 0.04 ثانیه برد. دور دوم رو باخت. این فقط یه چیزیو نشون میده و اونم اینه که e63 عجب غولیه. با اینهمه قدرت کمتر.
امیر : تا کی مردم تاوان مدیریت غلط خودروسازان کشور را باید پس دهند!!؟ سی سال است که خودروهای ناایمن و بی کیفیت را روانه بازار میکنند و با قیمت گزاف . حداقل خودروهای چینی با اپشنهای خوب و کیفیت مناسب تر در کشور عرضه می شوند و بازار خودروی کشور را از یکنواختی خارج کردند.
شهرام : عزیز من وقتی ژاپن می بینه که آلمان و اروپا با حجم موتور پایین ماشین قدرتمندتر تولید می کنند معلومه که اونم به این فکر میفته. اصل کاری همون ایده و طرح اولیه است که ماشینهای پرقدرت کم مصرف چگونه بوجود بیاد. راهش ممکنه یا توربو شارژر باشه یا تیونینگ یا Power Steam و صدها راه دیگر تقویت موتور بدون افزایش مصرف و آلایندگی . و تمام این کارها اول از اروپا شروع شده و اکنون تمام جهان و من جمله ژاپن دارن از این راهکار به نحو احسنت استفاده می کنند. حالا تو جواب این سوالمو بده : BMW و مرسدس بنز تاکنون 80 درصد راه چگونگی ساخت خودروهای خودران و Automatic General Driving را طی کرده اند و پیش از سال 2017 این پروسه را به اتمام رسانده و جهان خودرو را به یکبارگی دگرگون خواهند ساخت. ژاپن چه ایده ای برای دگرگون ساختن جهان خودرو داره؟ یا اینکه یک خودروی ژاپنی نام ببر که بدون تیونینگ سرعت بالای 350 کیلومتر بر ساعت داشته و شتابش زیر 2.8 ثانیه رقم بخوره.
علی : ینی رو نیست سنگ پا هستش !!! حتما تمهیداتشون هم این هست که یه مالیاتی چیزی از خودور های چینی بگیرن تا قیمتشون از گاری های ایران خودرو وسایپا بیشتر بشه تا مردم بیان 405 و پراید اینها رو بخرن بابا این مملکت خودروساز نخواد چه کسی رو باید ببینه یه نظرسنجی برقرار بشه معلوم میشه چند درصد از مردم ایران موافق بودن یا نبودن خودروساز داخلی هستن
M O J : حالا ما هم از چین دل خوشی نداریم ولی خودروسازا اگه عرضه دارن (که ندارن) باید تو بازار آزاد رقابت کنن وگرنه وارداتو ببندیم و دو تا گاری سازو بذاریم جلوی مردم که نشد رضایت مشتری . . .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کاوه : من تازه ثبت نام کردم هرچند که میدونم ماشین خوبیه ولی چون شرکتی دارم میگیرم نسبت به مدلهای وارداتی آپشنهای خیلی کمتری داره و خوب این خودش یکی از معایبش محسوب میشه ، مثلا نداشتن مونیتور برزگ و نویگیشن، نداشتن رادار و فرمان سه حالته خوب شابد در ظاهر خیلی زیاد کارایی در ایران نداشته باشه ولی بهر حال اینها آبشنهایی هستش که مدلهای شرکتی نداره، البته چیزهای دیگه هم هست و جالبه که در آخر بالای 10 میلیون تومن هم گرونتر از نمونه وارداتی هستش چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم
منتظر : منم امروز رفته بودم نمایندگی دیدم یه ال نود اتومات اونجاست. نمایندگی گفت ثبت نامی شهریور است که تازه اومده
سجاد : سلام به همگی انگار تحویل تیبا دوگانه ها رو روال افتاده منم خرداد ثبت نام کردم برای تحویل آبان 25 دی دعوت نامه اومد و 1 بهمن اماده تخصیص و 8 بهمن فاکتور شدی و منتظر تحویل هستم .
رضا : چشم رو اصلاح میکنم منظور این بود که خوشم میاد.......
رضا : مردی سوار بر اسب از بیابان می گذشت شخصی را دید که بی حال و تشنه بر زمین افتاده است از اسب خود پیاده شد تا به آن شخص آبی بدهد ناگهان آن مرد تشنه که بر زمین افتاده بود، با پاشیدن یک مشت شن بر صورت مرد اسب سوار، بر اسب او پرید و تاخت. مرد صاحب اسب فریاد زد اسبم حلالت باد به شرط آنکه این حکایت را جایی بازگو مکنی تا جوانمردی از میان نرود مرد دزد با شنیدن این جمله، دهانه ی اسب را کشید و بازگشت و آن دو با هم رفتند.شده حایت ما و نگین خودرو. اقای حداد زاده پول میخواستی یا کم اورده بودی میگفتی پول جمع میکردیم بهت کمک میکردیم نه اینکه از 2008 یا همون سال 86دست به کارا بزنی پول مردم رو بگیره قرارداده یه طرفه ببندی بعدش به وعدت عمل نکنی و همه رو مجبور کنی یا انصراف بدن یا اون قدر صبر کنن و اه و ناله و نفرین واست بمونه بعدش بحندی با دوستانت بشینی تعریف کنی ما خانواده زرنگ هستیم و اسم خودمون رو گذاشتیم نماینده تویوتا و رنو در ایران. این رو گفتم فکر نکنی زرنگی تا جوامردی رو زیر سوال ببری . وقتی تو قرارداد میگن 90روز کاری دلیلی نداره خلف وعده رو به دولت و مشکلات گمرک و... ربط بدی
حسين : با عرض سلام خدمت دوستان حيف از پول كه بابت محصولات ايران خودرو پرداخت كني 20 روزه سمند EF7 گرفتم آشغاله فرقون سازي كه ميگن درست ميگن
ابوالفضل : سلام دوستان مهرماه جک دندهای با تعهد تحویل دیماه ثبت نام کردم نهم دی تکمیل وجه کردم بیست دی سند خورد وسی ام دی هم تحویل گرفتم در ضمن ماشین سانروف هم دارد فعلا از ماسین راضی هستم به امید تداوم این رضایتمندی
امیر : این قضیه تبصره دار شدن بعد از تحویل ماشین چیه دیگه؟ من الان دو هفته است که ماشینو تحویل گرفتم از شرکت، گفتن 15 تا 20 روز کار داره تا پلاک بیاد. امروز زنگ زدم میگن منتظر تبصره دار شدن هست! گفتم خوب چقدر طول میکشه تا پلاک بیاد؟؟ میگه 4 تا 5 هفته!! یعنی چی؟؟ کلی طول کشید تا ماشینو تحویل بدن چون مشکل تبصره داشت شرکت، حالا که تحویل دادن میگن کلی باید صبر کنید تا تبصره بخوره! اینا کلا دارن چبکار میکنن؟ کسی میدونه؟ کسی تا الان پلاک تحویل گرفته؟؟
رضا : چشم میاد انبوه دوستان نگین خودرویی اینجا جمع هستند و گاهی اوقات شیطنت میکنند و موافق ما ها که هزینه کردیم و ماشینی هم نگرفتیم حرف میزنن که بگن مثه ماها ضرر کردن بعد از مدتی کوتاه صحبتهای قشنگ و امیدوار کننده میزنن که شرکت هم خراب نشه.خوب بلدین چ کار کنین. متاسفم که واسه منافع یه سری ادم خاص مثه حداد زاده ا و گرفتن حقوق این اعمال زشت رو انجام میدین. همیشه راستی از دروغ متمایز بوده و قابل تشخیص پس خواهشا خودتون رو اذیت نکنین . متاسفنه من نمیدونستم که این همون ایر تویاست و مدیر دوتاش یکی هست وپارسال سر داستر همین بلا رو سر ثبت نام کننده ها اورده. دوستان سیاست این شرکت از 2008 به این ور این بودهخ که پول مردم رو بگیره و اگه میگه 90 روز کاری تقریبا اون رو در 3 ضرب کنه که تو این مدت با پول ماها کار کنه یه سری که پشیمون میشن و با سود اندک انصراف میدن که به نفع ایناست. من که صبر میکنم ماشین رو بگیرم ولی این بی اعتمادی رو بوجود اوردن که حاصلش میشه بی اعتمادی به وارد کننده و خیلی کسانی دیگه که مسول هستن و سکوت کردن مثه رنو پارس و .....
abdoola : من پایه گاز سوزش رو داشتم بعد از 2000تا روغن ریزی کرد رفتم فروختمش 405 گرفتم
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.