بررسی کیا کادنزا 2014

بررسی کیا کادنزا 2014

کیا کادنزا (Cadenza) که سدان بزرگ خانواده کیا می باشد، باقیمت حدود 35,000 دلار در بازار جهانی، یکی از محصولات موفق این کمپانی محسوب می شود. مدل   2013این خودرو که توسط اطلس خودرو به داخل کشور وارد شده  است، قیمتی حدود 195 میلیون تومان دارد! ولی این که اختلاف قیمت بسیار بالا از کجا سرچشمه می گیرد، خود بحثی طول و دراز دارد! کیا کادنزا که دارای پلت فرم مشترک با هیوندای آزرا است، از برادر خود یعنی کیا اپتیما، کمی عریض تر و کشیده تر است. کادنزا مجهز به لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی می باشد که همین امر، آن را تبدیل به رقیبی جدی برای تویوتا آوالون و کرایسلر 300 کرده است.

بررسی کیا کادنزا 2014

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی کیا کادنزا 2014

در تمام تیپ ها به صورت استاندارد شما با مواردی همچون: رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، سنسور باران، آینه های جانبی برقی تاشونده، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک 2 نقطه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، تودوزی چرم، سانروف، فرمان تلسکوپی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت و دارای تهویه، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در 4 جهت، صندلی های جلوی گرم شونده، دوربین دید عقب، سنسور پارک، صفحه نمایش 8 اینچی مجهز به مسیریاب و بلوتوث و سیستم صوتی اینفینیتی (Infinity) به همراه 12 عدد بلندگو و خروجی USB و iPod روبرو هستید. آپشن های طبقه بندی شده دیگری نیز در این خودرو وجود دارد. برای مثال پکیج Premium شامل: رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، کروز کنترل، ترمز دستی الکترونیکی، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار خروج از خط می باشد. در پکیج White، تریم طرح چوب در داخل خودرو نیز به لیست بالا افزوده می شود.

 

قدرت موتور و کارایی

بررسی کیا کادنزا 2014

این کره ای عبوس مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری با قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 345 نیوتن متر می باشد که البته مدل های عرضه شده در کشورهای مختلف، ممکن است دارای مشخصات فنی متفاوت باشند. نیروی موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب 0 تا 100 نیز حدود 7 ثانیه تخمین زده می شود.

 

ایمنی

بررسی کیا کادنزا 2014

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ترمز ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کیسه هوا جلو و پرده ای، دوربین دید عقب و سنسور پارک می باشد که کادنزا را تبدیل به خودرویی ایمن کرده اند.

 

طراحی داخلی

بررسی کیا کادنزا 2014

داخل کابین کادنزا ارگونومیک بوده و حس دوستانه ای را به راننده منتقل می کند. طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت در داخل کابین به وضوح دیده می شوند. دسترسی به کلیدهای تنظیم تهویه مطبوع و سیستم صوتی راحت بوده و چیدمان آن ها منطقی و اصولی است. صندلی های این خودرو بسیار راحت است و به خوبی از کمر و پاها محافظت می کنند.

 

تجربه رانندگی

بررسی کیا کادنزا 2014

سواری کادنزا کمی خشک است ولی از پس ناهمواری های جاده به خوبی بر آمده و تمام آن ها را دفع می کند. به لطف کابین بی صدا و صندلی های راحت، رانندگی لذت بخشی را با این خودرو تجربه خواهید کرد. گیربکس اتوماتیک در تعویض به دنده های پایین دقیق است اما در تعویض به دنده های بالاتر کمی کند است ولی به لطف قدرت و شتاب گیری قابل قبول خودرو، شما را نا امید نخواهد کرد.

بررسی کیا کادنزا 2014

در کل این خودرو با قیمت مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی بالا، برای دیگر رقیبان هم رده آسیایی خود، خطری جدی محسوب می شود. به نظر شما آیا کادنزا قدرت رقابت با آزرا یا سوناتا را دارد؟


منبع

Edmunds

برچسب : کیا , کادنزا , 2014






مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

32 نظر

Hamid Reza
2

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
20:02  1393/04/21
پاسخ دادن
محمد
1

از نظر امکانات بخوایم بگیم گرانجور سرتر از محصولات کیاست ولی از نظر قدرت موتور کادنزا به مراتب بهتر از گرانجوره در کل ازارا گرانجور پر ابهت تره
11:10  1393/04/21
پاسخ دادن
علی
4

خدایی مدل 2013 تو طراحی بیرون یه شاهکار بود.ولی این مدل 2014 بخصوص از جلو ،بنظر من مثل کمری جدید،یه افتضاح طراحیه.ایشالا که به سرنوشت کمری جدید دچار نشه
17:30  1392/11/06
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
0

همین کمری جدید فروشی بسیار بیشتر از قبلیا داشت. دلیلش اینه که ایرانیا از خودرو های اسپرت لذت بیشتری میبرند تا لوکس. کمری حالت لوکس رو به خودش گرفت
13:39  1392/12/23

Sahand
3

به نظر من ماشين فقط اپتيما٢٠١٤ ما الان ١ماهه كه گرفتيم خيلي هم راضي ايم.من اين ماشين رو به شما پيشنهاد ميدم
13:43  1392/09/08
پاسخ دادن
علیرضا
5

سلام دوستان من هم جنسیس 2011 دارم هم کادنزای 2012 در شتاب و سرعت جنسیس برتری محسوسی نسبت به کادنزا داره ولی در ترمز گیری کادنزا حرف اوله گرنجور کلا در برابر کادنزا یک سرو گردن پایین تره در ضمن از نظر من طراحی خارجی کادنزا برتر از هر دوتایشان هست
01:22  1392/09/02
پاسخ دادن
سعید
2

این توضیجاتی شما در مورد ( در تمام تیپ‎ها به صورت استاندارد ) داده اید در مورد این مدلی که اطلس خودرو وارد کرده نیست جون من خودم در یکی از نمایندگیهای اطلس خودرو عکسهای گرفته شده از کادنزای موجود در گمرک سلفچگان را دیدم . جلو داشبورد ساعتش دیجیتالیه(کلاسیک نیست) و نویگیشن نداره و سنسور جلو هم نداره و رادار هم نداره.
11:58  1392/08/08
پاسخ دادن
عباس ق
6


تو قیمت دویست تومان به پایین بهترینه من در موردش زیاد تحقیق و بررسی کردم و خریدم خیلی ازش راضیم
08:29  1392/08/05
پاسخ دادن
پدرام
3

خیلی شیکه!
12:23  1392/08/03
پاسخ دادن
محمد
5

از لحاظ امکانات که هیوندای را میخورهفقط قیمتش اگر توایران بیا چنده
19:23  1392/06/01
پاسخ دادن
ناصر
8

باسلام کادنزاماشین نزدیکی به گرنجوره ولی امکانات رفاهی وایمنی داخلی گرنجوربه مراتب بهترازکادنزاست که این ماشین می توانست بافول کردن امکانات داخلیش باتوجه به موتورپرقدرتترش نسبت به گرنجوربه راحتی موردانتخاب بی چون وچرادرمقابل گرنجورباشه.
درنهایت باتوجه به قدرت یکسان۲۹۳اسب بخارهردوماشین وتفاوت قیمتی کم این دوخودرومی توان گفت ازراگرنجورانتخاب بهتریه.باتشکرازمطالب شما
22:52  1392/05/14
پاسخ دادن
علی
5

قطعاکادنزابهترازسوناتا،اپتیمااست ودررقابت باگرنجورهم می بره چون رقیب سرسخت تری به نام تویوتاآوالون رابرده است.
16:48  1392/05/06
پاسخ دادن
محمود احمدی
1

زنده باد کیا اپتیما
00:59  1392/04/16
پاسخ دادن
محمود احمدی
0

به نظر من کیا اپتیما خیلی بهتر از کیا کادنزا هست آپشن های کیا هم بیشتره
00:57  1392/04/16
پاسخ دادن
مهدی
3

مثل بی ام و سری 7
حالا خوبه هنوز عکسش رایگانه وبابتش ازمون مالیات نمیگیرن و نمیگن جز کالای لوکسه
13:16  1392/04/11
پاسخ دادن
مهدی زارع
6

ماشین قشنگی هست ولی قابل مقایسه با گرانجور یا جنسیس سدان نیست
13:06  1392/04/09
پاسخ دادن
m.654646
16

دادا گرانجور بند انگشت کادنزا هم نیست
14:09  1392/07/09

Mehdi Javaherkalam
9

طراحی قبلیش2012 خیلی شیکتربود
این دیزاین منویادپیکان جوانان می اندازه//
13:07  1392/03/14
پاسخ دادن
آبان
5

به نظر من کلاس کادنزا از سوناتا از هر نظر بالا تر استوسوناتا باکادنزا قابل مقا یسه نیست والبته قیمت سوناتا خیلی پایین تر از کادنزا است.
به نظرم گرنجور رو رقیب بهتری میتوان برای کادنزا دانست که البته قیمت بالا تری نسبت به کادنزا دارد.
آپشن های گرنجور وکانزا تقریبا یکسان است ولی در موتور کادنزا قوی تر
است... ولی من خودم گرنجور رو بیشتر از کادنزا میپسندم .مخصوصا
به خاطر طراحی قشنگ تر داخلی وخارجی.
14:45  1392/02/26
پاسخ دادن
ببر 2014
6

دوست عزیز کادنز هم از نظر موتور و هم سواری و هم طراحی داخلی و بیرونی سر تر از گرنجور است
15:14  1392/10/17

رضا
3

چند وقته خیلی تبلیغ ماشین های کیا و هیوندا را می کنید
آیا این ماشین ها از ماشین هایی مثل تویوتا و هوندا و یا ماشین های اروپایی بهترند؟
22:13  1392/02/25
پاسخ دادن
رضا
5

خوب خیلی نسبت به قیمتش عالیه
22:10  1392/02/25
پاسخ دادن
کاربر: alireza R8
0

در مجموع بسیار خوب عمل کردند، واقعا با این قیمت (البته تو بلاد کفر) خیلی می ارزه
21:16  1392/02/24
پاسخ دادن
میلاد
3

سلام
طراحی داخلش خیلی خوب شده ولی طراحی بدنه 2013 واسه من جذابتر بود.
تو ایران ظاهر و امکانات را میبینند وظاهر بهتر را ترجیح میدن تا کیفیت و دوام ماشینی مثل تویوتا.
ممنون از زحمات شما.

16:17  1392/02/24
پاسخ دادن
ALI
2

سلام
این چیزی که شما گذاشتین بررسی نیست یه نگاه اجمالی به امکانات بود همین لطفا جامع تر بررسی کنین مثلا در طراحی بدنه و امکانات رفاهی اول اینکه طراحی بدنه چه ربطی به امکانات رفاهی داره دوما شما اصلا راجع به طراحی بدنه هیچ حرفی نزدین از امکاناتشم فقط نام بردین
این فقط انتقاد دوستانه بود با تشکر از سایتتون خسه نباشید
15:28  1392/02/24
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: امیدوار
4

دوست عزیز،تغییراتی در سایت دادیم که یکی از اونها امکان ارسال نظر با نام مستعار بود و این امکان، یه سری تغییرات نیاز داشت که دیگه تکمیل شد.با تشکر از یادآوری شما
13:45  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
2

1 car عکس avataram کوش پس؟
13:22  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Saeed tuning
11

بهتر از گرنجور.
13:10  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: Goyban Bahar
5

کادنزا یه جورایی منو یاد جگوار میندازه!!
برای ایرانی ها ماشین خیلی خوبیه چون مردم اینجا ماشین های بزرگ را می پسندند و به دلایل مختلف به هاپبک ها و ... علاقه ای ندارند ولی خب با این قیمت ؟؟؟؟
13:08  1392/02/24
پاسخ دادن
کاربر: حمید ضیایی
7

طراحی خارجیش به نظرم تنزل داشته !
مدل فدیم طراحی خارجیشون بهتر بود !
با این مملکتم پولش از یه بی ام سری 7 بیشتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13:02  1392/02/24
پاسخ دادن
سرزمین جاوید
5

دوستان عزیز من اکثر ماشینهای گرون قیمت داخل کشور را یا داشتم یا تست کردم بدون هیچ تعصبی میگم اگر هدف مقایسه قیمت با کیفیت ونرمی وامکانات ولذت رانندگی باشه لکسوس es350 بهترین گزینه است و ازنظر من بجای خریدن ماشینهای کره ای که اکثر آپشنهاش در کوتاه مدت خراب میشوند خیلی عاقلانه تره که لکسوس چند سال کارکرده تمیز بخرین . مطمئن باشید بهیچ وجه پشیمان نمیشید.
14:42  1392/08/08

mohammad amin
1

به نظرمن ماشین بسیار خوبی در اصل ما الان 5تا از اون رو داریم
18:59  1392/12/11

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
reza-4WD 145 نظر
Bugatti 40 نظر
اطلاعات خودرو
پویا 85 نظر
نریمان 51 نظر
جواد 45 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ناشناس : متاسفانه منبع خبر به شدت مقاله رو مغرضانه نوشته و ای کاش ترجمه نمیکردید... بررسی نبود بیشتر تعریف از بی.ام.و بود... با سی هزار دلار کمتر اسب بخار بیشتر بدون تاخیر توربو و دوام فوق العاده که مخصوص ژاپنیاست و طراحی خارجی خارق‌العاده و طراحی داخلی که بیشتر اثر هنریه داره..سی هزار دلار پول کمی نیست پول یه ماشین صد میلیونی و.بیشتر تو ایرانه...در آخر اینکه یه سری حس ها و امکانات مخصوص ماشین ژاپنیه و بس...با تشکر
Ali : داداش در جریان ماجرا نیستی اظهار نظر نکن..ایشون رفتار خیلی سخیفی از خودش نشون داده بخاطر غذا تهیه کننده رو مفصل کتک زده! شهر هرت که نیست..هر چی اصول و قاعده داره...همه چی هم تماشاگر و پول نیست.
امیرمهمد : ماشین های خیلی خوبی بود ممنونم از شما
V8 : عزیزان هر ماشینی بالاخره خوبی ها وبدی های خودشو داره من خودم راننده ماشین سنگین هستم از نظر کم استهلاک بودن هیچ ماشینی به بنز نمیرسه در ضمن اون دوستی که گفته شتاب اف هاش 480 عالی و وحشتناک هست یه بار بره پشت اسکانیا R420 بشینه اونوقت میفهمه شتاب وحشتناک یعنی چی ولوو هم ماشین خوبیه ولی استهلاکش تو ایران بالاست در کل با احترام به نظرات دوستان و تجربه شخصی من مرسدس بنز اکتروس رو بیشتر از ولوو اف هاش قبول دارم
عزرائیل91 : بیا من بهت میدم
سهند : به طرزطراحی سکانهای عمودی توجه فرمایید اینو شوروی برای حمل شاتل فضایی که البته به مرحله نهایی نرسید ساخت البته امریکاییها یه بویینگ 747 رو برای حمل شاتلشون تولید و استفاده کردن.به هر حال امریکا وشوروی پابه پای هم تو این جور موارد حرکت میکردن ولی نظام فکری کمونیست شوروی بلاخره در عمل کم اورد.
PRC : دوستان توجه داشته باشید که تیپ اوولوشن در ایران وجود نداره و مدل های موجود با موتور 1.6 و 1.8 لیتری عرضه میشن
مجید : خاک بر سر بی بی سی وقتی برای بیننده ها و خواسته ها آنها ارزشی قائل نیست باید کاهش بیننده داشته باشند
حبیب الله نجفی : سلام . قیمت کاروان شماره 3 ردیف B چقدر است ؟ و چطور میشود تهیه کرد ؟ قبلا از پاسخ صحیح شما سپاسگزارم .
مبین : قیمت اش فکر کنم از ۷۰میلیون گران است خدا کنه تو ایران هم این قیمت را داشته باشد من که از این ماشین خیلی خوشم اومد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سجاد : ix55 بخر خيلي خوبه پرنده هم عاليه ولي ix55 جمع و جور تره و فكر كنم پر ابن تر نظر من ix55 رو بگيري بهتره
حسین : شرکتی که تعهد نداشته باشد باید درش گل گرفته شود ( قابل توجه پارس خودرو )
سورنا : مطمئنید؟؟آخه ایکس ۳۳ دوستم از این جدیدا داره مصرفش تو شهر ۸.۵ هست!!
سورنا : یاسین خانم کاملا صحیح ، ۸.۵ !!! دقیقا مواردی رو که گفتم رو رعایت کنید همین میشه ، ۱ - تا جایی که میتونین از کروز استفاده ، به دلیلثابت نگه داشتن میزان گاز دادن و تثبیت میزان دور موتور و گاز دهی ، به کاهش مصرف خیلی کمک میکنه . ۲ - روغن موتورشو موقعی که ۱۰۰۰ شد حتما عوض کنید ۳ - سعی کنید از بهترین نوع های روغن موتور بریزد که خیلی رو مصرف تاثیر داره (ما کاسترول مگنتیک 10w40 ریختیم) ۴ - تو سرعت های بالای ۸۰ پنجره ها یا سانروف رو باز نکنید که مصرف میره بالا!!! ۵ - سعی کنید دور موتور رو زیاد بالا نبرید (بهترین راه برای این کار همون استفاده از کروزه!!) ۶ - حتما حتما وابسته به آب و هوای منطقه زندگیتون باد لاستیکا رو تنظیم کنید (آپاراتی که ما رفتیم گفت اگه شمالین ، ۳۲ . اگه جنوبید ، ۲۸ . اگه وسطین (مثلا تهران و مشهد) ۳۰)
سعید : اره داداش باید عوض کنی حتما منم عوض کردم
سعید محمدخان : باسلام به همه دوستان می خواهم ماشین بگیرم به نطر شما پرشیا elx خوب ایت بخرم یا 405 بخرم
احمد : با سلام تجربه رانندگی در جاده اصفهان تهران. من در تاریخ هشتم فروردین از اتوبان اصفهان عازم تران شدم.موارد دیل را جهت اگاهی دوستان اعلام میکنم1- کشش متور در سربالایی ها عالی بود. مصرف سوخت تقریبا هر 100 کیلومتر 10 لیتر یآ9 لیتر.صدای متور خوب بود.تعلیق هم عالی بود. تشکر
هومن : سلام شک نکن اقا محسن مخصوصا که ۲۰۱۴ دیگه صفر نداره و قیمتو خوب داره میده ۱۱۰ الان حداقل ۱۱۴ ارزش داره
احمد : سلام چند سوال از دوستان دارم 1-در صفحه نمایشگر جلو ماشن شاخص p در صفحه کیلومتر نشانگر چیست.؟چراغ جلو دارای چراغday light است که همواره روشن ایت چگونه میتوان انرا خاموش نمود؟ تشکر
رضا : سیم کلاچ مارک سبزوار بخرید هم کلاچ پائین ول میکنه هم نرمتر میشه
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.