قیمت روز خودرو در تاریخ 11 خرداد 1392

 

قیمت روز خودرو، 11 خرداد 92

صفحه 1car.ir/price جهت نمایش قیمت خودروهای داخلی و وارداتی طراحی شده است و هر روز می توانید  آخرین قیمت خودروها را همراه با نمودار تغییر قیمت و اطلاعات خودرو مورد نظر خود را ملاحظه نمایید. تنها کافیست برروی عکس زیر "قیمت خودرو" که در سمت چپ سایت 1car.ir طراحی شده است کلیک نمایید.

قیمت روز خودرو، 11 خرداد 92

- و یا 1car.ir/price را بخاطر بسپارید.

برچسب : قیمت , خودرو , بازار , نرخ , روز , امروز


این مطلب را به اشتراک بگذارید...



مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 


نظر سنجی
بیشتر به چه نوع خبر خارجی علاقمند هستید؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : من اگه مقصر باشم جریمه خودم رو بدون چونه و رشوه دادن قبول میکنم.
امیر : سلام من 4ماه قبل هیوندا ای 20ثبت نام کردم قول تحویل یک ماهه دادن ولی هنوز ازطرف شرکت آسان موتور خبری نیست اینها میدونستن پلاک شماره گذاری مشکل داره ولی ازپول امثال من سو استفاده کردن
mahdi : ماشین فقط مان واقعا خیلی نرمه حتی کوچکترین تکونی هم نمیخوره
سعید : آقا سهراب عزیز ، انقدر خودت رو با این جور آدم ها خسته نکن. چون همونطور که خودت هم گفتی ، ارزششون همونقدره که سوار لگن های چینی بشن. کسی که سوار لیفان 60 میلیونی می شه چه میدونه BMW X5 چیه. چه میدونه اصلا ماشین چیه. چون فقط لگن سوار شده فکر می کنه ماشین فقط همینا هستند. فقط گول قیمتش رو خوردند. وگرنه خودشون هم می دونند لگنی بیش نیست.
620 رویائی : من یه لیفان 620 دارم از حس راحتی و فرمان پذیری که تو سواری این ماشین نسبت به ماشینهای داخلی تجربه کردم مشخصه که از امنیت بالاتری هم برخورداره
امین : تنها را جریمه نشدن و یا جریمه شدن کمتر پراید میباشد با پراید 160 تا میرفتیم کسی جریممون نمی کردش از وقتی خدا زد پس کلمون و کمری خریدیم از ترس خراب شدنش 80 تا به زور میریم ولی هفت بار جریمه شدیم تا دلت بخوادم ایست و بازرسی بهمون گیر داده حالا چی راننده شرکتیم با بدختی ماشین تصادفی و جمع کردیم نصف سرعت واقعیشم بیشتر نمی ریم که از هم نپاشه حالا ببین اونایی که پرادو سوارن و بنز سوار چی میکشن بدبختا هم باید با ماشینی که سیصد تا می تونن ایمن رانندگی کنند باید صدتا بروند به خاطر پرایدها هم اینکه هم کافیه یک پلیس دست چک بدست ببینه میگه صد تومن کاسب شدیم تازه جراتم نداری ماشین هرجایی پارک کنی یا خش یا شیشه شکسته و دزدی سیستم ایران فقط شایستگی پراید و داره لطفا پلیسها توجه کنند ماشین گرونتر قتل عام کمتری داره حداقل به اینها رحم کنند که جاده ها را کمی این می کنند لازمم نیستش یک صفر کمتر از کشته های هر سال حذف کنید امار پایین باشه خودمون میبینیم چه کشتارگاهی بیرون شهر ها هستش همش مقصر ماشین بد و راننده بدتر هستش البته پلیس راهنمایی رانندگی بهترین کارمند دولت محسوب میشه فقط این شیشه خورده
محسن : خوش بحال هرکس داره اسکانیا v8
m.a7200 : چرا این همه دعوا بحث و درگیری تعرفه واردات رو صفر بکنند . هم شورای رقابت هم خودروسازان هم مجلسی ها هر قیمتی که میخوان بگن چون کسی دیگه خودروی ایرانی نمیخره.
مجید : جالب بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علیرضا : خیلی خیلی ممنون بابت راهنماییتون. پس در واقع این همه جنگ که بر سر متور ضعیفش و کوبش کابینش هست مربوط به مقایسه با رقبای خاجی است و ماها که میخایم از ماشین ایرانی سوار سانتافه2400 بشیم کاملا راضی کنندس؟ درست متوجه شدم؟ اخه این بحث هایی که در موردش میشه خیلی من رو مردد کرده بود.
petiii : بدونه زه خیلی شاخ تره
سعید : دنده دستی سانتافه فقط به منظور افزایش شتاب تعبیه شده است. اما اینکه فقط دو دنده دستی داره فکر نمی کنم. چون کنار دنده علامت مثبت و منفی قرار داره که مخصوص دنده دستی است. مطمئنا می شود از طریق آنها همه دنده ها را بصورت دستی تعویض کرد. پس هر 6 دنده را می توان بصورت دستی تعویض کرد. در مورد شکستن دنده ای هم که گفتید باید بگم که دنده سانتافه کمی خشک و دیرعوض است. ولی به هیچ وجه طوری نیست که در سربالایی بشکنه. حتما بسیار فشار به موتور و گیربکس اومده. حتما راننده مشکل روانی داشته. وگرنه حتی در حالت دستی هم امکان همچین اتفاقی وجود نداره. در ضمن سانتافه در سربالایی ها در مقابل خودروهای ایرانی خیلی عالی بالا می ره. اما به نسبت وراکروز و موهاوی و پرادو و 6 سیلندر های دیگه کم میاره.
آرمان : نه اینطور نیست. من 5 ماه دارم راضی هستم عالیه
مجید : ملاک شما برای زشتی چیه؟ اتفاقا من از این سبک ماشین خوشم میاد بین سدان و شاسی بلنده. یک چیز متمایز، راحت و خوش فرمون، جوان پسند و به روز. حیف قیمتش سوبله است !
محمدی : این خودرو توانسته جای خودش رو تو بازار پیدا کنه طوری که نمایندگی ها توان عرضه و پاسخ دادن به این همه تقاضا رو ندارنخ
علیرضا : ممنون از راهنمایی تون البته یکی به من گفت سانتافه فقط در دو دنده دستی میشه و از اون طرف جایی هم دیدم که کسی نوشته بود من با دنده دستی سانتافه سرعت 0 تا 100 را در 7یا8 ثانیه رفتم لطفا در این مورد هم من را راهنمایی کنید. دودنده دستی میشودیا کاملا دستی؟ سوال بعدی من در مورد فشار در سربالایی هاست کسی به من گفت که یک سانتافه در گردنه های شیراز بلکل گیربکسش خرد شد و 5تومان خرجش کرد حالا شما به عنوان کسی که سانتافه سوار هستی به نظرت از ناشی گری راننده بوده یا امکان امدن همچین بلایی سر سانتافه 2400 وجود داره؟
تیما : دوست عزیز من 27 ماهه دارم ولی لاستیکای اصلیش زیاد جالب نبود و از تو پوسیده بود من تریانگل فاق 60 مدل 185 گرفتم ماشین جستش هم بهتر شد و صدای جاده اصلا نمیاد تو دست اندازا هم دیگه نمیکوبونه
علی : توی کتاب گینس به عنوان زشت ترین و کوچکترین شاسی بلند باید ثبت بشه ،
mohammad.mc : کوتاه ترین دروغ تاریخ : سایپا ، مطمئن سلام علیکم محمد جواد گرگان عزیز، پراید131بهتره - قیمت قطعات و بدنه اش ارزونتره وفراوونه -خرید وفروشش بهتره (راحت تره) - 131 وزنش 60-70 کیلو سبکتره بنابراین شتابشم یه مقداری از 132 بیشتره به نظر من اشتباه نکنید.132 نسبت به 131 خیلی ضعیف تره من تجربه رانندگی با هر دوشو دارم.اگه دنبال قیافه باشین 132 انتخاب خوبی.ولی به نظر من میگم که اینجا ایرانه و نمیشه به تغییراتی که رو ماشین میدن اعتماد کرد همون 131 رو بگیرید بهتره.
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.