امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

35413 نظر

اخباری
6

++===ویژگی ها و امکانات تیبا هاچ بک===++

موتور قوی ۱۵۰۰ سی سی مگاموتور
آینه های برقی
شیشه عقب برقی
بدنه محکم و جلوبندی عالی
تعادل خوب
صندلی های ارگونومیک
رینگ اسپورت
شتاب و قدرت و سرعت عالی
طراحی پشت و ارتفاع دار عقب جدید
فضای بیشتر سرنشیان عقب و راننده و صندوق عقب
قیمت اقتصادی ۲۸ میلیون
هزینه نگهداری و قطعات ارزونتر
۲سال گارانتی

----::::ویژگی های تیپ۲ ایران خودرو::::----

موتور ضعیف ۱۳۰۰ سی سی ساخت چین
نداشتن کشش و قدرت مخصوصا سربالایی و گرفتن کولر
قیمت فضایی ۳۳ میلیون
تعادل ضعیف جلوبندی ضعیف گیربکس ضعیف
به صدا افتادن جلوبندی صندلی داشبورد
کیفیت پایین داشبورد و تودوزی ها
نداشتن آینه برقی نداشتن شیشه عقب برقی امکانات در حد پراید و پیکان
ظاهر تکراری.نظارت نداشتن پژو فرانسه.قطعات و لوازم تمام چینی.
هزینه نگهداری بالا و قطعات گرون
کوچک بودن فضای داخل و صندوق عقب مسافرت اذیت کننده است
03:59  1396/04/09
گزارش
پاسخ دادن
احسان احمدی
4

سلام دوستان
حتما نباید یه ماشین یا وسیله گرون باشه که خوب باشه
نه اینجوری نیس مثلا همین تیپ۲ موتور ضعیفی داره امکاناتی نداره ساده ساده جلو بندی ضعیف گیربکس بی کیفیت ولی 33 میلیون پولش هست هم خودش گرون هم هزینه قطعات و نگهداری و تعمیراتش چون الکی اسم پژو روش هست و ایران خودرو داره سو استفاده میکنه ولی برعکسش تیبا۲ در قیمت اقتصادی ۲۸ میلیون خودش ماشین نرم و پرقدرتی هست از موتور ۱.۵ مگاموتور شتاب خوب کم خرج بودنش شیشه های عقب برقی آینه های برقی رینگ و لاستیک اسپورت فضای سرنشینان و راننده بیشتر صندوق بزرگتر با اینکه تیبا۲ هاچ بک ولی صندوق بزرگی هم دارد
از چندتا مکانیک و تعمیرکار بپرسید مشورت کنید و تحقیق خودتون متوجه خوب بودن تیبا۲ میشوید به حرف کسایی که ازش بد میگن گوش نکنین اینا یا نداشتن یا بدون تحقیق تیپ۲ خریدن و بفکر فروش دست دومش هستن الان ایران خودرو کلی فروش شرایطی برا تیپ۲ گذاشته که بازار خرید و فروش دست دوم مثل قبل نیس و سخت فروش میره طرف میره با وام راحت صفرش میخره چرا بره دست دوم بخره..
03:22  1396/04/09
گزارش
پاسخ دادن
تهرانی
0

سلام نظرات قبل دیدم دوستان گفتن ک ۲۰۶ تو اروپا فلان بوده اول بوده بله کاملا حرفشون درسته سال ۸۴ خودم داشتم عالی بود اون برا چندین سال پیش بود ن این تیپ۲ چینی با این سطح کیفیت که ایران خودرو داره میده مردم
بله مدل فرانسویش این حسن ها داشت خوب بود همه لوازمش اصلی بود
موتور فرانسوی بود آخ نمیگفت نه واشر میزد نه روغن کم میکرد نه صدا میداد قدرت اندازه ۱۶۰۰ بود ولی الان موتوری که ایران خودرو از چین میاره میذاره چیه معلوم نیست کسی نظارتی نداشته باشه همین میشود که هست
02:22  1396/04/09
گزارش
پاسخ دادن
تهرانی
4

سلام نظرات قبل دیدم دوستان گفتن ک ۲۰۶ تو اروپا فلان بوده اول بوده بله کاملا حرفشون درسته سال ۸۴ خودم داشتم عالی بود اون برا چندین سال پیش بود ن این تیپ۲ چینی با این سطح کیفیت که ایران خودرو داره میده مردم
بله مدل فرانسویش این حسن ها داشت خوب بود همه لوازمش اصلی بود
موتور فرانسوی بود آخ نمیگفت نه واشر میزد نه روغن کم میکرد نه صدا میداد قدرت اندازه ۱۶۰۰ بود ولی الان موتوری که ایران خودرو از چین میاره میذاره چیه معلوم نیست کسی نظارتی نداشته باشه همین میشود که هست
02:22  1396/04/09
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

سلام علیکم در مورد قيمت تيپ دو با نظر دوستان موافقم يادمه سال 84 پژو پارس 15 ميليون و 206 تيپ دو حدود 11 ميليون بود تازه 206 هنوز قطعاتش فرانسوي و با نظارت شديد شركت پژو توليد ميشد هيچكدوم نه ايربگ داشتن نه ABS ولي الان پارس معمولي 36.5 ميليون و تيپ دو چيني شده 33 ميليونه هرجوري نسبت ميگيرم همخواني نداره به نظرم ايرانخودرو يا داره يكي را خيلي ارزونتر ميده يا يكي را خيلي گرانتر از حد معمول میده خدا میدونه ....
02:12  1396/04/09
گزارش
پاسخ دادن
بهمن
9

سلام
نظرم بگم دربارش
چند ماهی هست ماشین تیپ۲ تحویل گرفتم و پشیمونم


مزایا:
1- فقط مارک پژو روش چسبیده

معایب:
1- ظاهر قدیمی و زننده
2- کیفیت پایین آینه های بغل که با کوچکترین ضربه آسیب می بینند
3- ارگونومی افتضاح صندلی و صدا دار بودن که بیشتر از نیم ساعت ممتد نمیشه رانندگی کرد
4- کیفیت بسیار پایین مواد مصرفی مثل شمع روغن فیلترها و...
5- از پنل و داشبوردش صدای جیر جیر میده
6- عدم هماهنگی گیربکس با موتور که باعث ضعف قدرت انتقالی به چرخها میشه (تو سربالایی به وضوح کم میاره و
7- صدای زیاد موتور داخل کابین که آزار دهنده است
8- سیستم صوتی قدیمی و بی کیفیت
9- موتور ضعیف موقع کولر گرفتن یا سربالایی بیشتر نمود میکند
10- خشک بودن شدید ماشین و کوبش شدید در جاده ها و فنرهای خشک صندلی خشک و جیر جیر میکند
شاید برا کسی که قبلش پراید داشته ۲۰۶ خریده این مشکلات عادی باشد عادت داشته باشد ولی برا من چون قبلش مگان داشتم به دلایلی فروختم مجبور شدم سخت باشد این مشکلات.
تحقیق نکرده خریدم تکیه کردم به حرف دوستان و آشنایان گفتن خوب هست کسی خواست تهیه کند بیشتر تحقیق انجام ...
23:56  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

سلام دوستان این کامنت از صفحه رنو ساندرو کپی شده و با کمی دستکاری اینجا گذاشته شده میتونید برید ببینید. دیگه تیبا سواران زدند به سیم آخر!!!!
گزارش
پاسخ دادن
01:23  1396/04/09

بهمن
8

سلام خیلی جالبه رفتم دیدم عین همین متن همون تاریخ که اونجا هست بنده اینجا گذاشتم چون با لحن تند تر بود بعد چند ساعت دیدم پاک شد مجبور شدم دوباره امشب بنویسم از متن بنده برا خراب کردن ساندرو استفاده کردن ساندرو ماشین خوبی هستش از شما کمال تشکر میکنم که انقدر بی کار هستید و تمام صفحات مطالعه میکنید من تییا نداشتم و نخواهم داشت چون اصلا قبولش ندارم ۲۰۶ بهتر از تیبا هست .
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1396/04/09

ستار
4

دقیقا کدوم سیم زدن
باز اشتب زدی دوست عزیز کار خود بچه های ۲۰۶ سوار شک نکن میخواد با اینکارش بگه تیپ۲ خیلی خوبه باشه ماهم قبول میکنیم خوبه شنبه میرم میخرم خودتون رفتید از ساندرو کپی زدید گذاشتید آخه ۲۰۶ چینی در حد رنو ساندرو نیست هرجی باوشه اون هنوز رنو روش نظارت میکنه ۲۰۶ چی از موتور تا آرم جلوش از چین میاد بعد با قیمت فضایی ۳۳ میلیون فروخته میشود ارزش خرید ندارد هرکاری کنی بصرفه اقتصادی نیست قبول کن سخت نیست موتور فنی در حد پراید امکانات در حد پیکان
گزارش
پاسخ دادن
02:03  1396/04/09

نیما
4

خندم گرفته دمتون گرم ۲۰۶ سوارها .....
قبلا از اینکارا دیده بودم ازشون برید صفحه تیبا۲ ببینید ۲۰۶ سواره انقدر حول بوده متن که اینجا بوده بدون اینکه اسم ماشین عوض کنه همونجوری کپی کرده گذاشته اونجا برید ببینید تو صفحه تیبا۲ نوشته ۲۰۶ تیپ۲ دارم آمپرم خرابه ....
گزارش
پاسخ دادن
02:05  1396/04/09

تیبا۲
5

آقا بهمن دقیقا کجای ۲۰۶ تیپ۲ بهتر از تیبا هستش لابد موتور ۱۳۰۰ سی سی یا بدون آپشن و بدون امکانات بودنش بهتره یا این مشکلاتی که اسم بردی بهتره من هیچ کدوم از ایناکه گفتی توی تیبا۲ خودم ندیدم لطفا قبل نظر دادن در مورد یه وسیله یا ماشین یا هرچیزی اونو امتحان کنید بعد دربارش نظر بدید من هردوتاش داشتم هرکدوم ۲سال داشتم الان برلیانس دارم
گزارش
پاسخ دادن
02:55  1396/04/09

جانیار
1

سلام ببخشید میشه بپرسم شما ۲۰۶ تیپ ۲ دارین؟؟من قصد خرید دارم میشه راهنمایی کنین؟؟
گزارش
پاسخ دادن
03:22  1396/04/09

شهیاد
1

خوب میرفتی یه پراید دست دوم مدل 85 میگرفتی.
گزارش
پاسخ دادن
05:55  1396/04/09

شایگان
11

سلام دوستان
من برج 11 95 تحویل گرفتم.6000تا کار کردم.صندلیشو عوض کردم.ی بارم بلبرینگ چرخش خراب شد جدیدنم جلوبندیش صدا میده خب اینا چیزای مصرفیه و بستگی ب جنسش داره.اما مصرفش اوایل زیاد بو که الان بهتر شده و دنده یک و دو لرزش داره ک آزار دهنده هست شتابش نسبتا خوبه روغنم کم میکنه اما ن زیاد اما درمجموع نمی ارزه 33میلیون بخرید.به نظر من اگر وضعیته مالیتون خوبه حداقل ی ماشین کره ای بگیرید اگر ن پراید بهتره به شرطی که رعایت کنید.
19:34  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
اسماعیل
7

من تا حالا چندبار 206 از دست خریدم فروختم. برای داخل شهر مناسبه اما برای جاده مخصوصا کوهستانی نه. موتورش اگه بهش نیاری مثل پراید دنده بدی دیر تر به خرج میوفته. از نظر ظاهر اگه روش خرج کنی حسابی تو چشمه وگرنه با پراید فرقی نداره جفتشم عین چی ریخته تو خیابون. درباره تیبا هم خودم تجربه آنچنانی ندارم اما چندباری که روندمش حسابی متعجبم کرد مخصوصا تیبا 2 اصلا بهش نمیاد ولی شتاب خوبی داره کلا موتور سرزنده ای داره.حتی من با کارکرد نزدیک صد هزار سوار شدم بازم خوش رکاب بوده. نمیخوام تبلیغ کنم فقط تجربمو گفتم.
19:10  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
نازی
5

سلام دوستان منم تازه تحویل گرفتم اما خیلی داغ میکنه
خیلی داغ میکنه ب طوری ک اصلا نمیشه دستت رو چند ثانیه روی کاپوت نگه داری
19:05  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سهیلی
5

بنده خودم کارمند ایران خودرو هستم، واقعا متعجب میشم، با وجود خودرو خوب و اقتصادی سمند ef7 که از لحاظ امکانات موتور قوی و خوب، و سواری راحتی که به راننده و سرنشین میده ملت هنوز پول زیاد بابت خودرو 206 تیپ 2 پرداخت میکنن... منکر این نمیشم ماشین زیبایی هسش... ولی امروز روز با وجود خودرو های شاسی بلند فراوان و خارجی و تعداد بیش از حد 206.. باید خودرویی سوار شد که لااقل قوی و محکم باشه..چون دیگه به اون صورت ب چشم نمیاد 206. بین سال های 92 تا 93 بدترین سال های سمن ef7 بود ولی در سال 94 و 95 سال های خوبی برای سمند بود... من خودم دوران دانشجویی سال 87 خودرو 206 تیپ 2 داشتم عالی بود. ولی تو خود، ایران خودرو از بچه ها همکارا اصلا کیفیت این خودرو برامون قابل قبول نیس.. افت محسوس 206 رو همه بچه ها قبول دارن... خلاصه کلام اگه پول تیپ 5 دارید باز بد نیست خوبه بخرید، قدرت در کنار زیبایی تکراری .. ولی اگه بین سمند ef7 و تیپ 2 گیر کردید سمند ef7 بخرید که سواری خوبی مشابه تقریبی تیپ 5 داره اگرم کمتر میخوایید هزینه کنید و قدرت و توانایی بیشتری داشته باشید تیبا2
18:58  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
mahdi
7

سلام دوستان من حدود 10 ساله 206 سوارم اما سه ماه پیش یه اشتباه کردم و رفتم یه تیپ2 مدل 96 گرفتم حالا این مشکلات رو با این ماشین که 4000 کار کرده دارم

-دنده هاش خصوصا دنده 1 که میزاری وقتی میخای خلاص کنی گیر داره و در نمیادبه سختی و زور میاد بیرون

امپرشم که کلا بالاس حدود100 وبه نظر میرسه روکش الومینیم مانند روی منیفولد تغییر شکل داده بر اثر حرارت!

ماشین چند روز که خاموش میمونه به سختی روشن میشه

کسی میدونه چه میشه کرد؟ نمایندگی درسش میکنه؟؟
18:55  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
hamid
1

تو صفخه اخر نوشته بودی تپ 5 چی شد ؟؟ عوض کردی ؟؟؟
جالبه ملت حال ندارن کامنت بذارن میرن از جایی دیگه کپی میکنن . بعد میان نظم میدن...
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1396/04/08

سیاوش
6

سلام
من خودم مگان دارم الان اومدم این پیج خیلی خوشم اومد. در زمینه اگاهی دادن خوب عمل میکنن اینجا. من خودم قبلا تیپ2 داشتم هر وقت بهش فکر میکنم یاد سوختن واشر سر سیلندر ماشینم میوفتم.. دو بار این اتفاق برام افتاد و ردش کردم رفت. از سال 83 تا 91 یه پراید داشتیم اصلا انقدر بی آزار بود که هنوز دلم براش تنگ میشه
17:59  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سوشا
6

206 های الان اصلا بدرد خرید کردن نمیخورن
قدیماش خوب بود الکی بحث نکنید ارزش خرید نداره ماشینی که حتی از تیبا۲ که ۲۸ میلیون هم ضعیفتره بنظر من باید خط تولیدش ببنده ایران خوردرو فروشش هم معلوم کمتر شده

لطفا موتوری که ایران خودرو داره روی تیپ2و5 میذاره اصلا با مدل فرانسویش مقایسه نکنید که خیلی اختلاف دارن اون فرانسه میزد اینیکه ایران خودرو میده چین میزنه دیگه خودتون تا آخرش برید قطعات و لوازم دیکرش هم همون دیگه همش چینی
17:47  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سوشا
6

سلام بر همگی دوستان

یه سری همچین میگن 206 انگار الان فرانسه داره تولیدش میکنه .... نه اینی که دارن میدن به شما از آرم جلو و عقبش تا تمام قطعاتش از چنس بی کیفیت ایرانی و چینی هستش ....
من تیپ2 دارم پدرم در آورده صدای موتورش زیاده گیربکس زوزه میکشه دنده ها بد جا میره و تو دنده 2 میلرزه کلاچشم سفته دارم میفروشم بعدش ببینم چی میتونم بخرم

دیگه کسی که بخواد ماشین بخره تحقیق میکنه بعد میخره به حرف من و یه سری که میان فقط تعریف میکنن از یه ماشین گوش نمیکنن برید از یه چندتا مکانیک بپرسید تحقیق کنید بعد بخرید ........
کلا محصولات ایران خودرو و پژو شده نون دونی مکانیک ها تا یه پژو میبینن انگار دنیا رو بهشون دادی یه چیزی عوض میکنه کلی میگیره خودم خیلی تجربه کردم که دارم میگم حتما خیلی ها این تجربه کردن میدونن من چی میگم ولی من دیگه این اشتباه تکرار نمیکنم و دیگه به عقب بر نمیگردم......
در کل و جمع بندی 206 تیپ2 ارزش خرید نداره اگر 206 دوست دارید تیپ5 بخرید وگرنه رانا بهتره.....
17:44  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
اسی
6

سلام.. من الان به مدت 11 ساله 206 دارم و راضیم. اما قبول دارم از سال 90 به اینور دیگه اون ماشین سابق نیس الان که دیگه بدترم شده. یعنی میشینم پشت ماشین حالم گرفته میشه. شما بیا پشت ماشین من ببشین یه دور بزن میفهمی چقدر فرق کردن.. منم با اینکه تو محل اسی 206 صدام میکنن الان به کسی پیشنهاد نمیدم.. به نظر من ایرانخودرو شدیدا پسرفت کرده و حتی نمیتونه یه ماشین چندین ساله رو درست مونتاژ کنه.. بنظر من گول تبلیغات واهی رو نخورید.. تیپ2 الان که از صفری دچار مشکل و کیفیت هست هیچوقت نمیتونی بگی کم خرجه.. این نظر من بود
17:43  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سینا
5

يادش بخير كه يه زمانى ٢٠٦ فرانسوى سوار ميشديم و حالشو مى برديم ولى در حال حاضر بايد ٢٠٦ هندى و چينى سوار شويم و در هر حال دعا دعا كنيم كه تو راه نمونيم 33 بدیم برا این چینی بعد بیایم وقت بزاریم تعصب هم داشته باشیم برا این ماشین و مقایسه کنیم با تیبا2 که از قدرت و شتاب و امکانات خیلی بهتر است از تیپ2
17:43  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
8

آقایون سلام
من نمیگم برید تیبا۲ بخرید حرف من اینه تیپ۲ چی داره که ۳۳ میلیون باید براش پول داد؟ سوال من اینه اصلا کاری هم به تیبا نداریم درباره ۲۰۶ تیپ۲ نظر بدیم که چرا باید ۳۴ میلیون باشه چیز خاصی هم ندارد نه موتپر با قدرت نه شتاب خوب نه امکانات هیچی جالبه دوستمون میاد فقط از تیپ۲ تعریف میکنه این برام سواله که چرا فقط تیپ۲ میگی خوبه؟ خب کسی که بخواد ۳۴ میلیون بده ۴میلیون دیگه میذاره روش تیپ۵ میخره ارزش ۴تومن داره موتور قوی تر tu5 امکانات بیشتر
دلیل اصرار این دوست ۲۰۶ سوارمون برا اصرار به خریدن فقط تیپ۲ چیه خدا میدونه
در مورد هزینه نگهداری کلا محصولات پژو خرج و مخارجش بالاست حالا چه تیپ۲ یا ۵ یا پارس یا ... هزینه اصطحلاکش بالاست تیپ۵ برا کسایی که ۲۰۶ دوست دارن مناسبتر و ارزش خرید بیشتری دارد.
13:44  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
ابراهیم
0

سال 90 تیپ 5 صفر خریدم کیفیتش بصورت محسوسی نسبت به قبل افت کرده بود ولی بازهم ماشین خیلی خوبی بود نرم و راحت و پرشتاب سال 92 اسمم واسه مسکن مهر دراومد باید 20 میلیون سریع واریز میکردم ماشین را گذاشتم واسه فروش بدون رنگ فقط 28 هزار تا کارکرده بود بازار ماشین رونق داشت و قیمتها در حال افزایش بود ولی مگه کسی تیپ 5 میخرید, بازار تیپ 2 خیلی بهتر بود راحت خرید فروش میشد ولی متاسفانه خیلی سر فروش تیپ 5 اذیت شدم وبا ضرر فروختم
تیپ 5 مشتری خاص داره و معمولا 90 درصد طرفداراش ترجیه میدن صفر گارانتی دار بخرن
هزینه نگهداری تیپ 5 خیلی بیشتر از تیپ2 هست برای مثال
ترموستات اصلی تیپ5 حدود 160 هزار تومن ولی واسه تیپ2 فقط 45 هزار تومنه
دیسک صفحه، لنتها، فیلترها،تسمه تایم و بسیاری لوازم مصرفی تیپ5 دو تا سه برابر تیپ2 است همینطور دستمزد تعمیراتش
یکی از دلایل تقضای بیشتر تیپ 2 بازار بهتر دست دومشه
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1396/04/08

حسین
8

الان بازار دست دوم تمام ماشین ها یکی شده رکود داره کسی دست دوم نمیخره اکثرا میرن سراغ ماشین صفر اونم محصولات پژو که اصطحلاک و خرج و مخارجش کلا بالاست
این داستانی که میگی برا سال ۹۰ ۹۱ ۹۲ بود الان فرق کرده پسر عمه منم میخواد تیپ۲ مدل ۹۵ بفروشه ساندرو بخره یکهغته هست دیوار آگهی داد جاهای دیگه آگهی داده نمیخرن یا ارزون میخوان بخرن وفتی داره ایران خودرو با چک و وام و شرایطی خود ایران خودرو ماشین صفر بده دیگه کیه که بره دست دوم بخره

در مورد هزینه همشون در یک سطح اگه دنبال هزینه کمتر و ماشین ارزونتر و اقتصادی تری پس کلا طرف پژو نرو چون همشون قطعات و نگهداریشون بالاست من بهت تیبا۲ پیشنهاد میدم موتور و شتاب قوی تر و بهتر از تیپ۲ امکانات و جادار بودن بهتر از تیپ۲ هزینه قطعات و تعمیرات دقیقا نصف تیپ۲ قیمت خود ماشین هم فقط ۲۸ میلیون اگه خرج و مخارج و اقتصادی فکر میکنی و گول ظاهر تکراری ۲۰۶ نمیخوری....

در کل بنظر من ۳۳ میلیون برا همچین ماشینی خیلی گرونه با این حجم موتور و بدون هیچ آپشن و امکاناتی حالا اگر فرانسه پژو نظارتی داشت خب اون دیگه بحثش جداست ...موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1396/04/08

hamed
3

اقا فرشاد ما الان از سال 82 تیپ 2 داریم همین الانشم بیارم تیبا به گردشم نمیرسه ( من هر دوشنو روندم) اخه چرا میگی اصلاحاکش بالاس . والا ما یه پرایدم 84 هم داریم خداییش تاحالا برا 206 یه بار جلو بندی یه بارلنتو رادیاتو صفحه دیسکو شمع وایر عوض کردیم در حالی دو سه برابرشو برا پراید هزینه کردم. ماشینه ایرانی تیبا دسته کمی از پراید نداره بنظره من.
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1396/04/08

فرشاد
6

درسته آقا حامد ماشین ایرانی کیفیتشون پایین ولی بحث سر هزینه قطعات و هزینه نگهداریشون هست شما هزینه پراید با ۲۰۶ یکی میکنید؟ برو از تعمیرکارا و مکانیکی بپرس هزینشون چقدر باهم اختلاف دارن.هزینه قطعات با توجه به نوع و تعمیرات ماشین فرق دارد هزینه پراید کمه تیبا یکم بیشتر از پراید ۲۰۶ بیشتر از تیبا همینجوری میرود به بالا بنده زیاد ماشین عوض کردم مکانیکی آشنا زیاد دارم از بس بردم دستم تو خرجه تقریبا برا تعویض یه قطعه یا تعمیر یه مشکل ۲۰۶ هزینه دوبرابر پراید و تیبا و .. میگیرن حالا نمیدونم مکانیکی ها بی انصاف شدن یا نرخش همینه
نفری که هزینه براش مهم نیست خب میره میخره حالا چه تیپ۲ چه تیپ۵ خرجشم میکنه نوش جونش ولی کسی مثل من که دیگه نمیخوام بیشتر از این هزینه کنم برا تعمیرات و نگهداری خودرو براش مهمه که ماشین اقتصادی تر به نسبت موتوری و امکاناتی بیشتر انتخاب کنم. داداشم ۲۰۶ داره رفت دیسک و صفحه عوض کرد شد با هزینه تهمیراتش حدودا ۵۸۰تومن رفیقم تیبا۲ داره ماه پیش دیسک و صفحه و کیت کلاچ عوض کرد شد ۲۸۰تومن سکو کره ای انداخته اختلاف چرا باید انقدر باشه در کل نظر منم اینه
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1396/04/08

مجتبي ذ
0

درود به شما،
ديروز من يكي از دوستاي قديميم رو ديدم پس از كلي سال، خلاصه بنده خدا شده بود جلوبندي ساز،منم گفتم يك سوالي بپرسم درباره تيبا و ٢٠٦ بلاخره تعميركاره ديگه،گفتم نظرت چيه، گفت يك مثال ميزنم واست كه من جلوبندي تيبا رو درست كنم بوش طبق و غيره رو درست كنم و جلوبنديش رو رديف كنم اوكي شه.قيمتي كه بگيرم با ٢٠٦ اختلافش تو ٢٠ تومنه،حالا من كه نرفتم تعميرگاه اون رفيقم گفت اين هزينه هاش تفاوتي نداره زياد.من حرفم اينه آقايون و خانم ها،بسه مقايسه نكنين و خودتون رو عذاب ندين ماشين هر كسي واسه خودش خوبه و واسه خودش بهتر از ماشين هاي بقيه.تمام كنين اين بحث هارو لطفا،اصلا نه ويران خودرو خوبه نه پژو نه سايپا، همه شون دزدن،بجاي كل كل با هم اصلا ديگه ماشين هاشون رو نخريم والا تا همه چي درست شه.بعد يك سوال من اينو نميدونم ولي رفيقم گفت تيبا هم تسمه تايم بزنه سوپاپ ميزنه؟مثل پژوها!؟
گزارش
پاسخ دادن
07:09  1396/04/09

مجتبي ذ
0

من كه به شخصه دلم برا خودم ميسوزه!همه جاي دنيا مردمشون درباره كيفيت و ارائه خدمات بحث ميكنن و اون رو مطالبه ميكنن!اونوقت ماها جونمون در مياد پولمون رو ميديم اين خودرو سرهم كن هاي شرور،از ايرانخودرو سايپا كرمان خودرو مديران خودرو و وارد كننده ها،خدايا من رو اون دنيا حداقل بهشت نميبري يك جايي ببر اينجوري در حقم جفا نشه
گزارش
پاسخ دادن
07:25  1396/04/09

صادقیان
14

دوستان فعلا از ایرانخودرو خرید نکنید. خیلی در حق مردم بد کرده و هر کاری دلش خواسته کرده. انواع کم کاریا گرون فروشیا کلاهبرداری.. توهین به شعور مردم. بیاین یه مدت به محصولات بی کیفیتش نه بگید تا خودشو جمعو جور کنه.. این لینک از شارلاتان بازیه ایرانخودرو حکایت میکنه. الکی از محصولات از رده خارج این شرکت طرفداری نکنید لطفا.
http://charkhan.com/38792/داستان-طنز-فروش-پژو-2008-و-شرکتی-که-حتی-توان.html
11:42  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
هادی
7

سلام بر همه دوستان بخصوص کارشناسان و صاحب نظران 206
سوالی داشتم که میخواستم راهنمایی کنید

آیا کسی میدونه خط تولید موتور 1300cc که همون tu3 هست برای تیپ2 ایران خودرو کجاست؟ یعنی کجا چین تولید و ساخته میشود و برای ایران خودرو ارسال میشه؟ سایت دارد یا معتبر هست اطلاعاتی بدید از خط تولید و کشور و شهری که تولید میکنه

سوال بعدیم اینه که آیا کارشناسی خبر دارد که بقیه قطعات و لوازم داخلی ماشین 206 تیپ2 ایران خودرو کجا تولید میشود؟
11:28  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
هوتن
7

آقایون تیبا و تیبا۲ نخرید برا بابام نیست که
ولی این آقا ۲۰۶ سواره چرا انقدر اصرار داره و التماس میکنه که من برم تیپ۲ بخرم
بیایم به حرفش گوش کنیم تیپ ۲ بخریم تا از این بیشتر ماکت ۲۰۶ خز بشه
11:27  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
Tiba2
7


ویژگی ها و امکانات تیبا ۲ تیبا هاچ بک تیبا۲ tiba2 TIBA2

موتور قوی ۱۵۰۰ سی سی مگاموتور
آینه های برقی
شیشه عقب برقی
بدنه محکم و جلوبندی عالی
تعادل خوب
صندلی های ارگونومیک
رینگ اسپورت
شتاب و قدرت و سرعت عالی
طراحی پشت و ارتفاع دار عقب جدید
فضای بیشتر سرنشیان عقب و راننده و صندوق عقب
قیمت اقتصادی ۲۸ میلیون
۲سال گارانتی

ویزگی های تیپ۲ ایران خودرو

موتپر ضعیف ۱۳۰۰
نداشتن کشش و قدرت
قیمت فضایی ۳۳ت
تعادل ضعیف جلوبندی ضعیف
به صدا افتادن جلوبندی صندلی داشبورد
کیفی پایین داشبورد
نداشتن آینه برقی نداشتن شیشه عقب برقی امکانات در حد پراید و پیکان
11:18  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
مجتبي ذ
1

يك سوال از خدمت شما بزرگوار،من ٢٠٦ تيپ٥ دارم خودرو خوبي هست با پول من، حالا سوالم از شما چرا اكثر تيباها نشان معتبر سايپا رو برميدارن و نشان هاي كم اعتباري مثل بي ام و، دوج، شورلت و...روميذارن؟!اين نشان چي هست!؟اگه تيبا خوبه كه خوبه چرا نسام شركتتون رو برميدارين.بابا جمع كنين هر كي ماشينش واسه خودشه
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1396/04/08

مجتبي ذ
0

يك سوال از خدمت شما بزرگوار،من ٢٠٦ تيپ٥ دارم خودرو خوبي هست با پول من، حالا سوالم از شما چرا اكثر تيباها نشان معتبر سايپا رو برميدارن و نشان هاي كم اعتباري مثل بي ام و، دوج، شورلت و...روميذارن؟!اين نشان چي هست!؟اگه تيبا خوبه كه خوبه چرا نسام شركتتون رو برميدارين.بابا جمع كنين هر كي ماشينش واسه خودشه
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1396/04/08

سینا
5

سلام آقا مجتبی
منم همین میگم تیپ5 بخرید یه آقای 206 سواری میان کل کل میکنن میگن همش تیپ2 و مقایسه میکنن با تیبا2 خودشون هم میدونن که اصلا قابل مقایسه با تیبا2 نیس نه موتوری نه فنی نه امکاناتی
باز تیپ5 موتور بهتری داره امکانات بهتری داره ارزش خرید بهتری داره
تیپ2 چی هیچی ندارد موتور 1300 اسب بی بخار آینه دستی شیشه عقب دستی گیربکس ضعیف فقط ماکت 206 داره
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1396/04/08

مهرداد
1

باز گفت اسب بی بخار...
تیبا جان سوادت رو ببر بالا یه خرده، ۱۳۰۰ اسب بخار میدونی ینی چی اصلا؟ عزیز من ک این سری با اسم سینا اومدی، این ماشین ۱۳۶۰ cc هست نه اسب بخار، تیپ پنجشم ۱۱۰ اسب بخاره، اونوقت تو میگی ۱۳۰۰ اسب بی بخار؟!! ادعای بار فنی تونم میشه؟ شما اصطلاح هارو هم بلد نیستین
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1396/04/08

نوازی
7


من نمیگم چی بخرید و کاری ندارم تیبا خوبه یا نه. ولی میگم شما که از تیپ2 دفاع میکنی زنگ بزن ایرانخودرو بگو بابت چی از من 33 میلیون پول میگیری بابت این ماشین؟ قطعات اصل پژو روش نصبه؟؟ کارایی فنیه بالایی داره؟؟ موتور پیشرفته ای داره؟؟ آپشن و امکانات رفاهی مناسبی داره؟؟ خدمات پس از فروش ویژه ای داره؟؟ مونتاژ بی نقصی داره؟؟ از شرکت بپرسید بابت چی 33 میلیون بابت این ماشین دو دهه پیش باید بدم؟!. و نسبت به رقباش اینو انتخاب کنم! اگر جواب قانع کننده ای بهت دادن ..حتما بی درنگ اقدام به خرید کن و لذتشو ببر.
11:18  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
6

آی گل گفتی جناب نوازی.. من خودم مگان دارم الان اومدم این پیج خیلی خوشم اومد. در زمینه اگاهی دادن خوب عمل میکنن اینجا. من خودم قبلا تیپ2 داشتم هر وقت بهش فکر میکنم یاد سوختن واشر سر سیلندر ماشینم میوفتم.. دو بار این اتفاق برام افتاد و ردش کردم رفت. از سال 83 تا 91 یه پراید داشتیم اصلا انقدر بی آزار بود که هنوز دلم براش تنگ میشه.،
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1396/04/08

بهمن
4

سلام دوستان

یک 206 سوار متعصب به تیپ2 خودش میاد میگه سه ستاره داره 206 این ستاره ها رو کی میده بر چه اساسی میده با این حرفا خودتون گول نزنید

الان پژو پارس هم یک ستاره داره ولی پر فروش ترین محصول ایران خودرو هست برید تو شرایط قسطی و چکی ایران خودرو ببنید متوجه میشدی انقدر تقاضا زیاد داره که تو اون فروش ها نمیذارن اصلا هر سری 206 پایه ثابت با اینکه سه ستاره هم داره ولی بازم نمیخرنش چون موتورش ضعیفه و امکاناتش در حد پیکان و تیپ2 فقط باید با پراید مقایسه کرد

تیبا2 خیلی سر تره لطفا حسودی و تعصب بذارید کنار

33میلیون برا این ماشین ارزش خرید اصلا نداره موتور ضعیف بدون امکانانت تیپ5 بهتره

در مورد تصادف گفت دوستمون برو سرچ کن تصادف 206 در جاده اصفهان و کلا تصادف 206 ببین چقدر عکس و مطلب برات میاره اینم از سه ستاره کیفیت که باید بیشتر بهش ستاره میدادن

یکم با عدالت و فنی صحبت کنید انقدر التماس نکنید که ما بریم تیپ2 بخریم
11:17  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
3


206 فقط تیپ 5 اما تا مدل 1390
206 ایرانی با سیستم مالتی پلکس و گیربکس 405 که از 91 به بعد به خاطر تحریم های شرکت پژو تولید شد یک جوک یا بهتر بگم یک فاجعه اس. مردم ساده ما هم ندانسته میرن به خیال خاطرات خوبی که از 206 داشتند مدل صفر میگیرند. والا همون پول بدن تیبا 2 بخرن شرف داره به الان تیپ2 صفر هم امکانات بیشتری داره از آینه برقی و شیشه برقی و موتور با قدرت شتاب خوب
11:16  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
ماشاالله
3

ماشالله ماشالله بهش بگید ماشالله
دارم میرم ۲تا تیپ۲ بخرم
ماشالله ماشالله



مرسی که هستی ای ۲۰۶ سوار ماشالله گزارش پاسخ دادن
22:01 1396/04/05
11:16  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
کیومرث
4

سلام دوست عزیز
ماشین ایرانی همش به شانس بستگی داره عین هندونه دهن بسته یکی خوب یکی بد دیگه شانسی و بستگی داره به او قطعه ساز که میاره به اون مونتاژ کار که سرهم میکنه منتظر حقوقش حالش خوب باشه کارش خوب انجام میده حقوقش ندن سرهم بند میکنه میره که سر همین میشه شانسی

در مورد موتور الان یه سری خود ایران شرکتهای معتبر میسازن مثل همین مگاموتور که برا تیبا و پارس تندر موتور تولید میکنه و شناخته شده و معتبر هست یه سری ها هست عین تیپ۲ از چین ساخته میشود میارن ایران مونتاژ میکنن حالا کجای چین و کی نظارت داره و ... خدا میدونه

ماشین صفر تیپ۲ تا سال اول تا حدودی با مدارا کردن خوب کار میکنه و راضی کننده هست ولی از سال های بعد شروع میشه ضعف همون کیفیت قطعه و مونتاژ که بالاتر گفتم خودش نشان میده و باید هزینه کلانی صاحب تیپ۲ و ۵ انجام بدهد برا عوض کردن اون قطعات بی کیفیت و تعمیراتش که برای ۲۰۶ هزینه بالایی هست
موتور هم واقعا ضعیفه برا کشور گرم ایران با کولر گرفتن افت شدیدی داره سر بالایی هم با چند نفر واقعا کم میاره در کل ۳۳ ت نمیارزه نظر من بود البته
11:15  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
2

فکر میکنم هممون قانع شدیم خرید تیپ2 یه اشتباهه محض. ایرانخودرو یا باید جمعش کنه یا قیمتشو چند مبلیون پایین یا اگر با این قیمت فروش میره آپشن و خدمات پس از فروش درست حسابی براش براره.. این دزدی و کلاهبرداریه محضه که از شما این مبلغ رو میگیرن و هیچ فاکتور مثبتی نداره... من نمیدونم کی هست برای نقد 206 انقدر وقت میزاره و هر روز متن میزاره ولی حرفاش درسته انصافا . اصلا بحث برتری نیس وقتی ایرانخودرو اینجوری سر مردم کلاه میزاره و موضع به این سادگی رو بعضیا درک نمیکنن آدم بهم میریزه. بباین بجای مسخره کرده همدیگه جلوی دزدی و کلاهبرداری رو بگیریم. الان شمایی که تیپ2 میخری بیشترین سود رو به ایرانخودرو میرسونی مگه این ماشین قدیمی چی داره که هزینه بر باشه واسه شرکت.. مثل سایپا که پراید خرجشو در میاره.. باجناقم تیپ5 گرفنه تازه هر روز یه جاش خرابه.. واقعا نعصب رو بزارید کنار به کسیی باج ندید و بازار این ماشین های از رده خارجو داغ نکنید بزارید جمع بشه بره
11:07  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
جوادی
2

سلام
تیپ۲ برابر با پراید
خط تولیدش تعطیل
خسته نشدید انقدر ۲۰۶ تو خیابان دیدی ما که حالمون داره .... من که داشت به خرج میافت ردش کردم رفت
10:23  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
2

سلام دوستان و رفیقان
بنظر من تیپ دو ارزش خرید ندارد
چرا؟؟ چون هیچی ندارد .....
چون موتور ضعیف و کم کشش و کم شتابی دارد
چون آینه برقی ندارد
چون شیشه عقب برقی ندارد
چون گیبرکس افتضاحی دارد که چند ماه بعد از کارکرد زوزه میکشید و سوت میزند
چون دیسک و صفحه بی کیفیت شمع بی کیفیت مواد استفاده شده از دم بی کیفیت بعد تحویل ماشین باید تمامن عوض شود
اصطحلاک بالا دارد
هزینه قطعات بالاس بروید قیمت کنید دیسک و صفحه چنده تعمیر گیربکس چنده تسمه تایم و ... چنده به این ها هزینه آقا مکانیکه که دوبله میکشه روش هم حساب کنید
فصای داخلی کوچک فقط ماشین دو نفری هست
۳۳ میلیون خیلی گرونه براش دیگه حداکثر ارزش قیمتش نسبت به لوازم امکانات ۲۸ بیارزه نه بیشتر
10:23  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
آشنا
2

همون آرم چینی جلو و عقب ماشین میگید که توی بازار دارن دونه ای 2هزار تومان میفروشن .......با موتور ضعیف 1300 سی سی بی بخار....

فقط تعصب دارید از نظر فنی و رانندگی هیچی .... این ماشنی که میگی از آرمش همه چیزاش چینی شده و ایرانی و هندی هیچی از خودش نداره فقط ماکت 206....
عین اینکه که قناری رنگ میکنن با چندین برابر جای طوطی میدن به مردم بعدم تعصب هم دارن روش.......

همون موتور تیبا2 که مگاموتور داره میزنه میارزه به کل خط تولید 206 تیپ2 چینی ایرانی هندی ....

بقول نظر دوستان تیپ2 فقط فقط باید با پراید 111 مقایسه بشه که یکم از اون بهتره ...
10:13  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
0

برادر تیبا سوار، حداقل اگه اسمتو عوض میکنی و هی نظر میدی، متن و دایره لغاتتم عوض کن ک تابلو نشه همه ی نظرارو یه نفر داره مینویسه
همش با اسم های مختلف میاد میگه ( موتور ضعیف ۱۳۰۰ اسب بی بخار، امکانات پیکان، کولر میگیری باید پیاده شی، خط تولید موتورش کجاس؟ ،قیمت فضایی ۳۳ ت) انقدرم ماشالا بار اطلاعاتش بالاس ک میگه ۱۳۰۰ اسب بخار. اصلا نمیدونه اسب بخار چیه
10:12  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

درود
دوست عزیز 206 دیگه اشباع شده تو اتوبان و خیابان ها
برای مثال هر جا که هستید همین الان برید کنار پنجره خیابان نگاه کنید از سمت راست تا چپ ببینید چندتا 206 پارکه و چندتا میان و میرن به این میگن خز شدن دیگه 206 این حرف من نیستا دیگه چیزی که داریم میبینیم هر روز
اینجوری هم که معلومه فروش محصولات ایران خودرو کم شده که زودتر از موعد فروش تابستانه نقدی و قسطی زده که رد کنه بره مخصوصا 206 هاش رو دستش مونده جدیدا
یکم بیشتر تحقیق کنید موقع خرید ماشین انقدر با تعصب حرف نزنید کسایی که ماشین خریدن که هیچی اونایی که نخریدن روی صحبتم با شما ها هستش
داره کمپین نخریدن ماشین های ایران خودرو و سایپا راه میافته با این کیفیت درجه
پایینش برید چندتا سایت خبری و فنی بخونید متوجه موضوع میشید .
10:09  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2


دوستان تیپ۲ سوار متعصب وقتی ۳نفر سوار ماشین کردی و سر بالایی به زور رفتی بالا حتی از پراید ۱۱۱ هم عقب افتادی اون موقعس که از انتخاب این ماشین ماکت ۲۰۶ با موتور ۱۳۰۰ سی سی پشیمون میشید کسایی هم که دارن تحقیق میکنن بیشتر دقت کنن این ماشین موتورش ضعیفه ایرانی هندی چینی شدس تحقیق کنید بعد بخرید اگرم ۲۰۶ دوست دارید حدااقل تیپ۵ بخرید که یه موتور و فنی چیزی داشته باشه گول حرفای متعصبانه یه سری که اینحا هستن نخورید بیشتر تحقیق کنید..
10:09  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
6

مجید
14

سلام
همچنان شاهد این هستیم که آقا فرشاد همه ماشین ها رو بد و بی کیفیت میدونه حتی پژو پارس و تندر ورانا و تیپ۵ و... فقط از دید ایشون تیپ2 خوب و عالی و با کیفیت هست اونم با موتور 1300 سی سی اسب بی بخار و نداشتن تعادل و صدای موتور زیاد و گیربکس زوزه دار ما هم به نظر ایشون احترام میذاریم و قبول میکنیم و باید شنونده و خواننده عاقل باشه ...و التماس میکنن به خریدنش چون مونده رو دست ایران خودرو اینو دیگه همه میدونن
02:52  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
5

تفاوت تیپ 2 با رانا:
هردو یک پلتفرم و هم قیمت
رانا با موتور قدرتمند TU5 تیپ 2 با موتور ضعیف TU3
رانا شیشه عقب برقی تیپ 2 شیشه عقب دستی
رانا ایینه های جانبی برقی تیپ 2 ایینه های جانبی دستی
رانا ترمز عقب دیسکی تیپ 2 ترمز عقب کاسه ای
هردو تقریبا یک قیمت در بازار و هردو یک سازنده (ویران خودرو)
قضاوت با شما (عقل
02:50  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

تیپ2 هیچ امکاناتی نداره حتی ابتدایی ترین آن ها که همون آینه برقی و شیشه های عقب برقی که اینا رو هم نداره ........
ظاهریش هم که دیگه انقدر تکراری شده که دیگه چیزی نگم ازش بهتره
کیفیت داشبور و تودوزی و صندلی و اینا هم که دوستان همینجا دارن میگن که چی انداختن روش نه کیفیت داره نه هیچی....
دیگه چیزی مونده که مقایسه بشه تمام قطعات بی کیفیت چینی ایرانی هندی اونم با قیمت 33 میلیون
اینو قبول کن احتیاج هم به فکر و مغز نداره که تیپ2 فقط یه ماکتی از 206 هستش عین RD که ماکتی از 405 بود دقیقا همینه اینو دیگه باید قبول کرد شما هم قبول کن کار سختی نیست.
02:48  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
5

سلام
من بیشتر مدل های 206 رو داشتم
تیپ2 و تیپ 3 هر کد.م چند تا مذلش رو
تیپ 5 یک مدلش رو
تو اس دی ها هم v6 -v8 -v9 رو داشتم و کلا با توجه به ابعاد داخلی بسیار کوچیکش و اتاق پر سر و صداش و موتور ضعیفش و عدم نرمیه ماشین خیلی باهاش حال نمیکنم
البته موتور وی 9 که بسیار پر مصرف و کم بازده بود به نظر من کلا گیربکسش بسیار افتضاح بود و همیشه دنده مرده راه میرفت
من خودم تیبا ۲ نداشتم ولی یکی از دوستام داره که مدت زیادی دست من بوده و باهاش توجاده هم رفتم البته هاچ بکش
کشش و قدرتش از 206 بهتره
فضای داخلیش به نسبت ابعاد بیرونیش خیلی بزرگتره
منی که قدم بلنه توش خیلی راحت بودم
کم مصرف تر از 206 بود
البته توش زشت تره
ولی کلا تو مقایسه به نظر من از 206 خیلی بهتره
01:57  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
کیومرث
1

ولش کنید این بنده خدا احتمالا وقتی بچه بوده بردنش تو 206 تیپ 2 و خلاصه ..... الان به حساب خودش میخاد تلافی کنه
کاریش نداشته باشید بذارید تو حال خودش باشه
01:23  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
نیما
9

بچگی من تیپ۲ نبود ولی بچگی تو معلوم تیبا بوده که خاطره داری ازش یادت افتاده داستانش تعریف نکن از تیپ۲ بگو از موتور ضعیف ۱۳۰۰ سی سی از امکانات پیکان و فنی عین پرایدش بگو از زندگی نامت نگو
گزارش
پاسخ دادن
02:01  1396/04/08

فریدون
3

سلام. خلاصه میگم طرف پژو نرید در این شرایط .، فقط خرج براتون میتراشه. کاتالوگو ول کنید اینا واسه شما نون نمیشه. نمیخوام بگم تیبا بخرید ولی ماشینی مثل 405 که تاکسی شده با طراحی 30 سال پیش با قطعات چینی درجه ۳ چه لذتی داره؟؟ یا پارس که همون 405 بزک شدست و هیچ جذابیتی برای قشر متوسط هم نداره.. اگر میخوای استفاده کنی برای خودت مبارکت باشه اما میخوای کلاس بزاری بهتره بدونی خیلی خز شده مثل 206.. شاید تیپ5 بهش برسی بتونه یه مدت برات ماشین باشه و حال کنی به خرج افتاد اشکتو در میاره.. تیبا ۲ برای کسیه که قدر پولشو میدونه و سر خودشو نمیخواد شیره بماله که فلانه. برای استفاده معمولی با هزینه نگهداری پایین.. مثل پژو با حرفو تعریف آبکی ماشینو با قیمت گرونتر میفروشن و تو دلشون بهتون میخندن شک نکنید..با 206 تو این دوره کسی تره هم برات خورد نمیکنه .پس انقدر التماس نکن برا خریدن تیپ۲
01:19  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ان را که عیان است چه حاجت به بیان
اگه تیبا ماشین بود یکم فروش میرفت و تو هم مجبور نبودی خودتو ....بدی که مردم تیبا بخرند
گزارش
پاسخ دادن
01:31  1396/04/08

مهدی
8

فعلا که تو داری اینجا خودت ... میدی تا تیپ۲ های تو انبار مونده ایران خودرو فروش بره من سیستر رو اول .... میدم بعد بقیه رو ....میدم
گزارش
پاسخ دادن
01:50  1396/04/08

پیام
9

به سیستر ت که تیبا خریده بود بگو بیاد بهش یه تیپ۲ تمیز بدم دستش نرم و شتاب بالایی داری ارزش خرید هم دارد.
گزارش
پاسخ دادن
02:04  1396/04/08

ابوالفضل
1

خدا قوت پهلوان خسته نباشی میبینم شبانه روز داری اینجا علیه تیپ 2 پست میذاری شما قبلا شاطر نانوایی سنگک نبودی؟
00:20  1396/04/08
گزارش
پاسخ دادن
نیما
3

ممنون دلاور ۲۰۶ سوار
خستگی برا کسی که فقط تیپ۲ میبینه و تعریف میکنه ازش با اسم های مختلف هدفشم خدا میدونه و بس
چرا شاطر نانوایی روبرو کله پاچی شمام مگه نشناختی
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1396/04/08

تیبا۲
3

تیپ۲ مگه چی داره ک بخواییم علیه حرفی بزنیم
چیزی نداره موتور در حد پرابد
امکانات پیکان و پراید
تنها چیزی که داره ۳۴ میلیون قیمت و یکی که صبح تا شب میاد فقط تیپ۲ دوست داره و تعریف میکنه ازش
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1396/04/08

ماتریکس
2

با عرض سلام.. در خصوص تیپ2 بخوام بگم ماشین نرمیه و از پشت انگار یه نفر بصورت 90 درجه خم شده. یه دوست دارم فرانسویه یه چند روزی هست باهاش آشنا شدم صحبت ماشین شد داستان تیپ2 و 405 رو گفتم باور نمیکرد هنوز این خودروها تولید میشه فکر میکرد سرکارش گذاشتم.. خیلی راجب ایران اطلاعات نداره اما موندم از چی براش بگم. بگم یه ماشین 21 میلیونی مثل 111 شتابش با یه ماشین 33 میلیونی برابری میکنه؟؟ خب ما رو مسخره نمیکنه طرف چرا این همه هزینه میکنه. میگفت دولت فرانسه به کسانی که پژو میخرن تسهیلات خوبی میده .. من جای 206 سوارا بودم بجای کل کل ماشینو میفروختم و خودمو درگیر تعمیرگاه ها نمیکردم.. من فقط باید ماست مالی کنم براش بگم دولت وام بدون بهره میده و شرایط قسطش مناسبه که مردم پول میدن و زیر نظر پژو تولید میشه که توجیه بشه.
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1396/04/08

نیما
3

اینجا صفحه تیپ۲ هستش درسته؟ کلا ما کاری به تیبا نداریم حله داداش؟ بیا درباره تیپ ۲ باهم حرف بزنیم از داشته هاش باهم بگیم !! بیا از موتور tu3 که ۱۳۰۰ سی سی که معلوم نیست کجا و چه جوری تولید میشه باهم حرف بزنیم کاری با تیبا۲ نداریم اصلا مقایسه هم نمیکنیم خوبه؟
بیا از کمترین امکاناتی که یک خودرو باید داشته باشه باهم حرف بزنیم از آینه های برقی یا شیشه ها عقب برقی!! اصلا بیا درباره قیمتش بگیم که ۳۳ میلیون برا چی دارن میگیرن بعد این ماشین فول امکانات میدن مردم اونم با سه ستاره و این همه آپشن مثل جیر جیر صندلی تق تق داشبورد صدای هوا از درهای عقب و صدای زیاد موتور زوزه گیربکس سفتی پدال کلاچ بد جا رفتن دنده ها لرزش موتور و ماشین .... بیا درباره اینا حرف بزن و توضیح بده که چرا اینجوریه و چرا با این همه امکانات ۳ستاره داره حقش ۴ستاره بوده....
در کل شاد و پیروز باشید
گزارش
پاسخ دادن
01:21  1396/04/08

۲۰۶سوار خسته
2

والا همین بگو طرف ۳۳ میلیون میده تیپ۲ با موتور ۱۳۰۰ ضعیف بهش میدن تازه باید تا کمر تا بشه عین پیکان شیشه عقب بده بالا و آینه هاش تنظیم کنه
گزارش
پاسخ دادن
01:25  1396/04/08

حسین
3

آقایون من نمیگم برید تییا۲ بخرید حرف من اینه تیپ۲ چی داره که ۳۳ میلیون باید براش پول داد؟ سوال من اینه اصلا کاری هم به تیبا نداریم درباره ۲۰۶ تیپ۲ نظر بدیم که چرا باید ۳۴ میلیون باشه چیز خاصی هم ندارد نه موتپر با قدرت نه شتاب خوب نه امکانات هیچی جالبه دوستمون میاد فقط از تیپ۲ تعریف میکنه این برام سواله که چرا فقط تیپ۲ میگی خوبه؟ خب کسی که بخواد ۳۴ میلیون بده ۴میلیون دیگه میذاره روش تیپ۵ میخره ارزش ۴تومن داره موتور قوی تر tu5 امکانات بیشتر
دلیل اصرار این دوست ۲۰۶ سوارمون برا اصرار به خریدن فقط تیپ۲ چیه خدا میدونه
در مورد هزینه نگهداری کلا محصولات پژو خرج و مخارجش بالاست حالا چه تیپ۲ یا ۵ یا پارس یا ... هزینه اصطحلاکش بالاست تیپ۵ برا کسایی که ۲۰۶ دوست دارن مناسبتر و ارزش خرید بیشتری دارد.
23:30  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
2

والا منم برام سوال که چرا این آقا که هر روز و شب میاد با اسم های مختلف چرا فقط طرفداری تیپ۲ میکنه مگه تیپ۵ جزو خانواده ۲۰۶ نیست؟ از دید ایشون فقط تیپ ۲ که موتور ضعیف و بدون امکانات در حد پراید ۳۴ میلیون خوبه حتی تیپ۵ هم بد میدونه علتش چیه دوستان چرا آیا تیپ۵ نه تیپ۲ آره چرا
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1396/04/07

مجی
2

سلام دوستان
خسته نباشید
واقعا برام سوال ایران خودرو ۳۳ میلیون برا چی داره تیپ۲ میفروشه اون هم بدون هیچ مکاناتی

رانا این همه امکانات داره هم قیمت تیپ۲ بعد این ماشین با موتور ضعیفش همین قیمت تازه فرانسه هم نظارتی درش نداره کیفیت هم نداره اینجوری که دوستان دارن میگن مشکلات بیشتری هم داشتن مدل های ۹۶

من که یکسال نگه داشتم دیدم داره بخرج میافته ردش کردم رفت هر کی هم خریده بهش توصیه میکنم دوسال نگهداره بعد هرجور شده بفروشتش

الان آگهی های دیوار و جاهای دیگ نگاه کنید به ۲سال ۳ سال نکشیده دارن میفروشن برا همینه خرج و اصطحلاکش بالاس نمیشه نگهش داشت
23:23  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
اسی ۲۰۶
7

سلام.. من الان به مدت 11 ساله 206 دارم و راضیم. اما قبول دارم از سال 90 به اینور دیگه اون ماشین سابق نیس الان که دیگه بدترم شده. یعنی میشینم پشت ماشین حالم گرفته میشه. شما بیا پشت ماشین من ببشین یه دور بزن میفهمی چقدر فرق کردن.. منم با اینکه تو محل اسی 206 صدام میکنن الان به کسی پیشنهاد نمیدم.. به نظر من ایرانخودرو شدیدا پسرفت کرده و حتی نمیتونه یه ماشین چندین ساله رو درست مونتاژ کنه.. بنظر من گول تبلیغات واهی رو نخورید.. تیپ2 الان که از صفری دچار مشکل و کیفیت هست هیچوقت نمیتونی بگی کم خرجه.. این نظر من بود.
22:58  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
زهیر
6

چقدر ماشین قدیمی سوارشیم بسه دیگه .فرانسه خودش مدل های بهتری از این زده ایران خودرو تازه داره 206 تیپ دو تولید داخل درست میکنه .... واقعاً به کجا داره میره صنعت خودرو سازی ایران ..... دوستان عزیز بیخیال ماشین داخلی شید
22:53  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
کیانوش
2

يادش بخير كه يه زمانى ٢٠٦ فرانسوى سوار ميشديم و حالشو مى برديم ولى در حال حاضر بايد ٢٠٦ هندى و چينى سوار شويم و در هر حال دعا دعا كنيم كه تو راه نمونيم 33 بدیم برا این چینی بعد بیایم وقت بزاریم تعصب هم داشته باشیم برا این ماشین و مقایسه کنیم با تیا2 که از قدرت و شتاب و امکانات خیلی بهتر است از تیپ2
22:52  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
صدرا
2


سلام
یه سری همچین میگن 206 انگار الان فرانسه داره تولیدش میکنه .... نه اینی که دارن میدن به شما از آرم جلو و عقبش تا تمام قطعاتش از چنس بی کیفیت ایرانی و چینی هستش ....
من تیپ2 دارم پدرم در آورده صدای موتورش زیاده گیربکس زوزه میکشه دنده ها بد جا میره و تو دنده 2 میلرزه کلاچشم سفته دارم میفروشم بعدش ببینم چی میتونم بخرم

دیگه کسی که بخواد ماشین بخره تحقیق میکنه بعد میخره به حرف من و یه سری که میان فقط تعریف میکنن از یه ماشین گوش نمیکنن برید از یه چندتا مکانیک بپرسید تحقیق کنید بعد بخرید ........
کلا محصولات ایران خودرو و پژو شده نون دونی مکانیک ها تا یه پژو میبینن انگار دنیا رو بهشون دادی یه چیزی عوض میکنه کلی میگیره خودم خیلی تجربه کردم که دارم میگم حتما خیلی ها این تجربه کردن میدونن من چی میگم ولی من دیگه این اشتباه تکرار نمیکنم و دیگه به عقب بر نمیگردم......
در کل و جمع بندی 206 تیپ2 ارزش خرید نداره اگر 206 دوست دارید تیپ5 بخرید وگرنه رانا بهتره......
22:51  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
کیانوش
8

سلام دوستان. منم این هفته تیپ 2 ثبت نام کردم و هرچقدر هم یک نفر با اسامی مختلف بیاد اینجا داستانهای تخیلی برای تخریب 206 بنویسه اهمیتی نمیدم از شما هم میخوام اهمیتی ندهید و اصلا جواب ندهید.چون کیفیت خودرو بعد از یکسال مشخص میشه و اگه خودرو بی کیفیت و بدنام باشه خود به خود از رده خارج میشه. اما تیپ2 جدید روز به روز داره تو خیابونا بیشتر میشه و طوری خوشنام شده که ایران خودرو ممکنه بزودی مثل پارس LX تحویلش را طولانی کنه.ضمن اینکه همه خریداران این خوردو قبلا با این خودرو دور زدند و دلشون مثل من قرصه. خدایی دفعه اول که دور زدم فهمیدم کیفیت این خودرو در حد بالای پنجاه میلیونه. قدرت موتورش هم از همه محصولات سایپا بیشتر نباشه کمتر نیست و داستانهای تخیلی هم هیچ تاثیری نداره
22:16  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
نیما
3

سلام یه جوری میگی یک نفر با اسامی مختلف میاد و نظر میده انگار که خودت چند نفری میای نظر میدی و سریع خودتم لایک میکنی...تیپ۲ احتیاج به تخریب ندارد چون چیزی نداره که بخواد تخریب بشود...از موتور ضعیف چینی گرفته تا مواد مصرفی درجه چندم چین که حرفی برا گفتن نداره...تا اونجایی که داریم میبینیم فروشش کم شده که ایران خودرو دربارش فروش اقساطی با ۲۴ماه قسط گذاشته..کیفیتش کسایی داشتن جدیدا میبینن اصلا خوب نیست نظارتی فرانسه ندارد ..هرکی بخواد تجربه کنه میتونه بره بخره کامل خودش تجربه کنه نیاز به التماس شما نیست..داستان امشبت هم با یک اسم دیگری اومدی گفتی بریم برا داستان فردا شبت ببینیم که جوری میخوای التماس کنی ما بریم تیپ۲ بخریم ولی نریم تیپ۵ بخریم ... چرا نمیگی بریم تیپ۵ بخریم؟ اون که بهتره موتوری امکانات چرا همش تبلیغ تیپ۲ میکنی؟ یه جای کار .... میزنه.

تیبا هرچی باشه موتوری و قدرت و جاداربودن بهتره تیپ۲ هرچی هم باشه ارزش خرید این قیمت ۳۴ میلیون اصلا ندارد من پیشنهاد میکنم تیپ۵ بخرید اگرم ارزونتر بخوایید تیبا۲ خوبه ....
گزارش
پاسخ دادن
22:39  1396/04/07

مهمان
1

میخوام تیبا 2 خودمو بفروشم یه پراید بگیرم لطفا نظرتونو بگین.ممنون
20:45  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
ستار
6

سلام تا دیر نشده بفروش تیپ۲ بخر فروش اقساطی زده ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1396/04/07

حسین
2

تیپ۲ بخر از این بیشتر خزش کن موتورشم که میدونی ۱۳۰۰ سی سی فوق قوی هستش امکاناتشم عین پراید فرقی با پرایدی که مد نظرت نداره
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1396/04/07

ماشاالله
26

۲۰۶ سوار که نباید بیاد اینجا مطلب بخونه باید بره تعمیرگاها و مکانیکی ها ماشینش نشون بده
الان بیرون بودم جلو در خونمون جالب بود یک ۲۰۶ نو فکر کنم تازه گرفته بود کاپوت زده بالا خداشاهده... رفتم جلوتر یه آقای مسنی بود گفتم چی شده گفت پت پت کرد دنده جا نمیرفت خاموش شد دیگه روشن نشد حالا نمیدونم چیش بود خواستم عکس بگیرم دیدم زشته ... رفتم یکساعتی کارم انجام دادم اومدم دیدم هنوز هست گفت زنگ زدم امداد ایران خودرو هنوز نرسیده داشتیم حرف میزدیم یک ذفعه امد دیگه من امدم پارکینگ
باز خوبه این بنده خدا خوب جایی خاموش کرده خلوت بود سری پیش تو اتوبان حکیم همون وسط تو ترافیک خراب شده بود ۲۰۶
این هم از ماشین بی کیفیت ساخت چین و داخل ۳۳ و ۳۸ میلیون میگیرن بیچاره مردم چه گناهی کردن
همشون همینن ایران خودرو و سایپا جفتشون باهم
19:40  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن
ماشاالله
19

سلام دوستان
درسته اینجا صفحه تیپ2 هست کسی که 206 داره اینجا نباید بیاد
باید بری نوبت بگیره تیپ2 خودش ببره تعمیرگاه ایران خودرو نشون بده که یک وقت تو خیابان از بی بنزینی نمونه مواظب ماشین باشید که تو اتوبان و جاده اسیرتون نکنه

طرف سه ماه ماشین گرفته هنوز به 2000تا کیلومتر نرفته میاد میگه خوبه
شما اول ماشین بردار برو بیرون یکسالی بگذاره ازش تجربه کن داشتن 206 رو هزینه کن برا نگهداریش و تعمیراتش بعد بیا نظرت برا بقیه بگو

آخه این ماشین حرفی برا گفتن نداره برو طرفداری تیپ5 بکن که حرفی برا گفتن داشته باشی نه این تیپ2 که حتی موتور ضعیفی داره چند نفر میشینن داخلش کولرم بیگیری تو کفی به زور راه میره چه برسه به سر بالایی ماشاالله
19:29  1396/04/07
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : بنظرم خیلی واضح دارید با بیان این صحبت ها بقیه رو تحریک می کنید. با اطمینان میگم شما دشمن در لباس دوست هستید و منشا نارضایتی را شما دارید ایجاد می کنید
X5اردیبهشت : سلام ایکس پنج24 اردیبهشت 45 روز از تحویل سیستمی شرکت گذشته باید 7/22 تحویل میدادن الان 45 روزه از این تاریخ گذشته هنوز تو مرحله تکمیل وجه مونده خدا لعنتشون کنه
محمد j4 : سلام کسی هست اینجا جریمه تاخیر گرفته باشه اگه هست متن شکایت که فرستادید ارسال کنید
محمد : سلام من ۲ آبان تکمیل وجه کردم اما هنوز خبری نیست کسی خبر نداره تا کی فاکتورکردن خدا لعنت کن سهند که می گفتن سر وقت می دهن پس چی شدمردم را واقعا سرکار گداشتن
ایکس ۵ : داداش هنوز جا داره. من که ۸۰ روزه تو تاخیرم. ثبت نامی ۲۴ اردیبهشت تحویل ۹۰ روزه
طاها : سلام دوست عزیز .اول که رنگ سلیقه ای هست دوم اکثر ماشینا سفید قشنگ تره ولی تو بازار اکثرا تارا را سفید نمی پسندم البته گفتم کاملا شخصی .وخیلی ها هم فقط سفید را دوست دارن وخدایی نکرده توهین نباشه به سلیقه ها .نظرم فقط بازاری هست جهت راهنمایی
عجل الولیک : بارپروردگارا به حق یوم الله و به حق شب های لیالی پربرکتی تو را قسم می‌دهیم ماشین های این مردم عزیز و خدادوست را شاسی و تحویل فرما بارپروردگارا تو را قسم می‌دهیم لطف و عنایت و نعمات خود را از ما انسانهای شریف دریغ مدار باشد که از نیکوکاران و نیکوسرشتان باشیم الاهی امین یا رب العالمین صدق الله العلی العظیم
عزیز ویسی : سلام ،منم مثل شما در نمایندگی ایلام ثبت نام اردیبهشت ماه انجام دادم همه مدارک تحویل گرفتم ،پلاک هم شده ولی خبری از ماشین نیست ،j7
احمدوند t8 شهرری : اخرین تحویلی t8 کی بوده؟ کسی از اردیبهشتی ها تحویل گرفته ؟ من خرداد ثبت نام کردم امروز سندش اومد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مبین دنا پلاس 6 دنده 30 آبان : سلام . زنگ زدم نمایندگی گفتن شما تو دهه سوم هستین . الان دهه اول ماه رو فاکتور میکنن 18 روز به بعد دهه سوم فاکتور میشه
علی : از کجا متوجه میشید پارس خودرو هستین مال من هم زده رنگ سفید
اریزو 6 پرو : یه سوال تحویل نقدی و لیزینگی فرق دارن نقدی رو سر موعد تحویل میدن
207پانا ارتقا تحویل آبان : چون قرارداد قبلی منقضی میشه و قرارداد جدید میبندند دیگه تخفیفی شامل نمیشه و با قیمت روز کارخانه محاسبه میکنند و پیش پرداختی که قبلا داشتید منهای مبلغ روز کارخانه میشه(تا جایی که من اطلاع دارم)
207 : اگر واریز نکنی دیگه ممکنه سقف فلز بهت ندن منقضی ها را تبدیل به ارتقا میکنن که گرونتر در میاد
دنا پلاس پائیز : تو شکایتتون بگین خودشون اولویت هارو انداختن عقب بعد میخوان ماشینم گرون کنن،
فرهاد : درود بر شرکت محترم مدیران خودرو این شرکت عزیز و گرانقدر همواره به فکر مشتریان خود میباشد
فرهاد : درود بر شرکت محترم مدیران خودرو این شرکت عزیز و گرانقدر همواره به فکر مشت یان خود میباشد
عرفان : دوستان گویا ایرانخودرو دعوتنامه تحویلی های بهمن ماهو فرستاده ب جز هایما،کسی هست تحویلی بهمن ماه باشه دعوتنامه واسش اومده باشه؟
مجتبی : پرونده نقض دارد یعنی چی ؟؟؟؟؟