امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

35413 نظر

مجی
12

سلام دوستان
خسته نباشید
واقعا برام سوال ایران خودرو ۳۳ میلیون برا چی داره تیپ۲ میفروشه اون هم بدون هیچ مکاناتی

رانا این همه امکانات داره هم قیمت تیپ۲ بعد این ماشین با موتور ضعیفش همین قیمت تازه فرانسه هم نظارتی درش نداره کیفیت هم نداره اینجوری که دوستان دارن میگن مشکلات بیشتری هم داشتن مدل های ۹۶

من که یکسال نگه داشتم دیدم داره بخرج میافته ردش کردم رفت هر کی هم خریده بهش توصیه میکنم دوسال نگهداره بعد هرجور شده بفروشتش

الان آگهی های دیوار و جاهای دیگ نگاه کنید به ۲سال ۳ سال نکشیده دارن میفروشن برا همینه خرج و اصطحلاکش بالاس نمیشه نگهش داشت
18:53  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سهراب رضا امیر فرشاد
10

خسته نشدی داداش یه تنه این همه از تیپ۲ داری تعریف میکنی والا انگار بنزی چیزی خریدی معلوم همه نظرات خودت داری مینویسی و با اسم های مختلف برو به زندگیت برس انقدر مردم گمراه نکن موتور تیپ۲ اصالت داره لابد کجای چین ساخته میشه خدا میدونه گیربکسش از کجاس کسی نمیدونه هر وسیله استفاده شدش از معلوم نیست نا کجا آباده از مواد پلاستیکی بازیافتی چین و ایران میسازن میدن ایران خودرو سرهم میکنه فروش تابستانه و عید فطر میزنه قسطی میده مردم بعد میان اینجا بجای اینکه مشکللت بی نهایت ماشینش بگه باهم حلش کنن میاد تعصب داره روش جالبه واقعا
18:41  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
hamed6688
1

دادشه من مگه شیبایی شما تو المان یا امریگا تولید میشه اونم برا همین جاس دیگه اونم بدتر از چینیاس همین الانشم برا فروش شیبا جونت سایبا 200 تا طرح داره.
دوستانه عزیز بهترین ملاک انتخاب بازاره فروش چون مصرف کننده مصرفش کرده با ضعف و قوتش اشناس . شما برید ببیند خودتون 206 بعد از ال90 تو ایرانیا خوشفروش ترینه در حالی ک تیبا ...
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1396/03/28

ستار
1

نه همشون از یه جا تولید میشن از جمله ۲۰۶ کیفت هاشون در یه سطحه همشون چرتن
فروش و خریدش قبلا خوب بود الان راکد شده کل ماشینها
ماشین صفر میخره طرف چرا بخواد بفروشه مگه مریضه که ماشین خوب باشه بفروشه
تیپ۲ های الان یکسال میشه نگهداشت فقط همین بعدش به خرج میافته هزینشم بالاست
برا همین که میگن ارزش خرید ۳۳ میلیون با این موتور ضعیف نداره
کسی که میخواد هزینه انقدر بجاش تیپ۵ بخره شرف داره به این ماکت ۲۰۶
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1396/03/28

امیر
8

در جواب دوستمون
گوشی آیفون برند امریکایی با برند چینی ایرانی مقایسه میکنی دیگه حرفی نمیشه زد بار فنی و علمی که معلوم اصلا نداری و فقط خودت با ۳ستاره که الکی دادن بهش که اونم برا تیپ۵ فقط گور میزنی به من بگو موتور الان ماشینت که ۱۳۰۰ هست و tu3 چه اصالتی داره و کجا ساخته میشه؟ باز موتور نیبا۲ معلوم کجا ساخته میشه برو سرچ کن مگاموتور بعد مطالبش بخون مگاموتور شرکتی که داره الان موتپرهای سری ساخت. W پارس تندر میزنه لابد میخوای بگی پارس تندر هم بی اصالت و معلوم نیست چیه.... یه تیپ۲ قسطی خریدی که تا ۳۶ ماه باید قسطش بدی باید تعصب داشته باشی بذار یکسال از راه رفتنت با تیپ۲ بگذره بذار مهر سند ماشبنت خشک بشه بعد بیا دربارش نظر بده البته بعد یکسال دیگه وقت نداری بیای اینجا نظر بدی و تعصب داشته باشی چون همش جلو در تعمیرگاها هستی انقدر کیفیت مواد مصرفی و داخلی تیپ۲ افتضاح که همه میدونن دیگه کافی برید از تعمیرگاها و مکانیکها بپرسید اپن مدل فرانسوی کجا اینی که ایران خودرو داره میده کجا زمین تا آسمون فرقشه نگو نمیدونی که .
18:39  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین فاضلی
9

من ۲۰۶ تیپ دو (بدون صندوق) سه هفته پیش تحویل گرفتم. اگر لطف کنید به سوالات زیر جواب بدین ممنون میشم.

۱. در دنده ۴ (و کمی هم دنده ۵) پدال گاز لرزش داره (بخصوص وقتی گازو کم و زیان می کنم انگار هم میلرزه و هم مرحله مرحله بالا پایین میره). در دنده های دیگه این مشکل وجود نداره. مشکل چیه؟

۲. دنده ۱ و ۲ لرزش دسته دنده دارم و یکم بد جا میده. بنظرتون رو چند کیلومتر ببرم برای تعویض صفحه و دیسک و این داستانا؟ فقط بگم این دو تا عوض بشه؟ شتاب ماشینم کمی پایینه.

۳. وقتی کلیدو باز میکنم (قبل از روشن کردن ماشین)‌ ضبط یه وز وزی داره. راهی داره این قطع بشه؟

۴. البته از جلو بندی هم بعضی موقع ها یک صدای خفیفی میاد که هنوز پیداش نکردم از کجاست.

با تشکر
18:16  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
محرابی
8

با سلام 206 تیپ 2 موتورش خیلی ضعیفه قدرت نداره تیپ 5 خیلی بهتره فامیل ما یه مدل ۹۴ خرید 16800 راه رفت که کلیم خرجش کرد به نظر من یه پراید هاچ بک میگرف بهتر بود هم سرعتش بیشتر بود و هم مدل بالاتر و کم استحلاک تر بود سرعتشونم چندان فرق نداشت الانم میخواد با یه پراید معاوضه کنه ایشالا بزنه باهاش تا خیالش راحت بشه اخه خیلی غصه میخوره مثل اسب توی گل گیر کرده. دوستان با تعصب حرف نزنید کسایی که تیپ2 دارن حقیقت هم بگن فقط نیاید کل کل کنید...
16:57  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
11

والا منم همین میگم ارزش نداره خرید این ماشین پراید هاح بک شرف داره به تیپ۲ ولی خب چی کنیم یک نفری هست که تیپ۲ خریده از دم قسط و چکی و روی ماشینش تعصب داره میاد همه ماشین ها بد میدونه و ازشون بد میگه و مسخره میکنه خودشم میخنده از دید ایشون فقط تیپ۲ خوبه
باشه ما هم میگیم خوبه کسی که بخواد بخره خودش میره تحقیق میکنه بعد میخره من خودم یه گوشی بخوام بخرم ۵۰تا سایت میرم مطلب میخونم ازش کلیپهاش میبینم از اونایی که دارن میپرسم خودم میرم یکم استفاده میکنم بعد میخرم الان هم مردم هوشیارتر شدن تحقیق میکنن و دیگه همینجوری فقط به ظاهر ماشین نمیخرن شاهد این حرف من الان فروش ویژهایی هست که ایران خودرو برا چندتا از ماشین هاش گزاشته نشون میده رو دستش مونده داره باد میخوره میخواد ردش کنه بره کسی نیست بخره
گزارش
پاسخ دادن
17:44  1396/03/27

رامین
8

سلام دوستان.یه ۲۰۶ تیپ ۲ مدل 96 یک هفته پیش تحویل گرفتم.امروز ماشین رو روشن کردم دیدم چراغ ایربگ راننده روشن شد بعد ۱۵ دقیقه خودش خاموش شد.به نظرتون مشکل از کجاست؟
این صدای صندلی برا منم هست آیا به مرور زمان قطع میشه یا ببرم نمایندگی برام درست کنن؟
لطفا جواب بدید خیلی رو ماشینم حساس هستم
16:17  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
2

فروش تیبا 5 برابر شد و 206 دیگر فرو نمیرود. از روزی که اینجا میگن تیبا خوبه فکر میکنین یدونه تیبا بیشتر فروش رفته؟ یا فکر میکنین 206 مشتری نداره؟ ول کنین این حرفها را. بحث تیبا و 206 یک بحث باطل هست. در مورد خودرویی بحث کنین که در موردش نیاز به اطلاع رسانی باشه. نه تیبا که همه میدونن پدر و مادرش کیه و جریان چیه.
بی ام و قراره در چین تولید بشه. فکر کنم تا چند وقت دیگه تیبا سوارها برن پیج بی ام و بگن نخرید اینو چون چینیه.خخخخ
درود بر دوستان تیبا سوار که همه اهل دلن. مارو شاد میکنن. وامید وارم همیشه هرجا هستن چه با تیبا چه با ماشین دیگه سلامت برن و بیان.
16:11  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
احمد
8

نه اشتباه میکنی از نظر شما همه ماشین ها بی کیفیت و بی خودن فقط تیپ ۲ با این موتور ضعیفش خوبه تعصبت منو خنده میدازه که چی بهت میدن که انقدر داری از تیپ۲ تعریف میکنی تیپ دو که غقط ماکتی از ۲۰۶ داره حتی تیپ ۵ سوارها هم راضی نیستن که دیگه تیپ دو تواید بشه که اینجوری اونا هم خراب بشن
برو بچسب به زندگیت این حرلا فایده نداری هرکاریم کنی موتور ۱۳۰۰ سی سی چینی نا معلوم ارزش خرید ۳۳ میلیون نداره و باید با هم رده خودش همون پراید ۱۱۱ مقایسه بشه
گزارش
پاسخ دادن
16:55  1396/03/27

نیما
8

سلام کارخانه ایران خودرو انگار برا خودته که انقدر حرص فقط تیپ۲ میخوری حتی میگی تیپ۵ هم بده فقط ۲ خوبه
من نه طرفدار سایپا هستم نه ایران خودرو فقط میام تجربم از ماشین هایی که داشتم میگم
تیپ۲ این قیمت نمیارزه هیچی نداره حداقل اگه موتور خوبی داشت بقیه ضعف و مشکلاتش میشد نادید گرفت که اونم نداره حتی ایران خودرو نکرده یه شیشه عقب برقی یا آینه برقی بذاره روش امکاناتش دقیقا عین پراید هاچ بک فریب خوردی اینو خریدی حالا میتی راهنمایی اشتباه میکنی یکی میخره میافته تو فسط بنده خدا گیر میکنه با خریدنش خدا را خوش نمیاد نکن اینکارو
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1396/03/27

سهراب
9

آقایون درست میگید شما تیپ۲ ارزش خرید نداره منم حرفی ندارم درباره این موضوعش چون خودم دارم کاملا حس میکنم که وقتی چند نفر داخل ماشین هستن کشش نداره راه بره دوستان پیشنهاد میکنم پولتون عین من دور نریزید برید ماشینی بخرید که حداقل راه عادیش بره کاری هم به ظاهرش نداشته باشید قدرت موتور برا یک ماشین خیلی خیلی مهمه برا کشور ما که هوا گرم و خشک هست و کولر تابستان باید بگیریم موتور نقش زیادی دارد آشنامون تیبا۲ داره اون خیلی بهتره موتورش ۱۵۰۰ و قوی با اینکه کولر گرفته بود افت کمی داشت ...از نظر کیفیت هم تمام خودرو های ساخت داخل بی کیفیت هست مخصوصا تیپ۲ که از مواد بازیافتی درجه سوم از چین وارد میکنن ایران خودرو هم سریع میبنده بهم میده بیرون ۳۳ میلیون ماشین صفر سوار بشید بو کنید بوی پلاستیک بازیافتی میده تیپ۲ واقعا کیفیتش پایین شده قدیم خیلی خوب بود یکی بود نظارت داشت و فرانسوی ها نمیذاشتن هر چیزی استفاده کنن و کنترل کیفی داشتن ولی الان چی
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1396/03/27

امید وار
3

سلام، تیپ2 برای مصرف داخل شهر خوبه و بهش برسی بهترم میشه و برای کسی که مجرد و خیلی اوضاع مالیش اوکی نیس خوبه. اما به نظر من اگر میخوای 33.34 میلیون هزینه کنی رانا یا ال90 حالا بسته به نیاز و سلیقت گزینه بهتریه، چه از لحاظ فنی چه سواری و لذت رانندگی و حتی کلاس. راستش 206 دیگه خیلی تکراریه شده و خیلی جذابیت نداره. حتی سمند ef7 برای جاده و سفر خیلی خوبه. تیپ2 با توجه به شرایطش و فنیش قیمت کاذبی داره و نهایتا باید 29 میلیون فروخته بشه.. الان ساینا یا همین تیبا هاچ بک با 28 میلیون هم از نظر فنی هم آپشن هم کم خرج بودن از تیپ2 سرتر.. فقط از نظر کیفی مخصوصا داخل کابین تیپ2 وضعیت بهتری داره.. من باشم با این رقبای تیپ2 تا رنج 33.4 میلون تیپ2 نمیخرم چون دیگه اون کیفیت سابق رو نداره مخصوصا گیربکس چرتی که روش گذاشتن.. تیبا2 بخرن دوستان معقول تره.. یا حق
14:54  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

باشه 206 را 29 تومن بدن همون سایپا اولین کسی هست که شکایت میکنه . تیبا 8 تومن کمتره راغب نداره. بیان 206 هم قیمت کنن اون وقت تو میری تیبا میخری زرنگ؟ الان 33 تومن میدن باید 60 روز توی صف باشی تا بگیری. واقعآ تیپ 2 خوب هست. اینی هم که میگن دیگه چینی شده و خوب نیست فقط حرفه. ال نود هم ایرانی شده. چه منطقی بهت میگه ایران بهتر از چینه. تمام خودروهای داخل از چین قطعاتشون میاد. اما قطعات پژو یا رنو تحت لیسانس میاد.
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1396/03/27

علی
6

۶۰ روز تو نوبت و صف برا خرید تیپ۲ از اون حرفای خنده دار زدی ها انگار اصلا تو این فازا نیستی و اومدی یه نظری بدی و بری برو سایت ایران خودرو یک ماهه طرح زدن با کلی پیشنهاد ویژه و قسطی و چکی و همه رنگ و تحویل فوری تیپ۲ کسی نگاهشم نمیکنه نمیخرن که این همه طرح تابستانه و بهاره و ... میزنه... تحت کدوم لیسانسه حتما همون چین و ایران لیسانس داده بهشون با اون کیفیت درجه سوم که صندلی راننده و شاگرد شروع میکنه به جیر جیر کردن و مشکلات بقیه که دوستان گفتن و دارن میگن
در کل و نتیجه این که تیپ۲ فقط یکم از ۱۱۱ بهتره و ارزش خرید با این موتور چینی معلوم نیست کجا نداره گیربکسشم که کلا افتضاح
برا اینکه اطلاعاتت و تجربت بره بالا برو چندتا مکانیکی محلتون ببین و بپرس کدوم ماشین ها زیاد میان و مشکلاتشون چیه
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1396/03/27

هراز
6

سلام
خودرو پژو 206 تیپ2 تحویلی 17 مرداد 95 کارکرد تا امروز 12000 کیلومتر
مواردی را جهت اطلاع دوستان می نویسم:

1- بد جا رفتن دنده ها و دیسک و صفحه مشکل داره
2- چهار لکه کوچک روی شیشه جلو سمت راننده که بسختی دیده می شود و اصلا پاک هم نمی شوند. فکر کنم از خود شیشه هستش. دوستان نظری برای تعویض شیشه جلو دارند یا نه و اینکه آیا گارانتی قبول می کنه و تعویضش به صلاح هست یا نه
4- لرزش شروع حرکت در دنده یک و در شتاب بالا وجود دارد
5- لرزش رادیاتور و برخورد لوله هواکش با مخزن آب رادیاتور که درحین رانندگی در جاده خاکی خودشو نشان میدهد
6- صدای هوهو در سرعتهای بالای 100 تا که در زمان کولر روشن بوجود میاد و دوستان در همیجا گفتند از بلبرینگ سر کمپرسور هستش. برای مراجعه به نمایندگی برای رفع این ایراد مردد هستم.ولی فکر کنم بخاطر موتور ضعیف و گیربکس افتضاحش باشه
14:33  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا از مشهد
3

سلام دوستان. پیشاپیش از پاسختون متشکرم.
تو تیپ 2 های مدل 95 میشه توی صفحه نمایش وسط داشبورد اطلاعات سفر مثل مسافت طی شده و متوسط مصرف سوخت رو دید؟؟؟؟؟؟؟؟
من چند جا خوندم که این امکان در 206 های جدید وجود نداره! اگه نداره پس اون ردیف سوم نمایشگر به چه دردی میخوره؟!

لطفا جواب بدین. ممنون
14:33  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
ایران
0

آقا رضا شما اگر دکمه ای که روی دسته برف پاک کن هست رو فشار بدین تمام اون اطلاعاتی رو که نوشتین بهتون رو مانیتور نشون میده
گزارش
پاسخ دادن
20:45  1396/03/27

amir
5

سلام
اینجا از دوستان سوالی کردن که جواب ندادن فقط دارن کل کل میکنن
ماشین من هم کپ میکرد بعد از کلی درد سر فعمیدم پمپ بنزینش ضعیف شده عوض کردم درست شد
واقعا ایران خودرو با این کیفیت قطعاتش داره مارو شرمنده خودش میکنه تا الان کلی خرج این تیپ2 صفرم کردم واقعا دارم به حرف این تیبا سواران میرسم که خیلی 206 داغون شده والا به خدا
13:56  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
sm
0

همشون داغونن ولی فکر کردی تیبا خوبه من داشتم تیبا سرطانه خرجاشم درحد سنسور نیست در حد تعویض گیربکس و سرسیلندره
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1396/03/27

جواب sm
6

عمرا اگه تیبا داشته باشی وگرنه همچین حرفی نمیزدی
تیبا هرچیش بد باشه موتور و سر سیلندر و .... از مگاموتور و عالی هم شتاب هم قدرتش دیگه تعصب تا کجا میخوای داشته باشی این همه دوستان دارن مشکلات تیپ2 میگن بازم داری حرف خودت میزنی
آخه 33 میلیون ارزش خرید نداره چرا قبول نمیکنی باز میای با تیبا مقایسه میکنی
این بنده خدا اصلا حرفی از تیبا زد ؟؟؟؟ تعصب که داری هیچی به تیبا2 هم حسودیت میشه چون نداشتی و نداریش یه تیپ2 با پایین ترین موتور ایران خودرو که در حد موتور پراید هست همون TU3 داری و مجبوری نگهش داری که احتمالا قسطی خریدی و داری قسط میدی برا همین روش تعصب داری باشه آقا تیپ2 خوب و عالیه برید تحقیق کنید از چندتا مکانیک ماهر بپرسید ببینید بهتون چی میگن
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1396/03/27

علیرضا
0

من ب تازگی 206مدل 95 خریدم.هیچ مشکلی نداره فقط بردم دیاگ وصل کرده میگه سنسور اکسیژن رو باید عوض کنم چون خطا میده.آیا بنظر کارشناسیتون احتیاج به این کار هست؟اگر انجام ندم خیلی بده؟
13:50  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سایپا سوار
0

بله داداش حتماً برو عوض کن...مصرف سوختت بالا میره و گاز ماشینت بعضی وقتها بوکس باد میکنه (گاز میدی شتاب نمیگیره)
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1396/03/27

کامران
0

من یه تیپ 2 مدل 94 دارم وقتی کاپوت میدم بالا بخار زیادی از داخل موتور میزنه نمیدونم روغن سوزی داره یا از واشر سرسیلندر؟؟؟
12:55  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سعید اسکندری
0

سلام دوستان یه 206 تیپ2 مدل 95 دارم بدون ضربه 7ماهه خریدم فقط یه ایراد داره.تودنده معکوس مخصوصا که به دنده دو کم میکنم مثلا در سرعت گیرها بعضی مواقع انگار موتور خفه میکنه پدال گازرو فشار میدم ولی خوب گاز نمیخوره دورموتور پایین میاد من دراین حالت کلاچ رو میگیرم یه پرگازمیدم بعد دنده رو درگیر میکنم.خواستم ببینم ایراد از کجاهستش که این ادارو در میاره؟ راستی دستگاه دیاگ هم همه جارو استاندارد نشون میده .ممنون میشم اگه دوستان راهنماییم کنند .
12:35  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سایپا سوار
2

به احتمال زیاد از سنسور اکسیژن باید باشه....
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1396/03/27

سایپا سوار
2

برو جای دیگه هم دیاگ بزن داداش ...سنسور اکسیژن و یا میل سوپاپ مشکل داره...
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1396/03/27

سهراب
2

سلام بخشی از مشکلات تیپ2 که داشتم
كوچك بودن (كه براي من مهم نيست ولي خوب ما معمولا مسافرت زياد ميريم كه واقعا 206 براي من مناسب نيست )
چرا 206 براي من در مسافرت مناسب نيست به اين دلايل
1 چون ما يك خانواده 4 نفره هستيم با قدهاي بلند وقتي من ميشينم جلوي ماشين عقب ديگه جايي نميمونه و حتي زماني هم كه با دوستام ميرم بيرون هممون تقريبا هم قد و با قدهاي 184 و هيكل درشت هستيم خداييش برامون كوچيك .
2 معمولا توي مسافرت بالاخره پيش مياد وسيله خراب بشه و توي بيابون قطعات 206 سخت گير مياد و تعميرش هم سختره و همينطور هم هزينه قطعات بسيار بالاست .
3 ايمني بالاي نداره (البته اگر ادم خودش خوب رانندگي كنه چيزي نميشه )ولي هميشه همه چيز به رانندگي شما تموم نميشه .
4 تعادل ماشين توي سرعتهاي بالا كمتره .

5 206 كولر خوبي داره منتها اين كولر هم ماشينهاي ديگه دارند منتها اتوماتهاي انها دستي مثلا همين 405 ديگه سيستم كولر مثل قبل نيست بلكه الان ميتوني ميزان سرما داخل ماشين مثل تيپ 2 به صورت دستي تنظيم كني .

6 موتور 206 هم ضعيفه .كافيه كه كولر و يخچال هم با هم موقع حركت بگيرييم پدر ماشين در مياد.
12:33  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سایپا سوار
3

206 تیپ 2 ماشین سدان و مسافرتی نیست .شما باید سمند ال ایکس یا پارس tu5 بخری که خیلی بهتره...
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1396/03/27

بهرام
4

سلام
چقدر اینجا متعصب 206 سوار ریخته که خودم میدونم فقط یکنفر با اسم های گوناگون میاد که از تیپ2 تعریف کنه و نمیدونم قصد و هدفتش چیه که همه ماشین های ایرانی حتی تیپ5 و رانا و پارس تیبا رو میگه بد بی کیفیت ولی فقط تیپ2 که از نظر ایشون خوب و با کیفیته
در صورتی که تیپ 2 با این موتور ضعیف و عدم مونتاژ خوب و صحیح و کیفیت بد قطعات که دوستان هم بهش اشاره کردن از حمله صندلی و صدای باد داخل ماشین و سفتی کلاج و دنده صدای زیاد موتور و..... و هیچ کدوم هم نمایندگی قبول نمیکنه برا عوض کردنش اصلا 33 میلیون ارزش خرید نداره و نخواهد داشت بنظر من تیبا2 خیلی سر تره با قیمت 28 میلیون حداقل اینکه که موتور پر قدرتی داره از مگاموتور که داره برا پارس تندر موتور میزنه
دوستان یکم از تعصب کم کنید و فنی تر نگاه کنید ایرادی نداره که این ماشین خردیدی و تعصب داری یکم به فکر اون کسی باش که میخواد تازه این این ماشین بخره و داره تحقیق میکنه خدا را خوش نمیاد که با حرف شما بیاد بخره و هر روز جلو در نمایندگی و تعمیر گاها باشه
12:27  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سینا
4

سلام دوستان عزیز
تیپ2 گرفتم 7500 تا باهاش رفتم اصلا پیشنهاد نمیکنم که بخرید چون
خرابیها شامل خرابی مییل قرقری جعبه فرمان ، خرابی سنسور اکسیژن ، خرابی کمکها کلا از روز اول هم صدا میداد ، خرابی صفحه کلاج که از روز اول تاب داشت و شدیدا ماشین میلرزید ، صدای موتور که هر جا بردم میگن از کاتالیزورشه که خوب چفت نشده روی خروجی موتور و هیچ کاری نمیشه کرد ، خرابی لنت ترمز که از همون روزای اول لنت عقب خود بخود شکست و افتاد توی کاسه و باعث صدا شد که من متوجه شدم و لنت جلو هم شدیدا صدا میداد و باعث شد که لنتا رو کلا عوض کنم ، صدای سوت از انژکتور که کاری نمیشه کرد ، صدای جیر جیر صندلی که رو اعصابه ، خرابی لاستیکها که هرجا بردم بالانس نشد و مجبور شدم لاستیک خارجی بخرم ، لقی فرمان که هرجا بردم درست نشد ، راحت نبودن صندلیها و خسته کردن راننده ، مرغوب نبودن لوازم که باعث زود خراب شدن میشه مثلا تلق چراغ جلو خود بخود مات و زرد شد ، شیشه جلو موج داره و چشم رانندرو اذیت میکنه ، صدای زیاد فن جلو ، صدای زیاد فن کولر ، خرابی قفل درب . خلاصه تمام لوازم مصرفی و غیر مصرفی از مواد درجه سه بسته شده.....
12:22  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
شایان
4

سلام تیپ۲ تحویل گرفتم چندتایی مشکل دارم باهاش از همه مهمتر وقتی با سرعت مثلا ۸۰ تا به بالا که میرم ترمز که میکنم قسمت عقب ماشین کاملا لرزش شدیدی داره و اینکه لنت ها سوت میکشه از چی میتواند باشه
11:51  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
در پاسخ به تیبا سواران
1

هر کسی یه سلیقه ای داره و باید به سلیقه های دیگران احترام گذاشت. پیام برخی از دوستان که اینقدر تیبا تیبا می کنن رو خوندم پاسختون در این لینک که مربوط به همین سایت هم هست گذاشته شد : http://1car.ir/ns-12073
09:47  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
ستار
6

سلام دوست گرامی انگار متن و مطلب بد خوندی
سایپا آومده تولید ماشین هاش کم کرده ولی ایران خودرو زباد کرده
میدونی چرا کم کرده چون میخواد کیفیت ببره بالاتر اکه بخواد تولیدش زیاد کنه که کاری نداره عین ایران خودرو تمام قطعات از چین و ایران بیاره تند سرهم کنه بچسبونه بهم بشه ۴۰۵ و ۲۰۶ اینا بده بیرون
ایران خودرو همین کار داره میکنه که این همه ماشین رو دستش مونده نسبت به پارسال خیلی فروشش اومده پایین چون کیفیت قطعات خیلی پایین اومده و مشکل داره.

همین تیپ۲ ببین چقدر مشکلات داره از صندلیش که بد مونتاژ شده کیفیتش پایین صدا میافته داشبوردش که تو آفتاب و کولر و دست انداز به صدا میافته از موتورش که معلوم نیست کجای چین داره تولید میشه و گیربکس و بقیه قسمتهاش تازه ۳۳ میلیون هم داره میفروشه ماشینی که موتوری و امکانات شاید یکم بهتر از ۱۱۱ باشه .....
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1396/03/27

آزاد
5

خطاب به شما بگم ایرانخودرو تا یه دهه پیش خیلی خوب بود و ماشیناش عمری بود چه کیفیتی خوبی داشت. ایرانخودرو واقعا یه شرکتی که با همکاریه اروپایی ها پیشرفت خوبی داشت اما الان چی.. کیفیت خودروها به جز ال90 که اونم مثل سابق نیس همه آب گرفته به پژو و همشون شتر گاو پلنگ شده. واقعا سو مدیریت و بی انصافی تو ایرانخودرو فوران کرده. فقط اینو بگم خود بخوان حدیث مفصل را. همین اواخر 230 دستگاه 206 اتومات ساخته شده به مرحله فروش رسیده اما ایرانخودرو منکر میشه و میگه ما همچین کاری نکردیم.. هیچ مسولی در ایرانخودرو جوابگو نیس. خدا شاهد پارسال راجب ال90 اتومات زنگ میزدم و میگفتم دنده اتوماتش قابلیت تیپ ترونیک داره یا نه خدا میدونه اصلا نمیدونستن و یه سریشون نمیدونستن تیپ ترونیک یعنی چیه. به چندین نمایتدگی زنگ زدم. نمیخوام بگم سایپا عالیع یا ایرانخودرو بده ولی میخوام بگم کمیت فدای کیفیت شده تو ایرانخودرو. همین تیپ2 سال 86 رو سوار شو چقدر نرم و با شتاب حرکت میکرد. در ماشینو باز میکردی بوی کابین مستت میکرد و کیفیت کابین خیلی خوب بود. الان چی شده پلاستیک بازیافتی.. ایرانخودرو در حقتون جفا کرده!!
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1396/03/27

سلام
4

هر وقت اومدیم اینجا چندتا سوال فنی بپرسیم یا یه چیزی یاد بگیریم دیدیم همش بحث تیبا و ساینا و پراید هست. ظاهرا یه عده هنوز عزمشون رو جزم کردن پراید تیبا رو در هم رده ی 206 قرار بدن ولی باور کنید فایده نداره اینقدر وقت خودتون رو تلف نکنین دوستان برید همون پیج تیباتون خشو باشید خواهشا اینجا دیگه چیزی نگید باور کنین قبلا یه کم تیبا رو دوست داشتم الان واقعا حالم ازش به هم می خوره چون فهمیدم چجور افرادی می رن تیبا می خرن بعد اینجور رفتاری نشون می دن میخان همه رو گمراه کنن و به عالم و ادم حالی کنن که انتخابشون درست بوده. باشه داداش تیبا عالیه ما هم قبول داریم خواهش می کنم دست از سر این پیج بر دارید
09:45  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
نیما
6

سلام دوست عزیز
کی همچین کاری کرده که بخواد تیبا۲ رو هم رده تیپ۲ کنه
اصلا همرده هم نیستن و نخواهن بود
تیپ۲ فقط ماکتی از یم ۲۰۶ هستش و فقط باید با هم رده خودش که از لحاظ موتوری و امکانات یکی هست مقایسه بشه که اونم فقط پراید ۱۱۱
گزارش
پاسخ دادن
11:32  1396/03/27

استاد
4

یه 206 تیپ دو هشت ماه تحویل گرفتم واقعا این ماشین از نظر کیفیت ساخت و قدرت موتوری و راحتی اون ماشین اولیه نیست تو این هشت ماه هشتاد بار منو کشونده نمایندگی خیلی وقتام از خیرش گذشتم
ایران خودرو فقط از بدنه این ماشین استفاده میکنه برای بازار یابی و فروش

اما در مورد تیبا که با این مقایسه میشه اونم آش دهن سوزی نیست به غیر همون ایرادات 206 بدنه نامتقارن و هم بهش اضافه کنید کلن هر دو چینی و ایرانیزه شده است،


گزارش
پاسخ دادن
12:20  1396/03/27

سعید
3

دوستان اینم خودروی با کیفیت تیبای شما خخخخخخخخخ اینو خبرگزاری ایسنا منتشر کرده گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران :
در سالی که گذشت خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان ایکس۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شدند.
08:06  1396/03/27
گزارش
پاسخ دادن
saeed
2

همه چیز لزوما حجم و قدرت موتور نیست دوستان ،مثلا برم یه بولدوزر بخریم چون قدتش بیشتره این طرز فکر غلطه هرکسی به اندازه نیازش حجم موتور و قدرت موتور انتخاب میکنه ،تیپ 2 حجم موتورش پایینه هم حسنه هم ضعفه حسنش مصرف پایین تره ضعفش قدرت کمتر،پس لزوما حجم موتور پایین ضعف محسوب نمیشه مثلا هیوندا آی 10 رو بیایم با پراید مقایسه کنیم که اصلا درست نیست یامثلا چون تیبا بهتر از آی 10 هیونداست پس بهتره اصلا قیاس درستی نیست
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1396/03/27

آزاد
5

کاری به تیبا ندارم... صحبت من درباره خود سازمان بازرسی کشوره که مثلا خودروها رو تستو بررسی میکنن و ستاره میدن چه فاکتورهایی رو در نظر دارن و با چه مبنایی نمره میدن؟؟ مثلا تیپ2 3 ستاره کیفی داره از 5 ستاره! اون دو ستاره دیگه که نگرفته مربوط به کدام بخشها میشه؟؟ یا چطور تیپ2 3 ستاره داره پارس tu5 که قیمت بیشتری داره فقط یه ستاره میگیره؟، چرا تمام مواد خوراکی ما دچار مشکلن و باز مجوز میگیرن و تا چند نفر دراز کش نشن کسی پیگیر کیفیت نمیشه. همین تیپ2 که همه قبول دارن کلی افت کیفیت داشته و مشتریان از روز اول با مشکلاتی روبرو میشن چطور 3 ستاره میگیره؟؟ تیبا2 با 27 میلیون یه ستاره میگیره دنا با 46 میلیون دو ستاره؟؟ این دو خودرو در بازه 25 تا 50 میلیون جا گرفتن.. من شخصا سازمان استاندارد رو نمیتونم قبول کنم چون تو هیچ جیز با عقل جور در نمیاد.. تازه خودشون میگن ما هنوز خودرو رو در تمامی جهات نمیتونیم بازرسی کنیم چون تجهیزاتشو نداریم.. تیپ2 از نظر موتور و کیفیت آلیاژ واقعا ضعیف و قدیمیه... چطوری با تیپ5 که یه کلاس بالاتره هر دو سه ستاره میگیرن
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1396/03/27

رضا
1

مطالعت ضعیفه که این سوالها برات پیش میاد بعدش از سر نادونی میری تیبا میخری!
گزارش تفصیلی سازمان ارزیابی کیفی خودرو رو بخون همه رو توضیح داده.
اینکه تیبا با 27 میلیون یه ستاره میگیره چون از درز دراش آب میاد تو حالا دیگه تا تهش برو
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1396/03/27

جواب سعید
5

درسته حجم موتور قیاس نمیشه ولی موتور tu3 که با 1300 سی سی فرانسه روی تیپ2 میذاشت اصلا قابل قیاس با این موتوری که ایران خودرو داره میذاره روی تیپ2 نیست این کجا و آن کجا
این موتور اصلا معلوم نیست از کجا تولیدمیشه قدرتش چقدره فقط دارن میارن از چین سرهم میکنن میدن به مردم برا همین کشش و قدرت کامل نداره هم سر بالایی هم وقتی کولر گرفته میشه تیپ2 خیلی کم میاره ولی اگه یکبار تیبا2 سوار شده باشی و کولر هم یگیری میبینی که خیلی کم افت میکنه سرعتش من هردوتاش داشتم که دارم نظر میدم عین یه سری نیستم که نداشته باشم وبیام از خودم نظر بدم
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1396/03/27

آزاد
6

اولا بهتره با احترام صحبت کنیم هموطن. دوما شما تو درک مطلب مشکل داری و بعید میدونم کوچیک ترین اطلاعی از ماشین بدونی و بتونی بفهمیش. عرض بنده اینه که دنا که 46 میلیون قیمت داره و 19 میلیون از تیبا گرونتره. با این همه نظارت و کیفیت قطعات بهتر در سایت آزاد شهر تبریز که تماما اتوماتیک مونتاژ میشه چطور فقط یه ستاره از تیبا بیشتر. اون وقت تیپ2 با این کیفیت چینی درجه 3 که منسوخ شده سه ستاره میگیره؟ پارس tu5 که تو همون سایت تبریز مونتاژ میشه عین تیبا یه ستاره میگیره.. با عقل من جور در نمیاد .. من تمام گزارشات سازمان بازرسی رو دارم و فقط تو گزارش اردیبهشت پارسال تو جدول عدد و رقم اعلام کرد نمیدونم چرا ادامه نداد. این گزارشی که فقط ستاره میده خیلی گنگ و نامفهوم برای مصرف کنندست..آیتم تفوذ اب یه ایتمه ولی از نظر موتور از tu3 یه کلاس بالاتر و پیشرفته تره. موتور m15 خیلی کم خرج و کم استهلاکه در مگا موتور ساخته میشه جایی که موتور k4m تندر ساخته میشه . میتونی علمی جواب بده اگر چیزی بارت نیس فقط سکوت کن.. برات بهتره
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1396/03/27

آزاد
4

هر ماشینی مزایا و معایب داره قبول. اما تیپ2 صرف نظر از موتور ضعیفش که تو سربالایی ها آزارت میده از کیفیت بد موتور گیربکس هم رنج میبره. متاسفانه استهلاکش به مراتب بیشتر شده. طرف تازه سوار شده میگه مسکلی نداره عزیزم بازار یه چند وقت بگذره بعد قضاوت کن.. مشکل دیگه خرج بالای خودروست که یه بار تعمیرگاه بری متوجه میشی چه اشتباهی کردی.. 33 میلیون میدی مثل پراید 111 سواری میده اما خرجش کمر شکنه.. 33 میلیون میدی به موتور 1360 سی سی 8 سوپاپ. 33 میلیون میدی ماشین سر پیچ تعادل درست حسابی نداره و اگر سرعتت بالا باشه خودتم کج میشی چون صندلیش ارگونومی خوبی نداره و بدن رو در بر نمیگیره. اما صندلی تیبا تو این زمینه بسیار خوب طراحی شده.. کمی سفته ابرش با روکش نرم بی نقص میشه.. از یه کارشناس بپرسید چرا باید به تیپ2 33 میلیون پول وقتی شیشه عقب مثل پیکان با دستگیره باز میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1396/03/27

saeed
1

برادر منهرساترو داشتم خدا وکیلی این تیپ 2 با قدیمیاش زیاد فرق نمیکنه بهتر هم هست بخاطر آپشن هایی که گذاشتن روش ولی تیبا داشتم افتضاح بود مخصوصا گیربکسش که داغون بود و سر صدای موتور و کیفیت پایین داشبورد و طراحیش
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1396/03/27

بهرام
3

206 بله قدیمی هاش فرانسه روش نظارت داشت خیلی خوب بود ولی الان هیچ نظارتی نداره روی این 206 ها ایرانی ها هم هر جوری میخوان سرهم میکنن میدن بیرون از قطعات بی کیفیت و درجه سوم چینی تا موتور ضعیف نا کجا آباد ساخت چین تا بقیه لوارمش همشون بی کیفیت و بعد مدتی به صدا و خرابی میافتن هزینه نگهداریش هم که دیگه همه میدونن چقدر زیاده
شما مدل قدیمی تیبا داشتی الان تیبا 2 برو کسایی که گرفتن ببین و بپرس و تحقیق کن خیلی کیفیتشون رفته بالا گیربکس ارتقا دادن موتورش که 1500 مگاموتور بقیه لوازمش هم خوب شده شیشه های عقب برقی رینگ آلمینیومنی و آینه های برقی هم بهش اضافه کردن به نسبت قیمتش واقعا 28 میلیون ارزش خرید داره
تیپ2 دیگه اصلا ارزش خرید نداره باز تیپ5 بهتره حرفی برا گفتن داره
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1396/03/27

رضا
3

اقا سعید دلیلی نمیشه شما یه مدل تیبا 93 یا قبل ترش داشتی خراب بوده بقیشون هم خراب باشه
برو کسایی که الان تیبا صفر خریدن تو خیابون و کوجه هستن بپرس ببین ایا این مشکلاتی که شما با تیبا داشتی اونا هم دارن الان با نه
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1396/03/27

سهراب
6

بنظر من که خودم 206 دارم خرید ساینا بصرفه تره. هم فنیش بهتره هم آپشن های خوبی داره.. فقط کیفیت قطعات داخل اتاق پایینه اونم میشه ندید گرفت.، هم طراحیش مدرنتره هم اتاق جاداری داره. حتی ام وی ام 110 s که جدید اومده شرف داره به 206. سواری نرم و لذت بخشی داره
22:43  1396/03/26
گزارش
پاسخ دادن
احمد
5

کاملا با حرفت موافقم موتور تیپ۲ دیگه ارزش نداره قدیمی شده ضعیفه کولرم که بگیری دیگه راه نمیره ارزش خرید ۳۳ میلیون اصلا نداره ساینا باز بهتره هاچ بک هم تیبا۲ خوبه موتورش ۱۵۰۰ مگاموتور که بازم شرف داره به تیپ۲
گزارش
پاسخ دادن
00:45  1396/03/27

میلاد 11
5

درسته که خیلی خیلی کیفیت ش افت کرده ولی دیگه نه تا این حد که بخاي با ماشینی که از آمیزش پرايد با تيبا تو محیط آزمایشگاهی به دنیا آمده (ساینا )مقایسه ش کنی ام وی ام که اصلا جای بحث نداره نه امنیت داره نه زیبایی امنیت ش که نگو صد رحمت به پرايد
گزارش
پاسخ دادن
03:19  1396/03/27

سهراب
0

قابل توجه دوستهای گلم "تیبا سوارهای عزیز"
علیرغم تلاشهای روزافزون خودمون در برتر نشون دادن تیبابر خودروی 206 تیپ دو پیشتر موفق به غلبه بر تیپ 5 شدیم و اما ...
امروز مدعی هستیم که ساینا از 206 اس دی برتره و این امیدهم بدم در آینده نچندان دور بعلت اعتماد به نفس کاذب و حماقت محضمون بر سونتا LF هیبراید هم برتری ساینا یا همون تیبا 4 یا پراید 8 رو ثابت میکنیم.
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1396/03/27

سهراب
0

با سلام
بنده معایب و مزیت تیبارو بعد از دوسال و کیلومتر 40000 براتون میگم
خرابیها شامل خرابی مییل قرقری جعبه فرمان ، خرابی سنسور اکسیژن ، خرابی کمکها کلا از روز اول هم صدا میداد ، خرابی صفحه کلاج که از روز اول تاب داشت و شدیدا ماشین میلرزید ، صدای موتور که هر جا بردم میگن از کاتالیزورشه که خوب چفت نشده روی خروجی موتور و هیچ کاری نمیشه کرد ، خرابی لنت ترمز که از همون روزای اول لنت عقب خود بخود شکست و افتاد توی کاسه و باعث صدا شد که من متوجه شدم و لنت جلو هم شدیدا صدا میداد و باعث شد که لنتا رو کلا عوض کنم ، صدای سوت از انژکتور که کاری نمیشه کرد ، صدای جیر جیر صندلی که رو اعصابه ، خرابی لاستیکها که هرجا بردم بالانس نشد و مجبور شدم لاستیک خارجی بخرم ، لقی فرمان که هرجا بردم درست نشد ، راحت نبودن صندلیها و خسته کردن راننده ، مرغوب نبودن لوازم که باعث زود خراب شدن میشه مثلا تلق چراغ جلو خود بخود مات و زرد شد ، شیشه جلو موج داره و چشم رانندرو اذیت میکنه ، صدای زیاد فن جلو ، صدای زیاد فن کولر ، خرابی قفل درب .

ادامه دارد...
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1396/03/27

سهراب
0

و اما ادامه پست قبل ...
خلاصه تمام لوازم مصرفی و غیر مصرفی از مواد درجه سه بسته شده که مجبور شدم بعد یک سال همرو عوض کنم هر چی که به فکرتون برسه غیر از اتاق و موتور و رینگ بقیه رو عوض کردم حتی چرم دور دنده که پاره پوره شد .
حالا از شما میپرسم اسم ماشینو میشه روی این گاری گذاشت .
مزایا :
راه رفتن روی آسفالت ، بوق تیز و بلند ، داشتن سقف بلند ، صندوق عقب نسبتا جا دار .

خدا وکیلی عین حقیقتو گفتم بعد دو سال باید ماشینو انداخت قبرستون ماشین
چون تمام قطعاتش برای دو سال ساخته شده و گارانتیشم همون دو ساله.


گزارش
پاسخ دادن
11:45  1396/03/27

Ali
1

سلام دوستان گرامی
حقیر سال 95 برج 7 یک 206 تیپ 5 تحویل گرفتم
تا الان 15 هزارتا رفتم باش
تجربیات خودمو بگم شاید مفید واقع شد:
حداقل من از لحاظ فنی به مشکلی بر نخوردم
صدای اتاق مطلوب
صدای موتور تا دور 3000 کم
شتاب در کفی و سربالایی ها عالی
مصرف با بنزین سوپر کم بطوری که از تهران باکو پر کردم وقتی به اصفهان رسیدم امپر بنزین از نصف کمی پایینتر اومد البته با سرعت 100 تا 110
شتاب گیری مصرفشو بالا میبره
دوستان بحث های بی فایده ای هست بعضیا میگن فقط فلان ماشین فقط بهمان ماشین
هرکس براساس بودجش و نیازش و سلیقش خودرو خودشو انتخاب میکنه پس دلیلی نداره کسی بیاد اینجا نظرشو تحمیل کنه به بقیه
موفق باشید
11:46  1396/03/26
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
8

سلام عزیز مبارکت باشه
انشاالله همیشه برات به همین خوبی کار کنه و لذتش ببری

بنده هم تیپ۲ داشتم تا ۲سال پیش هم تیپ۵ داشتم حدود یکسال و نیم
بله تیپ۵ خیلی بهتر بود قدرت موتورش بیشتر بود و سواریش راحتر بودم

سال اولش همه چی عالی داشت پیش میرفت که سال دوم شد و ماشینم شروع کرد به اذیت کردن از جمله لرزش دنده و ماشین بالا رفتن مصرف سوختم دیسک و صفحه عوض کردم تسمه دینام بیشتر شدن صدای موتور ماشین به صدا افتادن اتاق داغ کردن موتور آمپر همش بالا میرفت تعمیر کردن گیربکس خلاصه بگم هرچی سال اول لذت بردم ازش تو سال دوم تلافی کرد برام
منم دیدم نمیتونم تحملش کنم فروختم

کسی نظرش تحمیل نکرده و نخواهد کرد هر کی بر اساس تجربه ای که داره میاد نظرش میده عین شما که نظرت گفتی منم نظرم میگم تموم میشه پس حرف الکی نیست و بیایم یاد بگیریم به نظرات همدیگه احترام بذاریم ...
اونی هم که میخواهند بخرن خودشون چشم و گوش و عقل دارن میرن تحقیق میکنن میخرن کسی که داره پول میده حتما دوست داره بهترین ماشین از همه لحاظ داشته باشه....
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1396/03/26

دهکده
18

سلام. خلاصه میگم طرف پژو نرید در این شرایط .، فقط خرج براتون میتراشه. کاتالوگو ول کنید اینا واسه شما نون نمیشه. نمیخوام بگم تیبا بخرید ولی ماشینی مثل 405 که تاکسی شده با طراحی 30 سال پیش با قطعات چینی درجه ۳ چه لذتی داره؟؟ یا پارس که همون 405 بزک شدست و هیچ جذابیتی برای قشر متوسط هم نداره.. اگر میخوای استفاده کنی برای خودت مبارکت باشه اما میخوای کلاس بزاری بهتره بدونی خیلی خز شده مثل 206.. شاید تیپ5 بهش برسی بتونه یه مدت برات ماشین باشه و حال کنی به خرج افتاد اشکتو در میاره.. تیبا یا پراید برای کسیه که قدر پولشو میدونه و سر خودشو نمیخواد شیره بماله که فلانه. برای استفاده معمولی با هزینه نگهداری پایین.. مثل پژو با حرفو تعریف آبکی ماشینو با قیمت گرونتر میفروشن و تو دلشون بهتون میخندن شک نکنید..با 206 تو این دوره کسی تره هم برات خورد نمیکنه ..
02:13  1396/03/26
گزارش
پاسخ دادن
احسان
9

تیپ 2 به اصطلاح فول مدل 94 دارم و در کل راضیم شکر ، جهت آشنایی و اطلاع آپشنای زیر رو داره که البته چیز خاصی نیست ولی فابریکیه و به جاش ارزشمند

- پخش بلوتوث دار جهت مکالمه با کیفیت عالی و پخش موزیک از موبایل
- قفل شدن درها بعد از 20 کیلومتر و کلید مرکزی قفل یا باز کردن همه درها از داخل
- سنسور دنده عقب با نمایشگر خطی فاصله در LCD ( انصافا خوب کار میکنه )
- چراغ همراهی در محیط های تاریک
- نمایش کیلومتر طی شده و میانگین سرعت
- هشدار همزمان بوق و چراغ سقف در صورت باز بودن درها
- هشدار صوتی روشن بودن چراغ های خودرو در صورت باز کردن در خودرو
- هشدار صوتی تجاوز از سرعت بالای 120 کیلومتر
- سیستم دزدگیر متصل به بوق + سیستم ضد سرقت و سوئیچ کد دار
- برف پاک کن با تایمر اتوماتیک و نازل آب پاش واقعا عالی
- روشن شدن چراغ سقف به هنگام باز کردن در خودرو با ریموت و خاموش شدن چراغ سقف به صورت تدریجی
- خاموش شدن اتوماتیک چراغ سقف بعد از 5 دقیقه در صورت روشن ماندن
- قفل خودکار درها پس از 30 ثانیه در صورت باز کردن با ریموت و باز نکردن هیچ یک از درها
- چراغ و هشدار صوتی عدم وجود سوخ ...
01:59  1396/03/26
گزارش
پاسخ دادن
حسین
13

سلام
به اینا میگی آپشن و امکانات
پس آینهذهای برقی و شیشه های عقب برقی و .... اینا میشه چی....
لابد موتور ضعیف tu3 با ۱۳۰۰ سی سی اونم جزو امکانات فولش حساب میشه که چند نفر داخلش بشینن نمیشه دیگه راه رفت
از امکانات دیگش گیربکس که زوزه میکشه یا صندلی که جیر جیر میکنه یا داشبوردشه که تق تق میکنه... بعد دو سال هم که بخرح بیافته تمام این فول امکانات باید پول خود ماشین خرج نگهداریش کنی...
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1396/03/26

بهرام
5

سلام اینایی که نام بردی همش تو تیپ2 نیست یا من ندیدم نمونش سنسور دنده عقب با خطی اینا کجاشه دقیقا این امکانات
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1396/03/26

احسان
5

سلام ، لطفا با دقت بخونید بعد نظرات سازندتون رو پرتاب کنید در ابتدا عرض شد : به اصطلاح فول ** جهت آشنایی و اطلاع و ...
به هر حال مشکلاتی که شما فرمودین عمومیت نداره. لااقل بنده این مشکلات رو ندارم و مواردی هم بسته به نوع رانندگی و نگهداری از خودرو هست که ظاهرا سطح اطلاعات و انتظاراتون با 206 بالانس نیست ، شکی نیست که ارزش 206 سی و چند میلیون نیست ! قبل از بحث دلار و تحریم و...در گران ترین زمان با 13 میلیون و قطعا کیفیت بهتر قابل خرید بود ، اما در بازار خراب خودروهای داخلی و به جهت مشکلات زیاد و کمبود کیفیت و کمبود تنوع در انتخاب برای چرخیدن صنعت خودرو سازی و رقابت داخلی و در دنیای به شدت رو به رشد امروزی ایران هم با تمامی مشکلاتش ناچار هست به طریقی خودش رو در این عرصه مطرح کنه و فعلا این خودرو ها شده خروجیش. دنبال کادیلاک و پژو 504 و ... عمری نباش دیگه ! دنیا مصرفی شده ، آلمان و bmw هم کیفیت کالاها و آلیاژ الانش با قدیمش افت داشته ولی سیاست و طراحیش کاملا پیشرفت کرده نمیگم 206 ایرانی پیشرفت کرده ولی مسیر اینه

خودروی موفق تر بازار و مصرف کنندگان بیشتری هم داره
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1396/03/26

حسین
5

سلام خوتونم قبول دارید که تیپ۲ با این قیمت ۳۳ میلیون نمیارزه و ارزش خرید نداره این خودرو باید زیر ۳۰تومن باشه تا حدودی که ارزش خرید داشته باشه در صورتی که تیبا۲ TIBA2 هاچ بک موتور قوی تری داره هنراه با شتاب بیشتر و امکانات بیشتر که دوستان هم گفتن ولی ارزونتره و قیمت رفابتی دلره نسبت به هم سطح های خودش تازه هزینه نگهداریش هم به مراتب از ۲۰۶ کمتره
متاسفانه مردم ما ظاهر نگاه میکنن که این ۲۰۶ و آن تیبا۲ بار فنی و رانندگیشون فقط تو ظاهر ماشبن هست وگرنه کیفیت همشون در یه سطح هست از مواد مصرفی درجه چندم چینی و ایرانی که الان این باز یکم بهتر شده مردم با چشم بازتر دارن خرید میکنن و تنوع بیشتری برا خرید تو این رنج دارن فروش ایران خودرو تو ۲۰۶ داره همین نشون میده که نسبت به سال پیش فروش خیلی کمتری داشته
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1396/03/26

الهام
4

وقتی سوار نشدی خوب ندیدی دیگه. بعضی ها واقعا بیمارن فقط میخوان الکی ساز مخالف بزنن
طرف اصلا سوار ۲۰۶ نشده اومده اینجا از معایب ۲۰۶ میگه
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1396/03/26

علی
2

تمام مواردی که ذکر شد در تیپ2 وجود داره. همشون هم آبشن هستن. اون یکی اومده میگه پس آینه برقی چی میشه!!! خوب قرار نیست فول آبشن باشه که تو انتظارت با صندلی گرم کن هم برطرف نمیشه.
اکثر این موارد را ساندرو هم نداره. یاد بگیرید چیز خوب را ذکر کنین نه دنبال بهونه بگردید. چیز دیگه هم که احسان نگفت و من خیلی دوست دارم اینه وقتی ماشین را خاموش میکنیم و یادمون میره شیشه را بدیم بالا دیگه لازم نیست دوباره سوئیچ را داخل کنیم و بچرخونیم بلکه بدون سوئیچ شیشه ها را میشه داد بالا. خیلی از ماشینها همینو هم ندارن و خیلی کاربردی هست. حالا بیا داستان بگو.
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1396/03/26

سعید
2

باشه تمام اینا آپشن حساب میشه با موتور ضعیفش که tu3 با ۱۳۰۰ سی سی چیکار کنیم که وقتی سه نفر داخلن و کولر میگیری دیگه ماشین راه نمیره
در کل تیپ۲ ارزش خرید ۳۳ میلیون نداره اگه زیر سی بود بازم ارزش نداشت چون مشکلات خودش داره تیپ۵ خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1396/03/27

نیما
2

همچین میگن سوار نشدی ۲۰۶ انگار bmw هستش دیگه هر کی میبینی سوار پراید و ۲۰۶ و سمند و اینا شده اینجوری نگید خنده داره حرفاتون
ماشینی که تا چشم کار میکنه داریم میبینیم دیگه تعصب داشتن نداره اونم تیپ۲ که فقط یکم از پراید بهتره و تمام قطعاتش چین و ایرانی هست
گزارش
پاسخ دادن
01:57  1396/03/27

سامان
2

سلام دوست گرامی از کی تا حالا آینه های برقی و شیشه های عقب برقی شده جزو ماشین های فول آپشن وقتی تیبا۲ با قیمت فقط ۲۸ میلیون همه اینا رو داره چرا نباید تیپ۲ داشته باشه
صندلی گرم کن ماشین ۶۰ میلیونی هم نداره ما داریم درباره زیر ۳۰ میلیون میگیم
اسم ساندرو بردی که اصلا مقایسه نکن چون کلا فرق دارن باهم حجم موتور و بقیه موارد
تیپ۲ فقط یکم از پراید ۱۱۱ بهتره
گزارش
پاسخ دادن
02:02  1396/03/27

رضوان
1

سلام دوستان
چند بار هست که وقتی ماشین رو میخوام روشن کنم استارت رو که میچرخونم چراغ جلو با اینکه در حالت خاموشه روشن میشه و یکم باید منتظر بمونم خاموش شه. از چی میتونه باشه؟
22:19  1396/03/25
گزارش
پاسخ دادن
احمد
12

سلام خانوم
ببر نمایندگی نشون بده
ولی بنظرم همینجوری خوبه جزو آپشن های نداشته تیپ۲ حساب میشه
بلاخره ۳۳ میلیون دادی ۳ستاره هم که داره اینم جزو امکاناتش حساب کن کنار جیر جیر صندلی / تق تق داشبورد / وزوز صدای باد از درهای عقب و... کلی از آپشن های تیپ۲
گزارش
پاسخ دادن
02:25  1396/03/26

مهدی
1

سلام دوستان من ی ۲۰۶ تیپ ۵ دارم امروز متوجه ی مشکلی شدم کلاج رو نمیه میگیرم گیربگسش صدای قیژ قیژ میده تا زمانی ک یا تا ته فشار بدی یا کامل ول کنی مشکل چیه ممنون راهنمایی کنید با تشکر
08:59  1396/03/25
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

دیسک و صفحه. بلبرینگ صفحه کلاچ.
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1396/03/25

کاربر: هادی ماکو
0

مشکل از بلبرینگ کلاچ ه
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1396/03/25

امير
0

عوامل واشرزدن ماشين چيه؟
20:51  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
مکانیک
11

٢٠۶تیپ دو موتورش معروفه به واشر زدن عینه پژو۴٠۵واسه دوران بوقه هر ماشینی از ایران خودرو میگیرید موتور tu5بگیرید خرابیش خیلی کمه
20:08  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
سایپا سوار
7

نه داداش این جوری هم نیست ، من آشنا دارم چند ساله سمند موتور پژو داره و تا حالا واشرسر سیلندر نسوزونده ...همون موتور معروف xu7 هم اگر باهاش مدارا کنی و مراقبت و به موقع آب و روغنش رو چک کنی کمتر دچار مشکل میشه ..موتور xu7 و ef7 باید مراقبشون باشی و باهاشون مدارا کنی...ولی موتور tu5 وضعیتش بهتره و مگاموتور تیبا که دیگه آخرشه....
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1396/03/25

محسن
8

اگر به یک مکانیک بگین اکثر این حرفها را گریبان چاک میده و در دوردستها محو میشه.
واشر سر سیلندر در 3 حالت از بین میره و در اصطلاح میگن واشر سوزونده. اول جنس نامرقوب واشر. دوم فرسوده شدن زیاد. سوم که زیاد هم شایع هست جوش آوردن زیاد موتور.
موتور tu5 هیچ برتری کیفی نصبت به tu3 نداره. بلکه فقط قدرت بالاتری داره و این را مدیون 16 سوپاپ و حجم بیشتر موتورش هست. مثلآ پیستون یا رینگ tu5 جنس ساحتاری بهتری از tu3 نداره.
خنده دار هست که در مورد موتور tu3 که به عنوان یک شاهکار کم حجم پژو در جهان مطرح شد و بسیار معروف بود با دید کوته بینانه نظر داد. موتور بسیار کم خرج و کم اصطحلاک tu3 با مصرف سوخت مناسب در سالهای تولید اولیه در فرانسه به عنوان یک موتور کم حجم با طراحی بدون ایراد در تولید قدرت و انرژی مناسب مطرح شد. و موتور tu5 که از قدرت بالاتری برخوردار بود به عنوان موتوری با پیچیدگی بیشتر و قدرت بالاتر به شهرت رسید. هر کدوم تونست نظرهای مختلفی را جلب کنه. اما هر دو در طراحی صاحب امتیازات خاص بودن. ولی در کل موتور tu3 کم اصطحلاک تر و کم خرج تر هست.
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1396/03/25

هومن
11

حرفای آقا محسن درسته ولی این موتور خیلی وقت پیش تولید شد اونم تو کشور فرانسه که از همه نظر عالی بود ولی همین tu3 که الان دارن تو تیپ۲ استفاده میکنن کپی شده از اون هست از وقتی که تحریم شدیم دیگه فرانسه وسیله و موتور بهمون نداد و نظارتش برداشت از کلا محصولات پژو مخصوصا ۲۰۶ که چند سال تولید نشد بعد دوباره همون موتور ۱۳۰۰ سی سی تیپ۲ با کمک برادران چینی و ایرانی ساخته شد که الان شده این که وقتی سه نفر داخل ماشین ماشین دیگه راه نمیره کولرم که بگیری دیگه کلا تعطیل میشه تجربه کردم که میگم کم مصرف بودنش هم بیشتر بخاطر حجم کم موتور هست ولی هزینه و اصطحلاکش عین بقیه پژوها پر خرج هست و گرون من تیپ۵ بیشتر ترجیه میدم حاضرم بیشتر پول بنزین بدم ولی موتور tu5 دلشته باشه با حجم موتور بیشتر که حداقل کم نیاره وقتی کولر ازش میگیرم.
گزارش
پاسخ دادن
19:25  1396/03/25

مهدی
11

سلام مورد اولی هم شایع میباشد که جنس واشرها الان نامرغوب هست و کیفیت خوبی نداره بعدی هم حوش آوردن موتور هست که اینم زیاد اتفاق می افتند بلید بیشتر مواظب باشن اونایی که ۲۰۶ و ۴۰۵ و پارس این محصولات دارن الان هم تابستان هم جوش بیاره واشر رو زدید بایدم کلی پیاده بشید
مرتب آب و روغن ماشین چک کنید فن چک کنید که درست کار کنه آمپر چک کنید
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1396/03/25

ستاری
13

داداش محسن داری موتور tu3 که تو جهان بود و فرانسه تولید میکرد با این موتوری که ایران خودرو میذاره داخل تیپ۲ مقایسه میکنی اون کجا این کجا .......
جنس واشر هم همینطور این کجا اون کجا
این واشرا معلوم نیست از کجا تولید میشود که انقدر بی کیفیت
واشرهای فرانسوی برا مناطق خودشون بود که اروپا سرده ولی واشرهای تولید چین ایرانی برای مناطق گرمسیری که معلوم نیست چی تولید کردن که انقدر واشر زدن محصولات ایران خودرو معروف شده الان بچه ۱۰ ساله هم میگه واشر نزنی
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1396/03/25

احمد
12

دوستان بیاید به ابدا جواب تیبا سوارا و تیبا دوستان رو ندید تا برن پیج خودشون،
اصلا توجهی به کامنتاشون نکنید . انگار وجود ندارن،اینجوری خودشون خسته میشن

خواهشا اجرا کنید
19:21  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
ستار
1

نخیر، اینقدر از تیبا میگیم تا شما این پیج رو رها کنید و برین
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1396/03/24

حسین
9

سلام
چندتا نظر پایین تر یخونی منم همین گفتم ولی یه سری هستن که دنبال کش دادن این موضوع مقایسه هستن و اونا هستن که نمیذاره این صفحه آروم بکارش ادامه بده تا دوستان بیان اینجا بحث فنی درباره تیپ۲ انجام بشه...ولی باز یه سری متعصب تیپ۲ که یه نفر حدس میزنم باشه با اینکه میدونه تیبا۲ خیلی بهتر و سرتر هست چه فنی چه امکانات از هر لحاظ با این قیمت ۲۸ میلیون باز میان مقایسه میکنن و باعث میشه موضوع صفحه منحرف بشه...
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1396/03/24

راننده تیبا
2

ببخشید بنده دیگه این پیچ شما نظری نمی دهم حق با شماست ، ولی ببینم در مورد تیبا صحبت نامربوط و غیر معقول کنید مجبورم بیام و از تیبا دفاع به حق کنم ...یا علی
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1396/03/25

saeed
8

هه هه بچه یه چیز جالب بگم براتون <الان رفتم پیج تیبا یه نفر نه از 206 چیزی میگه نه خبری از 206 سوارها هست تیبا سوارها میان این پیج خودشونو تخلیه روحی و روانی کنند بعدشم توپیج تیبا همه ماشینای صفر پر از ایرادن مثل گیربکس وموتورواتاق
من الله توفیق
15:37  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
تیبا زیبا
4

آقا سعید ماشینی که خوب باشه (تیبا 2) خوب معلومه که دیگه بحثی نمیخواد در موردش کرد چون خودش رو اثبات کرده و عالی و جای بحث نداره.چقدرم شما خوشحالی که 206 پر بحثه خوب برادر من حالا متوجه شدی چرا پر بحثه.
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1396/03/24

مهدی
15

داداش باز اشتباه رفتی پیج هارو درست نخوندی برو با دقت بخون یه سری هستن مشکلاتی که ۲۰۶ داره رو میان اونجا جای تیبا میگن و تییاسوار هم میان تکذیب میکنن اونایی هم که خیلی بی ادبی و از روی تعصب بی فرهنگی یه ۲۰۶ سوار میان نظر میدن بچه های اونجا گزارش میکنن ادمین محترم سایت هم رسیدگی میکنن .... بنظر من بجای رفتن به این صفحه و اون صفحه و بد گفتن از ماشین های دیگه به زندگیت برس و از زندگیت لذت ببر
در مورد تیبا هم دوستان قبلا اطلاعات دادن که تیپ۲ با موتور ضعیفش درحد و اندازه تیبا۲ نیست و نباید با اون مقایسه بشه و ارزش خرید ۳۳ میلیون هم اصلا ندارد... برید تیپ۵ بخرید بهتره
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1396/03/24

Milad
13

سلام آقا سعید
اینجا صفحه تیپ۲ هستش درسته؟ کلا ما کاری به تیبا نداریم حله داداش؟ بیا درباره تیپ ۲ باهم حرف بزنیم از داشته هاش باهم بگیم !! بیا از موتور tu3 که ۱۳۰۰ سی سی که معلوم نیست کجا و چه جوری تولید میشه باهم حرف بزنیم کاری با تیبا۲ نداریم اصلا مقایسه هم نمیکنیم خوبه؟
بیا از کمترین امکاناتی که یک خودرو باید داشته باشه باهم حرف بزنیم از آینه های برقی یا شیشه ها عقب برقی!! اصلا بیا درباره قیمتش بگیم که ۳۳ میلیون برا چی دارن میگیرن بعد این ماشین فول امکانات میدن مردم اونم با سه ستاره و این همه آپشن مثل جیر جیر صندلی تق تق داشبورد صدای هوا از درهای عقب و صدای زیاد موتور زوزه گیربکس سفتی پدال کلاچ بد جا رفتن دنده ها لرزش موتور و ماشین .... بیا درباره اینا حرف بزن و توضیح بده که چرا اینجوریه و چرا با این همه امکانات ۳ستاره داره حقش ۴ستاره بوده....
در کل شاد و پیروز باشید
گزارش
پاسخ دادن
17:44  1396/03/24

حسین
11

سلام واقعا خیلی دیگه داره این بحث ها کش دار میشه اونم از طرفه یکی از تیپ2 سوارهایی هست که تعصب داره و نمیدونم چی بهش میرسه که همش بیاد اینجا از یه ماشین بد بگه حتی تو نظرات قبلش خودنم از رانا و تیپ5 و پارس هم بد گفته و میاد فقط میگه تیپ2 خوبه کیفیتش خوبه این حرفا و ماشین های دیگه رو خراب میکنه تا حدودی هم همه باهاش آشنا شدیم که کی هستش ........
برادر گرامی انقدر که وقتت میذاری میای اینجا و هر سری خودت یکی معرفی میکنی این وقت بذاری به زندگی و خانوادت برسی بیشتر موفق میشی ............
بحث جدید لطفا راه نداز بذار همینجوری آروم اینجا ادامه پیدا کنه و کسایی که تیپ2 دارن بیان مشکلات و حسن های این ماشین بگن و با هم حلش کنن ....
ممنونم ازت
15:13  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
سایپا سوار
13

آقای رضایی ، بنده قصد قیاس 206 با تیبا را ندارم و فقط درمورد ماشین خودم نظر می دهم. بنده دو ساله از صفری ، تیبا مدل 94 دارم و همچین مشکلاتی که شما به عنوان مکانیک می گوئید ندیدم... بنده چون شهرستانی و ساکن تهران هستم ، حداقل ماهی یکبار مسافرت راه دور(550 کیلومتری) دارم ...بیش از 20 بار با تیبا مسافرت رفتم و زبان بسته موتورش آخ نگفته!! در کل این دو سال فقط یکبار سنسور میل سوپاپ تعویض کردم و بعد از اون دیگه هیچ مشکلی نداشته...تیبا شتابش عالیه ، سرعتش عالیه ..من 9 سال پراید داشتم ، اصلاً و ابداً با پراید ضعیف قابل قیاس نیست.. ..بنده بیشترین سرعت رو ساعت 5 صبح که هوا آروم بوده شیرین 185 کیلومتر رفتم و بازم جا داشت که ترسیدم گاز بدم!!در ضمن اصلاً و ابداً موتور تیبا آب کم نمیکنه و این خودش حسن بزرگی هست... تیبا تو رنج قیمت خودش عالیه داداش..
12:45  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
رامین
15

کاملا درسته منم قبول دارم این حرفتون تیبا ماشین کم خرج و خوبی مخصوصا از موتوری و جلوبندی و اینا نسبت به قیمتش عالیه
تیپ هاچ بکش هم هست TIBA2 که شتاب و قدرت عالی داره میتونید شتابش و مقایسش با ماشین های دیگه تو آپارات ببینید
در کل مقایسه تیبا با تیپ2 درست نیست چون اصلا در حد هم نیستن
تیپ2 باید با هم رده خودش یعنی همون پراید 111 مقایسه بشه
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1396/03/24

راننده تیبا
3

پراید با هیچ ماشینی نباید قیاس بشه ، چون ضعیفترین ایمنی رو داره و باید هر چه زودتر خط تولیدش به همراه خط تولید پژو 405 متوقف بشه....
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1396/03/24

محمد
1

سلام آقا فرشاد
لطفا راه حلشو بگید
12:19  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

سلام آقا فرشاد
از ابتدا که ماشینو گرفتم پدال کلاچش سفت بود و دنده سفت جا می رفت الان کمی بهتر شده اما باز هم سفته گاهی خیلی سفت میشه چکار کنم ؟
شما که تخصصشو داری بگو چکار کنم ؟
چی رو عوض کنم ؟
مشمول گارانتی میشه ؟
از دیسک و صفحه هست ؟
12:16  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
جواب آقای رضایی
21

سلام دوست عزیز
داری اشتباه میکنی تیبا ماشینی هستش که امتحان خودش پس داده و توی مردم و قشر متوسط جاش باز کرده و اینجوری خراب نمیشود....
بعد من موندم که شما چطور سر مکانیکی هستی که هم وطن و مهندس کشور خودت داری به یه ماشینی که طراحی فرانسویی داشته میفروشی عین شما ۲ تا دیگه تو کشورمون باشه که توهین به رشوه کنه مهندسای تحصیل کرده ایرانی دیگه لازم به دشمنان خارجی نداریدم....
از تیبا هر مشکلی بتونی بگیری از موتورش که مگاموتور میرنه هیچ حرفی نمیتونی بزنی چون عالیه...
بعدم هیچ وقت یه نماینده به تیبا نمیگه پراید پیشرفته اشتباه خودت جا زدی من میشناسمت کی هستی بقیه هم میشناسنت....
در مورد اقساطی گفتی که انگار تو بازار نیستی که الان تیپ۲ رو هم دارن قسطی و چکی و وامی ثبت میکنن و میدن به مردم و فقط تیبا نیست...
گفتی کیفیت یادآوری کنم که تیپ۲ تمام قطعاتش از چین و هند و ایرانه و بی کیفیت دیگه میتونید ببینید...
شما هر کاری هم کنی هر چی هم بگی باز تیپ۲ چینی ایرانی که فقط ماکت ۲۰۶ داره با موتور ضعیف tu3 و ۱۳۰۰ سی یی اونم با قیمت ۳۳ میلیون ارزش خرید نداره و فقط باید با پراید ۱۱۱ مقایسه بشه...
11:33  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
سرابی
7

شما داری اشتباه میکنید من خودم توی شرکتی که بوستر ترمز تیبا را تولید مکند کار میکنم دارم میبینم که اشغالترین بوسترهای ترمز برای تیبا تولید میشود در ضمن رشوه گیری مهندسان ایرانی کاملا درست است طرف مهندس است همکارم است کلا دین و آخرت را قبول نداره معلومه که پایبند اصول اخلاقی نیست وتو هر زمینه ایی خیانت میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1396/03/24

سینا
14

آقای سرابی اینکه رشوه میدن و پول میگیرن تو همه جا هست تو همه قسمت ها هست ایران خودرو و سایپا اینا نداره متاسفانه هست تو ایران ولی اینکه بیای به طراح و مهندسی که داره زحمت میکشه درس خونده تحصیل کرده توهین بزنن و بگن رشوه گرفته اشتباهه و دور از انسانیت هست همه که عین هم نیستن دیگه اونی هم که کم کاری میکنه خودش باید جواب بده اون دنیا
در مورد کیفیت که اکثر لوازم تولیدی داخل کیفیتش پایین از کار میزنن و کیفیت میاد پایین که تو محصولات ایران خودرو بیشتر داریم میبینیم اینجا هم دوستان دارن میگن از صندلی و داشبورد و .....
ما اینجا حمع شدیم از خوبی و بدی ماشین بگیم اینکه کی رشوه میگیره به ما مربوط نمیشه دیگه خودشون میدونن با خدای خودشون
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1396/03/24

احمد
12

سلام سوالی کردم کسی جوابم نداد
یعنی الان هنوز کسی هست که تیپ۲ با این موتور ضعیف tu3 و با ۱۳۰۰ cc بخره؟؟ میخوام ماشین بخرم دارم تحقیق میکنم
11:30  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
احمد
1

برادر من به این تیپ ماشینا میگن اقتصادی نه یک سوپر اسپورت با حجم بالای موتور بستگی به نوع استفاده ی شما مثلا یه ماشینی مث نیسان تینا داری حالا تو یه شهر شلوغی هم زندگی میکنی برای اینکه رفت و آمدت راحتتر باشه راحتتر جا پارک گیر بیاری پول بنزین کمتری بدی اصطلاک کمتری تو ترافیک داشته باشی این تیپ ماشینا خریداری میشن بستگی به نوع استفاده شما داره بفهمیم چی داریم میگیم و هر ماشینی به چه قصدی ساخته شده.
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1396/03/24

احمد
3

سلام
از دید من ارزش خرید ندارد چون گرونه و موتورش هم ضعیفه
بنظر من ماشین اقتصادی و کم خرج بخوای تیبا۲ بخر که از همه نظر بهتر از تیپ دو میباشد.
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1396/03/24

احمد
0

این فقط نظر شخصی شماست و ارزش هیچ گونه بحث فنی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1396/03/24

سعید
1

داداش بحث فنی نداری بخوای انجام بدی دیگه همه میدونم تیپ۲ موتورش چیه و جنس قطعاتش چیه
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1396/03/24

احمد
0

شمایی که تا حالا قطعات موتور 206 رو از نزدیک ندیدی موتور باز شدش رو از نزدیک ندیدی در مورد بحث فنی نمیخوای ادعای فضل و دانش کنی
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1396/03/27

نریمان
13

سلام دوستان
درگ تیبا۲ رو تو شتاب و سرعت تو آپارت سرچ کنید ببینید واقعا هیجان انگیزه حتی تیپ۵ و پارس و سمند هم کم میارن

http://www.aparat.com/v/fFTZu/درگ_تیبا_۲_و_۲۰۶_tu5#theEnd
04:00  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
8

عجب چیزی بود خیلی باحال بود
تیپ5 خیلی کم آورد عجب گازی داد تیبا2
چند کیلومتر هم عقب افتاد این تیپ5
بعد دوستان میان میگن تیپ2 خوبه با اون موتور ضعیفش اینم از تیپ5 که ببنید چطوری از تیبا2 که 28 میلیون عقب میافته ببینید حتما جالبه
گزارش
پاسخ دادن
12:15  1396/03/24

فرشاد
8

تیپ 5 انگار ترسیده بیشتر از این گاز بده یه وقت موتورش بترکه یا شایدم واشر بزنه که بعدش باید کلی پیاده بشه هزینش هم که زیاده کلا محصولات ایران خودرو و پژو هزینه نگهداریش کمر صاحبش میشکونه
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1396/03/24

جووجوو
1

حاجی شما شیبا تو ورش دار بیار ی کیلومترم جلو تر وایسا با هم بندازیم ببینم این شیبایه شما به صد متری گرده خاک 206 کینگ میرسه...
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1396/03/26

رضایی
9

سلام دوستان
رضایی هستم، تمام حرفا و نظرات دوستان رو مطالعه کردم. زیاد وقتتون رو نمیگرم. من سر مکانیک نمایندگی سایپا در نمایندگی میرکریمی در کرج هستم و میتونین تشریف بیارید حضوری هم ملاقات کنیم.
آن دو ستانی که میگن تیبا بهتر از 206 تیپ دو هستش کلا دارن اشتباه میکنن. هیچ وقت برند پژو رو با تیبایی که طراحی مهندسایی هستش که با پول و رشوه طراحی این خودرو رو ارائه کردن.ما روزی نیست که چندین تا تیبا صفر نیاد برامون با کلی مشکل و حتی هر روز مشکلات جدیدتر. 206 درسته موتورش 1300 هستش ولی با موتور تیبا یا همون پراید پیشرفته قابل مقایسه نیست. تیبا خودرویی هستش با اصطحلاک بالا و کیفیتی پایین.از رنگ بدنه گرفته تا فنی و اتاق و... . همیشه خواستید خودرویی رو شناسایی کنید و دربارش تحقیق کنید برید ببینید بازار آن ماشین تو بازار و بین مردم چجوریه. ماشینی که خوب باشه بازار خوبی داره مانند 206 تیپ دو ولی تیبا همون چند سال اول بازارش خوب بود ولی الان هیچ کس سمتش نمیره بجز کسانی که مجبوراا اقساطی برمیدارن. 206 همیشه تو بازار ایران رو بورس ترین خودرو در بازار بوده و همیشه طرفدار خودشو داشته و داره.
00:57  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
تیبا زیبا
12

فقط تیبا




همین.
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1396/03/24

حسین
15

داری باز اشتباه میکنی به نام کسایی دبگه آومدی نظر میدی و داری به مهندسان طراح کشورت که هم وطنت هستن توهین به پول و رشوه میکنی برا چی ؟ برا تعصب روی یه تیپ۲ که همه لوازمش چینی ایرانی شده؟ برا تیپ۲ که حتی فرانسه هم چندین سال روش نظارت نمیکنه روی این هنوز تعصب داری؟
اگه قرار به خراب باشه که همه میدونن محصولات ایران خودرو همش خرابن و جلو نمایندگی ها هستن کافی یه سر به تعمیرگاهای محلتون بزنید متوجه داستان میشید....
در کل تیبا۲ با موتور قوی ۱.۵ سی سی مگاموتور و شتاب عالیش و امکانات شیشه عقب برقی و آینه های برقی و رینگ و لاستیک آلومینیمی با قیمت ۲۸ میلیون ارزش اقتصادی بیشتری داره و تیپ۲ که فقط یه ماکتی از ۲۰۶ هست باید با هم رده خودش یعنی پراید مقایسه و بحث بشه...موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1396/03/24

سینا
9

سلام
از نظرت کاملا مشخصه که داری از روی تعصب حرف میزنی و از نظر علمی و فنی هیچی نمیدونی تازه میگید که سر مکانیک هستید اینش جالبه برام ........ در مورد خرج و مخارج و اصطحلاک تیبا میگی که همه دیگه میدونن که کم خرج ترین ماشین هست اگه این خرج داشته باشه پس 206 و 405 و سمند و کلا محصولات ایران خودرو چی میگید از نظر هزینه نگهداری و خرج و مخارجش؟؟؟؟
ماشین که ایران تولید بشه همشون در یه سطج کیفیت هستن چون لوازمشون و قطعاتشون از کشور دوست و همسایه چین و خود ایران تولید میشه و سر هم میکنن میدن مردم پس از کیفیت تیپ2 و 206 نگو که همه در یک سطح هستن که الان جالبه اینجا مشکلاتی که با 206 سه ستاره داشتن خیلی بیشتر از تیبا بوده نظرات کاربرا نمیخونی از صدا صندلی و داشبورد و الانم که یکی گفته صدای باد میاد اینش دیگه خیلی جالبه ....
آقای محترم تیپ2 دیگه ارزش خرید نداره اونم با این قیمت 33 میلیون و موتور ضعیفش برو حداقل طرفداری تیپ5 بکن که باز یه موتور قوی داره یه حرفی برا گفتن داشته باشی ...
شاد و پیروز باشید.
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1396/03/24

امیر 2
1

سلام میخوام رینگ 207 تورنادو بندازم سایز 14 فابریک
ساخت چین و ایران کدومش بهتره و سبکتره؟ قبمت دارید؟
اصل فرانسه ش دیگ گیر نمی یاد درسته؟
22:23  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
تیبا زیبا
1

برو تیبا 2 بخر که رینگ اسپورت های زیبا که هم خوانی کامل با طراحی و ظاهر زیبای تیبا 2 داره و اسپورت خور خوبیم داره .
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1396/03/24

احمد
4

درود بر دوستان
منم جیر جیر صندلی دارم بعد یکسال هنوز قطع نشده داشبورد هم به صدا افتاده ! بعد یکسال احساس میکنم از لای درهای عقب باد میاد و صدای باد داره میاد آیا دوستانی که یکسال یا بیشتر تیپ۲ دارن به این مشکل بر خوردن؟راه حلش چیه؟!ممنونم
15:13  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

سلام
آقا با صدای جیر جیر صندلی 206 تبپ 2 چیکار کنم؟؟؟؟؟
09:51  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
شریفی
13

سلام بنظر من

**اگه میتونی بازش کن روغن کاری کن بعد بذار سر جاش شاید درست بشه وگرنه کاریش نمیشه کرد همینجوری بسوز و بساز ....

**تازه ماشینی هست که 3ستاره بهش دادن این همه مشکل داره از موتوری گیربکس و داشبورد الانم که جیر جیر صندلی بعد یکسال همه مشکلاتش رو میشه .....

**دوستانی هم که میان تعریف میکنن تازه گرفتن ماشین رو ماشین صفر چند ماه اولش خوبه از سال اول و دوم معلوم میشه که چیه اونم تازه با قیمت 33 میلیون با موتور ضعیف TU3 .........
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1396/03/23

امیر 2
2

سلام منم آذر 95 تحویل گرفتم زمستون کلا جیر جیر کرد
بعد عید خودش صداش قطشد
پیشنهاد می کنم چند ماه صبر کن
فنرهای صندلی نو هستش یکم بگذره صداش قط میشه
نده گارانتی
دوخت صندلی ممکنه خراب کنن
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1396/03/23

سروش
11

انقدر یعنی داغونه شده این ۲۰۶ که این همه مشکل داره صدا از صندلی و صدا از داشبرد و شیشه و...
دوستان حق دارن بیان تیبا تعریف کنن داداشم تیبا۲ مدل ۹۴ داره خداییش هیچ کدوم از این مشکلا تی میگید نداره میگه این دوسال فقط بنزین و روغن زده رفته هیچ مشکل دیگه ای هم ندلشته
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1396/03/23

حسین
4

سلام اشتباه نکن 3 ستاره ماله تیپ 5 نه این.
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1396/03/23

تیبا زیبا
11

فقط تیبا از همه نظر بعضیا چی میدونن از ماشین فقط میدونن چون 206 دارن باید با تعصب جواب بدن.

فقط تیبا

همین.
00:57  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
حسین
14

سلام ایشون اشتباه زده نمیشه تیبا با sd مقایسه کرد چون اصلا در حد هم نیستن نه قیمت نه امکانات نه موتوری هیچی ایشون هم بنظر یه ۲۰۶ سوار که داره بی راهه میره وگرنه همه میدونن که sd از تیبا خیلی بهتره...
در مورد تیپ۲ بله تیبا۲ خیلی ازش بهتر هم از نظر موتوری و شتاب هم امکانات
تیپ۲ هم باید با هم رده خودش یعنی همون پراید ۱۱۱ مقایسه بشه...
گزارش
پاسخ دادن
09:33  1396/03/23

احمد
3

من نمیدونم شماها با چه اعتماد به نفسی میایین اینجا تیبا رو با 206 مقایسه میکنین آخه به چه امیدی شما نگاه به دستگیره های در تیبا بندازین بعد ببینین با چه تفکری میشه این دو رو با هم مقایسه کرد ولی خوشم میاد از اعتماد به نفس اونایی که از تیبا در نقابل 206 طرفداری میکنن
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1396/03/23

مهدی
8

دوست عزیز همش که دستگیره در و ظاهر نیست
فقط کافیه یکم از تعصبت کم کن و به عقلت اضافه کنی و فنی رفتار کنی این موضوع قابل درک میشه برات که موتور tu3 تیپ۲ که ۱۳۰۰ هست در حد تیبا۲ هم نیست و فقط باید با هم سطح خودش یعنی پراید ۱۱۱ مقایسه بشه.
گزارش
پاسخ دادن
21:40  1396/03/23

احمد
1

شما که عقلت اضافه از اضافی بودن سر ریز کرده همه چیز رو تو حجم موتور میبینی و از همون سر ریز کردنت کاملا مشخصه که چرا طرفدار تیبا هستی
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1396/03/24

مهدی
4

بله چون سر ریز کرده اینا رو میگم و تیبا2 رو ارزش خرید بیشتر میدونم
نه من فقط حجم موتور ندیدم بقیه قسمت هاش هم دیدم و میگم
والا تیپ2 هیچ امکاناتی نداره حتی ابتدایی ترین آن ها که همون آینه برقی و شیشه های عقب برقی که اینا رو هم نداره ........
ظاهریش هم که دیگه انقدر تکراری شده که دیگه چیزی نگم ازش بهتره
کیفیت داشبور و تودوزی و صندلی و اینا هم که دوستان همینجا دارن میگن که چی انداختن روش نه کیفیت داره نه هیچی....
دیگه چیزی مونده که مقایسه بشه تمام قطعات بی کیفیت چینی ایرانی هندی اونم با قیمت 33 میلیون
اینو قبول کن احتیاج هم به فکر و مغز نداره که تیپ2 فقط یه ماکتی از 206 هستش عین RD که ماکتی از 405 بود دقیقا همینه اینو دیگه باید قبول کرد شما هم قبول کن کار سختی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1396/03/24

راد
0

سلام دوستان می خواستم ببینم از کدوم بانک ها راحت میشه وام گرفت برای خودرو ؟
18:05  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
24

سلام
یعنی میخوای وام بگیرید بعد تیپ۲ ثبت نام کنی؟ نکن اینکارو عین من پشیمان میشی بیشتر دربارش تحقیق کن یا حداقل تیپ پنج بخر ک بعدا کمتر پشیمان بشی.
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1396/03/22

سجاد
3

وای که چقدر بیکاری که هر ربع ساعت اومدی یه لایک به خودت دادی! لااقل اینقدر لایک نمیزدی که ضایع نشه
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1396/03/24

مجتبی
0

سلام خدمت آقا فرشاد
میخواستم ازتون بپرسم واسه تیپ2 میشه سنسور دما نصب کرد..لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنون
17:41  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
سعید
19

سلام داداش
آقا فرشاد انگار قهر کردن رفتن
در مورد دما سنج انگار دوستان گذاشتن و راضی بودن
بهتره برید بیرون براتون انجام بدن چون سیستم برقی تیپ۲ یکم پیچیده و ضعیف یه موقع از کار میافته دردسر میشه برات
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1396/03/22

امیر س
1

سلام م من نصب کردم
اونایی که تو کار شیشه ماشین هستن سنسورشو دارن 5 تومنه بخر
سنسور داخل آینه سمت شاگرد نصب میشه و نوکش بیرون میمونه
2 تا سیم داره که سیم ش تا خرطومی لولوی در اومده(سمت موتور)
یه سرش سیم سبز باید وصل شه
اون یکی سرش به منفی (سیم دورنگ سبز زرد)
من همزمان راهنمای آینه خریدم نصب کردیم خوشگل شده
بردم سیم کش
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1396/03/23

مهراد
10

من تیپ‌۲ خریدم خیلی هم راصی ام از قیافه ی زشت تیبا ۲ و بد فروش بودنش و افت قیپت زیاد تیبا ۲ بیکلاس خیلی هم متنفرم .یه ویتارا دارم یه ۲۰۶ تیپ ۲ خیلی هم خوبه هم واسه تو شهر هم جاده
باکولر با ۴ سرنشین جاده و شهر صدی ۶.۵ مصرف داشته .
دوسال نگه میدارم بعدشم میفروشم .باز یه ماشین کوچیک دیگه واسه تو شهر میخرم
17:09  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
Mohsen
21

ظاهر ماشین سلیقه ای هستش و باید به سلیقه های همدیگه احترام بگذاریم که از یک ۲۰۶ سوار بیشتر از این انتظاری نمیشه داشت.... در مورد ظاهر اگه بخواییم عادلانه نظر بدیم تیبا۲ زیبایی خاص خودش داره طراحی پشت کلا عوض شده و هاچ بک ارتفاع دار بهش داده که همین خوشگلش کرده و در عین حالی که هاچ بک هست فضای داخلی سرنشینان و صندوق عقب از ۲۰۶ بیشتر و راحتر تر میباشد..... از بحث ظاهر که بگذریم میرسیم به بخش فنی و موتوری که بازم تیبا۲ با قیمت ۲۸ میلیون سرتر میباشد از نظر موتوری که ۱۵۰۰ سی سی مگاموتور داره که پارس تندر همین شرکت موتورهاش میزنه از نظر گیربکس هم ارتقا یافته و امکاناتی نظیر آینه های برقی شیشه های عقب برقی رینگ و لاستیک آلومینیومی اسپرت فابریک و... داره که نسبت به تیپ ۲ که موتورش ۱۳۰۰ هست خیلی بهتر است.
ظاهری هم که ۲۰۶ و کلا محصولات پژو با اون تکراری بودنشون همه دارن فرار میکنن واقعا کمتر کسی پیدا میشه دیگه تیپ۲ اونم ۳۳ میلیون ثبت نام کنه باز تیپ۵ خیلی بهتره درسته تکراری شده ظاهرش باز میشه نسبت به امکانات و موتور tu5 یه جوری باهاش کنار آمد.
گزارش
پاسخ دادن
17:37  1396/03/22

Milad
20

در جواب آقا فرشاد
مایع تاسف کسی که چیزی که مشکلات و ایرادهای ماشینی عین تیپ۲ نبینه و فقط ازش تعریف کنه حتی بگه همه ماشین ها بدن و بی کیفیت فقط تیپ۲ از دیدش خوب و عالی این حای تاسف دارد.

بارها شده خودم دیدم از بچه های اینجا میان تو صفحه تیبا و تیبا۲ بد میگن نمونش چندتا نظر پایین تر هست میتونی بخونی آقا سهراب و رصا و ... حتی خودتم بودی با اسم های مختلف آومدی و نظر گذاشتی و بد گفتی که این کار از انسانیت به دور هستش و کار زشت .

مدیریت این سایت اتفاقا خیلی قوی هستش که نظرات خوب و مثبت و سازنده رو تایید میکنه لابد بخاطر اینکه شما همش گزارش میکنید و پاک نمیشه دلخور هستید که میگید مدیریت سایت ضعیفه!!

اون سایت هم که گذاشتی خلاف هست نبلیغات اون انحمن هم همشون ۲۰۶ سوار هست معلوم کسی اونجا جرات نمیکنه از مشکلات و بدی های تیپ۲ بگه باید جایی نظر داد که بی طرف باشه

در آخر هم نمیدونم چرا شما همش عصبانی هستید و همش در حال گزارش کردن برا مدیریت حرف بدی نزدن دوستان میکن موتورش ضعیف بی کیفیت ۳۳ میلیون نمیارزه همین گفتن فقط این قهر کردن و رفتن نداره...

در کل موفق باشی
15:30  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
مهراد
1

کیفیت پخش و بلندگوهاش عالیه
تنها عیبش گیربکس اشغالشه
اگر نه هیچ عیب دیگه ای نداره
13:21  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
ستار
14

ضبط و پخش هم که پراید داره تیبا۲ و تیپ۵ همه دارن و خوبم پخش میکنه
گیربکسش که آشغاله خودتم قبآل داری
موتورشم اضافه کن که ضعیف ۱۳۰۰ با کولر و سر بالایی وقتی چند نفر تو ماشین باشن اصلا کشش ندارد
دیسک و صفحه هم جنس بی کیفیت
داشلورد و تو دوزی هم که دیگه نگم چیه بهتره
اینا هم جمع بشه با قیمت ۳۳ میلیون
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1396/03/22

مهراد
1

چرت و پرتای تعصبی دیگران رو هم گوش ندید
تیبا هم شتابش عالیه
مصرفشم خوبه
امکانات بهتری هج داره
ولی در کل من پسندم نشد تیپ ۲ خریدم
13:19  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
تیبا زیبا
6

تعصب نیست یک حقیقت محضه که تیبا از 206 بهتره و باید همه این رو بپذریم.
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1396/03/22

بیژن
12

نگاه کن داداشم تیبا دو تا تیپ داره
یکیش صندوق داره
یکیش هاچ بک
منظور دوستان تیپ هاج بکش هست که خوبه نسبت به تیپ۲
هم موتوری هم شتاب هم امکانات هم از نظر قیمت که ۲۸ میلیون
برعکسش تیپ۲ گیربکس مضخرف موتپر ضعیف ۱۳۰۰ سی سی نداشتن رینگ اسپورت نداشتن شیشه عقب برقی نداشتن آینه های برقی به صذا افتادن داشبورد کشش نداشتن موتور ضعیفش از همه مهمتر هزبنه بالای نگهداریش بعد ۲سال که به خرج بیافته دیگه هیچی از تعمیرکارا و مکانیکها سوال کنید میگن بهتون.
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1396/03/22

احمد
1

کار ندارم ولی خوب روتون میشه حرف از تیبا میزنین.اونم با چه استدلالی ادم به عقل بعضیا شک میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1396/03/22

نیما
7

نمیخواد شک کنی به عقل بعضی ها
فقط کافیه یکم از تعصبت کم کن و به عقلت اضافه کنی و فنی رفتار کنی این موضوع قابل درک میشه برات که موتور tu3 تیپ۲ که ۱۳۰۰ هست در حد تیبا۲ هم نیست و فقط باید با هم سطح خودش یعنی پراید ۱۱۱ مقایسه بشه.
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1396/03/22

مهراد
3

سلام
من قبلا ال نود داشتم فروختم تیپ ۲ خریدم
ماشین فعلیم ویتارا و تیپ ۲ هستش
نظرم و تجربه ام رو به شما در مورد تیپ ۲ به طور کامل میگم
من تازه تیپ ۲ خریدم تا الان ۵۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی کردم جاده و شهر
مصرفش خیلی پایینه شتابش عاایه ولی اون قدر مثل ال نود و تیپ ۵ نیست
سرعتش تو سربالایی با کولر دنده ۴ از ۹۰ تابیشتر نمیشه جاده کفی با کولر ۱۶۰ تا میرم
توشهر هر سوراخی گیر بیارید میشه پارک کنید خیلی تو شهر رانندگیش عالیه
دنده ی دو تو اول تغییر دنده لرز شدید داره بعد خوب میشه
دنده ی دو از زیر ماشین صدا میده احتمالا گیربکس و میل لنگ خرابه
کیفیت داخلی کولر شاسی و وسایل کار شده ظاهری مثل دستک های تغییری خیلی عالیه
کلاچ خیلی راحت و نرمه
فرمان سفت تره
درکل بستگی به نظر و نوع مصرف خودتون داره
اگه زیبایی میخوان و کوچکی ۲۰۶ بخرید یا تیپ ۲ واسه مصرف بیشتر شهری و مصرف بیشتر جاده های کفی
یا تیپ ۵ واسه مصرف عمومی
یا ال نود بخرید نه خراب میشه دست و‌پای ماشین باز و بزدگ صندوقش بزرگ کیفیت خیلی عالی ولی راحتی رانندگی ۲۰۶ رو نداره
من که فعلا راضی ام خواستید شمارمو بدم ت ...
13:17  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حسین
10

تیپ۲ عرچی داشته باشه اون اصل کاری نداره یعنی موتور ضعیف ۱۳۰۰ سی سی و گیربکس بدرد نخور تعادل هم نداره در کل با قیمت ۳۳ میلیون اصلا ارزش خرید ندارد
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1396/03/22


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
احمدوند t8 شهرری : من الان ۴۰ روزه از فاکتور میگزره هنوز تحویل ندادن
خدا رو شکر کنید❣️❣️ : متاسفانه افرادی که اهل ایمان نیستند😌😌😌 و از دشمنان هستند به دنبال جو سازی هستند که بگن ما که پیش فروش خریدیم از شرایط ناراضی هستیم بنده اینجا اعلام می‌کنم که آن هایی که ناراضی هستند و یا بهتر بگم لیاقت داشتن خودرو ندارن نباید ثبت نام می‌کردند شما ها لیاقت گاری دارید نه خودرو البته تعداد کم هست و گفتم اهل ایمان از شرایط پیش آمده خوشحالن و واقعا مفت هست پول خودروهای ایرانی واقعا به به چه ماشین های خوشگلی درست کردند درجواب کسی که گفت من وام جور کردم یا کسانی که طلا فروختن کسی مجبورت نکرده لیاقت می‌خواد ماشین داشتن پول بقیشو نداری انصراف بده آدم اندازه جیبش باید خرج کنه فقر نشانه بی ایمانی است توبه کنید ودراخر تشکر می‌کنم از خودروسازان کشورم که آنقدر تلاش می‌کنند من و 99 درصد افراد حاظریم برای پیشرفت هرچقدر بخوابد صبر پیشه کنیم و با افزایش اندک خودرو مخالفتی نداریم و خواستار حذف سود مشارکت هم هستیم چون من برای عشقم که میهن ایرانم و خدا همه کار میکنم❣️❣️❣️❣️❣️
T8 سنه : سلام عزیز من سوم تیر ثبت‌نام کردم ۶۰روزه ۲۶مهر فاکتور شده ۲ آبان بیمه شده ۱۶ آبان پلاک شده مدارک اومده الان سه هفته س زنگ میزنم میگن در حال حمل به اداره تحویل کرمان موتور ه امروز زنگ زدم میگن ماشین هنوز تو بم هستش فردا میرم جنت اباد ببینم چی به چیه اینا رو گفتم تا ببینید چی به چیه هر مرحله بدبختی خودش را داره درضمن مدارک دستم رسیده اما پروسه تحویل مدارک هنوز زرده یا درون رفته سبزش کنن
تکمیل وجه 29مرداد ، : وضعیت خودرو مشتری
Jj4 : ۳۱ اردیبهشت ۱۶ ابان شاسی امروز ۳ اذر بیمه ثالث و بدنه
جک جی ۴ سفید سطل ماستی : سلام من تیرماه اقساط ثبت نام بودم الان کارت خودرو و امروز سند خودرو هم رسید.
اطلس مهرسفید مشکی : عقل نداری راحتی بخدا😂
هادی : سلام منم شرایط تو رو دارم ولی اگه سود مشارکت بده افزایش تمام شاملش میشه و اگه نصف شامل افزایش بشه دیگه سود تعلق نمیگیره محاسبات کاملا اشتباهه با احترام
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد : سلام کسی از تیر ماه فاکتور نشد هنوز ؟
207پانا ارتقا تحویل آبان : قیمت روز کارخانه
ابوذر آریزو5FL : منم تا شب عید روش حساب نمیکردم...امروز که پیامک جریمه رو دیدم شاخ درآوردم..زنگ زدم نمایندگی تا اسممو گفتم بدون چک کردن سیستم گفت آها ماشین شما امروز تحویل اداره تحویل میشه.. مگه مریضم دروغ بگم؟؟ منم مثل شما روزی صدبار به مدیران خودرو لعنت میفرستم
ایکس33کراس ثبت نام مردادی : سلام .بنده هم برای ایکس33کراس31 مرداد تکمیل وجه کردم 28شهریور تایید لیزینگ ..تحویل سیستمی 7بهمن ...هنوز وام بانک تجارت واریز نشده
رانا پلاس : سلام داداش منم تحویل اسفندم برا منم زده فکر نکنم بتونیم حذفش کنیم تحویل اسفند لایک کنید ببینیم چندنفریم اگه دعوتنامه اومد اینجا اطلاع بدیم ممنون
ابوذر آریزو5FL : منم خیلی تعجب کردم...اما صبح که پیامک جریمه برام اومد متوجه شدم ماشینم بالای تریلیه که جریمه شده..توی خیابون کارگر کوچه فرشی مقدم جریمه شدم...زنگ زدم نمایندگی گفت امروز تحویل اداره تحویل میشه..خودم تا شب عید روش حساب نمیکردم...حالا میخوام بدونم چندروز توی اداره تحویل میمونه؟؟فکر کنم نوبتها متفاوته.. نمایندگی من 350 دهقانی تهران
Sahar : کسی ایکس 33 اتومات تحویل شهریور ،ماشین گرفته من تحویلم 18 شهریوره هنوز خبری،نیست
پیش فروش آپشنال 30مهر : باسلام دوستان تحویل شهریور کسی هست که فاکتور نشده باشده؟
فرامرز : سلام انروز تماس گرفتم باسایپا گفتن ماشین رو بردن سی ان جی...دوستان چقدر طول میکشه پیامک بیاد تحویل حضوری زدم...تحویل یکماهه بوده
اریزو 6 پرو : اریزو 6 یا 8