امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

35413 نظر

توحید ملک زاده
0

سلام
برند خوب برای دودی کرده شیشه ها چیه ؟
فروشگاه معتبر و کار درست سراغ دارین معرفی کنید ؟ ممنون میشم
18:20  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
مختار
0

خدا رو شکر حقانیت حرفای بنده واسه خیلی ها اثبات شده و لااقل جایی که من حضور دارم نمیتونی وزه بازی در بیارید
دوستان تیپ2 سوار مال باخته سوالی مشاوره میخان باید زنگ بزنید منشی وقت بگیرید. نظم صف هم بهم نزنید به نوبت جواب میدم.. درخور من نیس با جماعت ماشین ندیده هم کلام شم
17:46  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
مختار
7

خدا رو شکر حقانیت حرفای بنده واسه خیلی ها اثبات شده و لااقل جایی که من حضور دارم نمیتونی وزه بازی در بیارید
دوستان تیپ2 سوار مال باخته سوالی مشاوره میخان باید زنگ بزنید منشی وقت بگیرید. نظم صف هم بهم نزنید به نوبت جواب میدم.. درخور من نیس با جماعت ماشین ندیده هم کلام شم
17:46  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
افشار
5

چه دنیایی داری !
دلت با چه حرفایی خوشه !

متاسفم
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1396/03/07

احمد
0

دفعه دیگه ای نیای اینجا برو بچه برو تو کوچه خودتون (تیبا) بازی کن تو اصلا در حدی نیستی که بخوای با بچه های این پیج هم کلام شی برا خودت کلاسم میزاری جک میگه
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1396/03/12

ممد
1

سلام
دوستان روغن 10w40 با 20w50 چه فرقی داره ؟ کدومش برای 206 خوبه ؟
و شما کدوم برند رو توصیه میکنید .
مرسی
17:08  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
sina
0

فرق تو گرانرویشون هس
کدوم تیپ مد نظرتون هستش؟
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1396/03/06

بهزاد
0

10-40 زمستونی 50-20 تابستونی
گزارش
پاسخ دادن
04:28  1396/03/07

محسن
0

20*50 تیپ دو و خودروهای 8 سوپاپ.
گزارش
پاسخ دادن
18:10  1396/03/07

Amin.h
0

داداش روغن ۱۰-۴۰واسه موتور ۱۶ سوپاپه و ۲۰-۵۰ واسه موتور ۸ سوپاپ.
گزارش
پاسخ دادن
04:53  1396/03/08

احمد
0

هیچ ربطی به زمستون تابستون نداره لطفا وقتی اطلاعاتی ندارین همین طوری کامت نزارین و دیگران رو گمراه نکنین.
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1396/03/12

احمد
0

اقا جان الکی بدون اطلاعات دیگران رو به اشتباه نندازین ربطی نداره به 8 سوپاپ و 16 سوپاپ باید ببینید پیشنهاد کارخونه سازنده موتور برای موتور چیه و چه گرانروی برای اون انتخاب کرده
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1396/03/12

سید جمال موسویان
0

با سلام و عرض ادب
دوستان ببخشید مدل های جدید 96 جا برای پشتی سر در صندلی های عقب دارن ک بعدا بتونیم بخریم و جا بندازیم ؟
یا باید صندلی رو بدیم سوراخ کنن؟
ممنون میشم راهنمایی بکنید
16:57  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
مهدی206
1

سلام
میتونی بخری وصل کنی
نیازی به سوراخ کردن نیست
گزارش
پاسخ دادن
20:07  1396/03/06

akrami
0

سلام دوستان.من 27 اسفند ماشینمو تحویل گرفتم یه چند تا مشکل دارم .ماشین از روز اول دنده دو میلرزید.اگزوز در حال درجا پرت پرت داره تو حال حرکت نمیدونم دیگه.دور موتور از 3 میره بالا صدا تر تر زیاد میشه.طبیعیه؟؟؟؟مصرف بنزین هم بالاست.3500 کار کرده.سرویس اولیه هم نرفتم.فرمان ماشین یکم سفته یعنی از 405 سفت تر.این مشکلات طبیعیه؟همه همین جورین؟
12:06  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
14

سلام اینجا هر مشکل و عیبی که تیپ2 داشته باشه رو بگی میگن یا تیبا سواری یا مختاری اینا طرز فکرشون اینجوریه الان فکر میکنن شما امدی اینجا 206 خراب کنی انقدر تعصب دارن روی این ماشین که نمیخوان قبول کنن این ماشین با این قیمت نمیارزه و مشکلات داره هم از موتور هم از بقیه چیزاش اونم طبیعی چون فرانسه روش هیچ نظارتی نداره قطعات شده بی کیفیت چینی و ایرانی اینا نمیخوان اینو باور کنن
شما مشکلت ببر نمایندگی نشون بده چک کنن برات ببین از چیه اینجا کسی بار فنی نداره فقط میتونن بگن تیپ2 دارن 7هزار تا کار کرده خوبه نرمه دوسال دیگه میرن دیگه پیداشون نمیشه
خواهشن هر کی این ماشین الان گرفته دوسال دیگه بیاد نظرش باز بگه و خرج هایی که کرده بگه شاید یکی بخواد اون موقع بخره بدردش بخوره
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1396/03/06

رضا شریفی اقدم
0

عزیزم عمر مفید ماشین همون دوساله . باید عوضش کرد . نگه داشتنش به صلاح نیست . مخصوصا همه خودروهای ارزنده ایرانی .
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1396/03/06

سینا
11

داداش رضا کلا تو فاز این دنیا نیستی انگار
ایشون میگن 27 اسفند پارسال ماشین تحویل گرفتن بعد میگید بعد دوسال ردش کنید بره این خودروی ارزنده رو هنوز به سه ماه نشده این بنده خدا ماشین نگرفته از کجا آوردی که 2سال شده باید عوض کنه ماشین صفر که فقط 3500 تا کارکرده
معلوم اصلا از ماشین هیچی سر در نمیاری فقط امدی اینجا یه چیزی بگی و بری همین
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1396/03/06

رضا شریفی اقدم
1

شما به جای جوگیر شدن بهتره کامنت هارو کامل بخونی بعد قضاوت بکنی.
هرچند همچین انتظاری رو نباید از شما داشت .
شما راس میگی عزیز .
برو هرچی دلت میخواد بخر اما اجازه نداری برای همه تصمیم بگیری .
اگه شما فازت درست بود و میتونستی اینو درک کنی الان ایران هم جهان سوم نبود . اما متاسفانه حالا حالا ها خیلی کار داریم .
آخرین باری بود که اومدم و نظرات غیر عقلانه شمارو خوندم .
متاسفم
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1396/03/06

سینا
12

انگار حافظه خوبی هم ندارید رجوع کنید به نظرات خودتون در پایین و مرور کنیدکه چه نظراتی دادید و حرفاتون دارید تحمیل میکنید من فقط نظرم گفتم همین
الان دیگه دوران زوری نیس که خدا را شکر انقدر تنوع زیاد شده تو همه زمینه ها که طرف مجبور نیس بین دوتا ماشین انتخاب کنه میره چندتا سایت یا پیش چندتا مکانیک یا اونایی که خریدن تحقیق میکنن بعد تصمیم میگیرن برا خرید یه خودرو یا هر وسیله دیگه ... تاسف برا کسی باید خورد که خودش این ماشین نداره و بار علمی و فنی نداره و به خودش اجازه میده که بیاد نظر بده یا مشکل کسی دیگه رو حل کنه .........
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1396/03/06

akrami
0

سلام دوستان.من 27 اسفند ماشینمو تحویل گرفتم یه چند تا مشکل دارم .ماشین از روز اول دنده دو میلرزید.اگزوز در حال درجا پرت پرت داره تو حال حرکت نمیدونم دیگه.دور موتور از 3 میره بالا صدا تر تر زیاد میشه.طبیعیه؟؟؟؟مصرف بنزین هم بالاست.3500 کار کرده.سرویس اولیه هم نرفتم.فرمان ماشین یکم سفته یعنی از 405 سفت تر.این مشکلات طبیعیه؟همه همین جورین؟
12:04  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا شریفی اقدم
6

سلام
این دوستانی که میگن قیمت 206 بالاست و نمی ارزه مگه قیمت تیبا پایینه ؟
اولا که تیبا رو باید با هم سطح خودش که پرایده مقایسه کنید نه کمپانی پژو.
ثانیا مگه قیمت واقعیه تیبا چنده ؟ اینیکه شما میخرید 28 تومن در واقع 10 تومن کمتره ارزشه واقعیش پس خودتونو زیاد اذیت نکنید .
سال 89 من پرایدصفر خریدم 7 میلیون و 206 برا خاله ام 14/5
الان همون پراید شده 21 میلیون . یعنی 3 برابر قیمت .
با همون حساب و تورم حساب کنید الان باید 206 قیمتش میشد 43/5
همه چی واضحه فقط موندم این همه جهالت و تعصب و دروغ واسه چیه واقعا.
شاد باشید و به انتخاب و نظر همدیگه احترام بزاریم .
11:45  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
سینا
12

داداش شما کلا تو یه فاز دیگه ای هستی
همچین میگی پژو انگار الان همین تیپ2 تمام قطعاتش داره از فرانسه میارن برات یا کلا از فرانسه سر هم میشه میارن اینجا میدن به من و شما نگو این حرفا رو از آرم جلو تا آرم عقب این ماشین شده چینی با موتور ایرانی دیگ اینو همه میدونن
تیبا هرچی نداشته باشه خیلی از تیپ2 سر تره حداقل موتور قوی و طراحی شده یه شرکت آلمانی داره و مگا موتور هم داره تولیدش میکنن که عالیه این موتور تو شتاب و سرعت کم نمیاره اونم تو این رنج 28 میلیون تیپ هاچ بکش همون تیبا2
در اصل اگه میخوای واقعیت بگی باید تیپ 2 با موتور هم سطح خودش یعنی پراید مقایسه کنی اونم با پراید 111 که هر دوتاشون هاج بک هستن
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1396/03/06

علی
5

شماهایی که سنگ ۲۰۶ رو به سینه میزنید:
۱:ایراد گیربکس زوزه کشیدن
۲:ایراد دیسک و صفحه و لرزش در دنده ۲.گیر کردن دنده که باید با زور درش اورد
۳:صدای زیاد موتور و قدرت کم مخصوصا با ۴ سرنشین و سربالایی و کولر
۴:ایرادات برقی که خیلی شایع هست و هربار یه چیزیش میشه
۵:سوت کشیدن لنتها هنگام ترمز گیری و به یک سمت کشیده شدن ماشین
۶:به صدا افتادن و لق شدن صندلیها بعد از یه مدت استفاده
۷:جنس نا مرغوب تسمه دینام.تسمه تایم و شمع ها و ادوات داخلی موتور که بعد از یه مدت رانندگی خیلی اذیتتون میکنه.درست کار نکردن پمپ بنزین و ...
۸:امکانات پایین از جمله دستی بودن شیشه های عقب.دستی بودن ایینه ها.شما اگه با لباس مجلسی باشی داری میری مهمونی اینه ماشینت تنظیم نباشه خم که میشی اینه رو تنظیم کنی همه فرم لباسات میریزه بهم.پشتی صندلی عقب که توی جاده واقعا گردن سرنشینای عقب رو اذیت میکنه.حالا از اینکه جای پاشونم کمه فاکتور میگیریم.از نوک کاپوت ماشین تا نوک صندوق عقب ماشین پر از ایراده.باید کتاب چاپ کنم از مشکلاتش.لطفا اونایی که این ماشینو ندارن و توی نوبت هستن و اونایی که کارکرد ماشینشون
10:38  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
8

درود بر شما
من 206 sd داشتم بعد 40 تا تسمه تايمش رو عوض كردم بعد دو روز تو جاده تق تق ديگه روشن نشد 2500 گذاشت رو دستم فروختم دادم سمند گرفتم بعد يكسال آب شديد كم كرد فروختم پارس تندر گرفتم الان دو ساله فقط فقط روغن و بنزين ميزنم و كاپوتش رو فقط سرويسكار ميزنه بالا اونم موقع تعويض روغن . يا حق
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1396/03/06

۲۰۶
1

وجدانن هرکی مدل ۹۶ گرفته بیاد بگه چجور ماشینیه.ول کنید این تیبارو.من نمیدونم پیج ۲۰۶ یا تیبا.بیاید نظراتتون رو بگید ببینیم کیفیت مدل های ۹۶ چجوره
00:32  1396/03/06
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
7

سلام
از اول فروردین بعد از تعطیلات تیپ 2 از نمایندگی تحویل گرفتم
دنده ها فوق العاده نرمه. چه دنده های یک و دو و چه دنده عقب راحت بدون هیچ مشکلی جا میره. از همون روزای اول که خودرو آب بندی نشده بود به همین نرمی بود و الان که حدودا 2 ماه بیشتر کار کرده دیگه خیلی بهتر شده. کلاچ واقعا نرم و خوبه. لرزشی وجود نداره.
ترمز ها خیلی خوبه نمیدونم کسایی که گفته بودن ترمز 206 تیپ 2 بده رو چه حسابی این حرفو زدن
من قبلا برای2 سال 206 مدل 88 داشتم اینایی که میگن اون یه چیز دیگه بود دارن از روی تعصب و بی اطلاعی حرف میزنن. 206 های جدید واقعا عالیه البته قبول دارم از به لحاظی بدتر شده که مهم نیستن
از نظر شتاب خودرو خیلی خوبه فقط وقتی کولر روشن باشه کمی اذیت کننده هست که خب طبیعیه من ماشین 100 میلیونی نخریدم که ازش انتظار زیاد داشته باشم.
تنها موردی که من از این خودرو ناراضی هستم صدای موتور هست که گاهی اوقات زیاد میاد داخل کابین اونم در حد ازار دهنده ای نیست.
گزارش
پاسخ دادن
09:33  1396/03/06

رضا
8

سلام
منم اوایل اسفند تیپ ۲ مدل ۹۶ تحویل گرفتم
با حرفای عرفان موافقم فقط باید اضافه کنم دنده ۲ یه مقدار لرزش داره . صدای موتور زیاد آزار دهنده نیست .
باور کنید تیبا اصلا قابل مقایسه با ۲۰۶ نیست . تیبا رو باید با پراید مقایسه کنید نه ۲۰۶ .
من از خرید ۲۰۶ راضیم . خدارو شکر
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1396/03/06

حسین
10

سلام
لطفا بعد یکسال هم دوباره بیاید درباره همین تیپ۲ نظر بدید
اینکه تیپ۲ موتورش ضعیفه باید همتون قبول کنید چون چیزیه که همه میدونن و فقط کمی از پراید قوی تره پس تیبا رو مقایسه نگن باهاش چون تیبا موتور و شتاب و قدرت به مراتب بالاتر و بهتری نسبت به تیپ۲ داره اگه نظری درباره ماشینتون میدید بدون تعصب بگید منم تیپ۲ دارم ولی صدای موتور زیاده و قدرت نداره مخصوصا وقتی چند نفر تو ماشین باشن و یا سربالایی میرم یا کولر روشنه کاملا میشه قدرت پایین موتور تیپ۲ حس کرد گیربکس منم زوزه داره روغنش عوض کردم بهتر شده ولی تو دنده ۲و۳ بازم یکم زوزه داره
گزارش
پاسخ دادن
10:36  1396/03/06

در پاسخ به حسین
3

ممنون داداش همه فهمیدیم موتور 206 ضعیفه و پراید خوبه شما خودتو ناراحت نکن با پول شما که نمیخایم ماشین بخریم. برو داداش همون پیج پراید بچرخ خوش باش
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1396/03/06

Hamid
5

اینجا دیگه مطلب بدرد بخوری نیس .
16:43  1396/03/05
گزارش
پاسخ دادن
امير
6

خوب حالا يکدفعه يکي اومد گفت تيبا خوبه ماهم گفتيم باشه خوبه حالاديگه هرروز نميان هي بنويسن 206 تيپ دو گرونه، به قيمتش نميرزه،نميدونم شيشه هاش برقي نيست و...همه ي کساني که خريدند خودشون اين چيزها رو ميدونستند پس به انتخاب يکديگر احترام بگذاريم شايد يکي دنبال برند باشه و شايد هم يکي به دنبال کيفيت ايراني ولي يکي بياد منو متقاعد کنه اگه تيبا اين همه امکانات بيشتري از پژو تيپ دو داره چراپژو 5 ميليون گرونتره (بيخودي که ديگه اين قيمتو روش نميزارن)
12:53  1396/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مختار
14

سلام آقا امیر دلیل گرونی چند دلیل داره. اول بخاطر حق سهمی هست که پژو بخاطر فروش محصولاتش از ایرانخودرو میگیره که نظارتی روی محصولات نداره فقط و فقط سهمشو میگیره که میگن یه 20 درصدی هست
دوم بخاطر هاچبک بودنش هست که تو ایران ماشین هاچ بک گرونتره
استقبال عمومی و زیاد مشتری
از نظر مونتاژ و کیفیت کمی از تیبا بهتره اما در حدی نیس که بخواد 9.8 میلیون از تیبا1 گرونتر باشه. این همه اختلاف زیاد برای 206 . وقتی تمام جوانب رو در نظر بگیری و رقباشم بخوای در نظر بگیری خرید تیپ2 اصلا منطقی نیس
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1396/03/05

به امیر
2

دقیقا بی خودیه بزرگوار، موتور و گشتاور تیبا با تیپ 2 یکیه. شما داری پول برند میدی همین،
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1396/03/05

حسین
14

سلام خودت داری میگی پژو اون ۵تومن پولم داری برا برندش میدی نه چیز دیگش کیفیت همشون یکیه جنس درجه چندم چین و ایرانی روی خودروهای داخلی میندازن گرونترم میدن عین همین تیپ۲ با اون موتور و گیربکس و بدون امکانات جانبی... عین بازار گوشی هست که اپل و سامسونگ دارن پول برندشون میگیرن وگرنه همون امکانات و سخت افزار و کیفیت گوشی های برند های مختلف هم داره ولی ارزونتر میدن .. اینم که ماشین ایرانی شدس حالا خوبه پژو فرانسه روش نظرات نداره وگرنه بالای ۴۰ میلیون میدادن مردم
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1396/03/05

مکانیک
0

من ازتون ممنونم که 206 میخرید و به بقیه هم توصیه میکنید پژو بخرن.. بالاخره منم باید خرج زنو بچمو در بیارم شما نباشید من ورشکست میشم.. خدا ازتون راضی باشه من که راضیم. هر قیمتی بهتون میگم به چونه قبول میکنید . ازتون خواهش میکنم طرف پرایدو تیبا و ال90 نرید واسه من سود نداره خوشم نمیاد از این ماشینا.. فقط 206.
11:37  1396/03/05
گزارش
پاسخ دادن
sami
4

اقای با شخصیت لازم نیس واسه تخریب 206 خودتون رو مکانیک جا بزنید !!!!!
اگه پراید و ال 90 وتیپا خوبه خب بگیرین به شما چ ربطی داره که مردم چی میخوان سوار شن پول مال خودشه دوس داره اصن اتیش بزنه مردم بیشتر من و شما عقل نداشته باشن کمتر مدارن خودشون میدونن چکارکنن!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1396/03/05

sami
3

دوستان عزیز اگه تیبا بهتره خب برین بگیرین به پیج 206 چکار دارین ما الان همه دیگه میدونیم چقدر تیبا خوبه !!!!!!
حداقل تو بدترین حالت امنیت 206 به کل هیکل تیبا می ارزه همین 206 که دارین با تیبا از من دراوردی مقایسش میکنین یه روزی ماشین سال اروپا بوده البته من هم قبول دارم خرید تیپ2 اقتصادی نیس ولی دیگه با تیبا نمیشه مقایسه کرد!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1396/03/05

مهدی
11

حرف از امنیت میزنی بله اون پژو ۲۰۶ فرانسوی بود که امنیت و کیفیت داشت و ماشین سال اروپا شد نه این ماشین که همه لوازم و موتورش چینی و ایرانی شده هست .. ما اینجا داریم نظرمون میدیم حالا چرا شما حرصش میخوری؟ شما داری استفاده کن دیگه با بقیه چیکار دارید هرکی نظرش محترمه ... حرف درستی زده این مکانیک محترم اینو همه میدونن که محصولات ایران خودرو بخصوص ۲۰۶ و سمند و پارس.. شده نون دونی برا مکانیک ها اگه شما تازه پژو خریدی بنده از سال ۸۳ داشتم و خرجش کردم تا الان اینا رو تجربه کردم ....
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1396/03/05

سوزان
1

سلام . اینجا چرا این شکلیه محل بیان تجربیات یا کل کل کردن. اومدم بپرسم 206 چه روغنی براش مناسب تره. من یه کارکرده تازه خریدم خواستم بدونم چه روغنی برای موتور مناسب تره البته تیپ5 کسی اطلاعاتی داره بگه ممنون میشم..
00:55  1396/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ایران
0

بهترین روغن برای 206 توتال اصل 10w40 هست و اطمینان داشته باشین که اصل هست
اصل این روغن تو قوطی فلزی هست با بسته بندی زرورقی که روی زرورق هم آرم توتال چاپ شده روغن توتال توی ظروف پلاستیکی معمولا ایرانی هست که از کیفیت پایینتری برخورداره
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1396/03/05

ایران
0

در ضمن ای روغن اصلش تو سایت دیجی کالا موجوده که چهار لیتر اون 104000 هزار تومان هست
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1396/03/05

امير
0

اقا مختار مهم اينه که من ماشين 5ميليون گرونتري سوار ميشم با همينم پز ميدم موتورش هم ضعيف تره تاره دستيگيره هاي بالابر شيشه هاي عقبشم برداشتم کسي دست نزنه خداييش سايپايي ها آدم هاي با انصاف تريند که تيبا را با اين همه امکانات 5ميليون ارزونتر ميدن دست مردم
درضمن اين عکس از تيبا هم برو ببين
http://www.akairan.com/fun/visua/news201612713242227625.html
18:46  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
حسن
10

خب این عکس چیه این برا چند سال پیشه قبلا دیده بودم مدل های سال ۹۳ و ۹۴ مشکل گیربکس داشتن یه سریشون که توی ۲ سال گارانتیش میبردن یا براشون عوض میکردن یا تعمیر میکردن تو مدلهای جدیدش ۹۵ و مخصوصا ۹۶ گیربکس تمام تیبا۲ ها جدید شدن که دیگه نه زوزه میکشه نه صدا میده از کسی که تازه خریده بپرسی بهت میگن حالا مگه گیربکس تیپ۲ از چیه برا ۴۰۵ برداشتن گذاشتن روش با اون موتور ضعیف که الان مدل جدیداش زوزه هم داره نمایندگی ایران خودرو حتی حاضر نیس تعمیر کنه میگه همشون همینه یکم تحقیق کنی خوبه هرچی و هرجا میبینی که نباید باورت بشه شما که تیپ۲ داری برو لذت ببر ازش کسی هم پیشنهاد تیبا۲ میده برا موتور قوی و امکانات و مقرون بصرفه تر بودنش هست وگرنه کارخونه برا پدر و مادرش نیست که....
گزارش
پاسخ دادن
01:51  1396/03/05

نازی
0

سلام دوستان اگه متولد تهران باشی و نمایندگی تهران ثبت نام کنی ولی آدرس رو شهر دیگه بدی بهت پلاک تهران میدن؟؟
17:42  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
بهناز
6

سلام
اینجا مگه صفحه 206 نیست؟؟؟؟؟
دوستان که از تیبا تعریف میکنن اینجا چکار دارن؟؟
خوب برید پیج تیبا اونجا حرف بزنید
14:39  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا شریفی اقدم
9

من امروز قطعا میفروشم 206 رو . تا شنبه باید حتما یه تیبا بخرم وگرنه زندگیم هدر میره . خدایا کمک ام کن بتونم با تیبا از زندگی لذت ببرم .
وااااااای شیشه های عقب برقیه ، وااااااای آینه های بغل هم که سالی یه بار تنظیم میشه اونم برقیه . خدایا این همه آپشن رو چیکار کنم من .
کمک ام کن خدایا . کمک ام کن
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1396/03/04

بهناز
13

تا شنبه دیره همین الان برو بخر دست از سر این ۲۰۶ خز شده تیپ۲ با این موتور ضعیف بردار اونم با این قیمت ۳۳ میلیون
دمش گرم ایران خودرو این ماشینهاش رو چه جوری ... میکنه به یه سری جماعت متعصب دمش گرم بازم با این کارش یه نون دونی هم درست میکنه برا مکانیکی های شهرها که تا پژو میبینن انگار دنیا رو بهشون دادی
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1396/03/04

امير
5

يکي هست 400ميليون يا بيشتر ميده bmwx6 يکي هم هست 90ميليون ميده جک يکي هم هست 200ميليون ميده آزرا گرنجور يکي هم ميده ليفان شايد تقريبا امکانات هردو نسبت به هم يکسان باشه يا به قول بعضي ها جک وليفان نسبت به اين دو کم خرج تر باشه و اقتصادي تر باشه وبخواي حساب کني داخل شهر الان آزرا بيشتر از ليفان820 هست پس ليفان بهتر از آزراست پس الان اونايي که اين همه هزينه کردند سطح اجتماعيشون با اونايي که ليفان وجک دارند يکسان هست اين که نشد حرف مهم اينه که وقتي ماشينه من نسبت به خيلي ها گرونتره اگه کسي هم ازم سوال کنه ماشينت چيه ميگم 206 دارم نه اينکه بگم تيبا دارم پولم نرسيده 206 بگيرم پرايد111 وتيبا گرفتم دراصل تيبا وپرايد را براي قشري از جامعه زدند که پولشون بيشتر از 20 ميليون نميرسه وتوان خرج کردنشوندارند خداييش شما به يک پسر جوان يا دختر جوان بگو ماشينم 206 هست ببين عکس العمشون چيه ؟نسبت به اينکه بگي تيبا دارم؟
12:04  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
ماهان
15

سلام داداش اشتباه داری میزنی
من خدا را شکر وضع مالیم خوبه یه مزدا۳ دارم برا دم دستم هم تیبا۲ خریدم که برم اینور اونور و داخل شهر و بگردم خریدی کنم بعدم من تیبا هاچ بک ۲۹ میلیون برام درآومد کجا ۲۰تومن میدن من برم بخرم؟؟
الان با این حرفت داری به یه قشری که تیبا و پراید و ... دارن توهین میکنی این احتمالم بده طرف داره ولی نمیخواد بیشتر هزینه کنه تیپ۲ بخره اونم با این موتور ضعیف که حتی نه آینه برقی داره نه شیشه عقبش برقیه......
یه سری هستن آهن پرست که ماشین فقط برا پز دادن میخوان بخرن از فنی و موتوری چیزی سر در نمیارن پراید داشته طرف برا اینکه کلاس بیاد یه تیپ۲ به زور ثبت نام کرده سر همین ۲۰۶ انقدر خز شده تو خیابان و اتوبان میبینیم....
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1396/03/04

مختار
18

امیر جان اگر منو میگی باید یه توضیحی بدم. بنده سال 92 شهریور تیبا رو نقد از نمایندگی خریدم.. بعدشم دوست عزیز بنده جدیدا رنو ساندرو خریدم. میگم بجز سورن توربو و دنا تمام محصولات داخلی رو سوار شدم و بعضی هاشو داشتم. تیپ2 رو بنده سال 88 سوار میشدم و پزشو میدادم. حتی برادر خودم تیپ2 داره الان.. بعضی از رفیقام تیپ2 دارن با همشون درگ انداختم بردمشون با تیبا.. اینکه شتاب تیبا بیشتر از تیپ2 کسی شک نداره.. دوست عزیز اونی که مثل شما تو سال 2017 میاد با تیپ2 پز میده یا جایی که زندگی میکنه خیلی سطح پایینی دارن یا طرف ماشین ندیده هست و بهش خزوخیل میگن. الان با وجود این همه وجود ماشین های لوکس و اسپرت که در شهر تردد میکنه واقعا فکر میکنی 206 هنوز به چشم میاد... من خودم ساندرو دارم کسی تره خرد نمیکنه شما با تیپ2 میری کلاس میزاری؟؟ خخخ کجایی بیام یکم بخندم..خدا وکیلی بحث کلاس رو بی خیال شید اینجا ما راجب فنی ماشین و اقتصادی صحبت میکنیم.. تیپ2 که با یه قاشق کاپوتش باز میشه توسط یه بچه چی داره دفاع کنیم. فیلمش تو آپارات هست.. من الکی نمیگم تیبا بهتره دلیل میارم سند میارم.
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1396/03/04

Ali
20

شماهایی که سنگ ۲۰۶ رو به سینه میزنید:
۱:ایراد گیربکس زوزه کشیدن
۲:ایراد دیسک و صفحه و لرزش در دنده ۲.گیر کردن دنده که باید با زور درش اورد
۳:صدای زیاد موتور و قدرت کم مخصوصا با ۴ سرنشین و سربالایی و کولر
۴:ایرادات برقی که خیلی شایع هست و هربار یه چیزیش میشه
۵:سوت کشیدن لنتها هنگام ترمز گیری و به یک سمت کشیده شدن ماشین
۶:به صدا افتادن و لق شدن صندلیها بعد از یه مدت استفاده
۷:جنس نا مرغوب تسمه دینام.تسمه تایم و شمع ها و ادوات داخلی موتور که بعد از یه مدت رانندگی خیلی اذیتتون میکنه.درست کار نکردن پمپ بنزین و ...
۸:امکانات پایین از جمله دستی بودن شیشه های عقب.دستی بودن ایینه ها.شما اگه با لباس مجلسی باشی داری میری مهمونی اینه ماشینت تنظیم نباشه خم که میشی اینه رو تنظیم کنی همه فرم لباسات میریزه بهم.پشتی صندلی عقب که توی جاده واقعا گردن سرنشینای عقب رو اذیت میکنه.حالا از اینکه جای پاشونم کمه فاکتور میگیریم.از نوک کاپوت ماشین تا نوک صندوق عقب ماشین پر از ایراده.باید کتاب چاپ کنم از مشکلاتش.لطفا اونایی که این ماشینو ندارن و توی نوبت هستن و اونایی که کارکرد ماشینشون پایینه نظر ندن
11:57  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

سلام دوستان میشه از شهری ک ثبت نام می کنی پلاک بگیری یا معیار پلاک فقط احراز سکونته؟
11:57  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا شریفی اقدم
9

سلام خدمت دوستان کارشناس و عزیزان مهندس .
واقعیتش اولش که شروع کردم به خوندن نظرات فکر کردم کمپین حمایت از تیبا و تخریب 206 را انداختین اما بعدش متوجه شدم که نه مثل اینکه اینجا پیج 206 هستش.
قاعدتا 206 خیلی خوب بوده که این همه اومدن ازش تخریب کردن چون معمولا ایرانیا عادت دارن چیزی که خوبه رو بکوبن . بگذریم ...
واقعیتش رو بخواین میخوام یه اعترافی بکنم ، البته نمیخواستم اما دیدم باید بگم . دوستان من اسپورتیج داشتم کاملا اتفاقی اومدم اینجا و نظرات کارشناسان محترم رو خوندم.مشتاق شدم تیبا رو تست کنم و این کارو کردم.دیدم شتاب عالی ، هندلینگ بسیار خوب،صندلی ها بسیار راحت،آیرودینامیک در حد بنز و فوق العاده قدرتمند و عالی .
رفتم اسپورتیج رو فروختم و الان تیبا دارم ! چون واقعا اسپورتیج با اون همه هزینه بالا و الکی ارزششو نداره و واقعا تیبا بهترین خودروی خاورمیانه است.
امیدوارم همه دوستانی که 206 دارن سریع بفروشن و تیبا بخرن تا این خودروی زیبا توی خیابونا زیاد بشه و وقتی همه جا میریم این ماشین با قیافه زیباش رو ببینیم و روحیه مون عالی بشه!!
ممنونم از همه کارشناسان که ذهن منو باز کردن
09:46  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
سعید
14

سلام خیلی قشنگ توضیح دادی معلومه اینکاره ای کارت فنی موتور هست
ولی هرچقدرم زیاد بشه اندازه ۲۰۶ خز نشده که تو هر کوچه میریم ۱۰تا ماشین پارک شده باشه شک نکن ۷تاش ۲۰۶ خواهد بود
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1396/03/04

میلاد
0

سلام دوستان ...می خوام ی حواله محصولات قابل عرضا ایران خودرو ثبت نام کنم ولی میترسم موقع تحویل 206 تیپ 2 تو لیست دعوتنامش نباشه..
ب دردسرش میرزه ثبت نام کنم؟ یا حواله عادی 206 تیپ 2 بنویسم؟
00:30  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
Me
0

تیپ دو چون فوریش هم هست به احتمال نود نه درصد داخل همون هم هست
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1396/03/04

یاسر
0

دوستان روغن موتور تیپ ۲ باید ۲۰w۵۰ باشه یا ۱۰w۴۰؟؟؟؟؟؟
روغن فابریک کارخونه چیه؟؟؟
00:08  1396/03/04
گزارش
پاسخ دادن
TT
6

یه چرخ ۲۰۶میرزه به کل خط تولید تیبا جمع کنید بساطتونو
23:35  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
16

تی تی جان اینو نگی چی میخوای بگی همون چرخشم چینی شده دست هرجاش بذاری یا چینی یا ایرانی اونم با این قیمت ۳۳ میلیون اونم با این موتور و گیربکس اینا حالا هیچی خز شده دیگه هرکی پراید داشته فروخته هرجور شده قسطی چکی وامی یه ۲۰۶ تیپ۲ ثبت نام کرده داره میگیره الانم میگن راضین چون ماشین یا نداشتن یا پراید داشتن دارن با اون مقایسه میکنن یه مدت که گذشت به خرج افتاد پول نصف پراید داد برا خرج و مخارج و تعمیراتش اون موقع هست که پشیمون میشه کاش بعد دو سال هم اینایی که راضین بیان نظراتشون صادقانه بگن درکل متعصب نباش روی ماشینت شما که خریدی اگه راضی ازش لذتش ببر منم دارم نظرم میگم برا کسی که میخواد بخره بیشتر دربارش تحقیق کنه همش که قیافه نیس اونم تازه الان که همش داریم ۲۰۶ میبینیم تو خیابون و کوچه و اتوبان .....
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1396/03/04

سامان
0

سلام دوستان ملاک اختصاص پلاک غیر از احراز سکونت چیه؟ میشه از شهری ک ثبت نام کرد پلاک گرفت؟
23:10  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
7

والا ما ۲۰۶ تیپ۲ ثبت نام کردیم اومدیم اینجا دیدیم همه دارن بد میگن ازش ۲دل شدم همه از تیبا تعریف میکنن بابا
من از ۲۰۶ تعریف نمیکنم ولی شما قیافه تیبارو نگاه کن آخه کی دلش میادسوار شه جز ادمایی که سنی ازشون گذشته اسمشم گذاشتن زیبای ایرانی بایدقبول کنیم طراحی خوبی نداره متعصب نباشیم بعدشم مقایسه شتاب ۲۰۶ با موتور۱۳۶۰ با تیبایی که موتورش ۱۵۰۰ یکم دور از عدالته حالا هرکسی میاد اون ماشینی و که خودش داره ازش تعریف میکنه اما ال۹۰ واقعا ماشین خوب و محکم گیربکس عالی و شتاب خوبی داره اما اونم قیافه نداره باید خرجش کنی تا خوب شه من الانم ال۹۰ سوار میشم و واقعاتعریفیه اما قیمت اون کجا و ۲۰۶ کجا اما ۲۰۶ مصرف سوخت پایینی داره سواری نرمی داره ولی اینم درسته که موتورش ضعیفه شتابش کمه اما بی انصاف نباشیم انقد تخریبش نکنید جوون پسنده در آخر اینم نکته مهمیه که ماشینو درس بایدازش استفاده کرد اگه قبل از اینکه دنده جا بخوره کلاچ و ول کنی معلومه گیربکس خراب میشه به صدا میوفته اگه دور موتورو تا ۵۰۰۰ ببری معلومه واشر میزنه دستی بکشی لاستیک تاب بر میداره تیک آف کنی تسمه تایم رد میکنه و به خرج میوفته
21:55  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
Amin
16

سلام
بله حرفتون کاملا درسته درمورد تیبا هم منظور دوستان تیپ هاچ بکش هست سرچ کنید تو اینترنت تیبا۲ هاج بک شده و جون پسند شده با یه شیشه دودی و رینگ و لاستیک خیلی خوشگلترم میشه اونم با قیمت ۲۸تومن ...در مورد موتور هم بله درست نیست که قدرت و شتاب موتور تیپ۲ رو با تیبا۲ مقایسه کرد چون ضعیفتره تیپ۲ با همون پراید مقایسه بشه بهتره...اینجا جمع شدیم که بدون تعصب از ماشین هایی که خوبن و راضی هستیم بگیم از نظر فنی و قیمتی و اینکه اقتصادی باشه
ال ۹۰ بله ماشین خوبیه از نظر فنی و جون پسند نیس از نظر من ساندرو بهتره تو اون رنج قیمت هاچ بک قابل تحمل تر از ال ۹۰
البته اینا در حد نظر و پیشنهاده
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1396/03/03

Ali
14

۲۰۶ خیلی قدیمی شده.والا بلا من بدون تعصب حرف میزنم.خودتون تو خیابون یه نگاه بندارید تو کوچه ها.تو بلوارا.تو شهرکا.هرجا چشم میندازی ۴ تا ۲۰۶ پارکه یدونه پراید.تو خیابونا وقت بگیرید ببینید تو ۱ دقیق چنتا ۲۰۶ رد میشه.چنتا پراید رد میشه.چنتا ۴۰۵ رد میشه.تعداد ۲۰۶ها به مراتب خیلی خیلی بیشتر از ۴۰۵ و پراید که زیادترین ماشینا تو شهر به حساب میاد دیده میشه.اینو که دیگه میتونید تو خیابون نگاه کنید.کیفیتم که نداره.من نمیگم تیبا ولی حداقل ماشینی سوار شید که انقد خز نشده باشه.انقد اشباع نشده باشه.هرکی از ننش قهر کرده یه ۲۰۶ زیر پاشه.یکم دیدتونو باز کنید.بروز زندگی کنید.حالا شما فکر کنید ما دلالیم یا رفتیم تیبا خریدیم اومدیم اینجا ۲۰۶ رو خراب کنیم.نه اینجور نیست.من از رو دلسوزی بهتون میگم.من ۳ تا ۲۰۶ داشتم.این جدیدا همش خرابه.نا سلامتی مرد هستید.ماشینی بخرید که تو جاده اذیت نکنه وقتی با خونواده اید اونا جونشونو دست شما دادن از شما امنیت میخوان.نه که بری ۲۰۶ بخری که انقد ایراد داره تا سر کوچه جرات نمیکنی باهاش بری.چه برسه با خونواده بری تو جاده.واسه خودتون و خونوادتون ارزش قاعل شید
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1396/03/03

حسن
1

من خودم یه ۲۰۶ دارم تیپ ۵خیلی هم ازش راظی هستم کی میگه ۲۰۶ فدیمی اسپرت ترین ماین ایران خودرو هست

گزارش
پاسخ دادن
14:31  1396/03/04

Amin
20

206 از پراید بیشتر شده
دیگه شده ماشین مسافرکشا
این خودرو دیگر ارزشی برای جوانان ندارد
من این لگنو سال 95 نقدی خریدم یک ماه پیش 29 دادم رفت خلاص شدم اخ کجا دیدید که ماشین 206 تیپ 2 بخری توی یه سال سه بار گیربکس باز کنی .گیربکس 405 دیسک صفحه تیپ 5 ماشین تیپ 2 اخر شاهکار مهندسین ایرانی حالا ادعا میکنیم موشک رادار جنگنده تانک ماهواره هم درست مکنیم با این مهندسین با هوش .جمع کنید تو رو خدا بسه خجالت بکشید
16:34  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
Ali
15

اینو واقعا راست گفتی خیلی زیاد شده.تو خیابون واقعا تعداد دویست شیش ها بیشتر از پراید شده.واقعا خز شده.حالا تیبا نه حداقل برلیانس سوار شیم بیشتر ارزش داره.من راجب تیبا تحقیق کردم ماشین بدیم نیست.یادمه یه زمانی هیچکس طرف ال نود نمیرفت چون زشت بود ولی زمانی که مردم سوار شدن دیدن چقد ماشینه خوبیه.جریان تیبا هم همینجوره.وقتی سوارش بشی متوجه میشی ماشین خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1396/03/03

مهدی
3

با سلام
بنظر من شرکت ایران خودرو لطفا به جای تولید پژو 206 تیپ 2 پژو 206 تیپ 3 را تولید کن.
آخه در سال ۲۰۱۷ اینکه یک خودرو شیشه بالابرعقب دستی و آیینه های جانبی دستی داشته باشد بزرگترین توهین به مصرف کننده است.
اونم با این قیمت که 40 میلیون در میاد.
فرض کن 40 میلیون بدی با شیشه بالابر عقب دستی (مثل پیکان) باز دم سایپا گرم برا تیبا۲ طرح هاچ بکش شیشه های عقب برقی و آینه برقی گذاشته .....
16:31  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

سلام
علت سفتی کلاچ در 206 تیپ 2 مدل 96 چیه ؟
دنده ها خوب جا میره اما کلاچ یه مقدار سفته
11:06  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
آیدین
8

سلام دوستان
با توجه به حرفایی که دوستان میزنن و اینکه خودم هم تیپ2 داشتم هم تیپ5 هم تیبا2 گفتم یه نظری بدم
در مورد تیپ2 که این قیمت نمیارزه فقط داریم پول برند میدیم با ظاهر 206 موتورش ضعیفه لرزش داره ماشین صدای موتور هم زیاده شتابش هم جدیداش کم شده .
اگه قصد خرید 206 دارید من پیشنهاد میکنم حتما تیپ5 بخرید که موتور بهتری داره.
اگه نه رانا هم خوبه جدیداش مشکلات قبل نداره.
در مورد تیبا2 هم بگم من داشتم راضی بودم نسبت به پولی که میدی خوبه اقتصادی هستش و اینکه جا دار تره ما یه مشهد رفتیم با تیپ2 هر کی عقب نشسته بود پاهاش داشت له میشد هر دو ساعت پیاده میشدن در این حده فضای داخلی خوب نیست ولی تیبا2 با اینکه هاچ بک هست ولی فضای داخلیش خیلی بیشتر و اینکه ارتفاع ماشین بلندتره از نظر فنی هم تیبا2 موتور قوی داره که طراحی شده یه شرکت آلمانی هست و مگا موتور داره تولید میکنه
دوستان بی انصافی دارن نسبت ب تیبا2 بدون تعصب نظر بدیم خوبه شاید یکی بخواد یه ماشین اقتصادی بخره اینجوری گمراه میشه درسته الان تمام ماشین های زیر 35تومن بی کیفیت و تو یه سطح هستن ولی اینجا داریم بحث اقتصادی بودن میگیم
11:02  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
نعمت
0

سلام دوستان
سنسوراکسیژن 206تیپ2چه مارکی باکیفیت وچندقیمت می باشد
میشه راهنمایی بفرمایید
باسپاس

08:40  1396/03/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ترانه
1

سلام دوستان، من چند روز هست که ماشین و تحویل گرفتم و سوار می شم. تجربه خیلییییی خوبیه رانندگی با 206 و خیلی دوستش دارم. فقط لرزش محسوسی توی دنده دو داره که دیدم اکثر دوستان هم همین و گفتن. در هر صورت خیلی راضیم از خریدم
23:54  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
مختار
4

سلام. خواهرم کاش همزمان سوار چندنا ماشین دیگه میشدی یه دور میزدی باهاش تو جاده میرفتی بعد بهتر میتونستی نظر بدی. شما اگر سوار رانا یا تیپ5 بشی یا ال90 بهتر متوجه میشی که هندلینگ یعنی چی. احتمالا قبلش یا پراید قدیمی داشتی یا کلا ماشین نداشتی که با تیپ2 انقدر ذوق کردی..
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1396/03/03

سعید
2

دقیقا برای منم یه لرزش تودنده 2 داره فقط همین در کل بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1396/03/03

سعید
2

برادر من همه این ماشین هارو سوار شدم ال 90 خوبیش اینه که گیربکس نرم وموتور بیصدا داره ولی طراحی داخلیش خیلی ساده و صندلی های خوبی نداره در کل سواری 206 از همشون بهتره هندلینگ خوبی داره
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1396/03/03

امیر
0

سلام
میخوام برای ماشینم بال عقب نصب کنم (بصورت چسبی) حالا میخوام بدونم ارزش هزینه کردن داره یانه؟ بطورمثال چون چسبیه کنده نمیشه چون پیچ و مهره ای میگن ماشین باید سوراخ بشه ودیگه این مدلی هم نیست به نظر شما خوبه نصب کنم؟
20:27  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
S&s
3

والا ما هرچی تو نمایندگی سایپا میریم پر از تیبا هست همشون خرابه.رانا خیلی بد فروش میره بعدم خرجش خیلی زیاده.یعنی گارانتیش تموم بشه خرجش کمر ادمو میشکونه.شمایی که انقد میگید تیپ ۲ بدرد نمیخوره واقعا تو این رنج قیمت چی بخریم؟؟؟
19:29  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
مختار
8

دوست عزیز دلیل نمیشه هر ماشینی اونجا خوابیده یعنی خرابه. بعضی ها خراب شده بعضی ها برای سرویس دوره ای میان بعضی ها تصادف کردن و غیرو. من نگفتم تیبا بنزه اونم مشکلاتشو داره اما از نظر قیمت و استهلاک و هزینه نگهداری از تیپ2 خیلی مقرون به صرفه تره از نظر فنی هم نیازتو براورده میکنه و مثل تیپ2 ضعیف و پر خرج نیس..رانا سواری و شتاب خیلی بهتری داره قبول دارم خرجشم بیشتره اما گارانتی ماشین تموم شد بازم میتونی بیمه کنی..دوست نداری ال90 هم گزینه خوبیه و فقط موتور و گیربکسش به کل تیپ2 میارزه.. آپشنم پول بده هر کاری بخوای واست میکنن. تیبا عالی نیس و قرار نیس ازش انتظار ماشین لوکس یا سوپر اسپورت داشته باشی.. به قیمتش میارزه و تمام پارامترهایی که مد نظرته در حد قبول داره البته باتوجه به پولی که میدی. اما تیپ2 چی.. 33 میلیون میدی موتور کم قدرت 8 سوپاپ که بخوای یکم گاز بدی و کیف کنی یا واشر سرسیلندر میسوزونه یا تعادلش بهم میخوره یا سر نشینان عقب پاشون خواب میره از بس پاشونو جمع کردن .. تیبا اسمش بد در رفته و تیپ2 از قدیم خوشنام بوده.. اما الان قاعده عوض شده..
گزارش
پاسخ دادن
01:55  1396/03/03

معین
4

تیبا سوار ساکت شو
من سال قبل 206 تحویل گرفتم و همکارم همزمان تیبا ....
خدارو شکر من هنوز نمایندگی نرفتم ولی همکار تیبا سوارم هر روز میره نمایندگی
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1396/03/03

مختار
11

دوستان عزیز من فقط با اسم خودم نقد میکنم و دلیل نمیشه هر کسی از 206 انتقاد میکنه بنده باشم
کسی هم که خریداره بره از چندتا مکانیک و اهل فن بپرسه تیپ2 ارزش خرید داره و از نظر فنی قابل دفاع هست یا خیر؟
در آخر باید به متعصبین 206 سوار باید بگم زمان بهترین قاضیه الان از حرف ها و نقدهای من ناراحت میشید بعدن که ماشین به خرج افتاد و 4 نفر نشستن تو ماشین سربالایی با زور رفتید بالا و تو جاده برای تیبا هم باید بکشید کنار تا رد بشه متوجه حرفام خواهید شد. من کسی هم که تجربه هر دو ماشین رو دارم ولی اکثر شما اصلا پشت تیبا ننشستید و فقط از شنیده ها یه چیز میگید.. نه ایرانخودرو نه سایپا مال من نیس منم خودم یه مصرف کننده ماشینم. دیر یا زود به حرف من خواهید رسید شک ندارم.. حرف منو قبول نداری اوکی از 4 تا مکانیک و ماشین باز کارکشته بپرس جملات من رو تایید میکنه. کی ال90 یا رانا رو ول میکنه تیپ2 20 سال پیش که کیفیت جالبی هم نداره پیشنهاد میده.. این آخرین کامنت منه اما سر خودتونو با این حرفای پوچ و بی منطق شیره نمالید یا حق
18:51  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
0

دست از تیبا بردارید خودرو مزخرفی اصلا به درد نمیخوره تقلید از ظاهر 206 کردند اما به گرد پای اون هم نمیرسه .
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1396/03/08

نعمت
0

سلام دوستان
سنسوراکسیژن چه مارکی باکیفیت وچندقیمت می باشد
میشه راهنمایی بفرمایید
باسپاس
15:46  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
شهریار
3

سلام.من ۱ ماهه که تیپ ۲ تحویل گرفتم راضی هستم.
15:34  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
sami
2

از نظرات دوستان میشه نتیجه گرفت که واقعا ایرانخودرو شده لپ لپ فروشی !شانسیه یکی خوب در میاد یکی بد البته من تولیدات اخیر 206 رو سوار نشدم و نمیتونم نظری بدم!
14:40  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

اصلا چنین چیزی نیست اکثرا راضیند.
گزارش
پاسخ دادن
07:35  1396/03/03

محمد
6

متن اصلاحی :
سلام دوستان من خودم 206 تیپ 2 مدل 96 دارم داستانهایی که دوستان در خصوص اشکالات 206 تعریف می کنن کاملا چرته
اتفاقا ماشین من خیلی نرمه و دنده هاش هم به مرور نرمتر شده
شتابش خیلی خوبه حتی از 206 تیپ دوی فرانسه ای که قبلا داشتم خیلی بهتره
حاضرم با هر پراید یا تیبایی کورس بزارم بعضی ها 206 سوارها راننده نیستن و باعث میشن یه تیبا سوار خیالات برش داره
مصرف سوختش پایینه
ترمزش هم عالیه
می تونم بگم اکثر کسانی که از 206 بد تعریف می کنن دلالن و قصد تخریب اون رو دارن
هر کسی هم میگه دروغ میگم میتونم بهش آدرس بدم بیاد خودش سوار بشه ببینه امتحانش هم مجانیه اون موقع دیگه برچسب دلالی هم بهم نمیخوره
یا علی
12:05  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

من هم وقتی اومدم اینجا و دیدم تیبا و پراید سوارها دارن 206 را تخریب میکنن گفتم شاید حقیقتی در کار باشه و دو دل شدم. بعدش توی خیابون هرجا تیپ2 دیدم که مدل بالا هست پرسیدم و هیچ کس ایرادی نگفت و دیدم تمام حرفها در اینجا جهت تخریب و گود برداری بوده نه از روی محبت یا دلسوزی. خلاصه دلو زدم به دریا و دعوتنامه را تکمیل وجه کردم 22 روز بعد هم ماشین اومد الان دو هفته هست که دارم . واقعآ شتابش خوبه. داخلش نرم و راحته. دنده ها هم خوبن. ترمز هم خیلی خوبه. قبل از این پرشیا داشتم مدل 95 و قبلش هم تیبا داشتم. ولی به هیچ عنوان با تیبا نمیتونم مقایسه کنم. تیبا همون 24 تومن براش خوبه.
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1396/03/02

حسن
2

همون تیپ پنج هم قدرت شتابش زیاد خوب نیست اونوقت میگی تیپ دو شتابش خوبه؟!کاری به هیچ ماشینی ندارم اما از هر کی میخای بپرس تیپ دو موتورش ضعیفه.
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1396/03/02

حمید
0

سلام من رانا دارم بفروشم تیپ دو بگیرم؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1396/03/02

محسن
1

موتور برای این بدنه عالی هست. بیشتر از این نیازی را براورده نمیکنه. فکر نکن تو چیزی را میفهمی ولی مهندسین طراح یک شرکت نفهمیدن. موتور ال نود هم برای ماشین دیگه ممکنه ضعیف باشه. اما برای ال نود خوبه. کیا پیکانتو هم موتورش به اندازه خودش قویه. نمیتونن ببندن روی اوپتیما. هیوندای آی بیست هم موتورش به اندازه خودش قویه نه برای سوناتا. پس لطفآ نوبوغ مهندسی خودتونو الکی خرج ایراد گرفتن از یک کار مهندسی دقیق نکنین.
گزارش
پاسخ دادن
00:41  1396/03/03

رضا
0

جواب حسن

اگر شتاب تیپ 5 راضیت نمیکنه برو لامبورگینی بخر شاید راضی شدی
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1396/03/03

محمد
4

سلام دوستان من خودم 206 تیپ 2 مدل 96 دارم داستانهایی که دوستان در خصوص اشکالات 206 تعریف می کنن کاملا چرته
اتفاقا ماشیم من خیلی نرمه و دنده هاش هم به مرور نرمتر شده
شتابش خیلی خوبه حتی از 206 تیپ دوی فرانسه ای که قبلا داشتم خیلی بهتره
حاضرم با هر پراید یا تیبایی کورس بزارم بعضی ها راننده نیستن تیبا سوارها و باعث میشن یه تیبا سوار خیالات برش داره
مصرف سوختش پایینه
ترمزش هم عالیه
می تونم بگم اکثر کسانی که از 206 بد تعریف می کنن دلالن و قصد تخریب اون رو دارن
هر کسی هم میگه دروغ میگم میتونم بهش آدرس بدم بیاد خودش سوار بشه ببینه امتحانش هم مجانیه اون موقع دیگه برچسب دلالی هم بهم نمیخوره
یا علی
11:04  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

سلام . وقت بخیر
لطفا بفرمایید من از کجا میتونم تاریخ دقیق فاکتور شدن رو بپرسم .
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
09:27  1396/03/02
گزارش
پاسخ دادن
مهدی.ا
0

زنگ بزنید 096440 و شماره 2 رو بزنید تو سیتم تاریخی که تا اون موقع حتما فاکتور میشه رو زده و با دادن شماره ردیف قرارداد بهتون میگن اما معمولا زودتر از اون فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1396/03/02

امین
0

ممنون عزیز. لطف کردی
گزارش
پاسخ دادن
12:37  1396/03/02

حسن
0

سلام من پژو پارس مدل ۹۲ دارم. یه چند وقتیه وقتی ماشین تو دنده س و با سرعت حرکت میکنی یه صدایی تو قسمت دنده شنیده میشه. صداش مثل اینه که انگار یه چیزی توش شل شده. دنده خوب جا میره ولی فقط صدا داره. مشکل چیه
16:55  1396/03/01
گزارش
پاسخ دادن
حسام
1

سلام ؛
ماشین بنده ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۹۶ هستش،چند وقته که امپر اب ماشین خیلی سریع بالا میاد تو مدت زمان خیلی کم و فن روشن میشه ولی امپر از وسط رد نمیشه و امروز ک رادیاتم نگاه کردم قسمت درب رادیاتور ی چیزی مثل گل چرب بود و در ضمن وقتی که گرم میشه لوله بالاییی قسمت ترموستات سفت!!!!ماشین اصلا بد روشنی نمیکنه علتش چی میتونه باش خیلی رو اعصابم رفته
اونایی که میخوان این ماشین بخرن پیشنهاد میکنم بیشتر تحقیق کنن من اصلا ازش راضی نیستم.
16:46  1396/03/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

امکان نداره کم خالی ببند. کاملا مشخصه رفتی تو اینترنت سرچ کردی علایم واشر زدن چیه بعد اومدی نوشتی که مثلا 206 تخریب کنی؟ چی عایدت میشه؟ مطمئن باش تیبای شما یه ریال هم رشد قیمت نخواهد کرد و طرفدارش روز به روز کمتر میشن. اینو من نمیگن قیمت بازار که زیر قیمت کارخونست میگه! خخخخخخخخخ.
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1396/03/02

حیدر
2

به به عمو تیبا سوار !! حالت خوبه ؟
نمیخوای از این همه آمار دادن غلط و بی مورد دست برداری ؟
تا یاد نگیریم به علایق و نظرات هم احترام بزاریم هیچ چیزی درست نخواهد شد .
قطعا 206 با 33 میلیون ، تیبا با 28 میلیون و پراید با 20 میلیون خیانته بزرگیه به مردم ایران چون در ترکیه یا باکو یا ارمنستان که خودم رفتم و دیدم، با این پول میتونن اسپورتیج یا حتی بنز و بی ام و کارکرده سوار بشن و میشن و لذتشو میبرن اما یا باید سوخت و ساخت یا رفت .
یه ذره به هم احترام بزاریم
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1396/03/02

کاربر: فرشاد 206
5

نه بابا!!!!

بس کن تیبا سوار دستت رو شده
گزارش
پاسخ دادن
08:29  1396/03/02

مهناز
8

با درود. من چند سالی 206 داشتم از سال 88 تا 93 که از صفر دست خودم بود. واقعا ماشین خوبو با کیفیتی بود و خیلی اذیتم نکرد.. به دلیل مشکل مالی مجبور شدم بفروشم. راستش 206 تولید سال رو میبینم و سوار میشم میبینم چقدر با 206 من فرق داره. ماشین من سرگاز از زمین کنده میشد چقدر نرمو خوش دست بود و دنده خیلی نرم عوض میشد.این 206 که شما تعریف میکنید چیه.!!حقیقتش منم خیلی تولیدات الانو قبول ندارم و یه جور توهین به مردم میدونم. اونی که میاد از این محصولات دفاع مبکنه یه خائنی بیش نیست...206 میخرید بخرید اما انقدر چاخان نکنید لطفا.. شاید یه نفر ندونه و داره تحقیق میکنه حرفاتونو باور کنه..
14:26  1396/03/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشاد 206
4

شما که همون تیبا سوار معروف هستید و اینبار با یه اسم جدید اومدید!
ولی در جواب شما محض اطلاع دوستانی که شما رو نمیشناسند. ما به نسبت ماشین های مدل جدید ایرانخودرو و سایپا در رنج قیمت خودش داریم میگیم خوبه
گزارش
پاسخ دادن
08:26  1396/03/02

محسن
0

سلام دوستان
من ۲۰۶ مدل ۹۵ دارم
روغن شو عوض کردم خارج از نمایندگی
کارکرد ۹۵۰۰تاس...چطوری میشه اون عددی که توی کیلومتر شمار نشون میده برای تعویض روغن...صفر کنیم؟
22:25  1396/02/31
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

سلام.دکمه سمت راست کیلومتر شمار رو نگه دار و سوئیچ رو باز کن، تا ده میشماره و دوباره میشه ده هزار کیلومتر...
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1396/02/31

محسن
0

عه به همین سادگی...
دستتون درد نکنه...مرسیییی
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1396/02/31

بهروز
2

تجربه سواری من از تیپ2 صفر این بود ...ترمز دستی سفت ...ترمز ضعیف ..شتاب بد نیس....دنده بد جا میره...ماشین قبلیم ال90
20:34  1396/02/31
گزارش
پاسخ دادن
جلال
0

واقعا يه نَفَر كه اطلاعات كارشناسي داره جواب بده
من الان 206. تيپ 2 صفر بخرم يا
207 مدل 91 با صدتا كاركرد
16:55  1396/02/31
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
6

سوال شما یکم سلیقه ای هست. من هرگز ماشین صفر با گارانتی را نمیزارم برم 207 کارکرده 5 سال پیش بدون گارانتی که نمیدونم آب و رونق توش ریختن یا نه را سوار بشم بعد استرس تعمیرات و یا توی جاده موندن را بکشم.
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1396/02/31

مختار
21

آقا مهدی گل چند مورد رو خلاصه میگم قضاوت با خودته شما هر خودرویی بخری سودش تو جیب من نمیره..
نکته اول ارزش خرید اون کالاست. یعنی کالایی که میخری باتوجه به قابلیتش و کیفیتش به قیمتش بیارزه.. تیپ2 متاسفانه فقط نون برندشو میخوره و از اون کیفیت سابق فرسخ ها فاصله داره. از نظر فنی که آب بستن توش و این ماشینم شترگاو پلنگ شده متاسفانه.. اگر تیپ2 زیر 29 میلیون بود ارزش خرید داشت و میشد ازش دفاع کرد یجوری.. دوما موتور و فنی این ماشین از رده خارجه.. دوم من با توجه به مبلغ 33 میلیون پیشنهاد میدم تیپ2 رو با برلیانس h330 نمیشه مقایسه کرد شما میگی جک و برلیانس معلومه خیلی با نقدینگی مردم کاری نداری... من نمیگم ماشین خوب نخرین میگم ماشین باید به قیمتش بیارزه. همین تیبا2 علاوه بر موتور و فنی بهتر آپشن بیشتری هم داره. یا ساینا.. خب وقتی رقبای تیپ2 از نظر فنی فناوری و آپشن از تیپ2 بهترن چرا tu3 از رده خارج رو انتخاب کنیم با این قیمت. هزینه نگهداریشم بالاست. کسی که تیپ2 میخره یه آدم با درامد معمولیه اما کسی که ماشین 300 میلیونی میخره دغدغه این چیزا رو کمتر داره.. تیپ2 فقط یه ماکته الان
13:36  1396/02/31
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
21

هرگز اطلاعات اشتباه را به بقیه دیکته نکن.
موتور tu3 چه زمانی از رده خارج شد که ما نفهمیدیم؟موتور سال 86 تازه وارد شده. قبل از اون 1300 بود. موتور 1800 پژو هنوز از رده خارج نشده. موتور کم مصرف و بسیار خوب tu3 از رده خارج شده؟
جناب استاد تیبا اصلآ موتورش استاندارد نداره. یا توی ایران نیستی یا ایرانو نمیشناسی. بعضی وقتا حرفها به حدی روی مخ هست که باید فقط سوت زد.
موتور tu3 از سال 91 تا 93 به خاطر تحریم تولید نشد. و فروش 206 فقط با تیپ5 بود. 6 تا کشور داشتن از tu3 استفاده میکردند. و ایران هم از 93 دوباره تونست قطعات اصلی را وارد کنه و در ایران اسمبل را شروع کرد. شما اگه یک روز تونستی تیپ 2 بخری و تیبا را فروختی فرق این دوتا را با هم میفهمی. تفاوتهای 206 با تیبا بیشتر از 10 میلیون هست. چندتاشو برات میگم.
گیربکس 206 کجا گیربکس تیبا کجا. رودری 206. داشبرد 206. هندلینگ 206. ظاهر 206 به تنهایی 5 میلیون جلوتره. کنترل صوتی کنار فرمون. موتورش بیشتر از 5 میلیون جلوتره. امکانات بیشتر تیبا که گفتی چی بود؟ سانروف؟ کروز کنترل؟ نویگیشن یا .... عجب مردمی هستیما.... بابا همون پراید لیاقتمونه.
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1396/02/31

مختار
18

آقا سهراب شما که بدون اطلاعات و تعصب حرف میزنی بهتره فقط شنونده باشی. عزیز دل بنده اکثر خودروها رو یا داشتم یا اطرافیانم داشتم و سوار شدم.. اون چیزی که برای شما آرزو واسه من خاظرست. بنده رنو ساندرو خریدم و تیپ2 برای شما ماشینه.. اینجا بحث راهنمایی کردن و بحث اطلاعاته. این مطالبی که راجب تیپ2 میگی مال قبل سال90 نه الان که گیربکس 405 روشه.. کیفیتش واقعا اومده پایین حتی داخل اتاقم مثل قبل نیس. میگم شما تازه ماشین خریدی یکم مونده آببندی بشی.. اگر امثال شما نبودن سودجویان و کلاهبردارها انقدر گردنشون کلفت نمیشد.. در واقع ما داریم چوب حماقت شما رو میخوریم... تو اینترنت بزن درگ تیبا2 و 206 خودت میفهمی
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1396/02/31

Homan
3

!tu3 از همون موقع که 206 اومد روش بود خیلی قدیمی تره بعد tu5 اومد و البته همین موتور که روی تیپ دو هست tu3a هست که این موتور همون tu3 هست که روی 206 قدیمی ها بود اما ایران چندین سال پیش توش دستکاری کرد و یک a به اسم موتور اضافه شد ،شد tu3a . شتابشم خیلی افت کرد اون tu3 خالی خیلی شتابش بهتره tu3a هست اگه این ماشین کمتر سی میلیون بود خودم میگفتم بخرید عالیه اما این قیمت اصلا خوب نیست براش تیپ دو فقط ظاهرش خوبه مگه نه همون اس ال ایکس هم که ارزون تره tu5 روشه تیپ دو بیشتر به درد خانوم های میخوره که پراید تیبا دوست ندارن بعدشم از لحاظ مصرف سوختم تو شهر بخای حساب کنی تیپ دو با پنج خیلی فرقی نداره بعدشم چون تیپ پنج شانزده سوپاپه بیرون شهر تو جاده مصرفش از تیپ دو کمتره
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1396/02/31

کاوه
3

واقعا همینطوره ، اقای سهراب درست میفرمایند
گزارش
پاسخ دادن
05:44  1396/03/01

در پاسخ به مختار
6

آقا با این حرف ها مردم رو فریب نده. کاملا واضحه هیچ اطلاعاتی از موتور و نوع طراحی کابین و امنیت سرنیشن نداری نمیدونم دلیلت چیه و چه سودی برات داره که دست به این کارا می زنی ولی خدا رو خوش نمیاد دست بردار. تا 1000 سال دیگه یه 206 پوسیده و از رده خارج شرف داره به انواع و اقسام تیبا و ساینا حیف 206 مدل 81 چپی که بخواد با تیبا مقایسه بشه و تیبا اصلا جزء خودرو حساب نمیشه چطور این دو تا رو با هم مقایسه می کنی؟؟؟؟ برو داداش همون پیج تیبات این حرفا رو بزن خدا رو خوش نمیاد اون دنیا باید جوابگو باشی
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1396/03/01

Reza
1

206 فقط تیپ پنج در حد قیمتش خوبه .206 تیپ دو باید بره با تیبا پراید رقابت کنه ابرو 206 برده تیپ دو
گزارش
پاسخ دادن
23:19  1396/03/01

Mohsen
0

اشتباه میگه tu3a موتور ضعیف به درد نخوریه
گزارش
پاسخ دادن
23:22  1396/03/01

کاربر: رضوان
1

سلام دوستان
برای آب بندی 206 صفر چه کارهایی رو باید انجام داد یا رعایت نمود؟لطفا راهنمایی کنین
08:49  1396/02/31
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
3

ممنون از ترانه خانم. اما یکم بعضی جاهاشو اشتباه گفتن. روغن ماشین را به هیچ عنوان زیر 5 هزار نباید عوض کنی. نمایندگی هم این کارو نمیکنه. بیرون هم نکن. چون روغن آب بندی فقط بعد از 5 هزارتا در همه خودروها عوض میشه کرد. بعضی ها هم فقط در 10 هزارتا.
در زیر 200 کیلومتر کارکرد دور موتور از 3 هزار بالاتر نباید بیاد. در زیر 500 کیلومتر کارکرد از 3500 بالا تر نباید بیاد.
کلآ اگر در همه شرایط دور موتور را از 3600 بالا تر نبرین عمر مفید موتور بیشتر میشه. و در اگثر خودروها وقتی دور موتور بالای 3500 میره خودتون موتوجه میشین صدا تغییر میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1396/02/31

plt
1

آقای سهراب روغن آب بندی دیگه چه صیغه ایه ؟
روغن اولیه که کارخونه میریزه همون روغن های بی کیفیتی هستن که نمایندگی ها دارن و عوض میکنن
هر چند که الان دیگه موتورها با تکنولوژی بالا تولید میشن و مسائلی مثل پلیسه و براده های موتور که قدیما عنوان میشد خیلی وجود نداره ولی بازم بهتره که روغن موتور در کیلومتر 1000 تا 1200 عوض بشه و روغن باکیفیت تو موتور بریزین
گزارش
پاسخ دادن
10:36  1396/03/01

سهراب
0

دوست عزیز این یک قانون هست. روغن اول اسمش روغن آب بندی هست. و هیچ متخصصی قبول نمیکنه شما روغن را زیر 5 هزارتا عوض کنی. علت داره. باید روغن به اصطلاح پخته و تخمیر شده موتور را آب بندی کنه. بر خلاف تصور ما روغن اولیه بهترین روغن هست که شرکتها استفاده میکنن. دلشون برای ما نسوخته. به خاطر اینکه ماشین گارانتی داره روغن با کیفیت میریزن که ماشین در زمان گارانتی از نظر موتور ایرادی براش ایجاد نشه. دوستانی که در خط تولید ایران خودرو یا سایپا هستن میتونن صحت گفته ها را تایید کنن. البته فکر نکنین شرکت پول روغن خوب را خودش میده. بلکه در زمان ثبت نام محاسبه شده و از شما گرفتن.
در هر صورت روغن خودرو را تباید زود به زود عوض کرد. حتی پس از آب بندی.
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1396/03/01

کاربر: ترانه
0

تا 500 کیلومتر اول، بهتره که دور موتور بالای 3500 نره و همچنین سرعت بالای 70 نره. دنده مرده نرو یعنی دنده ای که باعث شه ماشین بلرزه. از دنده معکوس هم استفاده نکن..سفر یا مسافت های طولانی نرو. حین رانندگی سعی کن یکنواخت حرکت نکنی یعنی از دنده های مختلف استفاده کن و دور موتور و تغییر بده. بعد از 1000 کیلومتر روغن موتور و فیلتر و عوض کن(البته نمایندگی به من گفت 4500 کیلومتر!) و بعد از 2000 کیلومتر ماشین و ببر نمایندگی آچار کشی کنه..مبارکت باشه م نم تازه تحویل گرفتم و این اطلاعاتی بود که داشتم اگر کسی بازم چیزی میدونه بگه لطفا
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1396/02/31

کاربر: ترانه
0

تا 500 کیلومتر اول، بهتره که دور موتور بالای 3500 نره و همچنین سرعت بالای 70 نره. دنده مرده نرو یعنی دنده ای که باعث شه ماشین بلرزه. از دنده معکوس هم استفاده نکن..سفر یا مسافت های طولانی نرو. حین رانندگی سعی کن یکنواخت حرکت نکنی یعنی از دنده های مختلف استفاده کن و دور موتور و تغییر بده. بعد از 1000 کیلومتر روغن موتور و فیلتر و عوض کن(البته نمایندگی به من گفت 4500 کیلومتر!) و بعد از 2000 کیلومتر ماشین و ببر نمایندگی آچار کشی کنه..مبارکت باشه م نم تازه تحویل گرفتم و این اطلاعاتی بود که داشتم اگر کسی بازم چیزی میدونه بگه لطفا
گزارش
پاسخ دادن
13:14  1396/02/31

کاربر: ترانه
0

ممنونم لطف کردید پس من در مورد تعویض روغن همینطور که شما گفتید که البته نمایندگی هم همین و گفت عمل میکنم. بازم ممنون
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1396/02/31

کاربر: فرشاد 206
1

روغن موتورتونو زود به زود عوض نکنید!!!! اصلا توجیه اقتصادی نداره. حداقل5 الی 7 هزارتا رو باهاش برید.
گزارش
پاسخ دادن
08:13  1396/03/01

ارش حمزه
0

سلام به همه دوستان
ما يه پژو سال ٨٩ داشتيم فروخيتم يه سال٩5 حدودا٣ هفته پيش خريديم
ماشين اصلا جالب نيست كيفيت فرمون و داشبورد بد هست كلا داخل كابين چيزاي پلاستيكي اصلا جنسش خوب نيست
ديشب فهميديم كه در صندوق عقب اگه باز باشه در ماشين قفل ميشه
دوشاخه كلاچ عوض كرديم فقط كلاچ نرم تر شد همين
امشب هم مه شكن سوخت كه شايد مشكل برقي باشه كه هرچي بندازيم روش باز بسوزه چون پژو پارس صفر دوستم همينجور ميشد
پدر من معلم هست و با كلي زحمت اخر اين ماشين نصيبمون شد
انشالله كه خدا از سر باعث و بانيش نگذره
خلاصه اين ماشين بايد سال ٨٩ به پايينش رو خريد
01:36  1396/02/31
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایمان : متاسفانه منم شرایط شمارو دارم خدا لعنتشون کنه کاش حداقل تبدیل نمیزدم تبدیل زدیم زودتر تحویل بگیریم از بلاتکلیفی در بیایم افتادیم وسط گرفتاری خدا داد ما رو ازشون بگیر نفرین من شب و روز باهاشونه
علی 5X : امروز هر چه زنگ زدم کرمان موتور کسی جوابگو نبود کسی اطلاع دارد از شاسی شدن ثبت نام اردیبهشت ماهی ها؟؟؟ آخه کی میخوان انجام بدن
امیر : دوستان شاهین جی که سایپا میخواد تحویل بده سانروف داره؟
نفس : سلام خسته نباشید ببخشید شماره شرکت سایپا رو میفرستین
Nima : شلام دمت گرم.تو قسمت اسناد خودرو تاریخ ارسال مدارک واسه ناجا چه تاریخی بوده؟
تارا تحویل ده بهمن : سلام دوستان امکان داره تحویل ده بهمن رو همین چند روز پیامک تکمیل وحه بدن ؟
علی اهواز 13 مهر : امروز کسی فاکتور نشد؟
شاهین زمستان : دوستان آیا قیمت شاهین سانروف دار 596 هست یا شاهین معمولی بدون سانروف؟
فرزاد : من تحویل گرفتم. از این شش تا آپشن ک شما میگین. فقط سیستم کمک در سربالایی را ما میتونیم چک کنیم ک ماشینی ک من تحویل گرفتم اصلا این مورد را نداشت. فک کنم بقیه ۵ مورد هم مث همینه. فقط نوشتن ک داره. واقعا باید تاسف خورد.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 دی ماه : دوستان در صورت عدم پرداخت دعوتنامه دعوتنامه بعدی با چه قیمتی برامون صادر میشه 207سقف فلز دیماه هستم
207 پیش بهمن : من تبدیلی پارس بودم آخر خرداد 227ریختم الان تا 14 آذر مهلت داده 358 تومن بریزم تقریبا کلا 585 درمیاد
207 تیر : میشه لطفا اگه کسی امروز فاکتور شده اعلام کنه سپاس
دکتر مسعود : افزایش قیمت کارخونه نصفه نیمه اعمال شد وگرنه باید 70الی 80درصد افزایش می یافت بقیه اش بمونه پایان سال و یا سال اتی
دکتر مسعود : نگید نگفتند افزایش قیمت خودرو تا پایان سال همچنان ادامه دار خواهد بود
مسعود : افزایش قیمت خودرو تا پایان سال همچنان ادامه دار خواهد بود
علی : اخه شما مگه پیش فروش دی هستین؟؟؟ چون مال تحویل آذر گفتن که شامل افزایش نمیشه ولی دعوتنامه دی و بهمن اسفند قیمت یکیه
عاطفه جی تی : من موندم ابوذر اریزو 5 آف ال تحویل آذر گرفته بعد بقیه که تحویل شهریورن نگرفتن من موندم کلا معلوم نیست کلا چی به چیه کی دروغ میگه کی راست میگه یا شایدم کلا تحویلا به ترتیب نیست
متین : پرونده نقص دارد یعنی چی ، باید چیکار کنم و از کجا بدونم کجاش نقص داره؟
207 اتو پانا 31 خرداد : بعد افت قیمت ماشین چینی رو هم حساب کنید در سال مث گوشی شیاومی انقد مدل مختلف میده قیمت ماشینش در طول یسال اتقد کم میشه