نظرات : سیروس_11482

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
ترمز بادی جهت بند 1 هم مطلب سایت درسته و هم شما درست میگی آقا مهدی منتها این مربوط به دو گونه متفاوت از کامیونهای نسل قدیم( ابتدای مقاله ) و نسل جدید (نظر آقا مهدی )میباشد. اغلب کامیونهای قدیمی مثل ماک-بنز-داف-اینترناش و .. کلاچها ی سیمی و شیشی داشتند و دارند که ربطی به سیستم باد نداره . فقط ولوو و اسکانیا برخی محصولات قدیمیش هم کلاچ بادی دارن. 2- دبه ترمز سر چرخ یا بقول شما کوزه ترمز در اغلب کامیونهای امروزی دوبل و دو مداره هستند و فشار باد روشون همیشه بایست تنضیم باشه ( معمولا چرخهای محرک ولی در بعضی کامیونهای جفت مثل ولوو فقط محور وسط دبه دوبله) و لوله ورود خروج و مقسم باد دارند در هر صورت بر خلاف دبه های قدیمی که بمحض خالی شدن باد ماشین را میافتاد و همیشه جلو چرخشون بایست سنگ و دنده 5 میزاشتن ، دبه های دوبل در صورت خالی شدن باد قفل میشن و ماشین حرکت نمیکنه...پیروز باشی
ترمز بادی وقتی کامیون استارت میخوره بمحض اینکه فشار باد از حد مجاز کمتر باشه ،کمپرسور شروع به ذخیره باد تووی مخازن میکنه. تا زمانی که فشار باد مخازن به حد مجاز برسه سپس سوپاپ کمپرسور آزاد و از مدار خارج میشه . دیگه ماشین آماده حرکته.... تووی پاسخ به آقای قلی زاده تنظیم درسته ..اشتباه تایپ شده..