نظرات : american and japan

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) کسی جوابگو نیستت؟
معرفی کاربران برتر مهر ماه 94 خب مسلما کمپین ارتباط مستقیمی با سیاست داره.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) تشکر بابت همینکه پاسخگو هستید.بسیار ممنون.پس یعنی دکمه ای با نام 4wd این ماشین نداره نه؟مثل اوتلندر مثلا. گارانتی چند سال هست؟
قیمت وارداتی انواع تویوتا مدل 2016 خیلی هم عالیه مگه چشه سایت؟خیلی سایت گلی هست.فقط در مورد ورود ماشین های امریکایی و همچنین قانون ممنوعیت واردات خودرو با حجم موتور بالای 2500 مطلب بیشتر بزاره و بیشتر اطلاع رسانی کنه ممنونش میشیم.خیلی هم عالیه اینم تبلیغ نیست.این مالیات زیاد گمرک رو نشون میده
تولید 4 مدل سواری متوقف شد ؟!؟!؟!؟!؟!الان یعنی دیگه تولید نمیشن؟نخرید ملت خواهشا نخرید به پولتون و ملتتون رحم نمیکنید به جون خودتون و خانوادتون رحم کنید
چرا فرانسوی‌ها خودروی فرانسوی سوار نمی‌شوند؟ خریدن خودروی صفر ممنوع تا برشکست شوند
پراید استاندارد است/تشکیل کمپین حق مردم است پررررااااایییییدددد اسسستاندارد؟؟؟؟؟؟؟؟لاقل نیسان وانت رو میگفت یه چیزی :)
در پساتحریم راهی جز ارتقاء کیفیت نیست خودرو ساز داخلی باید ورشکسته بشه. تنها راهش اینه
همایش خودروهای دو دیفرانسیل در موزه خودروهای کلاسیک تشکر از اطلاع رسانی شما.ای کاشک قبلش خبر میدادید. من میمیرم واسه آفرود و دو دف.و اینا همه یعنی OIIIIIIO
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام از نماینده ی مدیا موتورز یه سوال داشتم.میخواستم بدونم ام جی 6 مگنت با ام جی 6 معمولی تفاوتشون به غیر از ظاهر و صندوق عقب در چیز دیگه ای هم هست؟آپشن یا هر چیزی.و اینکه توی سایت شما رایط فروش رو مشاهده کردم.آیا منظور از ام جی 6 همون ام جی 6 معمولی هست یا مگنت.سود این شرایط به چه صورت هست؟احتمال این هست که مبلغ پیش پرداخت کم بشه؟با تشکر
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) انصافا سود خیلی زیاد هست.من عاشق ام جی شدم منتهی شرایط خوبی نداره.عاجزانه خواهشمندم شرایط رو تغییر بدید
بازگشت خودروهای کلاسیک به خیابان‎ها میمیرم واسه کلاسیک.مخصوصا رنجرور.جیپcj7.حضرت سری 40.بلیزر با انجین 350.و...
پادکست، میتسوبیشی اوتلندر (شماره 22) ممنون.من اگر بخوام از بین رقبا انتخاب کنم انتخابم حتما اوتلندر 016 خواهد بود
جدول اقساط وام ۲۵ میلیونی برای ۲۱ مدل خودرو در مورد سایت نگو این سایت یکی از بهترین سایت های خودرویی ایران هست و تنها سایتی هست که به صورت جدی طرف کمپین و مردم هست.دست رئیس این سایت رو((فکر میکنم اقای رحمانی فامیلشون بود اگر اشتباه نکنم))باید بوسید که اینقدر وطن پرست هستن و ملتشونو دوست دارن
معیار لوکس‌بودن خودرو بازنگری می‌شود عجب نامردایی.من نمیفهمم ما چرا نباید خودروی لوکس سوار شیم؟؟؟؟آخه نامردای بی وجدان گرگ صفت اگر ما سوار خودروی لوکس بشیم چه ضرری به شما میرسه؟؟؟؟پول از شما خوردیم؟؟؟؟؟چیزی از شما کم میشه؟؟؟؟؟یا شایدم میترسید شکم ملت سیر بشه؟؟؟؟؟انرژی هسته ای به چه درد من جوون میخوره؟؟؟؟؟حق مسلم من زندگی راحته.حق من مثلا همین ماشینیه که شما نمیزارید سوار بشم.آخه چقدر بی انصاف هستید؟؟؟؟؟ اینا بد گرگ هایی هستن.بی سواد هستن فکر میکن بالای 2500 سی سی لوکس هست.اول میگن واردات خودرو با حجم موتور بالای 2500 سی سی ممنوع بعد که داد ملت رفت هوا میگن واردات خودرو با این قیمت ممنوع.ما هم که بره هستیم میگیم خدا خیرشون بده.لاقل میتونیم یه اریون بگیریم.بد بخت حق من و تو بیشتر از ایناست خیلی هم بیشتر از ایناست.وان کار ممنونم ازت که همیشه همراه ملتی خواهش میکنم از این تعرفه واردات بیشتر خبر بزار تا کمپین و اینجور چیزا..حالا خدا کنه لاقل بالای 200 هزار دلار خودرو رو لوکس حساب کنن نه 50 هزار دلار.
پادکست، بررسی بی‎ام‎و سری 5 (شماره 24) با تشکر از عوامل سایت بسیار خوب 1کار و مدیر محترم سایت جناب رحمانی.بسیار عالی بود مرسی.فقط اگر امکانش هست بیشتر سراغ ماشین های در دسترس مردم برید که حدودا بین بازه ی قیمتی 100 تا 300 میلیون قرار دارند چون اینا ماشینایی نیستن که هر کسی بتونه انتخاب کنه.البته این قیمتی هم که گفتم هم هر کسی نمیتونه خریداری کنه ولی خب تعدادشون بیشتر از تعداد کسایی هست که میتونن ماشین لوکس انتخاب کنن.بازه ی قیمتی زیر 100 تومن هم کسل کننده هست.مثلا ماشین هایی رو مثل سورنتو 2016 یا کادنزا یا جنسیس یا اریون یا کمری یا راو4 یا لندکروز و پرادو و...با تشکر فراوان.