نظرات : yasi678

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 29) بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد، هم‎چنین سیستم 4WD در مسیرهای صعب العبور بسیار به کمک راننده آمده و در حالی که ممکن است فقط یک یا دو چرخ اتومبیل با سطح زمین تماس داشته باشد، کمک شایانی به عبور از مسیرهای ناهموار می‎کند.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 31) درواقع تفاوتی ندارند، تنها نامی که شرکتهای مبدع آنها بر آنها نهاده اند متفاوت است: اصطلاح "منومتیک" (manumatic) ترکیبی از دو کلمه دستی و اتوماتیک است و به کلاسی از گیربکس‎ها گفته می‎شود که پروسه تعویض دنده را برای رانندگان بسیار راحت کرده است. گیربکس‎های اتوماتیک در گذشته با استفاده از دنده‎های کنار فرمان و میان کنسولی، عملکرد راننده را در پروسه تعویض دنده تنها به D (حرکت)، N (خلاص)، R (عقب)و P (پارک) محدود می‎کردند، اما سیستم‎های منومتیک با اهرم‎های تعویض دنده در پشت غربیلک فرمان (Paddle Shiftres) و دسته دنده‎های مخصوص این سیستم، همچنان فرصت کم و زیاد کردن دنده‎ها را برای راننده فراهم کرده‎اند. شرکت‎های خودروسازی هرکدام نامی برای گیربکس منومتیک ابداعی خود انتخاب کرده‎اند، نام‎هایی مانند "تیپ‎ترونیک (Tiptronic)، گیرترونیک (Geartronic)، تاچ‎ترونیک (touchtronic)، اسپرت‎ترونیک (Sporttronic) و دستی‎بدون‎کلاچ (clutchless-manual).
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 31) 6
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 32) اختلاف اصلی در این نوع سوپرشارژرها صرفاً در چگونگی تزریق هوای فشرده به داخل منیفولد موتور خودرو است. در سوپرشارژرهای روتز و دوپیچی، از لب‎های گیراندازنده (Meshing Lobes) برای هدایت جریان هوا به داخل موتور استفاده شده است، درحالی‎که وظیفه این کار در سوپرشارژرهای سانتریفیوژی بر عهده یک پروانه (Impeller) است. اگرچه همه این سوپرشارژرها هوای فشرده تأمین می‎کنند، اما عملکرد و راندمان آن‎ها با هم فرق می‎کند. طبق آن‎چه در منابع آمده است، این نوع سوپرشارژرها بسته به این‎که چه کاربردی از آن‎ها انتظار خواهید داشت، در اندازه‎های مختلفی موجود هستند؛ مثلاً اندازه سوپرشارژری که برای افزایش راندمان و بهبود عملکرد موتور ماشین معمولی به‎کار می‎رود با آن‎چه برای خودروهای مسابقه‎ای مورد استفاده قرار می‎گیرد، متفاوت است.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33) اجزای یکی از این غربیلک‎های فرمول 1 مربوط به تیم بی‎ام‎و : 1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی 2. LED های نمایشگر دور موتور 3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره 4. دکمه خلاص (در پیت استاپ) 5. فعال کردن بالچه جلو 6. دکمه چند منظوره 7. بازیابی نیروی ترمز 8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف 10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد) 11. محدود کننده سرعت 12. ذخیره سازی نیرو 13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم 14. توقف در پیت استاپ 15. کنترل کلاچ 16. هماهنگی با مارشال 17. تنظیم دیفرانسیل 18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل 19. تنظیم دیفرانسیل 20. کروزکنترل 21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره 22. تنظیم تایرها 23. تنضیمات اولیه بالچه جلو 24. تنظیمات پدال 25. مخلوط سوخت 26. پدال‎های پشت فرمان بالا 27. پدال‎های پشت فرمان پایین 28. کلاچ
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 34) Volkswagen / VW Golf II - Interior, 1983 منبع: http://www.netcarshow.com/volkswagen/1983-golf_ii/800x600/wallpaper_07.htm
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 35) lexus ct hybrid 2011
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37) ۱- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها ۲- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد ۳- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتا قانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها ۴- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 40) volkswagen cc 2014
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 42) بنز کلاس جی ال کا 2011