نظرات : محمد کشاورز

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 1) سال نو مبارک خودرو: 1997 BMW 540i E39 فیلم: Gone in Sixty Seconds , 2000
اسامی شرکت کنندگان در قرعه کشی مسابقه هفته (2) لیست رو باید تقسیم بر دو کرد این چه وضعشه...؟ هر کی دو بار...؟ از طرف دیگه بعضی ها به اسم اعضای خانواده شون هم ارسال کردند... خیلی جالبه ... خیلی خیلی جالبه
بررسی هیوندای آزرا 2013 طراحی, ارزش خرید, امکانات و... ربطی به سال آغاز یه شرکت نداره, که شما "برندهای اروپایی" رو برتر میدونید اگر اینطور باشه, باید بگم که هیوندای یکسال بعد از ایران خودرو تاسیس شده و ارزش برندش الان بیشتر از شرکتهای معتبری مثل A.u.d.i , Porsche , Nissan . kia , Ferrari و ...هست در کل هیواندای از اون دسته کمپانی هایی هست که پیشرفت شگفت انگیزی داشته و اگه همین روند رو در پیش بگیره, میتونه خودش رو به تویوتا نزدیک کنه
اسامی برندگان مسابقه هفته (شماره 2) با عرض سلام 1: امیدوارم این پست تایید بشه 2: امیدوارم توی مسابقه بعدی بهش توجه بشه { از طرف مدیریت سایت} 3: امیدوارم کاربران عزیز این نکته رو رعایت کنند عکس گویای همه چیز هست http://upload.tehran98.com/img1/obu0yvc6vev803hq14hm.jpg از کل شرکت کنندگان فقط و فقط 2 نفر هستند که یکبار جواب رو فرستادند آقای حامد نکیسا و خانم خدیجه آزادی برنده اول 2 بار برنده دوم 2 بار برنده سوم 6 بار {!!!} با سه اکانت {سید جمال احمدی , سید محمد حسین احمدی , زینب سادات احمدی با توجه به تاریخ ثبت نام مشابه, و آخرین فعالیت مشابه که به نظر نمیاد اتفاقی باشه} امیدوارم در مسابقه بعدی رعایت بشه
اسامی برندگان مسابقه هفته (شماره 2) نه قضیه اینه که من فکر میکردم برای هر جواب یکبار نام ثبت میشه که بعدا متوجه شدم یک اسم برای نام فیلم و یک اسم برای نام خودرو هست یعنی برای هر فرد دوبار ثبت شده اون دو نفر هم گویا فقط یا اسم خودرو رو درست حدس زدند یا اسم فیلم رو من همینجا از تمام افراد صمیمانه عذر خواهی میکنم ولی متاسفانه یه عده جواب درست رو {هم مدل خودرو و هم اسم فیلم} رو با چند اکانت ارسال میکنند فرضا من جواب یه مسابقه رو به اسم تمام اعضای خانواده ام بفرستم{پدر و مادر و خواهر و برادر} باز هم از تمام عزیزان عذر خواهی میکنم پ.ن:یکم نحوه قرعه کشی و ... سخت و عجیبه... آدم به اشتباه میفته
بررسی هیوندای آزرا 2013 مهرداد جان اینکه طراحی های یه شرکت بعد از چند دهه هنوز هم جذاب باشه, بیشتر سلیقه ای هست خیلی ها هم سیویک رو به گلف ترجیح میدهند... خود من اتومبیل های دهه 70 و 80 آمریکایی رو جذاب میدونم ولی این دلیل برتری یه شرکت نیست اتفاقا میشه از این دید نگاه کرد که با مرور زمان طراحی شرکت های آسیایی پیشرفت داشته و در حال حاضر خودروهای جذابتری تولید میکنند ضمنا خودرو سازهای آسیایی به یه اصل و اصول توی طراحی رسیدند الان به راحتی شما میتونید طراحی زیبا و تقریبا یکسان توی محصولات هیوندای مشاهده کنید اما بر عکس خودروسازهای اروپایی دارند از اصل طراحی خودشون خارج میشند و به یه طراحی جدید روی میارند {به نوعی مثل پوست انداختن مار} کلا این قضیه طراحی شرکتهای اروپایی و آسیایی رو از چندین جهت میشه بررسی کرد {طراحی های قبلی, طراحی های فعلی, گرایش طراحی به سلیقه های مختلف مصرف کننده, ایجاد سبک جدید در طراحی هر شرکت, وفادار بودن طراحی جدید به طرح های سابق, پیشرفت در طراحی و.....} که واقعا از ...
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 3) سلام Lamborghini Murcielago LP640 The Dark Knight
بررسی هیوندای آزرا 2013 با عرض سلام دوباره توی پست قبلی متاسفانه کلی تایپ کردم که قسمت اصلی ماجرا حذف شده یعنی دقیقا بحث اصلی من سر رشد خودرو سازها نسبت به گذشته و نسبت به پارسال, پیشرفتشون, مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی در گذشته و حال و.... بود که همه رو با دلیل نوشته بودم که چرا برندهای آسیایی موقعیت بهتری دارند به اکثر مواردی هم که اشاره کردید جواب داده بودم ولی گویا قسمت نظرات محدودیت حروف داره که تقریبا 60% نوشته هام حذف شده سعی میکنم دوباره نظرم رو در اسرع وقت بفرستم
بررسی هیوندای آزرا 2013 یه قسمت از حرفهام که حذف شده {به علت محدودیت حروف نظرات} این بود که در هر ضمینه ای دارند به برند های اروپایی میرسند و گاها برندهای اروپایی رو هم جا گذاشتند به طور مثال : قسمت عمده خودروهای سدان که طوی آمریکا به فروش میرسند, تویوتا هستند در ضمینه خودروهای لوکس, سری LS خودروهای Lexus عرصه رو برای سری S مرسدس بنز و سری 7 BMW تنگ کردند از اون طرف خودروی سنتیننتال {یا همون Equs توی بازارهای جهانی} با قیمتی به شدت پایینتر , کیفیت و تجهیزات بسیار بالا {در حد خودروهای فوق} ارائه میده یا خودروی جنسیس {سدان} توی سال 2009 یا 2010 تونست بهترین خودروی بازار آمریکا بشه, که یکی از مهمترین بازارهای جهانی محسوب میشه در ضمینه خودروهای دوگانه سوز { البته هیبرید منظورمه, نه LPG و CNG} تویوتا توی نوآوری از بقیه شرکتها چندین قدم جلوتره در ضمینه خودروهای سوپر اسپرت lexus LFA هست که از لحاظ قابلیتهای رانندگی فوقالعاده است و البته Nissan GT-R که به نظرم مهمترین خودروی سوپر اسپرت 10 سال اخیر ...
جدیدترین شاسی بلند بی ام و (ویدئو) با اینکه سری X6 , یه سبک جدید توی طراحی به وجود آورد { یه جورایی مثل CLS , ولی این کجا و آن کجا} اما به نظرم هنوز یه طرح ناقصه ... یه خودرو تلفیقی از کوپه, SUV ولی توی هیچ کدوم موفق نبوده نه قابلیتهای Offroad یه SUV رو داره {به هیچ وجه} و نه قابلیتهای حرکتی و درون شهری یه کوپه رو داره به خاطر همینه که این خودرو رو ناقص میدونم تنها نکته اینگونه خودرو ها, ظاهرشونه که یه نکته سلیقه ای هست چیزی که از نظر خیلی مردم زیباست و از نظر من ترکیبی نامتعارف و نا زیبا
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 3) واقعا بین این سه مسابقه, راحت ترین سوال همین بود فیلم فوق العاده معروفی هست و از مدل خودرو مشخصه که نسبتا جدیده...
بررسی هیوندای آزرا 2013 و البته Nissan GT-R که به نظرم مهمترین خودروی سوپر اسپرت 10 سال اخیر محسوب میشه خودرویی که با قیمتی بسیار پایین {تقریبا زیر 100.000 دلار}, عملکردی بهتر از خودروهای چند صد هزار دلاری داشته توی خودروهای MPV هم که واقعا من برندهای آسیایی رو بیشتر میپسندم حرف من اینه که شرکتهای آسیایی همین الان هم توی خیلی موارد از شرکتهای اروپایی و آمریکایی پیشی گرفتند حتی در ضمینه خودروهای سوپر اسپرت حرفهایی برای گفتن دارند
اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL کاری با وجدان و ... ندارم ولی همون قدری که خرج کرده, همونقدر هم پولش رو میگیره ... با حاشیه سود مناسب از جیبش و سودش که نزده.... ولی واقعا زیباست ترکیب مناسبی از چرم رو در کنار هم قرار داده واقعا زیبا شده پ.ن: با تشکر از مطلب
اسامی شرکت کنندگان در قرعه کشی مسابقه هفته (3) 6 پ.ن: من که واقعا از نحوه قرعه کشی چیزی متوجه نشدم..... فقط میدونم الان باید یه عدد بین 1 تا 9 بدم...
مازراتی گیبلی نمایشگاه شانگهای را خواهد لرزاند! با این چیزهایی که توی عکسها مشخصه, فکر کنم رقیب قدرتمندی برای E کلاس و سری 5 باشه حقیقتا اگه یه خورده از ظاهر اسپرتش بزنه و یکم لوکس تر بشه, برای S کلاس و سری 7 رقیب خطرناکی محسوب میشه یه جورایی میتونند یه کلاس پایینتر از کواتروپورته ایجاد کنند. رده ای در حد سری CLS واقعا زیباست ضمنا تا جایی که میدونم سری اصلی گیبلی {حدود 30 سال پیش فکر کنم} به سفارش اعراب ساخته شده بود و در واقع گیبلی همون قبله خودمون هست البته این رو توی تاریخچه شرکت مازراتی توی یه منبع خارجی زبان خونده بودم امیدوارم درست بوده باشه پ.ن: با تشکر از مطلب
نگاه کوتاهی بر تاریخچه دوج چلنجر دوست داشتنی ترین دوران دنیای خودرو به نظر من همین دوران دهه 70/80 خودروهای عضلانی آمریکاست واقعا خودرو های جذاب و قدرتمندی بودند پ.ن: با تظکر از مطلب
دست بوگاتی رو شد! حقیقتا نمیشه گفت که رکورد ویرون ایراد داره یه مدل بدون محدود کننده تونسته 430 کیلومتر رو ثبت کنه حالا برای مشتری رو روی 415 کیلومتر محدود شده شاید باعث خط خوردن نام ویرون از گینس بشه, اما دلیل نمیشه بگیم که این خودرو این رکورد رو نزده و با توجه به رکورد مدل GT هنسی, در واقع هنوز هم سریعترین خودروی تولید انبوه دنیا {همون قضیه 50 تا} همون ویرون سوپر اسپرت هست پ.ن: با تشکر از مطلب
اسامی برندگان مسابقه هفته (شماره 3) تبریک به هر سه برنده خوش شناس این هفته موفق باشید
اسامی برندگان مسابقه هفته (شماره 3) واقعیتش من نمیدونم که افراد بالای 100 ممکن انتخاب بشن یا نه... ولی میدونم که کاملا به شانس بستگی داره مثلا من این هفته نمیخواستم عددی ارسال کنم...ولی بعدش 6 رو ارسال کردم در حالی که اگه 6 رو ارسال نمیکردم فکر میکنم من برنده اول میشدم ...! چون عدد نفر اول 17 بود و عدد من 11 به هر حال به همه برندگان, صمیمانه تبریک میگم
انواع کلاس خودروها (قسمت 1) مطلب بسیار مفید و خوبی بود ممنون
چرا مدال‎آور هیوندای از تغییر واهمه دارد؟! مسعود جان: دقیقا بر خلاف گفته شما, این سبک طراحی, یه جورایی از نسل اول CLS شایع شد خودروی سدان با خطوط تیز و نوع طراحی که یه چیزی بین سدان و کوپه هست این حرفتون هم که میگید ماشین خانوادگی باید سنگین باشه و جلف نباشه رو فکر میکنم شوخی کردید...درسته؟ _____ فرید جان: در اینکه محصولات هیوندای به تازگی یکم دل رو میزنند و خسته کننده شده اند, شکی نیست ولی مطمئن باش اگه به همین تعداد سوناتا {و آزرا} , MC-12 هم توی ایران بود , دل آدم رو میزد کلا هر چیزی که از حد بگذره دل رو میزنه و به نظر من این مشکل طراحی این خودرو نیست ________ در مورد تغییر ندادن طرح خودرو هم میشه گفت هم کار درستی کردند و هم کار اشتباهی ... و واقعا برای هر کدوم چندین دلیل وجود داره کار درست: صرف جویی در هزینه طراحی جدید , صرفه جویی به خاطر عدم نیاز به خط تولید جدید , استفاده از حداکثر توان خودرو برای تزریق به بازار , جلب رضایت مشتریان قدیمی به واسطه عدم معرفی نسل جدید خودرو و..... کار اشتباه : از دست رفتن وجه و اعتبار شرکت , عدم جلب توجه برای مشتریان جدید , از دست دادن قسمتی از بازار به خاطر عدم طراحی جدید و...
باز هم بوگاتی سریع‎ترین شد 408Km/h برای یه خودروی کروک واقعا خارق العاده است.... با تشکر از مطلب
آشنایی با فانتوم، یار همیشگی شبح رولزرویس! (ویدئو) طراحی رولزرویس همیشه سلطنتی و خاص بوده ولی خود من شخصا سری 57 و 62 Maybach رو ترجیح میدم هر چند که افراد میلیارد گویا به خاطر شباهت میباخ به مرسدس بنز, ترجیح میدهند سوار خودروی متفاوت تر و سلطنتی تری شوند تا خودرویی با ظاهری شبیه مرسدس بنز پ.ن:با تشکر از مطلب
پلیس دبی مجال فرار را از مجرمان گرفت! (ویدئو) البته به نظر من این بیشتر یه نوع تبلیغات حساب میشه و گرنه واقعا دبی نیاز به همچین خودروی پلیسی نداره نمونه این کارها رو هم قبلا زیاد دیدیم گالاردو توی ایتالیا, اسپایکر C8 توی سوئد, porsche 911, cayne و CLS Rocket توی آلمان و.... پ.ن: با تشکر از مطلب
دست بوگاتی رو شد! Alex جان: هنسی در اصل یه شرکت تیونر آمریکایی هست که اسمش , نام خانوادگی موسس شرکت هست این هنسی جی تی بر روی شاسی لوتوس {الیزه فکر میکنم} ساخته و طراحی شده Aero هم اسم شرکت نیست, اسم خودرو هست {Ultimate Aero} اسم شرکتش SSC یا شلبی سوپر کار هست که شلبی اسم موسس شرکت هست {این شلبی با اون کارول شلبی تیونر فورد و ... فرق میکنه}