مهمترین تفاوت های مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ با مدل ۲۰۱۷

 

مهمترین تفاوت های مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ با مدل ۲۰۱۷

 
در نمایشگاه سال جاری شانگهای (2017)، مرسدس از نمونه فیس‌لیفت شده کلاس S رونمایی کرد که بنابر نظر همگان بهترین بنز دیده شده در کلاس S جهان است.
 
هیچ صفت تفضیلی وجود ندارد که در خصوص توصیف این خودرو نتوان به کار برد. در واقع بسیاری از مردم و کارشناسان جهان بنز کلاس S را بهترین خودروی دنیا می‌نامند و دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.
 
تفاوت فیس لیفت بنز S 2018 در برابر مدل های 2017 +عکس
 
این کلاس بنز همواره در طول تاریخ پیشرو بوده و همواره از ترفندهای جالبی برای جذابیت، راحتی و فناوری استفاده کرده است. این کلاس مرسدس همچنین بهانه خوبی برای بی‌ام‌و و آئودی محسوب می‌شود تا آنها نیز برای ارائه رقبای بهتر بجنبند.
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
تاکنون از دل رقابت با کلاس S رقبای بهتر و دوست‌داشتنی آئودی A8 و سری 7 بی‌ام‌و متولد شده‌اند.
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
نسل کنونی کلاس S با کد w222 در اواسط سال 2013 معرفی شد. اینک زمان آن بود که بعد از 4 سال –یا کمی بیشتر- مدل فیس‌لیفت شده‌ای از این خودرو ارائه شود. اگرچه هنوز نمی‌توانید یکی از مدل‌های جراحی شده این خودرو را سفارش داده یا در اختیار داشته باشید، اما این فیس‌لیفت کلاس S معنای جدیدی در بخش لوکس‌های جهان ایجاد می‌کند.
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
 
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
در حال حاضر قصد داریم به مقایسه دو نسخه کنونی و فیس‌لیفت شده این دو بنز بپردازیم. این خودروی نسل جدید مرسدس تلاش کرده تا سطح فناوری خودرواش را به خودروی برتری مانند سری 7 بی‌ام‌و برساند.
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
 
قطعا مرسدس هرگز بخش خارجی W222 رامتحول نمی‌کند تا با یک خودرو مد روز روبه‌رو شویم. چرا که این خودرو در هر زمانی و بدون محدودیت زیبا به نظر می‌رسد.
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
 
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
شاید تفاوت‌های ریزی در ظاهر خارجی خودرو بین دو نسل بتوان یافت. در مدل‌های 2018MY، شاهد قوس‌های ظریف بیشتری در نمای عقب و جلو هستیم. شاید در نگاه اول به جز لامپ‌های جدید LED نیز تغییر زیاد دیگری در خودرو مشهود نباشد. اما باید گفت با تغییراتی ظریف، جلو پنجره و سپرها نیز تهاجمی‌تر به نظر می‌رسند.
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
 
 
تفاوت بنز S کلاس ۲۰۱۸ با بنز S ۲۰۱۷
 
برخلاف اینکه بنز قصد دارد نوستالژی ظاهری خودرو را حفظ کند، تکنولوژی و درون خودرو متحول شده‌ است.
 
آخرین چیزی که بی‌ام‌و و آئودی برای رقابت با گل سرسبد و شاهکار بنزها نیاز دارند، فناوری و چینش داخلی است. چرا که در توصیف زیبایی‌شناسی بنز Sجدید و فیس‌لیفت باید به بهترین جنس چوب، سخاوت در استفاده از چرم، گوناگونی تریم‌ها و ترکیب هنرمندانه رنگ‌ها اشاره کرد.
 
شاید بیشترین تغییر داخلی روی فرمان ایجاد شده باشد. تخت شدن فرمان در کنار حذف دکمه‌های زیاد و استفاده از دکمه‌های تخت از جمله تغییرات فرمان محسوب می‌شود. با وجود سادگی این مدل نسبت به نسخه‌های قبلی فرمان منحصربه‌فرد و زیبا به نظر می‌رسد.
 
در داخل S کلاس جدید دو صفحه‌نمایش با وضوح ‌بالا تعبیه شده است که هرکدام 12.3 اینچی و از نوع منحنی هستند. این دو صفحه‌نمایش زیر یک پوشش شیشه‌ای مشترک قرار گرفته‌اند که موجب شده مانند یک نمایشگر افقی عریض به نظر برسند.
 
 
 
 

منبع

عصر ایران


 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بنز کلاسS , تفاوت بنزS






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

سعید
2

2017 خیلی خوشگلتره از 2018
11:12  1396/02/06
پاسخ دادن
رامین
7

واقعا فیس لیفت بهتر شده. آفرین.
13:47  1396/02/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5ثبت نامی14شهریور : دوستان برای دیر کرد تحویل ماشین همه مدارک ماشین و فرم تحویل ماشین رو که هم شما وهم نمایندگی امضا میکنه در روز تحویل. ازهمه مدارک کپی می گیرید می‌برید اداره صنعت ومعدن شهر خودتون یه شکایت می نویسید و همه مدارک رو میزارید داخل پوشه وتحویل می دهید اونها هم پیگیری می کنن ویه کد رهگیری به شما می‌دهند که شما هم در جریان کار باشید من خودم همین کار رو کردم و به بقیه دوستان هم اطلاع بدید من ۲۵ بهمن ماشین رو تحویل گرفتم وتا الآن تو گروه نیومدم وتعجب می کنم که چرا ثبت نامی های شهریور رو هنوز ندادند. خدا حافظ فقط در مورد جریمه دیر کرد بع بقیه هم اطلاع رسانی کنید
j7 : این چه وضع کامنت گذاشتن قشنگ مشخص کنید کدوم خودرو تاریخ تکمیل وجه نقدی غیر نقدی
j7 : از نمایندگی شکایت کی کنید یا کرمان موتور ؟ برای دریافت جریمه تاخیر شکایت می کنید؟
اس ۵ نیو : ثبت نام ۲۲ مهر موعد تحویل ۹ بهمن هنوز شاسی هم نشده تکلیف‌ چیه بلاخره؟کجا باید شکایت کنیم جواب بگیریم؟؟
شاهین اتومات : سلام من پذیرش ۲۴ دی هستم داداشم ۱۷ دی ۲۶ اسفند تحویل گرفته امروز با نمایندگی تماس گرفتم گفتن کلا تولید شاهین اتومات ، دنده و ساینا کم شده و مشخص نیست کی تحویل بدن ، حتی اپراتور نمایندگی گفت برای آشنای خودش هم نتونست کاری کنه که تحویل بگیره!
S3اصفهان : سلام خدمت همگی دوستان s3ثبت نام ۸آبان اصفهان هستم ۲۱اسفندشاسی شدو۲۳بیمه، کارت ماشین هم۲۰فروردین به دستم رسیدو۲اردیبهشت هم برگ سبزاومدولی ازتحویل خودرو خبری نیست لطفاراهنمایی کنیدبرای کارت سوخت، کارت ماشین وبرگ سبزرادارم ولی بیمه نامه ندارم بایدازکجابگیرم تابتونم کارت سوخت رادرخواست بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
واحد : داداش من پذیرش 28 دی ماه هستم امروز ماشینو تحویل گرفتم 5 اردیبهشت
رصا : دوست عزیز یک سوال دارم سود تاخیر چقدر برات سود تاخیر میاد؟ هشم ماه ماهی ۱۰ تومن بدن که بیشترم هست میشه ۸۰ الی ۱۰۰ ملیون درست گفتم؟
اتارا : سلام دوست عزیز شما سود تاخیرت چقدر میشه چون الان ۳ ماهه تاخیر دخورده و تا ۴ ماهم میکشه فک کنم ۱۰۰ ملیونی بشه سود تاخیر بگیری. درسته؟
علیم : سلام سوال دارم از دوستمون سود تاخیر چرا برای شما ۱ درصد ماهیانه؟ من ۳درصد ماهیانه گرفتم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر : سلام برا ما هم هنوز نیومده
مهرداد : تو خیلی انی
حسینی : سلام آخرین تاریخی که بنده دیدم واریزی 12 دی بود
محمد اریزو5 : بیمه آسیا
رانا تبدیل به تیوتری : به نظر من که تبدیل نزنید من خودم تبدیل زدم تکمیل وجه 7 دی تحویل 30 دی ،اگه تبدیل نزده بودم الان رانا رو گرفته بودم ولی 207 ام هنوز فاکتور نشده روند فاکتور شدن تیوتری خیلی کنده نمیدونم چرا تبدیل میزنن چه کاسه ای زیر نیم کاسه دارن خدا میدونه!!!
فرزاد : سلام کسی خودرو تحویل گرفته این چند روز بسندکمپانی برگ سبز بیمه خودرو موقع تحویل خودرو هم باهاش میاد یا طول میکشه چون مال من رو صدور سند تیک نخورده ماشین نمایندگی
حسین پور : قیمت کارخونه رانا با 207 یکیه چرا باید سود تاخیر با تبدیل بره؟؟
ایکس 33 اتومات : مدیران خودرو با کدوم بیمه قرارداد داره لطفا جواب بدهید
پرهام : اگر هم پرداخت کنید اصلاح بشه باقیش رو برمیگردونن
ایکس 33 اتومات : ازمن 21 اسفند بود دیروز تخصیص خوزد