هیوندای ولوستر 2019 مجهز به نسل جدید دستیار صوتی

 

هیوندای ولوستر 2019 مجهز به نسل جدید دستیار صوتی

نسل جدید دستیار صوتی هیوندای که قرار است روی خودروی هیوندای ولوستر ۲۰۱۹ پیاده‌سازی شود، می‌تواند درخواست‌ها و تمایلات راننده را پیش‌بینی کند.
 
 
کنترل امکانات و قابلیت‌های خودرو از طریق دستورات صوتی چیز جدیدی نیست. در کنار این موضوع، ناکارآمدی سیستم‌های کنونی فرمان صوتی که درک پایینی دارند نیز کاملا احساس می‌شود. در حال حاضر هیوندای به دنبال بهبود سیستم فرمان صوتی و برداشتن گامی بزرگ به جلو، با دستیار شخصی هوشمند خود است. این سیستم جدید که از هوش مصنوعی برای درک بهتر دستورات استفاده می‌کند، قادر است مطالب گفته‌شده را ارزیابی کند و به دستورات متعدد در یک درخواست پاسخ دهد. این سیستم همچنین برای پیش‌بینی نیازهای راننده طراحی شده است و امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز را در صورت لزوم فراهم می‌کند. البته داشتن چنین قابلیتی بدین معنا نیست که دستیار صوتی بتواند شما را ترغیب کند با سرعت بیشتری رانندگی کنید.
 
 
 
هیوندای با همکاری شرکت سوندهوند (SoundHound) در حال کار روی قابلیت دستیار صوتی هوشمند است؛ شرکت سوندهوند مستقر در سیلیکون ولی، طی ۱۰ سال اخیر توانسته پلت‌فرم صوتی هوندیفای آی (Houndify AI) را به‌خوبی توسعه دهد. وظیفه هوندیفای نه‌تنها درک بهتر کلمات و صحبت‌های انسان‌ها، بلکه تجزیه و تحلیل، رمزگشایی و پاسخ‌گویی به صحبت‌هایی است که در گفتگوهای معمولی و روزمره ردوبدل می‌شود.
 
   هیوندای ولوستر 2019 مجهز به نسل جدید دستیار صوتی
 
در برنامه کاربردی مورد استفاده خودرو، دستیار صوتی هوشمند هیوندای به هوندیفای متصل می‌شود و از این سیستم برای پاسخ به درخواست‌ها استفاده می‌کند و در صورت نیاز اطلاعات را به کاربر ارائه می‌دهد. چنین قابلیتی به این معنی است که راننده می‌تواند از دستیار شخصی هوشمند هیوندای برای باز کردن سقف کابین و یا روشن و خاموش کردن سیستم تهویه مطبوع استفاده کند و هر دو کار را به‌عنوان دستورات جداگانه تشخیص دهد. همچنین این سیستم با روشی پیشگامانه، می‌تواند ترافیک را نظارت و بررسی کند و پیشنهاداتی برای خروج از ترافیک و صرفه‌جویی در زمان ارائه دهد؛ دستیار صوتی برای یادآوری جلسات آینده نیز برنامه‌ریزی شده و قادر است برای پیشگیری از فراموشی جلسات مهم و تأخیر، تدابیر لازم را اتخاذ کند و به راننده هشدار لازم را بدهد.
 
پل چو، مدیر گروه توسعه سیستم سرگرمی و اطلاعاتی شرکت هیوندای موتور، گفت:
 
ترکیب سیستم پیشرفته تشخیص صدا و هوش مصنوعی زیربنای اصلی قابلیتی است که خودروهای متصل به آن در آینده، به رانندگان محتوا و اطلاعات گسترده‌ای ارائه می‌دهند. این عناصر در ارائه اطلاعات تولیدشده توسط خودروی متصل نقش مهمی ایفا می‌کنند.
 
هیوندای قصد دارد سیستم جدیدی در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ لاس وگاس آمریکا معرفی کند؛ سیستم جدید قرار است با نسخه ساده‌شده جهت استفاده در خودروهای تولیدی مدل سال ۲۰۱۹ راهی بازار شود. این سیستم دستیار صوتی در نمایشگاه روی کابین خودرویی نمایشی سوار خواهد شد و با فرمان صوتی بیدارباش «سلام هیوندای» فعال می‌شود.
 
کیوان مهاجر، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت سوندهوند، در این باره گفت:
 
ما طی یک دهه پیشرفته‌ترین سیستم تشخیص صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی هوندیفای را توسعه دادیم؛ سیستمی که به شرکای ما کمک می‌کند بتوانند تجارب شخصی برای مشتریان خود ایجاد کنند. ما از کار کردن با هیوندای موتور خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم تجربه درون خودرو را برای مشتریان دچار تحولی عمیق کنیم.
 
 
اوایل سال آینده میلادی، هیوندای قصد دارد نسخه معمولی دستیار صوتی پیشرفته خود را روی نسل جدید خودروی الکتریکی پیل سوختی استفاده کند؛ این خودرو اکنون در حال گذراندن آزمایش‌های رانندگی در جاده‌های کره است و نسخه آزمایشی دستیار صوتی هیوندای قادر است اطلاعاتی درباره اخبار و اتفاقات ورزشی منطقه‌ای شامل زمان‌بندی و نتایج بازی‌ها در اختیار سرنشینان خودرو قرار دهد.
 
سیستم دستیار صوتی هیوندای در حال حاضر فقط قادر به تشخیص زبان انگلیسی است؛ ولی با گذشت زمان از دیگر زبان‌های اصلی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همکاری سوندهوند با هیوندای به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد. خودروی کاملا جدید هیوندای ولوستر مجهز به سیستم تشخیص موسیقی کره‌ای سوندهوند، ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد؛ این در حالی است که سرویس تشخیص موسیقی انگلیسی برای بازار آمریکا، پیش از این در سال ۲۰۱۴ روی خودروی هیوندای جنسیس استفاده شد. 
 
 
 
 
 

منبع

زومیت

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , هیوندای , ولوستر , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا : سلام مبارکه. چقدر جریمه تاخیر زدند. منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم. سپاسگزارم
عادل : مبارک باشه دوست عزیز ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
DA : ▫تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز ▫اعلام دعوتنامه پیشنهادی ساینا.اس دوگانه سوز 🔻مشتریان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی ۱۵ روزه برای تکمیل وجه با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد. 🔗 saipanews.com/news/id/23602 🆔 @saipanews_com
عادل : برا خودمم تاحالا چند بار تاریخ آماده برای صدور فاکتور تغییر کرده آخرین تاریخش هم برای پنج اردیبهشت هست با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتن به خاطر همین موارد هست هرچند ایران خودرو هیچ کدوم از حرفهاشون راست نیست احتمالن اینم دروغ گفتن😑😑
mhd S3 : روال ثبت شکایت تعزیرات چطوری هستش؟.من ماشین رو بگیرم دادگستری شکایت می کنم برای تاخیر بدبختی ما شهرستانی ها که فقط یه نمایندگی داریم اینه که نمایندگی با هامون سر لج افتاده پیگیری می کنی تازه شاکی هم هستن ولی تهران و بقیه شهرا بزرگ چنتا نمایندگی دارن
mhd S3 : دو نفر فکر کنم تحویل گرفتن تو تاریخچه همین گفتگو ها چک کنی میبینی
T8 : بله ، برا تحویل هم باید با نمایندگی در تماس باش تا بارگیری کنن بیاد برسه زمان میبره
امید : شما ماشین خریدی سوار شی یا دلالی کنی ؟! ملت ما خودشون پالونشون کجه بعد تعجب می کنن چرا مقام مسئول درست کار نمی کنه .
امید : نه همپن نارنجی باشه تحویل میدن
حسین j7 : خدا لعنت کنه به این کرمان خودرو اخرشم ماشینو تحویل نمیده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : بعد تحویل خودرو میتونی همون نمایندگی نقد یا اقساط انجام بدید
یوسف : سلام سایناجی ایکس زمستان1403هستم کی پیامک میادقبلاپیام امده براساینا85گانه واریزنکردم ممنون میشم اگه جواب بدیدزنگ زدم میگن50 و50هست
اسفند دوگانه : سلام برا من الان از نمایندگی زنگ زدن گفتند دعوت نامه ساینا تک برات اومده پیشنهادیه اگه میخوای بیا تکمیل وجه کن ،چی میگن بعد دوسال
رانا : تشکر
29 اسفند : سلام دوست عزیز اگر کارت طلایی انتخاب نکنید حدود 9 ملیون باید واریز بکنی اگر کارت طلایی انتخاب بکنی حداقل 12 15 باید واریز بکنی
207 پانو : 8تو خورده ای نزدیک ب 9 تومن
207 اتو دی : کاستومر
207 سقف فلزی : دوستان ببخشید کسی سقف فلز کد 60019 رو به 60021 تبدیل زده خواستم بدونه تفاوت قیمتش چقدر پرداخت کرده آخه من چند بار تبدیل اومد فک کردم ارتقا یافتس نزدم😔
برجعلی شیفته ساینا : سلام دوستان کارت سوخت ماشین با مدارک میاد یا باید درخواست بدیم
اسفند دوگانه : سلام دوستمون فرمود سایپا از 15 بیانیه داده . میشه توضیح بدین چ بیانیه ای داده