۵ تور ویژه که هر گردشگری حتما با آنها سفر می‌کند!

 

۵ تور ویژه یک هر گردشگری حتما با آنها سفر می‌کند!

 

رپورتاژ - اگر بعد از یک مدت کار مداوم و فشارهای اول فصل، کمی خسته شده‌اید برای تعطیلات پاییز خود برنامه‌ریزی کنید و سفری را در پیش روی بگذارید. می‌توایند به کشورهای ساحلی بروید و یا کشورهایی که با تغییرات دما، از حجم مسافران آنها کم می‌شود و در خلوتی به خوبی می‌توانید گشت و گذار کنید.

 

تور بالی؛ ثبت خاطرات رمانتیک در بهشت روی زمین

 

خرید تور بالی ، یکی از بهترین انتخاب‌ها در این فصل است. اینجا را تکه‌ای از بهشت بر روی زمین می‌نامند و به همین دلیل در همه‌ی پکیج‌های ماه عسل در سراسر دنیا به عشاق پیشنهاد می‌شود. فضاهای رمانتیک، امکانات اختصاصی هتل‌های و اقامتگاه‌های عاشقانه و بهترین مناظر برای ثبت لحظات دونفره فقط بخشی از گوشه‌های جذاب بالی برای زوج‌های جوان است. در حقیقت بالی به شما این امکان را می‌دهد که منحصر به فردترین سفر را داشته باشید و خاطرات رمانتیک جاودانه‌ای را بسازید.

 

۵ تور ویژه یک هر گردشگری حتما با آنها سفر می‌کند!

 

حتما به خوبی می‌دانید که انتخاب سفر بالی، یعنی مسافرت لوکس و لاکچری. بنابراین با توجه به مقدمه‌ی این تور می‌توانید انتخاب‌های خاص هم داشته باشید، مثلا تور کشتی کروز را رزرو کنید.بر روی عرشه‌ بی‌نظیر این کشتی از تماشای آب‌های کریستالی خلیج غافل نشوید و برای خود لحظات رمانتیک ثبت کنید. اما این همه‌ی برنامه‌ها نیست و شما به همراه همسرتان می‌توانید شنا در وسط آب و یا غواصی و ماهیگیری را هم تجربه کنید و کمی هیجان به سفرتان اضافه کنید.

یا بعد از بازگشتن به هتل و اقامتگاهتان از خدمات ماساژور اختصای و استخر آبگرم خصوصی استفاده کنید.

البته نگران نباشید اگر همراه خانواده هم به بالی بروید برای شما فکر شده است؛ برای همین در بیشتر اقامتگاه‌های خانوادگی  ابزار و تجهیزات سرگرم‌کننده بچه‌ها هم پیش‌بینی شده است که در عین حال که شما استراحت می‌کنید فرزندانتان از هیجان و بازی سرشار شوند.

این فرصت را از دست ندهید و برای یک سفر رویایی یک هفته‌ای به بالی بروید و بهترین خاطرات رمانتیکتان را بسازید.

 

تور بدروم؛ تجربه‌ی خوردن بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

 

تور بدروم ، در هر لحظه که شما مایل به سفر باشید شما را به این شهر بندری و زیبا می‌رساند. معمولا توریست‌های اینجا برای لذت بردن از ساحل عازم می‌شوند و همه‌ی تلاششان را می‌کنند از آرامش آن سریز شوند. ساحل‌های ماسه‌ای نرم، در امتداد آبی نیلگون و اقامتگاه‌های لاکچری  فرصت بسیار خوبی برای خاطرات سفر ساحلی به شما می‌دهد.

این شهر بندری ساحل‌های جذاب و دیدنی دارد که برخی از آنها در میان مردم محلی مشهور است و برخی دیگر مکان همه‌ی توریست‌ها!‌ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ ناشناخته‌های توریست‌ها بروید و سر از ساحل‌های محلی دربیاورید که فقط زیبایی و آرامش را به شما هدیه می‌دهند.

«گوموسلوک» یکی از همین نقاط است. در هر گوشه از این ساحل، رستوران‌های فوق‌العاده جذاب با غذاهای خوشمزه‌ی دریایی خودنمایی می‌کند و در کنار آنها حتما گروهی و یا جوانی موسیقی سنتی می‌نوازد.

این بخش از ساحل پر است از مغازه‌های صنایع‌دستی بدروم که فرصت خوبی برای خرید سوغاتی‌ها را برای شما فراهم می‌آورد.

اگر به گشت و گذار در میان فرهنگ بومی هستید بهترین نقطه را انتخاب کرده‌اید؛ هم انواع خوراک‌های ماهی را به همراه نوشیدنی خنک میل می‌کنید و هم در میان بازار سنتی منطقه سوغاتی می‌خرید.

بدروم شهر خانه‌های سفید و دریایی نیلگون، در هر لحظه منتظر شماست. گذرنامه‌ی معتبر خود را بردارید و با نگاهی به برنامه‌های تور آژانس مقتدر سیر بهترین زمان سفر را رزرو کنید.

 

تور روسیه؛ رفتن به دنیای تاریخی و هنری تزارها

 

سفر با تور روسیه ، رفتن به سرزمین هنر، فرهنگ و سیاست است. اینجا سرگذشت تزارها همچنان در همه‌ی موزه‌ها و مراکز فرهنگی برای همه بازگو می‌شود و آثار هنری و فرهنگی‌شان گوش دنیا را کر می‌کند! برای سفر به روسیه شما نیاز به ویزا ندارید و با گذرنامه‌ی معتبر ابتدا به تماشای مسکو و سپس سنت پترزبورگ، دو شهر دیدنی این کشور می‌شوید.

جذابیت تاریخی و هنری این دو شهر آنقدر زیاد است که به همه‌ی گردشگران پیشنهاد می شود که تماشای آن را در برنامه‌های ابتدایی توریستی خود بگذارند.

میدان سرخ قلب مسکو است و همه‌ی گردشگران ساعتی را در آن پیاده‌روی می‌کنند و از زیبایی آن حیرت‌زده می‌شوند. همه‌ی اطراف این میدان منحصر به فرد را کلیساها، موزه‌ها و ساختمان‌های زیبای دولتی گرفته است و به تنهایی خود میزبان میلیون‌ها گردشگر است. همین که یک عکس یادگاری با کلیسای سنت باسیل بگیرید انگار نیمی از سفرتان را رفته‌اید! حتما به کاخ‌های کرملین سر بزنید و مقبره‌ی لنین و مجموعه‌ی مجسمه‌های مینین و پوژارسکی را هم در برنامه‌های خود بگذارید.

 

۵ تور ویژه یک هر گردشگری حتما با آنها سفر می‌کند!

 

اگر مسافر تورهای روسیه در آژانس مقتدر سیر باشید، با خیال راحت می‌توانید این برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهید. راهنمای فارسی زبان به طور دایم همراه شماست و بهترین برنامه‌ها و گرش‌های تفریحی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بعد از این شهر زیبا، راهی سنت پترزبورگ، یکی از ۱۰ شهر دیدنی جهان می‌شوید.

همچنان در این شهر هم فرصت زیادی برای تماشای آثار هنری، فرهنگی و تاریخی می‌گذارید. یک‌روزتان را که به تماشای موزه‌ی بی‌نظیر هرمیتاژ می‌روید و در دنیای بی‌نظیر مجموعه‌های آثار هنری غرق می‌شوید.

اما اگر از دیدنی‌های تاریخی و هنری کمی خسته شده‌اید، به سراغ مغازه‌های و فروشگاه‌های جذاب شهر بروید و سوغاتی بخرید. به «موزه شکلات» سنت پترزبورگ فروشگاهی پر از شکلات‌های عجیب، خوشمزه و هیجان‌انگیز بروید و هم از قشنگی آن لذت ببرید و هم شکلات‌های خوشمزه نوش‌جان کنید و بخشی از آن را سوغاتی بخرید.

در روسیه تنوع هتل‌ها واقامتگاه‌ها بسیار زیاد است. برای اینکه مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و با برنامه‌ریزی مناسب و راهنمایی کارشناس‌های آژانس بهترین تور روسیه را انتخاب کنید.

 

تور مالزی؛ سفر به سرزمین اعجاب فرهنگ‌ها و طبیعت

 

تور مالزی در حقیقت گنجینه‌ی سفر است. شما هم به مدرن‌ترین شهر آسیا می‌روید و هم در پارک‌های بزرگ و ملی آن پیاده‌روی می‌کنید و هم بعد از ساعت‌های در جزایر زیبا و شگفت‌انگیز آن اقامت می‌کنید.

یکی دیگر از مشخصات خیلی مهم این کشور، ترکیب فرهنگ‌ها آیین‌ها و ادیان مختلف است که با آرامش و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند. در جشن‌ها و شادی‌های هم شریک می‌شوند و در یادبودهای دینی و مذهبی یکدیگر حاضر می‌شوند.

برای همین تلفیق است که این کشور مسلمان یکی از متنوع‌ترین مسجدهای دنیا را دارد و معماری‌ها و ساخت آنها جذاب و از دیدنی‌های مالزی به شمار می‌رود. شما وقتی به کوالالامپور قدم می‌گذارید وارد دنیای مدرن و آسمانخراش‌های بلندی می‌شوید که در برخی موارد شاید تصویری از آینده دنیا را به شما می‌دهد. برج‌های پتروناس نشانه‌ی این شهر و بلندترین برج‌های دوقلوی جهان هم به تنهایی دیدنی است و هم امکانات، موزه‌ها و پارک‌های سرگرمی آن برای فرزندان و نوجوانانتان جذاب است و هم تماشای منظره‌ی غروب آفتاب از بلندای آن برای شما بی‌نظیر و تکرار نشدنی است.

اگر به گشت و گذار در فرهنگ مالایی علاقمند هستید، می‌توانید در تورهای آشپزی مالزی آنها شرکت کنید و یک‌روز را با فرهنگ خورد و خوراک و غذاهای عجیب و متفاوت آنها بگذرانید.

البته اصلا نگران نباشید اگر مسافر تورهای ترکیبی مالزی در آژانس مقتدر سیر باشید، بعد از کوالالامپور به جزیره پنانگ، سرزمین غذاهای عجیب و ناشناخته می‌روید. وقتی به این جزیره‌ی زیبا رفتید علاوه بر لذت بردن از خوشمزه‌های کافه و رستوران‌های ساحلی، به کمک راهنمای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر ، در برنامه‌ی غواصی زیر آب شرکت کنید. در این جزیره بعد از گذراندن جند ساعت دوره‌های ابتدایی غواصی می‌توانید در ساعت‌ها در کنار مرجان‌های رنگارنگ و آبزیان خوشگل در زیر آب شنا کنید.

لنکاوی، مقصد بعدی شماست، جزیره‌ای اسرارآمیز با منظره‌های بی‌نظیر و سبز که برای آرامش و البته ماجراجویی شما در سفر به خوبی آماده است. می توانید در بهترین اقامتگاه‌های اختصاصی جزیره بمانید و با بلندترین تله‌کابین بالای درخت‌های جنگل بروید و قشنگ‌ترین تصاویر سفرتان را ثبت کنید.

با همراهی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بهترین برنامه‌ی تور مالزی را از وب‌سایت مقتدر سیر انتخاب کنید.

 

 

تور آنتالیا؛ بهترین اقامت برای استراحت خانوادگی

 

تور آنتالیا ، شما بهترین سفر ساحلی در ترکیه را پیش‌روی شما می‌گذارد.انبوه هتل‌های لوکس و لاکچری آنتالیا که امکانات و تجهیزات آن همیشه زبانزد بوده است. سرگرمی و تفریح‌های آبی و البته استانداردهای اقامتی در هتل‌ها  را دگرگون کرده است.

هتل‌های آنتالیا با بهترین و مجهزترین شهربازی‌های آبی که همه ی ساعت‌های شما را پر از هیجان می‌کند، از میهمانان پذیرایی می‌کنند. برخی هتل‌ها با آنچنان امکانات به‌روزی ساخته شده اند که در تغییرات دمایی پاییز هم به خوبی قابل استفاده هستند و شما تابستان را در پاییز تجربه می‌کنید. فرزندانتان از اقامت در این هتل‌ها که پر است از سرزمین بازی‌های کامپیوتری، پیست دوچرخه‌سواری، شهربازی اختصاصی کودک و نوجوان و حتی استخرهای آموزش غواصی از سفر لذت می‌برند و شیفته‌ی آنتالیا می شوند.

 

۵ تور ویژه یک هر گردشگری حتما با آنها سفر می‌کند!

 

اگر کمی از این هیجانات لوکس خسته شدید می‌توانید برای پیاده‌روی در شهر برنامه‌ریزی کنید و  به شهرک قدیمی آنتالیا بروید و با فضاهای تاریخی شهر، خرابه‌های هزاران ساله و  بناهای متروک آشنا شوید.

بعد از این گشت و گذار تاریخی سری هم به مراکز تجری آنتالیا بزنید و بهترین خریدهای فصلتان را انجام دهید. در این فصل گاهی بزرگترین برندها تخفیف‌های فصلی می‌گذارند و شما با قیمتی مناسب می‌توانید از آنها خرید کنید.

خیلی نگران زمان سفرتان به آنتالیا نباشیدچون با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر، هر زمان که مایل به سفر باشید تور لحظه آخری آنتالیا شما را به این شهر دلربای ساحلی ترکیه می‌رساند.

 

 

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تور مسافرتی , آٓژانس مسافرتی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

اسقف
1

شمام دلتون خوش ها
22:20  1397/07/22
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
زواری : سلام دوستان برا منم امروز پیامک تبدیل اطلس جی و سهند اس آمده با این تفاوت که در پیامهای قبل نوشته بود در صورت تمایل ولی تو این پیام ننوشته در صورت تمایل فقط نوشته برای تکمیل وجهه تا ۲۳ اردیبهشت وقت هست حالا اگه تکمیل وجهه نکنیم آیا امتیاز شاهین سوخت میشه یا خیر؟؟
J7 : تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ با سلام دوستان امروز زنگ‌زدم در خصوص j7هایی ک تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸شاسی و فاکتور شدن ولی رو مرحله بیمه ۲ ماهه ک گیر کرده و جلو نرفته گفتن باگ سیستممون مشکل خورده و تا چند روز اینده حل میشه لطفا همگی زنگ‌بزنین بگید ب کارشناسا همونجا تو سیستم این مشکل و ثبت کنن تا امار بره بالا پیگیری کنن وگرنه حالا ها ماشین زیر افتاب و تا پارکینگ میمونه . شده روزی ۴ بلر بهشون زنگ بزنید و بخواید تو سیستمشون این مشکلو ثبت کنن
چان چان گان گان : سایپا باز هم فراخوان واریز وجه داده انشاالله این روزها نوبت چانگان میشه. طرح‌های جاری لیست منتخبین طرح عادی در طرح سامانه يكپارچه تخصيص خودرو بخش شصت و هشتم اعلام شده است، منتخبین محترم می توانند از روز دوشنبه 1403/02/17 نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند. لیست منتخبین طرح عادی فوق العاده در طرح سامانه يكپارچه تخصيص خودرو بخش شصت و هشتم اعلام شده است، منتخبین محترم می توانند از روز دو شنبه 1403/02/17 نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند. لیست منتخبین طرح جوانی جمعیت در طرح سامانه يكپارچه تخصيص خودرو بخش سی و هفتم اعلام شده است، منتخبین محترم می توانند از روز دوشنبه 1403/02/17نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
محمدرضا : سلام دوستانی که براشون پیامک احراز هویت آدرس اومده ، لطفا راهنمایی کنن تا دریافت ماشین از این مرحله چقدر طول میکشه ؟ سپاس
محسن ، سورن دوگانه : . . . سلام دوست عزیز . . . شما سورن دوگانه با موعد تحویل بهار ۱۴۰۳ هستید . . . ما که موعد تحویل ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ هستیم . . . هنوز هیچ خبری نیست .. .. فعلاً تکمیل وجه شده های تا ۲۱ آذر ماه رو فاکتور کردن از نمایندگی سوال کنید که اصلاً این ماشین رو به تحویل خواهند داد یا نه ؟
حسام : سلام دوست عزیز اگ این مبلغ رو خاستن ینی ۱ درصد ارزش افزوده فقط اضاف شده براش این خوبه باز خدا رو شکر بیشتر نشده
فریا : سلام .یکی از ماشینای v4lx که موعد تحویلش ۱۶ اسفند بوده با رنگ مشکی فاکتور شده. کیا ۱۶ اسفند بودن؟؟
msd t8 : سلام تحویل چند روزه نوشتین؟
فاطمه : این خودرو های پیشنهادی اولا که به ضرر ما اسفندی ها هست حدود ۵۰ میلیون بعدش اگه اینارو میخواستیم که ۵ ماه پیش می‌گرفتیم فقط ماشین خودمون میخوایم دوستان من به هیج وجه کوتاه نیاین شما که ۲ سال صبر کردید ۲ ماه دیگه هم روش
عدنانی : دوستان من پیش فروش اطلس نوشتم ممکنه که موقع تحویل تبدیلش بزنن به یه ماشین دیگه مثلا کوییک و.....
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اکبر رانا موعد 30 بهمن : آره فکر کنم مشکل پیدا کرده
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان امروز کسی فاکتور شد لطفا اطلاع رسانی کنید ممنونم. دوستان 14 دی فاکتور شد؟
207دستی : دوروز رو صدور سند مونده زنگ هم زدم ایران خودرو میگه تا آخر برج بهتون نمیدن
مبعث اسفند : آقا مهران چرا 25 شنبه واریز وجه نکردی ؟؟؟
دو مانه سوز : منم فدای دوتاتون
دی دوگانه : بد کسی نخواه که برمیگرده به خودت قضاوت نکن
دوگانه : اتفاقا اونایی که نمایندگی تکمیل وجه کردن 25 ام پلاک شدن مهران شما اطلاعات غلط نده همه اینجا اطلاعات میزارن راست یا اشتباه دیگه نمیسپاریم به خدا که حسام هم یکی از ما بود
یوسف : درود فراوان ممنون بابت پاسخگویی🙏
شیوادی : ازکجااطلاع دارین؟
یوسف : درود فراوان مممون بابت پاسخگویی 🙏🙏