فروش اقساطی ایران خودرو با فرنام خودرو

 

فروش اقساطی ایران خودرو با فرنام خودرو

 

رپورتاژ - شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو همیشه می‌تواند امری منطقی تلقی شود، حتی اگر پا به واپسین روزهای سال گذاشته باشیم و بازار، هیجان بازار شب عید را تجربه می‌کند.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که گمان می‌کنند، ماه‌های بهمن و اسفند زمان خوبی برای تصمیمات مالی بزرگ نیست و باید تا ثبات بازار صبوری کرد، اما ما صراحتا در این مطلب به شما پیشنهاد می‌کنیم که دست روی دست نگذارید و اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی مراکز معتبر ارائه می‌شود را دارید، هرچه زودتر اقدام کنید.

زیرا هر چه زمان بگذرد از قدرت خرید سرمایه حال حاضر شما کم می‌شود و بر قیمت نهایی خودرو اضافه می‌شود.

 

چرا طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو همواره با استقبال زیاد مردم مواجه می‌شود

عده زیادی هستند که لابلای صفحات مجازی، آگهی روزنامه‌ها و بیلبوردهای شهری به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می‌گردند.  علت این ماجرا را می‌توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • ایران خودرو، معروف‌ترین تولیدکننده خودرو داخلی است

ایران خودرو نخستین و بزرگترین کمپانی خودروسازی کشور است که تقریبا تمام ایرانی‌ها با آن آشنایی دارند. شما اگر قرار باشد برای مجلس جشن خودتان یا یکی از اعضای خانواده، سراغ قنادی برای تهیه کیک و شیرینی بروید، سراغ کسی می‌روید که قبلا شیرینی‌هایش را تست کرده‌اید و از کیفیت آن مطلعید یا ریسک می‌کنید و سراغ کسی می‌روید که نمی‌دانید کارش چگونه است؟

مسلم است که پاسخ شما گزینه اول خواهد بود. در علت استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو نیز دقیقا همین مساله دخیل است، مردم کشور ما سال‌هاست که با محصولات ایران خودرو آشنا هستند و بر اساس همین شناخت و آشنایی به دنبال طرح‌های فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2، تارا و دیگر تولیدات می‌گردند.

  • توان فنی و ایمنی قابل قبول تولیدات ایران خودرو

ایران خودرو به این امر معروف است که درک درستی از سلیقه مشتری ایرانی دارد، به همین دلیل توان فنی و ایمنی خودروهایی که تولید می‌کند، همواره مطلوب خریدار است.

  • بازار دست دوم پر رونق

اگر نگران شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو هستید با این بهانه که همه سرمایه خود را از دست خواهید داد و موجودی حسابتان صفر خواهد شد، باید به شما بگوییم که تجربه ثابت کرده است که علاقمندی به محصولات ایران خودرو، صفر و کارکرده نمی‌شناسد.

 همان‌طور که استقبال از طرح‌های فروش اقساطی تارا، 206 و دیگر تولیدات بزرگ‌ترین کمپانی خودروسازی ایرانی پر شور قلمداد می‌شود، فروش این محصولات در بازار دست دوم نیز رونق بسیار زیادی دارد.

به طوری که در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید خودرو خود را به پول تبدیل کنید، بنابراین همیشه یک سرمایه نقد به همراه خواهید داشت.

  • قطعات در دسترس

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو خیالتان راحت باشد که چنانچه خودرو شما با نقص فنی مواجه شد و به قطعه‌ای نیاز پیدا کرد، قطعات استاندارد با بهترین قیمت در بازار موجود هستند و مشکلی بابت تامین این قطعات نخواهید داشت.

  • هزینه نگهداری پایین

محصولات ایران خودرو که به صورت صفر خریداری می‌کنید، تا مدت‌ها هیچ خرجی روی دستتان نخواهند گذاشت. کافی است سرویس دوره‌ای این خودروها را به موقع انجام دهید تا از سواری نرم و روان آن‌ها لذت ببرید.

 ضمنا همان طور که گفته شد محصولات ایران خودرو منطبق بر ذائقه مشتری ایرانی است، بنابراین کماکان کم مصرف در استفاده از سوخت هستند و از این بابت خودروهایی اقتصادی محسوب می‌شوند.

  • محدوده قیمتی مناسب

مدیران و کارشناسان فروش ایران خودرو به خوبی می‌دانند که هرچه قیمت تمام شده خودروهای تولیدی را پایین‌تر بیاورند، مردم بیشتری فرصت ماشین‌دار شدن را پیدا می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو محدوده قیمت مناسبی است که برای خودروها تعریف می‌شود.

برای خرید اقساطی ایران خودرو سراغ کدام مجموعه برویم؟

در شرایطی که روزهای پایانی سال را پشت سر می‌گذرانیم و خیلی از ما دوست داریم سال جدید را با خودرو جدید شروع کنیم، یک راست به سراغ اصل مطلب می‌رویم.

با معامله با فرنام خودرو، فرصتی ویژه در برابر شماست تا با شرایطی استثنایی بتوانید در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو شرکت کنید و صاحب خودرو مورد علاقه‌تان شوید.

فرنام خودرو سال‌هاست که در بازار خودرو فعال است و امروزه یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین مراکز فروش ماشین قسطی محسوب می‌شود که مردم از سراسر کشور برای معامله با آن راهی پایتخت می‌شوند.

جدیدترین طرح‌های فرنام خودرو برای فروش اقساطی ایران خودرو کدام است

فرنام خودرو در جدیدترین طرح‌های خود برای فروش اقساطی ایران خودرو، طرح فروش اقساطی 206تیپ 2 و تارا را با شرایط ویژه در دستور کار قرار داده است:

  • 206 تیپ 2

206همان شیر فرانسوی است که چندین دهه است در جاده‌های کشور خودنمایی می‌کند و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. زیبایی و ظاهری که هنوز از مد دور نشده است، استحکام بدنه و ایمنی قابل قبول، مصرف سوخت معقول مطلوب و قیمت مناسب باعث شده است تا هر گاه طرح فروش اقساطی 206 تیپ 2 از سوی مراکزی مانند فرنام خودرو عرضه شود، مردم با اشتیاق بسیار به سوی آن بشتابند.

  • تارا

تارا که با ظاهری چشم‌نواز از سوی ایران خودرو تولید و عرضه شده است، مجهز به یک موتور قدرتمند است که بزرگترین مزیت این خودرو محسوب می‌شود. استقبال از طرح فروش اقساطی تارا را باید در زیبایی ظاهری، امکانات فنی و مشخصات رفاهی متعدد آن جستجو کرد.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو از سوی فرنام خودرو

فرنام خودرو طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو اعم از فروش اقساطی تارا و 206 تیپ 2 را با شرایط زیر عرضه می‌کند:

  • فروش اقساطی تمامی محصولات ایران خودرو اعم از گران‌ترین خودرو تا ارزان‌ترین با قیمت واقعی
  • فروش اقساطی تمامی خودروهای تولید داخل
  • امکان فروش اقساطی خودرو خارجی
  • تحویل فوری تمامی خودروها در طرح فروش اقساطی ایران خودرو
  • ثبت سند محصولات ایران خودرو به نام مشتری
  • امکان بازپرداخت اقساط در بلند مدت
  • تنظیم قرارداد فی مابین مجموعه و مشتری با هماهنگی خریدار
  • عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد
  • امکان ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید
  • فروش اقساطی ایران خودرو با دریافت کم‌ترین مبلغ پیش پرداخت

برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی خودرو با مراکز فروش فرنام خودرو تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فروش اقساطی ایران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باران : سلام برای من پیامک سهند اومده الان من اینا نمیخام یعنی دیگه نمیتونم دوباره یه ماشین دیگه ثبت نام کنم
میثم : سلام دوستان من دیروز رفتم خبری نبود نه کسی رو دیدم به عنوان معترض نه مسئولی رو
S3 : ماشینتون چیه؟ کدوم شهر موعد تحویل کی بوده؟
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دمپایی 151 : محصولات سایپا مشکل گذاری پیدا کردن🤣🤣
دی ماه : تو راهه نزدیک کرج تو ترافیک گیر کرده
فرید : سلام دوستان زمان تحویل داخل قرارداد همون تاریخ خودرو تحویل میدن میشه راهنمایی کنید ؟؟؟
😎 : نشست دیروز چه شد
ایمان : دعوت نامه اسفند پیش فروش کی میاد????????
دوگانه آذر : سلام من هم میزنه اطلاعات موجود نیست .شما مال کدوم شهر هستین ? من مشهدم
دوگانه آذر : سلام یعنی قبل اینکه ماشین تحویل بدن کارتش میاد ?
حسین : افزایش قیمت بازار
حامد : تحویل 30 دی بودی؟
اتومات : دوستان عزیز فاکتور شدید لطفاً اطلاع رسانی کنید ؟