ایران در ارمنستان خودرو می‌سازد

 

ایران در ارمنستان خودرو می‌سازد

 

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: موافقت اولیه برای احداث خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان انجام شده که بر اساس این موافقتنامه، طرح توجیهی آن آماده می‌شود.

پیمان پاک با بیان اینکه در حوزه همکاری‌های خودرویی با ارمنستان تهاتر انجام نمی‌شود، ادامه داد: بخش خصوصی ارمنستان، خودرو را از ایران خریداری و در بازار این کشور عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه خودروهای صادر شده به ارمنستان محصول شرکت ایران خودرو هستند، گفت: تاکنون سفارش گذاری 200 دستگاه خودرو به ارمنستان انجام شده و در مرحله نخست صادرات خودرو به صورت آزمایشی بوده است و منتظریم که نتایج آن دیده شود.

پیمان پاک افزود: در روند صادرات آنچه اهمیت دارد شبکه خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات است؛ از این‌رو با هماهنگی بخش خصوصی ارمنستان مقرر شد بعد از ارسال تعداد مقرر شده در مرحله نخست، شاهد افزایشی شدن روند صادرات خودرو به این کشور باشیم.

پیمان پاک با اشاره به اینکه ارمنستان جزو کشورهای حوزه اوراسیا است و تعرفه تجاری به این کشورها پرداخت نمی‌کند، ادامه داد: امیدواریم که از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم ارمنستان را به قطب تولید و صادرات کالاها و محصولات ایرانی تبدیل کنیم.

رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران همچنین در این باره که آیا زمینه تهاتر کالا از ایران به ارمنستان فراهم شده است؟ گفت: هم اکنون گاز و برق تهاتر می‌شود و وزارت اقتصاد ارمنستان در حال فراهم کردن شرایطی است که در سایر کالاها بتوان فرآیند تهاتر را دنبال کرد. فهرست کالاهای مورد نیاز دو کشور بررسی و نهایی و بسترهای مالی معین شده است و در سفری که به‌زودی به ارمنستان خواهیم داشت موافقنامه امضا و عملیات تهاتر با این کشور اجرایی می‌شود.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قیمت خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : خودرو x22پرو سپر جلو شکسته الا ن ۳ ماه است هیچ کدام از نمایندگی ندارند فقط پاس میدهند به نمایندگی دیگه ماشینی که خدمات پس از فروش نداشته باشه چه بدرد می خورد
تارا اتومات : به سلامتی
امیر : من 1401 ثبت نام کردم اسفند 1402 تکمیل وجه کردم هنوزم خبری نشده
زمستان ۴۰۳شاهین : سلام آقا خبر جدیدی دارید
اس تری : تا میتونید روزی دو سه بار زنگ به کارشناس های دره پیت کرمان موتور بزنید آسیشون کنید
J7 : دوماهه شاسی شده ولی تو‌صدور بیمه مونده مثل هررروز امروزم زنگ زدم میگه بیمه صادر شده ولی تو قسمت پیگیری زرده تو سایت دولت منم نگاه میکنم بیمه ای صادر نشده
تارااتومات : سلام دوستان من موعد تحویل ماشینم سه ماه بود بعد از هفت ماه ماشینمو فاکتور کردن هیچ کس هم خبر نداره که دقیقن کی فاکتور میشه هرکسی بهتون گفت ماشینتون فاکتور میشه باور نکنید تا ایران خودرو خودش نخواد فاکتور نمیکنه موعد تحویل ماشینتون هر ماهی بود ۴الی ۵ ماه بعدش ماشین و میدن یعنی ۴ الی ۵ ماه تاخیری داره مگر اینکه خوش شانس باشید زودتر فاکتور کنن
علی اس۵ : کاشکی همین طور باشه
1 : این دی ماهی ها چرا تموم نمیشن پس
جابر : قیمت شاهین جی ۵۶۰ قیمن شاهین اتومات۷۴۰
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بی قرار دوگانه دی : سلام برا منم اومده باید لغو بزنم یا خودشون می‌فرستند نمایندگی
فاطی : سلام منو شما تاریخ ها دقیق مثل همه فعلا رو صدور میچرخه
یاسین : سلام به عزیزان من اولویت بهار 1403 هستم نمی‌دونم چطور بفهمم بخشنامه یا کد چندم اگه کسی از عزیزان می‌دونه چگونه بفهمم چنده لطفاً راهنمایی کنه
علی 207 اسفند : شما صدور اسناد چند روز تیک خورد لطفاجواب بدید؟
راناپلاس : سلام من 11دی ماه تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم
فاطی : سلام من برج 8 سورن تبدیل به تیو فایو زدم بعد 7روز ماشین تحویل دادن بعد1ماه 42تومن برگشت دادن
رضا : سلام مبارک باشه میگن 900 تومن باز نمایندگی زنگ بزن
رانا 11دی/تحویل 30بهمن : نمی‌دونم چرا فاکتور نشدم
حسن : سوال منم هست کسی میدونه چقدر میدن ؟
تیگو : بقیه خودرو ها مشخص نیس که کی مجوز میخورن یا این ماه میخورن یا نه