راهنمای خرید تسمه تایم تویوتا

 

راهنمای خرید تسمه تایم تویوتا

 

رپورتاژ - خودروهای مختلف از جمله خودروهای تویوتا از قطعات ریز و درشت بسیار زیادی به وجود آمده‌اند و تسمه تایم یکی از این بخش‌ها و قطعات است. تسمه تایم در واقع یکی از مهمترین لوازم مصرفی در انواع مختلف خودروها بوده و خودروهای تویوتا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تسمه تایم به تسمه‌ای گفته می‌شود که می‌تواند به اتصال میان میل لنگ و سوپاپ خودرو کمک رسانده و سرعت حرکت میل سوپاپ را به اندازه یک دوم سرعت حرکت میل لنگ کاهش دهد. 

این قطعه باید بر اساس نوع کارکرد و جنسی که از آن برخوردار شده و با در نظر گرفتن مسافتی که خودرو طی می‌کند تعویض شده و با قطعه نو جایگزین گردد. اگر این بخش در موقع مناسب تعویض نشود هزینه‌های بسیار گزافی را به شما تحمیل خواهد کرد.

پیش از خرید تسمه تایم تویوتا باید به نکات خاصی توجه داشته باشید تا بهترین این محصولات را برای خودروی خود انتخاب و خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید تسمه تایم تویوتا و نکات مهم پیش از خرید این قطعه را ارائه دهیم. پس اگر در این زمینه اطلاعات چندانی نداشته و از سوی دیگر قصد خرید لوازم تویوتا از جمله این قطعات را دارید با ما همراه باشید .



نکات مورد نیاز پیش از خرید تسمه تایم تویوتا



توجه به برند سازنده



در حال حاضر شرکت‌های مختلفی به طراحی و تولید تسمه تایم برای خودروهای تویوتا اقدام می‌کنند. محصولات هر کدام از این شرکت‌های سازنده از کیفیت مخصوص به خود برخوردار بوده و ویژگی‌های خاصی هم دارند. سعی شما بر این باشد که خرید تسمه تایم تویوتا را از برندهای با اعتبار بالاتر انجام دهید.

چرا که محصولات تولید شده توسط این شرکت‌ها آزمون‌های خود را در بازار پشت سر گذاشته و توانسته‌اند با کسب موفقیت به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کنند و رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. اگر محصول مورد نظر خود را از برندهای معتبر خریداری کنید نسبت به کارکرد و طول عمر و دوام آن نیز اطمینان خاطر خواهید داشت.

از نظر بسیاری از افراد قیمت تسمه تایم تویوتا در برندهای سازنده با اعتبار بالاتر در بازار بیشتر است. بسیاری از این افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از شرکت‌هایی انجام دهند که این قطعات را با قیمت‌های ارزان‌تر در اختیارشان قرار می‌دهند.

در حالی که چنین اقداماتی صحیح نبوده و مجبور می‌شوید هزینه‌های بالایی را بابت تعویض دوباره قطعه به تعمیرکاران پرداخت کنید.



قیمت تسمه تایم



بسیاری از افراد پیش از خرید یک محصول به قیمت آن توجه خاصی داشته و سعی دارند کالاهایی را برای خرید در نظر بگیرند که علاوه بر برخورداری از کیفیت کافی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای هم برخوردار شده باشند. این موضوع در فرایند خرید تسمه تایم تویوتا نیز عامل بسیار مهمی است.

افرادی که این موضوع برایشان اهمیت دارد باید پیش از هر اقدامی بودجه‌ای را که تمایل دارند به این خرید اختصاص دهند تعیین و مشخص ساخته و سپس از میان محصولات شرکت‌های سازنده مختلف به انتخاب و خرید تسمه تایم تویوتا متناسب با بودجه مد نظرشان دست بزنند .



توجه به نوع بسته بندی محصول



ظاهر بسته بندی تسمه تایم تویوتا باید کاملاً سالم و دست نخورده بوده و درب آن نیز به طور کامل پلمپ شده باشد. در واقع  نوع بسته بندی محصولات و کیفیت آن تا حدود زیادی منعکس کننده کیفیت کالای درون آن خواهد بود.

اگر تمایل به خرید کالاهای باکیفیت بالا دارید بهتر است به این ویژگی مهم توجه داشته و محصولی را برای خرید در نظر بگیرید که کیفیت بسته بندی آن را تایید می‌کنید. نوع بسته بندی تسمه تایم خودروهای مختلف از جمله تویوتا مشخص کننده اصل بودن و یا غیر اصل بودن این محصولات نیز خواهد بود.

اجناسی که به صورت اورجینال و اصل فراهم شده‌اند از بسته‌بندی مناسبی هم برخوردارند. نوع بسته بندی این محصولات به گونه‌ای است که امکان جعل شدن آن‌ها به حداقل ممکن خواهد رسید .



توجه به لیبل و یا لوگوی شرکت سازنده



شرکت‌های سازنده قطعات خودرو که از اعتبار کافی برخوردار شده‌اند، بر روی بسته بندی محصولات خود نشانه و یا لوگو و یا لیبلی را طراحی می‌نمایند. درب این جعبه‌ها نیز توسط لیبل شرکت سازنده پلمپ و مهر و موم خواهد شد.

کلاهبرداران و یا افراد سودجو که به جعل اقدام می‌کنند، قادر به جعل لیبل بسته بندی این محصولات نخواهند بود. اگر تمایل به خرید تسمه تایم تویوتا به صورت اصل کاملا اورجینال دارید بهتر است به این نکته نیز دقت کافی داشته باشید. در لیبل بسته‌بندی نباید هیچگونه پارگی به چشم بخورد .



برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب و معتبر



یکی از مهمترین نکات پیش از خرید تسمه تایم تویوتا در نظر گرفتن ضمانت اصالت کالا و یا خدمات پس از فروش این قطعات است.

اگر کالای مد نظر شما از ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر و مناسب برخوردار شده باشد در صورت خرابی قطعه، با مشکلی مواجه نخواهید شد و می‌توانید قطعه مورد نظر خود را به راحتی تعویض کرده و یا به تعمیر آن اقدام کنید .



خرید از فروشگاه‌های معتبر



در حال حاضر تولید کنندگانی وجود دارند که قطعات تقلبی و یا غیر اصل طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف رائه می‌دهند. 

بسیاری از این سود جویان تسمه تایم‌های تقلبی و بی کیفیت خود را در بسته بندی‌های تسمه‌های با کیفیت از برندهای معتبر جای داده و آن را به عنوان محصول اصل و اورجینال به خریداران واگذار می‌کنند. 

هرچند روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها متوجه تقلبی بودن قطعات مورد نظر خود و یا اصل بودن آن‌ها شوید، اما انجام این اقدامات از عهده هر فردی بر نخواهد آمد. برای نمونه شما می‌توانید از طریق بررسی میزان کشیدگی و یا نرمی جنس تسمه تایم تویوتا متوجه اصل و یا غیر اصل بودن آن شوید.

به نحوی که تسمه‌های سفت که از خاصیت خم شدگی برخوردار نشده‌اند به طور حتم اشکالی دارند. اگر قدرت تشخیص این نکات را ندارید و برای اینکه از خرید محصولات غیر اصل و تقلبی موجود در بازار در امان بمانید بهتر است خریدهای خود را از شرکت‌ها، مجموعه‌ها و یا فروشندگانی انجام دهید که به طور کامل آن‌ها را شناخته و به تجربه و اعتبار و تخصص آن‌ها اطمینان خاطر کافی دارید.

این دسته از فروشندگان برای حفظ جایگاه خودشان در بازار چاره‌ای جز فروش تسمه تایم تویوتا با کیفیت کافی و به صورت اصل و اورجینال به خریداران و مشتریان نخواهند داشت. پس می‌توانید به محصولات آن‌ها اطمینان کنید .

 

اینفویدک وب سایت اطلاعات فروشندگان لوازم یدکی تویوتا

 

اگر قصد خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای تویوتا مانند لوازم یدکی تویوتا هایلوکس، پرادو، لندکروز و ... را داشتید، می توانید به سایت WWW.INFOYADAK.IR مراجعه کرده و با فروشندگان قطعات این خودروها به صورت مستقیم در تماس باشید. 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خرید تسمه تایم تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسن : دوست عزیز سازمان تعزیرات حکومتی یک سازمان دولتی زیر نظر وزارت دادگستری ایران است. رئیس سازمان، معاون وزیر دادگستری محسوب می‌شود. وزیردادگستری زیرمجموعه هیئت دولت بوده وتوسط رئیس جمهورتعیین ومانندسایروزرا به مجلس جهت اخذرای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردد.
حسن : خیردوست عزیز؛ گرمکن صندلی راننده وسرنشین جلو درجک S5 برقراروحذف نشده من اواخرفروردین تحویل گرفتم.خیلی هم عالی است.
j7 : دوستان عزیز خواهشا به جون هم نیوفتین روی همه فشار هست هر کسی به نوبه خودش میخواد اطلاع رسانی کنه شاید مشکل حل بشه ایراد گرفتن از هم مشکل رو حل نمیکنه به نظر من الان باید به فکر فردا باشیم که اونجا البته امید وارم همه تشریف بیارن چیکار کنیم چی بگیم که اینا احساس خطر کنن به فکر یه برنامه ای باشیم که این گرد همایی به اطلاع همه مردم برسه باز خورد خوبی داشته باشه همه مردم بفهمن که این شرکت دزد به تمام معنا هستش کسایی که تو اینستا فعال هستن لطفا لایو بزارن هر کی کاری برای اطلاع رسانی میتونه بکنه انجام بده
تارا LXV4 : من تحویل ۲۰اسفند هستم .فروش فوری ۲۰اذر تارا وی۴ .فعلا فاکتور نشدم
سهند : سلام دوستان ببخشید اگه هیچ کدوم از ماشین های اطلس ساینا و سهند این سری که پیامک اومده واریز نکنیم دوباره پیامک واریز مجدد شون بعد چند وقت میاد یا سهمیه نمیسوزه چون الان پول ندارم تکمیل وجه کنم
S3 سفید : * دوستانی که آدرس میخوان برای فردا یکشنبه ساعت ۱۲: * ************************************************* « تهران، کیلومتر۱۶ جاده مخصوص(شهید لشگری)، ابتدای بلوار کرمان موتور، خیابان آبان۳، بلوار ارگ، ساختمان شیشه ای صدف » *************************************************
S3 سفید : تعزیرات زیرمجموعه وزارت دادگستریه، یه زحمت بکشید داخل گوگل سرچ کنید تعزیرات زیرمجموعه کجاست؟ بهتون میگه زیرمجموعه وزارت دادگستری
تارا دستی تبدیل به V1p : هفته اول خرداد میاد برادر
s5 - مهر27 : بابا عجب دل خجسته ای داری! دمت گرم
کریمی : سلام دوستان تبدیلی پارس به تارا شش دنده دستی موعد تحویل ۳۱ تیرماه برا کسی دعوت نامه اومده ؟ به نظرتون این ماه میاد؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس سفارشی : چرا دیر به دیر فراخوان میده هر ماه یه بار اون هم یه تعداد دو و سه هزار نفری فرا میخونه ماهی دو بار فراخوان بده تا زمستانی ها تموم بشه نوبت به بهار و تابستان برسه .لعنت خدا بر شما مدیران ویران خودرو
احمد : مشتری های مدیران خودرو هم مثل کرمان موتور بیاید تجمع بزاریم جلو اداره تحویل مدیران خودرو و رسانه آیی ش کنیم تو شبکه های اجتماعی و صدا و سیما خودم از دی ماه منتظرم و مدارک هم اومده ماشینم33کراس cvt
رضا مشهد کارگر ایران خودرو : مقصر شما پژو پارس ها دولت هست تا زمانی که این دولت هست نمی‌تونید حق تان را بگیرید تنها راه تان اینه که جلوی گلوله واستید و اگه کس دیگه ای جای اینها اومد تمام حق و حقوق پژو پارسی ها داده خواهد شد
راضیه کوییک اتومات R : کوییک دنده چشه حالا سهند همون سایناس
علی : این همه گرونی همش زیر سر رییس‌جمهور هست بدون دستور رییس جمهور ایران‌خودرو جرأت گران کردن نداشت لعنت کنید بر این دولت دزد هیچ وقت نه پای صندوقهای رأی میریم نه به رییسی رأی میدیم این ظلم رییس‌جمهور درحقمون کرد
x55 : تاریخ مشخص کنید تا اعتراض نکنیم احساس خطر نمیکنن تا احساس خطرم نکنن براشون مهم نیست حرفای مردم
یکپارچه اسفند به پرهام : آقا پرهام گفتی 134 دعوتنامه پیش فروش اسفند دیدی ؟یعنی برای ما یکپارچه ها هنوز نمیاد دعوتنامه دوگانه ؟
x55 : تاریخی و مشخص کنید بریم جلوی مدیران خودرو اعتراض کنیم
زهره : برای چند نفر پارس سفارشی اولویت زمستان پیامک رفتع؟؟؟
پارس : داداش علی نگران نباش برا منم نیومده 4712هستم شاید همین هفته بیاد شاید