برچسب :: موفقیت

چرا ایران از خودروسازی دست برنمی‌دارد؟




رضی میری با اشاره به اینکه ایران هیچ‌گاه در حوزه اتومبیل موفق نبوده، ولی همواره سعی داشته که از قبل انقلاب اتومبیل‌ساز شود، می‌گوید: بعد از گذشت دهه‌ها، همچنان خودرو را به شکل بدی در داخل به صورت مونتاژ تولید می‌کنیم یا اینکه به صورت سی‌کی‌دی از سایر کشورها وارد کرده و به مونتاژ می‌پردازیم و از این کار هم دست‌بردار نیستیم و اقرار هم نمی‌کنیم که ما خودروسازی بلد نیستیم.

[1395/04/26 11:00]

راز موفقیت چینی‌ها در بازار خودرو ایران




حدود 8 سال از ورود خودروهای چینی به ایران می گذرد و آنها توانسته اند 10 درصد بازار خودرو ایران را به اختیار خود درآورند، حال سوال اینجاست که چینی‌ها چگونه توانستهاند در این مدت کم چنین سهمی را به خود اختصاص دهند؟ آیا دست و دلبازی آنها در ارائه محصولات جدید این موضوع را سبب شده است؟

[1395/02/16 11:00]

از کره‌ای‌ها باید یاد گرفت




کیا موتور بار دیگر برتری خود را در بازار آمریکا به نمایش گذاشت و سه خودروی این شرکت به‌عنوان رضایت‌بخش‌ترین خودروها انتخاب شدند. به گزارش کریا تایمز، کیا موتور اعلام کرد سه خودروی کی5، کی7 و اسپورتیج برنده جایزه رضایتمندی 2017 آتوپاسیفیک شدند. سدان کی5 که در آمریکا اپتیما نامیده می‌شود، برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین خودروی سایز متوسط انتخاب شد. سدان کی7 که در آمریکا کادنزا نام دارد، به عنوان بهترین خودرو در کلاس خودروهای سواری بزرگ انتخاب شد. اسپورتیج نیز عنوان بهترین شاسی‌بلند را به خود اختصاص داد. مرکز تحقیقاتی آتوپاسیفیک هر ساله خودروها را براساس میزان رضایت مالکان از خودروهای جدیدشان رتبه‌بندی می‌کند. در این رتبه‌بندی، جنسیس ای‌کیو900 که در آمریکا جی90 نامیده می‌شود، به عنوان بهترین خودروی لوکس سواری انتخاب شد.

[1396/03/22 13:00]

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر




محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به دانش فنی ساخت موتورهای 6 سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافتند و ...

[1403/02/08 13:00]

راز موفقیت چینی‌ها در بازار خودرو ایران/ آیا سهم خودروهای چینی در ایران بالا می‌رود؟




حدود 8 سال از ورود خودروهای چینی به ایران می گذرد و آنها توانسته اند 10 درصد بازار خودرو ایران را به اختیار خود درآورند، حال سوال اینجاست که چینی‌ها چگونه توانستهاند در این مدت کم چنین سهمی را به خود اختصاص دهند؟ آیا دست و دلبازی آنها در ارائه محصولات جدید این موضوع را سبب شده است؟

[1395/02/15 10:00]