خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
نظرات : سیروس_11482
نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها
انتخاب کنید.
آگهی های سیروس_11482
نظرات سیروس_11482
نام مقاله
متن نظر
ترمز بادی
جهت بند 1 هم مطلب سایت درسته و هم شما درست میگی آقا مهدی منتها این مربوط به دو گونه متفاوت از کامیونهای نسل قدیم( ابتدای مقاله ) و نسل جدید (نظر آقا مهدی )میباشد. اغلب کامیونهای قدیمی مثل ماک-بنز-داف-اینترناش و .. کلاچها ی سیمی و شیشی داشتند و دارند که ربطی به سیستم باد نداره . فقط ولوو و اسکانیا برخی محصولات قدیمیش هم کلاچ بادی دارن. 2- دبه ترمز سر چرخ یا بقول شما کوزه ترمز در اغلب کامیونهای امروزی دوبل و دو مداره هستند و فشار باد روشون همیشه بایست تنضیم باشه ( معمولا چرخهای محرک ولی در بعضی کامیونهای جفت مثل ولوو فقط محور وسط دبه دوبله) و لوله ورود خروج و مقسم باد دارند در هر صورت بر خلاف دبه های قدیمی که بمحض خالی شدن باد ماشین را میافتاد و همیشه جلو چرخشون بایست سنگ و دنده 5 میزاشتن ، دبه های دوبل در صورت خالی شدن باد قفل میشن و ماشین حرکت نمیکنه...پیروز باشی
ترمز بادی
وقتی کامیون استارت میخوره بمحض اینکه فشار باد از حد مجاز کمتر باشه ،کمپرسور شروع به ذخیره باد تووی مخازن میکنه. تا زمانی که فشار باد مخازن به حد مجاز برسه سپس سوپاپ کمپرسور آزاد و از مدار خارج میشه . دیگه ماشین آماده حرکته.... تووی پاسخ به آقای قلی زاده تنظیم درسته ..اشتباه تایپ شده..