نظرات : مدیاموتورز

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام دوست عزیز قیمت گذاری خودروها در هر بازاری سیاست های متفاوتی را دنبال می کند پس نمی توان انتظار داشت که یک خودرو را در همه جای دنیا با یک قیمت یکسان بتوان خریداری کرد. در مورد هزینه های واردات خودرو نیز موارد زیر را در نظر داشته باشید: - هزینه های گمرکی (شامل 40% تعرفه واردات و موارد دیگر) - هزینه های ترخیص و استاندارد - هزینه های حمل و نقل خودرو -هزینه برگ سبز گمرکی - هزینه های شماره گذاری ناجا - هزینه های شهرداری و عوارض شماره گذاری مربوط به آن - هزینه های بیمه - هزینه های مالیاتی (ارزش افزوده و ...) - هزینه های گارانتی - هزینه های جاری شرکت (منابع انسانی، شبکه خدمات و فروش، مارکتینگ، عملیاتی و...) - هزینه های سرمایه گذاری (کاهش ارزش پول از زمان پرداخت تا زمان تحقق فروش - مدیاموتورز همیشه تحویل فوری دارد.) - هزینه های فروش اقساطی و .... مبلغی نیز به عنوان سود برای شرکت در نظر گرفته می شود که فلسفه وجودی هر کسب و کاری است! ضمن اینکه قطعا اگر این خودروها برای مدیاموتورز ارزان تمام می شد، سیاست کهش قیمت و سهم بازار بیشتر برای شرکت می توانست سودآورتر باشد. موفق ...
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز کاربر teddy برند و پیشینه آن چیزی نیست که با تغییر مالکیت کمپانی عوض شود. پیشینه 90 ساله برند ام جی بسیار با فرهنگ انگلیس و خودروهای اسپرت آنها گره خورده است. البته فرمایش شما نیز درست است که مهندسین و طراحان این شرکت انگلیسی هستند و بسیاری موارد دیگر در چین انجام می شود. شاید بد نباشد بدانید علاوه بر کارخانه چین، کارخانه های دیگری نیز در تایلند و انگلستان نیز ام جی تولید می کنند. به هر صورت در خاطر داشته باشید که کیفیت هر خودرویی در دنیای فعلی به محل تولید آن بستگی ندارد. مثال های واضح آن شرکت فلکس واگن است که صاحب برندهای متعدد از اشکودا گرفته تا لامبورگینی است. اما کسی را پیدا نمی کنید که به خاطر تولید شدن آئودی و یا فلکس واگن و قطعات آنها در هند و چین آن را بی کیفیت بداند.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز سلام ممنون میشم که تعریف خود را به طور دقیق از "دامپینگ" بفرمایید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مهربد جان شما درست می فرمایید. من اون مواردی که گفتید رو فراموش کرده بودم. teddy عزیز در ابتدا بگم که اگر مرجع قیمت شما برای خودروی MG6 و MG GS سایت Chinaautoweb باشد اعتباری به قیمت های درج شده در آنها نیست. بر فرض درست بودن آن قیمت ها، MG6 فیس لیفت با قیمت جدید و کمتری عرضه می شود و واقعا از MG GS ارزانتر تمام می شود و قیمتی که شما می فرمایید برای MG6 قدیم است. در ضمن دقت داشته باشید این کاهش قیمت MG6 جدید با توجه به عوارض و هزینه های تحمیلی چندان در قیمت ایران منعکس نمی شود. ولی در حال حاضر قیمت MG6 جدید در ایران از آخرین قیمت MG6 قبلی ارزانتر است! برای نمونه هزینه ها نیز بد نیست بدانید فقط هزینه خودروی اسقاطی برای MG GS حدود 12 تا 16 میلیون تومان و مالیات ارزش افزوده حدود 12 میلیون تومان می شود که مشتری جور آن را می کشد و امثال این هزینه هاست که به قیمت خودروهای وارداتی اینقدر اضافه می کند. در آخر امیدوارم افتخار اینکه مشتری ما باشید را به زودی پیدا کنیم.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز teddy قطعا خودروهایی در این حدود قیمتی کامل نیستند و اقتصادی بودن باعث می شود که آخرین تکنولوژی ها در آنها استفاده نشود. وقتی کسی ام جی یا حتی جگوار را با خودروهایی مثل فراری 430 یا BMW M5 (که از مورد علاقه های جرمی کلارکسون بود!) مقایسه می کند ناامید می شود! اما هر محصولی را باید به نسبت هزینه ای که برای آن می شود سنجید که ام جی در این آزمون سربلند بیرون می آید. چرا که چه از نظر قابلیت های فنی و حرکتی مثل شتاب، عملکرد موتور، دقت گیبرکس و هندلینگ و چه از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی ایمنی عملکرد خوبی دارد و حتی با خودروهای یک رده بالاتر کره ای و ژاپنی قابل مقایسه است. در صنعت امروز دنیا نظارت و کنترل کیفیت طوری صورت می گیرد که حتی خودرو یا قطعه ساخت ایران قابلیت صادرات به کشوری مثل فرانسه را دارد پس اهمیت مکان تولید بسیار کمتر شده است. شاید قیاس مع الفارق باشد ولی به گوشی موبایل خود نگاه کنید، حتی اگر آیفون باشد در چین تولید شده است! در آخر امیدوارم روزی صاحب ام جی 6 و حتی بهتر از آن شوید! :) موفق باشید!
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) teddy عزیز در جامعه ای که با هر محصول تولید چین یا حتی تولید داخل با تعصب و بدون اطلاعات و آگاهی برخورد می شود باید بر نقاط قوت تکیه کرد تا بتوان نظر مشتریان را جلب کرد. پس مهندسی و طراحی انگلیسی این خودروها بولد می شود. اینها لازمه مارکتینگ و تبلیغات است. مدیاموتورز و نمایندگی های ما از کسی پنهان نمی کنند که این خودرو در چین تولید می شود و خدا رو شکر با وجود اینترنت هر کسی به راحتی می تواند اطلاعات لازم را به دست آورد. اینکه برخورد بدون تعصب و منطقی در جامعه حاکم شود زمان بر است و جاانداختن این فرهنگ کار یک شرکت نیست و در نهایت ما از وجود کاربران آگاهی مثل شما و دوستان دیگر خوشحالیم.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) کامران عزیز این خودرو هنوز در هیچ جایی غیر از چین رونمایی نشده است و بعد از آن ایران اولین کشوری است که MG GS در آن رونمایی شده است. پس هنوز قیمت جهانی ندارد! مدل های 2016 ام جی نیز به زودی وارد بازار خواهد شد و هیچ وقت ام جی تا تابستان سال بعد مدل قدیمی نفروخته است. در مورد اینکه چرا برندهای دیگر مدل 2016 را همین الان عرضه کرده اند: ام جی تحویل فوری دارد و اکثر مدلهای 2016 که برای فروش هستند پیش فروش و با تحویل های 90 و 120 روز هستند. آنها که تحویل فوری دارند را نیز باید دید سر موقع تحویل می دهند؟ موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) فرهاد عزیز ممنون از شما. مطمئن باشید مدیاموتورز به ضعف های خود واقف است و تلاش می کنیم در آن زمینه ها بهتر عمل کنیم. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام بهروز عزیز این خودرو تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت 4WD است و در سرعت های بیشتر دیفرانسیل جلو می شود. به طور کلی دکمه قفل دیفرانسیل در محدوده سرعت زیر 60 کیلومتر در ساعت کار می کند. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) کاوه عزیز ضمن تایید نکاتی که مهربد عزیز اشاره کردند دقت بفرمایید که خودروی JAC S5 در ایران به صورت CKD مونتاژ می شود و شامل بسیاری هزینه های مربوط به واردات نمی شود. به طور کلی خودروهای تولید داخل نسبت به نمونه های وارداتی افت قیمتی را تجربه می کنند.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز سلام متاسفانه روزهای تعطیل را نمی توانیم در سایت پاسخگوی شما باشیم، امیدوارم ما را عفو فرمایید. شرایط اقساطی هم امیدواریم که به زودی امکانپذیر شود تا راحت تر بتوانید این خودور را تهیه کنید. در مورد سوال شما هم جواب خیر است. حالت کمک سبک و سنگین در این خودرو وجود ندارد. در اصل این خودرو یک کراس اور شهری است که قابلیت های آفرود خوبی هم دارد ولی اساسا برای آن طراحی نشده است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز سلام 1. ارزش گمرکی تنها یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی خودرو در ایران است. طبق کامنت خود شما پس رنو فلوئنس هم با توجه به قیمتش در ایران دارد با سود عجیب و غریبی فروش می رود! 2. همچنین در نظر داشته باشید وقتی کسب و کاری 100 واحد خروجی دارد سود آن با کسب و کاری که 1000 واحد خروجی دارد باید متفاوت باشد. 3. واقعا اگر واردات خودروهای ام جی اینقدر که شما می فرمایید سود دارد پس چرا بازار واردات شخصی آن هیچ وقت داغ نشد؟ چرا هیچ خودروی ام جی از کانال غیررسمی وارد ایران نشد؟ در حالی که تمامی مدل های برند های رقیب را با تنوع زیاد و قیمت های متنوع می توان در بازار آزاد دید. 4. همچنین در نظر داشته باشید وقتی شرکتی 90 درصد خودروها را فوری تحویل میدهد، هزینه های تمام شده متفاوتی با کسانی دارد که با مبالغ پرداختی شما، خودرو را وارد کرده، ترخیص می کنند و بعد از چند ماه به شما تحویل میدهند. 5. موارد دیگری نیز هست که متاسفانه نمی توان توضیح داد. از هر شرکتی هم بپرسید توضیح نخواهند داد! موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام دوست عزیز ممنون از لطف شما. واقعا سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد در هر زمینه ای پاسخ شفاف و روشن برای شما داشته باشیم. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) امیر عزیز سلام این اتفاق حتما در آینده نه چندان دور خواهد افتاد.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) امیر عزیز سلام 1. مدل های 2016 که شرکت ها در حال حاضر مشغول به فروش آن هستند معمولا تحویل کوتاه مدت نیستند و تا زمانی که به دست مشتری برسند حداقل دو ماه زمان می برد. در حالی که مدیاموتورز همواره خودروی آماده تحویل می فروشد. با این حال به زودی مدل های 2016 نیز از طرف مدیاموتورز عرضه خواهند شد. 2. مدل MG GS وارد شده به ایران از نوع فول کامل است به استثنای مانیتور کوچکتر و یکی دو آپشن دیگر. علت این موضوع هم همخوان نبودن سیستم های نصب شده بر روی مانیتور 8 اینچ با کشورمان ایران است. به عنوان مثال اینکانت و اتصال سیستم رهیاب ماهواره ای در نوع مانیتور 8 اینچ در ایران کار نمی کند بنابرین مدل 6 اینچ وارد شده است. البته بخشی از این موضوع هم به سیاست های شرکت سازنده برمی گردد. به هر صورت مدیاموتورز همیشه سعی در وارد کردن کامل ترین آپشن موجود را به ایران را داشته است مگر مسائلی مانع این کار شوند. لازم به ذکر است که به طور معمول خودروی تحویلی ام جی تقریبا هیچ تفاوتی با مشخصات اعلام شده از سوی مدیاموتورز ندارد و مشتری از ابتدا می داند که چه امکاناتی را قرار است تحویل بگیرد.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) 3. بر سر مسئله قیمت گذاری موارد بسیاری دخیل است که مواردی در این باره در کامنت های پیشین مطرح شد. مطمئن باشید قیمت گذاری منطقی صورت گرفته است. وگرنه چه کسی است که به فروش بیشتر و افزایش سهم بازار و به طبع سود بیشتر علاقه نداشته باشد؟
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام خواهش می کنم. ببینید این خودرو قابلیت 4 چهار متحرک بودن را تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت داراست. دکمه ای برای این کار در GS وجود دارد که در صورت فعال شدن خودرو تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت چهار چرخ متحرک خواهد بود. در صورتی که این دکمه غیرفعال شود کوپلینگ چرخ های عقب را از گاردان جدا کرده و خودرو در همه حالت دیفرانسیل جلو خواهد بود. همچنین حالت دنده سنگین و سبک 4WD نیز در این خودرو وجود ندارد. گارانتی خودرو نیز مثل همه مدل های ام جی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام امکان تست خودرو وجود دارد. امکان ثبت نام برای آن در سایت فراهم شده است. البته با توجه به استقبال اولیه، فعلا غیرفعال است. پس از برگزاری اولین نوبت انشالا دوباره باز خواهد شد تا در خدمت شما باشیم. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مهدی عزیز سلام در ابتدا خدمت شما عرض کنم که همانطور که موجودی حساب های شما و خرج و مخارج هر کس شخصی است و مخفی می ماند، طبیعتا خیلی از مسائل مالی شرکت ها نیز محرمانه است. پس امکان باز کردن دقیق این موارد وجود ندارد. همانطور که هیچ شرکتی این کار را نمی کند. پس امیدوارم انتظار این موضوع را نداشته باشید. با این وجود خلاصه وار برای شما فهرست هزینه های شرکت را در کامنت های زیر همین پست ارائه کرده ام. اما درباره محاسبات شما: اشتباه اول در این است که برای ام جی 6 چهار خودرو اسقاط می شود. قیمت هر خودروی اسقاطی نیز به طور متوسط بالاتر از عددی که شما ذکر کردید می شود. در زمان اوج فروش از 4 میلیون هم بالاتر می رود. پس 7.5 میلیون تومانی که حساب کردید به راحتی تا 16 میلیون افزایش می یابد. همین یک قلم یعنی تا حدود 9 میلیون تومان خطا. اشتباه دیگر اینکه هزینه های جانبی مدیا و سود را به فرض خود گرفته اید که درست نیست. اشتباه دیگر از قلم انداختن هزینه های ریز و درشت دیگر است که در مجموع قیمت تمام شده ام جی 6 را بالا می برد. ادامه در کامنت بعد...
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مورد دیگر اینکه هزینه اقساطی دادن خودرو را حساب نکرده اید. تخفیف های نقدی به همین علت لحاظ می شوند. قیمت نقدی در حال حاضر 115 میلیون تمام می شود. در انتها اینکه وقتی در کشور ما حداقل 20 درصد تورم وجود دارد هزینه های کاهش ارزش پول در صنعتی پرهزینه مثل واردات و خدمات پس از فروش خودرو که به سرمایه زیادی نیاز دارد بسیار زیاد است. قیمت ام جی 6 از ابتدای سال تاکنون اصلا تغییر نکرده است در حالیکه هر کالای دیگری افزایش قیمت داشته است. این موضوع به خصوص برای ام جی که خودرو را فوری به شما تحویل می دهد تاثیرگذارتر است. آقا رضای عزیز منظور شما را از دامپینگ نمی فهمم و از دوستی دیگر هم پرسیدم که منظورشان چیست جواب نگرفتم! این اکانت هم ربطی به کاربری به نام نریمان ندارد. البته که ما هم با ایشان از همان طریقی که شما می شناسید آشنایی داریم و ایشان در ام جی کلاب غیر رسمی فعالیت زیادی دارد و مورد احترام.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) کاربر mojtaba asghari عزیز بی منطق و مدرک حرف زدن آسانترین کار دنیاست. اتهام زدن بی منطق نیز همینطور، علاوه بر اینکه بی اخلاقی محسوب می شود. هیچ جای دنیا نیست که ریز حساب های مالی شرکت های خصوصی در اختیار عموم قرار بگیرد و اگر اینجا تا این حد نیز توضیح داده می شود فقط برای احترام به مخاطبان محترم سایت و شفاف سازی است. شما اگر از وضع موجود ناراضی هستید می توانید به ارگان های ذیربط که این هزینه ها را تحمیل می کنند شکایت کنید تا وضع بهتر شود. وگرنه اگر کوچکترین درکی از بازار رقابتی خودروی وارداتی در ایران داشته باشید متوجه می شوید که تنها سازمان هایی هستند که طبق قوانین موجود و با شرایط فعلی فعالیت می کنند و در این بازار مدیاموتورز نمی تواند گرانفروشی کند چون سهم بازارش و قابلیت رقابتش به خطر می افتد. شما بازار وارداتی ها را با بازار حمایت شده خودروسازان اشتباه گرفته اید. در انتها امیدوارم مدرک و دلیلی برای نوشته خود داشته باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز سلام ارائه شرایط بدون بهره هزینه های سنگینی دارد و همیشه امکان پذیر نیست. انشالا در آینده باز هم از این شرایط بتوانیم داشته باشیم. در حال حاضر شرایط یکساله با سود 15 درصد عرضه می شود که در مقایسه با شرایط نرمال شرکت های دیگر پایین تر است. ضمن اینکه کمتر شرکتی هست که تا این مبلغ وام بدون بهره داده باشد (بیش از 60 میلیون تومان!)، با این حال سعی ما همیشه در تسهیل شرایط فروش است. برند ام جی کسب و کار مدیاموتورز است و قطعا سعی ما همیشه در ارتقای آن است. قیمت ام جی 6 نیز از 126 به 121 کاهش یافته بود که در حال حاضر به 123 میلیون تغییر یافته است. در شرایط نقدی نیز همان 115 میلیون تومان گذشته است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام دوست عزیز جهت اینکه بررسی شود تا هزینه ها طبق اعلام شرکت از شما اخذ شده یا خیر و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با واحد ارتباط با مشتریان شرکت تماس بگیرید. تلفن: 021-23529000
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مهدی عزیز سلام 1. بله مدل هایی هستند که در حال حاضر با مدل 2016 به فروش می روند. مدیاموتورز نیز تلاش خود را برای عرضه هر چه زودتر مدل های 2016 خواهد کرد. 2. مدیا از اولین شرکت هایی بود که شرایط 12 ماهه بدون کارمزد داشت و حتی تا شرایط 18 ماهه بدون کارمزد نیز عرضه کرد. اما دوست عزیز ارائه این شرایط همیشه امکان ندارد و در آینده ممکن است دوباره اتفاق بیفند. خودروهای هیوندای و کیا نیز برای مدت محدود این کار را انجام دادند و در حاضر چنین شرایطی ندارند. به هر صورت همیشه سعی مدیاموتورز در تسهیل شرایط فروش است، اما این امر به متغیرهای زیادی بستگی دارد. 3. در زمینه قیمت گذاری کافی است قیمت های ام جی را با سال پیش مقایسه کنید تا متوجه شوید نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش نیز یافته است. در زمینه تبلیغات هم کمپین تبلیغاتی MG GS را به تازگی در سراسر کشور اجرا کرده ایم که توجه زیادی را جلب کرده است. اگر در تهران باشید که غیرممکن است تبلیغات ام جی جی اس را ندیده باشید! :) در نهایت در این بازار رقابتی اجحاف در حق مشتری اجحاف در حق خود ماست! موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام دوست عزیز در مورد ارگونومی این داشبورد اجازه بدهید با شما مخالف باشم که البته به تایید بسیاری از دوستان خبرنگار و خبره چنین نظری دارم. اما در مورد ظاهر و شکل داشبورد این امر کاملا سلیقه ای است که متاسفانه انتظار شما را برآورده نکرده است. در مورد تغییر داشبورد نه مدیاموتورز و نه هیچ نماینده دیگری متاسفانه نمی تواند کاری بکند تا زمانی که کمپانی اصلی تصمیم بگیرد مدل فیس لیفت و با تغییرات ظاهری ارائه دهد. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مهربد عزیز خودروی MG GS نوع AWD نیز دارد ولی مدل وارد شده 4WD است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) بهروز عزیز این خودرو دارای دو دیفرانسیل یکی در جلو و یکی در عقب است مثل همه خودروهای 4WD. در مورد دکمه حالت اقتصادی نیز اینکه سیستم Satrt/Stop را فعال می کند که باعث می شود خودرو در توقف ها موتور را خاموش نماید و به محض فشردن پدال گاز دوباره موتور روشن می شود تا آماده حرکت شود. این قابلیت باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می شود.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) علی عزیز اصلا به این سادگی ها که شما می فرمایید نیست! اتفاقا کامنت های این مطلب را بخوانید می بینید که همه جواب ها جزئی و دقیق است. به همه موارد هم نمی توان اشاره کرد به همان علتی که شرکت های دیگر هم بیان نمی کنند چون در محیط رقابتی اطلاعات دقیق ارزش بالائی دارد پس انتظار نداشته باشید ریز هزینه ها را اینجا بازگو کنیم. باز اگر کامنت های این مطلب را بخوانید و به این نکته که قیمت گمرکی تنها عامل تاثیرگذار نیست توجه کنید اینقدر ساده استدلال نمی کنید. در ضمن مساله اصلی این است که در مقایسه با دیگر محصولات بازار و قیمت جهانی آن آیا خودرویی که از مدیاموتورز می خرید ارزش دارد؟ اگر تعصباتی مثل ساخت چین بودن را کنار بگذاریم فکر کنم جواب سوال روشن است. اگر هم از نظر شما ارزش خرید ندارد می توانیم در اینکه با هم اختلاف نظر داریم به توافق برسیم! موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) آرش عزیز سلام ام جی 6 سفید سقف مشکی به زودی موجود خواهد شد. قیمت اقساطی افزایش نیافته است دوست عزیز بلکه در طرح قبلی کاهش یافته بود (شرایط ویژه عید تا عید) که در طرح فعلی کمی افزایش یافت و هنوز از قیمت اسبق پایینتر است. در ضمن انحصاری در بازار وارداتی ها در کار نیست. همه رده قیمتی ام جی 6 انتخاب های زیادی وجود دارد که باید دید از نظر فنی و تجهیزات نیز هم رده هستند یا خیر؟ موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) کاوه عزیز در مورد قیمت گذاری در کامنت های این مطلب صحبت زیاد شده است. لطفا همان ها را مطالع فرمایید. "همه می دانند" هم دلیل نمی شود بلکه یکی از راه های بدیهی جلوه دادن موضوعی است که برایش مدرکی نداریم! سوالی هم دارم: چطور شرکتی ناگهان بالای 20 میلیون برای خودروهایش تخفیف می گذارد؟ آیا ارزش گمرکی تنها معیار قیمت گذاری است؟ mojtaba.a عزیز هیچ کس به شما نگفت بی شخصیت. بلکه عمل شما را غیراخلاقی خواندم! هنوز هم دلیلی ارائه نمی دهید! ما هم امیدواریم این هزینه های تحمیلی برداشته شود تا قیمت خودروهای وارداتی واقعی شود و بتوانیم خودروهای روز دنیا را در کشورمان ببینیم. جالب است بدانید جنرال موتورز قرار است مدل های جدید ام جی را در انگلستان در نمایندگی های خود به فروش برساند. نتیجه گیری با شما. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) هادی عزیز سلام 1. تخفیف ها بستگی به شرایط دارد. به خصوص در ماه های آینده با عرضه مدل 2016 شاید شاهد کمی افزایش قیمت نیز باشیم. ولی قطعا سعی خواهیم کرد شرایط اقساطی مناسبی برای آن در نظر بگیریم. 2. دوست عزیز مدل های عرضه شده ام جی در ایران همیشه از کاملترین نمونه ها بوده اند. خودروها نیز مستقیم وارد شده و مدیاموتورز تغییری روی آنها نمی دهد. در مدل فول نیز صندلی برقی سرنشین وجود ندارد. سنسور باران نیز به همچنین. تنها تفاوت با مدل فول مانیتور 6 اینچ است که آن هم به دلیل مسائل فنی بوده است. 3. در مورد کیفیت متریال داخل نیز شاید ظاهر چندان جالبی نداشته باشد ولی دوام و کیفیت مناسبی دارد. به هر صورت این موارد را ما همیشه به کمپانی اصلی یادآوری می کنیم به امید بهبود ظاهر. البته چرم به کار رفته در این خودرو از بهترین کیفیت ها برخوردار است. 4. در مورد قیمت که عرض کردم خدمت شما. در مورد شرایط اقساط که قطعا در آینده خواهد بود. بدون کارمزد بودن نیز بستگی به شرایط دارد که قولی نمی توانم به شما بدم. امیدوارم امکان آن وجود داشته باشد. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) به دوستان عزیزی که درباره سودهای نجومی و ارزهای دولتی شرکت های واردکننده صحبت می کنند پیشنهاد می کنم مصاحبه آقای فرهاد احتشام زاد رئیس انجمن واردکنندگان خودرو و نائب رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی را در صفحه 3 روزنامه دنیای خودرو امروز مطالعه فرمایید!
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام ام جی 6 جی تی (که دیگر در سایت مشاهده نمی کنید) با ام جی 6 مگنت (که در سایت هست) تنها در شکل بدنه و صندوق تفاوت دارند. امسال نسخه فیس لیفت ام جی 6 جی تی عرضه شد که با نام ام جی 6 (بدون پسوند) در سایت مشاهده می کنید. نسخه فیس لیفت صندوق دار (مگنت) وارد ایران نخواهد شد. در حال حاضر تنها ام جی 6 جدید عرضه می شود و نسخه مگنت به فروش نمی رسد. ام جی 6 جدید تفاوتهای زیر را با نسخه قدیم دارد: - گیربکس 6 دنده دو کلاچه - چراغ دیلایت - سیستم Start/Stop - آنتن کوسه ای - چراغ های زنون و چراغ های کرنر لایت - شیشه شوی چراغ های جلو و چند مورد دیگر لینک: http://iran-mg.com/cars/5/mg6 سود شرایط هم بسته به شرایط بازپرداخت 1 ساله، 2 ساله و 3 ساله به ترتیب 15، 18 و 21 درصد است. بعید می دانم مجموع پیش پرداخت ها کم شود. در حاضر بیش از 50% قیمت خودرو به صورت وام است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مهربد عزیز لینک وبسایت این روزنامه: http://autoworld.ir/Newspaper البته روزنامه با چند روز تاخیر در سایت قرار می گیرد. این مصاحبه در دو شماره پشت سر هم در تاریخ های 10 و 11 آبان ماه چاپ شده است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) بهروز عزیز سلام ممنون از نظر شما. امیدواریم که این ارتباط اینجا حفظ شود و بتوانیم رضایت خاطر شما دوستان را جلب نماییم. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) مهربد عزیز ممنون از توضیحات شما. این کلمات اختصاری استفاده می شوند تا اطلاعات دقیقتری در مورد خودرویی که با آن سر و کار داریم به دست آید. تفاوت اصلی سیستم AWD و 4WD در این است که در سیستم AWD نسبت توزیع گشتاور بین اکسل های جلو و غقب با سرعت تغییر می کند ولی در سیستم 4WD ترانسفر کیس کلا اتصال چرخ های عقب را قطع می کند. سیستم خودروی MG GS نیز به همین شکل اخیر عمل می کند. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) شروین عزیز هر محصولی ارزش و قیمتی دارد. درست است که خودروهای کره ای در حال حاضر با اقبال بیشتری مواجه هستند ولی فراموش نکنیم همین خودروهای کره ای نیز تا چند سال پیش در مقابل محصولات ژاپنی حرفی برای گفتن نداشتند. همین اتفاق برای خودرهای چینی هم به تدریج خواهد افتاد. رشد خودروسازی چین در چند سال گذشته موید این موضوع است. اینکه محصولی در چین تولید شده باشد دلیلی بر ارزانی آن نمی شود. اینکه در کشورمان به بی کیفیتی و ارزانی محصولات چینی عادت کرده ایم محصول فرهنگ خودمان است. همین محصولات عینا در کشورهای اروپایی با قیمت حتی بالاتر فروش می روند و مشتریان نیز رضایت بالایی از آنها دارند. شاید بهتر است دید متفاوتی پیدا کنیم. در مورد محصول نیز کافی است همین پادکست را گوش نمایید و لینک هایی که دوستان زحمت کشیده اند را بررسی نمایید. در نهایت اینکه کسی که علاقمند به خرید خودروی با کیفیت و امکانات مناسب با قیمت منطقی است ام جی را برای خرید بررسی خواهد کرد و کسی که دنبال موارد دیگری در خرید خودرو است سراغ برندهای دیگر خواهد رفت. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) دوست عزیز سعی خواهیم کرد در زمانی که امکانش وجود داشته باشد شرایط بهتری برای تسهیلات فراهم کنیم. همانطور که در برخی زمانها شرایط مدیاموتورز در بازار بی رقیب بوده است. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) امیر عزیز سلام امیدواریم که شرایط اقساطی نیز به زودی برای این خودرو ارائه شود همانطور که برای محصولات دیگر نیز این شرایط قبلا وجود داشته است. در مورد مانیتور نیز بله لمسی است. امکان استفاده از اینکانت متاسفانه داخل ایران وجود ندارد ولی تا جای ممکن سعی خواهیم کرد که امکانات این خودرو در کاملترین حالت ممکن به مشتریان عرضه شود. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) محسن عزیز سلام تاریخ تحویل اولین GS های فروخته شده چند روز دیگر خواهد بود که احتمالا با تاخیر چند روزه انجام خواهد شد. به طور معمول رنگ های سفید و مشکی تقاضای بالاتری دارند. مدل مانیتور 6 اینچ نیز امکانات خوبی دارد و در کلاس خود منسوخ محسوب نمی شود. اما در هر صورت در حال مذاکره برای میسر کردن عرضه مدل 8 اینچی هستیم. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) آقای رشیدی عزیز سلام طبق گفته کارشناس گارانتی شرکت شما می توانید در کیلومتر 20,000 برای انجام سرویس دوره ای به تعمیرگاه های مجاز مراجعه فرمایید و گذشتن چند ماه مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. جدول سرویس های ادواری نیز در سایت موجود است: http://goo.gl/r0VTy2
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) سلام وحید عزیز شرایط اقساطی MG GS از امروز باز شده است و شما می توانید به عاملیت های مجاز مراجعه فرمایید. همچنین این شرایط امروز یا نهایتا فردا بر روی سایت قرار خواهد گرفت. شرایط اقساطی تا سه ساله MG6 نیز که از قبل ارائه می شد. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) حامد عزیز سلام خودروهای ام جی با در نظر گرفتن جمیع جوانب قیمت گذاری شده اند. بحث قیمت گذاری به تفصیل در کامنت های زیر این مطلب صورت گرفته است. لطفا مطالعه بفرمایید. بسیاری خودروهای دیگر نیز در این شرایط با افت قیمت بازار مواجه هستند و این موضوع منحصر به ام جی نیست. موفق باشید.
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) امین عزیز سلام 1. متریال داخل این خودرو را می توانید در نمایندگی های مجاز مدیاموتورز مشاهده فرمایید. شنیدن کی بود مانند دیدن! :) 2. ام جی 6 سدان لوکسی محسوب می شود. بسیاری از امکانات سدان های لوکس را در کراس اور های شهری به راحتی نمی توان پیدا کرد. ولی مواردی که ذکر کردید درست است و ام جی جی اس فعلا اینها را ندارد. در ضمن نمونه وارد شده به ایران کاملترین آنهاست و در مورد محصولات ام جی همیشه روند وارد کردن کاملترین مدل بوده است. بعضی امکانات را فعلا کمپانی سازنده برای مصرف داخلی در نظر گرفته است که امیدواریم در اختیار مشتریان ایرانی نیز قرار گیرد. 3. اندازه سانروف دیگر کمی سلیقه ای است دوست عزیز. در طراحی اینطور در نظر گرفته شده است که حتما دلایل خاص خود را داشته است. 4. نمد زیر درب کاپوت نیز در صورت درخواست به شما ارائه خواهد شد. 5. دوست عزیز در مورد قیمت بعد از برجام فعلا که شاهد افزایش قیمت دلار هستیم و انتظارات کاهش قیمت خودروهای واردتی (و هر کالای وارداتی) با توجه به سیاست های اقتصادی دولت به نظرم نابجاست. اگر کمی خبرها را دنبال کنید احتمالا با ما هم نظر می شوید. ...
پادکست، بررسی MG GS (شماره 19) بهروز عزیز سلام مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 8 لیتر در 100 کیلومتر است.