نظرات : مجان

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 11) پاسخ مسابقه شماره 11 چرخ‏‎دنده پینیون: این قطعه، گشتاور را از گیربکس به دیفرانسیل منتقل می‏کند.در واقع چرخ‏‎دنده حلقه‌ای را به همراه چرخ‏‎دنده‏‎های جانبی میچرخاند
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 14) ب- دنده سبک سرعت کم‎تری دارد
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 29) بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی4WDبه مراتب کم‎تر ازخودوی2WDاست مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 30) برای پارک موازی، راننده باید به 5 نکته ساده توجه کند:او باید در کنار خودروی جلویی قرار بگیرد. فرمان خودرو را به سمت لبه پیاده رو بچرخاند و با زاویه 45 درجه در فضای خالی به سمت عقب حرکت بکند. تا جایی عقب می آید که چرخ های جلوی خود در امتداد چرخ های عقب خودروی جلویی قرار بگیرد. در عین حال باید توجه داشته باشد که بیشاز اندازه به خودروی پارک شده عقبی نزدیک نشود. راننده باید فرمان خودرورا در خلاف جهت لبه پیاده رو بچرخاند تا جلوی خودرو خود در فضای مورد نظر قرار گیرد. در نهایتراننده باید آن قدر خودرو را جلو و عقب ببرد تا زمانی که فاصله خودرو از لبه پیاده رو 30 سانتی‎متر شود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 31) تیپ‎ترونیک عملکردی شبیه به دنده‎های معمولی اتوماتیک دارد، با این تفاوت که به شما اجازه می‎دهد در هنگام رانندگی زودتر از سیستم اتوماتیک اقدام به تعویض دنده‎ها کنید. با وجود این، در مدت زمانی که تعویض دنده اتوماتیک به طول می‎انجامد، راننده ضمنکنترل دنده‎ها در پیچ،می‎تواندبا دخالت در تعویض خودکار دنده‎ها، به شتاب خودرو کمک کند و گذشته از آن،در هنگام سبقت گرفتن، دنده معکوس دهد.تیپ‎ترونیک همانند گیربکس‎های دستی که توسط سیستم‎های کامپیوتری کنترل می‎شوند،نیست و حتی نیمه اتوماتیک هم محسوب نمی‎شود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33) 1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی2.LEDهای نمایشگر دور موتور3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره4. دکمه خلاص )در پیت استاپ(5. فعال کردن بالچه جلو6. دکمه چند منظوره7. بازیابی نیروی ترمز8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات )رانندهبهنسبت دفعات فشردن این دکمه،ایرادات فنی را گزارش می‎دهد(11. محدود کننده سرعت12. ذخیره سازی نیرو13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم14. توقف در پیت استاپ15. کنترل کلاچ16. هماهنگی با مارشال17. تنظیم دیفرانسیل18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل19. تنظیم دیفرانسیل20.کروزکنترل21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتورو غیره22. تنظیم تایرها23. تنضیمات اولیه بالچه جلو24. تنظیمات پدال25. مخلوط سوخت26. پدال‎های پشت فرمان بالا27. پدال‎های پشت فرمان پایین28. کلاچ
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 35) لکسوس 2011 CT
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 39) کیا اسپورتیج 2013