نظرات : Masoud MI

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 32) در سوپ شارژر های مدل روتز بعد از این‎که لب‎های گیراندازنده می‎چرخن هوای محبوس در بین لب‎ها از سمت ورودی به سمت خروجی هدایت می‎شه و هوای زیادی وارد منیفولد میشه و باعد ایجاد تراکم و فشار میشه و این مدل درواقع دمنده های هوا هستن، اندازه بزرگی دارن و ناپیوسته بودن هوا از معایبشون هست. سوپرشارژر دوپیچی از یک روتور مخروطی یا حلزونی شکل برای هدایت هوا از سمت ورودی به سمت خروجی استفاده میکنن و هوا در فضای بین لب‎های گیراندازه حلزونی شکل در داخل درپوش موتور متراکم و فشرده میشن، هچی از سمت ورودی به سمت خروجی حرکت کنیم فضا کمتر در نتیجه تراکم افزایش پیدا میکنه و راندمان بالاتر میره. در سوپرشارژر سانتریفیوژی پروانه هوا را در سرعت‎های بسیار بالا به بیرون هدایت می‎کنه وبرای کم کردن سرعت و بالا بردن فشار از یم بخش کننده به شکل مجموعه پره ها استفاده میکنند این سوپر شارژر ها کارامد ترین سوپر شارژر ها هستند و به جای روی کاپوت و یا روی موتور در جلو موتور نصب میشن .
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 32) 8
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33) 1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی 2. LED های نمایشگر دور موتور 3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره 4. دکمه خلاص (در پیت استاپ) 5. فعال کردن بالچه جلو 6. دکمه چند منظوره 7. بازیابی نیروی ترمز 8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف 10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد) 11. محدود کننده سرعت 12. ذخیره سازی نیرو 13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم 14. توقف در پیت استاپ 15. کنترل کلاچ 16. هماهنگی با مارشال 17. تنظیم دیفرانسیل 18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل 19. تنظیم دیفرانسیل 20. کروزکنترل 21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره 22. تنظیم تایرها 23. تنضیمات اولیه بالچه جلو 24. تنظیمات پدال 25. مخلوط سوخت 26. پدال‎های پشت فرمان بالا 27. پدال‎های پشت فرمان پایین 28. کلاچ