مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 25)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

نحوه عملکرد حس گر کیسه هوا را در یک عبارت بیان کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 25)
راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "کیسه هوا" با این مبحث آشنا شوید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 25)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

451 نظر

کاربر: behijo0o0o0on
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
23:38  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: shiva70
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
23:36  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: soghra
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
23:34  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: mary
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
23:30  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: akbar
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
23:28  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: shahin khanom
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:20  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:19  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:19  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:18  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:17  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:16  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:15  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: فرشاد هدف
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:12  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:11  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:10  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه 53
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:09  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه ق.
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:08  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مریم فارسی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:01  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: صمد آذربایجان
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:00  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
22:00  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: میلاد کامپیوتر
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:59  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مهین یاوری
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:58  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: رقیه خانم
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:58  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: FH
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:57  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: معصومه کامپیوتر
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:50  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: کریم FH
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:49  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: عباس محمودتبار
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:46  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی اسکندری
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:37  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مجیدعباسی
0

سلام پاسخ :

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:35  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مهشید باورسایی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
21:02  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: حکیمیان
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
19:00  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: نسترن
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:58  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: zare
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:57  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: لیلا زارع
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:56  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: اعظم
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:55  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: سامان
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:52  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: حکیمیان
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:50  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: معصوم بیکی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
18:47  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: هاشم42
0

حوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:40  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: اکبر52
0

حوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:39  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: حمید74
0

حوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:39  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: terme
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:13  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: علی اقا
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:12  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: قاصدک
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:11  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: مریم قاسمی -علیرضا
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:09  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: کاظم قاسمی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:08  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: علی قاسمی - مصطفی
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:08  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: بره ناقلا
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:04  1392/06/19
پاسخ دادن
کاربر: سجاد قاسمی - علیرضا
0

نحوه عملکرد حس‎گر کیسه هوا بدین شکل است که با هوشمندی بالا در موقعیت تصادف، به سیستم داخل جعبه حاوی کیسه هوا دستور می‎دهد تا کیسه هوا را پُر کند. این دستور معمولاً یک سیگنال الکترونیکی است که پیامد آن، ایجاد یک انفجار در ژنراتور تولید گاز است و در نتیجه، گاز حاصل از این انفجار، وارد کیسه هوا می‎شود و آن را منبسط می‎کند. ژنراتور تولید گاز هم بخشی از سیستم‌ کیسه هوا می‎باشد که در آن طی یک فرآیند شیمیایی، گاز نیتروژن تولید می‎شود و کیسه هوا را قبل از برخورد سرنشین با فرمان، داشبورد، درب، و... با فشار بالا باز می‎کند.
17:03  1392/06/19
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 57 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محسن اسفند ماه : ماشین من فاکتور شد
ساسان : خدا لعنت کنه دزدهایی که با روان مردم بازی میکنن..ما۱۱آذز تکمیل وجه کردیم...ماشینتون کجاست پس...خاک تو سَرِتون.
مرتضی j4 : سلام . ثبت نامی اسفند ۴۰۳ دوستی هست که مرحله دومش سبز شده باشه
سوم بهمن : سلام ثبت نام 26 مهر 1403 تکمیل وجه 17 بهمن 1403 موعد تحویل 30 اسفند آماده برای صدور فاکتور 6 اردیبهشت 1404 تلفن گویا ایران خودرو میگن احتمالا خرداد یا تیر فاکتور میشه
مهدی از نیشابور : سلام دوستان زخم خورده منم مثل شما هستم شاهین جی سانروف حواله شو ۹۰ خریدم ۹۰ روزه ۱۴ آذر پذيرش شدم اگه میدونستم آنقدر تاخیر داره خرید نمیکردیم الان حواله فیدلیتی الیت ۵ نفره دارم تحویل تیر اگه دعوت نامه اش بیاد باید چی کار کنم هنوز شاهین تحویل ندادن باید بفروش جای فیدلیتی را پر کنم یک حواله دنا ۶ سرعته تحویل تیر خریدم ۳۰ تومان الان دعوت نامه صادر شده پول هم ریختم اونم نوشته تحویل ۹۰ روزه نمیدونم چی کار کنم حواله شاهین همین جوری بفروشم یا حواله دنا را لطفا راهنمایی کنید دیگه گیج شدم یاحق التماس دعا اگه بهمن موتور گرون نکنه اگه گرون کنه هیچی بدبخت میشم
مهدی از نیشابور : سلام دوستان زخم خورده منم مثل شما هستم شاهین جی سانروف حواله شو ۹۰ خریدم ۹۰ روزه ۱۴ آذر پذيرش شدم اگه میدونستم آنقدر تاخیر داره خرید نمیکردیم الان حواله فیدلیتی الیت ۵ نفره دارم تحویل تیر اگه دعوت نامه اش بیاد باید چی کار کنم هنوز شاهین تحویل ندادن باید بفروش جای فیدلیتی را پر کنم یک حواله دنا ۶ سرعته تحویل تیر خریدم ۳۰ تومان الان دعوت نامه صادر شده پول هم ریختم اونم نوشته تحویل ۹۰ روزه نمیدونم چی کار کنم حواله شاهین همین جوری بفروشم یا حواله دنا را لطفا راهنمایی کنید دیگه گیج شدم یاحق التماس دعا اگه بهمن موتور گرون نکنه اگه گرون کنه هیچی بدبخت میشم
M. : سلام دوستان کسی فروش فوق العاده ۹۰ روزه هست تبدیل زده باشه به gl? اگه تبدیل زدین درجا فاکتور شده؟ آیا؟
سعید.g : اره توکه راست میگی..الانم لابد ازخوشبختی زیاده که اومدی اینجا پیام گذاشتی از رویاهات واسه ما تعریف کردی:)
تارا اتومات 30 اسفند : بله سرامیک تکمیل وجه 21دی میدونید چرا سود تاخیر ثابت مونده؟
سهند : من که شکایت هم کردم بعد تحویل ماشین بازم شکایت میکنم وقتی هیچکس حرفی نمیزنه اوناهم میگن خب مردم راضی هستند بیخیال. بقول قدیمیا شکم ما دردمیکنه باید دنبالش باشیم اوناکه مهم نیست براشون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا : سلام من 20بهمن فوق العاده سایپا90 روزه پذیرش شدم. چتدروزپیشم دعوت نامه الحقایه بیمه ومالیات واینااومد چندمرخله برگشته بودعقب واریزکردم دوباره رف روحالت تخصیصی. حالاکی فاکتورمیشه بنظرتون
ساینا ارومیه : سلام اقا توحید،من یه ساینا 27 بهمن دارم که هنوز فاکتور نشده منتظرشم،یدونه کوییک ار تیپ اس هم دارم فروش فوری 30 روزه،تازه پرداختش کردم بنظرتون همون 30 روز تحویلش میدن
محمد 19مهر : خب خداروشکر شنبه ببینم چیکار میکنید چند نفر میایید
رانا پلاس : یاد بازی شهروند مافیا افتادم ، اونایی که میگن موتور واشر میدن ، آقا ما نمی‌خواهیم شما نظر بدین یا دلسوزی کنید ما خودمون تصمیم میگیریم پس لطفاً دایه مهربان تر از مادر نباشید ، آخرین پیام من هست
محمد 19مهر : من رفیقم برج یازده ایران خودرو 207 براش در اومده پیش فروش تحویل خرداد تکمیل وجه هم کرده کم مونده ماشین شو تحویل بگیره ولی من هنوز برنامه ی رفتن جلوی در سایپا میریزم
حواله : حواله رانا ایشالله بره تو اونت در نیاد بیرون
مهدی از نیشابور : سلام دوستان زخم خورده منم مثل شما هستم شاهین جی سانروف حواله شو 90 خریدم 90 روزه 14 آذر پذیرش شدم اگه میدونستم آنقدر تاخیر داره خرید نمیکردیم الان حواله فیدلیتی الیت 5 نفره دارم تحویل تیر اگه دعوت نامه اش بیاد باید چی کار کنم هنوز شاهین تحویل ندادن باید بفروش جای فیدلیتی را پر کنم یک حواله دنا 6 سرعته تحویل تیر خریدم 30 تومان الان دعوت نامه صادر شده پول هم ریختم اونم نوشته تحویل 90 روزه نمیدونم چی کار کنم حواله شاهین همین جوری بفروشم یا حواله دنا را لطفا راهنمایی کنید دیگه گیج شدم یاحق التماس دعا اگه بهمن موتور گرون نکنه اگه گرون کنه هیچی بدبخت میشم
فرزانه : الان نگاه میکردم ایرانخودرو ماشینای آخر اردیبهشت و خردادشو فاکتور کرده. ما چقدر بدبختیم که از سایپا خرید کردیم. حالم از سایپا و ماشیناش به هم میخوره
رانا پلاس1363 : دوستان این صحبتهایی که میگن با موتور 1800 واشر باور نکنید من نمی‌دونم چی عاید اینها میشه این عراجیفو تحویل شماها میدن.را پلاس در نیشابور تحویل شروع شده و بدون هیچ مشکلی داره تولید میشه با موتور tu5تمام شد رفت .یکی از اقوام من اونجا داره کار می‌کنه تولیدش شروع شده و خط تولید کامل شده گوش ندید هر چیزی که در دعوتنامه هستش همون تحویل میدان تمام
افشار : بیاه بوهخورش عزیز