برنامه‌ریزی برای افزایش سهم سی‌ان‌جی به ۳۰ درصد تا پایان امسال/پرداخت کارمزد معوق جایگاه‌داران تا پایان اردیبهشت

 

برنامه‌ریزی برای افزایش سهم سی‌ان‌جی به ۳۰ درصد تا پایان امسال/پرداخت کارمزد معوق جایگاه‌داران تا پایان اردیبهشت

 
در خصوص جایگاه صنعت CNG گفت: هم اکنون سهم این صنعت در میان انواع حامل‌های سوخت حدود ۲۰ درصد است که در تلاشیم با انجام اقدامات مختلف در راستای افزایش جذابیت‌های این حوزه، سهم آن را تا پایان سال جاری به ۲۵ تا ۳۰ درصد برسانیم.
 
وی افزود: برای آنکه استقبال از سوخت پاک CNG در بلند مدت تداوم داشته باشد باید رفتار و تصمیم گیری‌های رگولاتوری قیمت حامل‌های انرژی سالانه به درستی انجام شود، تحت این شرایط است که هر کدام از حامل‌های سوخت در سبد انرژی رشد خود را حفظ خواهند کرد.
 
رئیس انجمن صنفی CNG کشور عنوان کرد: در صورت مدیریت مناسب قیمت حامل‌های انرژی می‌توان تاثیر آن را در حوزه‌های مانند کاهش قاچاق سوخت، کاهش مصرف و افزایش بهینه سازی سوخت مشاهده کرد.
 
دادرس عنوان کرد: بسته‌های حمایتی از زنجیره صنعت CNG مورد نیاز است که از سوی مسئولین مربوطه بیشتر و بهتر دیده شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های این صنعت استفاده کنیم، به طور مثال با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک در بخش کارمزد اقداماتی انجام خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: این ضرورت احساس می‌شود که بسته‌های حمایتی در بخش‌های بیمه، مالیات، تجاری سازی داخل جایگاه‌ها و ... تعریف و مد نظر قرار گیرد.
 
رئیس انجمن صنفی CNG کشور با اشاره به اینکه امروزه ۴.۵ میلیون خودروی CNG سوز داریم که ۲۳ درصد از کل خودرو‌های موجود در کشور را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: در بحث ایمنی خودرو‌های گازسوز هوشمندسازی و مکانیزاسیون جایگاه‌های سوخت در دستور کار است تا با اجرای آن‬‎ به رفع ذهنیت و نگرش اشتباه شکل گرفته در خصوص عدم ایمنی این سوخت کمک کند.
 
وی خاطرنشان کرد: هئیت وزیران مصوبه‌ای دارد که در تاریخ اول دی ماه تمام خودرو‌های دوگانه سوز باید گواهی سلامت داشته باشند و به نظر می‌رسد پس از اجرای تمامی خودرو‌ها پس از دریافت این گواهینامه تردیدی در بحث ایمنی و فنی وجود نداشته باشد.
 
رئیس انجمن صنفی CNG کشور اظهار کرد: تبدیل جایگاه‌های زیرپله‌ای نقطه ضعفی برای این صنعت در بحث ایمنی به حساب می‌آمد که این مورد برطرف شده و همچنان نیز رصد برای شناسایی این مراکز وجود دارد.
 
دادرس بیان کرد: هم اکنون کارگاه‌های تبدیل دوگانه سوز ایجاد شده و در کنار آن اتحادیه دارند که این نشان از انجام کار تخصصی در این حوزه است.
 
وی در خصوص کارمزد جایگاه‌های اعلام کرد: کارمزد سال گذشته جایگاه داران در ماه جاری پرداخت و کارمزد سال ۹۸ نیز تا خردادماه تصمیم گیری خواهد شد.
 
 
 

منبع (source)

خودروکار

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , سی‌ان‌جی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا : سلام .دوست خوبمون (شهید) امروز اینجا نبود تا از تجربیات استفاده کنیم براش آرزوی سلامتی میکنم
207 : دیگه فقط ارتقا یافته تولید میشه
پارس زمستان ال ایکس : بخشنامه 4723 پارس ای ال ایکس هستم بعد واریز وجه چند روزه تحویل میدن کسی خبر داره
پرویز : سلام‌‌‌دوستان‌تاکسی‌سورن‌دوگانه‌کسی‌هست‌که‌سر‌سه‌ما‌فاکتور‌شده‌باشد‌‌‌‌
وحید : سلام‌‌رفقها‌‌واریزی‌25‌بهمن‌اسفند‌هستم‌سه‌ماه‌گذشت‌سورن‌دوگانه‌‌کسی‌میدونه‌کی‌فاکتور‌میشه‌‌سر‌من‌گیج‌رفت‌‌اینقدر‌این‌گردونه‌چرخید
سایناs : سلام دوستان برای تکمیل وجه دی کسی هس میدونم یخورده زوده ولی بنظرتون افزایش میخوره اگه بخوره چقد مثلا؟
اسفندی منتظر : خد ایاخسته شدیم این لامصب ها چرا نمیفرستند دعوتمامه شون خداخوب شرکت دولتی مردم اذیت میکنن جای تاسف داری واگزارشان به اللله
پژو پارس : برای بهار احتمال زیاد جایگزین میدن
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : همین الان ساینا 85 گانه تک فروش فوری واریز 11 بهمن پذیرش 12 بهمن همین الان بخدا فاکتور شدم دوستان رنگ سفید