پیکاپ قدیمی آسنا پای ثابت تمامی نمایشگاه های خودرو

 

پیکاپ قدیمی آسنا پای ثابت تمامی نمایشگاه های خودرو

 
نمایشگاه های خودرو در تمامی نقاط جهان و حتی کشور ما ایران محلی برای نمایش تازه های خودرویی و دست آورد های شرکت ها در طول فعالیت یکساله خود می باشد.اما در ایران برخی از شرکت ها نظیر گروه صنعتی آمیکو هستند که اصرار دارند تک محصول قدیمی خود را در تمامی نمایشگاه خودروی و غیره به نمایش بگذارند تا شاید موفق به افزایش میزان فروش شوند.این خودروساز اینبار در نمایشگاه خودروی مشهد 1401 دوباره پیکاپ آسنا را بعنوان تک محصول خود به نمایش گذاشت.
 
1-پیکاپ  قدیمی آسنا  پای ثابت تمامی نمایشگاه های خودرو
 
این در حالی است که افزایش فروش یک خودروساز و هر صنعت دیگری به ،نو اوری و ارائه محصولات مدرن و مطابق با صنعت روز جهان باز می گردد. اما آمیکو سالها یک محصول قدیمی چینی با ظاهری نه چندان جذاب و کابینی ساده و بی کیفیت را بعنوان تنها محصول خود در تمامی آوردگاه های خودرویی به نمایش می گذارد و از ارائه محصولات جدید و دست آوردهای آینده نگرانه عاجز مانده است.البته آمیکو در زمان ارائه پیکاپ آسنا تقریبا بدون رقیب بود چرا که آن روزها پیکاپ چندانی در بازار ایران برای عرضه وجود نداشت و همین امر منجر شد تا همای سعادت بر روی دوش این خودروساز بنشیند و بتواند این پیکاپ گمنام چینی را براحتی در بازار بفروش برساند.
 
 
بی رقیب بودن در بازار منجر شد تا گروه صنعتی امیکو با همین اندیشه سالها در بازار پیکاپ های کشور حکمرانی کند اما خیلی زود رویای سلطه بر بازار پیکاپ های توسط گروه صنعتی آمیکو نقش بر آب شد چرا خودروسازان فعال کشور به این سگمنت ورود کردند و محصولاتی به مراتب بروز تر ،مدرن تر و با کیفیت تر را به بازار عرضه کردند.کرمان موتور از سال پیش خودروی KMC T8 که از جدیدترین محصولات کمپانی جک چین است را به بازارعرضه کرد که با استقبال عموم روبرو شد.
 
پیکاپ قدیمی آسنا پای ثابت تمامی نمایشگاه های خودرو
در سوی دیگر ایران خودرو نسخه فیس لیفت فوتون تونلند را رونمایی کرد که با توجه به سابقه و تجربه کمپانی فوتون چین ،محصول فوق در بازار طرفداران بسیاری را دارد. گروه صنعتی ماموت با بال آسیایی خود یعنی مکث موتور پیکاپ قدرتمند و آفرودی کلوت را عرضه کرد که هر چند ظاهری جذاب و بروز ندارد اما مشخصات فنی و پیشرانه قدرتمندش حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
 
 
در سوی دیگر میدان خودروسازی پادرا دیزل به تازگی پیکاپی با نام تاگا رونمایی کرده که می تواند با توجه به ظاهر جذاب و مشخصات فنی خوب در بازار به سرعت محبوب شود.در این بین گروه بهمن هم علاوه بر بروز رسانی چندین باره پیکاپ کاپرا در حال مهیا عرضه یک پیکاپ جذاب با نام G4 است که در صورت عرضه در بازار مشخصا موفق خواهد بود.
 
 
با وجود این همه گزینه های موجود در بازار قطعا اگر آمیکو تغییری در رویکرد خود ندهد و محصول جدیدی را رونمایی نکند یا همین آمیکو آسنا را با ظاهر جدید معرفی ننماید قطعا  شکست سنگینی را در بازار تجربه خواهد کرد چرا که بازار پیکاپ های ایران بسیار محدود است و چیزی نزدیک به 3000 هزار دستگاه در سال بر آورد شده است. لذا حضور شرکت های با تجربه تر نظیر کرمان موتور ،ماموت خودرو ،ایران خودرو و غیره که هم از سرمایه بیشتری برخوردار هستند و هم دارای شبکه گسترده تر در سراسر کشور هستند گوی رقابت را از گروه صنعتی آمیکو خواهند ربود و حضور متعدد آمیکو با پیکاپ آسنا در نمایشگاه های متعدد راهگشای این شرکت نخواهد بود.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پیکاپ قدیمی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : از پلیس من متونی استعلام کنی برای پلاک
ساناز : اسفندی ها یکی کمک کنه فکر کنم یادشون رفته یا شاید فکر کردن اسفند سال دیگه هس
محمد ناصری : سلام من برج ۱۰ پیش فروش ثبت نام کردم و قراره هفته چهار اردیبهشت تکمیل چجه کنم ولی دعوت نامه نیومده،کسی اطلاعی داره؟!
پیش فروش تارا : سلام تا برج ۳
احمد : دوستان لطفا راهنمایی کنید چطور استعلام بیمه و پلاک را انجام دهیم؟
تارا v4 : سلام تاریخ تحویل من ۲۱ اسفند بوده هنوز فاکتور نشده ، تارا v4
سورن پلاس دوگانه اولویت تابستان : آقا سورن دوگانه سامانه یکپارچه تحویل تابستان پول رو دقیقا چه موقع از ما میگیرن؟؟؟
فرناز : مال من هم که تکمیل وجه کردم همینو نوشته نگران نباشید
Ham : منم اسفند تکمیل وجه کردم تو سامانه زیرش زده اطلاعات بازگشتی خودروساز برا همه ی کسایی که پول دادن همینو نوشته ؟
سلام : وقت بخیر دوست عزیز احتمال داره بیاد ولی چند مرحله پیام اومده سهند اطلس و ساینا ساینا دیگه آخریش بوده که پیامک اومده بازم برای اطمینان با شرکت سایپا تماس بگیرید ۰۹۶۵۵۰
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سحر : فروش فوری 11634570 چرا فاکتور نمیشه 12بهمن پذیرش
پارس : لطفا ببندد خواهشن
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سلام من که فعلا فاکتور نشدم مگه عصر
دنا تورو 6 دنده اولویت تابستان : سلام کسی می دونه اولویت تابستان کی پیامک میاد با چه قیمتی؟؟؟و اینکه تا چه ماهی فراخوان 6 دنده دستی اومده؟
محمد : امروز هر کی فاکتور شده لایک کنه لطفا
علی : سلام کسی امروزپلاک شده تاریخ فاکتور شدن را بگه
امین : منم پذیریش 30دی منتهی تا الان فاکتور نشده
ایمان : دعوت نامه اسفند ماهی خرداد میاد حالا همه باز بپرسن کی میاد کی میاد هزار بار گفتم تو پیام های قبلی یا حق
مریم : عدد3 رو بزن صحبت کن
207 : 17دی روفعلا دارن فاکتور میکنن