خودرو اطلس چقدر ارزش خرید دارد؟ 

 

سایپا اطلس

 
قیمت نهایی عرضه اطلس به مشتریان حدود 406 میلیون تومان است و مهمترین سوالی که در ذهن خریداران بوجود می آید این است که آیا خرید این خودرو با توجه به جایگاه آن در بازار توجیه دارد ؟
 
پیش از هر چیز به بیان ساده باید این موضوع را بررسی کنیم که با انتخاب اطلس چه چیزی نصیبتان می شود. این خودرو یک هاچ بک چهارمتری با فضای بار 285 لیتری و فاصله بین دو محور 2.4 مشابه هیوندای اکسنت است که در تیپ G، به عنوان فول ترین تیپ از مدل های دستی این خودرو عرضه می شود.  پیشرانه این خودرو تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه های قبلی محصولات پلتفرم X200 داشته و اکنون توان آن به 90 اسب بخار رسیده است و گشتاورش نیز به 137 نیوتون متر رسیده که هم قدرت و هم گشتاور در دور موتور پایینترین به دست می آیند و در نتیجه مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نسبت به محصولاتی مانند کوییک و تیبا حدود نیم لیتر کاهش پیدا کرده و به کمتر از 7 لیتر رسیده است. ترمزهای اطلس نیز همچنان در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است. اطلس در تمامی تیپ ها از مجموعه واحد آپشن ها و تکنولوژی های ایمنی بهره می برد که سرآمد آن ها تکنولوژی کنترل الکترونیکی پایداری یا ESC است که بر اساس الزامات استانداردی روی این خودرو نیز نصب شده است. اطلس علاوه بر آن به ABS، EBD، ترمز کمکی BAS، کنترل کشش TCS، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی بدون عقبگرد خودرو یا HSA ، دو کیسه هوا، سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS و ... مجهز شده است. از مهمترین امکانات اطلس می توان به سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده، سنسور عقب، چراغ روشنایی در روز، غربیلک D فرمان، سنسور نور ، Auto Light ، باربند اسپرت، دستگیره آسان بازشو، نشانگر سرویس دوره ای، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرم صندلی ها، آینه های تاشو برقی جانبی، آنتن کوسه ای و تریم دو رنگ داخلی اشاره کرد.
 
حال با در نظر گرفتن این نکته که با بودجه 400 میلیون تومان، مالک یک هاچ بک صفرکیلومتر 90 اسب بخاری با گیربکس دستی و امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش و پایداری، نمایشگر 7 اینچی ، دوربین عقب و ... می شوید نگاهی به دیگر گزینه ها با این قیمت در بازار خواهیم داشت. با این بودجه می توانید به سراغ پژو 206 تیپ 2 با کارکرد حداقل 3 سال بروید که 15 اسب بخار قدرت و 20 نیوتون متر گشتاور کمتری از اطلس دارد. امکانات 206 تیپ 2 به مراتب کمتر از اطلس است و فضای سرنشینان و بار آن نیز تقریبا یک کلاس پایینتر از اطلس قرار می گیرد. خروج این خودرو از چرخه تولید نیز دلیل دیگری برای برتری اطلس به حساب می آید. اگر قصد خرید سدان کلاس C صرفا برای ابعاد بزرگتر از اطلس را داشته باشید، باید به سراغ گزینه های با کارکرد 5 سال و عمدتا بالای صد هزار کیلومتر بروید که بسیاری از آن ها تولیدشان مانند سمند یا تندر90 متوقف شده است. البته ممکن است بسیار یاز خریداران این گزینه ها را به اطلس ترجیح بدهند اما مزیت های روی کاغذ اطلس پیش از ورود به بازار شامل نکاتی است که مورد توجه بسیاری از مشتریان در بازار قرار می گیرد.
 
تغییرات انجام شده بر روی موتور اطلس شامل طراحی سرسیلندر جدید با هدف بهبود محفظه احتراق، اصلاح سامانه خنک کاری، ارتقا پورت‌های هوا و دود، استفاده از تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ CVVT، میل سوپاپ جدید و افزایش نسبت تراکم موتور تا 10.5 با استفاده از طراحی پیستون‌های جدید است. استفاده از رینگ‌های پیستون و یاتاقان‌های طرح جدید به کاهش اصطکاک موتور و کاهش مصرف سوخت کمک کرده است. با هدف کاهش مصرف سوخت و بهبود آلایندگی از طرح منیفولد هوای جدید با قابلیت نصب دریچه گاز برقی و بهبود زاویه پاشش انژکتورها و طرح منیفولد دود استیل (به جای طرح چدنی M15 معمولی) در این موتور استفاده شده است.
 
یکی از نزدیک ترین رقبای اطلس در بازار پژو 207 با پیشرانه TU3 است. نخستین تمایز این دو رقیب در ابعاد آن ها نمایان است به گونه ای که اطلس 24 سانتیمتر طول و 10 سانتیمتر ارتفاع بیشتری از پژو 207i دارد اما در مقابل فاصله بین دو محور هر دو خودرو تقریبا روی حدود 2.4 متر یکسان است و 207 تنها با 3 سانتیمتر برتری دارد که البته این موضوع در فضای بار با صندوق 285 لیتری اطلس در برابر صندوق 245 لیتری پژو 207 جبران شده است.
 
هر دو خودرو از پیشرانه های 4 سیلندر با 8 سوپاپ نیرو می گیرند با این تفاوت اساسی که پیشرانه نسبتا قدیمی TU3 با حجم 1360 سی سی توان تولید حداکثر قدرت 75 اسب بخار و 113 نیوتون متر گشتاور را دارد در حالی که توان پیشرانه جدید و بهبودیافته 1503 سی‌سی اطلس به 90 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 137 نیوتون متر می رسد که با توجه به استفاده از گیربکس 5 سرعته در هر دو خودرو و وزن تقریبا یکسان بدون شک منجر به کشش بهتر اطلس در مقابل 207 با موتور TU3 خواهد شد.
 
اطلس فول ترین و قوی ترین عضو خانواده پلتفرم X200 سایپا است که منطبق با نیاز مشتریان ایرانی در بخش فنی، ایمنی و امکانات رفاهی توسعه پیدا کرده و می تواند بهترین پاسخ به نیاز مشتریان بازار خودروهای اقتصادی ایران باشد. این خودرو با طراحی جدید علاوه بر برتری در بخش فنی و امکانات نسبت به رقبای هم کلاسش، جلوه ای تازه و جذاب را نیز در خیابان ها به نمایش می گذارد و مطمئنا با آغاز ورودش به خیابان ها و جلب توجهات شاهد افزایش استقبال از این خودرو تازه نفس خواهیم بود.
 
 
 
 

منبع (source)

عصرخودرو

 

 

 

برچسب : خودرو , سایپا , اطلس , ارزش , مشخصات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

442 نظر

علی
3

شما برو از کارخونه تهیه کن... در ضمن قیمت کارخونه 405 تومن هست نه 399 تومن.
و امروز فرداست که حدود 80ـ90 تومن بره روی قیمت کارخونه ای اطلس.
و البته بقیه ماشین های سایپا. همانطور که 50 تومن رفت رو قیمت پراید وانت.

درضمن من الان سمند دارم ولی اطلسم دربیاد حتما اطلس رو سوار میشم چرا که خیلی مقرون بصرفه تر هست برای داخل شهر تهران و شهرهای بزرگ.

شما با پول اطلس میتونید مدل های نسبتا پایین206 تیپ دو و رانا و مدل های نسبتا پایین ایران خودرو بخرید. ولی اون سواری رو 206 تیپ دو بهت نمیده. رانا بهت نمیده.

15:48  1403/02/07
پاسخ دادن
ناشناس
0

سلام . علی آقا واقعا قیمت کارخانه اطلس بیشتر شده ؟ مطمئنی !؟ من فکر میکردم هنوز همون قیمته . بقول نورالدین خانزاده در سریال نون خ یا ایزد منان ! اینا دارن چیکار میکنن مگه قرار نشد حالا حالاها افزایش قیمت نداشته باشن . اگه اینجوری باشه قیمت بازار آزادش هم بیشتر میشه! خداییش ۴۰۵ میلیون قیمت کارخانه برای یه ماشین بی کیفیت داخل ( ایرانخودرو و سایپا فرقی نداره ) نمیرارزه . اگه اینجوری باشه ایرانخودرو هم حتما دست به کار میشه برای افزایش قیمت ماشالا خودرو سازامون هیچ وقت توی کیفیت با هم رقابت که نمیکنن ولی توی گرون کردن سریع اقدام میکنن انگار که خیلی براشون حیثیتی هست . خدایا ما کجا داریم زندگی میکنیم . . .
17:22  1403/02/07

ناشناس
1

سایپا اطلس فقط و فقط قیمت کارخانه ارزش خرید داره که 399,731,000 هست و با قیمت بازار 595 الی 600 خریدش کار عاقلانه ایی نیست . درضمن قیمت کارخانه ایرانخودرو از سایپا ارزانتره ولی بدلیل ثبت نام و قبولی در ایرانخودرو (تازه اگه طرح بذارن ) بسیار غیر ممکن هست چیزی در حد قبولی در لاتاری آمریکا شایدم غیر ممکن تر هست پس میگیم خرید اطلس فقط با قیمت کارخانه .
12:06  1403/02/07
پاسخ دادن
سایناs
1

حق بت با شماس من از وقتی که ایرانخودرو برای فروش ماشین گذاشته توی سابت با پیش فروش فروش فوق العاده چیزی بالغ بر۵۵ بار ثبت نام کردم دریغ از یک بار بنده شدن و قیمت بازار آزادم نه برای سایپا و ن ایرانخودرو اصلا نمیصرفه فرقی ام نداره اخه پژو پارسال یا ۹۰۰ یا پژوه ۲۰۷ که عینا همون ۲۰۶ با قیمتای نجومی باراز و ماشینای سایپا فقط قیمت کارخونه مصرفه
یکی از دوستانم هم خودش و زنش هم مادرش هم برادرش هر سه تاشون تو یک سال قرعه کشی ایرانخودرو برنده شدنولی من هیچی تازه قرعه کشی سایپا ام ثبت نام میکردم🤣برنده نمیشدم
15:44  1403/02/07

کیان
3

شما ی لطف کن قیمت بقیه چیزارو هم ببین
طلا
دلار
لوازم یدکی خودرو
برنج روغن گوشت مرغ
خونه
میبینم خریدن هیچکدومشون عاقلانه نیس ولی تجربه ثابت کرده الان نخری باید چندماه دیگ گرونتر بخری تورم بالاست
آخر سال با دلار ۷۵ تومنی اطلس ۷۰۰ میشه طلا بالای ۴ تومن میشه
مافیا نمیزاره خودرو قیمتش پایین بیاد تا دست خودروساز واسه افزایش قیمت باز باشه
کار عاقلانه اونیه ک پول نگه نداره بده خونه ماشین طلا یا هرچیزه دیگ بخره
01:19  1403/02/08

مجمو
1

داداش فرمایش دیگه
شما یا اطلس نتونستی بخری یا اینجا زندگی نمیکنی
الان خودت همین اطلس رواگرازکارخانه بخری بخوای بفروشی
عمرا این حرفوبزنی
اطلس درحال حاضرتورنج 600 بهترین ماشین درایران هست واز 207 900 میلیونی هم بهتره
درضمن ازتیرماه دیگه خواب اطلس 400 میلیوتی کارخانه روببینی
ا
همچین میگی ارزش نداره
انگار 207 با900 میلیون پروازمیکنه وارزش داره یا پارس بدنه کاغذی یاهمه ماشینای ایرانخودرو که الان زیر700 نیست توبازار
پسرجان یک ماشین بخر که با این تفکرت
چندوقت دیگه موتورهم گیرت نمیاد
اطلس فول اپشن ترین ماشین سایپا وایرانخودروهست که با600 میشه خرید
04:20  1403/02/08

بهنام
2

آقا همایون داداش نزن این حرفو . من که الکی یه حرفی بدون تحقیق که نمیزنم . شما که در جواب من داری میگی تا اونجا که من یادمه قیمت کوییک از تیبا بیشتر بوده همین حالا برو توی سایت دیوار توی قسمت فیلترش ماشین (تیبا 2 و کوییک دنده ایی) مدلهای 1401 و با کارکرد صفر انتخاب کن بعد میبینی که ماشینهایی که آگهی شده قیمت کوییک و تیبا 2 یکیه و به نسبت امکانات و طراحی و آپشن بخواییم حساب کنیم قیمت تیبا 2 بیشتر از کوییک هست چون امکانات تیبا 2 مثل پراید 111 هست فقط آیینه و شیشه عقب برقی اضافه داره تازه تیبا2 دیگه تولید نمیشه ولی کوییک دنده ایی مدل 1403 هم هست و هنوز پر قدرت داره تولید میشه . میانگین بخواییم حساب کنیم تیبا2 و کوییک مدل 1401 صفر خشک از 403 میلیون هست تا 425 میلیون .
10:31  1403/02/07
پاسخ دادن
ابراهیم
2

اطلس و کوییک برای استفاده شهری ماشینهای خوبیه و بنظر من فقط با قیمت کارخانه اگه خریداری بشه ارزش خرید داره و با این قیمت نجومی غیر منطقی بازار آزاد بخصوص اطلس خریدش کار عاقلانه ایی نیست ! بنده خودم یه کوییک اس تیپ DA دارم ( تحویل مردادماه 1402 ) و برام 235 میلیون در اومد و الان قیمت بازار را زده چهارصد و چهل پنجاه میلیون و واقعا برای این ماشین نمی ارزه ! من خودم با وجود اینکه از ماشینم راضیم و خداییش کارم را برای استفاده روزمره در شهر بدون مشکل راه انداخته ولی اگه بخوام همچین ماشینی را با قیمت بازار بخرم این کار را نمیکنه و یه مقدار میذارم روش یه پارس موتور XU7P یا رانا ( اینا فعلا ارزانترین توی ایرانخودرو هست ) میگیرم که حداقل با خانواده بتونم یه مسافرت باهاش برم . من داشتم کامنتها را میخوندم و دیدم بعضی عزیزان پرسیده بودن اطلس بگیریم یا کوییک نظر منو بخوایید اگه از بازار بخوایید بخرید این کار را نکنید بدلیل توضیحاتی که دادم مگر اینکه برای استفاده شهری بخوایید اونم یه تیبا 2 مدل دوست دوم تر و تمیز با قیمت مناسب .
10:11  1403/02/07
پاسخ دادن
....
0

۲۰۷ با موتورtu3 ک نسبت ب موتور اطلس ضعیفتره بازار ۷۰۰ تومنه پس قیمت همه ماشینا غیرمنطقی هست ۲۰۷ هم فقط اسم داره دوستم افتاد دست انداز مانیتورش قطع شد
00:51  1403/02/08

کیان
0

سلام استاد من با اطلس مسافرت رفتم شد حتما نباید ماشینت ایران خودرویی باشه واسه خانواده ۳ نفری عالیه
پارس موتور xu7p کی گفته خوبه
01:01  1403/02/08

اطلس.
3

اطلس سفیدقرمزش خوبه یا سفید مشکی به نظرتون؟
22:28  1403/02/05
پاسخ دادن
زهره
44

من قبل از اطلس کوییک داشتم با اختلاف اطلس هم سواریش نرم تره هم لذت بخش تر هست صندلی هاشم خیلی بهتر شدن ، فقط فقط من فکر میکنم یکم صدای موتورش بیشتر شده فرمونشم سفتر شده مشکل بعدی هم که داره شیشه هاش خیلی کُند بالاپایین میشه .. در کل خیلی ماشین قشنگ و کاملیه، نسبت به قیمت کارخونش رقیب نداره واقعا . من رنگ نوک مدادیشو دارم که فوق‌العاده زیباست توصیه میکنم رنگ بندی به غیر از سفید انتخاب کنین تا شهرو زیبا کنید
23:57  1403/02/05

آیهان
0

به نظر من سفید قرمز دلیلشم اینه که روشنتر از سفید مشکی دیده میشه
14:47  1403/02/06

ناشناس
5

با سلام . اون دوستانی که اطلس را ثبت نامی و به قیمت کارخانه خریداری کردن که نوش جونشون و با این قیمت خوبه و به سود هست ولی اون دوستانی که میخوان به قیمت بازار بخرن باید بگم با این قیمت ۵۹۵ میلیون ( قیمت امروز ) اصلا منطقی نیست ! ۵۹۵ میلیون را قشنگ ۵۰ میلیون بذارید روش یه رانا پلاس ارتقا یافته صفر مدل ۱۴۰۳ با استاندارد های ۸۵ گانه و کروز کنترل ، بخرید و حالشو ببرید که فقط همین موتور TU5 تنها به کل اطلس و کوییک و سایپا میارزه . قیمت امروز رانا پلاس ارتقا یافته ۶۴۵ میلیون هست .
19:38  1403/02/05
پاسخ دادن
پاسخ به علی آقا
1

نظر منو بخوای کوییک اتومات بصرفه تره به این دلایل : 1- قیمتش ارزانتره حدود 60 میلیون کمتره . 2 - امکانات و آپشنهای بیشتری داره مثل دنده اتومات - کروز کنترل و محدود کننده سرعت - ورود به خودرو بدون کلید PEPS - استارت دکمه ایی - فرمان برقی . دیگه استاندارد های 85 گانه هم که اجباری شده و روی محصولات جدید نصب میشه . یعنی اینجور توضیح بدم که همه ی امکانات و آپشنهای اطلس را داره فقط اون چندتا آپشنی که گفتم اضافه داره . مزیت اطلس یکی موتور ارتقا یافته ش هست که فقط سه اسب بخار فرقشه و یکی طراحی متفاوتش (در نمای جلو و عقب و داشبرد ) حالا دیگه انتخاب با خودته ببین آیا 60 میلیون اختلاف قیمت بابت موتور ارتقایافته و طراحی متفاوت و با چندتا آپشن کمتر ارزش داره خرید یا نه .
15:26  1403/02/05
پاسخ دادن
صفایی
3

سلام کسی میدونه پایه لامپ پروژکتور ( مه شکن ) اطلس چیه ؟ با کوییک مشترکه یا با شاهین ، نور پایین h7 و نوربالاh1 هست مثل ۲۰۷ ولی پروژکتور رو اطلاعی ندارم اگه کسی میدونه لطفاً بگه ممنون
10:11  1403/02/05
پاسخ دادن
اطلس ـ برج 8
0

امروز پراید قیمت کارخانه اش وانت 50 میلیون افزایش خورد ، اطلس هم حدود 100 تومن میره بالا قیمت کارخانه ایش!!
و منی که برج 8 هستم و تا اون موقع فکر کنم دوبار افزایش قیمت بخوره :)))))))))))

الکی نبود که طرح قبلی رو لغو کردند. میخواستن قیمت رو افزایش بدن.
من فکر نمیکردم پراید وانت یهویی 50 تومن بره بالا.
20:36  1403/02/04
پاسخ دادن
رسول
1

سلام. اقا من اول اسفند پیش فروش ثبت نام کردم تحویل مهرماه. هرچی داشتم فروختم که بتونم 200 تومن بریزم حساب الان اونایی که تحویل الان به بعد هستن براشون پیامک اومده که مبلغ اولیه واریز کنن بعداز70 روز. چرا اینجوری باید باشه بخاطر ی ماه زودتر اون همه ضرر قیمت طلا و 70 روز بیشتر پول بخوابه
چرا باید اینجوری باشه. هیچ سودیم نداشته باشه. هیچ تفاوت قیمتی هم با این جدیدا نداشته باشه
17:07  1403/02/04
پاسخ دادن
اطلس فروش اسفند
0

سلام
ممنون میشم بیشتر توضیح بدید، من متوجه نشدم که چی شده!?!
23:12  1403/02/04

تورم
5

اینجا ایران است ..
02:18  1403/02/05

سفید مشکی اطلس
5

سلام طرح پیش فروش ۶ماهه سود مشارکت دارد ؟ چند درصد؟ چقدر میشه؟
11:51  1403/02/04
پاسخ دادن
رضا
0

ندارد
12:42  1403/02/04

امیر
0

دارد
02:18  1403/02/05

مشکی
1

تا ۱۶ درصد که برای ۲۰۰ میلیون میشه ۱۶‌،۵۰۰
12:42  1403/02/06

علی
0

دوستان اطلس جی بهتره یا کوییک اتومات
22:33  1403/02/03
پاسخ دادن
بنیامین بایه شوخی
0

امروز فاکتور شدم پذیرش ۲۸ بهمن درانتظار
13:48  1403/02/03
پاسخ دادن
اطلس مادران
0

پیش فروش یا ۹۰ روزه منم ۳۰ بهمن ریختم ولی خبری نشده
20:18  1403/02/03

احمد
0

شما فاکتور شدی پذیرش ۲۸ بهمن هستی؟
منم ۲۸ بهمنم ولی فاکتور نشدم
20:20  1403/02/03

بهنام
2

در پاسخ به هموطن عزیز علی آقا : داداش میدونم پارس حدود 250 میلیون گرونتر از اطلس هست برای همین به اون دوستمون گفتم اگه پولت جوره بخرش شک نکن . در ضمن تارا درسته ماشین جدیدی هست ولی ایراد زیاد داشته مثل ایرادات نرم افزاری و برقی-عملکرد ضعیف فرمان-دکمه ی شیشه بالابرها خیلی جای نامناسبی هست(زیر قسمت پخش خودرو اونجا که جا لیوانی و فندک ماشین هست) در ضمن قطعات و لوازمش هم از پارس گرونتره ! پلتفرم پارس یا همون 405 عالیه تعادل خوب - جاداری طراحی خوب خداییش با وجود اینکه چندین ساله جلوی چشممون هست ولی از ظاهرش آدم خسته نمیشه . تنها ایرادش یکی هماهنگ نبودن گیربکس 405 با موتور TU5 که قبلا گفتم و یکی اینکه آپشن کم داره که اینم میشه از بازار تهیه کرد و نصبش کرد.فقط حیف که ایرانخودرو قیمت نجومی و غیر منطقی روش گذاشت . کلا خودروسازها وقتی میبینن یه خودرو طرفدار زیاد داره قیمت را با نامردی تمام میبرن بالا مثل یه مدتی تیبا 2 ساده قیمتش با کوییک که تازه اومده بود یکی شده بود و شاید یکم بالاتر و یا مثلا قیمت پژو 206 هاچبک از صندوقدارش بیشتر شده بود با وجود اینکه صندوقدارش آهن بیشتر برده بود.
14:23  1403/02/01
پاسخ دادن
همایون
9

تا زمانی که من یادم هست کوییک از تیبا۲ گرون تر بود ولی تفاوت آنچنانی نداشتند و ۲۰۶ هاچبک با صندوقدار در کارخانه نسخه سدان یا همون صندوقدار حدود ۵درصد گرونتر بود و تو بازار تفاوت آنچنانی نداشتند .. در ضمن ایمنی پژوپارس اصلا قابل مقایسه با تارا نیست
00:52  1403/02/03

مجید
0

دوستان فروش فوری بهمن اگر کسی فاکتور شده شماره پذیرش اعلام کنه ببینیم چقدر مونده.
پذیرش 15بهمن خبری از فاکتور نشد
23:55  1403/01/31
پاسخ دادن
فاطمه
0

سلام وقت بخیر خدمت بزرگواران من ثبت نامی سایت یکپارچه که ۱۰۰ میلیون بلوکه کردیم بودم سایپا مدل اطلس بودم که قرعه کشی شد واسم من برای زمستان ۱۴۰۲ بود تقریبا برج ۱۰ یک پیامک برام اومد که ۲۰۴ تومان واریز کردم ولی هنوز دعوتنامه برای تکمیل وجه و تحویل ماشین نیومده کسی اطلاع داره چطوری هست با تشکر
21:42  1403/01/31
پاسخ دادن
محمد
0

اون زده تحویل بهار
اردیبهشت یا خرداد احتمالا دعوتنامه میاد
پذیرش ۱۰ دی سخا ۱۹ دی رنگ مشکی ۴۰۶ تومن ریختم ۹۰ روزه
هنوز فاکتور نشدم کسی میدونه مشکی اومده بازار یا نه
شایدم بخاطر رنگش هنوز نیومده
چون رنگای دیگ بهمن ماه تحویل شده
22:57  1403/01/31

Ooooo
0

پیش فروش براتون چه تاریخی زده بود چه ماهی
معمولا یک ماه زودتر از ماه مقرر پیام تکمبل وجه میاد
23:11  1403/01/31

محمد
0

یه ماشین ثبت نام کردی نکش خودتو🤣🤣🤣🤣🤣قیمت 1میلیارد
18:57  1403/01/31
پاسخ دادن
اطلس 1403
38

سلام دوستانی که میخوان اطلس رو بفروشن دقت کنن
داخل دیوار قیمت کمتر از 650 مال نمایشگاه داراست تا قیمت رو بیارن پایین مواظب باشید قیمت از 670 تا 690 معامله میشه
15:19  1403/01/31
پاسخ دادن
اطلس فروش فوری اسفند
2

فعلا که 600 تومن هم خواهان نداره.قیمت بالای 600 فیک هستند
ثبت نام اسفند فروش فروی ـ هنوز فاکتور نشده
20:00  1403/01/31

مهسا
0

سلام دوستان. ما اطلس ثبت نام کردیم تحویل مهر ماه
اما فقط پولو برداشت کردن و ی پیامک داریم. به نمایندگی مراجعه نکردیم
الان واجبه که بریم نمایندگی؟ یا صبرکنیم تا موقع تکمیل وجه
09:52  1403/01/31
پاسخ دادن
همایون
5

سلام واجب نیست. دعوتنامه براتون اومد تکمیل وجه کنید سپس سخا و مدارک رو آماده و تحویل نمایندگی بدید و حدود ۱۵ روزه میتونید برید تحویل بگیرید
00:55  1403/02/03

الماسیان
1

طرح پیش فروش سود مشارکت داره ؟ کسی میدونه چقدر میشه مبلغش؟
00:59  1403/02/03

اطلس اسفند
0

بنظرتون این هفته اطلسی فاکتور شده؟؟؟
09:33  1403/01/31
پاسخ دادن
فروش فوری
0

بله فاکتور شده
13:35  1403/01/31

ramin lahijan
0

دوستان من تحویل حضوری زدم ماشین و گرفتم، میگن یه مبلغی سایپا برای تحویل حضوری پرداخت میکنه میخواستم بدونم چجوری باید گرفت. جایی که ماشین و گرفتم چیزی بهم نگفتن
18:52  1403/01/30
پاسخ دادن
امیررضا
4

سلام حدودا مبلغ یک میلیون تومان طی ۱۰ روز بهتون عودت داده میشه اگه طی ۱۰ روز کاری براتون واریز نشد به نمایندگی مراجعه کنید
17:01  1403/01/31

کیان
2

سلام مبلغ ۹۶۸ تومن پیام میاد میری بانک صادرات پولو میگیری
بابت قیمت اطلس سری اول هم ۶۸۸۴۰۰۰ هم میدن اونایی ک قبل عید ۴۰۶ واریز کردن اونم پیام جداگانه میاد
17:59  1403/02/02

Ramin lagijan
5

سلام دوستان خلاصه امروز بعداز کلی انتظاری تحویل گرفتم انشاالله تموم بچها ثبت‌نامی هرچه زودتر ماشینشون برسه دستشون
پذیرش۱۴بهمن بودم
18:37  1403/01/30
پاسخ دادن
اطلس. اسفند
1

مبارکه داداش
به خوشی
19:55  1403/01/30

رویا
1

مبارک باشه به خوشی استفاده کنید
14:55  1403/01/31

رضا
0

سلام شما که تحویل گرفتی که مبارک باشه به سلامتی استفاده کنی ایا مانیتورش امنیت داره از نظر سرقت؟
01:14  1403/02/01

کیان
0

یه پیام اومده برا مبلغ واریزی سایپا برم بانک صادرات
احتمالا برا سری اول هس ک اطلس به قیمت ۴۰۶ بود بقیشو پس میدن
برا تحویل حضوری هم ۹۶۸ تومن دادن
13:15  1403/01/30
پاسخ دادن
الماسیان
1

من پیش فروش زدم متاسفانه فروش فوری زود پر شد .. تحویل مردادماه هستم دوستان اگه کسی هست میتونه منو راهنمایی کنه لطف کنه توضیح بده که باید بروم نمایندگی برای تایید، مدارک .. از جمله ایناها فکر کنم سوال خیلی ها باشه چون تو سایت فقط تیک اولیه از مراحل خودروی مشتریان خورده برام ، باید حتما رفت نمایندگی تا بلاخره تایید بشه و دعوتنامه به موقع ارسال بشه یا لازم نیست مرداد برام دعوتنامه پرداخت میاد سپس بروم نمایندگی برای تحویل دادن مدارک، و اینکه در پیش فروش ما درصدی از خودرو رو واریز کردیم برای مثال ۵۰درصد مبلغ کل رو باید زمانی که دعوتنامه‌ اومد باید واریز کنیم ؟
( دوستان بنده واقعا اطلاعی از این روند ندارم ) اگه کسی مطلع هست لطفاً توضیحات مختصری بدهد باتشکر .
10:45  1403/01/30
پاسخ دادن
رویا
2

سلام منم پیش فروش مرداد ماه هستم بعد از پرداخت مبلغ اولیه رفتم نمایندگی کارت ملی و گواهینامه خواست تحویل دادم بهم فاکتور دادن گفتند سخا را انجام بده هر موقع دعوتنامه اومد پرداخت کن با سخا بیار نمایندگی .دعوتنامه ما که مرداد هستیم احتمال زیاد هفته آخر تیر بیاد فکر می کنم ۲۰۴ باید پرداخت کنیم
14:47  1403/01/30

الماسیان
0

سود مشارکت هم داره؟ .. با احتساب سود مشارکت ۲۰۴ باید واریز بشه ؟ اگه اشتباه نکنم سود مشارکت برای این ۶ ماه چیزی حدود ۱۵ تومن هست که مبلغی حدود ۱۹۰ باید واریز کنیم
16:49  1403/01/31

مجید
0

فعلا که خبری از فاکتور نیست، امیدوارم همون 90روز حداقل تحویل بدن
05:50  1403/01/30
پاسخ دادن
محمد
0

ما پذیرش ده دی فاکتور نشدیم
دوستان کامنت میزارن بهمن و اسفند کی فاکتور میشه
صبوری کن صبوری
00:30  1403/01/30
پاسخ دادن
محمد
3

دی ماه که فکر کنم تموم شد بهمن هم خیلی ها فاکتور شدن شما کامنت های قبلی را ببینید (‌منظورم کامنت آقای رستگار هست که فروش فوری بهمن بودن، گفت فاکتور شدن و هر کی هم فاکتور شده مثبت را بزنه الان ۱۷ نفر مثبت زدن)
08:40  1403/01/30

محمد
0

پس چرا فاکتور نشدم
پذیرش ده دی سخا نوزده دی
شرکت زنگ زدم گفت مشکلی نیس توی نوبتی
23:07  1403/01/30

حسن
1

شمااحتمالا یامدارکت مشکل داشته یا سخادیر دادی
یا رنگ ماشینت سفیدمشکی نیست ورنگ های دیگه هست
رنگ سفیدمشکی دی ماه اسفندپارسال شروع به فاکتور شد
حتی بهمن ماه رو هم رنگ سفیدمشکی رو کامل تحویل دادن مگرکسانیکه دیرترسخا روفرستادن یا وجه تفاوت رو دیر واریزکردن
ازاول اردیبهشت رنگ سفیدمشکی اسفندماه فاکتورمیشه عزیزجان
رنگهای غیرسفیدمشکی چون تولیدکمتری دارند تاخییردارند
درکل
رنگ سفیدمشکی رو بین 50 تا 70 روز تحویل میدن
رنگهای دیگه بین 70 تا 100 روز تحویل میشن
02:39  1403/01/31

اطلسG
0

دوستان سلام وقتتون بخیر
ممکنه مثلا یه شخصی پیش فروش شهریور ماه یا مهر باشه
بعد خیلی زودتر از موعد مثلا تیر ماه پیام تکیمل وجه دعوت نامه بیاد
ینی امکان داره درخواستی چیزی ثبت کنیم که پولو دوماه زودتر پرداخت کنیم ک ماشین زود بدن بهمون تحویل زودتر از موعد مثلا
23:27  1403/01/29
پاسخ دادن
آیهان
1

خیر این امکان وجود ندارد و تماما سیستمی بوده
مثل اینکه شما بری نون بگیری میری توی صف اگه یهو بخوای بری ۵ نفر جلوتر از خودت چی میشه به نظرت ؟! همه بگین
10:59  1403/01/30

اطلسG
14


منم میدونم این مدلی نمیشه فقط گفتم شاید یه تبصره باشه شما گارد گرفتی همه بگید همه بگبد مثلا میخوای طرفدار جمع کنی یه سوال پرسیدم به نمایندگی زنگ زدم گفتن ممکنه در بعضی مواد زودتر هم دعوت نامه ارسال بشه
مثلا من یه نفرو میشناسم تحویل مرداد هست ولی به دلایلی پول براش جور نمیشه ینی مجبور شد یه جای دیگ هزینه کنه همون ادامه پول ماشیشنشو و ممکنه بشه تقاضا ثبت کنه نوبتش عقب تر بیوفته مثلا یه نفر ک تحویلش مهر هست جایگزبن ایشون بشه
گفتم دوستان بهتر خبر دارن شاید هم هنچین چیزی ممکن باشه
00:31  1403/01/31

حسن
3

امکانش برای هر خودرویی که تولیدش زیاد باشه هست
مثلا پارسال ساینارو
اولویت زمستان روهم برج 6 دعوتنامش رو فرستادن
حتی کوییک روهم سه ماه زودتر
همش بستگی به تولیداون خودرو داره
ولی اطلس فکرنکنم چون تولیدش کمه و کلا امسال ظرفیتش تکمیل شده وسه سه تا فروش فوری هم داشتن که هنوزتحویل ندادن
درکل اگرتولید بالابره وسایپا قیمت ماشینهارو بتونه زودترمجوزافزایش قیمتش رو بگیره
بله امکانش هست یکماه زودتردعوتنامه برات ارسال کنه
ازموعد تیرماه به بعد افزایش قیمت به مبلغ دومی که دعوتنامه براتون ارسال میشه تعلق میگیره
یعنی هرچقدر افزایش قیمت باشه واسه پیش فروش ها نصف میشه مثلا بشه اطلس 480 وپیش پرداختتون 200 بوده
دعوتنامه برات 240 میاد
دوستان تیرماه به بعد ازالان 240 اماده داشته باشید چون قطعا افزایش قیمت داریم حالا چقدرمعلوم نیست
بازموعدتحویل دنباله پول نباشید من خودم فکرمیکنم اطلس بالای 480 قیمت بخوره زیر 500 وبالای 480
باتوجه به حاشیه قیمت بازار
یاکوییک جی ایکس ار
420 تا 430 قیمت جدیدش
02:48  1403/01/31

اطلسG
3

حسین جان دست شما درد نکنه داداش بسیار عالی توضیح دادی امیدارم تولدیدشون زیاد باشه زودتر برا همه تحویل بدن
متوجه شدم 🙏
لطفا مثالای نونوایی و جلو زدن از صف رو بکار نبرید بقیه🤣 چون اصلا ربطی نداره
10:48  1403/01/31

اطلس
0

سلام اقا چجوریه که کوییک تند تند فاکتور میشه
ولی اطلس نه
12:16  1403/01/29
پاسخ دادن
اطلس g
0

سلام دوستان
من چند هفته پیش نمایندگی رفتم و تاییدیه سخا رو دادم
ولی برگه ای به اسم قرارداد بهم نداد که امضا کنم.
فروش فوری اسفند هستم
مجدد مراجعه کنم به نمایندگی??
14:15  1403/01/28
پاسخ دادن
بنیامین
1

سلام وخیر لازم نیست بری اوکی
20:26  1403/01/28

اطلسG
0

منم میدونم این مدلی نمیشه فقط گفتم شاید یه تبصره باشه شما گارد گرفتی همه بگید همه بگبد مثلا میخوای طرفدار جمع کنی یه سوال پرسیدم به نمایندگی زنگ زدم گفتن ممکنه در بعضی مواد زودتر هم دعوت نامه ارسال بشه
مثلا من یه نفرو میشناسم تحویل مرداد هست ولی به دلایلی پول براش جور نمیشه ینی مجبور شد یه جای دیگ هزینه کنه همون ادامه پول ماشیشنشو و ممکنه بشه تقاضا ثبت کنه نوبتش عقب تر بیوفته مثلا یه نفر ک تحویلش مهر هست جایگزبن ایشون بشه
گفتم دوستان بهتر خبر دارن شاید هم هنچین چیزی ممکن باشه
15:34  1403/01/30

علی
0

عجب ها طرف مگه چی گفته
گارد چی جوابت روداده خب
به جای تشکرت
بگزریم
درصورت کلی جایگزینی نفری وجود نداره
فقط بعدافزایش قیمت وافزایش تولید درهرخودرویی امکان داره دعوتنامه روچندماه حتی زودترهم بفرستن
که فکرنمیکنم شامل اطلس بشه چون امسال روکلا فروختن ودوسه تا فروش فوری هم که گذاشتن واحتمالا با تاخییر هم بیاد زودتر که کلا هیچی
02:52  1403/01/31

اطلسG
7

در جواب علی
من منظورم با ایهان بود
اشتباهی روی این پیام ریپلای زدم
تو نگا لحن پیامش کن اخر جملشم گفته بود همه بگید ینی چ مثلامیخوا با این‌پیامش طرفدار جمع کنه یا هم نظر فقط میتونست بگه نه اخه مثال نونوایی چه ربطی داشت یا همه بگید ینی چی

10:45  1403/01/31

رسول
0

بچه ها سلام. ایا قیمت کارخونه ای اطلس افزایش پیدا کرد؟
پیش فروش ثبت نام کردم. اضافه مبلغ فقط به قیمت باقیمانده میخوره؟ یعنی مثلا اگه 50 تومن گرون بشه 25 تومن مال پیش فروشا بیشتر میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
00:35  1403/01/28
پاسخ دادن
ss
0

گفتند قیمتا رو بالا نمی برند . اما با توجه به استقبال و اختلاف قیمت با بازار سعی می کنند مثل 207 ایران خودرو خودشون تو بازار آزاد بفروشند . و ثبت نامشون با تعداد کمتر باشه.
09:02  1403/01/28

امیرعلی
1

نمیدونم چیکارکنم؟
آیهان گفته سفید قرمز بنیامین گفته سفیدمشکی
20:16  1403/01/27
پاسخ دادن
حسین
0

سفید مشکی
23:21  1403/01/27

رویا
0

به نظر من اینکه بیرونش قرمز باشه یهو توش بیاد کرم بشه زیاد جالب نیست کوییک های سفید قرمز داخلشم قرمزه به بیرونش میاد
00:38  1403/01/28

ss
0

خوبیه سفید مشکی اینه رنگ سقف با سانروف و بال عقب و شیشه عقب هماهنگتر به نظر میاد
15:51  1403/01/29

علی
1

ضمن سلام
دوستان عزیز لطفا اگه کسی هست که تجربه رانندگی با پارس تی یو فایو و اطلس اتومات را داشته بفرمایید از نظر فنی و آپشن کدامیک از این دو واسه استفاده بهتره ممنون میشم راهنمایی کنید
سپاس
18:52  1403/01/27
پاسخ دادن
بهنام
6

داداش پارس TU5 عالیه ( البته در ماشینهای داخلی ) پلتفرم پارس یا همون 405 سالهاست از نظر هندلینگ و تعادل و جاداری و راحتی حرف اول را میزنه . موتور TU5 که دیگه همه میشناسنش و از لحاض قدرت و شتاب و کم استهلاکی و مصرف سوخت ( مصرفش حتی از موتور جدید M15GSI هم کمتره ) بهترینه و هنوز هم همین موتور در فرانسه با اندکی تغییرات داره تولید میشه . تنها عیب پارس TU5 عدم هماهنگی گیربکس 405 با موتور TU5 هست که اندکی از شتابش کم میکنه ولی نه انقدر که مشکلی ایجاد کنه . بنده خودم کوییک اس تیپ DA تحویل شهریور 1402 دارم و پدرم 206 صندوقدار مدل 95 واقعا موتور TU5 عالیه فقط 206 فضای کمی داره و آرزومه بتونیم یه پارس TU5 صفر بگیریم . پسر خالم پارس TU5 داره پشتش نشست حال کردم رانندگی باهاش لذت بخشه و برای مسافرت راه دور عالیه . الان قیمتش از تارا هم حدود چهل میلیون بیشتره ! علی آقا اشتباه نکن بخدا اطلس شاید قشنگتر از کوییک باشه ولی آخرش پشتش که بشینی همون حسو بهت میده ( ممکنه حالا دوستان ازم انتقاد شدید کنن ولی واقعیت را گفتم ) اگه پولت جوره همون پارس TU5 را بگیر و حالشو ببر منم یاد کن .
14:09  1403/01/29

علی
6

عزیزجان هنوزاطلس دنده ای تازه اومده اتومات پیش کش
دوم اینکه این دوستمون که میگه پارس بهتره
خب معلومه بهتره پسرجان
خب پولشم بهتره
اطلس 600 تومن پارس 850 باید 250 بیشتربدی
هرچند پارس رو بادش کردن وگرنه وقتی تارا 830 میتونی بگیری باید ادم دیوانه باشه پارس بگیره
هرچند وقتی تفاوت یک رنگ سفید بامشکی رو 100 تومن بیشترمیدن چیزای عجیب زیاد دیده میشه
حتی میتونم بگم پارس تیو الان که نولیدم نمیشه نسبت به اطلس باید 50 اینا تفاوتش باشه ولی میگم چیزلی عجیب زیاده شاهین سانروف نزدیک 90 از بی سانروف گرونتر
خندت میگیره تارابا اون همه امکانات وزیبایی ازپارس بدون امکانات با بدنه کاغذی گرونتره
فقط خواستم بگم هرچیزی که گرونتربود دلیل به خوبیش نیست
همین پارس اگر خداینکرده تصادف بکنی زنده موندن ادم یک درصدم نیست
بازماشینای سایپا بدنه خوبی دارند
سرعتم که دیگه همه ماشینا باهرموتوری 110 تاکه مجازه میرن
حالا اطلس فول آپشن پارس بدون آپشن انتخاب کن
03:31  1403/01/31

Sahel
0

سلام دوستان من پیش فزوش آبان اطلس هستم
مهر ماه دعوت نامه برام میاد برا ادامه تکمیل وجه ؟؟؟؟
این احراز هویت سخارو چه روزی باید انجام بدم لطفا اگ کسی میدونه توضیح بده
18:50  1403/01/27
پاسخ دادن
رویا
0

سلام من پیش فروش مرداد هستم بعد از پرداخت اولیه نمایندگی رفتم گفت سخاتو انجام بده ،در مورد زمان پرداخت هم پرسیدم گفتند معمولا یکماه زودتر از ماهی که قراره تحویل بدن دعوتنامه میاد
21:03  1403/01/27

Sahel
0

ممنون رویا جان منم هم نمایندگی قرارداد رو بست برام برگه هم بهم داد امصا شده ولی سخا انجام ندادم چطور باید انجام بدم ؟؟
22:02  1403/01/27

رویا
1

داخل گوگل سامانه سخا را سرچ می کنی بعد از ثبت نام اطلاعاتت را وارد می کنی قسمت احراز محل سکونت طی ۴۸ ساعت مامور پست میاد در خونتون تخودتونم باید خونه باشید تا تایید کنه
00:09  1403/01/28

بنیامین
0

باسلام داش سامان اگر هنوز هستی پس بگو داداش ماشین تحویل گرفتی یا نه از ۱۴ بهمن به بعد قلف شد دیگه فاکتور نکردن نمیدانم چرا
17:58  1403/01/27
پاسخ دادن
سامان
0

سلام بله تحویل گرفتم
00:58  1403/01/30

بنیامین
1

ای ناشناس یا همون داش محمود ول ما کن بزار خوش باشیم من که چه استفاده کنم چه بفروشم رازی هستم شما خود دانی دم نمایشگاه داران گرم باقیمت گذاشتنشان اوکی
17:54  1403/01/27
پاسخ دادن
ناشناس
0

درحال حاضر قیمت بازار اطلس 610 میلیون تومان و قیمت کوییک GX-L هم 455 میلیون تومان (هر دو مدل 1403). پلتفرم و اتاق -موتور و گیربکس -شاسی-صندلی -چرخ ها مثل هم هستند و حتی آپشنها و استاندارد های 85 گانه هم هر دو خودرو دارند . حالا باید دید آیا این اختلاف 155 میلیونی بابت سانروف و مانیتور و مقداری تفاوت در طراحی خارجی (مثل جلو پنجره و سپرها و چراغهای جلو و عقب ) و طراحی داخلی (مثل تغییر در داشبرد -صفحه کیلومتر و دریچه ها ) ارزش خرید دارد یا نه ! در کل چه سوار اطلس شویم چه سوار کوییک و چه سوار تیبا همه یک حس سواری را میدهند ...
14:44  1403/01/27
پاسخ دادن
کیان
17

بسه دیگه خیلی بی مزه شده این حرفا
دهن خودتو سرویس کردی بگی کوییکه
اصلا تو درست میگی ما همون کوییک رو میفروشیم ۶۰۰ از نظر تو مشکلی داره شاهین با سانروف و بی سانروف حدودا ۷۰ تومن فرق داره چقدر مقاومت میکنی در برابر فهمیدن
19:52  1403/01/27

امیرعلی
0

سلام به نظرتون رنگ اطلس سفید قرمزو تغییر بدم سفید مشکی؟ با همین یفیدقرمز قشنگتره؟
22:10  1403/01/26
پاسخ دادن
آیهان
0

نه همین گرونتر از بقیه هست بزار بمونه
15:03  1403/01/27

بنیامین
1

سلام رنگ را تعویض کن سفید مشکی بهتر و خوش فروش تر وگران قیمت تر میباشد تر هارا با فاصله گذاشتم تا توب متوجه بشی داش اوکی و بای
18:00  1403/01/27

بنیامین
0

سلام برهمه داش مجید شما که پذیرش ۱۵ بهمن هستید فاکتور شديد
15:21  1403/01/26
پاسخ دادن
مجید
1

نه داداش خبری نشد همچنان منتظریم
17:35  1403/01/26

نمی ارزد دو
0

اطلس الکی گران است . آخه با کوییک چه فرقی داره که باید انقدر اختلاف داشته باشه ؟
14:35  1403/01/26
پاسخ دادن
جواد
10

حتما فرق داره
شما خودتو اذیت
نکن
19:27  1403/01/26

کیان
9

تو ایران خیلی چیزا الکی گرونه برا بقیه چیزا زبون نداری قیمت اطلس اینه و داره معامله میشه و دیگم نمیتونی کاری کنی
شما کوییک بخر
19:41  1403/01/27

کیان
12

اخه الان ۲۰۷ و پارس خیلییییی می ارزن نسبت به قیمتشون ؟
که اصلس بدبختو میکوبید
دوستم یه ۲۰۷ صفر گرفت از کارخونه سفش پلاستیک خالی بود پلاستیک هااا نه اهن یا حلبی انگشت میرفت داخلش🤣 همینو ۹۰۰ میلیون یک میلیارد الان دارن معامله میکنن🤣 آیا یک میلیارد ارزش داره یا ۹۰۰ میلیون ؟
نه ارزشش همون ۴۰۰ میلیونم نیس والا
11:25  1403/01/31

جواد
3

سلام
بنظر شما کی فاکتور میشیم فروش فوری
پذیرش۱۹اسفند
وکسی تا حالا فکتور شده؟
14:10  1403/01/26
پاسخ دادن
اطلس جی
0

منم ۱۹ اسفندم آقا جواد احتمالا بیفته آخرای اردییهشت کلی تعطیلات بود این وسط
14:58  1403/01/26

حجت
0

سلام
این هفته کسی فاکتور شده?
اگه فاکتور شده تا کدوم ماه و چندم ماه پذیرش شده?

سوال دیگه اینکه الان قیمت خریدو فروش اطلس چنده?
دیوار 570 تا 680 هست
چند بفروشیم که ضرر نکنیم?
البته قیمت های زیر 600 که گذاشتن نمایشگاهی هستند و شاید بخوان دبه کنند بعدش

ممنون از نظراتتون
13:10  1403/01/26
پاسخ دادن
salam
1

انشالا اوایل خرداد فاکتور میشید. قیمت هم الان حدود 670 مدل 403 و رنگ سفید مشکی معامله میشه.
14:59  1403/01/26

مجید
3

فروش فوری بهمن ماه اگر کسی فاکتور شد لطفا اطلاع بده. ممنون
06:09  1403/01/25
پاسخ دادن
امیرعلی
1

مرسی بنیامین
سفیدقرمز زدم. میخوام عوض کنم سفیدمشکی
18:49  1403/01/23
پاسخ دادن
ناشناس
4

کوییک 2 یا کوییک آپشنال . اساسی ترین چیزهاش مثل پلتفرم و اتاق و بدنه - شاسی و موتور و گیربکس که همون کوییکه و حتی چیزهای جزیش هم مثل سیستم تهویه - چرخ ها - فرم دکمه های فلشر و قفل و مه شکن - فرم صندلی ها که همون کوییکه . سوییچش و فرمان دیکات هم که مثل کوییک اس هست . حتی آلیاژ بکار رفته در بدنه و داخل کابین هم تغییری نکرده بخصوص جنس داشبرد که همچنان از پلاستیک خشک بی کیفیت استفاده شده ! جدای بحث طراحی و پلتفرم و موتوری دیگه لااقل برای یه هاچبک لوکس جدید گران قیمت سایپا این انتظارات را داریم : رینگ آلومینیومی - گیربکس اتومات - استارت دکمه ایی و ورود به خودرو بدون نیاز به کلید - ترمز عقب دیسکی - فرمان برقی - کروز کنترل جالبه که بجز ترمز عقب دیسکی بقیه ی این آپشنها کوییک اتوماتیک پلاس داره با قیمت حدود 100 میلیون ارزانتر ! این استاندار های 85 گانه و موتور بقول خودشون ارتقا یافته هم که کوییک جی ایکس ال داره با یه مانیتور کمتر و با اختلاف حدود 178 میلیون ارزانتر !
13:46  1403/01/23
پاسخ دادن
Ramin
28

من نمیدونم دقیقا مشکل شما چیه.
ایران خودرو هم برای 405.و پارس و سمند و دنا و ... یک شاسی و حتی بعضا یک موتور و گیربکس داره.
شاسی 206 و 207 و رانا هم یکیه. اگه اینطوره که باید همه قیمتهای اونها هم یکی بشه!!!
وقتی کسی خودرویی میخره مطمئن باشید از شما بهتر بررسی و تحقیق راجع بهش انجام داده. حالا هدف شما دقیقا چیه که با اسامی مختلف میایید و وقت مردم رو میگیرید و .... . خدا داند.
17:48  1403/01/23

رویا
27

خوب شما همون کوییک بخر اینجا از نظر ما اطلس جذابیت بیشتری داره و برای فروش هم اختلاف قیمت کارخانه و بیرون قابل توجهی داره
20:08  1403/01/23

مشکی
2

دوستان کسی هست اینجا تحویل شهریور باشه
03:11  1403/01/24

میلاد
0

سلام
کسی از بهمن ماه فروش فوری هست که هنوز فاکتور نشده باشه????
12:17  1403/01/23
پاسخ دادن
Majid
1

بله من فاکتور نشدم پذیرش 15بهمن
18:53  1403/01/23

رضا
1

بله پذیرش۱۱/۲۸هنوز فاکتور نشده
19:40  1403/01/25

کاربر: Iman emarati
0

بله فاکتور نشدم
19:48  1403/02/07

علی
5

اطلس آخرش کوییک هست که کوییک همون تیبا 2 هست که تیبا 2 همون پراید حجیم شده هست . واقعا ما کجا داریم میریم ؟! موتوری با تکنولوژی بیست سی سال پیش که فقط 200 سی سی حجیمترش کردن . این موتور بزرگ شده پراید آخرش هر کاریش بکنن موتوری با توان کم نسبت به حجم موتورش - مصرف بالا - صدای بالا و لرزش بالا هست . 1500 سی سی موتور با نهایت قدرت 90 الی 91 اسب بخار با مصرف صدی 6.9 الی 7(طبق گفته سایپا و در عمل خیلی بیشتر هست ) . در دنیا با این حجم موتور حداقل 120 اسب بخار میگیرن با مصرف صدی 6 . از موتور ماشین بگذریم لااقل یه گیبرکس اتومات روش میذاشتن . در دنیا خودروسازی داره میره به سمت ماشینهای برقی با کنترل از راه دور و بدون نیاز به راننده ( مثلا تاکسی های شهر سانفرانسیسکو بدون راننده هست ) ولی هنوز خودرو سازهای عزیز داخلی دنده اتومات را جز آپشن میدونن ! هی چی بگم ...
09:43  1403/01/23
پاسخ دادن
کیان
22

شعار نده ببندی بهتره
23:20  1403/01/23

علی
3

الان فکرکردی ماشینای دیگه پارس کاغذی یا سورن چی هستش
همه ماشینا زاییده همدیگر هستن
حالایا شما نتونستی اطلس بزنی یادربه دردنبالشی
اطلس هیچیش مثل کوییک نیست
وخوش فروشترین ماشین دربازار ماله اطلس خواهدشد
ارزانترین فول آپشن دربازارهمین اطلس هست که کف قیمتش 600 وامسال حتی با 207 سقف حلبی هم رقابت میکنه
محض اطلاع هم موتور هم داخلی ماشین هم داشبورد هم جلوی ماشین هم عقب ماشین کلا باکوییک متفاوت هست
وامکانات سانروف و غیره هم بماند
اگرنتونستی ثبتنام کنی حتما ازبازاربخر که دوماه دیگه اطلس 700 تومنی هم نمیتونی بخری کوییک 450 واطلس 600 بنظرت چرا تفاوت قیمت داره اینقدر
03:13  1403/01/31

امیرعلی
0

سلام. اطلس پیش فروش ثبت نام کردم. میخوام رنگشو تغییر بدم زنگ زدم گفتن نمیشه. خواستم بپرس کسی اطلاع داره که ایا موقع تکمیل وجه میشه تغییر رنگ داد یا خیر؟
00:08  1403/01/23
پاسخ دادن
بنیامین
0

سلام موقع تکمبل وجه دوبلره انتخاب رنگ داری
10:17  1403/01/23

امیر
0

موقع تکمیل وجه باز میتونین رنگ رو انتخاب کنید
01:02  1403/01/24

BENIAMIN
0

عید برشما خجسته باد
14:24  1403/01/22
پاسخ دادن
احسان
0

دوستان به نظرتون ثبت نام جدید میاد برای سایپا فروش عید فطر رو که بعد کردن
13:39  1403/01/22
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزت اله : من تحویل بهمن بودم آخر آذر دعوتنامه پیشنهادی تبدیل اومد قبول نکردم ۶ اردیبهشت دعوتنامه دوگانه ودعوتنامه کوئیک وتک اومد برا دوگانه تکمیل وجه کردم قرار است ۳۰روز تحویل دهند اما نمیدانم ۳۰روز کاری یا تقویمی؟ اگر کسی اطلاع داره لطفا اطلاع رسانی بکنه سپاسگزارم از خوانندگان پیامم
سید بهنام،ساینا ۷ دی : من صنعت معدن تجارت رفتم، گفتن چون قرارداد ندارین به ما مربوط نمیشه، باید به صورت حقوقی شکایت کنین
هادی : سلام برای من هم دقیقا به همین شکله. وزارت صمت میگه شما مجاز بودید و ارسال به خودروساز زده. سایپا میگه تو سامانه ما برای شما زده عدم تخصیص دلیل هم داشتن پلاک خودرو زیر ۵ سال. و هر چی هم قسم میخوری که نداریم جواب درستی بهمون نمیدهند.
ناظری s3 : دوست عزیز کدوم نمایندگی ثبت نام کردید؟ منم کرمان نمایندگی دلیلی ، بعد از قرارداد دیگه تلفن منو جواب ندادن
s3 black : ببینید من تماس گرفتم نمایندگی دلیل تاخیر رو پرسیدم و با صداقت جواب دادن. دوستان اداره پست بعلت سیل موفق نشده مدارک خودروها رو از کارخانه به نمایندگی برسونه برای همین اگر گفتن تشریف نیارید برای تحویل خودرو چون مدارک دستشون نرسیده . بمحض اینکه مدارک برسه ماشین رو تحویل میدن بهتون نگران نباشید. شاید یکی دو روز جابجا بشه
s3-سفید : سایتش درسته گوشی یا کامپیوتر شما مشکل داره
اسی : سلام از دوستانی دی ماهی که تکمیل وجه کردن کسی به مرحله فاکتور رسیده؟
شایان : سلام.‌خواستم بدونم تاریخ سرسیلندر ۴۰۵ کجاش نوشته شده؟ میخوام بدونم ماشینی ک گرفتم سرسیلندش نو هست
من : اون به شرطیه که تمام پول رو پرداخت کرده باشی و فروش قطعی باشه که حتی اونم میزنن زیرش.من خودم کویبک فروش فوری تمام پولم پرداخت کردم اسفند ولی بعداز عید ۵و خورده ای دیگه هم ازم سلفیدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه29 اسفند : سلام دوستان کسی میدانه آیا جریمه تاخیر 2.5 درصدی از تاریخ 29 اسفند تاریخ تحویل خودرو در قرارداد محاسبه می شود یا از 90 روز بعد از آخرین پرداخت وجه ؟ چون توی دعوتنامه زده بود تحویل 90 روز بعد
امیر : سلام انشالا ه که همین طوری باشه ممنون که خبر میدین
اسفندی : دمت گرمه داشی باحرفات خیلی خشحالمون میکنی 👌
محسن : سلام رضا واقعی ازمشهد خوبی داداش گلم پیدات نیست چن روزی میگم داداش ماکه ایلکس اولویت تابستان هستیم چن وقت دیگه پیام میاد چون به اینا هیچ اعتمادی نیست منتظر خبرت هستم رضایاحق
مرتضی : دوست عزیز دوگانه تحویل 30 دی بودم تکمیل وجه 22 آذر
اتومات4614 : کی فاکتور شده بودید؟امروز پلاک شدید؟
مرتضی : بله دوست عزیز دوگانه بودم
اتومات4614 : دوستان هرکس اطلاع داره لطفا جواب بده ناجا فیط ساعات اداری پلاک میکنه؟امروز کسی پلاک شده؟دوستان دیگه هم پرسیدن ولی کسی جواب نمیده
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : خوب بروتوقسمت میزخدمت نگاه کن ببین فاکتورشدی
سامیار : ببخش پرهام اشتباه تایپ کردم