پمپ درب پژو به صورت عمده و تک در یدک فیت

 

 

رپورتاژ پمپ درب پژو چیست؟

پمپ درب پژو قطعه ایست که داخل درب خودرو قرار میگیردو وظیفه آن بازوبسته کردن درب ها میباشد.این پمپ یک قطعه بسیار مهم در خودرو میباشد زیرا امنیت خودرو شما به درست قفل شدن درب ها میباشد.


پمپ درب پژو به صورت عمده و تک در یدک فیت

انواع پمپ های درب خودرو

پمپ های خودرو در دو مدل 5 فیش و 2 فیش میباشند.که در برخی خودروها مانند پمپ درب پژو 405 ،5فیش آن هم به درب عقب و هم به درب جلو میخورد و همچنین با برخی از پژو ها مانند پمپ پژو 206 و 207 یکی هستند.به همین علت پمپ 5 فیش محبوبیت بیشتری را در بازار(یدک فیت) دارد.

علائم خرابی پمپ درب پژو

پمپ های خودرو مانند تمامی قطعات خودرو گاهی خراب و نیاز به تعویض دارد.پس بهتر است که برخی از این علائم را بشناسیم.هنگامیکه درب خودرو خود را با سوئیچ و یا ریموت قفل میکنید قفل ها دوباره برمیگردند و درب ها باز میشوند.و یا هنگام قفل کردن درها صدا میدهند که اینها نشان دهنده پمپ خراب میباشد.لازم به ذکر است که بدانید اگر پمپ خراب خودرو خودرا دیر تعویض کنید بر رویه قفل کودک هم تاثیر منفی میگذارد.

پمپ درب پراید

پمپ درب پراید هم مانند پژو در دو مدل دو فیش و یا دو سیم، 5فیش و یا 5 سیم میباشد.اما تفاوت آن در این است که پمپ 5 سیم پراید فقط برای درب جلو استفاده میشود .اما پمپ دو سیم پراید برای درب عقب بوده و هنگامیکه پمپ های آن خراب شود باید به صورت جداگانه خریداری و تعویض گردد.و همچنین پمپ درب پراید با برخی از خودرو ها مانند ساینا،کوئیک،پراید 111 و ... یکی هستند.پمپ درب پژو به صورت عمده و تک در یدک فیت

دلایل خراب شدن پمپ پژو

یکی از دلایل خراب شدن پمپ ها بردن بیش از حد خودرو به کارواش میباشد.همچنین بارندگی های طولانی مدت هم میتواند تاثیر منفی بر رویه پمپ ها داشته باشد. و دلیل بسیار مهم آن خریدن پمپ های بی کیفیت میباشد. ما در اینجا شمارا با پخش عمده پمپ ها و خرید عمده لوازم یدکی معرفی میکنیم.لوازم یدکی یدک فیت با بیش از 15 سال سابقه در بازار تهران توانسته است با کیفیت ترین محصولات را در کنار مناسب ترین قیمت ها عرضه کند.

پمپ درب پژو به صورت عمده و تک در یدک فیت

بهترین مارک و برند پمپ درب پژو

پمپ های خودرو دارای برند های متفاوتی هستند .اما یکی از بهترین برند های پمپ درب پژو،متک میباشد.زیرا پمپ درب پژو متک علاوه بر کیفیت بالا مناسب ترین قیمت هارا نیز دارد پس توصیه ما به شما عزیزان این است که همیشه محصول با کیفیتی را خریداری کنید تا طول عمر بیشتری را داشته باشد.

پمپ درب باک چیست؟

پمپ درب باک کاملا جدا بوده و در تمام خودرو ها متفاوت است.سالم بودن پمپ درب باک بسیار مهم میباشد زیرا اگر پمپ درب باک پژو خراب باشد باعث میشود که درب آن به درستی بسته نشود و چراغ بنزین شما مدام روشن نشان داده شود.همچنین هنگامیه درب باک به درستی بسته نشود یک خطا را اعلام میکند که نشان دهنده نشتی بنزین میباشد.

پمپ درب باک هم میتواند در برخی از خودروها یکی باشد مانند پژو ،آردی ،سمند و پرشیا و باید بدانید که پمپ درب باک همراه با میله آن میباشد و بهم چسبیده است.

پمپ درب صندوق پژو 405

پمپ درب صندوق پژو هم مانند بقیه پمپ ها وظیفه باز و بسته کردن درب صندق را دارد. و یکی از دلایل خراب شدن آن باز و بسته کردن زیاد و بی دلیل صندوق میباشد .و توصیه میشود که هنگام خراب شدن حتما تعویض گردد زیرا با تعمیر کردن طول عمر قطعه بسیار کوتاه میشود.

پمپ درب پژو به صورت عمده و تک در یدک فیت

 

نحوه تعویض پمپ درب پژو

تعویض پمپ را بهتر است به دست فنی کار خود بسپارید .اما ما در اینجا برخی از موارد تعویض را به شما آموزش میدهیم.

  • ابتدا برای تعویض باید ابزار های مورد نیاز را فراهم کنیم،مانندپیچ گوشتی ،دو سو ،چارسو و انبردستی را آماده میکنیم.
  • سپس قطعه مورد نظر را باز میکنیم دستگیره درب پژو را بکشیدتا لولای درب باز شود بعد پوشش پلاستیکی را جدا میکنیم.
  • سیم برق پمپ را از درب جدا میکنیم و قطعه را کاملا جدا کنید.
  • سپس پمپ درب پژو را رویه محفظه قرار میدهیم و پ.شش پلاستیکی را وصل میکنیم.
  • در آخر تست درب عقب و جلو را انجام میدهیم تا مطمعن شویم تعویض درست انجام داده اییم.

پمپ درب باک سمند

پمپ درب باک سمند هم مانند پژو برای بازو بسته کردن درب باک میباشد و دقیقا با پمپ درب باک پژو یکی هستند .پس میتوانید برای سمند هم از پمپ درب باک هم استفاده کنید و تمامی مشخصات آن یکی میباشد.در کنار مارک متک میتوانیم دینا پارت هم به شما معرفی کنیم .

برچسب : خودرو , رپورتاژ , پمپ , درب , پژو , پراید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد s3 : سلام ثبت نام ۱۵ آبان هستم هیچ خبری نشده الان ۶ ماهه بعد از عید کسی s3 شاسی شده؟؟؟
همایون : بله ، ولی اگه موتور خراب شد حالا به هر علتی خواستی ببری نمایندگی مپ خودرو به تنظیمات کارخانه برگردونی مشکلی ایجاد نمیشه ، انداختن هدلایت و لامپ با توان بیشتر ۵۵ هم باعث ابطال میشه که اینم اگه مشکل برقی خورد لامپ فابریک رو ببند بعد ببر نمایندگی ، دودی کردن شیشه ها هم باعث ابطال گارانتی میشه اینم با کَندن برچسب دودی مشکل حل میشه ( ابطال گارانتی شیشه بالابرها ) ، البته برای هر بار سرویس ممکنه نمایندگی گیر بده ( اگه نبینن مشکلی پیش نمیاد ) . نکته اخر سایپا ۳ سال گارانتی موتور گیربکس داره اگه تا ۳۰ هزارکیلومتر و یا ۴ بار تعویض روغن مشکلی برای سلامت موتور و گیربکس پیش نیاد یعنی حداقل تا ۵ سال با استفاده معمولی موتور و گیربکس شما عمر میکنه
کیان : سلام بچه ها ریمپ کردن باعث باطل شدن گارانتی میشه؟
چان چان گان گان : یه پیشنهاد برای اونهایی ک خیلی نگران دریافت پیامک هستن. برید و از همه کسانی ک فیدلیتی دیگنیتی لاماری و.... ثبت نام کردن و موعد تحویل زمستان یا پاییز یا.... سال ۴۰۲ بودن سوال کنید ببینید چقدر طول کشید و چه زمانی براشون پیامک آمده. من خیلی تحقیق کردم و حتی به آگهی های فروش در دیوار هم تلفن زدم و سوال کردم و.... ۹۹درصدشون مثلا با موعد پاییز ۱۵ روز مانده ب آخر پاییز و مثلا موعد زمستان ها ۱۵ اسفند براشون پیامک رفته و واریز کردن. نتیجه این شد ک تقریبا ۹۹درصد گفت ۱۵..۲۰ روز آخر براشون پیامک رفته و بعد از ۳ماه ماشین رو تحویل گرفتن. حالا نمیدونم دلیلش چیه ک اینجور با مشتری رفتار میکنن و همه رو دقیقه ۹۰ ارسال پیامک میکنن. این شده یه روال کاری برای همه شرکتها ما هم مثل بقیه هستیم پس اصلا نگران نباشید حداکثر تا ۱۵..‌۲۰ خرداد(حداکثر) برامون پیامک میاد و حسابها خالی میشه و منتظر دریافت ماشین میشیم. پیشاپیش چانگانهای زیبا مبارک همه باشه و انشاالله در مراسم عروسی باهاش دور دور بزنید
مهدوی : سلام دوستان برای شاهین اتومات به ۱۱۳ شکایت کنید
بهنام : دوستان  عزیز، کارزار شما با عنوان «درخواست صدور دعوتنامه خودرو مازاد وارداتی به منتخبین سامانه یکپارچه توسط شرکت خودروسازی سایپا» تأیید و با موفقیت منتشر شد: https://www.karzar.net/114536 با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید و از آنها برای جمع‌آوری امضا کمک بگیرید.
جی ۴ سفید : خود جی۴ هم خیلی وقته تحویل ندادن، سازمانی ثبت نام کرده بودیم و قرار بود سی روز کاری بدن که الان شده ۹۰ روز اما هنوز فاکتور هم نکردن!! اگه تولید میشه چرا شاسی نمیکنن؟!
جابر : سلام نوبت من زمستان 403بوده پیام اومده براتبدیل به xu7pولی قبول نکردم
محمدرضا : لطفا تاریخ ثبت نام و زمان واریز پول قطعی را هم اعلان کنید مبارکتون باشد.
پارس تبدیل پیش فروش به تارا : سلام راسته دعوتنامه تارا دستی اومده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی‌ : 27تکمیل‌وجه‌شده هنوز‌فاکتور‌نشده دی‌ماهی‌‌دوگانه‌هستم
لیلا : نه بابا توروخدا راست میگی ؟؟؟؟
اسفند ماه : چرا علکی میگی تازه چک کردم
بهمن : یه تریلی تکمیل شد خدارو شکر نگران نباشید ماتهرانیم زود خودرو به دستمون میرسه
ایمان : اسفندها عزیز لایک کنن
ابراهیم تیگو 8پرو : آقا الوند ممنون از کامنت دلگرم کننده ی شما🌺🌺🌺
بخشنامه 4723 : برا منم نیومده 4723 هستم
محمدی رانا : 21دی فرصت تکمیل وجه بهمن ماهیا بود
رانا : دیگه نظری ندارم خدای
رانا : تا 21 دی ماه