کمپانی ژاپنی الاصل Takata از سال 1988 مشغول به ساخت کیسه هوا شد. متاسفانه حدود 7.8 میلیون خودرو که از ایربگ های این کمپانی بهره میبردند، در سراسر ایالات متحده آمریکا فراخوان شدند. دلیل این امر، فشار نیروی بسیار بالا در هنگام عمل کردن کیسه های هوا بود؛ چراکه این فشار به قدری زیاد بود که میتوانست قطعات پلاستیکی که بر روی آنها یا اطرافشان قرار دارد را منفجر کرده و قطعاتشان را به سمت سرنشینان پرتاب کند. در لیست خودروهای فراخوان شده موسسه NHTSA، بیش از 50 مدل از محصولات تویوتا، مزدا، هوندا، بی ام و و حتی برخی از خودروهای جنرال موتورز، از مدل های 2000 الی 2011 به چشم میخورد. مقامات آمریکایی به تمام ساکنین ایالات گرم و مرطوب این کشور نظیر آلاباما، جورجیا، لوئیزیانا و تگزاس هشدار داده اند تا هرچه سریعتر اتومبیل های خود را به نمایندگی برده و از طریق شماره شاسی، سیستم کیسه هوای آن را کنترل کنند.