با وجود تصویب قوانین جدید و وعده وعیدهای وزیر صنعت و مدیران شرکتهای خودروسازی برای بهبود خدمات پس از فروش خودرو، هنوز هم مراجعه چندباره برای مشتریان خودرو برای رفع عیوب تکراری، خواب خودروها در نمایندگیهای خدمات پس از فروش و کیفیت پایین قطعات یدکی ازجمله گلایههای مصرفکنندگان خودرو است.
با اجراي برجام و بهبود روند تأمين مواداوليه توليد و قطعات خودرو، مشتريان ايراني خودرو انتظار خريد خودروهايي با كيفيت و خدمات پس از فروش بهتر يا استفاده از قطعات اصلي در خطوط توليد و تعميرگاههاي خودروسازان را دارند؛ خودروهايي كه ميزان مراجعه آنها براي دريافت خدمات يا توقف در نمايندگيهاي مجاز خدمات پس از فروش را كاهش دهد اما هنوز هم خدمات پس از فروش خودرو پاشنه آشيل خودروسازان و مونتاژكاران داخلي است.
[1395/02/22 11:00]
گشتی در آشفته بازار قطعات یدکی خودرو، جدیدترین روشهای کلاهبرداری و تقلب را در این بازار آشکار میکند که کاربردیترین آنها تعویض جعبه قطعات تقلبی و عرضه آن در بستهبندی قطعات اصلی است که سود ۸ میلیون تومانی را تنها با۳۰۰ تومان سرمایهگذاری در هر قطعه به همراه دارد.
[1393/01/16 10:30]
عبدالله بابایی، معاونت بازاریابی فروش ایران خودرو با بیان اینکه خودروسازان به تنهایی نمیتوانند خرید را برای مشتریها تسهیل کنند، اظهار داشت: لازم است در این حوزه سیاستهای اقتصادی دولت نیز به کمک خودروسازان بیاید.
[1393/01/16 11:00]