سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است

 

سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است

 
درست است که مرسدس اولین شرکت خودروسازی دنیا است اما مرسدس AMG قدمت طولانی همانند شرکت مادر خود ندارد. نمایشگاه AutoCar امسال بود که با مدل مفهومی Vision آشنا شدیم که نوید تولد سری جدیدی از مرسدس را می دهد.
 
طبق شواهد بدست امده AMG میهمانی بزرگی برای تولد 50 سالگی خود تدارک دیده است که گل سر سبد آن GT4 است. اگر به اسمی که نام برده شد توجه کنید متوجه می شوید که یک خط تیره بین GT و 4 کم دارد تا یک مدل مسابقه ای FIA باشد.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
پس با یک AMG GT سدان روبرو هستیم. در واقع مرسدس برای بنتلی کانتیننتال Flying و پورشه پانامرا خط و نشان کشیده و مدلی را تدارک دیده که سال 2019 روانه بازار می شود.
 
مدل نامبرده شده به احتمال بسیار زیاد از موتور اختصاصی شرکت AMG بهره می برد. GT4 سومین خودرو از سری AMG است که از این موتور بهره می برد، اولین آن SLS و GT کنونی بوده اند. طبق گفته های رئیس شرکت، GT4 با کد X290 شناخته می شود.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
با توجه به مدل کوپه و کانورتیبل سری GT موجود مدل سدان نیز از پلت‌ فرمی جدید بر پایه آلومینیوم بهره می برد. احتمال استفاده از دو موتور در این خودرو زیاد است که یکی از آن همان بود که بالا به ان اشاره کردیم، یک موتور 4 لیتری V8 با توان 600 اسب بخار و 850 نیوتن بر متر گشتاور، دیگری موتوری است که اخیرا در E63 استفاده شده است.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
انتقال قدرت به چرخ ها نیز طبق روال همیشگی از سیستم اختصاصی چهار چرخ متحرک 4Matic بنز بهره می برد که شباهت زیادی با E63 جدید دارد. موتور V8 به کار رفته در سری AMG مدل E63 به لطف سیستم چهار چرخ متحرک آن، توان این را دارد تا سرعت آن را در عرض 3.4 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز همراه با پکیج AMG بر روی 300 کیلومتر محدود شده است.
 
در مورد قیمت ان نیز همانطور که اقای Tobias Moers گفته است قیمت آن با حدود 147 هزار دلار آغاز می شود وی همچنین افزود که AMG طبقه بندی جدایی برای موتور هایش نسبت به مرسدس دارد و الان به اندازه موقعی که پورشه ماکان معرفی شد، AMG بزرگ شده است.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
ما از آلمان و جنگ داخلی خودروسازان این کشور بسیار سپاس گذاریم که باعث پدید آمدن چنین خودروهای فوق العاده ای شده است. تا به اینجای کار AMG GT4 کار پانامرا را ساخته است، اما پورشه هم بیکار نخواهد نشست. باید صبر کنیم و ببینیم این مرسدس جذاب در عمل چگونه خواهد بود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , پورشه پانمرا , AMG , خودرو آلمانی , خودرو اسپرت , خودرو لوکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممد : سلام ممنون مشکی اره همین امروز صبح
S3 : دادگاه حقوقی تهران شکایت کنید دادخواست الزام به تح‌یل خودرو مطابق قرارداد بدید
J 4 : شرکت کرمان موتور بزرگترین خودرو ساز گنده گوز کشور که خودروهای تحویل 90 روزه و 60 روزرو با 6 ماه تاخیره می ده ای تف تو پولی که از این مردم نجیب اینجوری در میارید. متاسفانه هیچ ارگان یا نهادی هم بر این قضیه نظارت نداره
تارا V4 : تحویل 7 فروردین بودم که 4 روزه فاکتور شده. میخواستم بدونم سود تاخیرش چقد میشه. از 681 تومن که واریز کردم. چقد تعلق میگیره. دوستانی که میگن 53 میلیون از 681 تومنه یا 688 تومن
حسن اطلس : برای من پیامک تکمیل وجه اومد،رفتم داخل نمایندگی و امکان تغییر رنگ وجود داشت
تارا ۷۴ : سلام مبارکتون باشه شما امروز فاکتور شدین؟
تارا ۷۴ : سلام بنده هم تحویل ۳۱ اردیبهشت هستم کجا تماس گرفتین؟
J7 : سلام دوستان کسی تحویل میگیره اطلاع بده ممنون
مهدی s3 : سلام دوستان امروز زنگ زدم شرکت میگن متاسفانه هنوز معلوم نیست که کی ماشین شاسی بشه ....الان ۷ ماهه از قرارداد گذشته هنوز هیچ خبری نشده ....خدا لعنتشون کنه ایشاالله کارخونش و هر کی که ما رو سر کار گذاشته روز خوش نبیند که ۷ ماهه ما رو اسنپ و تاکسی سوار کرد .... تا اونجایی که میتونید به دوستان خبر بدید که از این کارخونه دزد ماشین نخرن که به سرنوشت ما دچار بشن ... خدا لعنتشون کنه ....😡😡
شاهین : داداش ممنون از اطلاعاتت شما تحویل حضوری انتخاب کرده بودی!؟ به نظرت حضوری بگیریم یا از نمایندگی کدوم سريعتر میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : فرازهایی از دعای عرفه عَمِیَت عَینٌ لا تَراکَ عَلَیها رَقیبا ، وخَسِرَت صَفقَةُ عَبدٍ لَم تَجعَل لَهُ مِن حُبِّکَ نَصیبا . حدیث امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ : چشمى که تو را نگران خود نبیند ، کور باد ! تجارت بنده اى که برایش از دوستى ات بهره اى قرار نداده اى ، زیانبار باد!
دی ماه دوگانه : اینقدر تو عمرم نخندیدم واقعن این کانال بهترین مکان برای اوقات فراغت و خنده اس پیام‌های خنده دار زیاد ارسال میشه مثلا طرف پیام گذاشته رنگ صندلی چه رنگیه خخخ میدونم اولین بارتونه تو عمرتون ماشین ثبت نام کردین ولی کمی جنبه داشته باشید مثلا شما مردان آریایی هستید و چون شیر غرش میکنید خخ
مهدی 70 شیراز سفارشی زمستان : دوستان سود چجور و چند درصد و از کی محاسبه میشه؟اگه کسی میدونه لطف کنه بگه.
محمد : 207 دستی 20 دی تکمیل وجه 29 اسفند موعد تحویل 19 فروردین تبدیل به سقف شیشه ای 23 خرداد فاکتور 27 خرداد پلاک
اسفند : دوستان یه چیزی با اطمینان بهتون میگم نه این دوگانه دی ماه چیزی بارشه نه اپراتور های سایپا خدا شاهده نفهم تر از اونها وجود ندارد مخصوصا این دی ماهی خر
151 تحویل تیرماه : مرتب تماس بگیرید سایپا دعوتنامه بفرستن برج 3 داره تمام میشه
تحویل تیر ماه : اقا چرا دعوتنامه تیر و خرداد ماه واتت لاینر نمیفرستن منتظر چی هستن؟
سورن تک تحویل اسفند : آخه بعد انتظار فاکتور الآنم باید منتظر پلاک باشیم ..14خرداد فاکتور شدم ولی فعلا پلاک نشده
پاسخ به دی ماه دوگانه : یه دی ماه دوگانه اینجاست که خیلی مریضه متاسفانه،براش دعا کنید،خیلی بدبخته طفلی.دی ماهی هم هست،معلوم نیس چرا نمیره که گمشه.احتمالا بخاطر همین مرضشه.خدا به دادش برسه.
دنا آپشنال : دوستان برگ سبز خودرو 1 ماهه نیومده، خواهش میکنم راهنمایی کنید چند وقته میاد معمولا؟