سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است

 

سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است

 
درست است که مرسدس اولین شرکت خودروسازی دنیا است اما مرسدس AMG قدمت طولانی همانند شرکت مادر خود ندارد. نمایشگاه AutoCar امسال بود که با مدل مفهومی Vision آشنا شدیم که نوید تولد سری جدیدی از مرسدس را می دهد.
 
طبق شواهد بدست امده AMG میهمانی بزرگی برای تولد 50 سالگی خود تدارک دیده است که گل سر سبد آن GT4 است. اگر به اسمی که نام برده شد توجه کنید متوجه می شوید که یک خط تیره بین GT و 4 کم دارد تا یک مدل مسابقه ای FIA باشد.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
پس با یک AMG GT سدان روبرو هستیم. در واقع مرسدس برای بنتلی کانتیننتال Flying و پورشه پانامرا خط و نشان کشیده و مدلی را تدارک دیده که سال 2019 روانه بازار می شود.
 
مدل نامبرده شده به احتمال بسیار زیاد از موتور اختصاصی شرکت AMG بهره می برد. GT4 سومین خودرو از سری AMG است که از این موتور بهره می برد، اولین آن SLS و GT کنونی بوده اند. طبق گفته های رئیس شرکت، GT4 با کد X290 شناخته می شود.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
با توجه به مدل کوپه و کانورتیبل سری GT موجود مدل سدان نیز از پلت‌ فرمی جدید بر پایه آلومینیوم بهره می برد. احتمال استفاده از دو موتور در این خودرو زیاد است که یکی از آن همان بود که بالا به ان اشاره کردیم، یک موتور 4 لیتری V8 با توان 600 اسب بخار و 850 نیوتن بر متر گشتاور، دیگری موتوری است که اخیرا در E63 استفاده شده است.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
انتقال قدرت به چرخ ها نیز طبق روال همیشگی از سیستم اختصاصی چهار چرخ متحرک 4Matic بنز بهره می برد که شباهت زیادی با E63 جدید دارد. موتور V8 به کار رفته در سری AMG مدل E63 به لطف سیستم چهار چرخ متحرک آن، توان این را دارد تا سرعت آن را در عرض 3.4 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز همراه با پکیج AMG بر روی 300 کیلومتر محدود شده است.
 
در مورد قیمت ان نیز همانطور که اقای Tobias Moers گفته است قیمت آن با حدود 147 هزار دلار آغاز می شود وی همچنین افزود که AMG طبقه بندی جدایی برای موتور هایش نسبت به مرسدس دارد و الان به اندازه موقعی که پورشه ماکان معرفی شد، AMG بزرگ شده است.
 
سریعترین سدان مرسدس AMG در راه است
 
ما از آلمان و جنگ داخلی خودروسازان این کشور بسیار سپاس گذاریم که باعث پدید آمدن چنین خودروهای فوق العاده ای شده است. تا به اینجای کار AMG GT4 کار پانامرا را ساخته است، اما پورشه هم بیکار نخواهد نشست. باید صبر کنیم و ببینیم این مرسدس جذاب در عمل چگونه خواهد بود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , مرسدس بنز , پورشه پانمرا , AMG , خودرو آلمانی , خودرو اسپرت , خودرو لوکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟
حسین : ضدیخ زیاد پر کردی باید نصف اب نصف ضدیخ بریزی منم‌ضدیخ زیاد ریختم رادیاتورم نابود شد درز هاش باز شد بعد رفتم یه مسی خریدم اینار ضدیخ کم ریختم مشکل حل شد البته اگز از درزهای دور ردایاتورت باشه اگر هم از درش باشه که هیچی یه در بخر
پژوپارس : پس بقیه کی فراخوان میده بخشنامه 4714 انگار بیخیال شده ،
د : خخخخخخخخخخ
استپ : یعنی چی؟ طرح تبدیل استپ اتومات چیه الان؟
ساینا تک : منم فاکتور نشدم پذیرش 11 بهمن