نظرات : ...احسان...

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
رنو؛ مذاکره با ایران، سرمایه‌گذاری در پاکستان! دوست عزیز این کشور و برندهایی که نام بردید بازار بزرگی در امریکا دارند و هیچوقت حاضر نیستند اون بازار رو برای شراکت در ایران به خطر بندازن فقط خودروسازهایی به ایران میان که در بازار امریکا فروش ندارشته باشند
رایزنی برای شماره‌گذاری خودروهای آمریکایی یه زمانی صحبت شما درست بود ولی الان 10-15 سال هست بعد از دوران رکود کیفیت ماشین های امریکایی افت محسوسی داشته و دیگه نمیشه گفت با کیفیت و کم استهلاک هستند کافی امارهای سالانه خودروهای کم استهلاک بازار امریکا رو یه نگاه بندازی یا یه سر بیای منطقه ازاد اروند و با مالکان این ماشین ها صحبت کنی
بهار 96 را با شاسی بلند جک آغاز کنید همه پول رو واریز کنی بخاطر یک میلیون تخفیف تازه بهت اسفند تحویل بدن؟!!!! به این میگن فورش نقدی؟ مگه این نوع فورش ها ممنوع نشده بود؟
سلام مگان؛ خداحافظ فلوئنس! سلام بنظر من فعلا نمیشه در مورد خداحافظی فلوینس اینقدر مطمئن صحبت کرد یه سری نکات هم در متن بود که بیشتر بازی با اعداد بودن تا واقعیت یکی اینکه ابعاد تقریبی فلوینس و مگان جدید تقریبا یکی هستند نویسنده به فضای بزرگتر صندوق عقب مگان نسبت به فلوئنس اشاره کرده ولی نگفته که این افزایش صندوق در عوض باعث کوچکترشدن فضای اتاق شده مسلما فضای بزرگتر اتاق بهتر از صندوق بزرگتر هست. مورد بعدی اینه که هرچند فلوینس تو ایران خوب معرفی نشد ولی فروش جهانی خوبی داشت نمونه اش در ترکیه و کشورهای شرق اروپا و حتی کره هست فعلا مگان قراره فقط در ترکیه تولید بشه درحالی که فلو در ترکیه، کره ، شرق اروپا و امریکای جنوبی تولید میشد. اگه قراره جایگزین فلوئنس بشه چطور یه یک کشور می تونه جور بقیه کشورها رو بکشه؟ فلو تو این همه کشور تولید میشد حالا فقط قراره مگان فقط در یک کشور تولید بشه
لیفان ۸۲۰ با اقساط ۳۶ ماهه (ویژه دی‌ماه) سلام دوست عزیز صحبت شما وقتی درسته که بخوایم ماشین ها رو با هم تست درایو یا مقایسه فنی کنیم برای خرید ماشین اول کاری که هرکس می کنه تعیین سقف هزینه ای که می خواد پرداخت کنه بعد نگاه می کنه با این پول چه گزینه هایی رو می تونه تهیه کنه و بین اونها مقایسه انجام میده
گرانی خودروهای وارداتی، دستاورد دستورالعمل جدید وزارت صنعت دوست عزیز ربط زیادی به دانش و مدیریت نداره خود این مسولان یه طرف بازار و سود هستند تصمیماتشون هم جوری هست که ضرر نکنند فقط مشکل اینه امثال من و شما که از بیرون نگاه می کنیم فکر می کنیم بی فکر و نابلد هستند در حالی که کاملا می دونن دارن چکار می کنند
شما بگویید؛ خودرو دنده اتوماتیک یا دستی؟ اگه ماشینی که سوار میشید قوی و با تکنولوژی روز جهان باشه چه دستی باشه چه اتوماتیک از رانندگی لذت میبری و حس خوبی خواهی داشت. بسته به نیازت می تونی همون ماشین رو از شرکت اتوماتیک دریافت کنی یا دستی. اگه کالسکه های ایرانی و چینی قدیمی و کند سوار میشی باید با این سوال خودت رو سرگرم کنی که دستی بهتره یا اتوماتیک؟
مقایسه سانتافه جدید با قدیم اگه از بحث نرمی بخواید نگاه کنید مسلما سانتافه نرم تره که البته مقایسه درستی نیست چون پرادو یه شاسی بلند SUV هست و سانتافه یه کراس اور یعنی شاسی اش شاسی یه خودرو سواری هست ولی پرادو شاسی یه کامیونت رو داره برای رانندگی های کوهستانی و افرود مطمئنا پرادو بهتر جواب میده ولی کلا اکثر ما ایرانی ها باتوجه به نیاز و مسائل فنی خودرو نمی خریم و نهایت به ظاهر ماشین و جیبمون نگاه می کنیم
قیمت روز خودرو در تاریخ 4 اردیبهشت 96 چون دیگه فروش رسمی نداره
زشت‌ترین کراس‌اوورها و شاسی بلندهای سال 2017 ع پس جوک چرا نیست!!!
ظهور رقیبی توانمند در بازار زیر 50 میلیون تومانی دوست عزیز ادرس اونجایی که ت دبی لندکروز رو ۷۰ میلیون میدن به ما هم بده احتمالا شما با کرولا اشتباه گرفتی لندکروز پلاک منطقه خوزستان حدود ۳۰۰ میلیون هست
بی‌ام‌و ۲۰۰۲، خودرویی فراتر از زمانه خود درست ترش بی ام وی هست اگه ملاکتون تلفظ المانیش هست