نظرات : فرزام_6219

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 41) خودروی دنا هستش
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 50) صدای دوج چلنجر از محصولات GM امریکا
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 51) گزینه 2
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 54) با سلام...گزینه اول صحیح است
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 55) با سلام...احتمالا ساخت یک اپلیکشن و آوردن کارشناس و ارائه فروش خوردو در داخل سایت و مصاحبه با مدیران ارشد و استفاده از کاربران
جزئیات توافق ایران‌خودرو با پژو؛ بازگشت با ۲ محصول جدید/ تولید یک شاسی بلند ایرانی از این حرفا خیلی شنیدیم مطمعن باشید هیچ یک از حرفاشون به نتیجه نمیرسه
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57) در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58) با سلام...پولی ورودی-پولی خروجی-پیستون-تسمه-تنظیم کننده یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند. وقتی که ضخامت پولی اول افزایش می یابد، از ضخامت پولی دوم کاسته می شود و تسمه همواره به صورت کشیده شده باقی می ماند. هنگامی که ضخامت پولی ها نسبت به یکدیگر تغییر می کند، بی نهایت نسبت دنده مختلف، از کم به زیاد، به وجود می آید.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 59) کروز کنترلها عموما دارای دکمه های Set/Accel ، Resume ، On/Off و Coast می باشند. محل قرارگیری این دکمه ها بسته به کارخانه ی سازنده ی خودرو، متفاوت می باشد؛ در برخی خودروها از جمله انواع آمریکایی دکمه های کروز کنترل در روی فرمان، در برخی خودروها بر روی دسته راهنما و یا دسته برف پاک کن و در برخی هم بر روی دسته ی جداگانه ای پشت فرمان و زیر دسته راهنما یا برف پاک کن قرار دارند........فعال کننده ها یا Actuatorها در 2 نوع Vacuum و Electrical تولید می شوند که نوع وکیوم مکانیزمی شبیه بوستر ترمز دارد و با استفاده از وکیوم منیفولد کار می کند و همانند پدال گاز با سیم به دریچه گاز وصل می شود، نوع الکتریکی نیز مکانیزمی شبیه Stepper موتور دارد و به طور الکتریکی به کنترل دریچه گاز خودرو می پردازد
5 نکته در مورد خرید خودروهای لوکس دست دوم به نظر من یکی از بهترین مقالات بود چون نشون میده که ما چقد از دنیا عقب افتادیم که باید برای یه پراید دست دوم مدل 80 بیشتر از این بنز پول بدیم
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60) جزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از: کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد. کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند. سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود. سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود. اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد. میله پرس: میله‌ای آهنی و شبیه به پیستون که اتاقک ترمز را به رگلاتور متحرک وصل می‌کند. وقتی جمع می‌شود، لنت ها خلاص می‌شوند؛ وقتی باز می‌شود، لنت ها درگیر می‌شوند. رگلاتور متحرک: بازویی که میله پرس را به محور S متصل می‌کند تا فاصله بین لنت ها را تنظیم کند. محور S: میله‌ای که سر آن شبیه حرف S است و لنت ها را از هم جدا کرده و به کاسه ترمز می‌چسباند. لنت: یک مکانیسم آهنی روکش دار که به کاسه ...
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 61) وظیفه کمربند ایمنی توزیع نیروی متوقف کننده در قوی ترین قسمتهای بدن به منظور کاهش آسیب وارده می‌باشد. کمربند ایمنی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: کمربند پهلویی که لگن خاصره شما را در بر می گیرد و کمربند شانه ای که بر روی سینه شما کشیده می شود. هر دو قسمت کمربند به سختی به بدنه خودرو محکم شده اند تا سرنشینان را در صندلی های خود نگه دارند. هنگامی که کمربند به درستی بسته شود، بیشترین میزان نیروی متوقف کننده به قفسه سینه و لگن خاصره، که نسبتا قویترین قسمت های بدن هستند، اعمال می‌شود. به دلیل اینکه کمربند قسمت های وسیعی از بدن شما را در بر می‌گیرد، نیرو دیگر در یک منطقه کوچک متمرکز نمی گردد، بنابر این دیگر نمی تواند صدمات زیادی به بدن شما وارد کند. قسمت های کمربند..قرقره-مکانیزم قفل کننده-آونگ وزنی-چرخ ضامن دار دندانه دار -بادامک
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 61) 1
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 62) Emgrandx7
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63) ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 64) فلاش کردن موتور یعنی اینکه طی آن همه آت و آشغال ها از موتور خودرو خارج می‌شوند. برای فلاش کردن، مواد پاک کننده شیمیایی را داخل موتور می‌ریزند و چند دقیقه منتظر می‌مانند تا مطمئن بشوند ماده شوینده به تمام نقاطی که روغن ممکن است برود، می‌رسد. بعد از این مرحله، تخلیه شوینده شیمیایی درست مانند تخلیه روغن موتور انجام می‌شود. در واقع، فلاش موتور زمانی انجام می‌شود که روغن قدیمی تخلیه می‌شود و قبل از این که روغن جدید ریخته شود، ماده شوینده اضافه می‌شود.....فواید فلاش کردن موتور1(. بر طرف کردن رسوب ها2. بررسی سوابق تعمیر موتور3. تمیز نگه داشتن روغن4. کمک به فیلتر در تصفیه روغن5. تمیز کردن قطعات موتور)
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 66) MVM X33 جدید اتومات 1393
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 68) یک سیستم ثبت اطلاعات است که اطلاعات ضروری را روی صفحات مقوایی ثبت می کند. این اطلاعات می تواند مواردی از جمله سرعت خودرو، زمان حرکت از مبدأ، و مدت زمان حرکت در یک مسیر خاص باشد و بخش هایی از جمله سرعت سنج، ثبت کننده اطلاعات، و صفحه ثبت اطلاعات تشکیل شده است.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 69) مورد اول: وجود مشکل در موتور خودرو-مورد دوم: وجود مشکل در اکسل خودرو-مورد سوم وجود مشکل در سیستم ترمز-مورد چهارم: لق بودن چرخها-مورد پنجم: وجود مشکل در لاستیک‌ها
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 70) قیمت خودرو
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 74) به نظر می رسد نام Chiron الهام گرفته از راننده اولیه خودروی مسابقه بوگاتی، Louis Chiron باشد. گمان می رود جایگزین ویرون سال آینده رونمایی شده و از نیرومحرکه هیبریدی بر اساس موتور 8.0 لیتری 16 سیلندر موجود با قدرتی در حدود 1479 اسب بخار بهره ببرد.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 75) گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.