مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 75)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

مهم‌ترین وظایف سیستم خنک کننده چیست؟ و بهترین عملکرد موتور در دمای چند درجه میباشد؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 75)

راهنمایی: شما می‌توانید با مراجعه به بخش "مقالات سایت" پاسخ سوال را بیابید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 75)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

331 نظر

کاربر: حسین ملک حسینی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
08:29  1393/07/03
پاسخ دادن
محمدرضا راستگار
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
15:16  1393/07/02
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا ریاضی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:58  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: آرزو ریاضی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:57  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: امیر ریاضی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:56  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: امید ریاضی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:55  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: کاظم ریاضی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:54  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: رقیه احمدپور
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:53  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: زینالی م.
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:52  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: قنداب
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:51  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا محمددوست
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:51  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: محمود
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:51  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:49  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: علی عظیمی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:49  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:48  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: مهدی رضایی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:46  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
4

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:46  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضایی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:45  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:43  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: حاج مصطفی
2

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:40  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: fatemeh z
1

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:39  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: اشرف ریاضی
1

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:38  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: محمد فیضی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:36  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:35  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:34  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: کریم شهباز
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:32  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: rezaf
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:31  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: طیبه شریفی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:31  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:30  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:29  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:28  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: مهندس رضا
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:27  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:24  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: صغری
1

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:22  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: ابراهیم قربانی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:20  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: زینب قربانی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:19  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: خلیل قربانی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:17  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه قربانی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:16  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:16  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: هدی
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:11  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: رعنا عظیمی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:10  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: زهرا کوچولو
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.

23:06  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:05  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: نعیم
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:02  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: حسین N
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
23:00  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: میلاد شهباز
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
22:59  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: javad n
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
22:57  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: رسولي
0

اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
22:55  1393/07/01
پاسخ دادن
کاربر: مریم احمدی
0

در حقیقت، سیستم خنک کننده زمانی که خودرو در حال حرکت در بزرگراه است، در حدود دو خانه سایز متوسط انرژی گرمایشی را هدر می‌دهد!
اولین کار این سیستم محافظت از موتور در مقابل جوش آوردن است که این کار را از طریق انتقال این گرما به هوا انجام می‌دهد؛ علاوه بر این، این سیستم چندین وظیفه مهم دیگر نیز، بر عهده دارد.
موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
22:52  1393/07/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : سلام من هم دیدم البته خود کرمان
X5 : روی دیه جدید امسال ازت حدودا بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیون میگیرند چون دیه زیاد شده
متخصص : سلام اردیبهشت پیام میاد پولتون آماده باشه افزایش قیمت هم برای اردیبهشت قطعا نداریم.
سورن ef7ت : دوستان من ماشین تحویل گرفتم تو ۱۰۰۰تا موتور صدا میده مانیتور روز اول خراب سایکلون روغن میده دنده ها سفتن نمایندگی هم فقط وقت تلف کردنه الان ۴۰۰۰کارکرد نمایندگی میگه سر سیلندر باید باز بشه لعنت ب همچنین خودرو سازی
تارا 30 بهمن : سلام دوستان جهت ثبت درخواست و پیگیری ، مرحله اول رو براساس ردیف قرارداد انتخاب میکنیم بعد یه شناسه میخواد کسی میدونه شناسه چی هست؟
Masoud : افزایش قیمت کارخانه شامل قراردادهای قبلی نمیشه چون کرمان خودرو قراردادهاش قطعیه .ولی افزایش مواردی مانند نرخ بیمه و نرخ مالیات و در این اخر هم که به همه قراردادها اضافه کردن افزایش قیمت به خاطر ارز مبنا شامل خودروهای تحویل ۱۴۰۴ میشه. مورد اخر به همه کسایی که تیک بند ۱۳ را امضا کردن میشه.
Masoud : درتمام خودرو ها at یعنی اتوماتیک
تارا : مرسی امین جان ، از دوستانی کسی دیگه ای هست که سود تاخیر براش درست محاسبه نشده باشه؟
محسن : برای منهم فاکتور شد ۳ بهمن تکمیل وجه کردم. ۷ بهمن سخا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نوید : واریزی 12 دی فلز سفید…بالاخره امروز پلاکش نصب و تحویل باربری شد…شیراز هستم نکته اصلی بعد تخصیص پلاک اون تاریخ تحویل هس که در قسمت اسناد خودرو وجود داره…حتما باید وضعیتش نصب شده باشه تا ماشینو ارسال کنن…خیلی ممنونم از نظر شما دوستان که توی این چند ماه بهم کمک کرد…ایشالا که تونسته باشم کمک کنم…ایشالا سال جدید اتفاقات خوب برا همه بیوفته…خدانگهدار
حمید 151 فروش فوری اسفند : سلام دوستان فروش فوری اسفند بودم 29بهمن ثبتنام کردم 16 اسفند تحویل دادن موقع تحویل آچار چرغ نداشت میگفتن کسری خورده،یه برگه مهر شده هم نشون دادن که نوشته کسری داره بعد 4 روز ماشین از بالای موتور روغن ریزی شدید داشت بردم نمایندگی گفت درپوش میل سوپاپ بغل موتور خرابه اورینگ هاشو تعویض کردن درست شد الانم موقه دنده عقب از چرخ جلو سمت راننده صدای تق تق میده خیلی بی کیفیته ترمزدستی میخابونم چراغش خاموش نمیشه صبح روشن میکنم سمت چپ موتور صدای چق چق شدید میاد مصرف سوختشم بالاس کابین فوق العاده کوچیکه گاری چهار چرخ میگرفتم بهتر از این بود
علی : پنج ماهه دو میلیارد پول وگرفتن ماشین و پلاک و بیمه کردن انداختن تو بیابون ،آخه این چه مرضیه چه بی درو پیکریه که ماشین و تحویل نمی دید حاضرن پول پارکینگ و انبارداری بدن و ماشین مردم و تحویل ندن این چه پدرسوخته بازیه که ماشین مدل 403 رو تو 404 تحویل بدی ،کلا دوست دارن با اعصاب و روان مردم بازی کنن و به مردم ضرر بزنن ،
سورن دوگانه تحویل 30بهمن : به ما هم مخزن 75 لیتری بدن، اصلاً مخزن نخواستیم ، خسته شدیم از دست این ویران خودرو
محمد : مهرداد عزیز،منم تحویل گرفتم ،برای منم وقتی استارت میزنم یه حرکت ریز رو به جلو میکنه،دوستان شما هم امتحان کنید اگر اینطوری باشه کلاچها درگیر هستند و باید حتما درست بشه چون به زودی کلاسها میسوزه و داستان داره
... : اگه تو هم داری پز بده چرا فشار میخوری 🤪😂
مجید محمدی : داداش جواب دادن اینقدر تیکه نداره دوماً یکم شخصیت هم خوبه من از شما نپرسیدم هر وقت فکر کردی خیلی دانش داری بیا باهم صحبت میکنم
علی : این کی بود دنبال بوق میگشت؟؟؟
حسین : سقف فلز تحویل 30 بهمن فاکتور 18 اسفند پلاک 29 اسفند تحویل 5 فروردین حضوری هنوز بعد 5 روز بیمه صادر نشده کس دیگه ای هم اینجوری هست؟؟؟؟
ساینا 7 بهمن : سلام شما ثبت نام یکپارچه بودین یا پیش فروش خرداد؟!