امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)2400
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده6
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)180
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.7
نوع سوختبنزین
اوردرایودارد
حجم صندوق عقب (متر مکعب)0.42
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)16
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)484
عرض (سانتی‎‏متر)183
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)9.5
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهکره جنوبی
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / عقب / جانبی
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
مرتب سازی :

368 نظر

کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز شما باید به نمایندگی مراجعه کنید
تو سایت اطلس خودرو هم ذکر شده که تنوع آپشن اپتیما زیاد هست و هنگام ثبت قرارداد آپشن هاش ذکر میشه. در مورد آپشن هایی که قابل ارایه روی خودروی اپتیما هست اگر سوالی داشتید درخدمت شما هستم. آپشن های اپتیما متنوع و اکثرا سفارشی هستند و تمام اینایی که میگن فول کامل حتی نیم فول هم نیستند و......
22:35  1393/06/03
پاسخ دادن
سونا
0

ممنون از لطفتون
22:54  1393/06/03

کاربر: ebrahimiarash
0

سلام
از اونجایی که انواع اپتیما با سفارش ها و آپشن های مختلف وارد کشور شده و همه سردرگم و نگران این هستند که خدایی نکرده ضرر نکنن و سرشون کلاه نره، قصد دارم تک تک آپشن های فابریک شرکتی ،که یه اپتیما "میتونه" داشته باشه رو به صورت کامل معرفی کنم تا همه آمار بیاد دستشون. دوستان بپرسید در خدمت همه هستم.
یا حق

17:52  1393/06/03
پاسخ دادن
سونا
0

با سلام خدمت شما ممنون میشم اگه اپشن های فول شرکتی 2015 را بهم بگین در ضمن از کاربر k1 کمال تشکر رو دارم به نظر من یه تفاوت عمده که فول شرکتی با وارداتی داره اینه که مانیتور کوچکتری دارن
مرسی
21:25  1393/06/03

سونا
0

دوست عزیزم k1 با توجه به گارانتی 5 ساله در کل شما توصیه میکنین که شرکتی بخرم؟ چون با توجه به کلاه برداری های زیاد تصمیم دارم شرکتی و از خود نمایندگی مرکزی بخرم در ضمن بهم گفتن گرم کن و سرد کن صندلی های جلو داره و کروز کنترل هم داره و اپشنهای دیگه که البته چون من کل اپشن های اپتیما رو نمیدونم نمیتونم شرکتی رو با وارداتی مقایسه کنم . ثبت نام فقط 2015 داره .
ممنون از راهنماییتون
15:58  1393/06/03
پاسخ دادن
k1
0

شرکتی مطمعن تر هستش چون الان نمایشگاه دارها خیلی حیله گر شدند که البته با vin ماشین به راحتی میتوان فابریک و کامل بودن اپشن ها را فهمید
شرکتی چند اشکال عمده دارد:
1-حتما برای تعویض روغن و فیلتر و ... باید به نمایندگی مراجعه کنید که بین 100 تا 150 تومان هزینه بیشتری بابت تعویض نسبت به بیرون میگیرند و اگر هم نبرید گارانتی ماشین ابطال میشه.
2- اوضاع گارانتی در ایران حدود 30 درصد هستش چون با بهانه تراشی های مختلف سعی میکنند تقصیر را گردن شما بیاندازند
3- 10 میلیون ماشین را نسبت به وارداتی ها گرانتر میدهند

پیشنهاد بنده خرید وارداتی از جای مطمعن و چک کردن اپشنها از طریق vin ماشین و در مرحله ی بعد شرکتی.
موفق باشید
16:39  1393/06/03

مهدی.
0

سلام بچه ها . امروز یه اپتیما ۲۰۱۰ بم پیشنهاد شد. طرف میگفت ۹۰ تومن . هرچی اینترنت سرچ میکنم واسه اپشن . امکاناتش .اطلاعات متفاوتی بدست میارم. کسی هست اطلاعات دقیقی در مورد اپشن هاش ؟ امکانات؟؟و...... داشته باشه و کمکم کنه. مرسی
13:31  1393/06/03
پاسخ دادن
کاربر: kamy
0

من 2010 سوار شدم

موتورش 6 سیلندر و 2700 سی سی هست .

شتابش خیلی بالا هست خیلی . سرت به صندلی می چسبه

آپشن : سنسور پارک داشت - کولر دیجیتال - 3 مدل ترمز داشت - صندلی ها برقی و 6 تا کیسه هوا

اگر ماشینه موتوریش سالمه بگیر قیمتش خوبه

22:43  1393/06/03

mehdi
0

سلام بچه ها امروز یه اپتیما ۲۰۱۰ به هم پیشنهاد شد...طرف گفت ۹۰ تومن. من هیچگونه اطلاعاتی‌در موردش ندارم . اینترنتم که سرچ میکنم اپتیما ۲۰۱۰ انواع اقسام عکس ها و فیلم های متفاوتی میاره. لطفا اگر کسی اطلاعات کاملی در مورد امکانات .موتور . اپشن ها. داره کمک کنه.مرسیییی
13:01  1393/06/03
پاسخ دادن
سونا
0

سلام به همه دوستان که از وقت خودشون مایه میذارن و نظرات جالبی رو ارایه میدن
میخواستم ببینم که فول شرکتی و فول وارداتی از نظر اپشن خیلی تفاوت دارن ؟
ممنون از نظرات مفیدتون
درود
23:32  1393/06/02
پاسخ دادن
k1
0

شرکت معمولا فولترین نوع را وارد میکند ولی همیشه اینطور نیست به طوری که بعضی اوقات نیمه فول را به جای فول میدهند (شانسی هستش چون شرکت حساب و کتاب نداره )
به طور مثال گرمکن و سرد کن صندلی ندارد و...
مثلا ۱۰۰۰ سری اول فول هستند و بقیه سری ها مثلا سردکن ندارد
00:08  1393/06/03

علی
0

باسلام فرق فول و نیمه فول و قیمت رو می خواستم با تشکر
21:16  1393/06/02
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
0

ضمن تشکر از همه به ویژه دوست گرامی k1 عزیز
خلاصه بعد از حدود دو هفته تلاش درنهایت تونستم یه اپتیما 2015 فول واقعی بخرم.
با اجازه استادان بزرگوار به چندتا نکته اشاره کنم که هم جالب و هم تاسف و تعجب برانگیز باشه!!!!!
نکته جالبش اینه که بنده تو این دوهفته شاید دو بار در روز به اکثر بنگاههای(کلا محدوده غرب تهران) سر زدم برای خرید ماشین و توی هر بنگاه هم دست کم سه الی چندین نفر دلال و.. بودن ولی حتی یک نفر از اونها نمیدونست که میشه با شماره vin استعلام هر خودرویی رو از سایت سازندش گرفت!به عبارتی خودشون هم نمیدونستن چه دارن میفروشن
نکته بعد تاسف و تعجبم از خانم پیرزنی بود که با ۶۰ سال سن قصد داشت یه اپتیما دو ایربگ و بدون اینفینیتی رو جای فول بندازه بهم (به خدا قولنامه هم نوشتیم)
در آخر اینکه متوجه شدم که یک اپتیمای مورد اعتماد هیچی نداشته باشه باید حتما سیستم اینفینیتی رو با 2تا ساب ووفر عقب و جلو روی داشبورد داشته باشه که اگر نداشت100%مطمین باشید که حیله ای تو کار هست و فول ترینش هم باید بال کوسه ای رو داشته باشه وگرنه فول کامل نیست.البته بازهم استعلام vin حرف آخرو میزنه.
02:53  1393/06/02
پاسخ دادن
k1
0

بله دقیقا من هم نظر دوستمون را تایید میکنم
ان شا... به خوبی و خوشی از ماشین استفاده کنید و چرخش براتون بچرخه
از اینکه توانستید ماشین دلخواهتون را بگیرید خوشحال شدم
10:41  1393/06/02

فرشیدf.h
0

مبارکت باشه.بهم بگو 2015از کجا خریدی وچند خریدی و آیا نحویل به روز دادان یا نه ممنون میشم ضمنا با چه آپشنی خریدی؟
11:25  1393/06/02

کاربر: ebrahimiarash
0

سلام
جدا عذرخواهی میکنم بابت تاخیر
به هرحال داخل مشکی کامل با رادار عقب،چون یه آزرا سالم داشتم خیلی به قیمت فروختم ،اجبارا اپتیمارو هم یه خورده پر خریدم 158(20تاش هم موند البته) و به شرط پلاک 5 روزه. همونجا هم نشستم آوردمش خونه.
خب اول فک میکردم فولتررررین هست ولی وقتی دفترچه ماشین رو خوندم دیدم نه نشد نیم فول هم نیست! تا صبح خوابم نبرد به خدا، تا صبح نقشه میکشیدم واسه فروشنده :D ولی فرداش یه خورده چرخیدم دیدم نه هرچی 2015 هست همشون یکیه تازه خیلی هاش برای صادرات به سوریه بود که همون رادار عقب رو هم نداره
فرمون فول،اینفینیتی بزرگ شرکتی فول با دو ساب،دو گرمکن وسرد کن، کوسه ای و رادار وبقیه چیزایی که میدونید و همشون دارن. سفارش عمان هست،اون قسمت که کلیدهای سنسور و اسمارت پارک و رادار و دیمر پشت آمپر قرار داره یه تغییراتی تو اندازه کلیدهاش داره فکر کنم قرار بوده فول باشه ولی...وقتی درب جعبه فیوز که داخل موتور هست رو باز کردم از دیدن جاهای خالی رله ها و فیوزها خیلی ناراحت شدم،کتابچه ماشینو که نگاه میکنی دوست داری فول واقعیش زیر پات باشه.از اتو برهانی توسعادت آباد خریدم

03:29  1393/06/04

k1
0

در پاسخ به ebrahimiarash
به گرمکن و سرد کن صندلی ها و auto hold هنگام خرید برای اپتیما دقت کنید
23:52  1393/06/01
پاسخ دادن
فرشته
3

سلام بچه ها اونایی که صاحب نظر هستن ممنون میشم منو راهنمایی کنن
من بین سوناتا و اپتیما 2015 موندم البته اپتیما رو دیدم ولی سوناتا جدید فیسش عوض شده و اپشنهاش تغییر کرده ممنون میشم کمکم کنید مرسی
21:52  1393/06/01
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز k1
امکانش هست این vin رو شما هم چک کنید KNAGN4129F5522867
من که نگاه کردم عمده مشخصاتش با همون 2014 قبلی که شما هم نگاه کردید یکی بود، البته ناگفته نماند از صبح بیشتر از 20تا vin چک کردم که هیچکدوم مثل اون 2014 نبود الا این بالایی.
البته مربوطه به اپتیما 2015 با رادار هست.
تو مدل های 2015 چند نوع آپشن داره؟
شماهم زحمت بکش اگر اوکی باشه به امید خدا تمومش کنم بره. جدا ممنونم و سپاسگذارم
18:31  1393/06/01
پاسخ دادن
k1
0

مدل 2015 را چک کردم و فول هستش.
والا تو ایران تنوع اپشن ها زیاده(به دلیل فروشندگان حیله گر) و گرنه در دیگر کشورها مدل 2015 3 نوع اپشن(پایه-نیمه فول- فول) دارد و این مدلی که دادید فولترین مدل هستش.
موفق باشید
20:06  1393/06/01

کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز k1
من تو سایت مورد نظر ثبت نام کردم و همون شماره vin رو هم وارد میکنم ولی هیچ اطلاعاتی نمیده یعنی تمام پارامترهاش خالی میاد بالا!!!!!!!!!!!!
والا به خدا اینقدر این ماشین داستان داره اثلا یواش یواش از خریدش دارم منصرف میشم ؛-)
اگه امکانش هست شما یه تستی بکنید بعد بنده و بقیه رو راهنمایی کنید. KNAGNN4127E5505340
این شماره VIN مربوط به یه اپتیما 2014 هست. تشکر
22:39  1393/05/31
پاسخ دادن
k1
0

دوست عزیر کدی که دادید یک N اضافه دارد و باید یک N را حذف کنید تا اطلاعات نمایش داده شود (کد باید 17 رقمی باشد)
اطلاعات ماشین را چک کردم و به نظرم فول هستش ولی در مورد ایر بگ ها مطمعن نیستم!
شما میتونی ماشین را برای اطمینان از ایربگ به نمایندگی نشون بدی تا با دستگاه چک کنند .
23:48  1393/05/31

کاربر: ebrahimiarash
0

مگه شماره vin همونی نیست که پایین زیر شیشه جلو سمت راننده هست؟
اگر تو سایت کیا استعلام گرفتم ماشین فول فول بود، آیا امکانش هست اینجا چیزی ازش برداشته باشن!؟
آیا نمایندگی های کیا تو ایران سرویس کامل میدن دیگه به ماشینای وارداتی؟ فردا خدایی نکرده وارداتی بخریم مثلا برقش به مشکل بخوره نمایندگی پاسخگو هست؟ درکل منظورم اینه که به جز هزینه تعمیرات آیا تعهدات شرکت در مقابل خودرو های شرکتی و وارداتی یکسان هست یا نه؟
از دوستانی که فول کامل کیا اپتیما رو دارن خواهش میکنم یه لیست کامل کامل از آپشن هایی که باید داشته باشه رو بزارن اینجا. تشکر
20:30  1393/05/31
پاسخ دادن
k1
0

بله vin همونه و امکان دستکاری در ایر بگ ها نیز وجود دارد
به پست کاربر ms هم توجه کنید
خدمات خودرو های وارداتی را شرکت اطلس خودرو قبول میکند ولی به دلیل عدم کارانتی هزینه بیشتری بابت تعمیر میگیرند
21:28  1393/05/31

کاربر: ebrahimiarash
0

اون شماره ای که زیر شیشه جلو سمت راننده هست همون شماره vin یا نه؟
20:28  1393/05/31
پاسخ دادن
ms
4

با سلام در پاسخ به کاربر k1 باید عرض کنم درسته وین کد اپشنها رو نشون میده ولی مشکل ما فراتر از این حرفاست من تنها دلیلی که برای ثبت نام رفتم نماینگی مرکزی و از بنگاه خریداری نکردم این بود که میگفتن حتی ایربگ های کناری رو بدون اینکه کسی متوجه بشه باز میکنن و بر میدارن حتی جاش هم مشخص نمیشه شما وین کد رو وارد میکنین میگه 6 ایربگ داره در حالی که فقط دوتاش باقی مونده مابقی برداشته شده به همین دلیل شاید خرید از نمایندگی 8 الی 10 تومان گرونتر در میاد ولی حداقل اپشنهایی رو که میگن مطمعنی که داره و در قبالش 5 سال هم ضمانت میدن در بنگاه خبری از ضمانت نیست من تصمیم داشتم از بیرون اپتیما رو بخرم ببرم نماینگی مرکزی کنترل کنن و ضمانت نامه صادر کنن ولی قبول نکردن گفتن اونا دستکاری شدن و هر گونه دستکاری از ضمانت ساقط میشه
17:07  1393/05/31
پاسخ دادن
amir
0

کیفیت مواد به کار رفته در داخلش در حد 160 میلیون هست؟حس خوبی رو یه آدم القا میکنه؟
14:12  1393/05/31
پاسخ دادن
حميد
0

نه به هيچ وجه ، در حد ماشين ١٢٠ ميليونى كيفيت داره ، من كه راضى نيستم
15:56  1393/05/31

مجید
1

قضیه از این قراره که ابتدای واردات اینها ناشی بودن و فول وارد کردند بعد که دیدند میشه دزدی کرد، خودشون آپشن هاش برداشتند و به قیمت فول فروختند. بعد از مدتی برای اینکه برای خودشون ارزان تمام بشه سفارش دادند که برخی آپشن هاش بردارند و باز با قیمت فول به مردم فروختند . یعنی تا خرخره مال حرام و دزدی و چپاول از مردم !!! هیچ کسی هم نیست جلوی اینها رو بگیره چون کار ، بالا میگیره همشون از دم کلفت هایی هستند که حتی نمیشه اسم برد!!!
10:55  1393/05/31
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
0

آقا واقعا معلوم نیست این داستان اپتیما چیه و چند نوع فول داره !!!!!!!!!!
آدم میخاد بخره دستش میلرزه به این نمایشگاهی ها پول بده، اینا میگن کیا اپتیما بیشتر از ده رقم هست که همشون هم با هم آپشناشون فرق داره.
یکیشون میگه مال من همه چی داره به جز سنسور آینه ،اون یکی میگه مال من همه چی داره فول کامله!!!!! فقط کامفورت نداره، اون یکی میگه مال من 8 ایربک هست بغلیش میشه اینا بلد نیستن اپتیما 6 تا ایربک داره و یکی دیگه هم میگفت اونی که رادار داره الکی هست نداره فقط دکمشو داره
آقا خلاصه از دست این جماعت نمایشگاه دار و دلال نمیتونیم ماشین بخریم
امروزم که شنیدیم 2 ایربک رو الکی مثل 6 ایربک که رو ستون و جاهای دیگش علامت ایربک داره داغی میزنن و 2 ایربک رو به جای 6 ایربک میدن دست خلق الاه.
01:20  1393/05/31
پاسخ دادن
k1
0

دوست عزیز هر ماشینی یک vin code مخصوص (شماره شاسی ) داره که اگر در سایت kia-hotline.com این کد را وارد کنی تمام مشخصات ماشین از قبیل سال ساخت و تعداد ایر بگ و باقی اپشن ها را نمایش میده و اینطوری میفهمی که اپشن ها فابریک و فول هست یا نه!
11:52  1393/05/31

amir
0

سلام،من سوار سورنتو شدم،توی دست انداز ها آدمو پرت میکرد بالا،اپتیما هم همین جوریه؟
سوال بعدیم این که توی جاده ای مثل چالوس میکنه؟
17:46  1393/05/30
پاسخ دادن
على
0

انتظار نداشتم خشك باشه اينقدر اين آپتيما، كلا سيستم تعليق كره ايها خيلى خشكه فرقى هم نميكنه اسپرت باشه يا نه
22:46  1393/05/30

هانا
0

بچه ها واقعا شتابش خوبه ؟ جلوی ماشینای ایرانی ادم رو ضایع نمیکنه ؟
اقا نریمان شما که اطلاعاتتون لطفا راهنمایی میکنین .
ممنون
01:02  1393/05/30
پاسخ دادن
نريمان
0

دوست گرامى
آپتيما ماشين خوبيه و نه به اين قيمت ، چون با قيمت ١٥٨ ميليون ، انتظارات را برآورده نميكنه ، كيفيت كمرى را ندارد ، راحتى سفر يك ماشين سدان خانوادگى را ندارد ، خشكى قابل توجهى دارد و در عين حال همانند خودروهاى اسپرت چابك نيست ، همه اين موارد به نسبت قيمتش گفته شد ، ولى از آن طرف استايل خيلى خوبى دارد ، امكانات قابل توجهى دارد .
در خصوص شتاب اوليه و ثانويه بدليل تنبلى گيربكس با صرف زمان گشتاور ٢٣٠ نيوتن مترى موتور از طريق گيربكس به چرخها منتقل ميشه ولى به اين معنى نيست كه جلوى ماشينهاى ايرانى كم بياره و حتى سرتر از سوناتا و كمرى از نظر شتاب هست . در كل با توجه به قيمتش در خارج از كشور ، بيش از ١٤٠ ميليون نمى ارزه
11:15  1393/05/30

علي+
0

ماشين بدي نيست
10:50  1393/05/29
پاسخ دادن
پدرام
1

نریمان جان سلام MG 1800 سی سی و اپتیما 2400 سی سی است 600 سی سی اختلافشه بنابرین باید گرونتر هم باشه در ضمن خدمات پس از فروش ماشین های کیا و هیوندا بهتره از طرف دیگه وقتی ماشین رو میخری باید به فکر فروشش هم باشی MG به راحتی ماشین های کره ای فروش نمیره و به نظر من ماشین های کره ای برای سوار شدن در ایران فعلا گزینه های خوبین بدرود
01:35  1393/05/26
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

سلام پدرام خان

البته بخاطر وجود سیستم توربو در ام جی 6 اختلاف گشتاور انتقالی به حداقل میرسه ، یعنی آپتیما 230 نیوتن - متر و ام جی 6 ، 215 نیوتن- متر میشه . در دو مورد دیگه کاملا با شما موافق هستم ، خدمات پس از فروش و فروش رفتن ماشینهای کره ای در ایران که بهتر از هر برند دیگری هست . البته اینطور نیست که آپتیما رو تست نکرده باشم و یا نداشتمش ، عرض کردم با توجه به اختلاف قیمتشان در خارج از کشور ، این اختلاف قیمت در ایران که فقط به سود دلالان هست ( کم هم نیست 45 میلیون ) ، یک مقدار شاید به صرفه باشد که زحمت فروش رو متحمل شد. اگر هم لازم دونستید به صورت فنی هر دو خودرو رو که کاملا تجربه کردم ، نظراتم رو ارایه میدم.
اینرو هم بگم که هدف من خدای ناکرده تخریب آپتیما نیست بلکه توجه به گزینه های دیگری هست که میتواند به نفع مشتری بیشتر تمام شود.
08:16  1393/05/26

ms
5

سلام به دوستان من چند روز پیش فول شرکتی ثبت نام کردم تو نمایندگی مرکزی کیا تو تهرانسر مدل 2015 سه رنگ بیشتر نداشت سفید مشکی نقره ای من نقره ای ثبت نام کردم قیمتش فعلا 158 تومان است ولی قیمت نهایی رو موقع تحویل میگن که 5 ماه بعد هستش اولش 75 تومان میگیرن که سود مشارکت 25% میدن تقریبا هر ماه 1.5 میلیون که در نهایت از قیمت خودرو موقع تحویل کم خواهد شد تمام هزینه ها از جمله بیمه شخص ثالث هم بعهده خوشونه الا بیمه بدنه که 2 تومان درمیاد مهمترین حسنش گارانتی 5 ساله یا 150 000 کیلومتر است که اگه از بنگاه بخرید دیگه این گارانتی رو نخواهد داشت بخصوص این ماشینها که تماما الکترونیکی هستن و خدا نکنه براشون اتفاقی بیفته من در کل فکر میکنم شرکتی بهتر از بنگاه باشه و قابل اعتمادتره
15:11  1393/05/25
پاسخ دادن
ms
0

ببخشید 60000 کیلومتر
15:50  1393/05/25

رضا
1

نه عزیزم درسته همون 150000 کیلومتر
16:08  1393/05/25

کاربر: نریمان
3

البته دیگه خرید کردید و مبارکتون باشه ، ماشین خوبیه ولی نه به این قیمت در ایران .
چرا رو گزینه ام جی 6 فکر نکردید ، هم انگلیسیه ( مونتاژ چین )، هم جاداره و هم استهلاکش پایین در حد مزدا 3 هست هم تو ریسهای جاده ای از آپتیما سرتر هست ( از نظر کیفیت در یک حد هستند ) و هم گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر رو داره و مهمتر اینکه به لطف قانون دامپینگ ( برای پیدا کردن بازار در ایران ) به قیمت پایین تر داره فروش میره:
آپتیما - فول - 2015 - 99000 درهم
ام جی 6 - فول توربو - 2014 - 90000 درهم
16:29  1393/05/25

رضا
0

نه عزیزم درسته همون 150000 کیلومتر
16:30  1393/05/25

علی
2

به نظر من mg هم ماشین خوبیه ولی قابل مقایسه با اپتیما نیست
16:41  1393/05/25

ms
5

هر چی باشه بازم اسم چین روشه اگه بخواهیم اینجوری به قضیه نگاه کنیم میدونیم که موتور هیوندا مال شورلت و موتور کیا مال فورد هستش ولی هیچ وقت تو این ماشینها اسم این دو تا ابر کارخانه ها به میون نمیاد و همه این ماشینها رو به اسم کره میشناسن و به نظر من مقایسه این دو خودرو مقایسه چین و کره است که قطعا کره بهتره
16:48  1393/05/25

علی
2

الان نیسان نیانا قطعات ژاپنی ولی مونتاژ ایران چون دست ایرانی توش رفته ارزش خرید رو نداره چون کیفیتش اومده پایین
16:58  1393/05/25

کاربر: نریمان
1

دوست عزیز ، بهتره وارد این مقوله نشیم ، چون اساس ،طراحی و نظارت بر ساخت هست که هردو توسط مهندسان و بازرسان انگلیس انجام میشه ، استفاده از تکنولوژی یک برند با طراحی صاحب اون برند فرق میکنه - موریس گاراجز برای ادامه حیات 90 ساله خودش تحت سرمایه گذاری شرکت سایک قرار گرفت که 40 درصد سهام جنرال موتورز را هم خریده .
مثال شما مثل این میمونه که جگوار و لندروور را که تاتا هند خریده و سانگ یانگ رو که ماهیندرا خریده بگیم هندی و ولوو رو که جیلی خریده بگیم چینی .
در هر صورت این یک پیشنهاد بود که خودرویی که در خارج از ایران فقط 8 میلیون گرونتر هست اینجا 48 میلیون بیشتر میفروشند .
17:15  1393/05/25

k1
0

در جواب به کاربر ms بگم که الان موتور های اپتیما و سوناتا دقیقا یکی هستند و فقط بدنه فرق میکنه (حتی اسپورتیج و توسان های جدید).
و ربطی به فورد و شورلت ندارند
17:53  1393/05/25

mahdi
0

سلام دوست عزيز .شما ميفرماييد امكان داره گرونتر بشه؟
11:41  1393/05/28

esi
0

ms
حرف شما صحيح اما همه مانيتور بزرگ ها هم دست كارى شده نيستند. ماشين ها يه كٌدى دارن به نام vin cod كه وقتى اون كد رو در سايت مربوطه ميزنيم ، تمامِ مشخصات ماشين رو از سير تا پياز مينويسه و معلوم ميشه كه ماشين در چه تاريخى در كمپانى ساخته شده و چند ايربگ داره و مانيتورش چند اينچ هست و فرمان سه حالته و و و .... همه چيز رو نوشته
سايت هست /
ww.kia-hotline.com
بايد در اين سايت عضو بشين اول و بعد وين كد ماشين مورد نظر رو وارد كنيد
من هم با اين روش ماشينم را خريدم
و به جز رادار همه آپشن ها رو داره و نمايندگى هم تاييد كرد
21:26  1393/05/24
پاسخ دادن
کاربر: kamy
1

ما که نظرم عوض شد .

به جای اپتیما آدم بره مزدا جدید یا کرولا که ژاپنی هستن بگیره

هم کم استهلاک هست و هم خر کار و عمری .
14:56  1393/05/24
پاسخ دادن
ms
3

مزدا3 صندلی عقبش خیلی تنگه این همه پول بدی به زور تو ماشین جا بشی خوب چه کاریه یه بارکی میرم پیکان میخرم !!!!!
15:14  1393/05/25

ms
2

در ضمن پیکان هم مال انگلیسه
15:15  1393/05/25

مهناز
0

کسی قیمت چراغ جلو اپتیما رو داره حبابش شکسته ،قیمتش چنده؟
22:18  1393/05/23
پاسخ دادن
سیاوش
0

خداد تومن پولشه :(
23:16  1393/05/23

شایان
0

سلام .
بین سوناتا و اپتیما ( 2014) کدوما انتخاب کنم و نوع فول اپشنش چیه اخه به عنوان مثال سوناتا مدلEs 2.0 * Es * Gls داره و اپتیمام همینجور یا به نظر شما تا 200 ملیون چی بردارم ممنون میشم اگه جواب بدین مرسی قریون همتون
00:22  1393/05/23
پاسخ دادن
esi
0

سلام
بين اپتيما و سوناتا ١٠٠٪ اپتيما
از همه لحاظ بهترِ هم ظاهر هم آپشن هم كم صدا بودن
و....
ولى اگر تا ٢٠٠ ميتونى هزينه كنى تويوتا rav4 فول آپشنِ دو ديفرانسيل
عاليه و شاسى بلند، اگر سدان ميخواى كادنزا از اپتيما و سوناتا بهتره و قابل مقابسه نيست، موتور قوى شتاب عالى و.....
14:08  1393/05/23

محمد
0

سلام کدوم مدل اپتیما از همه بهتر سه تا مدل داره کدوم بهتره؟ فول آپشنش کدومه؟
22:03  1393/05/22
پاسخ دادن
صادق
0

سلام
هم وطن گرامي ،اپتيما2015 مدلSX اين آخرين مدل ماشين .
من خودم اين مدل را سفارش دادم كه هفته آينده ترخيص وبه دستم مي رسد .قيمتش هم كمي بالا است.ازآبادان
20:01  1393/05/28

mohammad
0

سلام من میخوام اپتیما بخرم فقط موندم از کجا بفهمم فول آپشنش کدومه لطفا راهنمایی کنید
21:54  1393/05/22
پاسخ دادن
esi
0

فرمان D شكل
رانندگى سه حالته(drive mode)
مانيتور بزرگ infinity
14:11  1393/05/23

esi
0

٦ ايربگ هم بايد داشته باشه
21:31  1393/05/24

کاربر: kamy
0

اگر خدا بخواد یک low option بگیریم

صفا می ده
15:59  1393/05/22
پاسخ دادن
ژیلا
3

سلام به نظزتون من مدل 2014 رو بگیرم یا 2015 تغییرات چندانی نداره ولی چون میخوام شرکتی بگیرم بعد از 5 ماه تحویل میدن یعنی درست با تحویل سال میلادی میترسم قیمت 2014 افت زیادی داشته باشه
ممنون از راهنماییتون
22:01  1393/05/21
پاسخ دادن
فرشیدf.h
0

ژیلا بنظر من چون قصد داری شرکتی بگیری و همینطوری هم شرکتیها مبلغ هشت تا ده میلیون بالاتر از بازار حساب میکنن اگر 2014 بگیری از دو طرف ضرر میکنی یعنی هم از بابت مدل وهم از بابت شرکتی بودن پس بهتر اینکه دندون رو جیگر بذاری و در اوایل 2015میلادی اقدام به خرید کنی که 12 ماه فرجه از بابت افت مدل داشته باشی و کمتر ضرر میکنی.
21:08  1393/05/22

esi
1

شركتى نگير چون پول اضافه ميگيرن و فولِ فول نيست و مانيتور كوچيكِ
حدوداً ٤ تا ٨ مليون گرون تره
14:15  1393/05/23

ms
2

سلام ولی شرکتی قابل اعتمادتره معلوم نیست اون ماشینی که تو بنگاه تحویل میدن واقعا 6 ایربگ رو داره یا نه اپتیما در اصل فابریکش مانیتور کوچک است اونایی که مانیتور بزرگ هستن در دوبی دستکاری شدن تنها معیار برای فول بودن تعداد ایربگ است
23:43  1393/05/23

esi
0

با سلام
من ماشين خودم را از شركت فاروق ( آقاى غفورى) خريدم در قلهك
بسيار راضى هستم، هم از نظر قيمت و هم آپشن مورد اعتماد هستن
در پاركينگشون هم كلى ماشين هست
نه مثل اين نمايشگاهى ها كه يه دونه اپتيما براى نمايش گذاشتن
اين هم شمارشون: 021-22615386
11:47  1393/05/21
پاسخ دادن
کیومرث
0

لطفا از دوستان خواهش می کنم در صورتی که شرکت معتبری رو که از اون اپتیما خرید کرده باشند و واقعاً صداقت در کار اونا هست را معرفی کنند تا همه استفاده کنند . بعضی از این شرکتها واقعا معلوم نیست ماشین هاشون فول هست یا نه و ماشین رو هم سر وقت نمی دن.
با تشکر از همه دوستان.
13:35  1393/05/20
پاسخ دادن
هانا
11

بچه ها واقعا شتابش خوبه ؟ جلوی ماشینای ایرانی ادم رو ضایع نمیکنه ؟
00:30  1393/05/19
پاسخ دادن
هانا
1

بچه ها کسی جواب منو نمیده !!!
01:24  1393/05/25

کاربر: kamy
1

بین اپتیما - سوناتا - نیسان تینا کدوم عالی هست ؟
20:43  1393/05/14
پاسخ دادن
فرشید
1

kamyسونوتا و اپتما هردو از بابت موتور و امکانات در یه سطح هستن ودو کره ای با هم رقابت میکنن ولی کیا اپتیما با طراحی به روز تر در بدنه و حتی با سادکی بیشتر در بدنه کناری خودرو توانسته قوی تر عمل کند و تا حدودی در طراحی خود ازbmwتقلید کرده و در کل اپتما با ظاهری معقولتر-خشن تر-شیکتر از خودروهای هم قیمت خود نیم سرو گردن بالاتر است و درکل دنیا فروش بسیار خوبی داشته اما تیانا یک سامورائی(با کلاس سامورائی هاست)ودر کل خودروهای ژاپنی از سواری بسیار خوب و از امکانات نسبتا کم بهره میبرند به طوری که اگر اتومبیلی ژاپنی با امکانات کره ای بخواهید سوار شوید مثل هوندا آکورد باید نزدیک 200میلیون هزینه کنید حالا اگر ظاهرش رو بپسندید که من نمیپسندم خلاصه اگر من جای شما باشم اپتما میخرم.
18:16  1393/05/17

farbod
0

optima
21:44  1393/05/17

محمدامین
5

فرق فول با نیمه فولش پیه ؟؟
18:47  1393/05/10
پاسخ دادن
کاربر: kamy
8

ماشین بسیار شیکی هست .

قیمتش حدود 30 میلیون زیادتره

ولی امکاناتش خوبه و خوش رکاب هست
21:28  1393/05/09
پاسخ دادن
فرشید
8

سلام دوستان
میشه خواهس کنم در رابطه با شتاب این خودرو و overdrive اون توضیح بدین
ممنون میشم
16:40  1393/05/09
پاسخ دادن
كورش
0

سلام ايا كسي ميدونه توي اپتيماي فول 2014 بجز زاپاس و جك و كتاب راهنما چيز ديگه اي بايد باشه يا نه؟لطفا راهنمايي كامل داشته باشيد
10:59  1393/05/05
پاسخ دادن
S.A
0

سلام به همه
ما یه اپتیما 2014 داریم ولی هر چی دنبال جایی قفل(off) کردن ایربک میگردیم پیدا نمیکنیم
انگار دفترچه راهنماش برای خودش نیست
لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه
18:21  1393/05/04
پاسخ دادن
پارسا
1

درو که باز میکنی( در سرنشین جلو) پیش لولا های در یه جای کلید
02:58  1393/05/07

S.A
0

ممنون از اقا پارسا
از نمایندگی که خریدیم پرسیدیم گفت مدل 2014 فول ایربگش قفل نمیشه
18:11  1393/05/11

فردین
0

فرمان d چیست؟
11:48  1393/04/31
پاسخ دادن
نیما
1

فرمون D یا فرمون سه حالته..... این مربوط به سه حالت رانندگی هستش که میشه تنظیم کنی
معمولی و اسپرت و اقتصادی....فول آپشن ها این فرمون D و نویگشین و مانیتور بزرگتر دارن.
15:15  1393/05/01

محمد رضا
1

من فکر می کنم بهترین ومورد اعتماد ترین لیزینگها ، ازنگاه من بانک ملت هستش که تو اینترنت به نام ( شرکت واسپاری ملت ) سرچ کنید. اپتیما هم داره/ 80 میلیون پیش میگیره و 48 قسط 2500 که من فکر میکنم 2500 در هر ماه به عنوان کرایه ماشین زیر پا هم براى یک ماه در نظر بگیرید خیلی به صرفه است / و در هر زمانی هم که بخواهید میتونید تسویه کنید و سود اقساط را پرداخت نکنید
02:07  1393/04/31
پاسخ دادن
ms
7

عزیزم پنجاه میلیون اختلافشه پول کمی نیست
00:55  1393/05/03

Hamid Reza
2

فقط اپتیما
15:45  1393/04/30
پاسخ دادن
esi
1

يه سوال
چرا مصرف بنزين منو نوشته ١٣ تا تو ١٠٠ كيلومتر
23:44  1393/04/26
پاسخ دادن
عباس
1

ماشین منو نوشته 6.9 جاده -9.7 شهر -ولی جاده رو هر 100 کیلومتر 10 تا سوزونده
16:37  1393/05/09

عباس
0

سلام .کسی میدونه کروز کنترلش چطور کار میکنه .من که نتونستم راش بندازمش .دکمه کروز را که میزنم روشن میشه ولی فایده نداره.
16:52  1393/05/09

kamyar
0

داداش کروز کنترل از 80 به بالا کار میکنه
23:54  1393/06/03

حمزه
1

شركت ارمان خودرو شركتي است پول شمارا مي گيره وچند ماهي باان كار ميكنه واينقدر شمارا خسته ميكنه كه ارزوي گرفتن پولت را بكني پس قول نخور !!!!! در ضمن همه افراد شاغل در ان بانام مستعار هستند وكلاه بردار
21:28  1393/04/26
پاسخ دادن
نبما
0

اپتیما نیوفیسش از چه مدلی شروع میشه؟ 2011 یا 2012!
20:01  1393/04/26
پاسخ دادن
خخخخخخخخ
0

2011
01:24  1393/05/31

کامران
4

سلام مدل 2013 178 اسب بخار
مدل 2014 198 اسب بخار قدرت داره کسی
تجربه رانندگی با جفتشو داره
آدرس و تلفن قلهکی رو بی زحمت به منم بدین
17:21  1393/04/24
پاسخ دادن
صادق
2

سجاد
باسلام من خودم آمدم بوشهرقيمت گرفتم بدون رادار149
اماآبادان پلاك اروندي 73 و پلاك ملي 143 بارادار آن هم اپتيما2015
07:59  1393/04/23
پاسخ دادن
مهدی
6

عزیز از چه کسی و کجا قیمت گرفتی؟
شماره و آدرس داری؟
13:12  1393/04/24

ms
3

سلام ببخشید کاربرد رادار چیه ؟ ماشینی که رادار نداره به این معناست که gps هم نداره ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. درود بر شما
14:52  1393/04/22
پاسخ دادن
esi
0

سلام
رادار اين هست كه شما فاصله ماشين را با ماشين جلويى تنظيم ميكنى بعد اگر اون فاصله كم شد و شما به ماشين جلويى نزديكتر از اون حد فاصل شدى آلارم ميده
يا به گارد ريل جاده
بد نيست داشته باشه
12:08  1393/04/23

عليرضا
3

سلام. من الان چند وقته بدجور تو كف اپتيما هستم واسه همين ميخوام بخرم. ولي اصلا چيزي درموردش نميدونم. قيمتش مهم نيس ولي ميخوام ديگه همه ي امكاناتش عالي باشه. ب نظرتون الان چيكار كنم. ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد!!؟؟؟
11:39  1393/04/22
پاسخ دادن
esi
16

سلام
من ٢٠ روز پيش خريدم يه اپتيماى فول
از يه شركت در قلهك خريدم
اولا هم قيمتش رو يه كم مناسب تر ميداد چون خودشون وارد كننده هستن هم خودشون كارتكس صادر ميكردن هم خودشون با خودرو بر براتون ميارن خونه و فردا صبحش دوباره خودرو بر مياد دنبالتون و با ماشين ميبره شماره گذارى (مجانى)
تو پاركينگشونم يه عالمه اپتيما داشتن نه مثل اين نمايشگاهيا ١ دونه ماشين دارن كه بعضى وقتام همونم ندارن ميگن واستا برات بياريم و الكى ميگن فول ولى فول نيست
خلاصه كه من تجربه خوبى داشتم اگر خواستين شمارشونو ميدم
12:20  1393/04/23

مهدی
1

علیرضا من هم می خواستم اپتیما بخرم ولی وقتی ازرا گرنجور رو دیدم اپتیما توچشم یه چیز به درد نخود به نظراومد توهم بورو ازرا گرنجور رو ببین بعد با اپتیما مقایسه کن
00:55  1393/04/26

اشکان
0

خیلی خوبه
00:34  1393/04/30

سا مان
0

سوال نکن فقط بخرش من دارم زمین رو می کنه
11:12  1393/04/31

نیما
0

سلام
اگر اپتیما 2012 وارداتی همه اپشنها را داشته باشد (شیفتر سقف گرم کن سردکن کیلومتر کادنزایی مانیتور دوربین عقب در اینه کول باکس تمام چرم مشکی طرح چوب در فرمان وداشبورد )ولی 2 ایربگ باشد فول است یا نیمه فول؟
11:06  1393/04/22
پاسخ دادن
esi
0

فول يعنى 6 ايربگ داشته باشه
اونايى كه ندارن ولي بقيه آپشن ها رو دارن تو دبى يا خود ايران ، دستى آپشن دارش كردن
و در كل فولِ فول يعنى ٦ ايربگ در كه ده نقطه رو ساپورت ميكنه
12:30  1393/04/23

esi
2

يه سوال
چرا مصرف بنزين منو نوشته ١٣ تا تو ١٠٠ كيلومتر
12:34  1393/04/23

esmaeel
4

آقا جان اين SD كارت رو از كجا بخرم؟
به سيستم اينفينيتى ميخوره؟
نويگيشن وصل ميشه؟
يه سوال ديگه وقتى ميخوايم ترمز دستى رو بزنيم ، دنده بايد روى d باشه؟ يا رو p يا فرقى نداره؟
19:58  1393/04/21
پاسخ دادن
امیر
0

اگه اینفینیتی اصل باشه sd کارت نداره چون نیوگیشن دبی است و برای پارک دهده رو p باشه
00:16  1393/04/22

سارا
0

سلام.من در مورد شرکت آرمان خودرو آتیه خیلی تحقیق کردم.تو اینترنت هم که بزنی کلی اطلاعات گیرت میاد . میگن خیلی شرکت کلاهبرداریه.اگه خواستی لیزینگی بگیری لیزینگ کارآفرین از همه مناسب تر در میاد-شرکت خسروانی هر ماشینی رو با این لیزینگ میده-اگه با لیزینگ کارافرین بگیری ماشین دو ساله هم میتونی بگیری که افت صفرش رو هم کرده باشه.
14:40  1393/04/21
پاسخ دادن
زهره
0

سلام من سانتافا دارم اما اصلا ازش راضی نیستم اما شوهرماپتیماداره 2014 و واقعا عالیه .به نظر من کیا اپتیما 2014 بخرید
19:00  1393/04/19
پاسخ دادن
nima
5

تروخدا کمکم کنید سوناتا newبهتره یا کیا اپتیما
اخه قیمتاشم در یک سطحه
چیییی بخرم
16:06  1393/04/16
پاسخ دادن
کاربر: aminextazi
1

من خودم سوناتا2012 دارم چندنا مزیت و چندتا ایراد نسبت به اپتیما داره اولین ایرادش صداش صقفشه ایراد بعدیش هم ترمزشه که به انداره اپتیما خوب نیست. مزیتهاش اینه که سوناتا خریدو فروشش از اپتیما بهترهشتابش تو حالش شیفترونیک بیشتره جادارتره و داخل کابینش فضای بیشتر و طراحی داخلیش بهتره.و امتیازات جهانی که کسب کرده بیشتراز اپتیماس.طراحیبیرونیشم که سلیقه ایه.بعضی اپشن هاشون هم که تو بعضی موارد سوناتا دارا میباشد و لی اپتیما خیر و بعضی اپشنها رو هم که اپتیما دارد سوناتا ندارد
09:30  1393/04/25

میلاد
1

سلام من هم ساناتا داشتم هم اپتیما!سانتا زودبه صدا میوفته ولی اپتیما عالیه هیچ مشکلی نداره،به نظرمن اپتیما خیلی سرتره
12:20  1393/04/16
پاسخ دادن
امین
0

سلام من اپتیما 2014 دارم واقعا ماشین خوبیه از همه لحاظ قبل از اون ix45 داشتم ولی خیلی ضعیفه بدنه سنگینی داره .
04:25  1393/04/15
پاسخ دادن
ياسين
0

من ازرا گرانژور داشتم فروختم ي اوپتيما خريدم عاليه اوپتيما بخريد ضرر نميكنيد
بخريد عاليه
07:05  1393/05/08

عارف
0

با سلام من اپتيما نداشتم ولي سوناتا 2013 داشتم حدود5000 كيلومترم روندم كوچكترين سرو صدا و ايرادي رو تو ماشين نديدم البته وارداتي بود پول لازم شدم و فروختم خيلي نرم و عالي بود دوست دارم اپتيمارو هم امتحان كنم .
16:08  1393/04/13
پاسخ دادن
سعید
3

کسی از آخرین قیمت اطلاعی داره ؟ 2015 فول آپشن ..مانیتور بزرگ قیمت نمایشگاهی ؟

خود اطلس خودرو قیمت رو سایتش برا 2015 نزده بود ...

22:20  1393/04/11
پاسخ دادن
امیرحسین
0

عزیزم من الان هم خودم و پدرم دو تا اپتیما 2014داریم تا سال 2017 طراحی اپتیما تغییر پیدا نمیکنه این هیودارو نگاه نکن شورشو در آورده هی طراحی جدید میزنه حالاهم بزن به اینترنت آزرا 2015تو مه شکن هاش میبینی از اپتیما تقلید کرده یا همون i30جدید هم همین طور ...........
00:37  1393/04/22

صادق
0

باسلام
درآبادان اپتيما 2015 فول؛فول بارادار آمده كه قيمت پلاك اروندي 73 و قيمت پلاك ملي 143اين كاهش قيمت بعلت ماه مبارك رمضان است.
08:12  1393/04/23

سعید
4

کسی از آخرین قیمت اطلاعی داره ؟ 2015 فول آپشن ..مانیتور بزرگ قیمت نمایشگاهی ؟

خود اطلس خودرو قیمت رو سایتش برا 2015 نزده بود ...

22:18  1393/04/11
پاسخ دادن
سینا
1

می خواستم بدونم مدل لیمیتد اپتیما 2014 داخل بازار ایران هست
15:47  1393/04/08
پاسخ دادن
شهاب
0

سلام.
لطفا راهنماییم کنید اپتیما 2012 کارکرد پایین بخرم یا ازرا 2010 کم کارکرد؟؟؟؟
خواهشا با دلیل توضیح بدین نه از رو تعصب یا احساس...
15:06  1393/04/07
پاسخ دادن
الهام
0

بع نظر من اوبکیما بخر چون هم از نظر زیبایی بهتره و هم مکانات بیشتری داره.
16:37  1393/04/07

esi
0

با سلام
من امروز يك اپتيما صفر فول خريدم
هنوز پلاك نزدم ، تو كوچه يكم رانندگي كردم موقع دور زدن يه صدايى ميداد
من نميدونم از كجاش هست در حال دور زدن و ترمز با هم اون صدا رو ميداد
كسى ميدونه چشه؟
19:24  1393/04/04
پاسخ دادن
بهروز 22
1

کلا ماشین خارجی نخرین که بد سرتون کلاه میره چرا !!! چون قیمت کیا موهاوی در اربیل عراق به پول ایران 53 ملیون این در حالیه که تو ایران 220 ملیونه دقیق نمی دونم ولی در این حدوده . حالا فهمیدید چرا@@@@@@@@@@$#33333333
15:46  1393/04/03
پاسخ دادن
ms
0

من دیروز قیمت کردم گفت 158
23:14  1393/04/01
پاسخ دادن
esi
0

لابد اون با رادار بوده
16:32  1393/04/03

کاربر: negi
0

با سلام
من ميخوام اپتيما فول بگيرم فقط بدون رادار
هر نمايشگاهى يه قيمت ميده. از146 تا 155 قيمت دارم. همشونم به شرط اورجينال بودن آپشن ها و اوكى بودن ماشين ميدن. نميدونم چه كنم!؟!؟!؟!
از كدوم نمايشگاه بگيرم كه هم گرون نندازه هم قابل اعتماد باشه؟
19:36  1393/04/01
پاسخ دادن
محمد
0

پولت چقدره
00:33  1393/04/06

امیر
0

من هفته پیش فولشو خریدم 152 البته داخل مشکی . داخل مشکی گرون تره و مانیتور بزرگ و آنتن کوسه ای و 8 ایربگ
17:51  1393/04/12

سجاد
2

با سلام
من بچه بوشهرم کارم واردات ماشین از نظز من قیمتی که به شما گفتند خیلی بالا است برای اپتیما بدون رادار.شما باید در قیمت 140 متوسط بخرید.
19:40  1393/04/21

مسعود
1

من سوناتا2014 ثبت نام کردم تا امروز یک ماه تاخیر داره هنوز تحویلش ندادن .این که اولش باشه خدا به داد خدماتش برسه .تحویل گرفتم میفروشمش تیانا میخرم..اپتیما هم ماله کیاست وکیا هم برای هیوندا ...شنیدین میگن سگ زرد برادر شغاله از من میشنوین اول ماشینو ببینین بعد بخرین حتی گرونتر....پیش خرید و تحویل یه ماهه و چارماهه رو ولش کنین .
23:49  1393/03/31
پاسخ دادن
شهرام
0

اپتیما 2014اروندی خریدم فقط2ایربک داره وصندلی برقی نیست اماتمام اپشنارو داره هالا فول یانیمه فول
12:40  1393/03/29
پاسخ دادن
امیر
0

نیمه فوله چون فولش صندلی برقی و 8 ایربگ و مانیتور اینفینیتی بزرگ و آنتن کوسه ایه
17:49  1393/04/12

پوريا
0

بچها سرات خوله يا بى ام وه xw يا اسپرتيج
07:45  1393/03/28
پاسخ دادن
فريد
4

سلام من فيلم تست كامل اپتيما ميخوام از كجا دانلود كنم
08:22  1393/03/20
پاسخ دادن
صادق
8

دوستان عزيز وقت بخير،هركسي كه اپتيمافول2014 رابگير .بردكرده،اگربتوانيدازگمرك آبادان ياخرمشهرچون كه ارزنتر است نقطه تمام
10:01  1393/03/23

esi
1

آيا توسان و اسبورت ايج و ix45 قدرت موتورشون ضعيف نيست؟ تو سر بالايى ميكشن؟
يا كلاً بيخيال شم و اپتيما بخرم؟
22:10  1393/03/19
پاسخ دادن
علي
2

اپتيما بخر
21:25  1393/03/20

محسن
0

ببین داداش امروزه اپشن ماشین مهمه نه قدرت چرا قدرت هم تاحدودی شما حساب کن پیکان 120 میره اسپورتیج هم 120 ول کودومشون بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
11:18  1393/04/07

esi
3

سلام
من ميخوام اپتيما بخرم به زودى
ولى چون از ماشين شاسى بلند بيشتر خوشم مياد تو ذهنم سانتافه تك دفرانسيل هم هست!
نظرتون رو ميخواستم بدونم؟ آيا اون موتور ميتونه آن بدنه رو تحمل كنه؟
21:52  1393/03/19
پاسخ دادن
میلاد
0

سلام بچه ها اگه میخوای نقدی ماشین بخرید بیاید کرمانشاه یه گالری ماشین روبروی بیمارستان کرمانشاهی هست 5 الا 10میلیون از هرجای دیگه ای ارزان تره بیاید ببینید کف و خونتون قاطی میشه .بای
20:11  1393/03/19
پاسخ دادن
حسام
0

دوستانی که از شرک های لیزینگی سوال کردند خدمتشون بگم که تا جایی که امکان داره به هیچ عنوان از این شرکتها خرید نکنید و اگر خواستین این کارو بکنین حتما قرارداد رو با دقت بخونید که بد سرتون کلاه میره.در آخر هم بگم شرکت پرشین پارس کلاه بردارترین شرکت لیزینگی که به دروغ با قیمت پایین ثبت نام میکنه اما ماشینی تحویل نمیده
13:53  1393/03/19
پاسخ دادن
مجید
0

دوستان سلام
من قبل خرید اپتیما یه سوناتا 2013 داشتم کهاصلا راضی نبودم
اما یه اپتیما فول گرفتم که عالیه
من 148 خریدم صفر فول
15:22  1393/03/23

پارمیدا
1

خیلی قیمتش مفته
04:09  1393/03/18
پاسخ دادن
مرتضی
4

اصولا ماشین های هیوندا و کیا با ظاهری جذاب و آپشن های زیاد جوون ها رو جذب میکنن.ولی ماشین های ژاپنی مثل نیسان ، تویوتا ،هوندا و ... به زیبایی ماشین های کره ای نیستند ولی از لحاظ کیفیت و مصرف سوخت عالی هستند.
با 130 میلیون میشه تویوتا آریون کارکرده 2009 خرید که فوق العادست.هم از لحاظ شتاب و هندلینگ حرف نداره.بهتون پیشنهاد میکنم گول ظاهر هیوندا و کیا رو نخورید.برین دنبال کیفیت.آریون بخرید و حالشو ببرید
12:54  1393/03/17
پاسخ دادن
پویا
2

ژاپنی هام خیلی کسل کننده شدند آپشنم که زورشون میاد بگذارند که این روزها ماشین بدون آپشن لطفی نداره به لحاظ کیفیت ژاپنی بهتره آما کره ای هم بی کیفیت نیست
10:02  1393/03/30

امیر
4

سلام دوستان
2 تا سوال داشتم لطفا راهننمایی ام کنید:
1- اپتیما 2014 یه مدل داریم؟
2- بین اپتما و اسپرتج کدوم بهتره؟
17:31  1393/03/15
پاسخ دادن
امير
2

اپتيما بهتره من اسپرتيج داشتم فقط قيافه داره موتورش خيلي ضعيفه توسربالايي ها زورميزنه
09:19  1393/03/19

آريانا
1

ببخشيد من ميخوام براي بابا ماشين بگيرم برا تولدش اپتيما يا جنسيس کوپه
01:24  1393/03/14
پاسخ دادن
اسى
2

اپتيما بگير
10:57  1393/03/15

Mehrshad
0

اپتيما عاليه ولى جنسيس كوپه 2014 فول آپشنش عاليه به نظر من جنسيس كوپه بگير
17:15  1393/03/19

negar
2

سلام
آیا کسی شرکت ارمان خودرو آتیه را میشناسه؟ من میخوام اپتیما بخرم به صورت قسطی.. شرایتش هم عالیه اما هیج اعتمادی ندارم
میترسم کلاه برداری کنند
اگر کسی اطلاعاتی ممون میشم راهنمایی کنه....
22:25  1393/03/05
پاسخ دادن
بويا
4

أصلا مدت دار ثبت نام نكن كه از ماشين خبري نيست
23:23  1393/03/05

حسینی
1

سلام
ازلیزینگ انصار خریدکن باشررایط 48ماهه
تهران :آخر سردار جنگل نرسیده به نیایش
00:04  1393/03/06

negar
1

مرسى
باز هم كسى جايى را سراغ داره كه ماشين قسطي بده با شرايط خوب ؟ و اينكه مورد اعتماد باشه؟
15:06  1393/03/06

negar
4

ممنون
اگر ممكنه بگين از كجا ميشه ماشين ليزينگى خريد
با شرايط خوب و قابل اعتماد؟
اين شركت ارمان خودرو اتيه كاملا كلاه بردارن
خوب شد زوووود فهميديم
15:12  1393/03/06

امین
0

پلاك منطقه میخوای؟
13:18  1393/03/12

amir
1

اصلا ب اين شركت ها اعتمادنكن
17:07  1393/03/12

علیرضا
2

سلام،من اپتیمارو دارم ولی اصلا شتاب نداره ولی اگه تو دوربیوفته پروازمیکنه..
20:13  1393/03/04
پاسخ دادن
بهار
39

همه چه پولدارن من بعد از سه سال کار و زحمت پولم رسید یه پراید مدل 82 بخرم-انگاری باید استعفا بدم دنبال شوهر پولدار بگردم اینطوری بهتره
14:27  1393/02/30
پاسخ دادن
peyman
5

با سلام خدمت دوستان. من بین اپتیما و سوناتا شک بودم اما با این تفاسیر بیشتر به سمت اپتیما کشیده شدم.به زودی قصد خرید یه 2014 شو دارم.
21:51  1393/02/27
پاسخ دادن
امیر
0

سوناتا که مدل 2015 اش رونمایی شده.واصلا شبیه نسل قبلیش نیست.
بخری ضرر میکنی
17:04  1393/03/06

روزبه
7

به نظرم باتوجه به امكاناتش يكى از بهترين ماشين هاى شهرى در آرامش و قيمت هست.
مى توان به راحتى گفت كه اپتيما از نظر آرامش و امنيت و زيبايى از هيوندا آزارا،هيوندا سوناتا،كيا اسپورت ايج وتويوتا كمرى و...برتر است.
00:09  1393/02/26
پاسخ دادن
nima
3

نه به نظر منsonataبهتره
14:56  1393/03/01

ارش
5

بله. دوره نیو سوناتا تموم شد. کیا خیلی بهتره.
05:44  1393/03/08

علی
16

چطوری میشه فهمید آپشنهایی که فروشنده میگه واقعا وجود دارند یا نه . مثلا 2 تا ایربگ داره یا 6 یا 10 ؟ یا اینکه آپشنها فابریک هستند یا نه ؟
09:45  1393/02/12
پاسخ دادن
مسعود
45

با سلام می خواستم ببینم داخل اپتیما خشکه یا نرمه ؟ ایا تو دست اندازهای داخل شهری جیر جیر میکنه ؟ ممنون میشم اگه خوب راهنمایی کنین با سپاس فراوان.
00:51  1393/02/09
پاسخ دادن
ms
13

بچه ها لطفا راهنمایی کنید
03:48  1393/02/19

امیرحسین
5

سلام مسعود ببین این اپتیما ها یه ماشینه فوق العاده عالی هستن هرکی هم میگه بد هس در مقابل سوناتا پورشه هس باور کن من خودم باهاش تو جلفا 224تا روندم حتی ازش صدای ناهنجاری یا تکونی مشاهده نکردم...................برو بخر ببین چی هس
18:52  1393/02/19

NAVID
1

بله بسیار نرم است
23:58  1393/02/22

NAVID
0

خیلی خوبه من عموم داره و من اون را راندم
00:05  1393/02/23

علی
6

من یک ساله اپتیما وارداتی دارم.مدل 2012.نیو فیسشو دوست ندارم بنظرم قبلیش شیکتر و جوونی تره.اما من با یک مکانیک حرفه ای و یک طراح گرافیست رفتیم بالای سر اپتیما و سوناتا.مکانیک گفت سقف و جلو بندی سوناتا ضعیف تره.طراح گفت تزیینات سوناتا اغراق آمیز و خسته کنندست.در صورتیکه اپتیما بدون شلوغ بازی و خط های اضافی زیبایی رو به نمایش گذاشته.حتی بعد یکسال و نیم خواستم شاسی بلند بخرم پشیمون شدم چون آپشنهای اپتیما و نرمیش رو نمیخوام ازدست بدم.حالا اگه کسی فکر میکنه میکوبه بنظرم باید باد لاستیکاشو تنظیم کنه.ولی سوار سوناتا شدم،موقعیکه ترمز میکردم صدای اتاقو میشنیدم.قیز قیز صدا می داد.میگفت سقفاشون زود صدا میوفته.اصلا ظاهرشونم نگاه کنی کافیه.سوناتا مثل جغله ها میمونه...
15:18  1393/02/27

مهرنام
5

سلام دوست عزیز من ب تازگی این ماشین رو خریداری کردم قبلا سوناتا yf داشتم اما سواری ک اپتیما داره سوناتا نداره شما داخل ماشین ک باشی هیچی احساس نمیکنی چه برسه به صدای جیر جیر اپتیما به نسبت پولی ک براش میدی واقعا ارزش داره کلام آخر اینکه ی ماشین بی نظیر در سبک رده خودش میتونه باشه شتاب .سرعت و راحتی 20 بدرود......
20:20  1393/02/31

ardalan
3

سلام
من قبل از عید فول وارداتی خریدم...

باهاش کلی گشتم عالیه....

واقعا تو رنج قیمت خودش بهترینه...

من خیلی چرخیدم....

از لحاظ اینکه دوستان میگن میکوبه اشتباه میکنن....

با یه تنظیم باد فوق العاده نرم میشه

من باهاش هم درگ گذاشتم هم شتاب گیری
عالیه
15:05  1393/02/06
پاسخ دادن
مسعود
3

هر دوشون خوبن و فقط یه تفاوت کوچیک دارن اونم افت قیمت شدید اپتیماست ومثلا با 3000 کارکرد 9 میلیون زیر قیمت صفر گیر میاد .بنظرم افرادی که مثه من حداگثر دو سال ماشین نیگر میدارن سوناتا بخرن وگر نه هر کدوم دلشون میگه .ظاهرا اپتیما جوون پستد تره .من خوشم میاد .ولی در نهایت سوناتا ثبت نام کردم
15:42  1393/02/05
پاسخ دادن
محسن
8

سلام موندم نظرات مثبت ومنفی در مورد اوپتیما انقدر زیاد است که ادم راکلافه میکنه نمیدانم چکار کنم؛
22:59  1393/02/02
پاسخ دادن
سعید
7

سلام من اپتیما 2014 شرکتی خریدم البته 1 ماه دیرتر از موعد دادند ولی امتیازاتی هم داشت مثلا 40% تخفیف بیمه بدنه. از لحاظ خود ماشین که 2 ماه دارمش خیلی خوبه راحتی جاداری و هندلینگ عالی . تو جاده مصرف سوخت 8.4 یعنی واقعا ماشین جاده است تو سرعتهای بالا راحت شتاب میگیره.تنها ایرادی که میشه گفت تو شهر دست انداز رو نشون میده ولی این به دلیل قرص و محکم بودن جلوبندی و سیستم تعلیق اسپرتش هست که نسبت به سوناتا دیرتر به خرج میفته. توی جاده و سرپیچ عالی عمل میکنه تا باهاش رانندگی نکنی متوجه نمی شی
10:21  1393/02/01
پاسخ دادن
اسماعيل
2

با سلام
شما قسطي خريدين؟
آيا جايى رو ميشناسين قسطى بدن با شرايط مناسب و قابل اعتماد باشن؟ ممنون مشم رشهنمشيي كنيد
15:37  1393/03/06

هموطن
4

کمکم کنید لطفا. کجا میتونم اپتیما 2014 مدل لیمیتد تحویل فوری خریداری نمایم.؟؟؟؟؟ممنون میشم از جوابتان.
18:04  1393/01/31
پاسخ دادن
محمد رضا
6

انصافا ماشین خوبیه بهتر از سوناتا هست
12:04  1393/01/27
پاسخ دادن
رامین
3

من داشتم به پولی که میدی انقدر ارزش نداره
من بجاش سوناتا برداشتم 2014
11:04  1393/01/25
پاسخ دادن
اشتهاردی
1

سلام دوستان لطفاً راهنمایی کنید دفترچه راهنمای فارسی اپتیما 2010 را از کجا و چه آدرسی دانلود کنم . ممنونم
13:35  1393/01/23
پاسخ دادن
امیر
0

برو به سایت اطلس خودرو
23:07  1393/02/20

اشتهاردی
0

سلام دوستان. من یک اپتیما 2010 گرفتم و ازش راضی ام فقط برای سرویس نمی دونم کدوم تعمیرگاه مجاز برم که پول الکی ازم نگیرن شماها که قبلا این ماشین رو داشتین کدوم تعمیرگاه مجاز را معرفی می کنین که منصف باشه و قطعات را الکی تعویض نکنن . ممنون از راهنماییتون
13:32  1393/01/23
پاسخ دادن
کنگانی
7

سلام خدمت دوستان ایا شما به این فکر کردید که کیا اپتیما 2014 از دور که بهش نگاه میکنید شبیه به بی ام و نشان میدهد واقعا که داره با شرکت المانی رقابت میکنه
01:57  1393/01/19
پاسخ دادن
كيان
10

همونطور كه نبايد سايپا ايرانو با كيا و هيونداي مقايسه كرد
همينطورم نبايد كيا رو با بي ام و مقايسه كرد
اصن ماشين كره اي شايستگي رقابت با آلماني و امريكايي رو نداره
چه از لحاظ طراحي چه از لحاظ كيفيت و طول عمر
07:43  1393/01/24

امیرحسین
6

شما درست می گی اپتیما خیلی ماشین عالیه من یه 320 دارم و یه اپتیما 2014 واقعا از اپتیما راضی ترم
12:05  1393/01/24

Shayan
3

دوست عزیز. دلیل اینکه این خودرو ها با خودرو های المانی قابل مقایسه هستند اینه که ایین ماشینا در اصل ساخت امریکا هستند و به غیر بعضی قطعات 90. درصد تو. امریکا تولد میشه
13:15  1393/01/26

مبىن
1

موافقم
12:36  1393/01/31

PARSA
15

من خودم یک پورشه پانامرا دارم از سرعتش خیلی راضی ام به شماهم خرید این خودروی 1میلیاردو500ملیونی را پیشنهاد میکنم .
17:32  1393/01/15
پاسخ دادن
منا
4

ممنون از پیشنهادتون. خوب شد گفتید. ما که اصلا به فکرمون نرسیده بود. حالا بفرمایید چه ویژگیهایی داره که بخریم.
17:56  1393/02/27

محمد
1

خداییش حلالت ما تو کف اپتیما هستیم شما یهو اومدی زدی تو ذوق
22:53  1393/03/04

محمد استاد
2

سلام به همه دوستان من وقتی اپتیما 2014 را تو خیابان میبینم ناخوداگاه نگاهم روش قفل میشه انشاا... تا 2 ماهه اینده میخرمش.
23:33  1393/03/04

اپتيما
5

من دو هفته به عيد يكدونه فول وارداتي خريدم عيدم باهاش رفتم شمال هنوز نتونستم درست و حسابي سرعت برم باهاش ولي به نظرم ماشين خوبيه حداقل فيس زيباتري نسبت به هيوندا داره .
20:21  1393/01/14
پاسخ دادن
سجاد ن
5

کاشکی مثل سوناتا ۶ سیلندر بود
17:43  1393/01/13
پاسخ دادن
خخخخخخخخ
2

عزیزم سوناتا هم 4 سیلندره
خخخخخخخخ
01:51  1393/05/30

فرشاد
9

سلام
منم دارم پولمو جمع میکنم کیا اپتیما 2014 بخرم
به نظرتون بالاخره شرکتی بخرم یا آزاد ؟
19:42  1393/01/10
پاسخ دادن
مهدی تمنانلو
3

سلام من خودم bmw x60دارم ماشین خیلی خوب است اگرشما پول دارید ماشینهای المانی بخرید
21:52  1393/01/03
پاسخ دادن
ارین
14

تو نمیتونی بی ام دبلیو رو با کیا مقایسه کنی اصلا به هم نمیخورن
16:05  1393/01/07

حسن
15

شما منظورت لیفان x60 هستش ؟ :)
یاX6 ?
09:10  1393/02/09

Sara
60

سلام من پول ندارم ماشين بخرم ،،،بنظرتون چي نخرم بهتره ؟؟!!خخخخخخ
00:39  1393/01/03
پاسخ دادن
داریوش
3

بابا الکی جو ندید به ملت با 2014سه تا مسابقه که دادم پیچ و مهرش وا رفته 9500000 رو دستم خرج گذاشته اونم چی مثلا نو هست /فقط چسبندگیش به جاده سر دور بد نیس ولی برا حرکات نمایشی بیش ازحد سنگین و داغونه
21:27  1393/01/24

مهران
2

ما ی اپتیما 2013فول آپشن رنگ مشکی داشتیم بعد ی ماه دادیم توسانix35 گرفتیم البته اونم اتفاقی پیش آمد
واقعا خدای قیامت ماشینه هم امکاناتش هم شتابش و هم وقتی سر پیچ ی لامپ داره که نور پردازی میکنه و دید کور شمارو باز میکنه البته کمی خشک بود در کل شاید ix35رو بدیم ی2014اپتیما بر داریم
راستی ix35هم ماشین خوب و عالی هستش با اون هیکل گندش شتاب خوبی داره در کل ماشینای که قیمتشون از صد ملیون رد میشه ماشین های شاخی هستند
00:59  1393/01/02
پاسخ دادن
صادق
1

ایکس 60 لیفان بهتره.به قیمتش می ارزه اصلا هم خشک نیست.چون چینی است همه فرار می کنند به سمت برند های کیا و هیوندا.کلاس بازی را بذارید کنار.ماشین خوب و زیبا و به صرف همون لیفان ایکس 60 است
10:22  1392/12/24
پاسخ دادن
امین
10

ما یه بار لیفان خریدیم برا هفت پشت مون بس بود هروقت پولمون اضافی کرد چشم لیفان میخریم.............
22:22  1392/12/25

محسن
16

پسر جون لیفان هم شد ماشین
خلایق هر چه لایق
عموی خانمم سری اولشو خرید بعد از 1.5 سال الان ایراد موتوری پیدا کرده قطعه ندارن و میگن 15 میلیون خرجشه
تو رو خدا این آشغالای چینی رو تبلیغ نکنید . حالاکه تاوان کره ای هارو بعد از 20 سال دادیم بزارید لذتش هم با ماشینهای با کیفیتش ببریم هر چند قیمتا خیلی بالاست
13:56  1392/12/27

hamid
11

سلام به دوستان من اپتيما٢٠١٤ نيو فيس شركتى گرفتم وعالى و در جواب دوستمون كه گفت شركتى گرفتم شماره نشد دوست عزيز از اطلس خودرو اگر گرفته باشى كه ديگه از مهر تمام ماشيناى انها ديگه احتياج به مالك نداره خودشون پلاك رو ميگيرن چطور ميگن ماشين پلاك نشد مگه ميشه من تا الان ٦ سال از كيا ماشين ميخرم و واقعا راضيم شما ميخاى تبليغ هيوندا بكنى در صورتى كه تو تمام سايتهاى خارجى اپتيما سرتر موفق باشين
21:22  1392/12/21
پاسخ دادن
سجاد
0

سلام.من مهندسی مکانیکم جامداتم 1 ساله کارکند شرکت نفتم 24 سالمه همیشه عاشقه کمری بودم خواستم تویتا کمری 2007 یا 2009 بخرم ولی از وقتی سوناتا و اپتیما دیدیم دچار تردید شدم گذاشتم 100 ملیون جمع کنم ولی نمدونم با 100 ملیون کدومو بخرم.....
20:32  1393/01/03

گمنام
1

سلام دوستان.بين اپتيماو سيتروئن سي5 موندم لطفا راهنماييم كنيد
18:38  1392/12/21
پاسخ دادن
بنيامين
3

به نظر من هيچي ماشين ها كيا نميشه بخوصوص اپتيما،اپتيما بخريد خيلي بهتره لوازمش هم راحت تر گير مياد
14:40  1392/12/27

شاهین
2

سلام به نظر من اپتیما بهترین ماشین هستش خیلی هم خوشکله.
10:17  1393/01/01

علی.د
11

سلام دوستان.من 3هفته پیش بعد از کلی تحقیق و وسوسه اپتیما نیو فیس خریدم.تو نگاه اول از پولی که دادم بیشتر میارزید.روز دوم عیبها معلومشد.فرمون سفت و کمکها سفتتر.بعدش کلی ایرادهای مونتاژ.بالاخره پلاک هم نشد و شرکت گفت بیا یکی دیگه ببر که شماره میشه.دومی رو که دادن کلی زوق زدم که به به یه ماشین نوی دیگه.امااااا از همون روز اول جعبه دندش زوزه میکشید بخدا.همون روز فروختم و سوناتا 2014 کرفتم.چند روزه که دارم خوبه.ولی دیگه سراغ کیا نمیرم.بخدا همش عین واقعیتی بود که سرم اومد.حالا خود دانید
13:18  1392/12/15
پاسخ دادن
بابک
8

داداش حالم گرفته شد . ولی فکر کنم از شرکتی نمی گرفتی بهتر بود.
ذوستان دیگه هم این مشکلات دوستم را دارن
08:56  1392/12/17

کاربر: babak
12

دوست عزیز اشتباه این بود از شرکت اطلس خودرو گرفتی ماشینتو.
من خودم بالاخره هفته پیش اپیتما فول 10 ایربگ 2014 با قیمت 130.000.000 میلیون خریدم از یک نمایشگاه تو خ عباس آباد . ماشین هیچ مشکلی که شما گفتین را ندارد . فرمان عالی و نرم . جعبه دنده هم صدا نمیده

ماشین را با وارداتی بخری. تو ایران نه شرکت معنی میده و نه گارانتی..
09:55  1392/12/18

رضا
1

شرکت کیا تا زمانی که ماشین تون گارانتی داشته باشه اگه مشکلی در گیربکس و یا موتور ماشین تون بوجود بیاد ماشین تون قابل تعویضه چون طرف قرارداد شرکت کره ای ما شینهای دارای عیب و اشکال رو برای فهمیدن دلیلش برمیگردونه خودم چهار ساله که از محصولات کیا استفاده میکنم تا امروز هیچ مشکلی برام بوجود نیومده حداقل یه چرخش به تمام خودرو سازی ایران می ارزه
23:34  1392/12/21

محمد یزد
3

اقا علی من دارم بسیار کمکش نرم و فرمان روان دارد شما را نمیدونم اگر از شرکت خریده باشی مفت نمی ارزه!!
21:04  1392/12/23

علی
2

دوستم داری در مورد فرمون اپتیما صحبت میکنی
؟
فکر کنم تا حالا سوار نشدی یه چیزی شنیدی
احتمالا با سوناتا مقایسه میکنی که واقعا مایه ننگ شده واسه هیوندا
01:06  1393/01/16

اصغر
0

بلثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث
14:26  1392/12/14
پاسخ دادن
کاربر: babak
2

با سلام
من قصد خرید اپتیما 2014 دارم . فقط میخواهم بدونم فرق آپشن های 2 ایربگ نیمه فول با 10 ایربگ فول چی هست
ممنون میشم راهنمایی کنید
سپاس
10:36  1392/12/14
پاسخ دادن
محسن
2

کلا" کیا ( اطلس خودرو) سرویس دهی خوبی نداره اگر در این رنج قیمت بخواهی بگیری سوناتا بگیر هم سرویس دهی بهتری داره هم مثل کیا مشتریاش را سرکیسه نمیکنه
12:33  1392/12/24

اریوبرزن
3

اخه یکی نیست به این اخوی بگه بابا جن اطلس خودرو و اسان موتور مال اقایا گرامی هست و دیگه این بهتره اون بهتره نداره. ضمنا کیا و هیوندای هم چندین ساله با هم ادغام شده اند.
18:31  1393/01/23

کاربر: babak
7

با سلام
من قصد خرید اپتیما 2014 دارم . فقط میخواهم بدونم فرق آپشن های 2 ایربگ نیمه فول با 10 ایربگ فول چی هست
ممنون میشم راهنمایی کنید
سپاس
10:35  1392/12/14
پاسخ دادن
رعوف
6

ضامن شستشوی چراغ جلو را اگه میدانی برام بگو ممنون میشم
22:50  1393/01/21

حسین جمالی
0

در 2ایربگ فقط سرنشین جلو در هنگام تصادف امنیت دارند ولی در 6 ایربگ سرنشین عقب هم امنیت جانی دارد
11:32  1393/04/15

حسین جمالی
1

من کارم فروش ماشین خارجیه قبول هم دارم اپتیما خیلی بهتر از سوناتا یا خیلی از ماشین های هم رنج خودش و خوب هم تو ایران جا افتاده من دنبال مطلبی در مورد ابشن های ریز کیا و هیندا هستم اگر کسی کمکم کنه ممنونم بهم ادرس سایت بده
11:41  1393/04/15

بابک
0

با سلام به همه دوستان.
من میخواهم اپتیما 2014 بخرم . ولی میخواهم بدونم فرق آپشن های بین 2 ایربگ و 10 ایربگ چی هست دقیقآ . چون 2 ایربگش 113.000.000 میلیون هست و 10 ایربگ فول 130.000.000

لطفآ راهنمایی کنید
با تشکر
10:27  1392/12/14
پاسخ دادن
علی
7

باکلاس و شیک.
ای کاش منم داشتم.
خوش به حال اونایی که این ماشین رودارند.
20:18  1392/12/12
پاسخ دادن
مهرداد
0

سلام دوستان عزیز ! من میخوام بعد از عید اپتیما 2014 بخرم , فقط میخواستم بدونم فرق شرکتی با وارداتیش تو چیه ؟ کدوم یکی بهتره ؟ آپشنای ماشین تو دو حالت یکسانه ؟!
واقعا ممنون میشم اگه کمکم کنید !
19:58  1392/12/09
پاسخ دادن
محسن
12

سلام دوستان من يه اپتيما نيو فيس دارم از هر لحاظي از سوناتا سرتر هم نرمي هم هندلينگ هم ظاهر واز دوستاني كه ميخوان در اين كلاس ماشين بخرن من بهشون اپتيمارو پيشنهاد ميكنم واقعا عاليه
02:06  1392/12/09
پاسخ دادن
اسماعیل
3

عالی و شیک زیبا انشا الله میخرمش
17:37  1392/12/08
پاسخ دادن
علی
0

واقعا کیا موتور ماشیناش خیلی آشغال و بی‌کیفیتن
13:53  1392/12/07
پاسخ دادن
گلابی
1

علی آقا من خودم توسان دارم.توسان مرگ نداره.خیلی عالیه. اپتیما خوبه اما تا اونجاییکه من میدونم محصولات کیا خیلی خشکند.اعصاب آدم خورد میشه.اما هیوندای نرمه. توسان ظاهر حرفه ای داره و زود دل رو نمیزنه.ضمنا خیلی نرمه.اپتیما هم کلاس خودش رو داره فقط ممکنه خشک باشه
14:44  1392/12/05
پاسخ دادن
گلابی
1

علی جون دمت گرم.نوش جونت. حالشو ببر.
12:30  1392/12/05
پاسخ دادن
علي
2

يكماه اپتيماخريدم خدايي خيلي عاليه باكلاس وراحت اول خواستم ix35بگيرم اماپشيمون شدم داخلش خيلي تنگ وخفه بودوجلوداشبردش مثل پرايدخشك وسفت امارانندگي بااپتيماخيلي راحته
18:54  1392/12/04
پاسخ دادن
گلابی
3

دوستان بخرید.پیر بشید چه سوار الاغ بشید چه بنز دیگه فرقی نمیکنه. اون زمان باید بزارید وارثاتون با پولا حال کنند. اپتیما، توسان، سورنتو سوناتا هرچی شد بخرید
ما که خریدیم داریم حالش رو میبریم
15:11  1392/12/03
پاسخ دادن
گلابی
4

دوستان یه ژیان میخوام تودوزی چرم - چهار گرمکن. رینگ 19 زنون با شیشه شور تازه سقفش هم پانوراما باشه.
آقا هرکی این ژیان رو سراغ داره سوارش بشه خیلی حال میده
14:29  1392/12/03
پاسخ دادن
گلابی
2

آقا پیمان من استخاره کردم.نه بد اومد نه خوب.حالا ماشین سراغ دارید نصفش سوناتا باشه نصفش اپتیما. چون وسط در اومده
14:25  1392/12/03
پاسخ دادن
سعید
3

دوستان از بین این ماشینها کدوم بهتره؟
اپتیما. توسان( ix35 ) . اسپورتیج
14:19  1392/12/03
پاسخ دادن
محمد یزد
1

سلام من اسپرتیج داشتم نه شتاب داره نه تعادل نه اپشن بعد از یه هفته فروختم اپتیما برداشتم خیلی راضیم اصلا قابله مقایسه نیست
21:12  1392/12/23

بابک
0

من یکماه که ix35 خریدم ماشین بدی نیست رانندگی خوبی داره به قول معروف ماشین توی دسته اما تنها بدی اون خشک بودن ماشینه که اگر توی یک جاده خاکی بری از خریدش پشیمون میشی داشبوردش خشکه و حس یک ماشینه با کلاسو بهت نمیده. اما کیا اسپورتیج نرم تر از اینه.ولی اپتیما با ماشینهای شاسی بلند فرق داره-که خودم در فکر تعویض ماشینم با یک اپتیما هستم چون اولا کیا نسبت به هیوندا امریکایی تره و از کیفیت بیشتری برخورداره-ثانیا ظاهر اپتیما در برابر رقیباش مثل یوناتا خیلی سرتره و سواری نرم و هندلینگ خوبی هم داره-داخل ماشین سر و صدا نمیاد و لقب کشتی که به ازرا دادن الان باید به اپتیما بدن چون از خیلی جهات از هیوندا سرتره.
21:53  1393/01/18

بهرام
2

میگن سال 2015 اتاق جدید اپتیما میاد بنابراین خیلی تو سر قیمت 2014 میخوره.آیا درسته؟
16:32  1392/12/02
پاسخ دادن
بهنام.س
0

سلام.من میخوام اپتیما 2014 صفر وارداتی بخرم ولی یکی از دوستام که خیلی تو ماشین وارده میگه شرکتی بخر.تفاوت قیمتش حدودا 10میلیونه.لطفا راهنماییم کنید.
16:30  1392/12/02
پاسخ دادن
پیمان
4

شیر و خط بندازید و انتخاب کنید! هیچ فرقی نداره
12:43  1392/12/02
پاسخ دادن
پیمان
3

اقایون و خانوما! اپتیما و سونتا هر دوشون بکیند! هر دوشون اندازه هم قشنگند! هر دوشون رکابشون خوبه! هر دو فنیشون یکیه! هر دو کره ایند! هر دو قیمتشون تقریبا یکیه البته فکر کنم اپتیما یه ۷/۸ تومن گرونتر باشه! خلاصه هر دو یه اندازه کلاس دارند! اونایی که نمیدونن کدوما بردارند برن استخاره کنن! اما من خودم اپتیما برداشتم سونوتا را هم قبول دارم!
12:39  1392/12/02
پاسخ دادن
سارا
2

من عاشق سوناتا۲۰۱۴هستم.ولی اپتیماهم دوست دارم میخواستم بپرسم کدومشون بهترهست که بخرمش؟؟؟؟؟؟
11:18  1392/12/02
پاسخ دادن
تینا
2

من بین سوناتاو اپتیماموندم که کدم از لحاز خوشگلی و کیفیت بهترن خواهش می کنم کمکم کنید با تشکرازشما دوستان عزیز
22:43  1392/12/01
پاسخ دادن
مهدی
2

صرف نظر از قیمت و زیبایی ...اپتمیا بگریم یا ازرا؟؟؟؟؟
19:24  1392/11/30
پاسخ دادن
سینا
3

بدون شک گرنجور بهتره
مطمئن باش
14:30  1392/12/25

داش مجيد
3

واقعاَ،خدايي،وجدانن،مردونه بهتر از پرايد 141 من قبولش دارم يكي و دوتا ايراد داره ولي چشم پوشي مي كنم
23:34  1392/11/29
پاسخ دادن
sagdast
0

گفته های آقا پیمان هم کاملا درسته، واقعا باید ببینی از ظاهر کدومشون خوشت میاد، همونو بگیری
01:11  1392/11/29
پاسخ دادن
sagdast
5

سلام عزیزان، من 1 ماه اپتیما 2014 داشتم، فروختم سوناتا 2014 گرفتم، خداییش هم داخلش هم بیرونش از اپتیما سرتره، فنی جفتشون تقریبا مثل همن، اشتباه نکنید اگه میخواین اپتیما بگیرین به جاش سوناتا بگیرید که بعد مثل من پشیمون نشیدو کلی ضرر کنید...
01:11  1392/11/29
پاسخ دادن
sagdast
2

سلام عزیزان، من 1 ماه اپتیما 2014 داشتم، فروختم سوناتا 2014 گرفتم، خداییش هم داخلش هم بیرونش از اپتیما سرتره، فنی جفتشون تقریبا مثل همن، اشتباه نکنید اگه میخواین اپتیما بگیرین به جاش سوناتا بگیرید که بعد مثل من پشیمون نشیدو کلی ضرر کنید...
01:04  1392/11/29
پاسخ دادن
فرشاد
2

اگزوز سوناتارو که ادم میبینی یاد پراید میوفته
همون پولی که میخوام بدم هیوندا مطمىن باش کیا میخرم
ببین کدوم ماشین ۱۳۰تمنی اتو لاین،اتو هلد،شیب سنج داره
11:31  1392/12/18

مسعود
0

سلام از نظر راحتی اپتیما راحتتره یا تینا؟
00:27  1392/11/29
پاسخ دادن
elias
0

معلومه که اپتیما بهتره
11:37  1392/12/29

حميد
0

ما در ايران مجبوريم ماشينهايي سوار بشيم كه خدمات دارند بخاطر همين به نظر من اپتيما خوب و رانندگى با هاش هم خوب در2014 چون سيستم تعليقش يه مقدار نرم تر شده نسبت به 2013
00:51  1392/11/26
پاسخ دادن
مهدی
2

سلام دوستان من قصد خرید یک ماشین خوب رودارم ایا اپتیما میتونه انتخاب خوبی برام باشه مرسی
19:17  1392/11/24
پاسخ دادن
حميد
0

من2014دارم تازه گرفتم شركتى راضيم خيلي بهتر از سوناتا است تازه اتو هلد هم دارد واقعا راحت
01:33  1392/11/23
پاسخ دادن
مسعود
1

سلام دوستان ایا واقعا اپتیما ماشین نرمی هست و سرنشینان عقب راحت هستند؟
ممنون از راهنماییتون
درود بر شما
00:32  1392/11/20
پاسخ دادن
محمد 78
0

این اپتیما اتاق جدید هم که اومده داخلش از این مدل خیلی خوشگل تره
15:45  1392/11/19
پاسخ دادن
کوروش
1

سلام دوستان
اپتیما چند تیپ داره و در صورت امکال ی توزیع مختصر بدید
با تشکر
20:10  1392/11/13
پاسخ دادن
حسین mostwanted
1

آقا این حرفها چیه دیگه میزنید من ب شخصه هیوندارو اصلا قبول ندارم اگه هم میخواید بفهمید چرا برید فیلم سریع و آتشین رو نگاه کنید واسشون افت کلاس داشت سوار هیوندا بشن. نکته دوم اینکه تویوتا درست ماشین خوبیه ولی من از کارای لکسوزش بیشتر خوشم مياد.. میمونه کیا. کیا درحین خوشگلی جالبی ک داره و قیمت فوق العاده اش درس پس داده توی سادان های خانوادگی و ب قول آقا پیمان ک میگه اینا همه ی روحن تو چند جسم پس بهتره اون روحی رو انتخاب کنیم ک ب حوری نزدیک تر باشه و تک تر... ممنونم از سایت فوق العاده تون
13:37  1392/11/13
پاسخ دادن
مسعود
0

سلام دوستان ایا واقعا اپتیما ماشین نرمی هست و سرنشینان عقب راهت هستند؟
ممنون از راهنماییتون
درود بر شما
01:53  1392/11/10
پاسخ دادن
HAMIDREZA
0

سلام دوستان.من می خوام سوناتا 2014 فول بگیرم ولی با توجه به صحبت های شما و چیز هایی که در مورد سوناتا شنیدم,به شک افتادم!!
لطفا مرا راهنمایی کنید که کدام و به چه علت از آن یکی سرتر است؟
ممنون میشم.باتشکر..........
حمیدرضا.
17:38  1392/11/09
پاسخ دادن
محمد 78
0

اپتیما یا سوناتا؟ لطفا راهنمایی کنید دو راهی سختیه
17:34  1392/11/09
پاسخ دادن
عباس
8

من اوضاع مالیم خوب نیست اما تیونرم. اپتیما به دلیل قابلیت ارتقای فوق العادش چه فنی چه ظاهری نسبت به تمامی خودرو های سدان آسیایی به جز شرکت نیسان ، خیلی سر تره. و یه نکته که برام جالب بود کم سوادی دوستان در نگارش منو متوجه چیزی کرد که اکثرأ میدونید... بله ....
23:59  1392/11/08
پاسخ دادن
علی
0

عالی
00:25  1392/11/08
پاسخ دادن
Hamid
0

سلام
اقا من یک اپتیما 2014 امروز گرفتم باهاش میچرخم میام تو پارکینگ از چرخ ها بوی سوختگی میاد کسی میدونه چرا؟
18:05  1392/11/06
پاسخ دادن
jalil
0

از نظر ظاهری عالیه
04:22  1392/11/06
پاسخ دادن
ناشناس
0

تعلیق این ماشین چجوریه؟خشکه یا نرمه برای سرنشینان عقب؟
18:41  1392/11/05
پاسخ دادن
نریمان
3

دوستان آپتیما ماشین خوبیه ولی قیمتش در ایران الکی بالاست ، برید تو سایت دبی و ببینید که وارد کننده ها چقدر بالای عوارض گمرکی دارند میخورند ، آپتیمای فول آپشن ۲۰۱۴ , 93000 درهم خرید شخصی هست . پیشنهاد من کمری SE و یا آکورد EX-A در کلاس D-Segment خانوادگی و یا MG6-Magnette
در کلاس D-Segment اسپورت هست . حتما به سایت زیر یه سر بزنید.
www.drivearabia.com
20:32  1392/11/04
پاسخ دادن
پیمان
0

اخه برادر من این دو ماشین هیچ ربطی به هم ندارند اسپورتیج شاسی بلنده اپتیما شاسی کوتاهه! اپشناشون یکیه ! طراحی داخلیشونم تو یه مایست! اصلا نمیشه این دو را با هم مقایسه کرد هر ماشینی را با هم نوع خودش مقایسه میکنند
18:12  1392/11/04
پاسخ دادن
نادر
0

بابا یکی جواب مارو بده?
11:33  1392/11/04
پاسخ دادن
پیمان
0

این ژاپنی بودن و کره ای بودن و سفارش امریکا بودن حرفه بیخوده همه ی این خودروها رده کیفیشون در یه حده اپشناشون یکیه قدرت و سرعت و شتاب و حجم موتورشون یکیه فنیشون یکیه! اینایی که میگند تویوتا و رو اسمش قسم میخورند حرف بیخود میزنند چون تویوتا فقط به شاسی بلندش مینازه وگرنه کمری و اکورد من نمیگم بیخودتر از ماشینهای کره اند اما حد اقلش اینه که قیافه ماشین های کره را ندارند!
02:34  1392/11/04
پاسخ دادن
پیمان
0

دوستان عزیز من به تجربه خودم میگم بین اکورد و تینا و سوناتا هر کدوم که ظاهرشون براتون جذابتره را انتخواب کنید چون تقریباً کیفیت قطعات و اپشناشون یکیه. بعضیا میگند اکورد و کمری ژاپنیند اما اینا حرفه! حرف بیخوده من منکر کیفیت خودرو ژاپن نمیشم اما ماشین ژاپن فقط شاسی بلندش خوبه و حرف اولا میزنه وگرنه تینا و کمری و سوناتا و اپتیما همشون یک روحند در چند جسم! فنیشون هیچ فرقی نداره . شما یه کمری ۲۰۰۷ و یه ازرا ۲۰۰۷ را بزارید کنار هم یکیش ژاپنی و یکیش کره ای با اینکه جفتش هفت سال کار کرده ممکنه کمریه فرسوده تر از ازرا شده باشه
! منظورم از این مثال اینه که زیاد در گیر و دار ژاپنی بودن و کره ای بودن و امریکایی بودنش نباشید ببینید کدومش بیشتر به دلتون میچسبه! همه ی این چند مدل خودرو هم سرعتاشون در یه حده زیاد حساس نشید!
02:17  1392/11/04
پاسخ دادن
پیمان
0

در ضمن در خصوص صحبت دوستمون که گفت اپتیما صدا موتورش داخل اتاق میاد باید بگم این صدا اگزوزه شما با صدا موتور اشتباه گرفتی! خصوصیت ماشینهای اسپرت مثل جنسیس / ۳۲۰/...
روی این ماشینها کیت اگزوز نصب میشه برای ایجاد صدا و هیجان رانندگی!
خانم سحر شما زیاد نگران سرعت نباش همه ی این ماشینا شما را از لحاظ هیجان سرعت ارضا میکنند! شما یه ۲۰۶ هم که بخری نمیتونی تا اخر سرعتش بری چه برسه به این مدل ماشین ها ! چشم بسته اپتیما را بردار چون تجربشا دارم!
01:59  1392/11/04
پاسخ دادن
پیمان
1

در ضمن در مورد صحبت دوست عزیزمون که میگفت صدای موتور اپتیما داخل اتاق میاد باید بگم که این ماشین یه ماشینه اسپرته و روش کیت اگزوز نصب شده و اون صدایی که شما شنیدی صدای اگزوز ماشین بوده! مثل اینکه بگیم جنسیس کوپه صدای موتورش تو اتاق میاد!!! ماشین های اسپرت باید کیت اگزوز داشته باشند وگرنه اسپرت نیستند!
01:49  1392/11/04
پاسخ دادن
پیمان
1

از بین تیانا و سوناتا و اپتیما فقط اپتیما درسته که طراحی داخلش ساده تر از سوناتاست اما طراحی بدنش خیلی زیبا تره به نظر من رینگش میرزه به سوناتا! واقعاً عالیه ! شکی در خرید اپتیما نکنید در ضمن رو کیلومترش ۲۶۰ تا را زده من اینقدرا باش نرفتم اما ۲۲۰ تا را راحت میره.
01:42  1392/11/04
پاسخ دادن
سحر
0

آقامسعود من قبلا با پرشیا 200وباماکسیما 215رارفتم الان هم ماکسیما دارم واقعأ هم نرم و هم تیز میخواستم سرعت اپتیما را بدونم چون واقعأ هم خیلی خوشگل نسبت به قیمتش .ممنون میشم از کسایی که تجربشا دارن بگن چون میخوام بخرم
23:57  1392/11/03
پاسخ دادن
مسعود
0

سحر
نیسان تینا 260 تا به راحتی میره
من 200 تارو باهاش پر کردم تو اتوبان تهران ساوه
23:46  1392/11/01
پاسخ دادن
مسعود
0

فقط ژاپنی
هندا تویوتا نیسان
ما نیسان تینا (های) داریم قبلش کمری داشتیم
واقعا عالیه مخصوصا تو جاده بی نظیره
23:43  1392/11/01
پاسخ دادن
سحر
0

بازهم سلام آخه کسی نمیخواد جواب ما بدبخت ها را بده؟
23:59  1392/10/30
پاسخ دادن
نادر
0

سلام
بین اسپرتج و اپتیما 2014 موندم کدومو بگیرم
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
10:08  1392/10/29
پاسخ دادن
سینا
0

اسپور تیچ هرچی باشه اون شاسی بلنده
22:52  1393/02/29

سحر
0

سلام دوستان میخواستم بدونم آخرین سرعتی که آپتیما میره چقدر یبارهم پرسیدم کسی جواب نداد خواهشن اگه میشه نظرتونا بگین ممنون میشم چون میخوام بخرمش و عاشق سرعتم کسایی که تجربه دارن بگن
20:22  1392/10/27
پاسخ دادن
داریوش
1

من دارم باهاش مسابقه هم میدم تا حالا بیشتر از200تا نتونستم باهاش برم قراره تقویتش کنم سریعتر شه جواب داد خبر میدم/سوال دیگه ای داشتی من شبا روشن چت هستم /هرکی هر سوالی داشت بیاد بپرسه در موردش
21:35  1393/01/24

salman
0

اقا اپتیما و سوناتا داداش همدیگه هستن. داخل اپتیما جدید وقتی میشینی مثل ماشینای مسابقاتی میمونه و به هیچ عنوان با عکسش نمیشه در مورد داخلش نظر داد. در ضمن اپتیما های پایه سقف فلزی و بدون سانروف هستن. در مناطق ازاد این اپتیما ها وجود دارن. سقف هیچ ارتباطی به نوع موتور نداره وراه تشخیص موتور 2400 از بیرون ماشین وجود دو لوله اگزوز با دو منبع از پشت هست. دو لوله اگزوز بودن رو نیو سوناتا های موجود خاورمیانه ندارن مگر استثنا. این یکی از امتیازات اپتیما است که مثل اینکه یه چند اسب ناقابل به قدرتش اضافه میکنه. در مقابل سوناتا رو عوام همه میشناسن ولی اپتیما جدید رو نه مگه بگی داداش سوناتا.
06:56  1392/10/27
پاسخ دادن
Armin
0

کیا اپتیما مدل 2010 اوردرایو -overdrive- داره؟
16:45  1392/10/26
پاسخ دادن
شهریار
0

سلام
مدتی بود میخاستم اسپرتج بگیرم ولی بعضی از دوستان اپتیما رو معرفی کردن
لطفا راهنمایی کنید کدوم یکی بهتره?
ممنون
01:08  1392/10/26
پاسخ دادن
کاربر: محمد مهدی
1

آکورد بهتره
بی برو برگرد
16:24  1392/10/25
پاسخ دادن
کاربر: محمد مهدی
0

کمری هم از آکورد بهتره
16:24  1392/10/25
پاسخ دادن
محمدرضا
0

لطفا موارد معایا ومزایا سوناتا و اپتیما را نسبت به هم بیان نمایید.
15:37  1392/10/25
پاسخ دادن
ایلیا
0

سوناتا داشتیم بابام فروختش اپتیما خریده دوستام فکر میکنن ماشین دویست میلیونی خریدیم واقعا خیلی بهترسوناتاست
16:27  1392/10/24
پاسخ دادن
رضا
0

قطعا کسایکه برا اولین باره که میخوان ماشین خارجی بخرن ساناتا میخرن چون تجربشو ندارن
16:54  1392/10/23
پاسخ دادن
بهنام
0

مرسی پوریا جان . من برای خانواده میخوام . فقط سایت ها اطلاعات متفاوتی میدن . هوندا 5 دنده است یا 6 دنده ؟
تیپ ترونیک هست یا نه ؟
16:48  1392/10/23
پاسخ دادن
ایرج
1

اپتیما چندین جایزه روز دنیا رو برده.طراحیش که واقعاً وانصافاً خیلی سرتر از سوناتاست.سپر جلوی سوناتا توی کوچکترین دست انداز و حتی ورود به پارکینگ شما رو با درد سر روبرو میکنه چه برسه به این خیابونا وجاده های ما.در طراحی سوناتا بیش از حد اغراق شده و به همین علت خیلی هم سریع عادی میشه ......
23:06  1392/10/22
پاسخ دادن
پوریا ۰۰
0

بهنام
طراحی داخلی اپتیما ساده و ارگونومی خوبی
داره موتور اپتیما از سوناتا قوی تره اما اپتیما به دلیل ظاهر اسپرت یه کم
خشکه
اپشن هاش از هوندا بیشتره
اکورد یکی از پر فروش ترین خودرو های جهانه در جعبه دندش سیستم سی وی تی به کار
رفته اتاق سنگین و مدرنه اپشن های خوبی داره اما به کیا
نمیرسه اپشن هاش یه جوری مدرنه و بیشتر به رانندگی کمک میکنه
اما اپشن کیا به راحت بودن کمک
میکنه
بهنام جان
من به عنوان یک طراح خودرو و یکی از طراح های اسبق نیسان و میتسوبیشی به شما پیشنهاد اکورد رو میدهم
اما اگر جوون هستی و دنبال خوشگلی ماشین اپتیما بهتره
یا علی
17:19  1392/10/22
پاسخ دادن
بهنام
0

برای بار دوم می پرسم ؟ :دی

هوندا آکورد یا اپتیما ؟

ادمین خودت نظر بدی ممنون میشم
15:45  1392/10/22
پاسخ دادن
حامد
0

من یه بار سوار اپتیما شدم واقعا عالیه .همون یه بار باعث شد که ثبت نام کنم واسه یه مدل 2014. سوناتا داشتم اصلا قابل مقایسه نیستن
19:16  1392/10/21
پاسخ دادن
فرزاد
0

درضمن توجاده اوپتیما 2013صدای موتور داخل اتاق میومدالان برطرف شده ولی هوندا اکورتوسواری ونرمی ماشین تورنج قیمت خودش به پاش نمیرسه سفارش امریکاست همجای ماشینم حک شده امریکا ولی ابشن قشنگی نداره ولی سواریش درحد گرانجو وکادنزاست
01:16  1392/10/20
پاسخ دادن
فرزاد
2

من واردکننده ماشینم ازبوشهر خودم تومنزل هم سوناتادارم هم اوپتیمانیوفیس اوپتیما نیوفیس نسبت به سال گذشته نرم ترشده ترمزبرقی هم داره ابشنش باسوناتا دریه سطح ولی من که فروشنده هستم توایران سوناتا دیگه حکمه یه ماشین عمومی داره واوپتیما ماشینه خاصه خریدسوناتا دردبی با اوپتیما توفول هردو هفت میلیون فرق معاملشه کسی ماشین خشک خواست درخدمتم
01:07  1392/10/20
پاسخ دادن
كورش
1

سلام من يك اپتيماي 2014 كامل خشك لازم دارم اگه ميتوني قيمت مناسب رديف كني تلفن تماس بده
12:06  1393/02/31

شیدا
0

باسلام:اپتیما ماشین خوبیه اما ایرادی که داره اینکه کنده.داشتن امکانات خوبه ولی باید ازش استفاده هم برد یا نه؟
20:30  1392/10/19
پاسخ دادن
سینا
2

1 نشان برند هیوندای به کل اپتیما با برند کیا می یرزه .

2 زیبایی ظاهری و داخلی سوناتا بهتر است.

3 سرعت شتاب سوناتا بیش تر است.

4 عادل برو سوناتا بخر.
19:29  1392/10/19
پاسخ دادن
بهنام
0

من که هر چی سوال میکنم کسی جواب نمیده ، اما ناامید نمیشم :دی

بین اپتیما و هوندا آکورد میشه مقایسه کنید ؟
19:17  1392/10/19
پاسخ دادن
شهريار
0

سلام دوستان ميشه كساني كه تجربه دارند بين اين خودرو با توسان ٢٠١٤ مقايسه كنند؟من تا حالا شاسي بلند نداشتم و از راحتي وشتاب اون مطمين نيستم
17:32  1392/10/19
پاسخ دادن
شهريار
0

سلام دوستان ميشه كساني كه تجربه دارند بين اين خودرو با توسان ٢٠١٤ مقايسه كنند؟من تا حالا شاسي بلند نداشتم و از راحتي وشتاب اون مطمين نيستم
17:28  1392/10/19
پاسخ دادن
نرگس
0

من سوناتا و ماکسیما داشتم حالا میخوام اپتیما رو تجربه کنم
15:52  1392/10/19
پاسخ دادن
عادل
0

سلام دوستان قصد من خرید سوناتا بود اما امروز با دیدن نظرات شما بین اپتیما و سوناتا دچار تردید شدم.لطفا با ذکر مقایسه کمکم کنید ممنون
23:51  1392/10/18
پاسخ دادن
سحر
1

میخواستم بدونم آخرش چقدر راه میره چون من عاشق هیجانم .ماکسیما که داشتم واقعأ سرعت وشتاب عالیی داشت ممنون میشم اگه بگین اپتیما چطوره؟؟؟؟
20:46  1392/10/17
پاسخ دادن
احمد
0

من کمری و سناتا و ماکسیما روندم ولی واقعا" اپتیما مجموعا" سرتر از بقیه هستش، تازه قیمتشم بهتره...به هر حال برند آمریکاییه دیکه از کره ای ها با کیفیت تره.
12:16  1392/10/17
پاسخ دادن
اقبال
2

من سراتو دارم ، تو پیچها وقتی از روی دست انداز رد میشی ماشین گیج مزنه ، اونائی که اپتیما دارن این حالت براشون پیش اومده ممنون میشم جواب بدید .
10:06  1392/10/17
پاسخ دادن
كيان
2

معلومه آزرا
آزرا هم فوق العاده طراحيش بهتره
هم شتابش بهتره،گرچه شتاب زياد تو ايران زياد ارزش نداره
تازه بنظرمن هيوندا برند سرشناستريه
19:52  1392/10/16
پاسخ دادن
ابولی
0

میخواستم نظرتونا درمورد اپتیما 2014و آزرا 2014بپرسم به نظرتون کدوم بهتر بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟
22:57  1392/10/15
پاسخ دادن
پوریا ۰۰
1

فرزادی جان رشته تحصیلی من طراحی خودرو است
و در شرکت های میتسوبیشی و نیسان کار کردم پیشنهاد من به شما به ترتیب
اپتیما و بعد کمری بعد سوناتاست
اپتیما خودرویی زیبا امن و راحته خیالت راحت
19:22  1392/10/15
پاسخ دادن
مهران.
0

بله ششمین ماشین امن دنیاست
01:04  1393/01/02

امین
4

اپتیما فقط سیستم ترمزش از سوناتا بهتره.توشتابگیری و تعویض دنده(شیفترونیک) سوناتا خیلی سریعتر و هیجانش از اپتیما بیشتره.اینو بر اساس تجربه رانندگی با هردوتاشون میگم و اصلا هم تعصبی رو هیچکدوم ندارم
18:06  1392/10/15
پاسخ دادن
aminextazi
6

بنظرمن سوناتا از کمری و اپتیمابهتره.چون هم طراحیش عالیه هم راحتیش.داخل اپتیما مثل ماشین های 10ساله پیشه.کمری هم خیلی ماشینه تنبل و کم جونیه و طراحیش هم اصلا خوب نیست
17:59  1392/10/15
پاسخ دادن
مذکور
0

میخوام بخرم راهنمایی کنید
16:13  1392/10/15
پاسخ دادن
محمد
0

فرزاد چی برات بیشتر ارزش داره امکانات یا راحتی؟
13:22  1392/10/15
پاسخ دادن
فرزادي
1

لطفا منو راهنمايي كنيد بين تويوتا كمري و سوناتا واپتيما با توجه به قيمت كداميك ماشين بهتري است
12:25  1392/10/15
پاسخ دادن
سروش
0

سلام دوستان
لطفا راهنمایی کنید میگن کف سوناتا2014 رو مانع میگیره درسته؟
اونایی که دارن تجربشونو بگن مرسییی
02:18  1392/10/15
پاسخ دادن
محسن
0

کف خودروهای جدید تقریبا" به یک اندازه است من سوناتا دارم خیلی هم راضی هستم متاسفانه جاده های ما پر از دست انداز است سرعت گیر های غیر استاندارد هم می گذارند هر خودرو جدیدی بگیرید همین مشکل را خواهید داشت
12:37  1392/12/24

رضا
0

از زمانیکه اپتیما خریدم واقعا راضیم قبلا سوناتا داشتم خیلی بهتره
23:49  1392/10/14
پاسخ دادن
احمد از. اراک
1

اپتیما از سوناتا خیلی بهتره
23:09  1392/10/14
پاسخ دادن
پرهام
0

سلام به نظر من اپتیما خیلی بهتر از اسپرتیج هست اما بستگی به خود ادم داره که از ماشین چی بخواد
15:44  1392/10/14
پاسخ دادن
حسن
0

سلام به همه دوستان.من سوناتا 2011 داشتم خيلي خشك بود وميكوبيد الان تصميم دارم اپتيما يا اسپورتج بخرم لطفا راهنماييم كنيد كدوش بهتره.
19:47  1392/10/12
پاسخ دادن
foad
0

من بین سوناتاyf و اپتیما2014 موندم لطفا راهنماییم کنید
17:22  1392/10/09
پاسخ دادن
مصطفی
0

فرق پاناروما و سان روف چیه ؟
15:01  1392/10/09
پاسخ دادن
عبدى
0

سلام به همه دوستان، كلا بحثى هست بين هيوندا و كيا، من خودمم كم وبيش اين رو حس كردم، معمولا هيوندا نرم تره،و عقب اكثر كياها(تمام مدلهاش) صدا ميده و ميپره ، نميدونم علتش چيه؟اما كيا شيك تره، خيلى شيك تر،و اپشنهاش بيشتر و ب روز تر
17:10  1392/10/08
پاسخ دادن
farzam
0

سلام به همه دوستان
من قصد خریدشو دارم(اپتیما)
ازتون راهنمایی میخواستم
12:35  1392/10/08
پاسخ دادن
محمد رضا
0

حیف از این ماشین که به نظر من شاید بزرگترین ایرادش هم باشه شتابش کمتر از رقباشه مثلا نیو سوناتا از این تیزتره
12:10  1392/10/08
پاسخ دادن
رضا
1

اقا سینا yf نصف اپشنای اپتیما رو نداره ضمنا از نظر شتاب وظاهر اپتیما بهتره yf چهار سال که همین دیزاین اما اپتیما طرحش جدیده
23:05  1392/10/07
پاسخ دادن
محمد
0

خداییش وقتی اول این ماشین دیدم فکر کردم 200 میلیون هست وقتی کفتند 130 میلیون هست جا خوردم واقعا این ماشین نسبت به قیمتش خیلی صرف میکنه
اقا فرراد بهتره کاندیرا بر داری
09:40  1392/10/07
پاسخ دادن
محمد رضا
0

رضا سانروف چیه بابا سقف پانارو ما داره
13:00  1392/10/05
پاسخ دادن
سینا
0

فقط کافیه یک بار سوار سوناتا yf2014 بشی تا بگی کدام بهتره.
12:05  1392/10/05
پاسخ دادن
علیرضا
0

بیسته،دو روز پیش 2014 مشکی گرفتم،شیک،امنیت قابل تحسین،باکلاس
17:14  1392/10/04
پاسخ دادن
رضا
1

فرزاد جان من قبلا ازارا داشتم خیلی پر استهلاکه الان اپتیما فول اپشن خریدم اره شتابش کمتره ولی در مجموع فوق العادس
15:51  1392/10/04
پاسخ دادن
فرزاد
0

سلام دوستان من از ٢٠٠٨ ازرا دارم. بيشتر هم تو جاده ميرم ميام. از ازرا خيلي راضم چون قدرت موتورش تو معكوس كشيدن واقعاً حس خوبي ميده. اما الان ميخوام عوضش كنم و بين كادنزا و اپتيما هر دو ٢٠١٤ موندم البته خوب اپتيما برام خيلي بهتره چون هم شرايطي ميده كارخونه و هم قيمتس كمتره. اما ميترسم با توجه به اينكه قبلاً حس ازرا رو تجربه كردم ، اين ماشين تنبل به نظرم بياد و تو ضوقم بخوره. اگه از دوستان كسي. نظري داره ممنون ميشم راهنماييم كنه. خصوصاً دوستاني كه الان اپتيما ٢٠١٤ دارند
22:01  1392/10/03
پاسخ دادن
محمد رضا
0

فرزاد جان معلومه که کادنزا بهتره و هم قویتره موتورش 3500 هست ولی اپتیما 2400
19:58  1393/02/16

علي
0

عزيزان من سوناتا دارم از بس تعريف كردين حوس كردم عوضش كنم
17:30  1392/10/02
پاسخ دادن
رضا
0

امکانات روی فرمون و مونیتورش واقعا خوبه ضمنا رینگ چرخاش هجده
17:56  1392/09/30
پاسخ دادن
محمد
1

واقعا خوبه مخصوصا دیزاین داخلش .ی حس ماشین مسابقه میده اگ میخواین تا سقف ..۰ میلیون هزینه کنید.بهترین گزینس
18:07  1392/09/26
پاسخ دادن
وحید
0

اساسا برند کیا خیلی خیلی بهتر از هیوندای هستش
20:52  1392/09/23
پاسخ دادن
هادی
2

من 6ماه تمام دنبال ماشین بودم تا نهایتا به نیسان تیانا وسوناتا وکیا اپتیما رسیدم که ازبین این سه کیا اپتیما رو انتخاب کردم وازانتخابم 100درصد راضی هستم واقعا ماشین خوشگل و خوش رکابیه درضمن سانروف هم داره قابل توجه بعضی ها
09:49  1392/09/16
پاسخ دادن
رضا- کیش
1

من اپتیما مدل 2011 دارم (2400 سی سی). هم از نظر ظاهرو هم از نظر امکانات امنیت و قدرت و... عالیه

ضمنا جواب یکی از دوستان هم بدم سان روف هم داره
تو تمام سقفش خودرو یک نوع شیشه مخصوص بکار رفته اما فقط قسمت جلویی اون باز میشه
10:16  1392/09/14
پاسخ دادن
سینا
1

ما این ماشین رو داریم خیلی توپه
17:04  1392/09/13
پاسخ دادن
محمد جووووون
0

سلام دوستان و کارشناسان سایت اگه ممکنه در مورد کلمه ترکیبی که جلوی سوخت مینویسین یه توضیح مختصر بدین منظورتون از ترکیبی یعنی به غیر بنزین چه نوع سوختی ؟ًًً
20:39  1392/09/10
پاسخ دادن
حمید
1

من تازه یک ماهه خریدم مدل 2014 فول وراضی هم هستم سورنتو هم دارم مدل 2009 خدایی تا حالا اذیتم نکرده ماشینای خوبین از تینا که دست ایرانی رفته داخلش صد در صد بهتره از سوناتا هم خیلی قشنگتره آپشنای خوبی هم داره دوستایی که قصد خرید دارن بدون دودلی بخرن
17:16  1392/09/02
پاسخ دادن
مسعود
2

سلام بر دوستان عزیز
به نظر شما بدون توجه به برند خودرو برای خرید کدوم یک از این خودردها مناسب تره
تینا اپتیما سوناتا
ممنون از راهنماییتون
درود بر شما
01:46  1392/09/02
پاسخ دادن
محمد رضا
0

فکر نمیکردم اینقدر راحت و بادید رانندگی بالا باشه
20:00  1392/08/27
پاسخ دادن
جواد
0

واقعا من از تيپ ماشين خوشم اومده ولى نمايندگى به من در موقع فروش گفت ١٥روزه تحويل ولى الان نزديك ١٨روزه تحويل ندادند من خيلى استراب دارم كه كى تحويل ميدند تا با اين ماشين نقره خوشكلم جاده را بشكافم
01:36  1392/08/27
پاسخ دادن
جلال
0

بهترین ماشین دنیاست
18:39  1392/08/19
پاسخ دادن
امیرحسین
2

این ماشین واقعأ عالیه بهتره بگم معرکه ست باید باهاش برین تو جاده تا حس منو درک کنین
14:11  1392/08/19
پاسخ دادن
محمد
0

رضا عزیزم سانروف داره بسیار ماشین زیباییست حتما رانندگی با ان را تجربه کنید
18:47  1392/08/18
پاسخ دادن
فرزاد
1

عاليييييييييييييييييييييييييه خيلي هم شيك و خوشگله ضمناً ششمين ماشين امن دنيا هم هست
15:08  1392/08/11
پاسخ دادن
mohamad
1

خیلی عالی
17:09  1392/08/10
پاسخ دادن
رضا
0

چرا این خودرو با این کلاس و امکانات سیستم سان روف نداره ؟
11:50  1392/08/03
پاسخ دادن
حسام
3

آقا رضا شما حالت خوبه؟تا حالا تو ماشین نشستی؟سانروف به اون بزرگی ندیدی
13:21  1393/02/15

پارسا
3

شیک-باکلاس-پرسرعت-مطمئن-امکاناتزیاد
21:41  1392/07/03
پاسخ دادن
پدرام
10

خدائیش به نسبت قیمتش عالیه !
17:23  1392/07/02
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
1

مگه شماره vin همونی نیست که پایین زیر شیشه جلو سمت راننده هست؟
اگر تو سایت کیا استعلام گرفتم ماشین فول فول بود، آیا امکانش هست اینجا چیزی ازش برداشته باشن!؟
آیا نمایندگی های کیا تو ایران سرویس کامل میدن دیگه به ماشینای وارداتی؟ فردا خدایی نکرده وارداتی بخریم مثلا برقش به مشکل بخوره نمایندگی پاسخگو هست؟ درکل منظورم اینه که به جز هزینه تعمیرات آیا تعهدات شرکت در مقابل خودرو های شرکتی و وارداتی یکسان هست یا نه؟
از دوستانی که فول کامل کیا اپتیما رو دارن خواهش میکنم یه لیست کامل کامل از آپشن هایی که باید داشته باشه رو بزارن اینجا. تشکر
16:20  1393/05/31

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
نام    
نظر شما  
 


نظر سنجی
بیشتر به چه نوع خبر خارجی علاقمند هستید؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سام : بابا چرا نمیخواین قبول کنین؟چین داره به تدریج بازار خودرو دنیا رو قبضه میکنه/کافیه سفارش بدین چه جور خودرو با چه مشخصاتی میخواین چین دقیقا همون رو تحویلتون میده/تاچند سال دیگه خود ما به داشتن فلان ماشین چینی افتخار میکنیم...
محمد : هر كي ميگه بنز بده اشتباه ميكنه اونايي ك ميگن اطلاعات ندارن مگه نميدونيد المان بهترين كارخانه ماشين سازيو دنيا رو داره
Parsteam : واقعا بعد از دیدن خودرو دنا به این حقیقت ایمان آوردم که کیفیت خودرو های ما از خودرو های چینی هم پایین تره واقعا چرا خودرو ساز های داخلی بعد از رفع تحریم هم نتونستن خودشون جمع کنن برام جای سواله ؟!!!!!!
مجید : مطلب چرندی بود شاید چرندترین مقاله وان کار تا به امروز :|
کاوه : من که دیگه امیدی به فرغون سازی ایران ندارم دیگه حالم به هم میخوره از فرغئنهای تکراری
علیرضا : ما اومدیم ماشین هارو با هم مقایسه کنیم نه که این لوس بازیها رو ببینییم
سیا : در تکمیل جمله آخر باید گفت مردم منتظرند تعرفه های واردات خودرو حذف شوند تا از مرگ تدریجی بدست خودروهای داخلی خلاص شده و خودروی واقعی سوار شوند.
IBO : در تكميل جمله ي‌ آخر بايد گفت: مردم انتضار دارند قيمت واقعي و منصفانه خودرو زودتر تعيين شود و خودروسازان از سودجويي بي حساب و كتاب دست بردارند.
Yas : دوست عزیز یبار دیگه متن رو بخون. "این کمپانی سال گذشته 2.75 میلیون دستگاه از خودروهای این بخش را به فروش رسانده است " یه نگاه هم به منبع بنداز.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی سعادت : باسلام من می خواهم 405 یا پراید کار کرده بخرم لطفا راهنماییم کنید کدوم یک را بخرم . ممنون
حمید : سلام من عاشق رنگ مشکیشم چون هم خیلی شیک و مردونه است هم خیلی با کلاسه اما باید بگم تنها عیبی که مشکیش داره اینه که زود کثیف میشه و خط و خش رو تابلو نشون میده از طرفی رنگ سفیدش هم بد جوری زیاده و یه جورایی خز شده ضمن اینکه باید عرض کتم من مثل این اقا زاده ها بچه مایه دار نیستم که براشون مهم نباشه و با یه خط کوچیک باباش ماشینشو براش عوض کنه کلی زحمت کشیدم تا این پول و در اوردم حالا بد جوری دو دلم نمیدونم مشکی بگیرم یا سفید ؟؟؟؟؟؟؟
پدرام : دیروز یه سفیدشو توی خیابون دیدم .خیلی با ابهت بود. خیلی دوست دارم یکیشو ثبت نام کنم. با خیلی از حرفه ای ها موضوع رو در میان گذاشتم . کسائیکه تجربه رانندگی با اکتیون را داشتند نظرمو تائید کردند. کم کم همه دارند اکتیون رو می شناسند.
مریم : رنگ فقط مشکی
رضا : سلام. از تحویل شهریور لیفان ۶۲۰ کسی تحویل گرفته . یا خبر دقیق ندارید کی تحویل میدن .احترام به مشتری چی شد. مشتری مداری کجاست . بابا پول دادیم . حتما لازمش دادشیم که اسم نویسی کردیم . اشتباه کردم باید ولکس اسم می نوشتم . وقتی قانونی نباشه برای رسیدگی به این روند اونهام میگن مجبورن . هر جوری که بخوان با مشتری رفتار میکنن. نباید ازشون خرید کنید تا معنی مشتری مداری رو خوب متوجه بشن.
بابك : اين حرف شما كاملا درسته ومن فكر ميكنم بايد كمپاني ميتسوبيشى از آرين موتور به خاطر از دست نرفتن اعتبارش در ايران سلب مسوليت كنه!!
شاتوت : سلام من30روزه ثبت نام کردم حول حوش ۲۷روز شد ماشین رسید یه هفته بعدشم مدارکش رسید که برم برا نصب پلاک
احمد : آقا بیژن سلام بنظرم رنگ سفید هیچ وقت از مد نمی افته من خودم شخصاً رنگ قهوه ای 620 رو خیلی دوست دارم اما موقع انتخاب رنگ برای من سفید - مشکی - آلبالوئی - آبی باز بود که من به اجبار سفید رو انتخاب کردم. مشکی دردسر زیادی داره.
محمد : سلام دوستان می خوام جیلی دنده‌ای تحویل 30 روزه ثبت نام کنم حرف هاتون نگرانم کرده به نظرتون سر وقت ماشین رو تحویل می دن اگه کسی سر وقت تحویل گرفته بگه
پویا : نه عزیزم مثله این که تو اعتماد به نفست از منم بیشتره!!!
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.