اطلاعات خودرو : سواری : سایپا : S300 : زوتی S 300 1393
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1590
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)120
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.7
نوع سوختبنزین
اوردرایودارد
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین5
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11.5
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین/جانبی/
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

105 نظر

جنگی
2

سلام مهرداد جان با سپاس از اطلاع رسانی شما .
ولی مثل اینکه شما دوست گرامی متوجه منظورم نشدی
اطلاعات من از اون نظر فول هست من خواستم بدانم سازنده گیربکس اتومات و دستی کدوم کشور هست ؟
وآیا خدمات پس از فروش قطعات فنی اریو بخصوص گیربکس اتومات هست یا اصلا چه جور مالی هست ؟
ظاهرش برام تعیید شده هست فقط اطلاعات فنی و قطعات و خدمات گیربکس اتومات و دستی
20:25  1395/09/13
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
6

البته یه نکته هم یادم رفت بگم که شاسی و تزئینات داخلی هم کاملا مال تویوتا آلیون تولید شده در سال 2007 هست .
آلیون گفتم لطفا با آریون اشتباه نگیرید
تویوتا آلیون نمونه ای بود که در بازار آمریکا به صورت گسترده عرضه شد
آریون هم نمونه نسبتا لوکستر بود که طولش از آلیون بیشتره
پس دوستان آلیون اصلا وارد بازار ایران نشده پس با آریون اشتباه نگیرید
گزارش
پاسخ دادن
03:47  1395/09/14

مهران
10

سلام خدمت دوستان من چند هفته هست يك دونه خودرو z300 وارداتي گرفتم من ماشينهاي مختلفي داشتم ولي هر ماشيني را بايد با هم رديف خودش مقايسه كرد نبايد با سمند يا پژو مقايسه بشه اين ماشينن چون قيمتش بالتر هست ولي اگر با ماشينهاي هم رديف از نظر قيمتي مقايسه بشه ميشه يك نظر قطعي داد مثلا اين خودرو بخواي با جك مقايسه كني از نظر موتور ضعيف تر هست ولي با اينكه ضعيفتر هست چيزي كم نداره و اين موضوع بخاطر موتور خوب ژاپني اين ماشين و گيربكس خوبش هست توري كه اصلا صئاي موتور و تعويض دنده ماشين را متوجه نميشي و اين جفت بودن اين دورا نشون ميده داخل كابين از نظر راحتي راننده و سرنشين خيلي بهتر از جك هست و توي رانندگي خيلي تو جاده خوب نشته و اصلا احساس نميكني داري با اين ماشين سرعت بالا ميري تو كفي خوب را ميره تو سربالاي هم بدك نيست در حد خودش خوبه ولي بهتره هست از حالت اتوماتيك در بياريد و تو حالت دستي بزاريد تا بيشتر لذت ببريد من تو بدترين جاده ممكنه (ديزين) تست كردم با چهر نفر سرنشين خوب بود و در حد خودش قابل قبول تنها فرقي كه تو حودرو جك به ادم حس خوبي ميده شتابش هست كه اين ماشين يكم ضعيفه
07:59  1395/08/23
گزارش
پاسخ دادن
امیدیه
0

سلام
ببخشید s300بهتره یابرلیانس,h330
03:29  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
حسینی
0

مرداد و شهریور خیلی وقته شروع شده!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:31  1402/09/07

حسینی
0

مرداد و شهریور خیلی وقته شروع شده!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1402/09/07

4488
0

تارا نقره‌ای تحویل شهریور پیش فروش تکمیل وجه مرداد در انتظار فاکتور
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1402/09/07

انصاری
5

خب مسلما s300 بهتره
هم شاسیش محکم تره هم موتورش قوی تره و شتابش هم بهتره
شتاب برلیانس در حد تیبا هست و تو سربالایی بدون تیپ ترونیک نمیتونید بالا برید
اما s300خودش معکوس میکشه و راحت و با سرعت بالا میره بالا
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1395/03/27

ماندانا
6

سلام دوستان من قصد خرید زوتی 300 دارم . وارداتیه . گارانتی نداره . مدل رویال 2014 . به نظرتون بخرم یا نه
21:24  1395/03/08
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
9

بخرید
میتونید بعدا از سایپا یدک کارت خدمات بخرید که همون کارت گارانتیه
من دارم و تا حالا هم مشکلی نداشته و واقعا از هر لحاظ عالیه
هم کولر عالی داره و تاثیری روی موتور نداره و هم شتاب خوبی داره و نرم و راحته
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1395/03/11

حسین
5

من چند ماهی است خریدم و دارم استفاده میکنم ، این ماشین در واقع تویوتا آلیون 2008 هست که احتمالا شرکت زوتی امتیاز اتاق رو از شرکت تویوتا خریده و روی اون موتور اصل میتسوبیشی با گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک آیسان ژاپن گذاشته شما جهت اطمینان از عرایض بنده میتونید به سایت تویوتا مرجعه بفرمائید تا جایی که حتی داشبورد این خودرو تفاوتی با داشبورد تویوتا نداره . از مزایای این خودرو میتونم به سواری بسیار نرم و بی صدا ، موتور 120 اسب قوی و کم صدا ، مصرف بسیار کم ، هندلینگ بسیار عالی بدلیل فاصله زیاد دو محور ، جادار بودن محفظه اتاق ، ظاهر منطقی بدلیل استفاده از اتاق تویوتا ، کولر بسیار خنک و کم صدا ، ترمز عالی و فرمان پذیری مناسب بدلیل استفاده از پمپ برقی . از کمبودهای خودرو میتوان به نداشتن کروز کنترل ، رینگ 15 که در واقع میبایست 16 میبود و نداشتن بلوتوس بر روی سیستم صوتی اشاره کرد .
گزارش
پاسخ دادن
20:27  1395/03/18

مهدی
3

حسین جان از اطلاعات جامعی که در اختیار دوستان گذاشتید ممنونم
من مدل الگانت دارم و واقعا راضی هستم
مولتی مدیا انداختم که بلوتوث هم داره و عالی عمل میکنه
در یک کلام بهتر از کیا سراتوی دوستم هست و جادار تره
داشبورد آریو نصف اتاق سراتو رو پر میکنه
گزارش
پاسخ دادن
01:52  1395/03/23

ناهید
2

سلام . یه سوال از دوستانی که مدتی اریو دارند داشتم اونم اینه که کولر این ماشین چطوره وو اصولا موقع کولر گرفتن عملکرد ماشین چطوره . داغ میشه ؟ خیلی فشار می یاد به موتور ؟ خوشحال میشم دوستان جواب بدن . موفق باشید
11:06  1395/02/11
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

اقا اوردرایو رو باید فعال کنیم یا اتومات فعال میشه؟؟
23:10  1394/11/26
گزارش
پاسخ دادن
ali
1

نخیر
اوردرایو به صورت خودکار فعال میشه
اوردرایو در دنده های بالا وقتی دور موتور بالا میره فعال میشه و در اصل برای کاهش مصرف سوخت هست که به خاطر همین مصرف این ماشین 5.5 لیتر در جاده هست که البته در سایت ها 6 لیتر نوشته که واقعا خوبه
گزارش
پاسخ دادن
01:24  1394/11/27

مهدی
1

میشه بگید کفی صندوق عقبو ازکجا بخرم من تهرانم
15:29  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
امیر سام
0

من قبلا رو پراید این مشکل رو داشتم زمانی هم ک سرعت رو کم میکردم سخت دوباره شتاب میگرفت.سنسور میل بادامک یا میل سوپاپ رو عوض کردم درست شد.قطعانمیشه گفت مشکل شمام همینه ولی سنسور میل بادامک تو شتاب پراید خیلی تاثیر داره
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1399/07/06

سینا
0

از نمایندگی شماره یک تهرانپارشماره دو اذری فابریک تایوانیش رو دارند که خیلی هم زیبا و سبک است
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1394/11/06

سینا
0

نمایندگی سایپا شماره یک تهرانپارس
نمایندگی سایپا شماره دو اذری
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1394/11/06

A..E
21

من تو جاده امتحانش کردم
با اینکه دنده اتوماتیک هست اما تو سربالایی اصلا کم نیاورد چون یکم که زیاد گاز بدین خودش معکوس میکشه و سربالایی رو مثل آهو میتازه
بنزین معمولی میزنم چون نه سوپر داریم نه یورو4 ...با این همه خیلی خوب کار میکنه البته سوپر هم زدم اما با معمولی بهتر کار میکنه
دوستان اگر بخواید بدونید z300 خوبه یا چانگان ایدو بهتره برید نمایندگی و فضای داخلیشون رو مقایسه کنید که تو این مقایسه z300جادارتره و از لحاظ شتاب هم با چانگان فرقی نداره
کافیه سوار هر دوتاش بشین
البته چندان فرقی ندارن فقط چانگان گرونتره که به نظر من بهتر پول اضافه ندین و Z300 بخرید
من که از سواریش لذت میبرم
شاسی Z300 و بدنش مال شرکت تویوتا هست و در نسل 2007 تا 2011 از تویوتا آلیون استفاده شده>پس طراحیش جدید و نسبتا مقاومه
موتور Z300 هم در اصل ساخت شرکت میتسوبیشی هست و در نسل جدید میتسوبیشی لنسر استفاده میشه و موتور پرتوان و کم مصرفیه ... لنسر یک خودروی محبوب در بازار اروپا هست و جوان پسنده
نتیجه میگیریم ما یک خودرو ژاپنی رو با اسم چینی سوار میشیم
01:09  1394/09/14
گزارش
پاسخ دادن
ali
12

سلام دوستان
یکی از دوستان من تو ارومیه کارگاه دوخت روکش داره
خیاط روکش هاش هم اهل ترکیه هست که واقعا کارش درسته
برای درست کردن یه روکش وقت زیادی صرف میکنه تا قالب درستی تهیه کنه
من یه روکش برای آریو سفارش دادم رفیقم سه نوع روکش تو کارگاه تهیه کرد برام آورد که واقعا از روکش های فابریک باکیفیت تر بودن منم چرمی سیاه برداشتم و دادم خودشون نصب کردن
خدایی تا حالا ندیده بودم کسی با این دقت روکش بدوزه
روکش ها کاملا روی صندلی ماشین فیکس شدن
من اولش میترسیدم خوب از آب درنیاد اما بعدا شاخ در آوردم
ای کاش میشد عکسها رو براتون بفرستم
آریو شد تویوتا
متاسفانه روکش این ماشین هنوز تولید انبوه نمیشه و اکثرا سفارشی دوز هست
22:48  1394/09/08
گزارش
پاسخ دادن
سینا
1

شماره تماس روکش صندلی پاندا رو لطفا بدهید
سپاس
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1394/11/05

میلاد
1

سلام دوستانی که به بنزین یورو4 دسترسی دارند اول بنزین یورو4 بزنن بعد اگه در دسترس نبود سوپر بعدش معمولی روغن هم ایرانول رونیا بهترین کیفیت رو داره که میتونید هر 10000کیلومتر عوض شود
07:54  1394/08/27
گزارش
پاسخ دادن
جواد از رشت
1

سلام آیا کسی می دونه آریو با بنزین سوپر خوب کار میکنه یانه من یه هفته است آریو خریدم یه باک بهش بنزین سوپر زدم الان ماشینم 24ساعته نمایندگی هستشن چون درجا بدکار میکنه اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه
17:57  1394/08/22
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
2

سوخت اصلیش بنزین یورو4 هست دلیل بد کار کردن میتونه از بهم خوردن تنظیم موتور باشه البته بنزین سطج پایین از نظر کیفیت مثل بنزین سوپر هم می تواند دلیل باشد
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1394/08/22

ali
31

البته یه نکته
میتونید در حال حرکت از حالت اتوماتیک به حالت دستی و بالعکس تغییر بدین که تو سربالایی ها به دردتون میخوره مثل ماشین های دیگه
پس نگید تو سربالایی کم میاره چون رانندگی با دنده اتوماتیک رو بلد نیستین
اکثر خودروهای اتوماتیک در حالت اتوماتیک تو سربالایی کم میارن اما اگر قبل از سربالایی روی حالت دستی شیفت کنید این مشکل به وجود نمیاد
این جزء تجربه های من از رانندگی با خودروهای اتوماتیک هست
ماشین اتوماتیک یعنی آسایش بیشتر پس تو سر این ماشینا نکوبید چون رانندگی باهاشون رو تجربه نکردید .....
من مگان و ماکسیما اتوماتیک هم روندم اونها هم تو سربالایی نسبت به مدل دنده ای یکم کم میارن پس این مشکل منحسر به خودروهای چینی نیست
کسانی که با دنده اتوماتیک رانندگی نکردن بهتره سراغش نرن چون نسبت به دنده ای تجربه بیشتری میخواد در عین اینکه خیلی راحتتره

این خودرو حالت برفی هم داره که در زمان بارش برف به دردتون میخوره
02:40  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

شما جوری میگی تجربه میخواد انگار تریلی میخان برونن رانندگی با ماشین اتومات بسیار راحت تره از دنده ای هست فقط باید کمی اطلاعات در مورد عملکردش داشته باشی
گزارش
پاسخ دادن
22:59  1394/08/18

ali
29

امروز شتابشو تست کردم
تو حالت تیپ ترونیک شتاب خوبی داره و تو سربالایی کشش خوبی داره
اما تو حالت اتوماتیک بهتره سمت سربالایی نرید چون حالت اتوماتیک این خودرو در اصل اقتصادی عمل میکنه و قبل از این که قدرت و شتاب دنده یک رو تجربه کنید میره روی دنده 2
این ماشین نویز اسپرتی داره و صدای موتور اسپورت هست چون در اصل متعلق به میتسوبیشی لنسر هست که خودرویی اسپورت و جوان پسنده
اگر علاقه زیادی به شتاب گیری دارین بهتره از تیپ ترونیک این ماشین استفاده کنید
من که از سواری و نشیمن این ماشین راضی هستم
عایق بندی این ماشین در برابر دما خیلی خوبه و سریعا کابین در زمستان گرم میشه حتی اگر موتور تازه روشن شده باشه
تایر های کارخانه کمی خشک هستند و صدای خاصی دارن و بهتره با تایر های نرم و مناسب تعویض بشن
امکانات در حدی داره اما کمبود پورت aux بر روی ضبط خیلی احساس میشه
الان دیگه نسل cd وdvd گذشته و بهتره از رم و فلش مموری استفاده کنیم
صندوق بزرگی داره که واقعا جوابگوی مسافرت هست و نیازی به باربند ندارید
صندلی ها ارگونومی خوبی دارن و راحت هستند و فاصله مناسبی از هم دارند
02:29  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
ali
31

من پنج شنبه رفتم نمایندگی و یه آریو اتومات خریدم
فضای داخلی ماشین واقعا نسبت به اندازه ماشین خیلی بزرگتره
داشبوردش خیلی بزرگه و دستتون به سختی به تهش میرسه
دکمه ها و لوازمش کاملا ارگونومیک هست چون در اصل تمام بدنه و تزئینات متعلق به تویوتا آلیون هست
فرمان خوش دستی داره منم برای فرمان یه روکش چرمی خریدم و دوختم که نسبتا تمیز در اومد.
کف پایی نداره باید خودتون از بیرون تهیه کنید
صندلیاش چرمی هست و کیفیت مطلوبی داره اما برای اینکه خراب نشن بهتره روکش استفاده کنید
فضای صندلی های عقب خیلی جاداره طوری که وقتی صنیلی راننده رو تا جای ممکن عقب کشیدم باز فضای زیادی برای سرنشین باقی موند
صندوق عقب جاداری داره و نیاز مسافرت رو تامین میکنه
وقتی دوستم پژو پارسشو کنار ماشین من پارک کرد سایز آریو پژو پارس رو قورت میداد
آریو هم طول و هم عرض بیشتری نسبت به پژو پارس داره
وقتی تو نمایندگی بودم در عرض یک ساعت 8 تا آریو فروختن
شانس من فقط یکی مونده بود اونم تو حیاط پشتی قایم کرده بودن
بقیه دنده ای بودن
01:38  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
محسن
1

اون یه دونه آخری رو به این خاطر برای شما نگهداشتن چون دیدن این همه توی این خودرو خوبی و محاسن دیدی و بعدش میای اینجا تعریف میکنی و مشتری جمع میکنی!
عجب دوره و زمونه ای شده. یکی میگه همسایه مون میخواست کیا بخره ولی بعد که اینُ دید نظرش عوض شد!!! اون یکی میگه عالیه، شمام که اینطور.
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1394/10/07

سعید
9

با سلام، به نظر من z300 که ماشین خیلی خوبیه، آپشن های خوبیداری، بسیار جا دار ه، صدای اضافی از داخل کابین نمیشنوید، وارداتیاشی بهتره، چون تو بازار نیست قیمتش افت کرده، ولی واقعا ماشین خوبیه، از خریدش پشیمان نمیشد،
02:32  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
آرش
3

بین خرید برلیانس H330 اتوماتیک و آریو 1600 اتوماتیک مردد موندم !!!
لطفا از لحاظ 1-کیفیت و عملکرد. 2-خصوصا هماهنگی گیربکس با موتور. 3-شتاب اولیه و کشش خودرو. من رو راهنمایی کنید؟
(تفاوت آپشنها رو میدونم و زیاد برام مهم نیستند {مثل سانروف} )
19:14  1394/07/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

آریو1600 اتومات بدنه محکمی داره و ژاپنیه و موتور نسل جدید میتسبیشی اما شتاب اولیه خوبی نداره .بقیه موارد همه خوبند. فضای عقب از جک بزرگتره
12:39  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
شاکری
0

دوستان سلام ، بنده رو راهنمایی کنید میخام از تجربه شما دوستان استفاده کنم ی ماشین با قیمت ۶۵تا۷۰ میلیون تومن چی بخرم درضمن واسم دل ماشین هم مهمه ولی بند ماشین دردرجه اوله ، خواشمندم راهنمایی کنید از همتو سپاسگزارم.
14:50  1394/04/07
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

سلام خدمت همه دوستان>ما نمایشگاه ماشین داریم و انواع خودروهای ایرانی و چینی و کره ای و ژاپنی و... رو خرید و فروش کردیم ..اول باید ببینین که از خودروی مورد نظرتون چی میخاین زیبایی/فنی/راحتی/آپشن/شتاب و قدرت بعد باید برای هر کدوم از این فاکتورها پول اضافی بدین ...پس با این تفاسیر نمیشود باهفتاد تومن همه این فاکتورها رو بدست اورد ...حالا برای خودرویی که 1600سی سی حجم موتور و 120 اسب بخار قدرت داره و صفر هم باشه هفتاد تا زیاده....من شخصا با این پول بخوام ماشین صفر بگیرم جک جی 5 رو میگیرم تو رنج ماشینای چینی که صفر هم باشه و نمره قابل قبولی از هر چیزی داشته باشه خوبه >باز هم میگم ما بحثمون سر ماشن صفر هستش وگرنه ماشینای کار کرده زیادی با این مقدار پول میشه گرفت
14:49  1394/03/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

این ماشین بااین قیمت به دردنمی خوره لیفان 620باقیمت کمش خیلی از این بهتره وهمین طور جک j5.جیلی امگراند 7هم نسبت به قیمتش بهتر ازاینه.
09:47  1394/03/01
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
5

سلام دوستان ، لازم دونستم بعنوان کسی که در جریان تست این خودرو (s300) هستم مطالبی رو خدمتتون جهت انتخاب درست عنوان کنم . من خودم شاغل در خودرو سازی هستم و بیشتر کسانی که سوار این خودرو شدند بیشتر ضعف این خودرو رو ضعف موتور تو سربالایی ها عنوان کردند . این خودرو شاید دارای فن آوری موتور میتسو بیشی باشه ولی دلیل بر خوب بودن و بی نقص بودن اون نیست . موتور موسو که خودرو شاسی بلندیه رو شرکت مرسدس بنز زده ولی بازم تو بازار طلبه نداره و موتور پرمصرفیه . s300 تو کفی شاید خوب باشه ولی قیمت 70 یا 60 میلیون براش زیاده . من جک هم سوار شدم و وقتی داخلش میشینی شیفته داشبرد و تزئیناتش میشی و داخل کابین صدای اضافی نداری . ولی در نوع اتوماتش چون موتور 1500 سی سی داره بازم تو سربالایی یه خودرو عاجز میباشد و قدرت چندانی نداره و باید مدارا کنید . جیلی رو نداشتم و نظری روش نمیدم . ولی MG خودرو قابلی تو چینی هاست ولی با توجه به قیمت بالای اون خودرو با اصالت تری میتونید بگیرید . اگه ظاهر خودرو زیاد براتون مهم نیست و بیشتر فنی و یک خودرو چابک و قدرتمند میخواید بهتون ال 90 رو پیشنهاد میکنم . تعلیق قو
14:21  1394/02/02
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

سلام دوستان ، لازم دونستم بعنوان کسی که در جریان تست این خودرو (s300) هستم مطالبی رو خدمتتون جهت انتخاب درست عنوان کنم . من خودم شاغل در خودرو سازی هستم و بیشتر کسانی که سوار این خودرو شدند بیشتر ضعف این خودرو رو ضعف موتور تو سربالایی ها عنوان کردند . این خودرو شاید دارای فن آوری موتور میتسو بیشی باشه ولی دلیل بر خوب بودن و بی نقص بودن اون نیست . موتور موسو که خودرو شاسی بلندیه رو شرکت مرسدس بنز زده ولی بازم تو بازار طلبه نداره و موتور پرمصرفیه . s300 تو کفی شاید خوب باشه ولی قیمت 70 یا 60 میلیون براش زیاده . من جک هم سوار شدم و وقتی داخلش میشینی شیفته داشبرد و تزئیناتش میشی و داخل کابین صدای اضافی نداری . ولی در نوع اتوماتش چون موتور 1500 سی سی داره بازم تو سربالایی یه خودرو عاجز میباشد و قدرت چندانی نداره و باید مدارا کنید . جیلی رو نداشتم و نظری روش نمیدم . ولی MG خودرو قابلی تو چینی هاست ولی با توجه به قیمت بالای اون خودرو با اصالت تری میتونید بگیرید . اگه ظاهر خودرو زیاد براتون مهم نیست و بیشتر فنی و یک خودرو چابک و قدرتمند میخواید بهتون ال 90 رو پیشنهاد میکنم . تعلیق قوی و مو ...
13:40  1394/02/02
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
6

ضمن سپاس فراوان از شمادوست عزیز باید عرض کنم خدوتتون که جک جی 5 اتومات 1800 هست نه 1500 ضمن اینکه اگر بفرمایید درکدام کارخانه خودرو سازی فعالیت میکنید ممنون مشیم
گزارش
پاسخ دادن
14:19  1394/02/02

حسین
0

دنده زیر دنده عقبت تو گیربگس رو حتما چک کن
گزارش
پاسخ دادن
00:45  1399/12/24

سلمان
2

سلام به همگی.لطفا از ماشینی که الان زیر پاتونه حمایت نکنید.هر کسی سلیقه ای داره.معیارها برای خرید ماشین فرق داره.یکی زیبایی دوست داره و یکی قدرت موتور.خودروی اس۳۰۰ ماشین بسیار خوبیه.طراحی زیبای بدنه.مصرف پایین.داخل زیبا و جادار.صندوق بزرگ.ایمنی بالا.سیستم پخش عالی از مزایای این ماشین است.اما بدنه سنگین و قدرت موتور ۱۶۰۰ برای دوستانی که قصد پرواز با این ماشینو دارند مناسب نیست.در مقایسه با ماشینهای هم قیمتش ماشین خوبیه.از خریدتون پشیمون نمیشید.مخصوصا اگر وارداتیشو بخرین.
00:40  1394/01/18
گزارش
پاسخ دادن
عرفان شریعت
9

سلام خدمت دوستان من این ماشین رو داشتم در کنارش یه زانتیا 82 فرانسوی داشتم و یه کیا اسپورتیج 2013 .درسته ماشین چینی هست ولی امکانات و طراحی داخلش در حد قابل قبول هست ولی اونطور شاخ نیست .اما اگه قدرت موتور براتون مهمه اصلان سمتش نرید که افتضاح .زانتیا من 82 هست 230 تا هم کارکرده صفحه کلاجشم فاب کارخونه هست به این نمیرسید چه تو سرعت و شتاب واقعان اگهدسرعت و شتاب می خواید کلان سمت ماشین های چینی نرید من جیلی هم داشتم همینطور ولی اون حداقل اون وارداتی بود نه مونتاژ .بعد اون دستی بود این اوتومات که اوتومات چبنی اشغال من اسپورتیچم که کره ای و غیره دو اوتومات دو سر بالایی تند باید زیاد گاز بدی دیگه خودتون فکر کنید این چیه که پدر ما رو د ر اورد
13:47  1393/12/25
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
9

هموطنان گرامي
خواهش ميكنم نخريد اي ماشيناي چيني رو
پشيمون ميشيد
20:36  1393/12/23
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
3

من این خودرو را چند روزه تحویل گرفتم،قبلش مگان داشتم،از مگان خیلی راضی بودم اگه بخوام غیر اعتبار و برند مقایسه کنم تو این چند روز قدرت موتور و صدای موتور وقتی می خوای شتاب بگیری زیاده داخل کابین می یاد گرچه مگان 2000 و این 1600 هست ،یکسری دوستان که گفتن انگشت لای فرمون میره ها و خیلی چیزا دیگه من ندیدم اتفاقا اتاق خیلی شیک و مرتبی داره مصرفش هم پایین هست 7حدود 7 می سوزونه،ی زمانی ایران پر ماشین امریکایی بود ژاپنی ها را وارد کزدن همه گفتن اییییییی بعد ژاپنی خوب شد کره ای ایییییییی بود الانم کره ای خوب شده چینی اییییییی،همین چین با سرعتی که داره پیش می ره تا چند سال دیگه باید حسرت سوار شدن ماشینا شا داشته باشیم
08:45  1393/12/15
گزارش
پاسخ دادن
غلام
0

عالی
گزارش
پاسخ دادن
09:41  1400/06/02

افشار
3

با سلام شایان ذکر است که خودرو اس 300 سایپا دارای سیستم دسترسی بدون کلید نمی باشد و ماشین فوق با کلید روشن می شود .
21:17  1393/11/24
گزارش
پاسخ دادن
sm
10

اقا خانما زيربار ماشين چيني نرين ءكيفيت صفر فقط ارزون ءايرانب شرف داره بخدا
16:16  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
sm
16

خدا لعنت كنه كسي كه واسه منافعش مردم و گول ميزنه وتبليغ ميكنه ءمن شوهرم ماشين سوناتا و توسان داشتن خيلي هم راضي ءولي وقتي ماشين فروختيم چن روز با ماشين برادرشوهرم رفتيم اين ورو اونور ام وي ام دارن خدا وكيلي سردرد گرفتنم اينقدر اين ماشين افتضاح بودش ءمردم اگه ام وي ام ميخرن از فقرشونه ءمن خودم پرايد هاچ بك داشتم ٩٣صفر همش نمايندگي بودم ءولي ٢٠٦ مامانم از سال ٨٥ داره عاليه بعد گذشت ٨ سال ءايران بهتر از چيني كه تو ايران ميادشءچين هم جني خوب داره هم بدءولي بداش واسه ايرانه چون دولت مردانس به مردمش اهميت نميدن
16:15  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
19

سلام دوستان دیروز من رفتم نمایشگاه این ماشین رادیدم خدایی خیلی پلاستیکی و اسباب بازی درستش کردن روی فرمان خودرو محل بوق ماشین به اندازه تمام انگشت درز داشت و کنسول فوق العاده جنس پایین درجه 4 و 5 داشت موتورشم 1600 بود که واقعا برای ماشینی با این اندازه و قواره ای که دنده اتومات هم هست ضعیفه در کنارش یک دستگاه جیلی 7 بود واقعا خیلی باکیفیت بود از لحاظ قیمتم اختلاف زیادی نداشتن از همه نظر از s300 برتر بود هم قیافه هم قدرت موتور هم کنسول داخلی زیبا هم ایمنی بالاتر با ۷ ایربک
برای خودم متاسف شدم گفتم ۳۵ سال پیش ما ماشین پیکان میزدیم کره و چین در حصرت پیکان ما بودن الان مثلا این برند جیلی که جزء برندهای درجه 2و3 هست چه کیفیتی دارن و از اون بدتر شرکتای سایپا و ایران خودرو هم رفتن سراغ برندهای درجه 4 و5 چینی به کجا رسیدیم
01:03  1393/09/17
گزارش
پاسخ دادن
حمید
6

سلام آقا محمد ز
دوست عزیز کاملا با نظرات شما موافقم فقط یه سوال دارم: شما از کجا فرمودید که امگرند 7 جنس درجه 2 و 3 چین هست؟؟؟!!! جهت اطلاع شما بگم که این خودرو از نظر کیفیت خودرو درجه 1 چین هست و از خوبیش همین بس که اولین خودروی چینیه که اجازه تردد در اروپا رو گرفته یعنی تمام استاندارد های اروپا رو قبول شده و به عنوان تاکسی در لندن استفاده میشه، این موارد برای اثبات کیفیت این خودرو کافی نیست؟!
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1393/09/29

علی آقا
3

محمد گفت جیلی برند درجه 2 و 3 هست. نگفت برند درجه 2 و 3 چین هست.
واقعیت هم همینه. برندای درجه یک دنیا که تویوتا و فورد و بنز و ب ام و و... هستند. درجه دو هم که داچیا و فیات و...
چینی ها حتی بهترینشون درجه 3 هستن.
اینکه خیلی مسلمه.
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1394/02/16

reza
5

ارزش نداره مگه شرکت پراید نیست
19:52  1393/09/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

من یک ماشین می خواهم روی رنج۶۰میلیون چی بخرم الان سمند دارم یک ساله سمند دارم ماشینی می خواهم به جون دا ی و قدرت سمند
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1394/03/03

فرید
0

بنظرشمادوستان خوبم-ماشین بسترن b50چطوره-قیمتش هم تقریبا مناسبه لطفا دوستان نظربدهند-ممنونم
14:43  1393/09/07
گزارش
پاسخ دادن
مهران
3

بسترن 1800 سی سی بنظرم در مقایسه با بقیه چینی هاماشین خوبیه و دلایلم هم اینه :
1.کیفیت متریال داخل کابین قابل قبوله
2.اتاق خودرو بزرگه و ابهت خاصی بهش داده
3.توسط گروه بهمن عرضه میشه که در این زمینه سابقه خوبی داره و تمام قطعاتشو تامین میکنه
من این ماشینو دوست دارم حتی با اینکه اصولا از ماشینای چینی خوشم نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1393/09/07

کاربر: محسن
4

داداش من بسترن داشتم بحث متریال داخلیش نسبت به بقیه چینیها بهتر نیست بلکه نسبت به جک و ام و ام بهتره{بعد 6 ماه رنگ دور قاب پنلاش و فرون ریخت}
از نظر موتوری خیلی ضعیفه وقتی داری پر میکنی ماشین به زوزه میوفته
ولی از لحاظ تیپ ظاهری خوشگله
ولی اینکه میگن بهمن خودرو واردکنندس پس ماشین خوبی ؟؟؟؟
نه اینم من قبول ندارم ماشین خوب زیاد هست ما دچار بحران مدیریت در ورادات خودرو شدیم و مقصر خود مردم هم هستن که هر چی اینا میارن مردم میخرن
خدا کنه ما هم مثل استرالیا مدیرانی داشته باشیم که اجازه تولید تویوتا کمری رو داخل کشورمون بگیریم نه زوس 300 نه ام و ام و نه جک
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1393/10/08

سید.موسوی
0

سلام.
دوستان کیاسراتومونتاژسایپاکسی ثبت نام کرده؟
شرایطش چطوره؟
23:23  1393/08/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام حالا واقعا اين اپشنايي كه تو تبليغش نوشته رو داره؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1393/10/10

محمود
4

دوست عزیز سراتو مونتاژ سایپا بطور خلاصه در یک کلام مزخرفه هیچ اپشنی نداره از سمند هم اپشناش کمتره حتی از پراید از فاز دوربین و این چیزا که بیایی بیرون دنده اتومات که نیست هیچی حتی سنسور بوق دنده عقب نداره اپشنش فقظ جا لیوانیه اینجوری بگم داری یه پراید 70میلیونی میخری که یکم اتاقش فرق داره.یکی از فامیل هامون 3 روزه خریده الان برده بنگاه بفروشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1394/01/06

ا.ج
14

آقای موسوی جیلی رو همینجوری نمیدن تو بازار .تست میکنن.وگرنه همینجوری که ۴تا ستاره بهش که ندادن.این ماشینای تولید داخلند که همینجوری میدن بیرون.که حتی نصف ستاره هم نگرفتن.بحث تمام.قضاوت با خوانندگان
18:36  1393/08/16
گزارش
پاسخ دادن
سید.موسوی
0

نه دوست عزیز،اشتباه نکن؛بحث هنوزشروع نشده که تموم بشه.
خودروهای ساخت ایران روقبول دارم که همینجوری میفرستن توبازار،ولی خودروهایی که ساخت کشورهای دیگه هستن وتوایران مونتاژ میشن رونمیشه گفت که همینجوری میفرستن توبازارچون یک بارتوکشوروطن تست میشه ویک دوره تغییرات لازم،درمونتاژ صورت میگیره که حسابی ماشین توچندمرحله بررسی میشه.
خودروهایی مثل:مگان،ماکسیما،نیسان تیاناو... مونتاژ داخلی هستندونمیشه گفت که همینجوری میفرستن توبازار...
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1393/08/16

ا.ج
14

عزیز من این ماشینا اگه خوب بودن که نمیدادن به ما مونتاژشون کنیم.چرا چین بقیه محصولاتش رو نمیده که ما مونتاژ کنیم.پس ببین .بعدشم فکر میکنی اینجا میان صاف مونتاژ میکنن میارن بازار خودت بهتر میدونی.
بنده قصد دفاع و همچنین زیرسوال بردن هرخودرویی رو ندارم ولی قضاوت با خودتون.مثلا همین s300مگه این خودرو ایرانیه که لوگوی سایپا گذاشتن روش.این یعنی چی؟!یعنی دزدکی برند گذاشتن روی ماشین.چرا بی ام و هیوندا تویوتا یا برندای خوروسازی دیگه محصولاتشون رو نمیدن مونتاژ کنیم.چون به میدونن که با این کار تمام شهرتشون رو از دست میدن.البته ی سری مسایل دیگه هم هست.اینجا چینه که برندهای بیکیفیت و نامرغوب خودش رو به صورت مونتاژی وارد کشور ما میکنه.اینجا هم رو هم میکنن و تحویل ملت بیچاره میدن.چرا باید با تبلیغات واهی و پوچ هموطنم خودمون رو ترغیب کنیم که بره خودرویی بخره که بعدا براش مشکل ساز بشه.آیا این خودروها حداقل یک ستاره ایمنی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
07:12  1393/08/17

نیما
0

به نظر شمت پزوپارس و206و405بدبود که فرانسه مجوز مونتاژ روبه ایران داد
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/01/03

حمید
8

به هر حال شما در قبول کردن حرف من اختیار دارید هر گونه دوست دارید انتخاب کنید و اجباری نیست.
به هر حال بهتر است بحث ادامه پیدا نکند موفق باشید.
19:08  1393/08/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید
3

سلام
من هم علاقه ای به ادامه بحث ندارم ولی از شما می پرسم آیا تا به حال سوار جیلی شده اید؟
همان طور که خواستید به صفحه 530 رفتم و در اونجا متوجه شدم شما خودتون یک 530 دارید خوب من هم قبول دارم که وقتی کسی سرمایه ی خودش رو میذاره و یک ماشین میخره دوست داره از انتخاب خودش دفاع کنه، البته من این کار رو سرزنش نمی کنم چون این کار یک حرکت طبیعی است و قابل درک است.
من فقط خواستم مقایسه ها اصولی و منطقی باشه و این اولین شرط مقایسه خوب هست، 530 رو باید با رقبای خودش مقایسه کرد و من هم مخالف 530 نیستم ولی مقایسه اون با جیلی رو نمی تونم بپذیرم
فقط یک جای نظر شما خیلی برام جالب بود، اینکه "جیلی رو همین جور می فرستن تو بازار "که واقعا برایم خنده دار بود از شما سوال می کنم آیا شما مسئول بخش نظارت شرکت جیلی هستید یا خودتون از نزدیک کارخونه اش را دیده اید ؟
دوست من یادتون باشه که در بحث باید با سند و مدرک صحبت کنیم نه همینطوری و سطحی،ضمنا خودرویی مثل جکه در لندن به عنوان تاکسی استفاده میشه مطمئنا بایستی دارای مزایایی چون کیفیت و جاداری خوب و پیشرانه و توان فنی خوبی رو داشته باشه.
19:05  1393/08/14
گزارش
پاسخ دادن
سید.موسوی
1

این روهم بگم که اگه میبینیدام وی ام530روباجیلی مقایسه کردم این بودکه این خودرو دررنج خودش موفق ترین ماشین بوده وطبق بررسی هاوآمارهایی که گرفته شده بین خودروهای بین40تا60تومن ام وی ام530پرفروش ترین خودروبوده.قابل توجه شماکه به فروش خودرواهمیت میدید.
این آمارروبنده مهرماه دیدم ومتأسفانه سایتی که این آمارروگرفته بوداسمش یادم رفته.ازاین بابت معذرت میخوام...
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1393/08/14

سید.موسوی
2

من هیچ علاقه ای ندارم ازجنس بددفاع کنم وهمچنین هرگزحقیقت روهم انکارنمیکنم.
باورکن اگه 530به مزاجم خوش نمیومد،هرگزاینطورازش دفاع نمیکردم.
شمااگه میومدیدازاول باهم مقایسه میکردیم،تمام ایرادات ریزاین دوخودرورامطرح میکردیم.حالاکه مایل نیستیدتوهمون صفحه530خودم ایرادات این ماشین روگفتم...
البته مزایاش هم گفته شده...
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1393/08/14

HRM drift
0

من خیلی نفهمم
گزارش
پاسخ دادن
01:10  1397/10/14

ا.ج
8

شایدم جیره خور مدیران خودرو.
حمید جان اولین ملاک برای انتخاب یک خودرو زیبایی یک خودرو هست.اگر اینجور نبود ملت میرفتن تانک بخرن چون قدرت موتورش عالیه.خیلی حرفای این آقا رو جدی نگیر.
11:44  1393/08/14
گزارش
پاسخ دادن
سید.موسوی
2

سلام.حمیدجان ظاهرااین بحث ماتمومی نداره😊😊😊
من حرف زیاددارم برای اثبات حقیقت وهمچنین شما.البته حقیقت ازنظرشمابرتری جیلی هست ولی ازنظرمن ام وی ام530؛وداریم توصفحه اس300این بحث هارومیکنیم.دلیل اینکه من انقدرادامه دادم،شفاف سازی وآگاهی مردم بود.
حمیدجان همونطورکه گفتم نباید،فروش زیادیک خودرورادرکشوردیگرملاک برتری قرارداد.حال شمامیفرماییدکه بازاراونهارقابتیه.درست دوست عزیز...
ولی بایدقبول کردکه اولین معیاربرای خریدخودروسلیقه هستش.بعدازسلیقه معیارهای مهم دیگری ازجمله:
1-خدمات پس ازفروش
2-قیمت نسبت به کیفیت
وموارددیگر...
این هابرای هرکسی یک معیارمهمه.حالااگرماسلیقه روکناربگذاریم،ازاون دومورد،راست حسینی جیلی ازکدام موردبرخورداره؟؟؟
این ازبحث فروش
عزیزجان،مااگه میخوایم یه مقایسه بین این دوخودروداشته باشیم،بایداین دوخودرو براین مباحث مقایسه شوند:
1-حجم موتور
2-قدرت موتور
3-گشتاور
4-مصرف سوخت
5-خدمات پس ازفروش
6-کیفیت موادداخلی
7-کیفیت صندلی ها
8-عملکردگیربکس
9-عملکردفرمان
10-نفوذصدابه کابین
11-سیستم تعلیق
و..
حمیدجان اصلی ترین معیارهابرای مقایسه خودروایناهستند
10:46  1393/08/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

آقای موسوی جیلی یک برند وارداتی هست.اینقدر با برندهای تولید داخل که مفت نمی ارزند مقایسه نکن.خواهشن با همون لیفان و ام وی ام مقایسه کن
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1393/08/14

NO
1

اون وقت ام وی ام کدوم یکی از اینها رو داره؟
این جوری کسی حرف میزنه که فروش این ماشین براش نفع داشته باشه نه مصرف کننده... برگ برنده این ماشینم قیمتشه نه چیزایی که شما لیست کردی...
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1393/08/14

سید.موسوی
2

دوست عزیز"NO"
من حاضرم بمیرم وکاری نکنم که مردم به اشتباه بیوفتن.دفاع ازاین یه تکه آهن هییییچ نفعی برای من نداره.نفعش برای مردمه که این ماشین روخوب بشناسن...
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1393/08/14

سید.موسوی
0

سلام دوست عزیز.من خیلی موافق این نیستم که توصفحه سایپااس300بحث برتری دوخودرودیگه بشه.ظاهرابحث خیلی بالاگرفته.
حمیدجان عزیز،اتفاقامن اون لیست روچندماه پیش دیدم ودراون لیست تااونجایی که یادمه جیلی هفتم بود.ولی طبق گفته شمادهم.
خدمت حضورگلت عرض کنم که خودت فرمودی لیست پرفروش ترین ماشینای چین.خب این به خیلی ازعوامل بستگی داره،مثل:
1-قیمت2-کیفیت3-اصالت4-ازهمه مهمترسلیقه
دوست گلم توایران هم خودروهایی ازقبیل سمند-ال90-پرایدو... که ساخت ایران هستند،جزپرفروش ترین خودروهاهستند،ولی آیاکیفیت دارند؟آیاقیمتشون مناسبه؟قطعا"خیر".ولی هم وطنای مابرای اینکه به قول خودشون حمایت ازتولیدکننده باشه(حالاتولیدکننده هرچی میخوادتولیدکنه)ازجنس داخلی استفاده میکنند.پس اینکه میبینی جیلی درکنارشورلت و...قرارداره دلیل به برتریش نیست.چون لیست طبق کیفیت تنظیم نشده.قیمت جیلی درچین ارزونترازایرانه وچون ارزونه وکیفیتش نسبت به قیمتش مناسبه جزءپرفروش هاشده؛وچون درایران گرونه،نبایدفروش خوب خودرورادرکشوردیگر،ملاک برتری قرارداد.
18:03  1393/08/13
گزارش
پاسخ دادن
حمید
10

دوست عزیز
جناب عالی اشتباه می کنید آیا درسته که ایران رو با چین مقایسه کنید اصلا میشه برام بگید چه چیزی بین ایران و چین به عنوان وجه اشتراک و شباهت وجود داره؟؟؟!!!
شما که بهتر از من میدونید که بازار چین رقابتی است ولی ایران انحصاری است و به خاطر همین مردم ایران خودرو هایی رو که گفتید بر خلاف میل خود می خرند و در نتیجه این خودرو ها پر فروش می شوند ولی در چین که رقابت شدید و سخت است جیلی توانسته سربلند بیرون بیاید ضمن اینکه نباید قیمت و کیفیت و... رو به بحث ربط دهید اگر اینطور هم باشد که شما گفتید باز هم جیلی سربلند بوده در حالی که همین 530 و دیگر خودرو های چینی حتی نتوانسته اند به این رتبه نزدیک شوند حتی با اینکه 530 از جیلی ارزان تر هم هست پس باز هم می خواهم دقیق تر به مسئله نگاه کنید
ضمن اینکه من نوشته بودم پر فروش ترین خودروهای چین نه با کیفیت ضمن اینکه وقتی خودرویی پرفروش باشد خود نشان از بسیاری از چیز هاست، کیفیت قیمت و...
پس خواهش میکنم بدون تعصب به مسئله نگاه کنید ضمن اینکه بهتر است بحث زیاد طولانی نشود چون همه چیز واضح هست و نیازی به اثبات نیست.
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1393/08/13

حمید
13

چی می گی این وسطه جلوی 530 که مثل منگل ها می مونه آخه کجاش مردونه هست؟؟؟
16:25  1393/07/07
گزارش
پاسخ دادن
حمید
9

سلام دوست عزیز
اولا تعصب رو شما دارید که اینطور دارید از 530 دفاع می کنید ولی باید بگم که سخت در اشتباه هستید چون اصلاً مقایسه جیلی و اس 300 با 530 اشتباه هست چون تقریباً قیمت این دو خودرو ذکر شده دو برابر 530 هست و هر کسی به برتری جیلی در مقابل 530 در طراحی کل خودرو اقرار خواهد کرد چون 530 ساده ترین طراحی رو داره و واقعا تو ذوق می زنه ولی جیلی حرف برای گفتن داره اگه قرار بود جلوپنجره ی جیلی رو مثل بقیه خودرو ها همرنگ بدنه رنگ بزنن همه چیز دوباره تکراری و کسل کننده می شد ولی با همین هوشمندی و حرکت ساده ظاهر ماشین رو متفاوت کرده‌اند پس بهتره تعصب رو کنار بذاریم و با واقعیت کنار بیایم
ثانیا من در پاسخ به مسلم که جیلی و... رو به سوسک تشبیه کرد مجبور بودم از این واژه "منگل "استفاده کنم چون واقعا اگر با یک رنگ مشکی در جلوپنجره خودرو شبیه به سوسک میشود پس 530 با این طراحی واقعا شبیه... است در پایان هم میگم که قصد بی احترامی به هم وطنان و بازدید کنندگان محترم این سایت خوب رو نداشتم و مجبور شدم از این واژه برای درک خودم از طراحی 530 استفاده کنم، ولی در صورت بی احترامی پوزش می خواهم
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1393/08/12

حمید
14

با مازراتی ولامبورگینی برابری میکنه واقعا بایدازسایپاتقدیرکرد
15:29  1393/07/07
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

من که دارم پولامو جمع میکنم تا یه لیفان 620 بخرم خیلی با کلاس تره تازه قیمتشم مناسب تره
22:28  1393/07/02
گزارش
پاسخ دادن
بابک
0

سلام. لیفان 620 هم ماشین بسیار خوبی است. اما زوتی اس 300 یا همان آریو بسیار امروزی تر است قبل از اقدام این ماشین را از نزدیک چک کنید. پلت فرم ایم ماشین تویوتا الیون است و بدنه ان در چین توسط کارخانه ای تحت لیسانس دایهاتسو ژاپن تولید می شود.
گزارش
پاسخ دادن
18:34  1393/07/30

محمود
8

چرا این اشغال چینی را وارد بازار نمیکنید تا مردم گول تبلیقات شما رانخورند و پول مردم را با این تبلیقات میچاپید. لااقل به قول خودتان عمل کنید وااین خودرو تحویل مردم بدهید سه بار تا کنون قیمت این اشغال را بردید بالا
10:48  1393/07/02
گزارش
پاسخ دادن
محمد
10

دوستان جیلی امکاناتش خیلی بیشتره مثل موتور قویتر رینگ بزرکتر جای بیشتر صندلی برقی صندوق بزرگتر و... و قیمت کمتر. 150000 تا هم گارانبی داره پس خیلی بهتره.
16:26  1393/06/30
گزارش
پاسخ دادن
.Reza.
12

80 تومن پول دادن واسه این ماشین، دیوانگی محظه. به جای این، بیا 40 تومن بده ام وی ام 530 بخر هم نرم تره هم خوش دست تر و هم با کیفیت تر.
20:41  1393/06/24
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
8

آخ گفتی آق مسلم:
معرکس؛معرکه...
مردگفتن به530
ماشین باغیرتیه.
موتور2000
140اسب بخار
گیربکس نرم
فرمون بایه انگشت میچرخه.
182نیوتن گشتاور که توچینی هاتکه تک...
18:48  1393/06/17
گزارش
پاسخ دادن
حسين
10

حقوق و مزاياي كاريمون پس از افزايش دلار كه تغييري نكرد نمي خوايم آقا، فقط بزارن ملت ماشين خارجي و به همون قيمت واقعي كه هست بخرن. آخه اين قوطي كبريت به نظرتون 7000 دلار ارزش داره كه 80 ميليون حرومش كنيم؟؟ واقعا به بچه هاي امروزي بگيم خندشون مي گيره... ، اين محصول حتما با فورد موستانگ $23,600 - $36,100 كه تو سايتش قيمت زده رقابت مي كنه انشالا ...
21:13  1393/06/16
گزارش
پاسخ دادن
الهه
0

اين بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1393/08/10

مسلم
5

فقط530 530 530
جلوی ام وی ام530ازاین خیییییییییلی خوشکل ترونازتروممممرد تره.
جلوی این وجیلی عین سوسکه...
ولی عقب جیلی از530واین قشنگتره.ولی بازم ازلحاظ فنی وبه صرفه بودن وقیمت و...
فففففففققققققططططط530
17:03  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مبین
8

کارشناس::::::جیلی و ام وی ام در یک رنج قیمتی هستن که مقایسشون میکنی!!!!!
بدریخترین خورو ام وی ام ۵۳۰
گزارش
پاسخ دادن
16:55  1393/08/13

مرتضی
0

هیچ ربطی به قیمت نداره.
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1393/08/14

امیر
3

من خریدم حالشم بردم تو رنج قیمت ماشینها چیزه بدی نیست
23:33  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
امیرمحمد
5

آقا امیر واقعا راضی هستی؟
من ثبت نام کردم ولی خیلی دو دلم...
ظاهر بیرونیش که (کپی تویوتا Allion ) خیلی قشنگه ولی
کیفیت متریال داخلیش چطوره؟
سواریش نرم تر از جیلی ؟
شتاب اولیه اش نسبت به 206 تیپ 5 بیشتره یا کمتر؟
گزارش
پاسخ دادن
20:44  1393/06/20

محمد
1

ازیه موتور1600اتوماتیک چینی چقدرانتظارمیره؟؟؟
خودشم بکشه به ام وی ام530نمیرسه...
گزارش
پاسخ دادن
21:37  1393/08/11

1 2 صفحه آخر
صفحه 1 از 2

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : دوست عزیز به جای پیام دادم مراجعه کن نمایندگی
وحید : لطفا جواب بدین من 11 ام تکمیل کردم 12 ام فاکتور شد ولی پلاک نشده برا شما چند روز کشید پلاک بشه
سعید : سلام.معمولا یکماه بعد پیام میاد ک بری نمایندگی
فوری : پلاک اس ام اس میاد؟
جلال : سلام ماله من هم این مشکل داشت احتمال زیاد شافت گیربکس کج شده من دوبار دیسک وصفحه عوض کردم چون بد جا میخورد ازاخر فهمیدم از شافت گیربکس کج شده دنده بعد جا میخورد الان درستش کردم عالی شده
6دنده : ملاک فاکتور رنگ تاریخ واریز وجه و تاریخ دریافت پروندس
اسفند6دنده : سلام منم 7اسفند دریافت پرونده8 هیچ خبری نیست رفتیم تا خرداد فکر کنم
امیر : فدات دادش
سورن دوگانه30دی : سورن دوگانه تکمیل وجه 20آذر تاریخ تحویل 30دیماه اما هنوز فاکتور نشده
تیگو 8 : با سلام واقعا. مدیران خودرو یه دروغگو و کلاهبرداره