شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام كپچر بسیار زیبا و جذاب است. ظاهر پرغرور و جدی این خودرو با اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو بر زیبایی کپچر افزوده است. طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعریف شده است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان خود فراهم كند و حس لوكس بودن و لذت رانندگی را منتقل نماید. این خودرو جاداری یك خودروی شاسی بلند و چابكی یك خودروی كوچك سواری را در هم آمیخته و بعنوان یك خودروی نو با طراحی متفاوت، سبك زندگی نوینی را به شما خواهد بخشید.
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس شاسی بلند
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1200
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده6
قدرت موتور (اسب بخار)120
مصرف سوخت شهر (لیتر)6.6
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)4.7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)5.4
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
طول (سانتی‎‏متر)412.2
عرض (سانتی‎‏متر)177.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)156.6
حداکثر سرعت (km/h)192
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)9/10
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / جانبی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

88 نظر

محمدرضا
0

تجربه یکی از مالکین رنو کپچر در ایران پس از 5 سال و کارکرد : 1️8️2️0️0️0️ کیلومتر 10 بار سفر به کل ایران 3 بار سفر به 81 استان ترکیه 1 بار سفر به 12 استان گرجستان 1 بار سفر به 13 استان آذربایجان ️بدون استفاده از گارانتی(حتی یکبار) ️بدون خرابی فنی،برقی،مکانیکی و تزئیناتی یکبار تعویض لاستیک در کارکرد 146.000 کیلومتر یکبار تعویض شمع در کارکرد 108.000 کیلومتر عدم تعویض ضدیخ،روغن ترمز و روغن گیربکس سلامت جلوبندی،سیستم تعلیق،کمک فنرها،اکسل عقب،بلبرینگها سلامت جعبه فرمان برقی و دسته موتورها سلامت سیستم برق رسانی و ادوات برقی سلامت سیستم سوخت رسانی،انباری اگزوز،کاتالیست و کنیستر ️سلامت کاسه نمدها،کارکرد دیفرانسیل و گیربکس سلامت کوئل،وایر و شمع ها عدم تعویض زنجیرتایم و تسمه ها سلامت ترمزها سلامت ایرکاندیشن(بخاری و کولر) ️سلامت پمپ بنزین،پمپ روغن و ترموستات عدم تعویض فیلتر بنزین ️2 بار تعویض لنت جلو و 1 بار عقب 1 بار تعویض باتری ️ مصرف بنزین به میزان12.980لیتر 90٪ کارکرد با بنزین معمولی،بدون ایجاد مشکل برای توربوشارژ و سیستم سوخت رسانی
12:31  1400/05/31
گزارش
پاسخ دادن
تجربه دو ساله من
0

ترمز خوب و هندلينگ عالي رنو كپچر،زبانزد عام و خاصه.مثلاً يهو يه نفر بپره جلوي ماشين،بصورت خيلي خوب ميشه هم ترمز محكمي گرفت و هم مانور خوبي داد كه به اون شخص يا مانع برخورد نكنيم.نتايج تست گوزن هم كه اخيراً منتشر شده،بخوبي مؤيد اين مطلبه.هفته پيش با رنو كپچر،3نفر مجردي،به مسافرت اومديم.در سربالاييهاي منجيل به قزوين،عليرغم باد شديد منطقه،پا به پاي اكثر خودروهاي 2400سي سي،سرعت و كشش داشتيم.شكل طراحي فوق العاده با ضريب آيروديناميك مناسبي كه داره،باعث ميشه خودرو در مقابل باد،مقاومت زياد نداشته باشه و تقريباً شكننده باد باشه و ميتونه با سرعت به مسير خودش ادامه بده.فاصله ركاب رنو كپچر از سطح زمين،بسيار مناسب و برابر با رنو داستره.(20 سانتي متر).همين باعث ميشود هنگام گذر از دست اندازها،سرعتگيرها و يا رمپ ورودي پاركينگ،در دشت و صحرا،بيابانها و همچنين مسافرت به كيش و قشم(هنگام سوار شدن روي كشتي)،سپر جلو و عقب و همچنين زير ماشين به جايي برخورد نكند.عليرغم سوار شدن 4نفر سرنشين به همراه بار كامل صندوق عقب،پشت ماشين نميخوابد و كف ماشين به هيچ جا گير نميكند.
09:47  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
yousef moradi
0

از سال 1380 ماشینهای زیادی داشتم.از انواع و اقسام برندهای مختلف.اکثرشونو بیشتر از یکی دو سال نگه نمیداشتم.ولی الان 3ساله که رنو کپچر دارم.از داشتنش سیر نمیشم.هر وقت سوارش میشم مث روز اول از رانندگی باهاش لذت میبرم.مسافتهای طولانی اصلا خسته کننده نیس.انقدر موتورش بیصداست و یعالمه مسیر که میری بعد تعجب میکنی چرا خسته نشدی یا حوصلت سر نرفته.صدای لاستیک به داخل نمیاد.صندوق عقب بزرگی داره.مخصوصا که طاقچه وسطشو دربیاری.ترمزهای قوی داره.امکانات ضروری و آپشنهای پایه داره.خودم قصد تعویض این ماشینو تا 10 سال آینده ندارم.بخصوص اگه بنزین گرون بشه،کپچر خیلی مصرف سوخت کمی داره و اونموقع ارزش بیشتری پیدا میکنه.ماشین فوق العاده ایه.به این سادگیاخراب بشو نیست.خود من باهاش هر جاده ای بگید رفتم.گردنه،کوهستان،سنگلاخ و... قابلیت نیمه آفرود هم داره.کشش خوبی تو گردنه و شیب داره.فرمان نرم و راحت.ترمزهای خوب که مشخصه بارز رنو و علی الخصوص کپچره.خود من خیلی ازش کار میکشم ولی مثل روز اول سرحاله.کارکرد داره به 100 هزارتا نزدیک میشه.سر و صدای اضافی نداره.
09:26  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
مهدي67
0

ترمز خوب و هندلینگ عالی رنو کپچر،زبانزد عام و خاصه.مثلاً یهو یه نفر بپره جلوی ماشین،بصورت خیلی خوب میشه هم ترمز محکمی گرفت و هم مانور خوبی داد که به اون شخص یا مانع برخورد نکنیم.نتایج تست گوزن هم که اخیراً منتشر شده،بخوبی مؤید این مطلبه."واکنشهای رنو کپچر در آزمایشات تست گوزن موسسه اروپایی km77،برای تداخل بسیار وسیعی از کمک های الکترونیکی،که در هنگام چرخیدن به حد مجاز چسبندگی رخ می دهد،قابل توجه است.حداکثر سرعتی که موسسه km77 موفق به ایجاد مانور ناگهانی شد،با موفقیت 77 کیلومتر بر ساعت بود،که ارزش قابل توجهی دارد". با انجام تست فوق و گذراندن مسیر تست با سرعت 77 کیلومتر بر ساعت،در رتبه بندی نزد مؤسسه معتبر km77،رنو کپچر در جایگاهی بسیار بهتر و بالاتر از خودروهای همکلاس،قرار می گیرد.
كسي كه رنو كپچر ميخره دنبال لوكس گرايي نيست.چون رنو كپچر يك ماشين اقتصادي و بسيار كاربرديه.ماشين كم استهلاك و بي دردسريه كه اتفاقاً بخاطر دور بودن از انواع و اقسام آپشنهاي غير ضروري كه خيلي مورد نياز نيست،از پيچيدگي زياد و خرابيهاي دوره اي و تعميرات و هزينه هاي مصرفي در اين بخش جلوگيري كرده.
09:26  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تجربه رانندگي از نگاه من و پدرم
0

طراحی حرفه ای مجموعه توربو،گیربکس و موتور خودرو در رنو کپچر به بهترین شکل انجام شده است.موتور خودرو علیرغم حجم 1200 سی سی قدرت و توان خوبی داره و بکمک گشتاور بالای گیربکس از پس هرجور سربالایی و گردنه و شیب برمیاد.صندوق عقب بزرگ و جاداری داره.سرنشینان کپچر احساس راحتی زیادی دارن.هرچقدر هم با سرعت برید و گاز بدید بخاطر عایق بندی خوب ماشین ، سر و صدای محیط و برخورد لاستیک با آسفالت و صدای گیربکس و موتور بندرت به داخل نفوذ میکنه.برای استفاده خانوادگی تا 4نفر،بسیار مناسب و کاربردیه.تمام قطعات فنی،برقی و تزییناتیش،کیفیت بسیار بالایی داره و به این سادگیا خراب بشو نیست.عایق بندی خوبی در برابر صداهای مزاحم محیطی داره.بخاطر تکنولوژی بالای موتور و گیربکس و استفاده از توربوی پیشرفته،صدای ورودی موتور و گیربکس به داخل کابین بسیار کمه.رنو کپچر،برای مسافرت بسیار خودروی خوبیه.صندوق عقب جاداری داره.سرنشینان راحتی مناسبی دارن.ساعتها میشه باهاش رانندگی کرد و مسافرت رفت بدون اینکه خستگی سراغمون بیاد.برای خرید و استفاده بلندمدت بسیار گزینه ایده آلیه.
09:26  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
مقايسه با ماشين قبليم
0

اولین نکته در مورد رانندگی که در موردش کنجکاو خواهید بود بحث شتاب ماشین هست . بر خلاف انتظارم که فکر می کردم با ماشین بسیار کندی مواجه باشم بگم که شتاب ماشین نه تنها برای رانندگی داخل شهر قابل قبوله،بلکه برای بیرون شهر و جاده و مسافرتهای طولانی هم عالیه.فرمان ماشین بسیار بسیار نرمه که حس خوبیو منتقل می کنه . ترمز های ماشین مناسب ، مصرف سوخت پایین هست و دید ماشین نسبت به روبرو خیلی خوبه.فکر می کنم سواری ماشین نسبت به بعضی از کراس اوورهای کره ای نرم تره.موتور کم صدایی داره و فضای کابین نسبتا کم صداست اما به طور کل اتاق ماشین و گاهی در های ماشین در خیابان های ناهموار صدا تولید می کنند که البته این مسئله در خیلی از ماشین ها وجود داره.سرنشینان عقب نسبت به کلاس ماشین، فضای پا کافی دارند ( برخلاف مزدا 3 ) اما عرض ماشین کمه و برای نشستن 3 آدم بالغ ممکنه مشکل بوجود بیاد. در مجموع فضای داخلی ماشین نسبت به کلاسش مناسبه .اگر دنبال یک ماشین ساده و با کیفیت که قیمت کمتری نسبت به رقبا داره گزینه مناسبی هست به هر حال کپچر جزء پرفروش ترین ماشین های اروپاست.
09:26  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تجربه رانندگي و مالكيت كپچر
0

يه كليپ آموزشي به زبان اصلي ميديدم كه در مورد كپچر توضيح ميداد.نكته جالبش مربوط به مجموعه توربو بود.سيستم توربو،مهندسي و دور انديشي فوق العاده اي داره.اگه سيستم توربوي خودرو دچار مشكل بشه،راننده ميتونه بصورت موقت،با دور موتور كمتر از 2000(قبل از فعال شدن توربو)با دنده هاي 1 الي 6،خودشو به مركز خدمات برسونه.حداكثر سرعت رنو كپچر با دنده 6 در دور موتور 2000، 93كيلومتر بر ساعت ميباشد.روی سپر عقب سنسور داره و نکته جالب اینجاست که سنسورهای وسط به لحاظ ارتفاع پایین تر از کناری ها و با شیب رو به پایین نصب شده تا موانعی که در سطوح مختلف هستن شناسایی و هشدار داده بشه.به نظر من خیلی ساده و در عین حال هوشمندانه نصب شدن.دید بیرون و کنترل روی ابعاد خودرو عالی است ولی دید عقب کم است و نیاز به دوربین واقعا احساس میشه.کاپوت و صندوق عقب ماشین دارای جک است و نیازی به زور بازو نیست.فضای کابین برای 4بزرگسال درشت با قد حدود 180-190 بسیار مناسب است ردیف عقب به لحاظ عرضی جای نفر سوم با این جثه را ندارد.فضای سر کافیه در قسمت عقب سر به سقف گیر نمیکنه.صندلی ها راحت هستند و احساس خستگی در 11 ساعت نكرديم
09:25  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
عليزاده
0

لذت سواری و راحتی کپچر،بهتر و نرمتر از اکثر کراس اوورها و SUVهای کره ای و حتی ژاپنیه.حتی در مقام مقایسه با خیلی از سدانهای کامپکت برندهای معروف،نرمی و هندلینگش اگه بهتر نباشه،کمتر یا پایینتر نیست.جاده چالوس به تهران،سربالاییهای تند و پیچهای زیادی داره.با 5نفر سرنشین و صندوق عقب پر و حتی کولر روشن،گازخور خیلی خوبی داره.کشش عالی و بدون افت توان داره.اکثر شاسی بلندای 2400 سی سی رو رد میکنم.سر پیچهای تند،خیلی راحت رو ترمز میزنم بدون اینکه خطر تهدیدم کنه.چون سیستم ایمنی پایداری و ضدلغزش و ... به کمک میاد و از بیش فرمانی و یا کم فرمانی جلوگیری میکنه.سیستم صوتی این ماشین در سطح خودروهای اقتصادی،بالاتر از سطح میانگینه.بخصوص در مدلهای 2017 خیلی بهبود پیدا کرده.در مدلهای 2015 و 2016 هم با تنظیم دقیق و درست آیتمهای مربوط به صدا،خروجی صدای مناسبی میگیرید.کیفیت متریال داخلی كپچر،اگه نگاهی به تلیسمان و کولئوس جدید و تویوتا کرولا و کمری مدلهای 2015 و 2016 و 2017 بندازید کیفیت و جنس داشبورد و رودری کپچر با این پنج خودرو مثل همدیگست.حتی کیفیت صندلیهای چرمی هر 5 خودرو تقريبا به همديگه نزديكه
09:25  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
mehdi
0

اندازه بسيار مناسب شاسي رنو كپچر،باعث ميشه موقع سوار شدن و پياده شدن،به زانو،كمر،گردن،كتف و ستون فقرات فشار نياد.سر و گردن لازم نيست خم بشه.خيلي هم بالا نيست كه مجبور باشيم پاهارو يعالمه بلند كنيم و مثل پله از ماشين بالا بريم.زاويه ورود و خروج به رنو كپچر،دقيقاً هم عرض و هم ارتفاع قد يك انسان متوسط و نرماله.
فلاپ جلوي رادياتور رنو كپچر،در سرماهاي شديد،بسيار كاربرديه.من ساكن اردبيل هستم.زمستانهاي بسيار سرد و سوزناكي داره.زمستان سال 95،از اردبيل به خرم آباد ميرفتيم.در حاليكه در دماي 30- الي 40- درجه سانتيگراد،گازوئيل تريلي ها و كاميونها،يخ زده بود،ما بصورت پيوسته،12 ساعت در همين مسير بوديم و به جرأت ميگم گرمايش بخاري،بسيار عاليه و به هيچ وجه افت نداره و سرنشينان،كوچكترين احساس سرما نمي كنند.
09:24  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تجربه رانندگي از نگاه مالكين
0

طراحي اصولي و مهندسي مجموعه اكسل و كمك فنرهاي عقب رنو كپچر،باعث استحكام بالا،دوام زياد و استهلاك بسيار كم آن شده است و در كنار تعليق خوب و نرم(نسبت به ساير كراس اوورها)،هندلينگ و پايداري تحسين برانگيز فراهم كرده است.همين امر باعث ميشود برخلاف خيلي از كراس اوورها و شاسي بلندها،عليرغم استفاده طولاني مدت و پرفشار از خودرو(در جاده،خيابان،كوه،جنگل،جاده هاي خاكي و سنگلاخ و ...)طي سه سال گذشته با كاركرد 140.000 كيلومتر،زاويه چرخهاي عقب تغيير نكند و بوشهاي اكسل،كوچكترين خرابي نداشته باشند و هيچگونه اثري از لاستيك سابي نامتعارف و نامتوازن در محور عقب به چشم نيايد.
رنو كپچر،پايداري خوبي در بارون داره.وقتي يهو به سطوح ليز روي جاده ميرسي،تمام سيستمهاي ضدلغزش،هرزگردي و ايمني،اتوماتيك بكار ميفته.گردنه اسدآباد،موقع بارون يخورده تند ميرفتم.هم كشش خيلي خوبي داره.هم سر پيچهاي تند،روي زمين خيس،پشت ماشين در نميره.
09:24  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
كاربردي و اقتصادي-همه چي تموم
0

تهويه مطبوع اتوماتيك رنو كپچر مجهز به سيستم AQM ميباشد.يعني فيلتر هواي كابين رنو كپچر از نوع فيلتر كربن فعاله و سنسور تشخيص آلايندگي داره.وقتي وارد تونلها ميشيم و يا پشت ترافيك و كاميونها هستيم يا محيط،آلوده به گرد و خاك باشه،سيستم AQM از ورود گرد و خاك،دود و ذرات مضر جلوگيري ميكنه.
طراحي ضربگير پلاستيكي پايين دربهاي رنو كپچر به همراه نوار كرومي آن،علاوه بر افزودن زيبايي خاص و دلنشين و متناسب با طراحي فرم كلي خودرو،بسيار مستحكم و كاربردي است.طوريكه هنگام باز كردن دربهاي خودرو و برخورد قسمت زيرين آن با لبه جدول،بدنه و رنگ آن آسيب نمي بيند.
رينگهاي رنو كپچر،با طراحي خاص و چشم نواز،استحكام بسيار بالايي در سرعتهاي زياد و ناپايداري سطوح لغزنده در جاده دارد و بغير از تصادف شديد،براحتي تاب بر نميدارد و بسادگي از بالانس خارج نميشود و بخاطر استفاده از آلياژ با كيفيت،كمترين ميزان خطا را در هنگام بالانس نمودن لاستيكها دارد.
09:24  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
يوسفي
0

مصرف سوخت رنو كپچر،بسيار پايينه كه اگر شرايط نزديك به آزمايشگاه مهيا بشود،حتي از كاتالوگ رسمي هم پايينتر ميسوزاند.مثلاً اگه فقط وزن خودرو و راننده باشه و با سرعت ثابت 90كيلومتر حركت كنيم و مسير بدون باد و شيب مخالف باشه،ميشه به مصرف 4.3ليتر در هر يكصد كيلومتر دست پيدا كرد.براي كساني كه بصورت زميني به خارج از كشور(مخصوصاً تركيه)،مسافرت ميكنند،سفر با رنو كپچر،باعث صرفه جويي فوق العاده در هزينه هاي سوخت ميشه.بطور مثال،كل مسافت زميني نقاط مفيد و مؤثر كشور تركيه(گردشگري،تجاري،تفريحي،آثار باستاني،سواحل دريايي و بنادر)، 20.000 كيلومتر ميشود.رنو كپچر،نسبت به عموم خودروهاي بازار،بطور متوسط هر 100كيلومتر، 4ليتر بنزين كمتري مصرف ميكند كه در مجموع يك سفر به تركيه با شرايط مذكور،حدوداً 800ليتر بنزين كمتري مورد نياز مي باشد و با توجه به قيمت 20.000توماني هر ليتر بنزين در تركيه،مبلغ 16.000.000 تومان مبلغ كمتري براي بنزين هزينه ميكنيد.
09:23  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
همايون
0

سيستم مولتي مدياي رنو كپچر،مجهز به نويگيشن ماهواره ايه و نقشه كاليبره شده ست.نقشه تمام خيابانها و كوچه هاي كلانشهرها رو داره.حتي نقشه خيابانها و كوچه هاي اصلي شهرهاي كوچك هم دارد.ولي به پاي گوگل مپ نميرسه.از زبان فارسي پشتيباني ميكنه.تمام منوهاي سيستم و نقشه و نويگيشن،به زبان دلخواه قابل استفاده هستن.ميشه از سايت رنو،نقشه كشورهاي ديگه رو بصورت پولي دانلود و استفاده كرد.مطابق دفترچه راهنما و دگمه روي فرمان،قابليت اتصال به آيپاد هم داره.
بدنه رنو كپچر،كيفيت رنگ بسيار خوبي داره.مثل خودروهاي مونتاژي داخل يا حتي بعضي از وارداتيها نيست،كه زبري رنگ معلوم باشه يا رنگ بصورت دانه دانه،زيرش ديده بشه و دست بكشي كاملاً به دست حس بشه.بلكه يه لايه شفاف داره،مثل اينكه سراميك كرده باشي.كثيفي و حشرات و چربي و آلودگيها به عمق رنگ نفوذ نميكنه و بصورت لكه هاي روغن روي بدنه ميمونه كه باعث ميشه با يه دستمال ساده و نمدار تميز كني و تميزي بدنه و شفافيت رنگ خودشو نشون بده
09:23  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
كارن فريدي
0

كپچر،ايمني خوبي داره.جهت بالا بردن ايمني،گلگيرهاي جلو از كامپوزيت بسيار قوي ساخته شده كه هنگام تصادف شديد،ميشكنه و همين موضوع باعث ميشه ضربه ناشي از تصادف به درب راننده و سرنشين انتقال پيدا نكنه و باعث محبوس شدن اونا در كابين خودرو نشه.شايد به نظر ما سپر جلوي خودرو،جنس سبكي داشته باشه و يا بر اثر ضربات خفيف،از كناره ها بيرون بزنه كه اين موضوع بخاطر بالا بردن ايمني حفاظت از عابر پياده در هنگام تصادف،در نظر گرفته شده.سپر جلو در برابر تصادف با عابر پياده،مقاومت زيادي از خودش نشون نميده و سريعاً از كناره ها به بيرون باز ميشه تا احتمال زنده ماندن عابرپياده،بالا بره و آسيب كمتري بهش وارد بشه.صندوق عقب بزرگي داره.ابتدا فكر ميكنيم كوچيكه.بعد با برداشتن طاقچه مياني و جستجو و تحقيق در حجم صندوق عقب همكلاسهاش،متوجه ميشيم كه بزرگترين،كاراترين حجم مؤثر را بين رقبا دارد.مزيت خوب صندوق عقب كپچر،طبقه بندي طاقچه اي و ريلي بودن صندليهاي عقبشه.مثلاً وقتي سرنشين عقب نداشته باشيد و يا سرنشينان،جثه كوچيكي داشته باشند،صندليهاي عقب رو تا انتها به جلو بديم،فضاي صندوق عقب بسيار بزرگ و مؤثر واقع ميشه
09:23  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد حدادي
0

خنك كنندگي كولر كپچر،خيلي مناسبه.ساكن بوشهر هستم و گرماي 50درجه را تجربه ميكنيم.مجبورم ماهي دو بار مسير700 كيلومتري بوشهر به دهلران رو برم و برگردم.عادت دارم يكسره رانندگي كنم و اين مسير 8 ساعته،كولر پيوسته روشن باشه.با اينكه سقف مشكي رنگ،باعث جذب حرارت و گرماي آفتاب ميشه،ولي كولر كپچر،پس از چند دقيقه روشن بودن،ميتونه كابين رو بصورت بسيار خوب خنك كنه.سرمادهي كولرش در مدت زمان 8ساعت استفاده مداوم در گرماي شديد،كم نميشه.روشن كردن كولر رنو كپچر، حتي بصورت پيوسته،اصلاً هيچ فشاري به موتور نمياره و باعث افت قدرت و كشش موتور نميشه.اصلاً متوجه نميشي كه كولر روشنه.باعث سكته موتور نميشه.در سمند يا ال90 كه داشتم،با اينكه موتور حجيم تر داشتند،ولي خاموش و روشن شدن كمپرسور كولر،كاملاً محسوس بود.در كپچر به هيچ وجه حتي در سربالاييهاي شديد متوجه خاموش و روشن شدن كمپرسور نميشويد.با سرنشين كامل و بار صندوق عقب،سربالاييهاي بندرعباس به حاجي آباد و يا عسلويه به شيراز،بدون مشكل و يا افت قدرت و كشش،با سرعت بالا رانندگي ميكنم.موقع شتابگيري،هيچ ضعفي نداره.دماي باد كولر در نقطه خروجي دريچه ها 2درجه ست
09:22  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
صباحي
0

رانندگي با رنو كپچر،خيلي لذتبخشه.نوع طراحيش جوريه كه حس سوار شدن به شاسي بلند ميده.راننده و سرنشينان در جايگاه بالاتري نسبت به خودروهاي سواري قرار ميگيرن.همين باعث ميشه موقع رانندگي،احساس تسلط خوبي به محيط داشته باشيد.رنو كپچر،در قسمت بدنه،داخل و خارج كابين،موتور و گيربكس،مونتاژ بسيار خوب و بي نقصي داره.رنگ آميزي بدنه،بسيار كيفيت رنگ خوبي داره.قطعات برقي رنو كپچر،بسيار خوب و با كيفيته.در عالي بودن كپچر،همين بس كه يكي از پرفروشترين خودروها در اروپا و دنياست.پرفروشترين كراس اوور شهري در اروپا و فرانسه ست.بخاطر رنو بودنش خريدم.بخاطر ماشينهاي قبليم كه رنو بودن و منو راضي نگهداشتن،خريدم.رنو به عدم خرابي معروفه.از كيفيت صندليهاي چرم رنو كپچر بسيار راضيم.برخلاف ماشينهاي قبليم،چرم صندلي كپچر،پوسته پوسته نشده،ترك نزده و پاره نشده.جنس داشبوردش خوبه.زير گرماي شديد آفتاب و يا سرماي شديد زمستان،پوسته پوسته نميشه و نميشكنه.براي من ايمني خودرو خيلي مهمه كه ازين بابت كپچر،كاملاً برآورده ميكنه.ايمني جانبي،با بكارگيري ميله هاي فولادي قوي و طراحي مهندسي شده اتاق،ضربه هاي شديد تصادف را دفع ميكنه
09:22  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
kamal
0

گيربكس دوكلاچه رنو كپچر،تكنولوژي بالايي داره.كمترين تأخير را در تعويض دنده داره.به اين راحتيا اصلاً خراب نميشه.سيستم امتيازدهي اقتصادي و مصرف سوخت داره.اينكه چطوري گاز دادي و يا اينكه چطوري ترمز گرفتي.چقدر تونستي خوب و اقتصادي رانندگي كني.
رنو كپچر،ارتفاع بسيار مناسبي از سطح زمين داره.مزيتش،بغير از موارد خارج از جاده،موقع سوار شدن روي عرشه كشتي و يا رمپ پاركينگ و سرعتگيرهاي خيابانيه كه اصلاً سطح زير خودرو ، به جايي گير نميكنه.
مجموعه توربو،موتور و سيستم سوخت رساني رنو كپچرهاي وارداتي به ايران،توسط رنو،كاملاً با كيفيت بنزينهاي موجود در ايران هماهنگ شده.اصلاً و ابداً استفاده از بنزينهاي معمولي در رنو كپچر،مشكلي پيش نمياره.خود من توصيه ميكنم هميشه بنزين سوپر استفاده بشه.ولي بارها و بدفعات هم اگه معمولي بزنيم مشكلي پيش نمياد و فقط شايد نياز به تعويض زودتر شمع ها پيش بيايد.از كشش و قدرت خوب كپچر،خيلي راضي هستم.4نفري به مسافرت رفتيم.باربند كاسه اي هم گذاشتم.صندوق عقب هم بطور كامل پر بود.گردنه هاي چالوس واقعاً كم نمياورد.كولر هم استفاده ميكردم بازم هيچ تأثيري در افت توان و كشش نداشت
09:22  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
احسان ميري
0

مسير ياسوج به يزد،پيچهاي پي در پي و گردنه هاي كوهستاني با شيب زيادي داره.با ماشينهاي قبلي همين مسير رو كه ميرفتم در بعضي پيچهاي تند،اگه يخورده تند ميپيچيدم،پشت ماشين در ميرفت.حتي در بعضي از شيبهاي تند،مجبور ميشدم كولر را خاموش كنم.ولي با رنو كپچر،دو بار اين مسير رو رفتم.واقعاً برام جالب بود.هر چقدر هم كه با سرعت زيادتر از معمول،پيچها رو ميپيچم،پايداري ماشين اجازه سرخوردن و دررفتن پشتش رو نميده.كولر هم كه روشن باشه،شيبهاي تند اصلاً متوجه نميشي و تأثيري در قدرت و كشش در سربالاييها و سرعت ندارد.
سرعت غيرمجاز،توصيه نميشه و بسيار اشتباهه.اكثراً با سرعت مجاز رانندگي ميكنم.ولي چندبار خواستم رنو كپچر رو محك بزنم.در كفي،براحتي تا سرعت 205كيلومتر(بدون خطا)گاز ميخوره و دور ميگيره و ميتونه طولاني مدت با همون سرعت ادامه مسير بده و حتي سرعتش كم نشه.چندين بار هم كه بيشتر پدال گاز رو نگه داشتم،با سرعتهاي 207 و 208 رفتم.يكبار هم سرعت را به210 رسوندم.
09:22  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
مهسا مومني
0

اوايل خريد،ظرفيت باك 45 ليتري رنو كپچر،خيلي تو ذوقم ميزد و برام عجيب بود كه باك كوچكتر از پژو206 و ال90 داره.ولي اواسط فروردين هنگام عزيمت به مشهد مقدس،در بلوار خاوران(ابتداي بزرگراه تهران-مشهد)،باك رو تا انتها با بنزين سوپر،پر كردم.(فول كردن باك توصيه نمي شود)و بطرف مشهد حركت كردم.تمام مسير890 كيلومتري،توسط كروز كنترل با سرعت ثابت 90 كيلومتر در ساعت حركت ميكردم.100 كيلومتري مشهد،چراغ بنزين روشن شد و نهايتاً به پمپ بنزين ورودي مشهد رسيدم.وقتي مجدداً نسبت به فول كردن باك اقدام كردم،42 ليتر بنزين جا گرفت و حدوداً همين ميزان بنزين روي صفحه نمايش كپچر،بعنوان بنزين مصرف شده،نمايش داده ميشد.و كم مصرف بودن واقعي رنو كپچر برام محرز شد.البته من وضعيت اقتصادي( ECO )رو فعال نكرده بودم.قطعاً در صورت استفاده از سيستم اقتصادي ECO، شاهد مصرف سوخت كمتر هم خواهيم بود
09:21  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
salar amini
0

كروز كنترل و ليميتر رنو كپچر،خيلي بكار من مياد.باعث ميشه ناخواسته جريمه نشم.دقت خوب و خطاي بسيار كمي داره.عملكرد كروز كنترل در همه حال،حتي سربالاييهاي شديد،قابل تحسينه و سريعاً ، سرعت خودرو را به سرعت تنظيم شده ميرسونه.ولي اسپيدليميتر در سراشيبي هاي بسيار شديد،نميتونه سرعت خودرو را،روي همون سرعت تنظيم شده،ثابت نگه داره و سرعت خودرو افزايش پيدا ميكنه.البته در جاده كفي و حتي سرازيريهاي ملايم،دقت و عملكرد خيلي خوبي داره.من بخاطر تحصيل و تدريس،بصورت هفتگي،مسير سنندج به اروميه،ميرم و برميگردم.در سرماي زمستان دو سال اخير كه به جاده ديواندره به سقز ميرسيدم،برودت دماي هوا به 34 درجه سانتيگراد زير صفر ميرسيد.بخاري رنو كپچر،با درجه فن 4 ، كاملاً گرماي مطبوع و بسيار داغ را به ارمغان مي آورد.خوبيش اينه كه گرما(يا سرما)از زير صندليهاي جلو،توسط كانال فلزي كه تعبيه شده،به قسمت عقب خودرو جهت استفاده سرنشينان عقب،انتقال پيدا ميكنه.
09:21  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
سيد اكبر موسويون
0

تا چندسال پيش اصلاً رنو كپچر جزو گزينه هاي خريد من نبود.بخصوص با حجم موتور بسيار كم 1200 سي سي.بعد از اينكه يكي از فاميلهامون خريد و چندبار قسمت شد پشت فرمونش نشستم و 500 الي 600 كيلومتر رانندگي كردم،نظرم كاملاً عوض شد.10ماه ميشه كه خودم خريدم.گشتاور خوب گيربكسش عاليه.قدرت خروجي موتورش بسيار خوبه.اينكه حتي با كولر روشن و صندوق عقب پر و سرنشين كامل،بدون نياز به دنده معكوس،با دنده هاي سبك، تو سربالايي و گردنه ها،كم نمياره،خيلي لذتبخشه.ضرايب دنده خيلي خوبي داره.با دور موتور پايين و دنده هاي سبك،سرعتهاي بالا ميره.بطوريكه در دنده 6 ، "سرعت 120كيلومتر رو با دور موتور 2500" و "سرعت 95كيلومتر رو با دور موتور 2000" ميره.همين باعث ميشه موقع رانندگي پر سرعت با كپچر،رانندگي بسيار كم صدا و كم لرزش داشته باشيد.
09:21  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا اميري
0

رنو كپچر،طراحي موتور جالبي داره.همين بس كه برخلاف خيلي از خودروهاي توربوي مونتاژ داخل و يا كره اي و چيني،مجموعه توربو بجاي اينكه در قسمت جلوي كاپوت باشه،در رنو كپچر،در قسمت انتهايي كاپوت خودرو و نزديك به اتاق قرار گرفته و باعث ميشه در تصادفات سبك،هيچوقت مجموعه حساس توربو،به زودي و سادگي،آسيب نبيند.در صورتيكه در ديگر خودروهاي مذكور،با كوچكترين تصادفات،حتي اگه شديد نباشه،بلافاصله متعلقات توربو اعم از توربين و ... ، در معرض آسيب جدي قرار ميگيره.حتي با احتمال ضعيفتر،هنگام رانندگي پرسرعت در باران و شستشوي خودرو با آب فشار قوي،مجموعه توربو در رنو كپچر،در نقطه ايمن تري تعبيه شده است.
در مدت زمان 3سالي كه استفاده ميكنم و 130.000 كيلومتر كاركرد دارم،هنوز موردي پيش نيومده كه بخوام از گارانتي استفاده كنم.گارانتي 5 ساله و يا 150.000 كيلومتري رنو كپچر،واقعاً عاليه.
09:21  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
علي اصغر زارعي
1

كراس اورهاي زيادي تست كردم.رنو كپچر،تعليق بسيار خوبي داره.در مقايسه با اكثر شاسي بلندها و كراس اورهاي موجود و حتي بعضي خودروهاي سواري،كمك فنرهاي مناسبتري داره كه باعث مهار كوبش و تكانه هاي خودرو ميشه.گرچه نسبت به اغلب خودروهاي سواري،اين كوبش و تكانه ها خيلي محسوس تره.
خودروهاي قبلي كه داشتم،همگي سواري بودند.اكثر اوقات كه به مسافرتهاي خانوادگي ميرفتيم،بابت فضاي داخلي يخورده معذب ميشديم.انتخاب رنو كپچر توسط من و خانواده،بخاطر فضاي خوب داخليشه.هم فضاي عالي براي راننده و سرنشين جلو داره.در همين حال،فضاي خوب و مناسبي براي سرنشينان عقب داره.هم بلحاظ فضاي جلوي زانو و هم بلحاظ فضاي بالاي سر.
09:20  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
kamal.mz
0

بكارگيري فرمون تلسكوپي در اين رنج قيمت خودرويي در رنو كپچر،برام جالب بود.خيلي از خودروهاي اين سگمنت ندارند.و معمولاً در خودروهاي لوكس استفاده ميكنند.همچنين استفاده از فرمان برقي در كپچر،خيلي كاربردي تر از فرمان 3حالته و ... هستش.چون در فرمانهاي 3حالته،اكثراً روي حالت نرمال ميذارن و عملاً از حالتهاي ديگه استفاده نميشه.ولي كپچر،خودش با توجه به سرعت رانندگي و نحوه رانندگي در پيچها و متناسب با نياز،نسبت به تغيير نرمي يا سفتي فرمان اقدام ميكنه.
كيفيت سيستم صوتي رنو كپچر،نميگم عالي،ولي خوب و قابل قبوله.دوربين دنده عقب،كيفيت نمايش و دقت خوبي داره.مالتي مديا،قابليت ورودي فلش،AUX و بلوتوث،داره.قابليت اتصال به انواع تلفن همراه با هر سيستم عامل و هندزفري داره.نويگيشن اورجينال رنو به همراه نقشه رايگان تمام شهرها و جاده هاي ايران،كه با قدرت سيگنال بسيار بالا،همزمان به تعداد بسيار زيادي ماهواره متصل ميشه.مالتي مدياي كپچر،بصورت دقيق و كامل،نشاندهنده تمام جزئيات و اطلاعات كامپيوتر سفري خودرو مي باشد.
09:20  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
غزاله اسكندري
0

سيستم تهويه مطبوع رنو كپچر،اگه عالي نگيم،ولي بسيار خوبه.من ساكن ماهشهر هستم و در تابستان،دماي 52 درجه اي و گرماي احساسي 61 درجه اي هم تجربه ميكنيم.پارسال سراتوي منطقه آزاد داشتم.الآن هم مزداي منطقه آزاد گرفتم.تفاوت محسوس در سرمادهي و خنك كنندگي كولر،بين كپچر و اون دوتا ماشين نميبينم.البته دوستان ميگفتن مزداهاي مونتاژ ايران،سرمادهي زيادتري داره.در اين بخش برتري عمده كه كپچر نسبت به اون دوتا داره،سنسور تشخيص آلودگي و فيلترهاي كربن فعاله.كه تو اين هواي آلوده و پر از خاك،ريزگردها و آلودگيهاي صنعتي،پتروشيمي و نفتي،از تهويه مطبوع كپچر به داخل نميان.
يكي از مزاياي خوب رنو كپچر،داشبورد بزرگ و جاداره.انواع و اقسام وسايل(لپ تاپ و دوربين عكاسي و تبلت و كلاسور و ...)رو ميشه گذاشت.خوبيش اينه كه بصورت ريلي باز و بسته ميشه و تمام وسايلي كه داخل داشبورد ميذاريم،هنگام باز و بسته كردن،از داشبورد به بيرون نميريزه و يا مانع بسته شدن درب داشبورد نميشن
09:20  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
پيمان مسعودي
0

موقع خريد،نسبت به كاسه اي بودن ترمزهاي عقب كپچر ترديد داشتم.ولي با تحقيق و جستجو و همچنين استفاده عملي و تجربي،متوجه شدم رنو با استفاده از جنس مخصوص كاسه ترمز كه از آلياژ خاصي استفاده كرده،باعث ميشه حرارت ايجاد شده در محفظه ترمز بلافاصله تخليه بشه و همچنين با پره هاي خنك كننده،گرماي ناشي از ترمزگيري ، سريعاً تبادل ميشه و در ترمزگيريهاي پي در پي،ترمز به اصطلاح چوب نميشه و يا ترمز ، زير پا خالي نميكنه.
تعويض چراغهاي جلو اعم از نور پايين،نور بالا و چراغ پارك(چراغ كوچك) در رنو كپچر،بسيار جاي دست خوبي داره.حتي ساده تر از پرايد.محل تعويض لامپ پروژكتورها هم بسادگي قابل دسترسي است.
09:19  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
امير مهماندار
0

فلاپ جلوي رادياتور رنو كپچر،خيلي كاربرد خوبي داره.در زمستان كه ماشين تازه روشن ميشه،فلاپ بسته ميشه و هواي بسيار سرد وارد محفظه رادياتور ماشين نميشه و باعث ميشه در دقايق ابتدايي،بخاري سريع گرم بشه.همچنين موقع استفاده از كولر و يا حركت با سرعت بسيار بالا،دريچه جلو باز ميشه و باعث خنك كردن بهتر رادياتور ميشه.
برخلاف مطالب مغرضانه و هدفداري كه در بعضي سايتها،انتشار پيدا كرده و بصورت فرمايشي بخاطر كسب درآمد و پربازديد كردن كانالها و صفحات مجازي،درگ هاي كودكانه و نمايشي برگزار ميكنند،رنو كپچر اينتركولر اختصاصي داره.كه استفاده از اينتركولر اختصاصي براي توربوي كپچر باعث ميشه ساعتها باهاش رانندگي پرفشار داشته باشيد و بدفعات نسبت به درگ انداختن اقدام كنيد،بدون اينكه قابليت و راندمان توربو،تغيير پيدا كنه و يا قدرت توربو و موتور كم بشه.
عايق بندي(حرارتي و صوتي)خوبي در سينه موتور تا انتهاي خروجي اگزوز رنو كپچر،بكار گرفته شده،كه باعث ميشه صدا و گرماي ايجاد شده در موتور و اگزوز(قسمت سينه موتور و زيرين خودرو)،به داخل كابين انتقال پيدا نكنه.
09:19  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
هوشنگ پرورش
0

حدوداً دو ساله كه رنو كپچر دارم.تو رنج قيمتي خودش نسبت به همكلاسهاش،خودروي مناسب و خوبيه.چرم صندليهاش از جنس خوبي درست شده و نسبت به خودروهاي آسيايي گرانقيمت تر،كيفيت بالاتري داره.از بوي صندليها ميشه راحت اينو فهميد.تو اين مدت برخلاف چرم خودروهاي كره اي و چيني،اصلا پوسته پوسته نشده.اگه ساعتها زير آفتاب بمونه،بوي نامطبوع نميده.گرمكن صندلي،كار خودشو خيلي خوب انجام ميده.بخصوص براي مناطق سردسير و زمستانهاي سوزناك خيلي ارزشمنده.
ارگونومي صندلي هاي كپچر،بخصوص براي راننده و سرنشين جلو،فوق العاده خوبه.خيلي خوب اندام تحتاني و فوقاني رو در بر ميگيره.تقريباً احساس نشستن روي صندليهاي طبي به سرنشين منتقل ميشه.اگه ويدئوي تست ايمني تصادف رنو كپچر رو ببينيد،متوجه ميشيد حتي براي صندليهاي جلوي رنو كپچر،مستقلاً تست ايمني در تصادف،بصورت جامع انجام شده و نتايج تست پس از ارزيابي دقيق،در سايت يوروانكپ بارگذاري شده كه نشاندهنده موفقيت كامل در اين بخش نيز ميباشد.
09:19  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تجارب واقعي رانندگان،از مالكيت و رانندگي با رنو كپچر
0

16- رنو كپچر،آلايندگي بسيار كمي داره.براي طرح ترافيك،معاينه فني برده بوديم.جالبه بگم با اينكه بنزين معمولي زده بوديم آلايندگي كپچر،مثل خودروهاي هيبريد بود.همچنين برخلاف خيلي از خودروهاي صفر مونتاژي،عملكرد متوازن كمك فنرهاي جلو و عقب از محسنات خودرو بود.عدم انحراف خودرو نيز در معاينه فني تأييد شد كه به مكانيزم خوب ترمزها و سيستم پايداري خودرو مربوط ميشه.قدرت ترمزگيري در چرخهاي جلو و عقب،با توجه به پارامترهاي معاينه فني،بسيار عالي ارزيابي شد.
17- من از امكانات تهويه مطبوع رنو كپچر خيلي راضيم.در هواي باروني شمال،بلافاصله بعد از بكارگيري سيستم ضدبخار،در كمتر از 20ثانيه،تمام بخارهاي شيشه پاك ميشه.
18- از مزاياي رنو كپچر،عايق بندي خوب در مقابل(باد و صداي لاستيكها با آسفالت)،بعلاوه صداي كم موتور و گيربكسشه.
19- نكته مثبت رنو كپچر از نظر من،ترمزهاي خوب و ايمن(عليرغم كاسه اي بودن)،پايداري عالي،تعليق خوب در اين كلاس خودرويي بعلاوه هندلينگ فوق العادشه.
09:18  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تجارب واقعي ،از مالكيت و رانندگي با رنو كپچر
0

11- چراغ كرنرينگ رنو كپچر،سر پيچها،فضاي جانبي خوبي رو روشن ميكنه.يا در پاركينگ و فضاهاي تاريك،موقع دنده عقب رفتن باعث بهبود روشنايي محيط ميشه.
12- كيلس استارتر كارتي رنو كپچر،با سيگنال قوي،بدون اينكه از جيب در بيارم،هميشه همراهمه و باعث ايمني فوق العاده اي در جلوگيري از سرقت اتومبيل ميشه.و اينكه با نزديك شدن به خودرو و فشار دگمه روي درب،دربها باز ميشن و هنگام دور شدن،تمام دربها بصورت اتوماتيك قفل ميشه.
13- موقعي كه كپچر داشتم فضاي جادار داخل خودرو،براي من و خانواده رضايتبخش بود.4نفر با قد و وزن متوسط،براحتي مسيرهاي طولاني 1500 كيلومتري مسافرت ميكرديم.
14- هنوز هم تفاوت رنگ بدنه و سقف رنو كپچر،برام جالبه و باعث جذابيت هر چه بيشتر اين خودرو براي خودم و خانواده شده است.
15- جلوبندي رنو كپچر(طبق،پلوسها،موجگيرها )،استقامت خوبي داره...منكه مدل 2015 دارم.عليرغم وضعيت نامناسب آسفالت خيابانها و جاده ها،كه بر اثر گرما،ورم كرده و همه جا پر از چاله چوله و دست انداز و سرعتگيره،ولي مجموعه جلوبندي و اكسل عقب تاكنون به كوچكترين مشكل برنخورده.
09:18  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
استهلاك كم رنو كپچر
0

برام جالبه كه رنو كپچر،استهلاك خيلي كمي به لاستيكهاش منتقل ميكنه.رشته خودم ارشد مكانيكه و از سر علاقه،خيلي در اين مورد مطالعه كردم.كپچر،بخاطر نوع تعليق و طراحي تعليق،توزيع مناسب و مهندسي شده وزن خودرو در عقب و جلو باعث ميشه حداقل الان كه كاركرد خودروي من 97000كيلومتر رسيده،لاستيكهاي فابريكي هنوز 20% آج دارن و هنوز به خط نشان تعويض لاستيك نرسيده.يعني حدوداً ميشه تا 20هزار كيلومتر ديگه هم باهاش رانندگي كنم.به اين معني كه با يكبار تعويض لاستيك روي كپچر،حداقل تا 120هزار كيلومتر خيالتون از بابت سلامت لاستيك راحته.
من رنو كپچر رو بخاطر كم استهلاك بودن و پايينتر بودن هزينه هاي سرويسهاي دوره اي نسبت به خودروهاي همكلاسش خريدم.برخلاف ديگر خودروهاي توربو،روغن موتور كپچر هر 8000 كيلومتر عوض ميشه.شمع و فيلتر بنزين،استهلاك بسيار كمي دارن.لنتهاي ترمز جلو و عقب،كيفيت عالي و دوام خوبي داره.بخاطر گيربكس دوكلاچه(برخلاف گيربكسهاي اتومات معمولي)،شيرهاي برقي و روغن گيربكس اصلاً تحت فشار نيست و زود مستهلك نميشه.
09:18  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
ايمني رنو كپچر
0

سیستم روشنایی اتوماتیک هنگام گردش خودرو" موانع را به کمک سیستم روشنایی اتوماتیک هنگام گردش خودرو، سریعتر شناسایی کنید. روشنایی با میزان زاویه فرمان و سرعت خودرو تغییر می نماید. اکنون شما می توانید در مناطق با نور کم با ایمنی کامل بپیچید.
از مهمترین معیارهای خرید خودرو برای ایرانیان،صندوق عقب بزرگ و فضاهای قابل دسترسی جهت نگهداری اشیاء ، میباشد كه در این زمینه رنو كپچر به تمام نیازهای شما پاسخ میدهد.رنو كپچر در بین تمامی خودروهای همكلاس خود،بزرگترین و جادارترین صندوق عقب را ارائه میدهد.همچنین فضای بالای سر و جلوی پای سرنشینان عقب بسیار مناسب است.
رنو كپچر علیرغم حجم موتور كوچك ، بدلیل توان خروجی موتور و گشتاور بالای گیربكس،با سبكترین دنده،میتواند شیبهای تند را با سرعت بالا بپیماید و نیاز به معكوس كشیدن ندارد.
رنو كپچر ، با بهره بردن از ترمز كاسه ای قوی و پیشرفته در چرخهای عقب ، با كسب 81 درصد مجموع امتیازات در بخش سیستمهای كمك ایمنی در تستهای سختگیرانه یورو انكپ ، نسبت به رقبای همكلاس خودش مثل پژو 2008 (70درصد) و نیسان جوك (71درصد) ، در جایگاه بالاتری ایستاده است.
09:17  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رنو كپچر توانمند
0

رنو کپچر از چهار کیسه ی هوای ایمنی بهره می برد؛ دو کیسه ی هوا مسئولیت حفاظت از راننده و سرنشین جلو را در تصادفات روبه رو بر عهده دارند. کیسه های هوای جانبی نیز از بدن سرنشینان ردیف جلو در برخوردهای جانبی محافظت می کنند.رنو کپچر از موسسه ی Euro NCAP موفق به کسب پنج ستاره ی ایمنی شد.//محافظت از سرنشینان بزرگ سال: ۸۸ درصد//محافظت از سرنشینان خردسال: ۷۹ درصد//سیستم های ایمنی و کمکی راننده: ۸۱ درصد
رنو كپچر از یک موتور پرقدرت کم مصرف بهره میبرد.موتور EDC TCE 120 خواسته شما را برآورده می کند. این موتور یک رانندگی اقتصادی با کارایی بالا را به همراه فراهم آوردن120 اسب بخار و 190 نیوتن متر گشتاور در 2000 دور در دقیقه ، در اختیار شما می گذارد. یک رانندگی نرم و روان از طریق همراهی گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 2 کلاچه با موتور فوق در انتظار شماست.
بخاطر گشتاور فوق العاده گیربكس و توان خروجی موتور و هماهنگی بسیار خوب با یكدیگر، "در دنده 5 ، امكان افزایش سرعت بیشتر تا 200 كیلومتر در ساعت مهیا میباشد.
09:17  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تجارب واقعي و عملي رانندگان،از مالكيت و رانندگي با رنو كپچر
0

1-براي من كه اهل سرعت هستم،هدف من از خريد كپچر ، بخاطر دارا بودن سيستمهاي ايمني كامل و جامعي كه داره.مثل 4 ايربگ با كارآيي خوب و مؤثر و مجهز بودن به سيستم ضدلغزشASR و سيستم كنترل كششTCS و EBDوABSوRMF
2-رنو كپچر،شيشه هاي دودي فابريك كه داره خيلي عاليه.همچنين تمامي شيشه هاش،نور آفتاب رو عبور نميده.تقريباً مانند سولار عمل ميكنه.موقع رانندگي طولاني مدت با كپچر،اگر در مناطق جنوبي كشور يا كويري باشيد،هنگام آفتاب شديد ظهر،آستين كوتاه كه ميپوشيم و رانندگي ميكنم برخلاف خودروهاي ديگه كه داشتم ، بازو و دست،سياه نميشه.
09:17  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
ارزش ذاتي رنو كپچر
0

رنو کپچر مظهر تخصص موتوری رنو بوده که در طول 35 سال سابقه در فرمول 1 و 11 عنوان قهرمانی جهان توسعه یافته است.کم کردن مصرف سوخت بدون کاهش توان-مدیریت دمای موتور که به افزایش دمای موتور شتاب بخشیده و راندمان انرژی را بالا می برد.از آیرودینامیک بهبود یافته و مصرف سوخت پائین تر که به لطف دریچه های هوای فعال ایجاد می شود، لذت ببرید.
رنو كپچر از معدود خودروهای بنزینی غیر هیبرید میباشد كه سیستم بازیابی تولید انرژی از ترمز دارد.چنانكه به مانند یك خودروی هیبرید،در هنگام کاهش سرعت، با بهره گیری از سیستم مدیریت هوشمند انرژی (ESM)، که انرژی را در هنگام ترمز گیری بهبود می بخشد، دینام باطری را که منبع تغذیه بخاری، سیستم تهویه مطبوع، رادیو، چراغ های جلو و فرمان برقی می باشد، شارژ می کند.
09:16  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رنو كپچر ساخت اسپانيا
0

رنو كپچر ، با بهره بردن از ترمز كاسه ای قوی و پیشرفته در چرخهای عقب به همراه استفاده از اصول مهندسی ایمنی ، تعلیق و پایداری ، در آزمون كنترل پایداری الكترونیكی یورو انكپ ، 27 سانتی متر لغزش جانبی كمتری نسبت به پژو 2008(با بهره گیری از ترمز دیسكی در چرخهای عقب) دارد.تمامی رنو كپچرهای موجود در ایران ، وارداتی بوده و همگی ، ساخت و مونتاژ سایت رنو اسپانیا میباشد.
شرکت رنو کراس اوور زیبای خود را به مجموعه ای متنوع از سیستم های ایمنی مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز کمکی در مواقع اضطراری EBA، قلاب های ISOFIX برای نصب صندلی های ویژه ی کودک، قفل مرکزی و ورود بدون کلید و در نهایت کمربند ایمنی جلو به همراه پیش کشنده اشاره کرد.رنو كپچرهای وارداتی به ایران در سایت رنو اسپانیا مونتاژ شده و بدست مصرف كننده ایرانی میرسد.
09:16  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
فناوري رنو كپچر
0

برخی از افتخارات کپچر//5ستاره ایمنی از یورو انکاپ//فروش 255000 دستگاه در مدت 20 ماه در اروپا//سومین اس یو وی سال2014 در اروپا//اولین اس یو وی سال 2015 در فرانسه//بهترین خودرو در نمایشگاه 2013 سئول//فروش 1000 دستگاه در کره جنوبی در مدت 7 دقیقه//خودرو سال 2014 کره//خودروی پرفروش برند رنو در سال 2014//اصول طراحی موتور،مطابق خودروهای فرمول یک رنو// 90درصد قدرت،در دنده یک در دور موتور 1500 بدست می آید.
قدرت موتور زیاد و گشتاور بالای گیربكس رنو كپچر و البته هماهنگی خوب موتور و گیربكس،سبب میشود این خودرو با دنده 6(سبكترین دنده)،در دور موتور 4250،به سرعت 207كیلومتر در ساعت برسد.كه باعث آرامش كامل اتاق و بدنه خودرو شده و صدای موتور و گیربكس و زوزه باد،شنیده نمیشود.
09:16  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رنو كپچر تكنولوژيك و توانمند
0

موتور رنو كپچر،گواهینامه تست 800هزار كیلومتر دوام و پایداری كارخانه سازنده را بر پیشانی خود دارد.استهلاك كم،آرامش و بیصدایی،مشخصه بارز موتور و گیربكس رنو كپچر میباشد.
سال های گذشته در بازار خودروی کشورهای دنیا، کلاس خودروهای کراس اوور و شاسی بلند به محبوبیت چشم گیری دست یافته است؛خودروهای کراس اوور جمع و جور بدلیل عملکرد قابل قبول،فضای مناسب و قیمت مناسبی که دارند، به انتخاب خیلی از افراد بخصوص جوانان بدل شده اند.شرکت رنو برای بهره گیری از این گرایش به وجودآمده ، با عرضه ی خودروی زیبایی همچون کپچر،سعی دارد به رقابت با کمپانی های دیگر فعال در این حوزه بپردازد.
09:15  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رنو كپچر كراس اور برتر
0

شاید رنو تمام تجهیزات مورد نیاز را در این خودرو نگنجانده باشد ولی کپچر آپشن‌های مختلفی دارد که در برخی از رقبای این خودرو این تجهیزات وجود ندارند، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش ۷ اینچی، چراغ های LED روز روشن ، سیستم تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو ، سنسور اتوماتیک نور چراغها، آیینه های جانبی برقی و تاشونده با دید گسترده و مجهز به گرمکن عقب، سیستم ضد سرقت خودرو(ایموبیلایزر)، سنسور پارک و دوربین دنده عقب ، قفل مرکزی و ورود بدون کلید،کمربند ایمنی جلو با قابلیت محدودکردن فشار وارده و پیش کشنده، سیستم استارت دکمهای هوشمند، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت (Speed Limiter)، سیستم مصرف بهینه موتور(ECO-MODE) ، قابلیت تلسکوپی تنظیم فرمان و تنظیم ارتفاع، کارت قفل و استارت هوشمند رنو، ۳ عدد پشت سری عقب قابل تنظیم و … برخی از تجهیزات این خودرو محسوب می‌شوند.
09:15  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
برتريهاي رنو كپچر
0

كپچر،پرفروشترین كراس اور شهری در جهان میباشد كه زیر نظر "لارنس ون دن اکر"، مدیر واحد طراحی کمپانی رنو طراحی شده است و"بنویت بوشارد"،مدیر واحد تولید رنو از آن به عنوان «کراس اوور غیرتهاجمی و کامپکتی» یاد می کند که «بسیار کاربرپسند» است.این کراس اور توانایی خوبی در گذر از پیچ ها دارد، چسبندگی مناسب با جاده و پاسخ دهی فرمان بسیار قابل اتکا،از دیگر توانایی های رنو کپچر در بخش هندلینگ و فرمان پذیری است.
طراحی بیرونی کپچر،بسیار جوان پسند و شیک است .خطوط جانبی برجسته با بدنه ۲ رنگ،یک هماهنگی کامل را ایجاد کرده و شما هیچگاه از ظاهر خودروی خود خسته نخواهید شد . طراحی و رنگ های کپچر در بازار آنقدر خاص است که در هنگام رانندگی متوجه چرخیدن سرها به سمت اتومبیلتان میشوید.کپچر را می توان یکی از کراس اورهای پرطرفدار اروپا دانست که جزو محصولات پرفروش شرکت رنو نیز محسوب می شود.
رنو کپچر اولین خودروی شرکت رنو است که نیمی از طراحان آن را زنان تشکیل می دهند. این تعدیل جنسیتی در طراحی خودرو، باعث شده خودرو با سلیقه و ذائقه زنان هماهنگ شود.
09:15  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
تواناييهاي رنو كپچر
0

سیستم تعلیق کپچر در سرعت های مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد و به خوبی ارتعاش های حاصل از ناهمواری های جاده را جذب می کند. این خودرو عمدتا یکی از راحت ترین تجربه های سواری را در کلاس خود ارائه می دهد؛ این کراس اوور توانایی خوبی در گذر از پیچ ها دارد، چسبندگی مناسب با جاده و پاسخ دهی فرمان بسیار قابل اتکا، از دیگر توانایی های رنو کپچر در بخش هندلینگ و فرمان پذیری است.رنو کپچر تنها در سایت رنو اسپانیا واقع در شهر وایادولید به تولید می رسد و کپچر های نمونه ایران(تحویلی ایران خودرو)نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همگی بصورت كاملاً وارداتی،بدون كوچكترین دخالت شركتهای واردكننده،مستقیماً بدست مصرف كنندگان ایرانی میرسند.رنو کپچر از چهار کیسه ی هوای ایمنی بهره می برد؛ دو کیسه ی هوا مسئولیت حفاظت از راننده و سرنشین جلو را در تصادفات روبه رو بر عهده دارند.
اوج تكنولوژی در رنو كپچر را باید در هماهنگی قدرت موتور خوب به همراه گشتاور عالی گیربكس جستجو كرد كه باعث میشود راننده بتواند با دور موتورهای پایین،در دنده های سبك،همچنان پر قدرت،به سرعتهای بسیار بالا برسد كه باعث كاهش مصرف سوخت میگردد
09:14  1397/11/04
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
0

سلام من پنج ماهه دارم ماشین حس شاسی بلند را به ادم نمیده ولی با جرات میگم اینایی که میگند موتورش ضعیفه اصلا این خودرو را سوار نشدند چون موقع حرکت اولیه بدون شتابه ولی یکم گاز بدی دور برسه به 2000 عملا میچسبی به صندلی وشتاب فوق العاده ای داره من قبل از این ماشین ریو وزانتیا داشتم که هر دو پر شتاب هستند ولی این واقعا شتابش با توجه به نسبت قدرت به وزن حتی از زانتیا هم بیشتره
22:26  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

سلام
میخوام بدونم شماره شاسی ماشین رنو کپچر کجای این ماشین هست..ممنون میشم کمک کنید
15:45  1396/06/05
گزارش
پاسخ دادن
امید
1

زیر زاپاس حک شده هم چنین زیر پای صندلی جلو سمت راست (شاگرد)یه بریدگی داره که زیرشه
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1396/10/01

نیکا
2

آقا کولرش چطوریه در حد کدوم ماشینه ؟ پرتاپ باد و سردیش خوبه ؟
به نظرتون بعدا میشه سانروف روش گذاشت یا نه ؟
01:38  1396/04/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

کسی که این ماشین رو میخره باید به ..... شک کرد...شاسی بلند اونم موتور ۱۲۰۰؟؟؟ حتی توربو هم باشه بازم نمی ارزه اخه ۱۲۰۰ چیه یعنی همون پی کی!!!! حداقل جک موتور ۲۰۰۰ توربو داره و چرخش میارزه به این رنوی آشغال
14:07  1395/10/19
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
15

من این ماشین ندارم که تعصب بیجا داشته باشم ولی اقای محترم بدون اطلاعات قبلی نظر بیخود ندهید .
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1395/11/06

نیما
5

به شما باید شک کرد که تکنولوژی روز رو با ماشین چین مقایسه میکنی
بهتره یه نگاه به صفر تا صدش بندازی کلیپهاش زیاده توی آپارات
چین هم چند سال دیگه میرسه به تکنولوژی حجم کم و گشتاور بالا
گزارش
پاسخ دادن
01:42  1396/04/11

مالک
1

آقا رضا که میگی کسی اگه رنو کپچر بخره عقلش ...
باید بگم تو از اون دسته آدمایی هستی که کرکره عقلو کشیدن پایین و دهنو باز کردن
تو که نمیدونی چرا نظر میدی؟
حتمآ باید یکی بزنه توی حالت و به نظرت ... بزنه؟
خب راجع به چیزی که نمیدونی نظر نده برادر
گربه دستش به گوشت نمیرسید...
این ماشین توی سربالایی هم شتاب اولیه عالی داره و به هیچ عنوان کم نمیاره چه برسه به کفی
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1396/10/14

نشاط
1

سلام چرا اگه كپچر رو صفر تحويل من دادن كيلومتر شمار كلي عدد بالايي رو نشون ميده!؟؟؟ كسي در جريان هس؟
01:34  1395/05/14
گزارش
پاسخ دادن
Parsa
1

ماشین وقتی از کارخانه میاد بین 20 تا 30 کیلو متر برای تست میره،نه تو ایران بلکه تو کل دنیا
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1395/06/22

ایسان
1

سلام دوستان ایا کسی میدونه مدل 2017 که ایران خودرو پیش فروش کرده اتاقشم جدید 2017 هستش یا همون فیس قدیم هستش. و سایتی هست که در ایران و به زبان فارسی کپچر را بررسی کرده باشه اگه هست ممنون میشم ادرس بزارید.
19:59  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

داداش زانتیای عهد دقیانوس رو با این ماشین فوق مدرن مقایسه نکن.
گزارش
پاسخ دادن
10:23  1395/06/22

محمد
0

ماشین پرشتاب و قدرتی باید باشه چون گشتاور زانتیای 2000 سی سی روکه تو دور 5000 دور بر دقیقه میده کپچر توی دور 2000 دور بر دقیقه به راننده میده و وزنش زیاد سنگین نیست .
23:06  1395/04/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

درود بر شما
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1397/11/17

محمد
0

ماشین پرشتاب و قدرتی باید باشه چون گشتاور زانتیای 2000 سی سی روکه تو دور 5000 دور بر دقیقه میده کپچر توی دور 2000 دور بر دقیقه به راننده میده و وزنش زیاد سنگین نیست .
23:06  1395/04/08
گزارش
پاسخ دادن
1 2 صفحه آخر
صفحه 1 از 2

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟