قاچاقچیان پورشه وارد می‌کنند مدارک پراید ارائه می‌دهند

 

قاچاقچیان پورشه وارد می‌کنند مدارک پراید ارائه می‌دهند

 
حکم 130 میلیاردی برای قاچاق 13 خودروی لوکس
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی حکم پرونده قاچاق 13 خودروی لوکس را 130 میلیارد ریال اعلام کرد.
 
تعزیرات حکومتی
به گزارش ایسنا، به نقل از تعزیرات حکومتی، سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از کشف محموله 13 خودروی لوکس خارجی در استان‌های اصفهان و فارس خبر داد و گفت: متهم ابتدا 13 خودرو انواع بنز، بی ام و، پورشه و رنجروور را از طریق اسکله شهید رجایی وارد و اظهارنامه آن را تحت عنوان کالای ترانزیت خارجی به ارمنستان اعلام می کند اما بعدا از انجام این کار منصرف شده و محموله را از اسکله شهید رجایی به سمت امارات خارج می کند.
 
وی اظهار کرد: این محموله مجددا از مسیر امارات به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و فرد متخلف از طریق پارتی بازی و رشوه اقدام به ویرایش اطلاعات سامانه راهور می کند و به جای اطلاعات مربوط به خودروهای پراید، اطلاعات این خودروهای لوکس را وارد و خودروها را پلاک می کند.
 
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه افزود: برای انجام این قاچاق جرائمی همچون رشوه، جعل اطلاعات راهور، استفاده از اسناد غیر واقعی و جعل اسناد سازمان فروش اموال تملیکی انجام شده همچنین این فرد قاچاقچی برای نقل و انتقال پول از کارت شاگردش استفاده می کرده تا مدرک جرمی باقی نگذارد.
 
وی در مورد حکم این پرونده اظهار کرد: علاوه بر ضبط این 13 دستگاه خودرو لوکس، حکم به پرداخت 130 میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده که این حکم به تائید شعبه تجدیدنظر رسیده است و تا کنون بخشی از این رای اجرا شده و فرد متهم هم اکنون در زندان است و همکاران وزارت اطلاعات و ناجا در حال شناسایی اموال قاچاقچی برای اجرای کامل رای پرونده هستند.
 
اجتهادی در پایان گفت: از زحمات همکاران ادارات کل تعزیرات حکومتی استان‌های اصفهان و فارس و سایر دستگاه های نظارتی در رسیدگی به این پرونده تشکر می کنیم.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , واردات پورشه , پراید , قاچاق خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

8 نظر

یو اس اس اینترپرایز
1

هرکسی که گمرکی نده میشه قاچاقچی.ای بابا
17:40  1395/04/10
پاسخ دادن
پراید
3

انگار همه این ماشینای 600-700 میلیونی به بالا که تو خیابوناست قانونی وارد شدن فقط این 13 تا غیر قانونی بوده!
17:15  1395/04/09
پاسخ دادن
علي
5

تو اين فقره
گويا تاجره اصفهاني بوده
(با رئيس پليس نسبتي نداشته ها )
سركيسه رو يكم تنگ نگه داشه بوده
حالا بايد 13 ميليارد تومن بده
اونموقغ كه هي مي گن شل كن شل كن
نمي كني
ييه دفعه اينطوري مي شه
حاالا بايد بكشي دردشو
10:57  1395/04/10

حميد
3

پس مردم بدبخت چي كه چه شل كنن چه نكنن بايد دردشو بكشن
19:55  1395/04/10

کاربر: تیباران
7

اینم شد مث خرید کارت پایان خدمت فوتبالیست ها که کلی سر و صدا کرد. آخرش مشخص شد که هیچ جعلی در کار نبوده بلکه با شل کردن سر کیسه برای برادران بوده است.
15:26  1395/04/09
پاسخ دادن
نیما
8

من موندم اگه کلمه لوکس رو بلد نبودن چی میگفتن.شما از ماشین ایرانی پیاده بشین سوار هر ماشین خارجی بشین لوکس حساب میشه.
15:22  1395/04/09
پاسخ دادن
کاربر: m&z
6

وای به روزی که بگندد نمک!
15:15  1395/04/09
پاسخ دادن
امیر(سابق)
9

رفیق این نمکی که میفرمایید خیلی وقته که گندیده. من و شما که نمیتونیم پورشه وارد کنیم با کارت بازرگانی یه پیرزن روستایی. ما که نمیتونیم جای پراید پورشه جا بزنیم. اینکه میگم یه مشت دلال و .... صندلیهای بالا را تصاحب کردند یکی یکی دوم خروسشون میزنه بیرون. اون موقع از این آشفتگی هر ارگانی افتخار مدیرش اینه فلان مبلغ از مردم تیغ زده به این افتخار نمیکنه که چقدر تونسته برای مردم کار کنه. البته ما هم با خرید محصولات و کارهای بدون فکر خودمون از آنها حمایت کرده و انگیزه ظلم بیشتر را به آنها میدهیم
17:13  1395/04/09

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
اطلس بهمن : سلام چرا فاکتور نمیکنن کسی خبری داره اخه تو سال جدید اصلان فاکتور نکردن تا امروز حتما جریانی هست لطفا کسی خبر داره مارا هم در جریان بزاره سپاس
سعید8 : نمونه ش همین مدیران خودرو که از همه گرون فروش تره و x55 پرو هم که گندکاری جدیدشونه. فروش اقساطی هم متوقف کرده تا قیمت بره بالا
امیر j7 تهران : من هم شکایت ثبت کردم. حداقل کار ممکن هست. هرچند تو این خراب شده اگر نظارت و رسیدگی بود اینا این کارو با مردم نمیکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سحر : سلام عزیزان کسی پلاک شده تو این چند روز لطفا کامنت کنید
سورن جدید : مگه جمعه ها هم فاکتور میکنن؟!!!
امیرعلی : سلام به همه دوتا سوال دارم اگه کسی میتونه جواب بده لطفا اول. از کجا بدونیم که خودروی ثبت نامی ما چه کد هست دوم.تفاوت کد 707وکد710 و712 چیه
ایکس 33 اتومات اسماعیل : تحویل شما کی هست ازمن 10 مرداد
ساینا زمستان : ما که ساینا را با قیمت زمستان دادن سود بازار و کارخانه 150 میلیون بیشتر نبود و الان هم ساینا افزایشی نخورده چون اختلاف بازار و کارخانه خیلی کم هست ولی مال شما پارس زمستان اختلاف بازار و کارخانه زیاد بود و هنوز هم داره همین الان هم افزایش پارس خورده باز هم از ما بیشتر سود میکنید یعنی 250 میلیون سود میکنید صد میلیون از ما بیشتر سود میکنید
فروش فوری : اون موقع که کارخونه 260بود بازار ازاد 280میدادن چه شکری ؟؟؟؟؟
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : چندآذربودی فاکتورشدی
رانا اسفند : تاریخ صدور فاکتور باز هم بروز شد
207 اتو پانا ارتقا یافته : شما تکمیل وجهتون برج چند بوده
207پانا کد 023 : سلام دعوتنامه پانا کد 60023 کسی تا کی اومده؟؟؟ خردادیا آیا براتون اومده؟؟؟