رونق اندک در بازار خودرو/ مردم به دنبال ال90 و 206

 

رونق اندک در بازار خودرو/ مردم به دنبال ال90 و 206

 
با شروع موج تازه سفرهای تابستانی تقاضای انباشته شده برای خودروهای صفر کیلومتر سر باز کرده و باعث شده تا بازار خودرو طی روزهای گذشته با رونق نسبی 30 درصدی نسبت به نیمه اول تیرماه مواجه شود.
 
بنا به گفته برخی فعالان بازار خودرو با توجه به افزایش قیمت برخی خودروهای ارزان نظیر انواع پراید و متنوع شدن روش فروش این احتمال وجود دارد که متقاضیان به سمت خودروهای قسطی نظیر 206 تیپ2 روی آورده و مالک این خودرو شوند.
 
این کارشناسان بر این باورند که هنوز در بین خودروهای ساخت داخل، پراید از قدرت نقدشوندگی بالایی برخوردار بوده و دست دوم آن در بازار دارای بیشترین مراجعات مردمی است.
 
بررسی های اقتصادنیوز نشان می‌دهد که با توجه به قسطی شدن شرایط فروش خودرو و انعطاف تحویل این کالا، برخی از مشتریان به جای مراجعه به بازار ترجیح می‌دهند از طریق سایت های فروش خودروسازان و تحمل یک دوره چند ماه تاخیر در عدم تحویل خودرو، محصول مورد نظر خود را از خودروسازان دریافت کنند.
 
در همین رابطه علیرضا پورحسنی، فعال بازار خودرو بر این باور است که خودرو ال90 پارس‌خودرو محبوب‌ترین خودرو موجود در بازار است و میزان مراجعات مردم برای خرید این خودرو بالاست.
 
به گفته این فعال بازار، در خانواده رنو خودروهایی نظیر ال90 و ساندرو از نقدشوندگی بالا و افت قیمت پایینی برخوردارند. بر این اساس افرادی که خودروهایی همچون کپچر را خریداری می کنند باید مراقب باشند که به هنگام فروش آن ممکن است با مشکل نبود مشتری و افت قیمت شدید مواجه شوند. 
 
به گزارش اقتصادنیوز، با توجه به آغاز موج سفرهای تابستانی این احتمال وجود دارد تا تقاضای موجود در بازار تا اواسط شهریور به طول بینجامد و پس از آن بازار وارد رکود طبیعی پاییز شود.
 
 
 
 

منبع

اقتصاد نیوز

 

برچسب : خودرو , بازار خودرو , فروش خودرو , قیمت خودرو , ال90 , 206






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

کاربر: m&z
6

خیلی ها فقط میان بد و بیراه مینویسن و از آشغال بودن ال 90 و مشکلاتش حرف میزنن، ولی نگاه واقع بینانه نشون میده این ماشین واقعا خوبه که مردم اینقدر دنبالش هستن. اگه 4 تا ایراد داره 40 تا حسن داره. با همدیگه صادق باشیم.
16:17  1395/04/29
پاسخ دادن
امیر(سابق)
8

این همه میگیم بابا 6ماه از اینها خرید نکنید باز هم بعضی از هموطنان نمیشنوند
15:08  1395/04/29
پاسخ دادن
مصرف کننده
3

باباجونه من چرا نمیفهمید پول دست مردم نیست نقدینگی کمه
14:07  1395/04/29
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
1

مصرف کننده عزیز،خودروسازها هم اینو خوب فهمیده اند و واسه همین کلی فروش قسطی دارند.الان 206 را با یازده میلیون تحویل می دهند.
15:11  1395/04/29

کاربر: نوید جهرمی
5

نگا نکن 11 تا میدی ماشین تحویل میدن. به این فکر کن که آخر کار به جای 32 میلیون 45 میلیون ازت پول میگیرن. به علاوه کلی هم هزینه ی استهلاک و افت قیمت که ماشین داره.
به نظرم که گول این جنابان رو خوردن فقط پشیمونه به بار میاره. کسی دلش برای مردم نسوخته.
19:53  1395/04/29

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 مهرماه : دوستانی که فرمودن همه چی عادیه سیل نیست، تاخیر بخاطراداره پست هست و متهم کرن بقیه رو که حرف بی پایه و اساس میزنن لطفا توضیح بدید چرا تحویل ها رو عقب انداختن و نه شاسی میشه نه آماده حمل ماشین دارن ؟ مطمینا یکسری نمایندگی ها با اسامی مستعار میخوان دفاع کنن از عملکرد کرمان موتور ولی هرجا من یکی برم و بشینم میگم به همه چه شرکت بی در و پیکر و بیخودی هست چطور نقدی همه نمایندگی ها ماشین به قیمت روز دارن ولی ما که بیش از 7 ماه هست پول دادیم ماشینمون تحویل نمیشه؟
رضا T8 : سلام من ثبت نامم 18 بهمن بود 23 اسفند فاکتور شده ، بیمه هم 24 اسفند صادر شد و حدود دو روز بعدش صدور پلاک زرد شد تا چهارم اردیبهشت که سبز شد و ارسال پلاک و مدارک زرد شد ، تاریخ پست مدارکم زده 2.5 . تماسم گرفتم میگن رفته واسه بارگیری معلوم نیست کی بیاد. چطوریه که شما قبل از من ثبت نام کردید ولی ... یوقت دیر مدارک تحویلشون ندادی؟
مهدی : من گفتم پولش زیاده نمیتونم بدم بفروشمش حوالشو بیست تومن هم کسی نمیخره
J7 مشکی : منم ثبت نام 24 مهر هستم همه ی مدارک ماشین اومده از نمایندگی و شرکت پیگیری میکنیم حرف بیخودی می زنن در صف حمل
اطلس جی : منم پذیرش نوزده اسفندم فروش فوری، فاکتور نشدم، البته فعلا خیلی مونده تا ۹۰ روز کاری، تعطیلات زیاد بود
s3-سفید : چشمم به گوشی خشک شد امروز قرار تحویل داشتم ولی کنسل کردند گفتند خبر میدیم که هیچ خبری نشد اگر تا آخر هفته تحویلم نشه روز شنبه تعطیله ولی یکشنبه میرم دفترشونو رو سرشون خراب میکنم
امید : سلام روآ مدل ۸۷ دارم توی سرعت ۶۰ تا ۸۰ لرزش داره و سرعت های کمتر و بیشتر از این مقدار دیگه لرزش احساس نمیشود میل گاردان رو نشون تعمیرکار دادم گفت سالمه. ممنون میشم راهنماییم کنید
منصف : فاکتور شدن شما اینجا بدرد کسی نمیخوره اگه نفرمایید چه تاریخ و بخشنامه ای بودید
ساینا را بلاخره میگیرم : تخلفات شرکت سایپا که قابل شکایت برای خسته نشده ها: - تبدیل خودرو بدون رضایت -تبدیل تحویل فوری به پیش فروش بدون رضایت که باید شرکت سایپا همون ساینا حداقل در ۳۰ روز تحویل نماید. الله اکبر متاسفانه سایپا تو یک جنگ فرسایشی روانی خیلی ها را که اطلاع از حق و حقوق خود ندارند و بعضی ها هم حوصله شکایت بازی ندارند از خرید ساینا منصرف کرده است. به هر حال با این وضوح تخلفات هر کی شکایت کنه میتونه ساینا را با غرامت بگیرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سید : سلام ببخشید مطمئن هستین 3 روز تمدید شده؟
ایکس 33 اتومات اسماعیل : ممنون خداخیرت بده ازمن نقدی بوده همون روز کامل تکمیل وجه کردم هرچی خدا خواست
توسکا : دقیقا منم همینم
مهران : عزیز جان تگرگ. ماشین سقف تگرگ خورده میندازن
207 : باید فاکتور بشه بعد سود تاخیر رو میزنن
نرگس : جان خودتون راستشو بگید تحویل فروردین ماه ارتقا یافته پیش فروش فاکتور کردن
محمود خوروش : الاسلام من آخر برج8پول برای ساینا واریز کردم به خدا وسیله ندارم کی تحویل می دهید
ساده نباشید : برادر و خواهر من اون sajjad من توی تلگرام پیدا کردم دو دقه نشد اکانت رو حذف کرد واز تلگرام. رفت. .🍒🍒🍒اون الان. ماشینش سوار شده من و شما به فکر نتیجه. جلسه ایم هنور 🍒🍒🍒🍒
Yas : سلام 207 سقف فلز تحویل 30دی.تبدیل 28فروردین پلاک 30فروردین امروز 9اردیبهشت تحویل گرفتم.20میلیون سود تاخیر.....انشالله قسمت همه
آپشنال : از منم مثل شماست