شرایط پیش فروش عادی و مشارکتی محصولات ایران خودرو

 

شرایط پیش فروش عادی و مشارکتی محصولات ایران خودرو

 
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش فروش ویژه مرداد 95 محصولات ایران‌خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/05/02 لغایت و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می گردد. 
 
نکته مهم : 
 
طرح پیش فروش اعتباری در این بخشنامه جهت محصولات پژو 206 صندوقدار V8 و سمند EF7 بنزینی اجرا می‌گردد. در این طرح، مشتری قسمت عمده مابه التفاوت خودرو را در قالب تسهیلات دریافت و طی چک‌های مشخصی که در دعوتنامه مشخص خواهد شد پرداخت می نماید. 
 
در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد 
 
نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی: 
 
ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. 
 
ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد. زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 95/05/02 می باشد. 
شرایط فروش ایران خودرو
 
شرایط فروش ایران خودرو
 
همچنین شرایط پیش فروش عمومی (مشارکت در تولید) مرداد ماه محصولات ایران خودرو ، از روز شنبه 95/05/02 لغایت 95/05/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذیل ارائه می گردد: 
 
نکات مھم : 
 
در این بخشنامه و در زمان ارسال دعوتنامه، خودروھای قابل عرضه به مشتریان مشخص و اعلام خواھد شد. 
 
در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تمدید قرارداد با ھمان شرایط وجود خواھد داشت. 
 
 
زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 95/05/02 می باشد. 
شرایط فروش ایران خودرو
شرایط پیش فروش پلکانی مرداد 95 
 
نرخ سود مشارکت در این طرح کاملا رقابتی و بین 25 تا 28 درصد می باشد . 
 
این طرح حداقل نرخ انصراف 22 درصد را تضمین می نماید . 
 
فاصله پیش پرداخت ھا به صورت دو ماھه یا سه ماھه و با توجه به متوسط درآمد خانواده ایرانی چیده شده که خود عاملی برای جذب بیشتر مشتریان می باشد. 
 
این طرح تقریبا تمامی محصولات ایران خودرو اعم از خانواده محصول 206، 206 صندوقدار، پژو 405 ،پارس، دنا و رانا را شامل می شود. 
 
جدول شماره یک :
 
شرایط فروش ایران خودرو
 
جدول شماره 2 :
شرایط فروش ایران خودرو
 
جدول هدایا :
شرایط فروش ایران خودرو
 
 
 
 

منبع

ایران خودرو

 

برچسب : خودرو , ایران خودرو , شرایط فروش خودرو , پیش فروش ایران خودرو , خودرو قسطی , سمند , رانا , دنا , 206






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

7 نظر

کاربر: m&z
6

ماشین هم آخرش مثل سیمکارت میشه. یه روزی ارائه سیم کارت انحصاری بود و دولت مردم رو چپاول می نمود! ماه ها و شاید سالها توی صف خرید سیمکارت میموندن مردم. ولی با رقابتی شدن الان التماس میکنن شماره گلچین قسطی هر جور دوست داششتی بده با کلی هم جایزه و تشویقی.
خودرو هم بالاخره روزی میرسه که التماس کنید مردم لطف کنند بخرن و هر جور در توانشون بود پرداخت کنند
15:47  1395/05/03
پاسخ دادن
امیر(سابق)
3

درست میفرمایید تغریبا این مقایسه را من چند وقت پیش کرده بودم. ولی مطلبی که این روزها جای امیدواری داره اینه که سپاه داره با بعضی از مسئولین و مدیرانی که همه میدانیم برای ایران به شدت مضر هستند برخورد میکنه اگه توان ،جرات و ارده این کار باشه و فقط برای نمایش نباشه خبرهای خوبی را خواهیم شنید. من از کسی طرفداری نمیکنم ولی اگر ارگانی بخواد این کار را بکنه فکر میکنم سپاه بهترین گزینه هست چون بقیه ارگانها یا باهم دستشون تو یه کاسه هست و یا از هم دیگه سوتی زیاد دارند. به امید روزی که ما مردم از بزرگترین سلاح خود یعنی نخریدن جنس گران و نامرغوب به درستی استفاده کنیم
17:57  1395/05/03

کاربر: m&z
0

هر ارگانی که به مبارزه با فساد بپردازه بین مردم محبوب خواهد بود. چپ و راست نداره. باید فاسسدهای هر دوطرف دستشون کوتاه بشه تا به بهانه حزب و جناح مردم رو خرید و فروش نکنند.
البته امیدوارم خود این مبارزین با مفاسد فاسد نباشند.
13:01  1395/05/06

مسعود
5

باز ایران خودرو ماشیناش رو دستش باد کرده انواع اقسام فروش و پیش فروش گذاشته تا مردم رو گول یزنه داشتم نگاه میکردم شرایطش رو هیچ کدوم بدرد نمیخوره تازه شرط میبندم موعد تحویلش هم حداقل 2 ماه تاخیر داره که میگن سود میدیم که بی ماشین موندن و سود گرفتن بدرد نمیخوره اگر رو دستش نمونده بود هیچ وقت از این کارا نمیکرد
15:13  1395/05/03
پاسخ دادن
ارسلان
5

دقیقا درست گفتی رو دستشون باد کرده. تازه این شرایت فروش اصلا به نفع مردم نیست که هیچ تازه دارن سلا پهنا هم فرو میکنند. همانطور که دوستان میگن اگه ما مردم فقط 6ماه ماشین(صفر) نخریم خیلی چیزا به نفع مردم رقم میخوره
18:01  1395/05/03

مسعود
5

بله حق با شماست کاملا ولی خب کو گوشه شنوا مردم میرن تون تون میخرن بخدا خود من 40 میلیون پولو یکسالو نیمه گذاشتم برای خرید خودرو تو این یکسالو نیم هرچقدر با خودم کلنجار رفتم دلم نیومد پول زحمت کشیدم رو بدم به اینا چندبار حتی نمایندگی رفتم که بپرسم ببنیم چه خبره و شرایط ها و تحویل ها چطوریه ولی دلم نیومد چون حس کردم اگر پولو بدم برای خرید این ماشینا با این کیفیت و مشکلات و ... به شعور خودم توهین کردم !
19:37  1395/05/03

کاربر: محمدرضا از کرج
1

ولی آقا مسعود هر کی میره ماشین بخره مطمعن باش ماشین لازم مخصوصا برای کار و نیاز خانوادش و گرنه اون زمان گذشت که مردم ماشین میخریدند و پز بدن و بشکن بزنند
من خودم و همکارانم واقعا از روی ماشین لازمی ماشین خریدیم و اگه بر فرض محال روزی برسه که به ماشین احتیاج نداشته باشیم فورا میفروشیمش بره
00:24  1395/05/04

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزت اله : دعوتنامه من ششم اومد تا بیستم مهلت تکمیل وجه بود
چانگان : با سلام مال من زده ارسال به خودروسازبا سایپا که تماس گرفتم اسمم هست ولی میگه بخاطر پلاک فعال بهت تعلق نمیگیر درصورتی که اون موقع که پول بلوک کردم عمر پلاکم بالای ۵سال بودطبق اون که آقای ظیغمی گفته بود پول بلوکه کردم با هزار بدبختی الان سایپا دار هم خیانت وهم دزدی میکنه
مهدی : خیلی جالبید شماها! از زمانی که شاهین ۵۷۰ تومن بود پول گذاشتید کنار که از کارخونه ۴۳۰ تومن بخرید. نهایتا بعد از ۲ سال انتظار می خواید شاهین ۶۰۰ تومنی از کارخانه بگیرید. 😂😂😂😂 چقدر طمع کار هستید آخه. همون شاهین اتومات رو هم دیگه نمیدن. الان باید حسرت بخورید چرا شاهین اتومات رو نگرفتید حداقل
تارا v4lx : با سلام من تارا v4lx رو ۱۸ آذر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده آذر ماه رو تا کی فاکتور کردن؟
ساینا دوگانه : کسی می‌دونه بی زحمت جواب بده. بعد از دعوت نامه اومدن تا چند روز فرصت واریز وجه داریم ؟
اس تری : چرته پرت محضه چرا قبل سیل تحویل یا فاکتور نمیکردن
J7 : ما یک ماهه کارت ماشین و 15 روزه برگ سبزمون دستمونه. ماشین 21 اسفند فاکتور و بیمه شده اما خبری از تحویل نیست
یوسف : سلام دوستان کسی خبر داره شاهین دستی تحویل زمستان 1403رو میدن یانه
علی : من ثبت نام نقدی ۲۷ شهریورم هنوز شاسی نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدوی : امیدی نیست برا دوگانه اسفند بنظرتون کوئیک اس جایگزین بزنم بهتر نیست؟؟
امین : داداش خیلیا میگن تحویل فروردین بودیم و فاکتور شدیم ولی تو بخند و رد شو. دروغ زیاد میگن
رز 207 اسفند : تا دیروز منتظر فاکتور بودیم حالا باید منتظر پلاک باشیم
4712 : سلام کسی خبر نداره 4712کی پیام میاد
یعقوب : کسی خبر نداره چی شده. اعصابمون خرد شده. هزار تومان هم دیگه ندارم
سلام : یکی تیست از کسانی که اطلاع دارن ،نتیجه جلسه امردز شواری رقابت چی شد؟لطفا جواب بدین میخوام طلا همو بفروشم منتظر امروز مونده بودم
مازیار : مبارک همه باشه ایشالااااا
علی : تو نمایندگی باید بنویسی بعدم ببری کافینت ثبت کنی بعدم بیاری نمایندگی تحویل بدی
داراب : منم پنجم فاکتور شدم هنوز پلاک نشده
پارس سفارشی 4724 : سلام اره میشه