نیسان آبی را تا کی می‌بینیم؟

 

نیسان آبی را تا کی می‌بینیم؟

 
معاون فروش یک شرکت تولیدی خودروهای سنگین با اشاره به تولید وانت نیسان، گفت: قبل از برجام، تقریبا 4 سال تحریم‌ها باعث شد که از تولیدات شرکت‌های خارجی و اروپایی فاصله بگیریم.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا درویش اظهار داشت: بیش از 50 سال است که ما در زمینه خودروهای تجاری فعالیت داریم و تمامی رده‌های خودروهای تجاری را تولید می‌کنیم. شریک‌های تجاری ما، شرکت‌های ولوو، نیسان و ایویکو است.
 
وی با اشاره به سهم 29 درصدی بازار این خودروها، افزود: تولیدات شرکت زامیاد به سه دسته تقسیم می‌شود. دسته اول، خودروهای سبک است؛ در خصوص وانت‌های زیر دو تن، به زودی یک خودرو به نام درکا وارد بازار خواهد شد. این خودرو مراحل مهندسی، تولید آزمایشی و تولید انبوه و نیز استانداردهای لازم را گرفته و در مرحله شماره‌گذاری است.
 
معاون فروش شرکت خودروسازی زامیاد عنوان کرد: این خودرو تا دو هفته دیگر مجوز شماره‌گذاری را می‌گیرد و قیمت این محصول 26 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود و به بازار عرضه خواهد شد.
 
درویش متذکر شد: در زمینه خودروهای سبک، وانت‌های بیش از دو تن، وانت نیسان را داریم که در سه نوع بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزل تولید می‌شود. همچنین طی یکی دو سال پیش وانتی را به نام پادرا طراحی کردیم که این وانت در سال 94 رونمایی و ابتدای سال 95 به بازار عرضه شد.
 
وی ادامه داد: این خودرو از همان پلت‌فرم نیسان استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که کاملا همان توانایی و قدرت نیسان را دارد. این محصول با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.
 
درویش اظهار داشت: در حوزه محصولات مسافری، فعالیت‌هایی را در زمینه ون داشتیم. با روابطی که بعد از برجام داشتیم و روابطی که با شرکت ایویکو داشتیم، روابط ما شروع شده است. قرار است در حوزه‌های مسافری، وَن و مینی‌بوس فعالیت‌هایی را داشته باشیم.
 
وی گفت: در گذشته وَن a36 را تولید کردیم که این ون، 10 نفره است. مینی‌بوس 19 نفره را داریم که در گذشته نیز تولید شده است. اتوبوس شهری نیز است.
 
درویش یادآور شد: قبل از برجام، تقریبا 4 سال تحریم‌ها باعث شد که از تولیدات شرکت‌های خارجی و اروپایی فاصله گرفتیم.
 
وی افزود: براساس بند «ق» تبصره 19، قرار شده که اتوبوس‌های کشور در حدود 17 هزار دستگاه نوسازی شود. اصرار است که این خودروهای سی‌ان‌جی باشد. با مکاتبات و جلساتی که با شرکت ایویکو داشتیم، یک نمونه خودرو سی‌ان‌جی را وارد کردیم و قرار است این خودرو به اتوبوسرانی تهران تحویل داده شود.
 
درویش تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیات وزیران مصوبه‌ای را گرفته در خصوص 2 هزار و 200 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان 7 شهر بزرگ. ما جلسات پیوسته‌ای را با وزارتخانه داشتیم.
 
وی عنوان کرد: در حوزه محصولات باری، بحث کامیونت 6 تن را داریم که قبلا 1500 دستگاه تولید کردیم. وَن باری را داریم. در بخش کامیون نیز فعالیت‌هایی را داریم. کشنده استرالیس S500 نیز است که در روزهای گذشته در نمایشگاه مشهد رونمایی شد.
 
درویش در پاسخ به این پرسش که وانت نیسان را تا کی می‌بینیم؟ خاطرنشان کرد: تا وقتی که جان دارد.
 
 
 
 

منبع

خبر آنلاین

 

برچسب : خودرو , نیسان وانت , زامیاد , سایپا , وانت , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

11 نظر

علی
0

نباید احساسی بحث کرد . واقعا چی میخواید جای این ماشین بذارید که 4 تن راحت بار بکشه و سخت جونی موتور و استحکام شاسی نیسان رو داشته باشه قیمتش هم همین قدر باشه ؟ موتور این وانت در دور 2800 گشتاور عالی 192 نیوتن متری تولید میکنه . برید خودتون تحقیق کنید ببنید وانتی که چنین توانایی داشته باشه و به روز هم باشه چقدرمیشه قیمتش . زمانی نیسان آبی میره کنار که جایگزینی واسش پیدا بشه . جایگزینش در خود شرکت نیسان همین وانت های پیکاب هستند که زیر صد میلیون قیمتش نیست
09:18  1395/08/24
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

بهتر بود همون چند تا خودروی وارداتی هم نمیومدن تا مردم اصلا ماشین به روز ندیده باشن و هنوزم با نیسان و پیکان و پژو و پراید با لذت زندگی کنند
16:03  1395/07/03
پاسخ دادن
مهرداد
7

مگر از دیدن پیکان و پراید و 405 و سمند سیر می شویم؟ خوب نیسان آبی هم را اضافه کنید به کلکسیون خیایانی ما! کلا ما ایرانی ها به اشیای عتیقه علاقه خاصی داریم!
23:31  1395/05/20
پاسخ دادن
خالقی مقدم
4

بیگ لایک
12:32  1395/05/22

سهند بلند
7

مفهوم این جمله رو نفهمیدم ، شما چی !؟ :
وی ادامه داد: این خودرو از همان پلت‌فرم نیسان استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که کاملا همان توانایی و قدرت نیسان را دارد.
22:17  1395/05/20
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
1

ی مشت مزخرف گفته و کلن پیچونده قضیه رو.
من ک میگم کاش ی بار هر کدوم از این مدیرای خودروسازی با همون ماشین تولیدیشون آروم میفرستادن تو جاده یا بهتر از اون میکوبوندن ب دیوار.
12:05  1395/05/22

فرزاد
1

ازبس که تو ایران عزیز این وانت رو دیدیم، اگه یه بنز شش چرخ هم به ما بدن هرگز از هویت! ملی؟ صنعت خودروی خودمون دست نمیکشیم و اون دمپایی،های اجنبی رو به عنوان وانت قبول نخواهیم کرد،
تمام داستانها و اشعار ما در دوران آبی میزبان وانت نیسان است و با آن عجین شده, بعد ما میخوایم تاریخ کهن کشور رو تغییر بدیم!
وامصیبتا از این توطئه،ی شوم
22:07  1395/05/20
پاسخ دادن
علیرضا عباسی
10

وی ادامه داد: این خودرو از همان پلت‌فرم نیسان استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که کاملا همان توانایی و قدرت نیسان را دارد. این محصول با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه می‌شود....
چه تفاوتی!!! و فاصله با دنیا 4 سال نوری!!!
مرسی به اعتماد به سقف... خیلی اینها باحالناااااا
19:35  1395/05/20
پاسخ دادن
رضا
3

راستی که اعتماد به نفسی که اینا دارن مهندسین بنز و تویوتا ندارن . واقعا رو را برم ۴ سال؟؟یکی نیست بگه ۴ سال نوری هم برای شما کمه.
21:49  1395/05/20

علیرضا عباسی
3

دقیقا....رو رو کم نمیارن دیگه
23:01  1395/05/20

کاربر: m&z
8

ما که از دیدار سالار سیر نمیشیم
16:18  1395/05/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امید : شما ماشین خریدی سوار شی یا دلالی کنی ؟! ملت ما خودشون پالونشون کجه بعد تعجب می کنن چرا مقام مسئول درست کار نمی کنه .
امید : نه همپن نارنجی باشه تحویل میدن
حسین j7 : خدا لعنت کنه به این کرمان خودرو اخرشم ماشینو تحویل نمیده
عجب : ولی حقمون همینه به خدا پولمون خوردن از اون ور میرن قرارداد تاکسی برقی میبندن تهران ولی نه ماشین های نقد و قسطی خودش شاسی نمیکنه با هم متحد نیستیم فقط میایم اینجا نگاه میکنیم و دروغ های نمایندگان کرمان موتور میخونیم اینجا که الکی میگن امروز تحویل گرفتیم فلان تا متحد نشیم کاری نمیکنن واسه ما
تارا v1 پلاس : در پاسخ به عادل خان دوست عزیز آیا این پروسه هر روز هر روز انجام میشه آخه یک دفعه . دو دفعه نه هر روز احتمالا مورد دیگه ای هست این اتفاق واسه منم زیاد می افته
مهدی : ثبت نامی های ۲۱ اسفند هنوز فاکتور نشده چی برسه به فروردین
سارا : سلام دوستان تارا دستی سفید بخشنامه ۴۶۱۵تحویل ۴بهمن امروز بلاخره فاکتور شد ب نظرتون چند روز زمان میبره تحویل بدهند
تارا : واسه من که فروش فوری هست و هنوز موعد تحویل نشده. ولی هر روز بروز میشه...
T8 : مرحله ارسال پلاک و مدارک باید سبز بشه تا تحویل بدن ؟
خداپرست : سلام ودرود برشما بنده خودروی چیرمن دارم که کروز کنترلش خراب شده خواستم بدونم آیا دیگرسیستم های کروز کنترل به هرماشینی میخوره وقابل نصب هست خودروی چیرمن سیتم کروزش روی دستک برف پاکن هست حال چه کروزی نصب میشود یا فقط باید کروز خود چیرمن نصب شود ممنون از شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : والا مام 16 هستیم هنوز فاکتور نشدیم
علی : دورغ صد درصد
افزایش قیمت خودرو : اغاز افزایش قیمت مجدد خودروها فریب نخورید قیمتها این بار بیشتر از قبل افزایش خواهند داشت
نگینfx : ما گنبدهستیم واسه اریزو 6هم تست داشتن
چراغی : سلام رانا خیلی بهتر از 207ست
مهدی دی : 21 تکمیل وجه # الان فاکتور شدم # مرسی سایپا ارابه مرگ
Saeid : شما فعلا با مدارک دور بزن تا ماشین بیاد برو خداروشکر کن بعدچهارده ماه لااقل مدرک ماشینو دادن
مازیار x22 pro : من به یک قانون نانوشته رسیدم که الان دیگه از ته دل بهش ایمان دارم و اون هم اینکه در یک روز امکان نداره دوخبر خوش اتفاق بیفته ( حداقل در مورد من همیشه صدق میکنه)...طی تماسهای مکرر و بعد دریافت سند و کارت و بیمه و ...و بعد اینکه شب عید و سیزده بدر و .. دست ما را تو حنا گذاشته بودند نمایندگی چندروز پیش بهم قول داده بود بود تا دهم اردیبهشت دیگه حتما تحویل میگیری. با خبر خوبی که صبح در مورد شغل بهم داده بودند یقین داشتم که تحویل خودرو بعنوان دومین خبر خوش روز ملغی میشه.. هرچی صبر کردم خبری نشد تا اینکه خودم زنگ زدم و تازه بهم گفتند که حتی مجوز صدور خودرو هم صادر نشده-
اسفند : نقی ...الکی میگههه
عباس : سلام دوستان مظلوم،قبل از عید گفتم چند نفر از آشنا ها وچند نفر از روستای خودمان تو خط تولید پارس خراسان هستند، میگن که هر روز دارد پارس تولید میشود وداره دپو میشه ومیگفتن حتی اگر استاندارد هم اجازه تولید ندهد به اندازه همه شما دپو شده نگران نباشید اینا فقط هدفشون افزایش قیمت است که فراخوان نمی کنند مگر چند نفر از پائیز مانده بودند که در زمستان دادند؟ کسی حرف منو باورنکرد،حالا دیدید چه بلائی سرمان اوردند وچه نقشه ای داشتند. همین نقشه را الآن برای بهاری ها دارن.چون طبق قانون، خودرو ساز هر فصل طبق تورم مجوز افزایش قیمت دارد. این نتیجه تفرقه خودمان بود وچند نفرمعترض را هم سریع خریدند.