حدس و گمانه زنی قیمتی برای تازه واردها

 

 حدس و گمانه زنی قیمتی برای تازه واردها؛«ایران خودرو» با 5 خودرو در صدر است

 
در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور خودروهای جدید برخی از شرکت های خودروساز و وارد کننده بسیاری از مردم را جذب خود می کرد.
 
حضور خانواده پژو از سوی ایران خودرویی ها، حضور خانواده سیتروئن از سوی سایپایی ها و حضور خودروهای مختلف وارداتی از جمله X33 جدید مدیران خودرو و محصولات شرکت سانگ یانگ و گروه آرین موتور.
 
ورود این خودروهای جدید به نمایشگاه مشهد باعث شده بود تا جمعیت بسیار عظیمی از علاقه مندان به صنعت خودرو برای دیدن این تازه واردها از اولین ساعات شروع به کار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه مشهد حاضر شوند.
 
اما یک مشکل در تمام این تازه های رونمایی شده به چشم می خورد و آن هم مشخص نبودن قیمت این محصولات برای بازدیدکنندگان بود که باعث سردرگمی علاقه مندان مشهدی می شد.
 
شرکت ایران خودرو با معرفی بیش از 5 محصول جدید در این نمایشگاه در بروز این سردرگمی قیمتی نقش بزرگی داشت زیرا به گفته برخی از مدیران این مجموعه خودروسازی برخی از این محصولات همچنان در پروسه تعیین قیمت هستند و قیمت آنها به صورت ١٠٠در صد مشخص نشده است.
 
مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو در گفتگو با خبرنگاران برخی از این ابهامات قیمتی را روشن کرد و البته نه به صورت ١٠٠در صدی بلکه با اعلام یک بازه قیمتی سعی کرد تا کمی مجهول بودن قیمت خودروهای برند پژو را بر طرف كند.
 
به گفته وی، در حال حاضر به جز خودروی پژو 308 که هنوز قیمت گذاری نشده است، سایر مدل های جدید تعیین قیمت شده و یا بازه قیمتی مشخصی برای آن تعریف شده است.
 
خان كرمی در مورد پژو 301 و قیمت گذاری آن گفت: این خودروی جدید در بازه قیمتی 47 تا 60 میلیون تومان و بنا بر آپشن های تعبیه شده در آن قیمت گذاری شده و به فروش خواهد رسید و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری پیش فروش آن آغاز می شود.
 
معاون فروش ایران خودرو در مورد پژو 208 نیز گفت: قیمتی که کارشناسان ما برای این خودرو تعیین کرده اند چیزی در حدود 60 تا 65 میلیون تومان است و این تفاوت قیمتی به علت نوع موتور به کار رفته در این خودرو است.
 
وی با اعلام اینکه خودروی 308 همچنان در انتظار نظر کارشناسی برای قیمت گذاری است در مورد خودروی 2008 که از دی ماه وارد بازار می شود نیز گفت: این خودرو مشخصات و آپشن های گوناگونی دارد که بازه قیمتی آن بین 75 تا 90 میلیون تغییر می كند.
 
خان کرمی وجود سان روف و یا سقف پاناروما را یکی از تغییر دهندگان قیمت این خودرو دانست و افزود: استفاده از گیربکس دستی و یا اتوماتیک و تجهیزات مختلف داخل خودرو بر روی قیمت 2008 اثرگذار خواهد بود.
 
این مقام مسوول در حوزه فروش ایران خودرو در مورد پژو 508 نیز گفت: این مدل برای رقابت در بازار ایران طراحی شده و از نظر قیمت و کیفیت می تواند رقیب خودروهای برند تویوتا و تالیسمان رنو باشد.
 
وی در ابتدا از اعلام قیمت این خودرو خودداری کرد اما وقتی با گمانه قیمتی 180 میلیون تومانی از سوی برخی از خبرنگاران مواجه شد بازه قیمتی فروش این خودرو را بین 160تا 185میلیون تومان اعلام کرد و افزود: آیتم های گوناگون بازاریابی و عرضه اولیه این خودرو بازه زمانی ما را روشن کرده و وجود آپشن های گوناگون بر روی این بازه تاثیر خواهد گذاشت اما بی شک این قیمت بیش از 185 میلیون تومان نخواهد بود.
 
براساس این گزارش، مدیران شرکت مدیران خودرو نیز در مورد قیمت X33 جدید، این محصول جدید با افزایش 2 تا 3 میلیونی نسبت به X33 فعلی به بازار عرضه خواهد شد.
 
 
 
 
 

 

برچسب : خودرو , ایران خودرو , نمایشگاه خودرو مشهد , رامک خودرو , مدیران خودرو , مدیاموتورز , سایپا , کرمان موتور , گروه بهمن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا : سلام مبارکه. چقدر جریمه تاخیر زدند. منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم. سپاسگزارم
عادل : مبارک باشه دوست عزیز ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
DA : ▫تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز ▫اعلام دعوتنامه پیشنهادی ساینا.اس دوگانه سوز 🔻مشتریان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی ۱۵ روزه برای تکمیل وجه با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد. 🔗 saipanews.com/news/id/23602 🆔 @saipanews_com
عادل : برا خودمم تاحالا چند بار تاریخ آماده برای صدور فاکتور تغییر کرده آخرین تاریخش هم برای پنج اردیبهشت هست با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتن به خاطر همین موارد هست هرچند ایران خودرو هیچ کدوم از حرفهاشون راست نیست احتمالن اینم دروغ گفتن😑😑
mhd S3 : روال ثبت شکایت تعزیرات چطوری هستش؟.من ماشین رو بگیرم دادگستری شکایت می کنم برای تاخیر بدبختی ما شهرستانی ها که فقط یه نمایندگی داریم اینه که نمایندگی با هامون سر لج افتاده پیگیری می کنی تازه شاکی هم هستن ولی تهران و بقیه شهرا بزرگ چنتا نمایندگی دارن
mhd S3 : دو نفر فکر کنم تحویل گرفتن تو تاریخچه همین گفتگو ها چک کنی میبینی
T8 : بله ، برا تحویل هم باید با نمایندگی در تماس باش تا بارگیری کنن بیاد برسه زمان میبره
امید : شما ماشین خریدی سوار شی یا دلالی کنی ؟! ملت ما خودشون پالونشون کجه بعد تعجب می کنن چرا مقام مسئول درست کار نمی کنه .
امید : نه همپن نارنجی باشه تحویل میدن
حسین j7 : خدا لعنت کنه به این کرمان خودرو اخرشم ماشینو تحویل نمیده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
151 : اکثر شرکت ها پلاک نمیکنن فعلا تا مجوز بده راهور
رضا دوگانه اسفند : لطفا مبلغ پرداختی در دو مرحله را بفرمایید
رانا : کجا شکایت زدین؟؟
ابوالفضل دوگانه دی ماه : سلام بنده هم 21م اینترنتی تکمیل وجه کردم دیروز فاکتور شدم امروز پیامک تحویل حضوری اومده
حسین : تکمیل وجه 7 بهمن هنوز فاکتور نشده است.
علی دی ماه : امشب یا فردا میرسه
علی : دوستانی که اعلام میکنید واریز کردیم یعنی پیامک اومده آخه من 4714 هستم پیامک برام نیومده کسی اطلاع داره باید چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
1 : فنی حرف شما درسته ولی بازاری 207 رو بهتر و زودتر میخرن من تبدیل زدم که بفروشم و دستم برای انتخاب خرید رانا یا پژو پارس باز باشه ولی وقتی رانا بگیری فروشش سخته
محسن : بر پدر و مادر شورای رقابت وبانیانش لعنت خود فروشها فکر کنم با گرفتن یک خودرو زیر میزی از ایران خودرو ،وژدان انصاف و شرف خودشونوفروختن،تف به وژدانه نداشدتان
پارس : سور پرایز طلائی ایران خودرو!!!!!!!سه روز تکمیل وجه را تمدید کرد!! فهیمه چقدر مابدبختیم ،همون موقعی که 160میلیون رافشار دادی سورپرایز شدیم،بس دیگه.نقی تو باهمه اینجوری،ولی عظیمی باتو اونجور،