رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار

 

رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار

 
در گذشته افسانه ای وجود داشت در مورد پرنده ای طلایی رنگ به نام ققنوس که هر بار می سوزد و از خاکستر به جا مانده ققنوسی جدید متولد می شود.
رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار
شرکت با اصالت و قدیمی رنو که بیشتر توان خود را صرف به دست آوردن فرمول های گوناگون برای ساخت خودرو های ارزان قیمت و ساده کرده است، حالا قصد دارد دو محصول نسبتا لوکس و گران قیمت را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند.
 
طراحی بدنه کاملا متفاوت و استفاده از پیشرانه های کم مصرف و قدرتمند که بیشتر در خودرو های ژاپنی دیده می شوند همه نشان از تغییراتی جدید در زیر ساخت های رنو دارند.
رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار
این بار رنو کلوئوس ،شاسی بلند سبک وزن رنو که یکی از بحث بر انگیزترین خودرو‌های اخیر بوده است به موضوع مورد بررسی ما تبدیل شده .
 
کراس‌اوور سایز متوسط (D سگمنت) رنو پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن 2016، ابتدا در چین و سپس در استرالیا، اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.
 
با توجه به فروش بسیار خوب خودرو های این رده، مخصوصا هیوندای سانتافه، به زودی شاهد اضافه شدن کولئوس 2017 به سبد محصولات رنو در بازار ایران خواهیم بود تا بلکه رنو نیز سهمی از این بازار داغ بدست آورد.
رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار
در نگاه اول با توجه به فرم کلی بدنه شباهت اندکی با هیوندای سانتافه دیده می شود اما با این حال نمی توان از جزئیات زیبای بدنه چشم پوشی کرد.
 
تقریبا هیچ اثری از کولئوس قبلی در این مدل دیده نمی شود ، بدنه بر خلاف مدل قبلی این بار جعبه ای تر و دارای خطوط عضلانی بیشتری شده تا شاید در بازار آمریکا مورد توجه قرار گیرد.
 
گلگیرهای متورم ، جلو پنجره بزرگ با نشان لوزی شکل کرومی معروف رنو که در مدل های جدید بسیار عظیم جلوه می کند و چراغ های کشیده ی جلو و عقب تنها بخشی از تلاش های رنو در جهت بهبود وضعیت کلوئوس در سال 2017 است.
رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار
در ساخت رنو کولئوس جدید کیفیت بالای مواد بکار رفته کاملا مشهود است در داخل خودرو  از چرم و پلاستیک با کیفیت بالا استفاده شده که کولئوس را به جایگاه بالاتری نسبت به سایر رقبا می رساند .
 
پنل ابزار نیمه دیجیتال، و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز آن به همراه برخی از تجملات اضافی دلیلی است که این خودرو در بازار بالاتر از خودروی نیسان X-TRAIL قرار گیرد. انتظار می رود رنو کولئوس جدید دارای قیمتی در حدود ۲۵۰.۰۰۰ یوان باشد.
رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار
پیشرانه کولئوس نسل دوم یک نمونه تنفس طبیعی 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی است که با اتصال به یک گیربکس CVT کاملا جدید و مجهز به قفل مرکزی سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل رضایت خاطر شما را در راه و بیراه جلب می کند.
 
کولیوس 2017 به زودی در بازار کشورمان در کنار برادر لوکس خود یعنی سدان تالیسمان در ده رنگ بسیار جذاب و متفاوت عرضه خواهد شد.
 
گیربکس CVT جدید ابداعی رنو- نیسان می تواند طیف گسترده از حالات رانندگی را شبیه سازی کند و تفاوت بارزی از نظر احساس رانندگی نسبت به مدل های قدیمی CVT ارائه می دهد.
 
با این اوصاف کولئوس جدید پیشرفتی شگرف را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده است، اما برای غلبه بر رقبای خوشنامی چون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو و تویوتا RAV4 پیشرفت فنی و طراحی ظاهری کافی نیست و قیمت گذاری صحیح و ارائه خدمات مناسب نیز حائز اهمیت به نظر می رسد.
رنو کولئوس جدید در آستانه ورود به بازار
کمبود نسبی قطعات یدکی (در مقایسه با خودروهای کیا، هیوندای و تویوتا) و افت قیمت قابل توجه نسل قبلی کولئوس در بازار فروش دست دوم، مسائلی هستند که عموم مشتریان را نسبت به محصولات وارداتی رنو بدبین کرده اند و برای زدودن این احساس منفی تلاش مضاعف شرکت های درگیر در عرضه محصولات رنو و تبلیغات گسترده کاملا الزامی است.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

 

برچسب : خودرو , رنو , سایپا , نگین خودرو , بازار خودرو , شاسی بلند , رنو کلئوس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

امین
3

۲۵۰۰۰۰ یوان به پول ما میشه ۱۳۵۰۰۰۰۰۰ که با گمرکیش مشه ۲۷۰۰۰۰۰۰۰ که اصلا نمیارزه
22:17  1395/05/26
پاسخ دادن
Sky
4

ماشین های رنو واقعا با اصالت و با کیفیتن
20:44  1395/05/26
پاسخ دادن
بهنام
2

دوستش دارم
18:43  1395/05/26
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس ۲۸ بهمن : با سلام شما چه رنگی بودین که زود فاکتور شدین؟
مهم : دوستان اگر واقعا مصرف کننده هستید ثبت نام کنید که بعد از چند ماه دیگه به شدت پشیمان خواهید شد مثال خودم اگه چند ماه پیش برای پیش فروش ساینا تحویل خرداد ماه ثبت نام کرده بودم الان یک ماه دیگه داشتم تحویل می گرفتم نه اینکه الان ۴ ماهه علاف هستیم و منتظر تحویل فوری ساینای خیالی، حالا تصمیم با خودتان است قدر این فرصت رو بدونید
cs55 : دوستان کسی که تهران تشریف داره یه زحمتی بکشه لطفی بکنه بره وزارت صنعت معدن و همینطور سایپا سوال کنه یه خبری بگیره بلخره هر جوابی به اون بنده خداها که شنبه رفته بودن به کسیم که باز بره میدن هزینه ایاب ذهاب وقت گذاشتنش هم میدیم فقط خدایی یکی که تهرانه این زحمتو بکشه
چانگان cs55🤠 : شما پیام نذار اینجا همچی حل میشه ،یه ذره از حرفاتون صداقت برداشت نمیشه.
معروفی : سلام من 24 دی ماه شاهین اتومات تکمیل وجه کردم تحویل سه ماهه بوده ولی هنوز هیچ خبری نیست از دوستان کسی هس که اطلاعی داشته باشه
تارا دستی تبدیل به v1p : وقتی خبری نیس چی اختلاط کنیم همه دمق و ناامید هستم از تاخیر بوجود اومده
Majid : منم فاکتور نشدم هنوز پذیرش ۱۵بهمن، رنگ سفید مشکی.
شیراز S3 : بدون شکایت خیر دوسال پیش s5 با تاخیر گرفتیم اول توی نمایندگی تقاضا دادیم بعد 6 ماه که خبری نشد رفتیم دفتر خدمات قضایی شکایت کردیم خسارت از زمان واریز وجه اولیه تا موقع تحویل می باشد که فقط روزهای کاری مدت قرارداد کسر میشود بعد از ابلاغ به وکیلشون پول رو بفاصله 20 روز واریز کردن به حساب. جدیدا هم s3 نوشتیم قرارداد رو غیر قانونی عوض کردن که خسارت تا موقع شاسی که نقص قوانین خودروسازهاست وقتی تحویل گرفتم بازهم روال قبل رو انجام میدم و شکایت میکنم ازشون
s3 کرمان : شما فکر کردی کارخانه چطوره ؟ چندتایی سوله هست بقیش زمین باز چند هکتاری از هرجای بم روی بلندی وایسی داخل کرمان موتور یا راین خودرو یا مدیران خودرو مشخصه اتفاقا شما داری اطلاعات غلط میدی مشخصه تا حالا کارخانه های هکتاری ماشین سازی رو ندیدی واسه همینه توی ذهنته که همش زیر سقفه
خداسایپا : خداکنه واسه ماهم پیامک بیاد. واسه کسی که پلاک داره هم اومده پیامک دوستان
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل 30بهمن تکمیل وجه 12دی : سلام جسارتا چندم دی ماه تکمیل وجه کردید؟؟
رانا بهمن : خیر بهمن
محمد : سلام من 23بهمن نقدی ثبت نام کردم تا8اسفندهمه گزینه ها تیک خوردو5فروردین403هم کارت وبرگ سبزش بدستم رسید ولی هنوز ماشین نیومده
علی : سلام تاریخ تکمیل وجه کی بوده ما 29اذریم خبری نیست
مهاجر : منم 8 بارگیری شده واسه شهر خوی ولی فعلا که نرسیده
مرتضى : سلام داداش رنگ ماشینم آبى کبود متالیک هست
حاج محسن : نه برادر اشتباه نکن من هم 4712 اولویت سوم زمستان ده روز پیش پیامک اومد فوری واریز کردم دیروز پلاک هم شدم پارس ساده
30بهمن 4552 : تحویل اسفندهستی؟؟
اپشنال : ببخشید 90 روزه اشتباه تایپی بود
207 تحویل اسفند : چرا پلاک نمیشیم بعد 5 روز