کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر 

 

کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر، خشن‌تر

 
فروش جهانی نسل جدید کادنزا به زودی آغاز می‌شود؛ خودرویی که لوکس‌تر، مدرن‌تر، خشن‌تر و جادارتر از کادنزای نسل قبل است.
سال پیش و در نمایشگاه خودرو نیویورک 2015 بود که کیاموتور نسل جدید کادنزا (K7 در کره جنوبی) را به نمایش گذاشت. کادنزا، که ششمین سال زندگی‌اش را می‌گذراند و حالا با تغییراتی اساسی نیز روبرو شده است، از پائیز امسال به‌عنوان مدل 2017 وارد بازار خواهد شد.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
1. اولین کیا با دو جلوپنجره!
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
کادنزا 2017 در استودیوی آمریکایی کیا در کالیفرنیا طراحی شده است؛ همان‌جایی که قبلا دو مفهومی Kia Track'ster و Kia GT4 Stinger را ساخته بودند؛ ضمنا کیا سول نیز در همین استودیو طراحی شده است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
آقای Orth Hedrick معاون برنامه‌ریزی محصولات کیاموتور آمریکا می‌گوید: هرچیزی که در کادنزا 2017 می‌بینید نسبت به گذشته یا تغییر کرده یا بهتر شده است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
ظاهر خودرو، به‌غیر از پنجره‌ها و درب‌ها، دیگر هیچ شباهتی به نسل قبل ندارد. چراغ‌های کشیده جلو و جلوپنجره جدیدش ثابت می‌کند که طراحان کیا داغ دلشان را روی کادنزا 2017 خالی کرده‌اند! و عجیب است که این کارشان با موافقت کامل پیترا شرایر، طراح ارشد کمپانی، همراه بوده. اما صرف‌نظر از ظاهر، همین که ضریب درگ کادنزا از 0.29 به 0.28 کاهش یافته است نشان می‌دهد که طراحان کیا در کارشان موفق بوده‌اند.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
در مورد جلوپنجره این خودرو حرف زیادی برای گفتن داریم! شکل کلی قسمت جلویی کادنزا 2017 پیرو همان زبان طراحی معروف Tiger Nose کیاست، با این تفاوت که خطوط عمودی آن مقعرند؛ طرحی کاملا جدید که تاکنون در هیچکدام از خودروهای کیا ندیده بودیم. کیا نام این طرح مقعر جلوپنجره را Intaglio گذاشته است و آن را فقط برای تیپ‌های گران‌تر کادنزا عرضه می‌کند. تیپ‌های ارزان‌تر کادنزا همان جلوپنجره معروف Diamond Butterfly را خواهند داشت که در سایر خودروهای کیا نیز به چشم می‌خورد.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
کیا به LEDهای درون چراغ عقب Piano Key می‌گوید و انصافا هم شبیه کلیدهای پیانوست! طرح Zشکل نوار LED که هم در چراغ جلو و هم در چراغ عقب قرار دارد نیز دیگر نوآوری جدید کادنزا 2017 است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
کادنزا 2017 رینگ‌های جدید 18 و 19 اینچی دارد که روی آن‌ها را تایرهای میشلین پوشانده‌اند. همچنین سایز رینگ‌های ترمز نیز در جلو از 11 به 12 اینچ و در عقب از 11 به 11.1 اینچ افزایش یافته است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
2. تریم جدید کابین: قهوه‌ای تیره!
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
درون کابین کادنزا 2017 همه چیز جدید است و ردپایی از نسل قبلی آن وجود ندارد؛ فرمان، داشبورد، صفحه کیلومتر، کنسول و حتی تریم درب‌ها همگی از نو طراحی شده‌اند. برای این سدان نیمه‌لوکس تریم قهوه‌ای تیره نیز به تازگی افزوده شده است تا تعداد تریم‌های کابین کادنزا به 4 عدد برسد. همچنین White Package آن نیز همچون گذشته به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
در کابین کادنزا صندلی راننده هم پایین‌تر آمده و هم عریض‌تر شده است. همچنین المنت‌های درون این صندلی، که برای گرم‌کردن آن هستند، از نو طراحی شده‌اند تا گرما را بهتر توزیع کنند. گرم‌کن صندلی‌های کادنزا 2017 نخستین سیستم گرم‌کن کیاست که در بازه‌های زمانی مشخص به صورت اتومات دمایش تغییر می‌کند.
 
3. شاسی محکم‌تر ولی سبک‌تر
 
تغییرات نسل دوم کادنزا تنها مربوط به ظاهر بیرونی و داخلی آن نیست. کیا می‌گوید در کادنزا 2017 شاسی خودرو را نیز بهبود داده که به کاهش وزن و افزایش استحکامش منجر شده است. البته باید این حرف کیا را نادیده بگیریم! چراکه تمام خودروهای کیا پلتفرم مشترکی با خودروهای هیوندای دارند. برای کادنزای جدید نیز از پلتفرم مشترک Y7 استفاده کرده‌اند؛ همان پلتفرمی که هم‌اکنون روی هیوندای سوناتا LF (نسل هفتم) و کیا اپتیما JF (نسل چهارم) نیز قرار دارد. بیش از 50% پلتفرم Y7 از فولاد مقاومت بالا (AHSS) ساخته شده که دو برابر نسل پیشین است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
4. راحتی بیشتر برای سرنشینان
 
طول کادنزا 2017 مشابه نسل قبلی است، ولی عرض بیشتر و ارتفاع کمتری نسبت به آن دارد. فاصله محوری خودرو نیز اندکی (1.3 سانتی‌متر) افزایش یافته است. طراحان کیا برای جبران ارتفاع کمتر کادنزا انتهای سقف را حدود 5 سانتی‌متر عقب برده‌اند که البته باعث افزایش حجم صندوق نیز شده است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
5. 8سرعته به‌جای 6سرعته
 
نسل اول کادنزا پیشرانه‌های مختلفی داشت، ولی کیا همه آن‌ها را با گیربکس 6سرعته اتومات تحویل مشتریان می‌داد. در کادنزای جدید نیز همه مدل‌ها با گیربکس یکسانی عرضه می‌شوند، ولی این گیربکس کاملا جدید و از نوع 8سرعته اتومات است. این گیربکس ساخت خود کیا و مختص خودروهای دیفرانسیل جلوست.
 
6. بهبود نامعلوم پیشرانه!
 
از آنجا که هنوز کادنزا 2017 راهی بازار نشده، کیا نیز اطلاعات فنی دقیق آن را منتشر نکرده، ولی گفته که انجین 3.3 لیتری V6 آن را بهبود داده است. با اینکه از سایر انجین‌های کادنزا برای بازارهای اروپا و آمریکا هنوز خبری نیست، کیا تکلیف سه انجین این خودرو را در بازار کره جنوبی کاملا مشخص کرده است.
 
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
7. ویژگی‌های جالب دیگر...
 
-اضافه شدن ایربگ زانویی راننده تعداد ایربگ‌های کادنزا 2017 را به 9 عدد رسانده است
-HUD یا نمایشگر اطلاعات ضروری روی شیشه جلو
-Surround View Monitor یا نمایش 360 درجه‌ای اطراف خودرو
-شارژر وایرلس برای اسمارت‌فون
-Smart Trunk یا بازکننده اتومات درب صندوق (اگر با در دست داشتن ریموت حداقل 3 ثانیه پشت خودرو بایستید)
-سیستم چندرسانه‌ای UVO با دو سیستم عامل Android Auto و Apple® CarPlay به صورت استاندارد
-سیستم صوتی سفارشی Harman/Kardon با 12 اسپیکر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
کیا کادنزا 2017 خودرویی لوکس‌تر، مدرن‌تر،خشن‌تر
 
 

منبع

جی اس ام

 

برچسب : خودرو , کیا کادنزا , اطلس خودرو , خودرو لوکس , معرفی خودرو جدید , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

سعید بوشهری
2

این ماشینای کره ای هم طراح هم سهام دار هم سازنده خط تولیدشون امریکایی هس و پولشم بیش از 70 درصدش به امریکا میرسه ، ما فقط لقمه رو دور سر خودمون پیچوندیم و داریم طراحی های سطح پایین تر امریکا رو با دلالی کره با قیمت گرونتر میخریم ، خوب حالا که قراره پولش به امریکا برسه بزارین مردم مستقیم خودرو به روز امریکایی با قیمت مناسبتر وارد کنن دیگه!
17:38  1395/06/11
پاسخ دادن
وطن
4

مهندس سرتیتر خبر داشبورد هیوندا زدیااا
حالت خوبه؟؟؟
00:54  1395/06/08
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا : منم ثبت نام نقدی ۲۷‌شهریورم شاسی نشدم اینا که الان شاسی شدن همه قسطی و ان تکمیل وجه نکردن اصن
علی اس۵ : سیاست کرمان موتور این هست که اونی نقدی پول داده که هیچ و اونی که قسطی خریداری چون چک دومشون نزدیک هست را شاسی میکنند که همه چک هاشونو پاس کنند
J7 مشکی : پاسخ به j7:ثبت نام تهران
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
21فروردین : سلام فعلا دارن اسفندرو فاکتور میکنن
پاسخ به یاشار قسمت دوم : ادامه . خب مزایا و معایب اطلس را گفتیم حالا رسیدیم به رانا پلاس ارتقایافته 1- مزایا : موتور شناخته شده و اصیل پرتوان و کم صدا و کم مصرف و کم استهلاک TU5 با حجم موتور 1600 سی سی با قدرت 105 اسب‌بخار و با گشتاور142 نیوتن‌متر و صرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در صد کیلومتر - دارای استاندارهای 85 گانه مثل اطلس فقط با چند آپشن بیشتر مثل کروز کنترل - پوزیشن لامپ (ساده بگم مثل دیلایت منتها در چراغهای عقب هست )- آیینه وسط الکتروکرومیک(که باعث میشه نور ماشینها در هنگام شب چشم را اذیت نکند)-ترمز های مطمِن و قابل قبول - شاسی محکم مناسب خانواده و مسافرت -صندوق جادار-طراحی پخته و هماهنگ -و مقداری تغییرات در چراغها و جلو پنجره و صفحه کیلومتر و آمپر (مثل اطلس) و سیستم مالتی پلکس . 2- معایب : فضای کم در ردیف عقب و نداشتن مانیتور . دیگه بقیه چیزها مثل نمایشگر تعوض دنده و دکمه های کنترلی روی فرمان و سنسور دنده عقب هر دو خودرو دارن . یاشار جان دیگه انتخاب با خودته میتونی اطلس بگیری میتونی یه پنجاه شصت بذاری روش رانا پلاس ارتقایافته بگیری ببین کدومش منطقی و بصرفه تره .
طاهره : سلام ببخشید من دی ماه بودم یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده کسی هست دی ماه باشه براش فاکتور شده باشه ممنون میشم جوابمو بدید
joni جون : هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده ارسال نشده است. بله برای منهم نوشته
S5 : من هم شهریورم دی ماه تکمیل وجه همون اول کار که ۲۰۰ دادیم دو ماه بعد جمعا شد ۶۰۰ بقیه هم دیماه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
زهره 55 : خیر حساب نمیشه
احد دوگانه دی : با سلام من تکمیل یک اردیبهشت هستم دی ماهی فعلا فاکتور نشدم.کسی امروز فاکتور شده؟
تحویل تیر ماه : سلام اقای بهادری تحویل تیرماه دعوتنامه کی میاد الان قیمت وانت 310 نظرتون بازم شرکت افزایش قیمت داره ..؟
207اتومات رضا دی : منم 23اذر فاکتور نشدم
پیش فروش دی ماه دوگانه : بله من دی ماهی هستم ومتاسفانه هنوز فاکتور نشدم
aaaaa : سلام دوستان 2 روز پیش برام از نمایندگی نصیراللهی پیام اومد مشتری گرامی جهت تکمیل فرایند ثبت نام در اسرع وقت به یکی از شعب نمایندگی نصیراللهی مراحعه کنید میشه یگید برا چی میخوان؟؟ لطفا جواب بدید
207 اتو تکمیل 28 آذر ساری : ظاهرا فقط سفید داره فاکتور میشه. و 207 اتو مشکی سقف فلز طرح عادی تا 20 آذز فاکتور شدن. اینجور که از شواهد و اعلان دوستان برمیاد. نکته جالب اینکه پیج حواله هیچ فاکتوری از 207 های اتومات سقف فلز نمیزاره. دریغ از یه دونه. نمیدونیم جریان چیه واقعا
اتومات دی مشکی : سلام منم 30 آذر تکمیل وجه کردم ولی هنوز خبری نیست
S5 : من پرسیدم از نمایندگی گفتن کلا s5 امسال تحویل ندادن احتمالا قطعه ندارن تولید متوقف شده
X22 : سلام خودتونو خسته نکنید من الان تو گوگل سرج کردم و کارزارهای که سال 401 اینا تشکیل شده رو دیم و به این نتیجه رسیدم که مدیران خودرو کارش همینه