قیمت X33 S بازار را شگفت زده خواهد کرد

 

قیمت ام وی ام X33 S بازار را شگفت زده خواهد کرد

 
ام وی ام X33 S که به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شده است، به زودی توسط شرکت مدیران خودرو اعلام قیمت و فروش این خودرو آغاز خواهد شد. پیشرفت ظاهری و تکنولوژیک این خودرو در سه نسل نشان دهنده توسعه کل این شرکت در مدت فعالیتش می باشد. شعار کلی این شرکت در نمایشگاه خودروی مشهد اعتماد 200000 مشتری و خانواده به محصولات این شرکت و همینطور پیشرفت این شرکت که پاسخ مثبتی به اعتماد این مشتریان بوده است تعیین گردیده بود که با المانهای مختلف در نمایشگاه به خوبی نمایش گذاشته شده بود. به گفته ژانگ گویی بینگ، کیفیت خوب محصولات، خطوط تولید به روز، شبکه فروش گسترده و همینطور خدمات پس از فروش خوب همگی باعث اعتماد 200000 خانواده به شرکت مدیران خودرو شده است. همینطور گفتنی است، در طول نمایشگاه مشهد شرکت مدیران خودرو با بهره گیری از توانمندی های خلاقانه و اجرایی خود توانست در سه حوزه "طراحی و غرفه آرایی"، "تخصصی" و "جاذبه های نمایشگاهی" موفق به کسب مقام برتر گردد.
خودروی ام وی ام X33 که بیش از 1 میلیون دستگاه این مدل در 80 کشور دنیابه فروش رفته است، در مدت کم حضور خود در ایران با فروش بیش از 50000 دستگاه به عنوان پر فروش ترین خودروی شاسی بلند ایران شناخته میشود. نسل سوم این خودرو با تغییرات ظاهری و فنی تبدیل به خودرویی زیبا و مد روز شده است و تجربه جدیدی را به مشتریان ارائه خواهد کرد. طراحی دو رنگ بدنه و داخل خودرو بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. این خودرو علاوه بر بهبود ایمنی، راحتی و سیستم های جانبی مثل کروز کنترل، به سیستم هایی دیگری نیز همچون نمایشگر فشار باد لاستیک ها، دوربین با کیفیت دنده عقب، سیستم موبایل مپینگ و چندیدن سیستم تکنولوژیک دیگر نیز مجهز شده است. 
به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو قیمت این خودرو که طی چند روز آینده اعلام خواهد شد لبخند رضایت را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد و فضای رقابتی را برای رقبا سخت تر خواهد کرد.
در بازار بزرگ و در حال توسعه خودرو، شرکت مدیران خودرو با همکاری چری چین همواره به معرفی تکنولوژی های جدید در محصولات خود توجه داشته اند. به علاوه، این دو شریک تجاری همواره با تمرکز بر مطالعه تغییرات رفتار مصرف مشتریان تلاش کرده اند تا با به روز رسانی محصولات خود، هرچه بیشتر نیازهای مشتریان را برآورده سازند.
 
 
 
 

منبع

مدیران خودرو

 

برچسب : خودرو , ام وی ام x33 , قیمت خودرو , بازار خودرو , شاسی بلند چینی , مدیران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

9 نظر

کاربر: m&z
1

وقتی مردم میخرن اونا هم گرون میکنند. قانون اولیه عرضه و تقاضا!
16:32  1395/06/13
پاسخ دادن
مهدی
2

خدایا یه سونامی بفرست اینور ما رو بکشه دیگه دققققققققققق نخوریم ...

بخا مردم از این همه فشار مسخره و بی خود و بی جهت!!!1
14:39  1395/06/11
پاسخ دادن
محمد
6

یکی از راههای افز ایش قیمت تغییر شکل جزیی خودروها است مثل چراغهای عقب وجلو وچند رنگ کرذن خودرو گرنه کشش خورذو وحجم موتور وکیفیت مکانیکی خودرو همان x33قدیمی است
14:33  1395/06/11
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
3

آره خب!اینها یه موتور دو لیتری دارند که روی 530 و 550 و ایکس33 همین رو سوار کرده اند.
10:48  1395/06/12

حسین
2

رپورتاژ آگهی!!!
14:12  1395/06/11
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
5

آره همین چند وقت پیش از قیمت وحشتناک چری تیگو هم شگفت زده شده بودم،الانم اینم روش!!
02:03  1395/06/11
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
7

اومدم همینو بنویسم. قیمت اینو هرچقدر هم اعلام کنن از قیمت تیگو 5 شگفت زده تر خواهیم شد. تیگو 5 همینه. نمیشه ک ب اسم مثلا لوکس تر بودن این همه کشید روی قیمت ی ماشین.
03:51  1395/06/12

فرزاد
13

همه خودروهای چین در بازار جهانی زیر ۲۰ میلیون به فروش میرسن بجز ایرانی که دیگر متعلق به مردم خودش نیست. حالا اینا میخوان چیکار کنن؟ آیا فیل هوا کنن؟
بمکید آخرین قطرات خون هموطنان رو. آیا سیر میشوید؟
00:23  1395/06/11
پاسخ دادن
علی
0

هیچ ماس بندی نمیگه ماست من ترشه!
17:45  1395/06/10
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
یوسف : سلام سارا خانم مبارک باشه به امید روزی که برای همه فاکتور بشه🙏 ای کاش توضیحات تکمیلی رو هم میگفتید فروش فوری بودید یا پیش فروش چه ماهی تکمیل وجه کردید و چند ماه ماشینتون تاخیری داشت
حسین پور : مال من اسفند کی باید تکمیل وجه کنم همش پیام برای تک سوز میاد
اس پنج : به نظرم همه باید از کرمان موتور به جرم کلاهبرداری شکایت کنیم چرا که علیرغم عدم ایفای تعهدات قدیم تعهدات جدید ایجاد می کند
اس پنج : دوستان به نظرم همه باید از کرمان موتور به جرم کلاهبرداری شکایت کنیم به این دلیل که علیرغم عدم ایفای تعهدات خود اقدام به ایجاد تعهد جدید (ثبت نام خودروی جدید می کند )
آرمان : سلام حمید جان من طرح مادران بودم نزدیک به بیست روز پیش پلاک شده بود امروز ظهر رسیده نمایندگی فردا می‌خوام تحویل بگیرم
امیر j7 تهران : سلام. امروز به امور مشتریان جنت آباد مراجعه کردم و گفتم ماشین مارو چرا نمیدید ۲ ماهه فاکتور و بیمه شده . ۳ ماه از موعد تحویل که بهمن بوده میگذره. طرف با کمال وقاحت و پر رویی برگشته میگه اینجا ایرانه و همینی که هست. چهارتا کارمند گذاشتن که مردم رو دست به سر کنن. مشتری مداری صفر. با اینجا نظر گذاشتن کاری پیش نمیره.
تیمور : اخه بی مغزاونا طرح فروش یکپارچه بودن.ما طرح فروش مازادیکپارچه بودیم.چرا نمیخواید بفهمید.مازاد یعنی اگه چیزی از اونا اضافه اومد یا کسی انصراف داد به تعداد محدود میفروشن.....مازاد....بفهمید
علیرضا : سلام مبارکه. چقدر جریمه تاخیر زدند. منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم. سپاسگزارم
عادل : مبارک باشه دوست عزیز ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن دوگانه تحویل 30 دی : سلام سورن دوگانه تحویل سی دی امروزم فاکتوری نداشتیم؟؟؟
ل : دیگه تمام
تحویل 30 بهمن تک : سلام دوستان کسورات چهل میلیون یعنی چی اگه کسی میدونه راهنمایی کنه لطفاً
غزل ساینا دوگانه : سلام،متاسفانه نمیتونم برم کاشان حضوری چون دانشجو شهرستانم کسی نیست همراهم بیاد
گل بس : من کوییک اتومات امروز فاکتور و پلاک شدم
خبرجدید : من غلط کردم هیچ افزایشی در کار نیست دوستان نگران نباشید قیمت دلار و طلا در حال کاهشی هست وقتی دلار داره میاد پایین اجازه افزایش قیمت ندارند
حسن : من دیروز 6 ملیون ریختم
دوگانه 100لیتری 29اسفند : درود داداش آبی کبود ازثبت نام تا حالا نزدیک 14ماهه منتظریم دیگه خسته شدیم
کشاورز : 14150000
85گانه90روزه : سلام دوستان کسی هست ترح یکپارچه 90روزه بهمنی فاکتور شده تیک بزنید ممنون