54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال

 

54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال

 
همه ما سرگذشت پژو پارس را از دورانی معرفی اش به نام پرشیا و سفیر به یاد می آوریم.
 
حالا بیش از 15 سال از معرفی اولیه این خودرو در بازار گذشته و نوشتن از تاریخچه و مدل های عرضه شده این خودرو ، خسته کننده و تکرار مکررات به نظر می رسد.
 
در این مقاله به معرفی معایب و محاسن خودرو و خدمات آن توسط  نمایندگی طی یک سال و 54 هزار کیلومتر میپردازیم تا ببینیم پارس سال، بعد از 15 سال تولید از نظر کیفی چه اوضاعی دارد.
 
طراحی ظاهری پارس سال
 
از همان ابتدا که ایران خودرو پارس را به بازار ارائه کرد، تاکنون طراحی این خودرو تغییر زیادی نکرده است و با همان ظاهر دلنشین 15 سال پیش تولید می شود.
 
بعد از گذشت اینهمه سال، مشکلات مربوط به مونتاژ به قوت خود ادامه دارد، برای مثال فواصل زیاد بین قطعات و نیاز به آچار کشی خودرو صفر کیلومتر در بسیاری از خودروهای تحویلی دیده می شود.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
در اولین نگاه به خودرو مورد تست، احتمالا تصور می کنید که این ماشین تصادف کرده است، چرا که تمامی قطعات پلاستیکی مشکی روی بدنه موج دارهستند و نا هماهنگی قطعات شما را در مورد تصادفی بودن خودرو به شک می اندازد.
 
از مشکلات بارز تمامی مدل های پارس، سرو صدای برخواسته از شل گیرهای نصب شده درون گلگیرهاست که با سفت کردن پیچ های مربوطه قابل رفع است.
 
یکی دیگر از مشکلات خودرو مورد آزمایش، تغییر فرم سپر است که ظاهرا کاملا محکم نصب نشده و به راحتی از تنظیم خارج می شود و از چراغ ها فاصله می گیرد. از این رو مالک ناچارا هر چند ماه یکبار سپر را رگلاژ می کند.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
در شرایطی که اکثر خودروهای چینی با رینگ اسپرت عرضه می شوند، پارس سال هنوز با رینگ ساده و قالپاق تحویل مشتریان می شود اما این وضعیت در مورد مدل های lx و elx متفاوت است، چرا که برای این خودروها از رینگ اسپرت استفاده می شود.
 
طراحی داخلی پارس سال
 
طراحی داشبورد جدید نسبت به مدل اولیه که بیش از حد ساده بود، به خوبی انجام شده و استفاده از متریال های طرح چوب احساس نسبتا خوبی را به سرنشینان منتقل می کند.
 
حتی سطح افقی صافی که فقدانش در مدل های قدیمی پارس، احساس می شد، در این طراحی تعبیه شده است.
 
بنابراین در مجموع می توان به این طرح جدید که اصطلاحا در بازار به نام، داشبورد سوناتایی معروف شده، نمره قبولی داد.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
در نگاه اول، فرمانی خوش دست و ارگونومیک که دکمه های میان بر ضبط،  بر روی آن قرار دارد و پشت آمپر هایی زیبا و ظریف و دسته دنده ای نسبتا زیبا، رانندگی لذت بخش را نوید می دهند، اما در پشت پرده، زاویه بد قرار گرفتن فرمان و نبود آپشن تنظیم ارتفاع فرمان و فاصله های زیاد  دنده ها در گیربکس، این حس را در نطفه می کُشد.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
همانطور که در اجزاء بیرونی قطعات کیفیت مطلوبی ندارند ، در داخل خودرو هم شاهد شرایط مناسبی از نظر کیفی نیستیم.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
کیفیت پایین پلاستیک های خشک استفاده شده در داشبورد باعث میشود بعد از مدتی شاهد سروصدا آزار دهنده در کابین باشیم.
 
در مقابل، به لطف مهندس خوب پژو، فضای عقب خودرو مطلوب و نسبتا راحت است، فضای صندوق عقب با حجم 470 لیتر فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل مورد نیاز یک خانواده 5 نفره کفایت می کند.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
از دیگر مشکلاتی قابل لمس، نفوذ قابل توجه صدای موتور ماشین به داخل کابین است که از عایق کاری نامناسب نشات می گیرد.
 
امکانات و تجهیزات پارس سال
 
2 ایربگ برای راننده و سرنشین، تنظیم برقی آینه ها ،تهویه مطبوع اتوماتیک، دو دریچه هوا برای سرنشینان عقب، امکان کار با سیستم صوتی از روی فرمان و البته تنظیم ارتفاع صندلی راننده از جمله مهمترین تجهیزات رفاهی پژو پارس سال محسوب می شوند.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
البته اهرم تنظیم ارتفاع صندلی راننده، کیفیت خوبی ندارد و مالک تجربه شکستن این قطعه را دارد، جالب تر آنکه قطعه یدکی جایگزین نیز در نمایندگی وجود ندارد و عملا تنظیم ارتفاع صندلی از کار افتاده است.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
شاید عجیب باشد اما در مورد پاک شدن کُد ریموت دزدگیر نیز کاری از دست نمایندگی بر نیامده و حالا مالک ناچار است که بدون استفاده از قفل مرکزی با کلید درب خودرو را باز و بسته کند.
 
مشخصات فنی پارس سال
 
پارس سال از موتور قدیمی 1.8 لیتری با حجم دقیق 1761دقیق و  8 سوپاپه بهره میبرد که توان 100 اسب را در 6000 دور بر دقیقه  و گشتاور 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه را تولید می کند.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
مصرف سوخت بالای موتور XU7 پژو همیشه از معضلات مالکین است، مصرف سوخت حدود 13 لیتر در هر صد کیلومتر شهری و 7 لیتر در صد کیلومتر برون شهری، با متوسط مصرف ترکیبی 9.5 لیتر در هر صد کیلومتر درجهG  را در پایین ترین رده ی محدوده  مصرف  سوختی را برای پژو پارس به ارمغان آورده است.
 
تجربه رانندگی با پارس سال
 
تعلیق پارس  برای محور جلو از سیستم مک فرسون و برای محور عقب از گونه محور پیچشی است که تفاوتی با سایر خودروهای ساخته شده براساس پلت فرم پژو 405 ندارد . نرمی خودرو در مقایسه با سایر محصولات وطنی و چینی، قابل قبول و خوب است و تعلیق عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد.
 
لاستیکهای خودرو مورد تست با نمونه های عریض تر (با سایز 205) تعویض شده اند و از این رو شاهد بهبود هندلینگ و کاهش مسافت ترمز گیری هستیم.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
ترمز های در محور جلو دیسکی و در محورعقب کاسه ای است و سیستم abs را داراست  و در حالت نرمال عملکرد مطلوبی را از خود نشان می دهد اما همیشه نمی توان به آن اطمینان کرد.
 
در واقع مالک خودرو رضایت چندانی از ترمز ها ندارد و از خالی کردن پدال و یا قفل شدن ناگهانی ترمزها گلایه مند است، اما در مقابل هندلینگ خودرو و نرمی فرمان هم به لطف سیستم هیدرولیک قابل قبول است.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
در طی 34 هزار کیلومتری که این خودرو در اختیار مالک فعلی است، 3 بار تعویض سنسور اکسیژن اتفاق افتاده وعجیب آنکه، نمونه های داخلی با کیفیت تر، گران قیمت تر و در کمال تعجب، فاقد گارانتی هستند، اما در مقابل نمونه های چینی تحت گارانتی شرکت قرار دارند و به راحتی در بازار یافت می شوند.
 
یکی از معضلات دیگر مالک این پژو پارس، روغن کم کردن بیش از حد  موتور است، با اینکه نمایندگی شهر مشهد این وضع را طبیعی میداند ولی با تعویض واشر قالپاق موتور می توان این مورد را  بهبود بخشید.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
با کم شدن روغن موتور به وضوح میتوان تاثیر آن در عملکرد موتور را شاهد بود، تغییر صدای موتور و کم شدن شتاب خودرواز جمله این مشکلات است. از سوی دیگر کیفیت روغن های مورد استفاده درنمایندگی، رضایت بخش نیست.
 
همچنین گارانتی و کارت طلایی خودرو عملا کارایی خاصی ندارد، به طوری که در این خودرو چراغ خطر باز بودن درها از ابتدا روشن است و نمایندگی درست کردن آن را شامل گارانتی نمی داند.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
لامپ اصلی چراغ های خطر عقب و مه شکن های جلو به دلایل نا معلومی بیش از حد میسوزند، به شکلی که عمر میانگین هر لامپ به 2 ماه نمی رسد.
 
به هر حال پارس سال، با قیمتی حدود 36 تا 37 میلیون تومان و در بازار دسته دوم بین 28 میلیون تا 35 میلیون بسته به کارکرد و سال تولید معامله می شود.
 
54 هزار کیلومتر با پژو پارس سال
 
اگر به دنبال شتاب بیشتر و هیجان هستید و صرفا دوست دارید در قالب پارس این هیجان را تجربه کنید، به سراغ مدل های  ELX  با موتور های قوی تر بروید، نمونه های LX هم به غیر از مشکل ناهماهنگی ضریب دنده های گیربکس و عمر اندک صفحه کلاچ، از نظر مصرف سوخت و مشخصات پیشرانه نسبت به پارس سال برتری دارد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , پرشیا , پارس سال , ایران خودرو , پژو , تولید خودرو , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

36 نظر

سامان
0

پیشنهاد میکنم آدمی باحساسیت شما بهتره که پول جمع کنه و یه ماشین خارجی بگیره!
تمام ماشین‌های داخلی بی کیفیت و مزخرفن و ربطی به مدل خاصی نداره. البته این نویسنده ما دیگه خیلی شور کرده داستانو !!
16:59  1400/05/06
پاسخ دادن
عباس
0

سلام من پارس lx دارم پشتی برقی صندلی خراب شده بعد دو هفته یه موقع هایی کار نمیکنه و دیگخ چراغ خطر سوم هم کار نمیکنه خواهشا بگید چیکار کنم دو هفتس تحویل گرفتم
22:07  1400/03/22
پاسخ دادن
رضا
0

من تازه 87 تشو خریدم هنوز سوار نشدم ببینم چطوره

20:43  1399/02/12
پاسخ دادن
محمد رضا
0

پژو پارس معمولی مدل ۸۸ داشتم که ازش راضی بودم...فرختم و دنا پلاس خریدم...دنا پلاس در زیبایی و آپشن حرف نداره و عالی هست ولی به لحاظ فنی ضعیف هست و اون انتظار مشتری رو برآورده نمیکنه میدان دید در آیینه ها و شیشه جلو بسیار افتضاح هست و کابین آن کوچک هست ارتفاع سقف بدلیل سانروف کم شده که برای افراد بلند قد ایجاد مشکل میکنه...گیربکس و موتور هم باهم همخوانی نداره و در تعوض دنده ها شتاب ماشین افت زیادی داره به طوریکه در سربالایی ها این معَضل خودش رو نشون میده این مشکل شتاب در سبقتها و فرارها هم کاملا مشهود هست ...دنا پلاس رو فروختم و پژو پارس تی یو فایو اتومات گرفتم...به لحاظ فنی ازش راضیم ولی خب بدنه ضعیف شده خودرو تو ذوق میزنه...ولی به لحاظ فنی عملکرد خوبی داره.
14:35  1397/12/14
پاسخ دادن
امیر
0

سلام درسته پارس ایراداتی واضح داره که البته توی تمومی خودرو های با این رنج قیمت کم و بیش دیده میشه کسانی که میگن پارس اشغاله بنظر شما با این قیمت بی ام دبلیو اتاق ۵ میشه خرید؟ یا لکسوس ای اس؟پارس سال از نظر موتوری واقعا ضعیفه بنظر من اگر قصد خرید پارس دارید اصلا به مدل سال فکر نکنید چون نه کیفیت داره نه موتوری اما پارس ای ال ایکس موتور زانتیا یا ال ایکس تیوفایو حداقل موتورش چنگی به دل میزنه و رضایت بخشه اونم بخاطر ۱۶ سوپاپ بودنش و رفع ایرادات فنی اونقدی میارزه که سر چراغ قرمز رقیبای سرسخت رو تو اینه ببینی ..
پارس موتور زانتیا نیازی به تعریف نداره از جاده سوارا میتونید تعریفشو بشنوید و با رقابایی چون زانتیا و مگان وارد درگ میشه براحتی اما اگر دنبال مصرف سوخت پایین تر و شتاب و سرعت هستید تیوفایو هم حرفی برای گفتن داره مخصوصا نداشتن ایراد واشر نسبت به سال و کم مصرف تر بودن و نفس فوق العاده تو سربالایی ها و همچنین اپشن های اتاق مثه اینه تاشو و صندلی برقی من خودم با پارس تیوفایو براحتی ۲۰۶ اس دی و دنا پلاس رو گرفتم و درکل پارس اگر ظاهر و اتاق جالبی نداره اما فنی از رقبا سره یاعلی
20:06  1397/12/05
پاسخ دادن
اسی
0

پارس دارم مدل ۹۳کمی داخلش سر وصدا داره ولی از لحاظ کشش وغیره کم نمیاره
17:09  1397/09/25
پاسخ دادن
ن
438

واقعا اشغال
16:31  1397/08/08
پاسخ دادن
رضا
44

این خودرو خیلی وقت پیش باید از رده خارج میشد ولی متا سفانه هنوز تولید میشه مردم فقط ظاهر میبینن ممنونم از بابت مطلبتون که بسیار مفید بود تا مردم از کیفیت بسیار پایین این خودرو آگاه بشن و پول خودشونو بابت خرید چنین آشغالی هدر ندهند.سپاس
19:13  1396/04/12
پاسخ دادن
امیر
7

فقط وفقط پژوپارس ال ایکس موتور تی یو فایو
21:36  1396/09/16

محمد
0

سلام
نظر شما محترم ولی با نظر شما کاملا مخالف هستم
من مهندس طراح سیستم هستم تابه حال خودرو های بسیاری داشتم (تویوتا، کیا
از لحاظ المانهای مربوط به استقامت در جاده و حرکت بین خودروی های هم رده پژوی پارس مشابه ندارد
پایین ترین آمار واژگونی در میاخودروی هم رده ایرانی وچینی راداراست
در به نظر من در ایران غیر قابل تکراره
14:05  1402/05/12

مانی
0

عزیزانی که با افتخار اعلام میکنن مصرف ماشینشون صدی 11 هست!!! هیچ میدونین خودرو با ضریب مصرف 11 در چارت جهانی یعنی فاجعه؟ یعنی افتضاح؟ پس اینقد به نویسنده ایراد نگیرید.
17:54  1396/04/12
پاسخ دادن
رضا
203

مصرف زیاد صدی 14 اونم تو بهترین حالت و بی کیفیت بودن پژو پارس واقعیتی هست که نمیشه انکارش کرد
11:59  1395/12/23
پاسخ دادن
هادی
14

والا اگر ما پارس سال داریم مصرفش در شهر با کولر روشن در تابستان نهایتش میشه 11 تا 11.5 لیتر
این 13.8 که شما بهش استناد میکنید مربوط به موتور xu7jpk هست که با ecu مگنتی مارلی به همراه اولین سری پرشیا عرضه شد .
تمام موتورها از سال 84 به بعد تبدیل به xu7jpL3 شدن . با مصرف 14 اصلا دستیابی به استاندارد آلایندگی و مصرف L3 امکان نداره .
L3 های جدیدتر که سنسور میل سوپاپ دارند حتی تا 10.5 لیتر در شهر مصرفشون کاهش پیدا کرده .
ایرانخودرو به خودش زحمت اصلاح مشخصات رو نداده . او چیزی که شما دیدی 13.8 بوده مربوط به موتور xu7jpk هست که سالهاست دیگه تولید نمیشه
13:17  1395/12/23

میرعالی
10

منم پرشیا 1800 دارم مدل 94 هستش با رانندگی داخل شهر بدون کولر حدودی صدی 10 مصرفشه با کولر صدی 11
10:38  1396/01/10

مهدی
21

کسی که این رو نوشته مشخصه اصلا پارس نداشته چون حتی نمی دونسته که پارس تنظیم ارتفاع فرمان داره . فقط قصدش تخریب پارس بوده همین و بس
07:55  1395/12/23
پاسخ دادن
محمد
20

تمام ماشینای داخلی رو باید اصول نگهداری رو براشون رعایت کنی تا خوب کار پس بدن . اگر همه سرعت گیرها رو با سرعت رد کنی همه ماشینای داخلی زود به صدا میافتن . تازه پژو از بقیه بهتره . پراید و سمند که زودتر به صدا میافتن . خود ال90 هم بدجوری میکوبه چون فنربندی خوبی نداره از لحاظ نرمی
11:13  1395/08/20
پاسخ دادن
پارس
16

پارس مثل 405 و سمند میشه راحت ارتفاع فرمونش رو تنظیم کرد . فکر کنم کسی که این متن رو نوشته اصلا پارس نداشته و فقط میخواسته خراب کنه پارس رو
07:57  1395/08/20
پاسخ دادن
جمالی
10

متن رو خوندم خیلی یک طرفه و فقط برای تخریب نوشته شده . والا ما پرشیا داریم از این جدیدا هم هست مدل 93 هستش . درسته کیفیتشون دیگه مثل قدیمیا نیست اما اینطوری هم دیگه بد نیست . ضمنا بقیه ماشینای داخلی هم بهتر نیستن . فقط ال نود کیفیتش کمی بهتره که اونم اصلا نمیشه بهش گفت ماشین . فقط چهار تا چرخ داره که راه میره دیگه هیچی نداره . مصرف پرشیا 13 نیست . اگر من پرشیا دارم میگم نهایتش تو شهر با کولر روشن خیلی مصرف کنه میشه 11 لیتر . شاید اون قدیمیا که سنسور میل سوپاپ نداشتن بالاتر مصرفش بود اما الان نهایش توی شهر مصرفش میشه 11 اونم با کولر
07:54  1395/08/20
پاسخ دادن
رضا
436

سال 92 پارس سال خریدم... تا سال 94 دوبار واشر زد بار دوم مجبور شدم سرسیلندر عوض کنم آشغالی بیش نیست
21:11  1395/08/19
پاسخ دادن
reza
11

سلام بنده از خودرو زیاد سر در نمی آورم . ولی با این حجم نظرات منفی که در مورد پارس وجود داره چرا باز خرید و فروش و فراوانی پارس در خیابان ها و جاده ها از اتومبیل های هم رده بیشتر است ؟
15:44  1395/08/19
پاسخ دادن
pars
6

اینکه همش منفی بافی بود.
21:56  1395/06/24
پاسخ دادن
محمد
8

والا من پارس 1800 دارم توی شهر با کولر خیلی مصرف کنه صدی 11 هست
15:34  1395/06/22
پاسخ دادن
همایون
3

فقط رانا
14:02  1395/06/22
پاسخ دادن
امیر
14

خرید پارس و سمند و دنا و...همگی با دو موتور و یک گیربکس قدیمی و بی کیفیت
اشتباه محض است.تاسف بار اینکه در قرن بیست و یکم که میانگین مصرف سوخت
خودروها زیر 5 لیتر در صد کیلومتر است و خودروسازان خارجی به خودروهای هیبرید
و برقی روی اورده اند مردم ما باید چنین خودروهای پرمصرفی را خریداری کنند.
12:44  1395/06/22
پاسخ دادن
حامد
816

آشغال ترین خودرو تولید داخل همین پژو پارس است
01:06  1395/06/22
پاسخ دادن
+2
1007

مواردی که نگفتی:
۱- بدنه واجد انواع درزو شکافه که هم هوا وارد میشود وهم آب
۲-مصرف در شهر حداقل ۱۴ وبا گرفتن کولر تا ۱۶ لیتر هم میرسد
۳- گیربکس صدای قر قر مداوم دارد و خوراک گریپاژ است
۴- سوختن واشر سر سیلندر ذات این موتور است
۵- مدام روغن ریزی دارد
۶- بدنه و داشبورد بسیار پر سرو صدا هستند .
۷- موتور خام میسوزاند و بوی بسیار بد و تر تر تولید میکند
در یک کلام این خودرو یک ستاره بسیار بی کیفیت و آشغال است
01:04  1395/06/22
پاسخ دادن
محمد
13

گردگیر پلوس ال90 که باعث سوختن گیربکس در جاده میشه رو که نداره !!!
15:32  1395/06/22

یاسر
18

از نظر کیفی پارس خیلی افت کیفیت داشته نسبت به مدل های 91 به پایین
و واقعا وقتی سوارش میشی ، حس سواری بر یک خودروی خشک و سخت
و پر سر و صدا بهت دست میده.
اصلا در حد 37 میلیون نیست و به نظرم پراید با قیمت 20 میلیون ، عملکرد و
کارآيیش بیشتر از پژو پارس های جدیده !
00:57  1395/06/22
پاسخ دادن
محمد
14

ی مدل 86 داشتم صفر از کمپانی گرفته بودم ماشین خوبی بود هندلینگ خوب ، کولر خوب پایداری روی جاده عالی، ولی حیف که ترمز هاو موتور خوبی نداشت و تا 130هزار کیلومتر دوبار واشر سوزوند که بار دوم با تعویض سر سیلندر وکلی هزینه جمعش کردم و فروختمش رفت.
00:43  1395/06/22
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا عباسی
12

فرمونش تلسکوپی نیست ولی یکم بالا پایین در یک محور میره و در بعضی ماشینهاش من دیدم آکس صندلی راننده نیست و کمی وسطتره...راستی یه نکته..جنس استیلی که در قسمت بیرونی پنجره عقب هستش واقعا افتضاحه..بطوریکه بعد از مدت کوتاهی سیاه میشه...لازم نیست خیلی مقاومت بشه فقط کافیه تو اینترنت مدلهای کار کرده رو ببینین..یا تو خیابون و رنگ سایه یا دون دون سیاه زده رو ببینین...جدیدهاش هم همون جنسه و کرم نیست
00:34  1395/06/22
پاسخ دادن
حبیب
11

خیلی جانبدارانه و با دید منفی نوشته شده . منم پارس سال دارم و میدونم که امکان تنظیم ارتفاع فرمان وجود داره . نویسنده یا اصلا دقت نکرده و نمیدونه که ماشینش تنظیم ارتفاع فرمان داره و یا به عمد قصد داشته منفی بافی کنه . تنظیم ارتفاع فرمان رو حتی 405 هم داره . ضمنا چرا از تهویه اتوماتیک خوب ماشین هیچی نگفته ؟ چرا از کشش عالی xu7 چیزی نگفته . ضمنا مصرف پارس با موتور xu7jpL3 حداکثر 11 لیتر در شهر هست . این 13 لیتر مربوط به موتور xu7jpk هست که با اولین مدل های پرشیا و تا سال 83 عرضه شد و بعدش موتورها تبدیل به L3 شد . کاملا جانبدارانه و با دید منفی نوشته شده
00:18  1395/06/22
پاسخ دادن
*
17

به نظر من تا حدودی درست نوشته
من پارس دوگانه برای سال 88 دارم ولی داییم 91 داره به جرئت میگم داییم لگن داره / واز هر نظر داره اذیتش میکنه
ولی برای ما خداروشکرمشگلی نداره
همه ماشینهای ایرانی بعد از سال 89 که تحریم شدیم شده چینی و هندی...
00:36  1395/06/22

کاربر: علیرضا عباسی
19

13!!!! چه باحال!!! 13.8 لیتر...کد کلاس 28705-28704 در سایت سازنده با موتور XU7JP/L3..... البته خیلی بالاتر از این حرفهاست...تعریف استاندارد از شرایط تهران خیلی بهتره و موتور همش درجا نیست
00:37  1395/06/22

کاربر: علیرضا عباسی
135

تازه این بنزین هم پیدا نمکنین...بنزين بدون سرب اكتان87 و 95.... که 13.8 بشه و دما هم 25 درجه و در سطح دریای آزاد نیستین و سرعت هم در شتاب گیری و... برین رو 17
00:39  1395/06/22

کاربر: علیرضا عباسی
365

از پلاستیک های زشت داخل خودرو وحشت کردم..اینا همون تریم مشکی رو بزنن رو فیس لیفت 405 بهتره..سر و صدای خیلی وحشتناک و جیق کشیدنش رو کارخونه میتونست با فایروال در سه مسیر که مهمترینش پشت موتور به سمت داخل کابین و فضای جلوی پا است بهبود عالی بده ولی بفکر جیب خودشونن...حتی تفاوت قیمتش با 405 هم نتونسته در این زمینه کاری بکنه.....در هر صورت ماشین بسیار لاکپشت که خیلی از رانندگان محترمش خط سرعت رو به بقیه نمیدن و فکر میکنن چیزی بیش از 405 سوار هستن...موتور زانتیاش یکم..فقط یکم...بهتر بود
00:05  1395/06/22
پاسخ دادن
آرش
0

واقعا چرا !؟
چرا انقدر بی کیفیت ؟
22:29  1395/06/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
فريبا : تو اين اوضاع كه همه از نگراني جم شديم تو اين صفحه همه خبر داريم ك چقدر دل نگرانيم بخاطر ضرر هايي ك حالا ب هر طريقي ب تك تك ماها خورده وقتي خودمون ب خودمون رحم نميكنيم چ انتظاري از مسئول و غيره و ذلك داريم من نرفتم چون شرايطش رو نداشتم الانم نميخام بدونم ك چيشده چون اگر اتفاقي بخواد با اين تجمع بيافته شامل حال همه ميشه ولي اگر ميرفتم ب همه ميگفتم ك چي شده ذره اي انسانيت و رحم بايد تو وجود انسان باشه
بهزاد : سلام خسته نباشید ماشین پراید ٩۶ بعد چند ساعت دوباره روشن میکنم یه لحظه اول موتور می‌لرزه دور موتور پایین تسمه دینام جیر جیر می‌کنه بعد درست میشه تشکر بابت راهنمایی
علی : دوستان ،بنده‌ صبح گفتم ما را همون دوره ،اونایی که رفتن بیزحمت اگه خبری دارن بگن،الان که پیاماهای این جماعت رو خوندم ،گفتم‌ بهتر که ماشینی که شماها می‌خواین سوار بشین و به ماها ندن،شماها کسایی هستین که فردا از رو گربه هم رد میشین چون حس شاسی بلند بهتون دست داده،من یکی فاتحه اون ماشین ومیخونم که بخوام امثال شما واسه دو قرون حرف ،بیانیه صادر کنی و دل اون خانم عزیز وغریب وبشکنی،ماشین نوش جونتون انشالله واستون خیر کنه انشالله کارتون هم درست شده باشه ،اون خانم گرامی هم شما مشهدی ما بیرجند،ایتو از من به یادگار داشته باشین که انشالله هفته بعد همینجا خبر خوش تکمیل وجه واستون اومده و واریز کردین نگران نباشید خبرش موثقه و از یکی از وارد کنندگان که واسه سایپا این نوع ماشین رو میاره شنیدم ،از یکی دو روز دیگه ثبت نام طرح جوانی واون یکی تموم میشه نوبت تکمیل وجه واسه ما میاد حالا یا آخر هفته یا هفته بعد،درست میشه ،شما دوستانی که رفتید وحقتون گرفتین هم دیگه اینجا پیام ندین با اسم های متفاوت ،رفتی دمت گرم نوش جونت من یکی آتیش به اون ماشین میکشم که بخوام بیانیه شما ها واسم مهم باشه یا حق
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا دوگانه اذر : سلام ممنون میزنم مینویسه اطلاعات درسیستم وجود ندارد
سعید تیگو7 : سلام احتمالا اکسلنت باشه پریمیوم نباشه شایدم منظور رنگ مشکی متالیک باشه
پارس زمستان : سلام دوستان کسی خبر جدیدی نداره؟
سجاد 30 دی : تکمیل وجه 6دی بودم و تحویل 30 دی سقف فلز هنوز فاکتور نشدم
استاد هونگ : سلام وقت بخیر دانه دی هستم کسی فاکتور شده؟ درضمن واسه سخا تایید راهور هم قابل قبوله و دردسری نداره واسه تایید پست باید هزینه کنی کد بگیری و منتظر مامور باشی یا خودت بری پست ولی تایید راهور مشخصاتتو مینویسی 2 روز بعد راهور تایید میکنه به همین راحتی
مهدی : شما هایما 7x هستید ؟، یعنی برای 7x هم 50700 تومن پرداختی فعال شده؟
حق گرفتنی است : قیمت بهمن و اسفندپیش فروش 1401 باید کمتر از دی ماهی ها باشه
خاص : درود بر شاه شاهان محمد رضا شاه
زهرا : من دوم اسفند تبدیل زدم و همون روز واریز کردم هنوز فاکتور نشده
ایکس 33 کراس اتومات : پاسخ به نگین fx: چه با کلاس. کدوم شهرین؟ شاید چون ماشین مدل بالاست بهتون گفتن. بعید میدونم برای ایکس 22 و ایکس 33 این کار رو بکنن.