بخشنامه فروش پاییزه جک S5

 

بخشنامه فروش پاییزه جک S5

 
 کرمان موتور با توجه به استقبال خوبی که از خودروی جکS5 شده است در بخشنامه فروش مهرماه خود سعی کرده است تنوع فروش مناسبی را ارائه دهد.
فروش شاسی بلند جک توسط کرمان موتور برای ماه مهر نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
 
براساس اعلام کرمان موتور جک S5 به دو صورت دستی و اتوماتیک به بازار عرضه و خواهد شد که در مورد گیربکس اتوماتیک قیمت مصوب این خودرو 939 میلیون ریال و مدل فروش دو مرحله ای است.
 
 
شما در مرحله اول با پرداخت 450 میلیون ریال می توانید ثبت نام را انجام داده و مابقی هزینه را همزمان با صدور دعوت نامه واریز نمایید.
 
 
تخفیف خرید نقدی برای شما 130 میلیون ریال و سود مشارکت 20 درصد خواهد بود که البته در صورت انصراف شما از خرید این سود به 15 درصد تقلیل می یابد.
 
 
زمان تحویل شاسی بلند اتوماتیک جک بهمن ماه 95 اعلام شده است.
 
 
اما اگر شما ترجیح می دهید جک S5 دستی را برانید باید به شما اعلام کنیم که این خودرو در 15 روز ابتدایی مهرماه قرار است با قیمت 819 میلیون ریال به بازار عرضه شود و کرمان موتوری ها برای این مدل خودروی خود 3 مدل نقدی و اقساطی خرید را به شما پیشنهاد می دهند.
 
 
در مدل نقدی شما با پرداخت 450 میلیون ریال ثبت نام اولیه خود را انجام داده و مابقی پول خودرو را در هنگام صدور دعوتنامه واریز خواهید کرد.
 
 
در مدل بعدی شما این 450 میلیون ریال را در 5 مرحله واریز خواهید کرد یعنی ابتدا 150 میلیون ریال و در 3 قسط 1 ماهه 100 میلیون ریال به کرمان موتوری ها پرداخت می نمایید. مرحله پنج یا همان مرحله تسویه حساب نیز همزمان با صدور دعوتنامه اتفاق خواهد افتاد.
 
 
تحویل خودرو در هر دو روش نقدی بالا در بهمن ماه انجام و سود مشارکت شما 20 درصد خواهد بود.
 
 
در روش اقساطی خرید جک S5 معمولی شما ابتدا باید 409 میلیون و 500 هزار ریال پرداخت و مابقی هزینه را در اقساط 12 یا 24 ماه پرداخت نمایید.
 
 
زمان تحویل خودروی شما فروردین 96 و اولین چک شما در خرداد ماه پاس خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

کرمان موتور

 

برچسب : خودرو , کرمان موتور , فروش اقساطی جک اس5 , پیش فروش خودرو , بازار خودرو , شاسی بلند چینی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

کاربر: m&z
1

کرمان موتور بسیار زرنگ تر از ایران خودرو و سایپا بوده. بیصدا کار خودشو میکنه. انتخاب ماشینها و خدماتشونم به مراتب بهتر از اوناست. و حالا داره درو میکنه. پس از جلب اعتماد مردم، روز به روز افزایش قیمت و تاخیر در تحویل
16:09  1395/07/07
پاسخ دادن
سعید
1

کرمان موتور زحمت کشیده
اول خواهش میکنم تحول تیریهارو بده بعد ثبت نام کنه سه ماهه الافم...ما بیچاره ملت که باید جلوی اینا سر خم کنیم...من فقط تو یه نکته موندم این شرکت با این همه بد قولی و این همه نارضایتی مشتریاش از لحاظ تحویلو خدمات چرا درشو تخته نمیکنن..یعنی یدونه مسوول تو این مملکت نیس به حرف ملت گوش کنه؟؟؟؟چرا ماشین به این پر فروشی دست کرمان موتور باشهکه جز مسخره کردنه ملت کاری نمیکنن.
15:31  1395/07/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزت اله : دعوتنامه من ششم اومد تا بیستم مهلت تکمیل وجه بود
چانگان : با سلام مال من زده ارسال به خودروسازبا سایپا که تماس گرفتم اسمم هست ولی میگه بخاطر پلاک فعال بهت تعلق نمیگیر درصورتی که اون موقع که پول بلوک کردم عمر پلاکم بالای ۵سال بودطبق اون که آقای ظیغمی گفته بود پول بلوکه کردم با هزار بدبختی الان سایپا دار هم خیانت وهم دزدی میکنه
مهدی : خیلی جالبید شماها! از زمانی که شاهین ۵۷۰ تومن بود پول گذاشتید کنار که از کارخونه ۴۳۰ تومن بخرید. نهایتا بعد از ۲ سال انتظار می خواید شاهین ۶۰۰ تومنی از کارخانه بگیرید. 😂😂😂😂 چقدر طمع کار هستید آخه. همون شاهین اتومات رو هم دیگه نمیدن. الان باید حسرت بخورید چرا شاهین اتومات رو نگرفتید حداقل
تارا v4lx : با سلام من تارا v4lx رو ۱۸ آذر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده آذر ماه رو تا کی فاکتور کردن؟
ساینا دوگانه : کسی می‌دونه بی زحمت جواب بده. بعد از دعوت نامه اومدن تا چند روز فرصت واریز وجه داریم ؟
اس تری : چرته پرت محضه چرا قبل سیل تحویل یا فاکتور نمیکردن
J7 : ما یک ماهه کارت ماشین و 15 روزه برگ سبزمون دستمونه. ماشین 21 اسفند فاکتور و بیمه شده اما خبری از تحویل نیست
یوسف : سلام دوستان کسی خبر داره شاهین دستی تحویل زمستان 1403رو میدن یانه
علی : من ثبت نام نقدی ۲۷ شهریورم هنوز شاسی نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فاطمه : شمارا بخدا نتیجه جلسه چی شد
اتو دی : سلام مبارک باشه تاریخ ارسال قسمت پلاک براتون کی زدن برا من تاریخ ارسال رو امروز زدن ولی پلاک نشدم
پارس : نتیجه جلسه امروز چی شد
پارس ای ال ایکس : با نمایندگی تماس بگیرید ولی فکر کنم باید بدید تحویل نمایندگی
علی : آیا پارس ساده هم تبدیل به سورن میشه زد یا فقط پارس ایلکس
29 اسفند : واریزها چون اینترنتی بوده ممکنه کسی جمعه واریز کرده باشد وبانک هم تعطیل بوده احتمال اینکه 16 تکمیل وجه شده بشد خیلی زیاده اگر کسی دربین دستان تکمیل وجه کرده وبراش ثبت شده اعلام بکنه
توصیه کارشناسی : کاهش قیمت خودرو و سکه و ارز کاملا فریبکاری و دروغین هست 2روز دیگه قیمتها دلار میشه 70به بالا و سکه و خودرو هم همینطور فریب این حقه بازیهای اینارو نخورید این صدمین بار هست که چندین ساله اینکارو می کنند
احمد : سلام وارادت دوستان عزیز .یه سوالی داشتم، اگه تبدیل به سورن پلاس اقساطی بزنی آیاچک هاروهمونجاباید درسامانه ثبت کنی یااینکه بایدببری نمایندگی؟؟؟ نمیشه چندروزبعدش چک هاروببری نمایندگی چون من براچک صیادی اقدام کردم هنوزنیومده دسته چک؟ازراهنماییتون سپاسگزارم.
علی ساندرو : فرقی نکرده با پارسالیه 6 تا کویک ‌.
سقف فلز : سقف فلزی که هنوز اسفند ماه شروع نشه